Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συμφωνω σε πολλα, οσο πηγαινουν με τσαμπουκα μην τους δωσεις ουτε λεπτο! Επισης αν στο παιζουν καπως οταν σε περνουν τηλ κατεβασε τους κανενα καντηλι και αστους.
Σου μιλάω έχουν ξεπατωθεί στα τηλέφωνα! Δεν θα πάρουν μία!!! και παίρνουν και κάτι κοριτσάκια 3 το μεσημέρι, και σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό! σου μιλάνε με ύφος λες και εχθές είχαμε πάει για καφέ! Θα χάσει πολύ η HOL που έδωσε τους λογαριασμούς σε εισπρακτικές! γιατί δεν είναι μία!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σου μιλάω έχουν ξεπατωθεί στα τηλέφωνα! Δεν θα πάρουν μία!!! και παίρνουν και κάτι κοριτσάκια 3 το μεσημέρι, και σου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό! σου μιλάνε με ύφος λες και εχθές είχαμε πάει για καφέ! Θα χάσει πολύ η HOL που έδωσε τους λογαριασμούς σε εισπρακτικές! γιατί δεν είναι μία!

Καλά, κάνε ότι νομίζεις με τα χρέη σου, αλλά μια και λες για τα κοριτσάκια αυτά, θυμήσου ότι κι αυτά είναι εργαζόμενοι που κάνουν μια πολύ άχαρη δουλειά και μάλιστα κακοαμειβόμενη. Προσπάθησε να μιλήσεις ή να βρίσεις αυτούς που πιστέυεις ότι φταίνε και όχι εκείνους που δε φταίνε.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, κάνε ότι νομίζεις με τα χρέη σου, αλλά μια και λες για τα κοριτσάκια αυτά, θυμήσου ότι κι αυτά είναι εργαζόμενοι που κάνουν μια πολύ άχαρη δουλειά και μάλιστα κακοαμειβόμενη. Προσπάθησε να μιλήσεις ή να βρίσεις αυτούς που πιστέυεις ότι φταίνε και όχι εκείνους που δε φταίνε.
Υπάρχουν κοριτσάκια πολύ ευγενικά, υπάρχουν όμως και καρακάξες! ξέρουμε τι δουλειές είναι αυτές. Υπάρχουν Πολλοί τρόποι για να ζητήσουν τα χρήμματα, αλλά άμα τους κάνουν πλύση εγκεφάλου δεν φταίμε όλοι οι υπόλοιποι.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

προέρχομαι απο forthnet double play (thompson router) , προκειται εντος ολίγου να μεταβώ στην hol, ερωτηση:,

μου στειλανε το netfaster2 (intracom), τι να κάνω? πιο είναι καλυτερο? καταρχην μπορώ να παραμείνω με το παλιο μου router? πιο απο τα δύο ειναι πιο καλό ?

τι μου προτείνετε?

OnePlus 5t
Link to comment
Share on other sites

μια χαρά νομίζω θα δουλεύει και το Thomson το οποιο θεωρώ και καλύτερο. γιατί αλλαξες εταιρία αν επιτρέπεται?
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

μια χαρά νομίζω θα δουλεύει και το Thomson το οποιο θεωρώ και καλύτερο. γιατί αλλαξες εταιρία αν επιτρέπεται?

 

Καταρχήν να πω ότι δεν είχα κανένα παράπονο 4 χρόνια στην forthnet. Είχα πακέτο με νόβα και είχα έκπτωση και στα δύο 20%! Αλλά... αποφάσισα να κόψω την νόβα και επέλεξα να συνδιασω την hol με Vodafone κινητό (-5€)

 

Sent from my MB525

OnePlus 5t
Link to comment
Share on other sites

προέρχομαι απο forthnet double play (thompson router) , προκειται εντος ολίγου να μεταβώ στην hol, ερωτηση:,

μου στειλανε το netfaster2 (intracom), τι να κάνω? πιο είναι καλυτερο? καταρχην μπορώ να παραμείνω με το παλιο μου router? πιο απο τα δύο ειναι πιο καλό ?

τι μου προτείνετε?

