pantierakos Δημ. January 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2012 Συμφωνω σε πολλα, οσο πηγαινουν με τσαμπουκα μην τους δωσεις ουτε λεπτο! Επισης αν στο παιζουν καπως οταν σε περνουν τηλ κατεβασε τους κανενα καντηλι και αστους.Σου μιλάω έχουν ξεπατωθεί στα τηλέφωνα! Δεν θα πάρουν μία!!! και παίρνουν και κάτι κοριτσάκια 3 το μεσημέρι, και σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό! σου μιλάνε με ύφος λες και εχθές είχαμε πάει για καφέ! Θα χάσει πολύ η HOL που έδωσε τους λογαριασμούς σε εισπρακτικές! γιατί δεν είναι μία! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. January 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2012 Σου μιλάω έχουν ξεπατωθεί στα τηλέφωνα! Δεν θα πάρουν μία!!! και παίρνουν και κάτι κοριτσάκια 3 το μεσημέρι, και σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό! σου μιλάνε με ύφος λες και εχθές είχαμε πάει για καφέ! Θα χάσει πολύ η HOL που έδωσε τους λογαριασμούς σε εισπρακτικές! γιατί δεν είναι μία! Καλά, κάνε ότι νομίζεις με τα χρέη σου, αλλά μια και λες για τα κοριτσάκια αυτά, θυμήσου ότι κι αυτά είναι εργαζόμενοι που κάνουν μια πολύ άχαρη δουλειά και μάλιστα κακοαμειβόμενη. Προσπάθησε να μιλήσεις ή να βρίσεις αυτούς που πιστέυεις ότι φταίνε και όχι εκείνους που δε φταίνε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. January 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2012 Καλά, κάνε ότι νομίζεις με τα χρέη σου, αλλά μια και λες για τα κοριτσάκια αυτά, θυμήσου ότι κι αυτά είναι εργαζόμενοι που κάνουν μια πολύ άχαρη δουλειά και μάλιστα κακοαμειβόμενη. Προσπάθησε να μιλήσεις ή να βρίσεις αυτούς που πιστέυεις ότι φταίνε και όχι εκείνους που δε φταίνε. Υπάρχουν κοριτσάκια πολύ ευγενικά, υπάρχουν όμως και καρακάξες! ξέρουμε τι δουλειές είναι αυτές. Υπάρχουν Πολλοί τρόποι για να ζητήσουν τα χρήμματα, αλλά άμα τους κάνουν πλύση εγκεφάλου δεν φταίμε όλοι οι υπόλοιποι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pificos Δημ. January 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2012 προέρχομαι απο forthnet double play (thompson router) , προκειται εντος ολίγου να μεταβώ στην hol, ερωτηση:, μου στειλανε το netfaster2 (intracom), τι να κάνω? πιο είναι καλυτερο? καταρχην μπορώ να παραμείνω με το παλιο μου router? πιο απο τα δύο ειναι πιο καλό ? τι μου προτείνετε? Παράθεση OnePlus 5t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimp3 Δημ. February 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2012 μια χαρά νομίζω θα δουλεύει και το Thomson το οποιο θεωρώ και καλύτερο. γιατί αλλαξες εταιρία αν επιτρέπεται? Παράθεση ... and Justice for ... ALL ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pificos Δημ. February 2, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2012 μια χαρά νομίζω θα δουλεύει και το Thomson το οποιο θεωρώ και καλύτερο. γιατί αλλαξες εταιρία αν επιτρέπεται? Καταρχήν να πω ότι δεν είχα κανένα παράπονο 4 χρόνια στην forthnet. Είχα πακέτο με νόβα και είχα έκπτωση και στα δύο 20%! Αλλά... αποφάσισα να κόψω την νόβα και επέλεξα να συνδιασω την hol με Vodafone κινητό (-5€) Sent from my MB525 Παράθεση OnePlus 5t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. February 2, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2012 προέρχομαι απο forthnet double play (thompson router) , προκειται εντος ολίγου να μεταβώ στην hol, ερωτηση:, μου στειλανε το netfaster2 (intracom), τι να κάνω? πιο είναι καλυτερο? καταρχην μπορώ να παραμείνω με το παλιο μου router? πιο απο τα δύο ειναι πιο καλό ? τι μου προτείνετε? Δυστυχως δεν εχει να κανει μονο με το ποιος router ειναι πιο καλoς, αλλα πως συμπεριφερεται η γραμμη σου με τον εκαστωτε. Στη θεση σου λοιπον θα δοκιμαζα και τους δυο για καποιες μερες θα εβλεπε τη συμπεριφορα της γραμμης και θα εκανα την