Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω ένα θέμα με την σύνδεση μου τώρα τελευταία. Adsl 24αρα που συγχρονιζε διαχρονικά με SNR 6 κάπου στα 15μιση και actual κάπου στο 14 (interleaved). Τώρα πολύ πρόσφατα παρατήρησα πως συγχρονίζει στα 19κατι και actual 18 (πάντα με SNR 6 και interleaved), προφανώς κάτι άλλαξε.

Θα πείτε...ανέβηκες 4mbps, που είναι το πρόβλημα;

Ε λοιπόν υπάρχει, γιατί με τα προηγούμενα έβλεπα μια χαρά iptv, ενώ τώρα απλά δεν παίζει, κολλάει το σύμπαν.

Έκανα speedtest (με ethernet σε σταθερό υπολογιστή) στο bandwithplace και με servers εξωτερικού (Ευρώπης και Αμερικής) έχω τραγικό download του τύπου 0.50-1mbps, από εκεί που με τους προηγούμενους συγχρονισμους είχα κάπου στα 10mbps (και μιλάω εννοείται για τωρινό καιρό καραντίνας κτλ).

Το περίεργο επίσης είναι ότι σε άλλα δύο σπίτια, πάλι με vodafone και πάλι snr 6, έχω συγχρονισμο 16 και speedtest στα 10-11 και στο άλλο (εξοχικό) συγχρονισμό 13 και speedtest κάπου στα 8 και σε όλα τα σπίτια η ίδια iptv παίζει άψογα.

Σήμερα μάλιστα κάναμε και ταυτόχρονα speedtest από τα δύο σπίτια και η διαφορά ήταν 0.80 σε μένα και 10.5 στο άλλο...η iptv εκεί να παίζει νεράκι και σε μένα τίποτα.

 

Καλεσα μπόλικες φορές και η vodafone δεν γνωρίζει καν να μου πει τι αλλαγή έγινε και ξαφνικά κέρδισα 4mbps! Πως γίνεται αυτό; Δεν μπορεί ξαφνικά μια σύνδεση να κερδίζει 4mbps από το πουθενά, όταν στο παρελθόν σε κάτι προβλήματα που είχα είχε αλλαχτεί μέχρι και το ζεύγος και πάλι στα ίδια είχα κλειδώσει. Προφανώς κάτι άλλαξε και έχει επηρεάσει το download μου, σε τραγικό βαθμό.

Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να έχει γίνει; Σκέφτηκα μήπως με κουμπωσαν σε κάρτα vdsl, αλλά θα επηρέαζε αυτό το download; Κάποιος άλλος λόγος ίσως; Ψάχνω να βρω τι μπορεί να αυξησε τον συγχρονισμό μπας και βρούμε πως επηρεάστηκε το download.

Vodafone και iptv ξεχασέ το φίλε.Σου κάνει throttling 1000% .Βάλε ένα καλό vpn και θα σωθείς.Απλώς στα άλλα σπίτια που δοκίμασες δεν έχει φάει ακόμη ban το πόρταλ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Vodafone και iptv ξεχασέ το φίλε.Σου κάνει throttling 1000% .Βάλε ένα καλό vpn και θα σωθείς.Απλώς στα άλλα σπίτια που δοκίμασες δεν έχει φάει ακόμη ban το πόρταλ.

 

Στα άλλα σπίτια δεν έχω δοκιμάσει απλά, το χρησιμοποιώ συνεχώς (στο άλλο σπίτι υπάρχει άλλη συνδρομή) και στο εξοχικό όταν ειμαι εκεί διακοπές πηγαίνει ένας (ή και παραπάνω δέκτες). Ποτέ δεν είχα πρόβλημα σε κανένα από τα τρία σπίτια.

Σήμερα ήταν να έρθει τεχνικός, οπότε πριν ερθει έκατσα και δοκιμασα ένα ένα όλα τα φίλτρα και τα τηλέφωνα. Τελικά; Ένα ασύρματο gigaset 2ετιας (υπάρχει κι άλλο ένα ίδιο 6ετιας) δημιουργεί πρόβλημα στην γραμμή. Όταν αποσυνδεθεί όλα δουλεύουν άψογα. Όταν το συνδέω, έχω αμέσως αυτά που περιέγραψα στο προηγούμενο μου μήνυμα. Όταν μάλιστα το σύνδεσα πάνω στο splitter που είναι και το modem/router, τότε ο συγχρονισμός έπεσε κατά 7mbps και είχε και συνεχείς αποσυνδέσεις. Όταν το ξαναεβγαλα πάλι όλα άψογα.

