Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτοί οι πωλητές στο τμήμα ανανεώσεων είναι τόσο σούργελα ή παίρνουν και ρεπό? Με καλούν για προσφορά ανανέωσης και τους λέω ότι δεν πρόκειται να ανανεώσω γιατί η ταχύτητα τους είναι για κλάματα και δεν μπορώ να κάνω σωστά την δουλειά μου αυτή κάνουν προσφορά και στέλνουν και μήνυμα για να το αποδεχτώ και μετά με τρελαίνουν στα τηλέφωνα και μετά κάνουν και παράπονα. Ας πάω στην cosmote καλύτερα
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι πωλητές στο τμήμα ανανεώσεων είναι τόσο σούργελα ή παίρνουν και ρεπό? Με καλούν για προσφορά ανανέωσης και τους λέω ότι δεν πρόκειται να ανανεώσω γιατί η ταχύτητα τους είναι για κλάματα και δεν μπορώ να κάνω σωστά την δουλειά μου αυτή κάνουν προσφορά και στέλνουν και μήνυμα για να το αποδεχτώ και μετά με τρελαίνουν στα τηλέφωνα και μετά κάνουν και παράπονα. Ας πάω στην cosmote καλύτερα

 

Σου κάνανε και παράπονα για πιο λόγο;

Link to comment
Share on other sites

και καλά οτι έβρισα την πωλήτρια πράγμα που δεν έγινε της έλεγα συνεχώς οτι δεν θα ανανεώσω γιατι με την ταχύτητα που έχουν δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου και αυτη συνέχιζε και επέμενε οτι ειναι 1 λεπτό υπόθεση να αποδεκτώ την προσφορά και συνέχιζα και της έλεγα οτι δεν θέλω. Μετά με πήρε 6 φορές στο κινητο και 6 φορές στο σταθερό μεχρι που στο τελευταίο τηλ σήκωσα και της είπα σταματήστε να με παίρνετε τηλ δεν ενδιαφέρομαι σας λέω και της είπα καλή σας μέρα και το έκλεισα. Edited by dennis99
Link to comment
Share on other sites

και καλά οτι έβρισα την πωλήτρια πράγμα που δεν έγινε της έλεγα συνεχώς οτι δεν θα ανανεώσω γιατι με την ταχύτητα που έχουν δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου και αυτη συνέχιζε και επέμενε οτι ειναι 1 λεπτό υπόθεση να αποδεκτώ την προσφορά και συνέχιζα και της έλεγα οτι δεν θέλω. Μετά με πήρε 6 φορές στο κινητο και 6 φορές στο σταθερό μεχρι που στο τελευταίο τηλ σήκωσα και της είπα σταματήστε να με παίρνετε τηλ δεν ενδιαφέρομαι σας λέω και της είπα καλή σας μέρα και το έκλεισα.

 

Γιατί δεν είπες δώστε μου το όνομα σας να σας κάνω μήνυση γιατί μου σπάτε τα νεύρα στα τηλέφωνα να δούμε τι θα πουν για πλάκα χαχα

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει εμφανίσει το app Vdsl 50αρα με 22,23€ αξιζει η τιμή Αυτή???

Θα είναι πραγματική ταχύτητα?

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει εμφανίσει το app Vdsl 50αρα με 22,23€ αξιζει η τιμή Αυτή???

Θα είναι πραγματική ταχύτητα?

 

Κοίτα, αν είναι προσφορά χωρίς να έχεις κάποια βλάβη πιστεύω αξίζει. Προσωπικά μου κάνουν λόγω βλάβης 21,30Ε και με ηλεκτρονικό λογαριασμό στα 20,30Ε. Αλήθεια τι ποσοστό έκπτωσης σου δίνουν στο πρόγραμμα που είσαι τώρα και πόσο πληρώνεις;

Πραγματική ταχύτητα δεν ξέρω αν είναι εξαρτάται από πολλους παράγοντες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φωτα και την εμπειρια σας.