 

Δυστυχως δεν εχει να κανει μονο με το ποιος router ειναι πιο καλoς, αλλα πως συμπεριφερεται η γραμμη σου με τον εκαστωτε. Στη θεση σου λοιπον θα δοκιμαζα και τους δυο για καποιες μερες θα εβλεπε τη συμπεριφορα της γραμμης και θα εκανα την επιλογη. ;)

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν εχει να κανει μονο με το ποιος router ειναι πιο καλoς, αλλα πως συμπεριφερεται η γραμμη σου με τον εκαστωτε. Στη θεση σου λοιπον θα δοκιμαζα και τους δυο για καποιες μερες θα εβλεπε τη συμπεριφορα της γραμμης και θα εκανα την επιλογη. ;)

 

best answer you can get. +1

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω πολύ συχνές αποσυνδέσεις από την ώρα που μου ήρθε ένα sms το οποίο έλεγε ότι γίνονται εργασίες συντήρησης δικτύου. Μίλησα με την hol και μου είπαν ότι δεν βλέπουν πρόβλημα στην γραμμή μου και ίσως να φταίει το φίλτρο ή το router επειδή είναι παλιό. Το φίλτρο τελικά δεν φταίει επειδή το έβγαλα το τηλέφωνο από την πρίζα και οι αποσυνδέσεις συνεχίζονταν. Το router όμως πως μπορώ να δοκιμάσω αν έχει πρόβλημα και θέλει αντικατάσταση;
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορω να αλλαξω τον κωδικο του router για ασυρματη προσβαση? (netfaster wlan 3 )

 

Αν και δεν το εχω κοντα μου το συγκεκριμενο modem/router.

 

Αν θυμαμαι καλα αφου μπεις στο interface του (192.168.xxx.xxx) πας Wireless--> Security--> Διαλεγεις την κρυπτογραφηση που θες (συνηθως WPA/WPA2) και βαζεις τον δικο σου κωδικο και οχι την επιλογη HEX στον κωδικο αλλα passphrase.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν το εχω κοντα μου το συγκεκριμενο modem/router.

 

Αν θυμαμαι καλα αφου μπεις στο interface του (192.168.xxx.xxx) πας Wireless--> Security--> Διαλεγεις την κρυπτογραφηση που θες (συνηθως WPA/WPA2) και βαζεις τον δικο σου κωδικο και οχι την επιλογη HEX στον κωδικο αλλα passphrase.

 

Mετα το Security εχει "Allowed Client Type" και επιλογες : no wep-no wpa , wep only και wap only...:worry:

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Mετα το Security εχει "Allowed Client Type" και επιλογες : no wep-no wpa , wep only και wap only...:worry:

 

WPA only διαλεξε τοτε.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω στην HOL το σταθερό μου, με το full πακέτο και μου έρχεται κάπου στα 42ευρώ τον μήνα.

Χθες με πήραν από την Wind και μου πρόσφεραν το ίδιο πακέτο στα 33 ευρώ τελική τιμή και τους είπα θα το σκεφτώ.

Πήρα σήμερα την HOL τηλέφωνο, τους ανέφερα την προσφορά που μου έκαναν και πως αν δεν είχαν οι ίδιοι κάποια αντιπροσφορά τότε θα διέκοπα το συμβόλαιο μαζί τους.

Με συνδέουν αμέσως με το τμήμα προσφορών και μου μείωσαν για 1 χρόνο όλο το πακέτο από τα 42 ευρώ τον μήνα στα 31!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx
wipe that tear..
Link to comment
Share on other sites

Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx

 

Καλησπέρα φίλε μου...δυστυχώς σ αυτές τις αιτερίες μετατροπή=ανανέωση(12μηνη λογικά)....μη βιαστείς όμως να αλλάξεις πάροχο γιατί μπορεί να φταίει η περιοχή που είσαι και να μην πιάνεις παραπάνω....μίλα πρώτα με εξυπηρετηση πελατών της αιτερίας μήπως μπορούν να κάνουν κάτι....αν το πρόβλημα είναι στην περιοχή τότε απλα μπες στο παλίο σου πρόγραμμα....δεν θα πληρώσεις πολλά σε σχέση με αυτά που θα πληρώσεις αν το κόψεις..

Link to comment
Share on other sites

Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx

 

νομίζω πως δεσμεύεσαι αφού υπέγραψες άλλο συμβόλαιο.

και να αλλάξεις εταιρία την ίδια ταχύτητα θα έχεις. μόνο με forthnet παίζει να έχεις 2-3 mbps παραπάνω διότι δίνει snr 6.

Link to comment
Share on other sites

νομίζω πως δεσμεύεσαι αφού υπέγραψες άλλο συμβόλαιο.