Το συγκεκριμένο ασύρματο δεν το είχα τσεκαρει γιατί είχα τσεκαρει το άλλο (που είναι κι αρκετά παλιότερο) και, λανθασμενα όπως αποδείχθηκε, σκέφτηκα πως κι αυτό θα ναι οκ. Τώρα το έκανα pair με τη βάση του λειτουργικού ασύρματου και η δική του βάση θα χρησιμοποιείται μόνο ως φορτιστής, δεν θα το συνδέω πια στη γραμμή αλλά θα δουλεύει κανονικά για κλήσεις.

Μάλιστα βγάζοντας εκτός αυτό το τηλέφωνο τώρα η γραμμή παίζει σταθερα attainable 20660 και actual 19340...μια χαρουλα για μια ταπεινή 24αρα adsl.

 

Actual Rate (Up/Down) 1023/19340 kbps

Attainable Rate (Up/Down) 1188/20660 kbps

Noise Margin (Up/Down) 10/6.3 dB

Line Attenuation (Up/Down) 12/22 dB

Output Power (Up/Down) 12.5/20.9 dBm

 

Με αυτά τα χαρακτηριστικά αραγε πόσο θα παίξει σε 50/100/200 γραμμή;

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλημέρα σε όλους! Εχω εναν HP deskjet inκ advantage 3835 και θέλω να συνδέσω το φαξ. Θα χρειαστώ δεύτερο αριθμό σταθερού για να λαμβάνω τα φαξ? και μήπως θα χρειαστώ κάποιο εξωτερικό modem για το φαξ?γιατι έτσι έχω διαβάσει
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Εχω εναν HP deskjet inκ advantage 3835 και θέλω να συνδέσω το φαξ. Θα χρειαστώ δεύτερο αριθμό σταθερού για να λαμβάνω τα φαξ? και μήπως θα χρειαστώ κάποιο εξωτερικό modem για το φαξ?γιατι έτσι έχω διαβάσει

Εφόσον ο εκτυπωτής σου έχει τηλεφωνική σύνδεση και λειτουργία φαξ, δεν χρειάζεσαι εξωτερικό modem.

Παρότι είναι χρήσιμος ο δεύτερος αριθμός, δεν είναι απαραίτητος. Μπορείς να βάλεις το φαξ να απαντάει μετά από συγκεκριμένο αριθμό κλήσεων, οπότε θα πηγαίνει σε φαξ όποια κλήση δεν σηκώνεις. Για τα εξερχόμενα φαξ, αρκεί να μην είναι κατειλημμένη η τηλεφωνική γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Η 24 άρα από την 50αρα έχει ουσιαστικές διαφορές η μόνο στα χαρτιά και τα νούμερα???μου δίνουν την αναβάθμιση στα 18.5 με σταθερά κ 10 ώρες κινητά.
One Plus 6
Link to comment
Share on other sites

Ήμουν με 24αρα κ είχα ταχύτητα 5 κ τώρα στην 50αρα έχω πάνω από 40.

Με τηλεκπαιδευσεις τηλεόραση κτλ απλά δεν θα μπορούσα τώρα..

Η 24 άρα από την 50αρα έχει ουσιαστικές διαφορές η μόνο στα χαρτιά και τα νούμερα???μου δίνουν την αναβάθμιση στα 18.5 με σταθερά κ 10 ώρες κινητά.
Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα με πάγιο 15,88€ που είχε σταθερό χωρίς χρόνο ομιλίας προς σταθερά ( αστική χρέωση δηλαδή), 60 λεπτά τον μήνα προς κινητά και το vodafone tv family στα 24mbps. Το συμβόλαιο λήγει στο τέλος του μήνα και ζήτησα να μου το ανανεώσουν στην ίδια τιμή.