επιλογη. ;) Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. February 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2012 Δυστυχως δεν εχει να κανει μονο με το ποιος router ειναι πιο καλoς, αλλα πως συμπεριφερεται η γραμμη σου με τον εκαστωτε. Στη θεση σου λοιπον θα δοκιμαζα και τους δυο για καποιες μερες θα εβλεπε τη συμπεριφορα της γραμμης και θα εκανα την επιλογη. ;) best answer you can get. +1 Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_pr_mp Δημ. February 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2012 Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω πολύ συχνές αποσυνδέσεις από την ώρα που μου ήρθε ένα sms το οποίο έλεγε ότι γίνονται εργασίες συντήρησης δικτύου. Μίλησα με την hol και μου είπαν ότι δεν βλέπουν πρόβλημα στην γραμμή μου και ίσως να φταίει το φίλτρο ή το router επειδή είναι παλιό. Το φίλτρο τελικά δεν φταίει επειδή το έβγαλα το τηλέφωνο από την πρίζα και οι αποσυνδέσεις συνεχίζονταν. Το router όμως πως μπορώ να δοκιμάσω αν έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. February 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2012 Πως μπορω να αλλαξω τον κωδικο του router για ασυρματη προσβαση? (netfaster wlan 3 ) Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. February 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2012 Πως μπορω να αλλαξω τον κωδικο του router για ασυρματη προσβαση? (netfaster wlan 3 ) Αν και δεν το εχω κοντα μου το συγκεκριμενο modem/router. Αν θυμαμαι καλα αφου μπεις στο interface του (192.168.xxx.xxx) πας Wireless--> Security--> Διαλεγεις την κρυπτογραφηση που θες (συνηθως WPA/WPA2) και βαζεις τον δικο σου κωδικο και οχι την επιλογη HEX στον κωδικο αλλα passphrase. Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. February 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2012 Αν και δεν το εχω κοντα μου το συγκεκριμενο modem/router. Αν θυμαμαι καλα αφου μπεις στο interface του (192.168.xxx.xxx) πας Wireless--> Security--> Διαλεγεις την κρυπτογραφηση που θες (συνηθως WPA/WPA2) και βαζεις τον δικο σου κωδικο και οχι την επιλογη HEX στον κωδικο αλλα passphrase. Mετα το Security εχει "Allowed Client Type" και επιλογες : no wep-no wpa , wep only και wap only...:worry: Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. February 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2012 Mετα το Security εχει "Allowed Client Type" και επιλογες : no wep-no wpa , wep only και wap only...:worry: WPA only διαλεξε τοτε. Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreas1022 Δημ. February 20, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2012 WPA only διαλεξε τοτε. Aλλαξε... νασαι καλα φιλε μου... Παράθεση :w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EOL Δημ. March 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2012 Έχω στην HOL το σταθερό μου, με το full πακέτο και μου έρχεται κάπου στα 42ευρώ τον μήνα. Χθες με πήραν από την Wind και μου πρόσφεραν το ίδιο πακέτο στα 33 ευρώ τελική τιμή και τους είπα θα το σκεφτώ. Πήρα σήμερα την HOL τηλέφωνο, τους ανέφερα την προσφορά που μου έκαναν και πως αν δεν είχαν οι ίδιοι κάποια αντιπροσφορά τότε θα διέκοπα το συμβόλαιο μαζί τους. Με συνδέουν αμέσως με το τμήμα προσφορών και μου μείωσαν για 1 χρόνο όλο το πακέτο από τα 42 ευρώ τον μήνα στα 31! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neten Δημ. April 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2012 Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx Παράθεση wipe that tear.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peperanos Δημ. April 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2012 Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx Καλησπέρα φίλε μου...δυστυχώς σ αυτές τις αιτερίες μετατροπή=ανανέωση(12μηνη λογικά)....