και να αλλάξεις εταιρία την ίδια ταχύτητα θα έχεις. μόνο με forthnet παίζει να έχεις 2-3 mbps παραπάνω διότι δίνει snr 6.

 

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απλά να πω ότι δεν υπέγραψα άλλο συμβόλαιο, η αλλαγή στο πρόγραμμα έγινε τηλεφωνικώς.

wipe that tear..
Link to comment
Share on other sites

Είχα εδώ και 2 χρόνια το προγραμμα double play lite με τα 6mbps και 200' για κλήσεις. Άλλαξα πρόσφατα σε 24mbps χωρίς χρόνο ομιλιας στην ίδια τιμή, αφού δεν χρησιμοποιούσα καθόλου το σταθερό. Το τραγικό είναι ότι ενω με την 6αρα έπιανα γυρώ στα 5mbps για download τώρα με την 24αρα πιάνω 7(!) στο download. Σκέφτομαι αλλαγή παρόχου. Ερώτηση: τώρα που άλλαξα πρόγραμμα σημαίνει ότι δεσμεύομαι από την αρχή με 12μηνο συμβόλαιο; Δεν το αναφέρει πουθενά στα "ψιλά¨γράμματα. Thnx

 

Αν δεν κανω λαθος απο την στιγμη που δεν πηρες καινουργιο εξοπλισμο αρα δεν πρεπει να δεσμευεσαι. Βασικα καλυτερο απο ολα ειναι να μιλησεις μαζι τους για σιγουρια. Πρακτικα εκανες μια αλλαγη προγραμματος και τπτ αλλο.

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει ανανέωση για άλλο χρόνο αν δεν υπογράψεις. Στην αρχή υπάρχει η δέσμευση ή αν πάρεις κάποια προσφορά. Μίλα με την εξυπηρέτηση πελατών και ψάξε μήπως υπάρχει κάποιος άλλος πάροχος. Για που λες να πας;
Link to comment
Share on other sites

Απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει ανανέωση για άλλο χρόνο αν δεν υπογράψεις. Στην αρχή υπάρχει η δέσμευση ή αν πάρεις κάποια προσφορά. Μίλα με την εξυπηρέτηση πελατών και ψάξε μήπως υπάρχει κάποιος άλλος πάροχος. Για που λες να πας;

Θα μιλήσω μαζί τους, απλά ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ πρώτα. Καθαρά από θέμα τιμής και μόνο σκέφτομαι για wind: 15 € το μήνα για 24αρα σύνδεση. Στη hol δίνω 24€ και πιάνω 7 με 8 Mbps. Δεν βλέπω το λόγο.

wipe that tear..
Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω μαζί τους, απλά ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ πρώτα. Καθαρά από θέμα τιμής και μόνο σκέφτομαι για wind: 15 € το μήνα για 24αρα σύνδεση. Στη hol δίνω 24€ και πιάνω 7 με 8 Mbps. Δεν βλέπω το λόγο.

 

ναι αλλα απο προσωπικη εμπειρια και εμπειρια φιλου με wind επιανε 2-3mbps στην Λαρισα και μενει διπλα μου.

την στιγμη που εγω με hol πιανω 18-19..

και ο φιλος μου (3ος φιλος) διπλα εβαλε cyta και ποιανει 40+mbps !!!

Link to comment
Share on other sites

40 mb πιάνει προφανώς επειδή έβαλε VDSL το οποίο δεν κάνει 15 και 20 ευρώ και για να το βάλεις θα πρέπει να είσαι και κοντά σε DSLAM της CYTA, κοινώς, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι. Εγώ καιρό τώρα έχω Forthnet και γενικά την συνιστώ. Από τιμές δε ξέρω πως πάει σε σκέτο ιντερνετ, αλλά ξέρω ότι σίγουρα συμφέρει αν έχεςι και καμία nova μαζί.

 

Γενικά καλύτερος τρόπος να διαλέξεις πάροχος είναι να ρωτήσεις κάνα γείτονα τι έχει βάλει και αν είναι ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

και το vdsl της cyta δεν έχει γίνει ακόμα αξιόπιστο, υπογράφεις το συμβόλαιο και κάνεις το σταυρό σου.

όπως προαναφέρθηκε, ρώτα τον γείτονα σου να δεις πως πάει αυτός με τη γραμμή του

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...