Αν ήταν έτσι ας έκανες διευκρινιστική ερώτηση αφού ήθελες να βοηθήσεις κ να άφηνες το πνεύμα για τους φίλους σου...
Σου έκανε άλλο μέλος και σου απάντησε. Κι εσύ τον αγνόησες. Ποιο πνεύμα και ******** λες;
----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Δεν πρόλαβα να δω αν σου έχουν απαντήσει άλλα μέλη, αλλά αρχικά θα το ζητούσα από την τηλ. εξυπηρέτηση.
----- προσθήκη μηνύματος 20 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Ισχύει ό,τι σου έγραψε ο @Vasileios, αλλά θα το κάνεις μέσα από το e-banking του παιδιου. Πρώτα θα κάνεις αίτηση για νέα κάρτα και την επόμενη εργάσιμη που θα σου λέει "ολοκληρωμένη" (η αίτηση εννοώ) και θα είσαι σίγουρος ότι έχει ξεκινήσει η αποστολή, τότε θα πας στην υπάρχουσα κάρτα να δηλώσεις ακύρωση λόγω φθοράς και όταν σε ρωτήσει για επανέκδοση θα τσεκάρεις το όχι.
Το δεύτερο.
Χέστηκαν. Δεν ιδρώνει το αυτί τους. Εξάλλου μιλάς με την εξυπηρέτηση, όχι με τράπεζα απευθείας.
Είναι στον επίσημο τιμοκατάλογο, δεν μπορεί να κάνει κάτι ο Συνήγορος.