 

Μου έλεγαν οτι αυτό που έχω δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο πακέτο και οτι στο σταθερό θα μου περάσουν απεριόριστα προς όλα τα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά, το vodafone kids και οτι πρέπει να αγοράσω με δόσεις τον νέο αποκωδικωποιητή τους που κάνει 60€. Τελικό πάγιο περίπου 28€

 

Τούς είπα οτι το σταθερό δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ ( ούτε καν έχω τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στην γραμμή) και μονάχα με ενδιαφέρει να έχει 24mbps και το vodafone tv το απλό ( ούτε το kids ούτε το sports πακέτο). Περιμένω να δω τι προσφορά θα μου κάνουν.

 

Αλλιώς πάω στην nova με 24mbps με προπληρωμή που βγαίνει 15,75€ τον μήνα.

.
Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα με πάγιο 15,88€ που είχε σταθερό χωρίς χρόνο ομιλίας προς σταθερά ( αστική χρέωση δηλαδή), 60 λεπτά τον μήνα προς κινητά και το vodafone tv family στα 24mbps. Το συμβόλαιο λήγει στο τέλος του μήνα και ζήτησα να μου το ανανεώσουν στην ίδια τιμή.

 

Μου έλεγαν οτι αυτό που έχω δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο πακέτο και οτι στο σταθερό θα μου περάσουν απεριόριστα προς όλα τα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά, το vodafone kids και οτι πρέπει να αγοράσω με δόσεις τον νέο αποκωδικωποιητή τους που κάνει 60€. Τελικό πάγιο περίπου 28€

 

Τούς είπα οτι το σταθερό δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ ( ούτε καν έχω τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στην γραμμή) και μονάχα με ενδιαφέρει να έχει 24mbps και το vodafone tv το απλό ( ούτε το kids ούτε το sports πακέτο). Περιμένω να δω τι προσφορά θα μου κάνουν.

 

Αλλιώς πάω στην nova με 24mbps με προπληρωμή που βγαίνει 15,75€ τον μήνα.

 

Προσωπικά και το δικό μου πρόγραμμα δεν εμπορικά διαθέσιμο αλλά μια χαρά το ανανεώνουν κάθε φορά (με αρκετή φασαρία βέβαια ως προς την τιμή). Από την στιγμή που και η Nova έχει αντίστοιχο πρόγραμμα ενημέρωσέ τους πως δεν σε συμφέρει να μείνεις σε αυτούς και όπως πράξουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα με πάγιο 15,88€ που είχε σταθερό χωρίς χρόνο ομιλίας προς σταθερά ( αστική χρέωση δηλαδή), 60 λεπτά τον μήνα προς κινητά και το vodafone tv family στα 24mbps. Το συμβόλαιο λήγει στο τέλος του μήνα και ζήτησα να μου το ανανεώσουν στην ίδια τιμή.

 

Μου έλεγαν οτι αυτό που έχω δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο πακέτο και οτι στο σταθερό θα μου περάσουν απεριόριστα προς όλα τα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά, το vodafone kids και οτι πρέπει να αγοράσω με δόσεις τον νέο αποκωδικωποιητή τους που κάνει 60€. Τελικό πάγιο περίπου 28€

 

Τούς είπα οτι το σταθερό δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ ( ούτε καν έχω τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στην γραμμή) και μονάχα με ενδιαφέρει να έχει 24mbps και το vodafone tv το απλό ( ούτε το kids ούτε το sports πακέτο). Περιμένω να δω τι προσφορά θα μου κάνουν.

 

Αλλιώς πάω στην nova με 24mbps με προπληρωμή που βγαίνει 15,75€ τον μήνα.

Μη κάνεις τίποτα.

Άστο όπως είναι να δεις τι πάγιο θα σου χρεωσουν.

Άστο αορίστου όπως εγώ και πληρώνω όσα έδινα και πριν ενώ μου έλεγαν θα δίνω τα διπλά

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά την βοήθειά σας!!