μη βιαστείς όμως να αλλάξεις πάροχο γιατί μπορεί να φταίει η περιοχή που είσαι και να μην πιάνεις παραπάνω....μίλα πρώτα με εξυπηρετηση πελατών της αιτερίας μήπως μπορούν να κάνουν κάτι....αν το πρόβλημα είναι στην περιοχή τότε απλα μπες στο παλίο σου πρόγραμμα....δεν θα πληρώσεις πολλά σε σχέση με αυτά που θα πληρώσεις αν το κόψεις.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deadly01 Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx νομίζω πως δεσμεύεσαι αφού υπέγραψες άλλο συμβόλαιο. και να αλλάξεις εταιρία την ίδια ταχύτητα θα έχεις. μόνο με forthnet παίζει να έχεις 2-3 mbps παραπάνω διότι δίνει snr 6. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neten Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 νομίζω πως δεσμεύεσαι αφού υπέγραψες άλλο συμβόλαιο. και να αλλάξεις εταιρία την ίδια ταχύτητα θα έχεις. μόνο με forthnet παίζει να έχεις 2-3 mbps παραπάνω διότι δίνει snr 6. Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απλά να πω ότι δεν υπέγραψα άλλο συμβόλαιο, η αλλαγή στο πρόγραμμα έγινε τηλεφωνικώς. Παράθεση wipe that tear.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx Αν δεν κανω λαθος απο την στιγμη που δεν πηρες καινουργιο εξοπλισμο αρα δεν πρεπει να δεσμευεσαι. Βασικα καλυτερο απο ολα ειναι να μιλησεις μαζι τους για σιγουρια. Πρακτικα εκανες μια αλλαγη προγραμματος και τπτ αλλο. Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soriana Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει ανανέωση για άλλο χρόνο αν δεν υπογράψεις. Στην αρχή υπάρχει η δέσμευση ή αν πάρεις κάποια προσφορά. Μίλα με την εξυπηρέτηση πελατών και ψάξε μήπως υπάρχει κάποιος άλλος πάροχος. Για που λες να πας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neten Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει ανανέωση για άλλο χρόνο αν δεν υπογράψεις. Στην αρχή υπάρχει η δέσμευση ή αν πάρεις κάποια προσφορά. Μίλα με την εξυπηρέτηση πελατών και ψάξε μήπως υπάρχει κάποιος άλλος πάροχος. Για που λες να πας; Θα μιλήσω μαζί τους, απλά ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ πρώτα. Καθαρά από θέμα τιμής και μόνο σκέφτομαι για wind: 15 € το μήνα για 24αρα σύνδεση. Στη hol δίνω 24€ και πιάνω 7 με 8 Mbps. Δεν βλέπω το λόγο. Παράθεση wipe that tear.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achisaeL Δημ. April 18, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2012 Θα μιλήσω μαζί τους, απλά ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ πρώτα. Καθαρά από θέμα τιμής και μόνο σκέφτομαι για wind: 15 € το μήνα για 24αρα σύνδεση. Στη hol δίνω 24€ και πιάνω 7 με 8 Mbps. Δεν βλέπω το λόγο. ναι αλλα απο προσωπικη εμπειρια και εμπειρια φιλου με wind επιανε 2-3mbps στην Λαρισα και μενει διπλα μου. την στιγμη που εγω με hol πιανω 18-19.. και ο φιλος μου (3ος φιλος) διπλα εβαλε cyta και ποιανει 40+mbps !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soriana Δημ. April 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2012 40 mb πιάνει προφανώς επειδή έβαλε VDSL το οποίο δεν κάνει 15 και 20 ευρώ και για να το βάλεις θα πρέπει να είσαι και κοντά σε DSLAM της CYTA, κοινώς, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι. Εγώ καιρό τώρα έχω Forthnet και γενικά την συνιστώ. Από τιμές δε ξέρω πως πάει σε σκέτο ιντερνετ, αλλά ξέρω ότι σίγουρα συμφέρει αν έχεςι και καμία nova μαζί. Γενικά καλύτερος τρόπος να διαλέξεις πάροχος είναι να ρωτήσεις κάνα γείτονα τι έχει βάλει και αν είναι ευχαριστημένος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maya2011 Δημ. April 19, 2012 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2012 και το vdsl της cyta δεν έχει γίνει ακόμα αξιόπιστο, υπογράφεις το συμβόλαιο και κάνεις το σταυρό σου. όπως προαναφέρθηκε, ρώτα τον γείτονα σου να δεις πως πάει αυτός με τη γραμμή του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.