 

Εχω κανει αιτηση για μεταφορα του σταθερου απο την COSMOTE στη Vodafone απο 26/2.

 

Με πηραν τηλεφωνο απο COSMOTE στις 1/3 για να μου κανουν αντιπροσφορα την οποια αρνηθηκα.

 

Στις 2/3 μου ηρθε SMS απο Vodafone πως η αιτηση μου προχωρα. Στο ιδιο SMS υπαρχει και link οπου φαινεται η πορεία της αιτησης.

 

Απο τις 3/3 ή 4/3 στην πορεια της αιτησης γραφει "Προβλ. Ημερομηνία Ενεργοποίησης το αργότερο έως 17/03/2021" (δηλαδή σήμερα).

 

Δεν έχω λάβει κανενα αλλο SMS για την ημερομηνια ενεργοποιησης της συνδεσης μου στη Vodafone και (φυσικα) ειμαι ακομα συνδεδεμενος με την COSMOTE...

 

Χθες επικοινωνησα με την αντιπροσωπο που ξεκινησα τη διαδικασια η οποια δεν μπορουσε να μου απαντησει το τι γινεται και με συνεδεσε με το τμημα σταθερης της Vodafone.

 

Ο τυπος που μιλησα, δεν φανηκε και μεγαλος γνωστης. Αρχικα μου ειπε πως "εχω περασει στη Vodafone απο 2/3 γιατι εχω καρτελα". Στην ερωτηση ποιον θα πληρωσω για την περιοδο απο 2/3 μεχρι 17/3 (αν γινοταν η μεταφορα σημερα) η απαντηση ηταν "ΜΑΛΛΟΝ την COSMOTE" (μαλλον;;; ).

 

Επισης, η γραμμη χθες παρουσιασε βλαβη. Στην ερωτηση αν υπαρχει περιπτωση να περναω στην Vodafone (δηλαδη να μην ειναι βλαβη) η απαντηση ηταν "ναι, αν δεν ειναι βλαβη ισως να γινεται η μεταφορα."

 

Στην ερωτηση αν οντως γινεται μεταφορα, υπαρχει περιπτωση μεχρι αυριο (δηλαδη σημερα) να μην εχω σταθερο και ιντερνετ η απαντηση ηταν ναι. Να πω πως ειχα ρωτησει (την αντιπροσωπο) πριν προχωρησω στη μεταφορα και μου ειχαν πει οτι η μεταφορα γινεται το πρωι και διαρκει 2 με 3 ωρες.

 

Υπαρχει περιπτωση αυτη τη στιγμη να φαινεται πως ανηκω στη Vodafone και να με χρεωσουν για το διαστημα 2/3 μεχρι οποτε γινει η μεταφορα;

 

Ειναι λογικο να κραταει τοσες μερες η μεταφορα;

NOKIA 3210 -> NOKIA 3310 -> NOKIA 3510i -> Sony Ericsson K750i

NOKIA 5530 -> NOKIA Lumia 710 -> NOKIA Lumia 920 -> NOKIA 6 -> ΝΟΚΙΑ 6.1

Xiaomi Mi Note 10

Link to comment
Share on other sites

Η μεταφορά θέλει 3 εργάσιμες το αργότερο, αν η μεταφορά δεν γίνει μέσα σε ένα μήνα MAX τότε ακυρώνεται αυτόματα. Τώρα όσον αφορά την χρέωση από την στιγμή που έχει δημιουργηθεί καρτέλα στο σύστημα στο όνομα σου, δεν μπορεί να σου εγγυηθεί κανείς αν θα σε χρεώσουν ή όχι, έχουν συμβεί διάφορα περιστατικά οπότε δεν μπορώ να σου δώσω μια ξεκάθαρη απάντηση. Edited by dennis99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
το router της Vodafone (ZTE H108N) τι τύπος router είναι? (modem router or router?) γιατί σκέφτομαι να αλλάξω εξοπλισμό για να πιάνω καλύτερο σήμα wifi και ενσύρματου, τι θα πρέπει να προσέξω? μήπως θα χρειαστώ να τον δηλώσω στην vodafone για να δουλεύει κανονικά?
Link to comment
Share on other sites

Είναι modem router, για ADSL γραμμές.