Τον Μάρτιο του 2020 αναβάθμισα την adsl γραμμή μου σε 50άρα. Στις 15 Νοεμβρίου 2020 αναβάθμισα την 50άρα γραμμή μου σε 100άρα. Από τον Μάρτιο που είχα ξεκινήσει την 50άρα γραμμή και ως τις 23-24 Δεκεμβρίου όλα πήγαιναν μια χαρά. Από εκείνη την μέρα όμως έχω πρόβλημα. Στα καλά καθούμενα η ταχύτητα του ίντερνετ πέφτει και σταδιακά μηδενίζει με αποτέλεσμα να κάνει το ρούτερ επανεκκίνηση εκτός αν το καταλάβω εγώ πριν και το επανεκκινήσω μόνος μου. Μετά την επανεκκίνηση στρώνει όμως αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει και 4 και 5 φορές την ημέρα. Όταν υπάρχει πρόβλημα μπαίνω στις ρυθμίσεις του ρούτερ και βλέπω ότι βγάζει πολλά σφάλματα, ως και 3 εκατομμύρια κάποια στιγμή. Ανέφερα το πρόβλημα και ξεκίνησε μια διαδικασία τεχνικών ελέγχων και στις 7-8 Ιανουαρίου 2021 μου είπαν ότι άλλαξαν κάρτα στην καμπίνα, όμως το πρόβλημα παραμένει.

Εν' το μεταξύ εγώ άλλαξα και το ρούτερ και τα φίλτρα και τα σπλίτερ. Χρησιμοποίησα το ρουτερ που μου έστειλαν όταν άλλαξα απο 50 σε 100, το οποιο δεν ειχα χρησιμοποιήσει τότε. Αφού τα προβλήματα συνέχισαν να υπάρχουν συνέχισα να τους ενοχλώ και ξαναέκαναν ελέγχους και μάλιστα έκανε έλεγχο και ο ΟΤΕ στο δικό του κομμάτι και μου λένε ότι δεν εντοπίζουν πρόβλημα στις γραμμές τους άρα ίσως να έχω πρόβλημα εγώ στις εσωτερικές καλωδιώσεις μου.

Τι μπορεί να φταίει; Έτσι ξαφνικά να παρουσιάστηκε πρόβλημα στις δικές μου καλωδιώσεις; Και αφού αυτοί είχαν πρόβλημα αρχικά και άλλαξαν κάρτα γιατί να μην είναι δικό τους το πρόβλημα και πάλι;

Τι να κάνω; Ποιος μπορεί να μετρήσει τις δικές μου γραμμές για να ξέρω σίγουρα ότι εγώ έχω ή δεν έχω πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά την βοήθειά σας!!

Τον Μάρτιο του 2020 αναβάθμισα την adsl γραμμή μου σε 50άρα. Στις 15 Νοεμβρίου 2020 αναβάθμισα την 50άρα γραμμή μου σε 100άρα. Από τον Μάρτιο που είχα ξεκινήσει την 50άρα γραμμή και ως τις 23-24 Δεκεμβρίου όλα πήγαιναν μια χαρά. Από εκείνη την μέρα όμως έχω πρόβλημα. Στα καλά καθούμενα η ταχύτητα του ίντερνετ πέφτει και σταδιακά μηδενίζει με αποτέλεσμα να κάνει το ρούτερ επανεκκίνηση εκτός αν το καταλάβω εγώ πριν και το επανεκκινήσω μόνος μου. Μετά την επανεκκίνηση στρώνει όμως αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει και 4 και 5 φορές την ημέρα. Όταν υπάρχει πρόβλημα μπαίνω στις ρυθμίσεις του ρούτερ και βλέπω ότι βγάζει πολλά σφάλματα, ως και 3 εκατομμύρια κάποια στιγμή. Ανέφερα το πρόβλημα και ξεκίνησε μια διαδικασία τεχνικών ελέγχων και στις 7-8 Ιανουαρίου 2021 μου είπαν ότι άλλαξαν κάρτα στην καμπίνα, όμως το πρόβλημα παραμένει.

Εν' το μεταξύ εγώ άλλαξα και το ρούτερ και τα φίλτρα και τα σπλίτερ. Χρησιμοποίησα το ρουτερ που μου έστειλαν όταν άλλαξα απο 50 σε 100, το οποιο δεν ειχα χρησιμοποιήσει τότε. Αφού τα προβλήματα συνέχισαν να υπάρχουν συνέχισα να τους ενοχλώ και ξαναέκαναν ελέγχους και μάλιστα έκανε έλεγχο και ο ΟΤΕ στο δικό του κομμάτι και μου λένε ότι δεν εντοπίζουν πρόβλημα στις γραμμές τους άρα ίσως να έχω πρόβλημα εγώ στις εσωτερικές καλωδιώσεις μου.

Τι μπορεί να φταίει; Έτσι ξαφνικά να παρουσιάστηκε πρόβλημα στις δικές μου καλωδιώσεις; Και αφού αυτοί είχαν πρόβλημα αρχικά και άλλαξαν κάρτα γιατί να μην είναι δικό τους το πρόβλημα και πάλι;

Τι να κάνω; Ποιος μπορεί να μετρήσει τις δικές μου γραμμές για να ξέρω σίγουρα ότι εγώ έχω ή δεν έχω πρόβλημα;

 

Φυσιολογικό είναι να παρουσιάζει δυσλειτουργία η εσωτερική καλωδίωση αφού όσο ανεβαίνεις ταχύτητες αλλάζουν παράλληλα και οι συχνότητες.

Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικό είναι να παρουσιάζει δυσλειτουργία η εσωτερική καλωδίωση αφού όσο ανεβαίνεις ταχύτητες αλλάζουν παράλληλα και οι συχνότητες.

Και τι μπορώ να κάνω; Είναι κάποιο πρόβλημα που χρειάζεται κάποια τεχνική παρέμβαση; Όσοι ανεβάζουν την ταχύτητά τους αντιμετωπίζουν πρόβλημα;;

Link to comment
Share on other sites

Και τι μπορώ να κάνω; Είναι κάποιο πρόβλημα που χρειάζεται κάποια τεχνική παρέμβαση; Όσοι ανεβάζουν την ταχύτητά τους αντιμετωπίζουν πρόβλημα;;

 

Απλώς θα περάσεις νέα καλωδίωση από το κουτάκι του ΟΤΕ μέχρι το διαμέρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Απλώς θα περάσεις νέα καλωδίωση από το κουτάκι του ΟΤΕ μέχρι το διαμέρισμα.

 

Και γιατί τα προβλήματα παρουσιαστηκαν 1,5 μήνα μετά την αναβάθμιση του προγράμματος μου; Και βέβαια αυτό δεν είναι και τόσο απλό να γίνει... Και φασαρία είναι και κόστος έχει.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί τα προβλήματα παρουσιαστηκαν 1,5 μήνα μετά την αναβάθμιση του προγράμματος μου; Και βέβαια αυτό δεν είναι και τόσο απλό να γίνει... Και φασαρία είναι και κόστος έχει.

 

Γιατί, όπως ειπώθηκε και νωρίτερα, η εξάρτηση του νέου προγράμματος από την ποιότητα της καλωδίωσης είναι μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, όπως ειπώθηκε και νωρίτερα, η εξάρτηση του νέου προγράμματος από την ποιότητα της καλωδίωσης είναι μεγαλύτερη.

 

Και ξαναρωταω,

1. δηλαδη οσοι ανεβαινιυν στα 100 αλλαζουν καλωδιωση;

2. για 1,5 μηνα πριν την εμφανιση των προβληματων ηταν καλη η καλωδιωση;

Δεν αμφισβητω αυτα που λετε αλλα προσπαθω να καταλαβω...

Link to comment
Share on other sites

Όχι , δεν αλλάζουν όλοι καλωδίωση.

Αλλά επειδή πλέον τα 100 Παρέχονται απο Καμπίνα κοντά σου , αυτό που πέζει ρόλο είναι πόσο μακριά είσαι από την καμπίνα το μήκος του καλωδίου και η πιότητα του καλωδίου.

Τώρα αν έπαιζε καλά πριν από 1 μήνα δεν ξέρω πιο μπορει να είναι το πρόβλημα .

Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα με πάγιο 15,88€ που είχε σταθερό χωρίς χρόνο ομιλίας προς σταθερά ( αστική χρέωση δηλαδή), 60 λεπτά τον μήνα προς κινητά και το vodafone tv family στα 24mbps. Το συμβόλαιο λήγει στο τέλος του μήνα και ζήτησα να μου το ανανεώσουν στην ίδια τιμή.

 

Μου έλεγαν οτι αυτό που έχω δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο πακέτο και οτι στο σταθερό θα μου περάσουν απεριόριστα προς όλα τα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά, το vodafone kids και οτι πρέπει να αγοράσω με δόσεις τον νέο αποκωδικωποιητή τους που κάνει 60€. Τελικό πάγιο περίπου 28€

 

Τούς είπα οτι το σταθερό δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ ( ούτε καν έχω τηλεφωνική συσκευή συνδεδεμένη στην γραμμή) και μονάχα με ενδιαφέρει να έχει 24mbps και το vodafone tv το απλό ( ούτε το kids ούτε το sports πακέτο). Περιμένω να δω τι προσφορά θα μου κάνουν.