Όχι, δεν χρειάζεται κάποιου είδους ενημέρωση στη Vodafone, βάζεις απλά τον νέο εξοπλισμό και τον ρυθμίζεις.

Με δεδομένο ότι έχεις ADSL, δεν θα δεις βελτίωση στη σύνδεση στο ίντερνετ, ίσως μόνο στο τοπικό δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

το router της Vodafone (ZTE H108N) τι τύπος router είναι? (modem router or router?) γιατί σκέφτομαι να αλλάξω εξοπλισμό για να πιάνω καλύτερο σήμα wifi και ενσύρματου, τι θα πρέπει να προσέξω? μήπως θα χρειαστώ να τον δηλώσω στην vodafone για να δουλεύει κανονικά?

 

Είναι modem-router.

Εάν η τηλεφωνία σου είναι VoIP (ή ευρυζωνική όπως συνηθίζουν να την ονομάζουν) εξαρτάσαι από το router του παρόχου για να συνεχίσεις να έχεις τηλέφωνο. Υπάρχουν "τεχνάσματα" για να εξάγεις τα στοιχεία της τηλεφωνίας και να χρησιμοποιήσεις δικό σου router, αλλά όχι για το ZTE108N, εξ' όσων γνωρίζω.

Το πιο σίγουρο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις ένα WiFi access point και να το συνδέσεις πάνω στο modem/router του παρόχου.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνεχεια του ποστ #6060 που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα :

 

Στις 19/3 η Vodafone που ανακοινωσε νεα ημερομηνια μεταφοράς για τις 23/3.

 

Η μεταφορα εγινε οντως στις 23/3, οχι χωρις προβληματα.

 

Το τηλεφωνο λειτουργει κναονικα, αλλα ακουγεται ενας βουισμα.

 

Στις 23/3 δεν ειχα ιντερνετ και δηλωσα βλαβη. Μου ενεργοποιησαν απεριοριστα λεπτα και δεδομενα σε κινητο μεχρι την αποκατασταση της βλαβης.

 

Στις 24/3 ηρθε τεχνικος και μου ειπε πως η γραμμη εχει θορυβο. Θα το δηλωσει βλαβη στον ΟΤΕ και θα το φτιαξουν.

Για το ιντερνετ, του φανηκε περιεργο που ο ΟΤΕ δεν δινει VDSL σε εμενα αλλα μου "εδωσε" η Vodafone.

 

Συγκεκριμενα μου ειπε πως τον θορυβο θα τον φτιαξουν σιγουρα, αλλα για το ιντερνετ ισως να με πανε σε ADSL.

 

Για καποιο περιεργο λογο, στις 24/3 το βραδυ (καπου αναμεσα στις 20:00 - 21:00) το ρουτερ καταφερε και κλειδωσε απεκτησε συνδεση. ΕΙχα ταχυτητες 8 Down και 2 Up. Εκανα επανεκκινηση και μετα ειχα 12 Down και 2 Up, δηλαδη οσο επιανα συνηθως πριν αλλαξω παροχο.

 

Στις 25/3 το πρωι, επειδη παλι ειχαν πεσει οι ταχυτητες κανω επανεκκινηση και ολη μερα δεν καταφερε να συνδεθει.

 

Σημερα (26/3) το πρωι στις 9:00, ηταν παλι συνδεδεμενο (μεχρι τις 2:00 το βραδυ δεν ειχε συνδεθει σιγουρα). Εκανα και παλι επανεκκινηση μονο και μονο για να δω αν θα συνδεθει αμεσα ή οχι. Δεν συνδεθηκε μεχρι περιπου στις 12:00.

 

Εδω και μιση ωρα εκανα παλι επανεκκινηση. Παλι τιποτα...

NOKIA 3210 -> NOKIA 3310 -> NOKIA 3510i -> Sony Ericsson K750i

NOKIA 5530 -> NOKIA Lumia 710 -> NOKIA Lumia 920 -> NOKIA 6 -> ΝΟΚΙΑ 6.1

Xiaomi Mi Note 10

Link to comment
Share on other sites

Σε συνεχεια του ποστ #6060 που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα :

 

Στις 19/3 η Vodafone που ανακοινωσε νεα ημερομηνια μεταφοράς για τις 23/3.

 

Η μεταφορα εγινε οντως στις 23/3, οχι χωρις προβληματα.

 

Το τηλεφωνο λειτουργει κναονικα, αλλα ακουγεται ενας βουισμα.

 

Στις 23/3 δεν ειχα ιντερνετ και δηλωσα βλαβη. Μου ενεργοποιησαν απεριοριστα λεπτα και δεδομενα σε κινητο μεχρι την αποκατασταση της βλαβης.

 

Στις 24/3 ηρθε τεχνικος και μου ειπε πως η γραμμη εχει θορυβο. Θα το δηλωσει βλαβη στον ΟΤΕ και θα το φτιαξουν.

Για το ιντερνετ, του φανηκε περιεργο που ο ΟΤΕ δεν δινει VDSL σε εμενα αλλα μου "εδωσε" η Vodafone.

 

Συγκεκριμενα μου ειπε πως τον θορυβο θα τον φτιαξουν σιγουρα, αλλα για το ιντερνετ ισως να με πανε σε ADSL.

 

Για καποιο περιεργο λογο, στις 24/3 το βραδυ (καπου αναμεσα στις 20:00 - 21:00) το ρουτερ καταφερε και κλειδωσε απεκτησε συνδεση. ΕΙχα ταχυτητες 8 Down και 2 Up. Εκανα επανεκκινηση και μετα ειχα 12 Down και 2 Up, δηλαδη οσο επιανα συνηθως πριν αλλαξω παροχο.

 

Στις 25/3 το πρωι, επειδη παλι ειχαν πεσει οι ταχυτητες κανω επανεκκινηση και ολη μερα δεν καταφερε να συνδεθει.

 

Σημερα (26/3) το πρωι στις 9:00, ηταν παλι συνδεδεμενο (μεχρι τις 2:00 το βραδυ δεν ειχε συνδεθει σιγουρα). Εκανα και παλι επανεκκινηση μονο και μονο για να δω αν θα συνδεθει αμεσα ή οχι. Δεν συνδεθηκε μεχρι περιπου στις 12:00.

 

Εδω και μιση ωρα εκανα παλι επανεκκινηση. Παλι τιποτα...

 

Επαναφορά ρυθμίσεων κάνε.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Επαναφορά ρυθμίσεων κάνε.

 

Εκανα. Μιση ωρα τωρα δεν κλειδωνει το DSL. Λογικα, καποιο προβλημα εχει η γραμμη.

NOKIA 3210 -> NOKIA 3310 -> NOKIA 3510i -> Sony Ericsson K750i

NOKIA 5530 -> NOKIA Lumia 710 -> NOKIA Lumia 920 -> NOKIA 6 -> ΝΟΚΙΑ 6.1

Xiaomi Mi Note 10

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 3 μέρες μετά τις 7 το απόγευμα σέρνεται το σύμπαν. Εφαρμόζει throttling 1000% καθώς βάζοντας vpn όλα λειτουργούν μια χαρά. Η απάντηση αυτοματοποιημενη στο τσατ για γέλια Edited by scream
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 3 μέρες μετά της 7 το απόγευμα σέρνεται το σύμπαν. Εφαρμόζει throttling 1000% καθώς βάζοντας vpn όλα λειτουργούν μια χαρά. Η απάντηση αυτοματοποιημενη στο τσατ για γέλια