 

Αλλιώς πάω στην nova με 24mbps με προπληρωμή που βγαίνει 15,75€ τον μήνα.

 

Σε δικό μου επίσης μη εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα αρχικά δεν γινόταν με κανέναν τρόπο η ανανέωσή του, έπρεπε οπωσδήποτε να αλλάξω πρόγραμμα και φυσικά να πληρώνω περισσότερα.

Ζήτησα διακοπή και τότε με πήραν τηλέφωνο και μου πρότειναν να ανανεώσω το μη εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμά μου στην ίδια τιμή...

(πριν 1 εβδομάδα όλα αυτά)

Link to comment
Share on other sites

με την τηλεόραση είναι διαφορετικά τα πράγματα. Επειδή θέλουν να καταργήσουν οριστικά την παλιά πλατφόρμα, πρέπει όσοι πελάτες είχαν τα παλιά 3play ή 2play με τηλεόραση ξεχωριστά, να περάσουν στη νέα πλατφόρμα που δένει μόνο με 3play προγράμματα. Επίσης έχει διαφορετικό κόστος αποκωδικοποιητή (2,5€/μήνα αντί για 1,23€).
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Απο τον Νοεμβριο το ιντερνετ στο σπιτι αποσυχρονιζει (αν δεν το λεω σωστα διακοπτεται εντελως και το παραξενο δεν ξανα συνδεεται μονο του παρα μονο αν κανω εγω ειτε επανεκινηση ειτε ανοιγω κλεισω το ρουτερ) μαζι εννοειτε και το τηλεφωνο τουλαχιστον 5-7 φορες την ημερα.

Ολα αυτα στην δευτερη πριζα του σπιτιου ,παντα αυτη χρησιμοποιουσα χωρις καμια απωλεια.

Το δινω βλαβη και τελη Δεκεμβριου ερχονται οι τεχνικοι της Vodafone.

Ελεγχουν την γραμμη κατω στην εισοδο και πανω στην πριζα(την δευτερη πριζα του σπιτιου). Αποτελεσμα κατα τα λεγομενα τους μετα και απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το ''κεντρο''? τους..η γραμμη ειναι αψογη!

Το προβλημα ειναι λενε η' ο εξοπλισμος η' απο την καμπινα..απλη σημειωση..η καμπινα ειναι στα δεκα μετρα απο το σπιτι.

Μου αλλαζουν επιτοπου ρουτερ και μου λενε να το παρακολουθησω..σε δυο ωρες τα ιδια.

Βαζω το ρουτερ στην πρωτη πριζα του σπιτιου για περιπου 15 μερες και κανει το εξης..αρχιζει και πεφτει η ταχυτητα του,παγωνει και μετα διακοπτεται για λιγα λεπτα (5-7 ισως και παραπανω φορες την ημερα) χωρις να αναψουν τα λαμπακια κοκκινα (ενω στην δευτερη πριζα αναβαν καθως η διακοπη ηταν μονιμη) και μετα επανερχεται μονο του. Να θεωρησω λογω οτι η πρωτη πριζα ειναι βαση λογικης ''δυνατοτερη''?

Μενω στην αψογη γραμμη πανω κατω (εισοδος-πριζα) του τεχνικου και την Παρασκευη το ξαναεδωσα βλαβη. Περασε κατευθειαν για τον ΟΤΕ και περιμενω τηλεφωνο. Απο την εμπειρια σας μετα απο ποσο καιρο ο ΟΤΕ κοιταει τους ''αλλους πελατες''?

Η γραμμη μου ειναι vdsl 50 με στοιχεια στην εισοδο οπως τα κατεγραψε ο τεχνικος

56,320 - 63,700

snr 42 - 8

attenuation 0 - 4

και μετρησεις χωρις σφαλματα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Απο τον Νοεμβριο το ιντερνετ στο σπιτι αποσυχρονιζει (αν δεν το λεω σωστα διακοπτεται εντελως και το παραξενο δεν ξανα συνδεεται μονο του παρα μονο αν κανω εγω ειτε επανεκινηση ειτε ανοιγω κλεισω το ρουτερ) μαζι εννοειτε και το τηλεφωνο τουλαχιστον 5-7 φορες την ημερα.

Ολα αυτα στην δευτερη πριζα του σπιτιου ,παντα αυτη χρησιμοποιουσα χωρις καμια απωλεια.

Το δινω βλαβη και τελη Δεκεμβριου ερχονται οι τεχνικοι της Vodafone.

Ελεγχουν την γραμμη κατω στην εισοδο και πανω στην πριζα(την δευτερη πριζα του σπιτιου). Αποτελεσμα κατα τα λεγομενα τους μετα και απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το ''κεντρο''? τους..η γραμμη ειναι αψογη!

Το προβλημα ειναι λενε η' ο εξοπλισμος η' απο την καμπινα..απλη σημειωση..η καμπινα ειναι στα δεκα μετρα απο το σπιτι.

Μου αλλαζουν επιτοπου ρουτερ και μου λενε να το παρακολουθησω..σε δυο ωρες τα ιδια.

Βαζω το ρουτερ στην πρωτη πριζα του σπιτιου για περιπου 15 μερες και κανει το εξης..αρχιζει και πεφτει η ταχυτητα του,παγωνει και μετα διακοπτεται για λιγα λεπτα (5-7 ισως και παραπανω φορες την ημερα) χωρις να αναψουν τα λαμπακια κοκκινα (ενω στην δευτερη πριζα αναβαν καθως η διακοπη ηταν μονιμη) και μετα επανερχεται μονο του. Να θεωρησω λογω οτι η πρωτη πριζα ειναι βαση λογικης ''δυνατοτερη''?

Μενω στην αψογη γραμμη πανω κατω (εισοδος-πριζα) του τεχνικου και την Παρασκευη το ξαναεδωσα βλαβη. Περασε κατευθειαν για τον ΟΤΕ και περιμενω τηλεφωνο. Απο την εμπειρια σας μετα απο ποσο καιρο ο ΟΤΕ κοιταει τους ''αλλους πελατες''?

Η γραμμη μου ειναι vdsl 50 με στοιχεια στην εισοδο οπως τα κατεγραψε ο τεχνικος

56,320 - 63,700

snr 42 - 8

attenuation 0 - 4

και μετρησεις χωρις σφαλματα

Ο ΟΤΕ έχει συμβατική υποχρέωση για τον χρόνο διεκπεραίωσης βλαβών δικτύου, αλλά από την περιγραφή σου εικάζω ότι η απάντηση μπορεί να είναι ότι δεν υπάρχει βλάβη. Εν γένει σε ένα τριήμερο θα πρέπει να έχει απάντηση η Vodafone, και μετά ίσως χρειαστεί συνδυαστικό ραντεβού.

Αφού μπαίνεις στην ταλαιπωρία να αλλάζεις πρίζες, είναι απαραίτητο να δοκιμάσεις και την "σωστή" συνδεσμολογία: Να αποσυνδέσεις όλες τις άλλες πρίζες του σπιτιού πλην της πρώτης, και να δεις πως συμπεριφέρεται η γραμμή. Εάν λυθεί το πρόβλημα, τότε φταίει απλά η εσωτερική σου καλωδίωση. Εάν συνεχίσει, τότε μάλλον δεν είναι "άψογη" και λογικά θα περιμένεις βελτίωση μετά τις ενέργειες του ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Απο τον Νοεμβριο το ιντερνετ στο σπιτι αποσυχρονιζει (αν δεν το λεω σωστα διακοπτεται εντελως και το παραξενο δεν ξανα συνδεεται μονο του παρα μονο αν κανω εγω ειτε επανεκινηση ειτε ανοιγω κλεισω το ρουτερ) μαζι εννοειτε και το τηλεφωνο τουλαχιστον 5-7 φορες την ημερα.

Ολα αυτα στην δευτερη πριζα του σπιτιου ,παντα αυτη χρησιμοποιουσα χωρις καμια απωλεια.

Το δινω βλαβη και τελη Δεκεμβριου ερχονται οι τεχνικοι της Vodafone.