ειναι πολιτικη μηνων για να αντεξει το δικτυο. κοβουν συγκεκριμενα πραγματα(δε χρειαζεται να τα αναφερω) για να μη κοψουν άλλα που χρειαζονται για τηλεργασια/τηλεκπαιδευση κλπ

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολιτικη μηνων για να αντεξει το δικτυο. κοβουν συγκεκριμενα πραγματα(δε χρειαζεται να τα αναφερω) για να μη κοψουν άλλα που χρειαζονται για τηλεργασια/τηλεκπαιδευση κλπ

 

Το παράξενο όμως είναι ότι το Netflix είναι πάνω σε CDN μέσα στο Ελληνικό δίκτυο. Τόσο γεμάτο είναι το Εθνικό τους δίκτυο που θέλουν να περιορίσουν εσωτερική κίνηση; Επίσης, δεν θα έπρεπε να είναι ενήμεροι στην τεχνική υποστήριξη και να το επικοινωνούν στους χρήστες;

Link to comment
Share on other sites

Το παράξενο όμως είναι ότι το Netflix είναι πάνω σε CDN μέσα στο Ελληνικό δίκτυο. Τόσο γεμάτο είναι το Εθνικό τους δίκτυο που θέλουν να περιορίσουν εσωτερική κίνηση; Επίσης, δεν θα έπρεπε να είναι ενήμεροι στην τεχνική υποστήριξη και να το επικοινωνούν στους χρήστες;

 

Ποιος ξερει τι γραμμή τους δίνουν ην τηλεφωνική εξυπηρέτηση..το να πεις στο άλλον φταιει η γραμμή σου είναι πιο εύκολο από το να πεις φταίω εγώ και πρέπει να σε αποζημιώσω με έξτρα mb στο κινητό κλπ

Link to comment
Share on other sites

και πρέπει να σε αποζημιώσω με έξτρα mb στο κινητό κλπ

;;; Δεν πρέπει. Δεν έχουν υποχρέωση να το κάνουν, είναι μια υπηρεσία που αν θέλουν τη παρέχουν.

Από μεριά συμβολαίου είναι καλυμμένοι, δεν μπορούν να σου παρέχουν εξασφάλιση στη σύνδεση σου σε μόνιμη βάση.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 3 μέρες μετά της 7 το απόγευμα σέρνεται το σύμπαν. Εφαρμόζει throttling 1000% καθώς βάζοντας vpn όλα λειτουργούν μια χαρά. Η απάντηση αυτοματοποιημενη στο τσατ για γέλια

 

ειναι πολιτικη μηνων για να αντεξει το δικτυο. κοβουν συγκεκριμενα πραγματα(δε χρειαζεται να τα αναφερω) για να μη κοψουν άλλα που χρειαζονται για τηλεργασια/τηλεκπαιδευση κλπ

 

Απο τις 7 το απόγευμα και μετά είναι ελάχιστη η χρήση για τηλεργασια/τηλεκπαιδευση. Μήπως συμβαίνει κατι άλλο;

.
Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος αυτόματη εξαργύρωση πόντων στο λογαριασμό μέσω Alpha Bank? Μόλις άνοιξα την εφαρμογή του My Bonus και είδα ότι η Vodafone μου τράβηξε 2 φορές πόντους σήμερα!!! Να δω αν θα το καταλάβουν να τους επιστρέψουν ή θα πρέπει να επικοινωνήσω μαζι τους... Ας περιμένω μέχρι αύριο που λογικά θα έχει εμφανιστεί κ λογαριασμός στο app της Vodafone να δω τι @@@ έκαναν πάλι!! Πραγματικά εχω βαρεθεί απο το καλοκαίρι που ανανέωσα μαζι τους ΚΑΘΕ μήνα να κάνουν συνέχεια διαφορά λάθη και να πρέπει να επικοινωνώ μαζι τους!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...