Ελεγχουν την γραμμη κατω στην εισοδο και πανω στην πριζα(την δευτερη πριζα του σπιτιου). Αποτελεσμα κατα τα λεγομενα τους μετα και απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το ''κεντρο''? τους..η γραμμη ειναι αψογη!

Το προβλημα ειναι λενε η' ο εξοπλισμος η' απο την καμπινα..απλη σημειωση..η καμπινα ειναι στα δεκα μετρα απο το σπιτι.

Μου αλλαζουν επιτοπου ρουτερ και μου λενε να το παρακολουθησω..σε δυο ωρες τα ιδια.

Βαζω το ρουτερ στην πρωτη πριζα του σπιτιου για περιπου 15 μερες και κανει το εξης..αρχιζει και πεφτει η ταχυτητα του,παγωνει και μετα διακοπτεται για λιγα λεπτα (5-7 ισως και παραπανω φορες την ημερα) χωρις να αναψουν τα λαμπακια κοκκινα (ενω στην δευτερη πριζα αναβαν καθως η διακοπη ηταν μονιμη) και μετα επανερχεται μονο του. Να θεωρησω λογω οτι η πρωτη πριζα ειναι βαση λογικης ''δυνατοτερη''?

Μενω στην αψογη γραμμη πανω κατω (εισοδος-πριζα) του τεχνικου και την Παρασκευη το ξαναεδωσα βλαβη. Περασε κατευθειαν για τον ΟΤΕ και περιμενω τηλεφωνο. Απο την εμπειρια σας μετα απο ποσο καιρο ο ΟΤΕ κοιταει τους ''αλλους πελατες''?

Η γραμμη μου ειναι vdsl 50 με στοιχεια στην εισοδο οπως τα κατεγραψε ο τεχνικος

56,320 - 63,700

snr 42 - 8

attenuation 0 - 4

και μετρησεις χωρις σφαλματα

Ακριβώς ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ από μέσα Νοεμβρίου επίσης. Σε 100αρα γραμμή. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

Ο ΟΤΕ με επισκέφτηκε άμεσα όμως η απάντηση τους ήταν πως η γραμμή τους είναι καθαρή. Και η Vodafone πλέον μου απάντησε ότι φταίει εσωτερική μου καλωδίωση. Μετά την επίσκεψη του ΟΤΕ η γραμμή για 3-4 μέρες έστρωσε όμως τα προβλήματα επανεμφανιζονται. Και τώρα είμαι σε φάση δοκιμών, βάζω βγάζω μπριζες και παρακολουθώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα γνωρίζετε πόσο κοστίζει η απόκτηση 2ης γραμμής στην Vodafone την θέλω ώστε να έχω μια για το σταθερό και μια για το φαξ.
Link to comment
Share on other sites

minast

στις βλαβες μου ειπε οτι μιλησε με τον προισταμενο του και επειδη ειχαν ερθει τεχνικοι της vodafone θα το περασει κατευθειαν στον ΟΤΕ.

Οι πριζες ειναι αποσυνδευμενες εδω και καμια 12αρια χρονια. Μονο οι δυο δουλευουν. Και αυτο γιατι τοτε (παραδοξο)? ειχα παλι vodafone σε adsl εννοειται για περιπου εναμιση χρονο ωσπου αρχισε το ιδιο με σημερα προβλημα. Οταν τελος παντων ηρθαν απο τον ΟΤΕ μου ειπαν δεν ειναι δικο τους προβλημα,η vodafone μετα τον OTE με την σειρα της το ιδιο..τελικα μετα απο κανα μηνα μη εχοντας Καθολου πλεον ιντερνετ φευγω απο vodafone και παω ΟΤΕ...Ως δια μαγειας το προβλημα εξαφανιστηκε απο το πρωτο λεπτο της καινουργιας συνδεσης!!

ΟΤΕ εκατσα περιπου 9 χρονια .τωρα ειμαι στην vodafone περιπου ενα με εναμιση χρονο και ΤΣΟΥΠ ..το ιδιο ακριβως προβλημα..

 

makisg4 Στο Μενιδι ειμαι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα γνωρίζετε πόσο κοστίζει η απόκτηση 2ης γραμμής στην Vodafone την θέλω ώστε να έχω μια για το σταθερό και μια για το φαξ.

 

Πρέπει να πας σε OneNet, δεν προσφέρεται στα οικιακά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...