Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

19 ώρες πριν, minast said:

Μετά την Cosmote, και η Vodafone αλλάζει προς το χειρότερο την ανακοίνωση για κατάργηση έκπτωση e-bill:

Αρχικά είχε ανακοινώσει ότι θα ισχύσει για ανανεώσεις και νέα συμβόλαια, τελικά ισχύει για όλους σε έναν μήνα από τώρα.

https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/digital-press-office/anakoinoseis/20230922-anakoinosi-diakopis-parochis-ekptosis-e-bill-amp-timologiakes-allages/

Αυτή η κατάργηση έκπτωσης δικαιολογεί αποχώρηση δίχως πέναλτι;

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτή η κατάργηση έκπτωσης δικαιολογεί αποχώρηση δίχως πέναλτι;
Οι συνδρομητές που επηρεάζονται από τις ανωτέρω αλλαγές (Μέρος Α και Μέρος Β), έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως έως και δύο (2) μήνες από την ημερομηνία που τίθενται σε ισχύ, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης της τροποποίησης.

Με μια απάντηση ναι. Μετά την έναρξη αυτών των αλλαγών

Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AlexM2 said:

Οι συνδρομητές που επηρεάζονται από τις ανωτέρω αλλαγές (Μέρος Α και Μέρος Β), έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως έως και δύο (2) μήνες από την ημερομηνία που τίθενται σε ισχύ, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης της τροποποίησης.

Με μια απάντηση ναι. Μετά την έναρξη αυτών των αλλαγών

Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δηλαδή από 22 Οκτωβρίου και μέχρι 20 Δεκεμβρίου?

Link to comment
Share on other sites

Άρα από 23 Οκτώβρη καταγγελία και αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία; Και πώς είναι η διαδικασία; Πώς κάνουμε καταγγελία; Πρέπει να μας απαντήσουν πρώτα κάτι στην καταγγελία και μετά φορητοτητα; 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, _NikitaS_ said:

Άρα από 23 Οκτώβρη καταγγελία και αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία; Και πώς είναι η διαδικασία; Πώς κάνουμε καταγγελία; Πρέπει να μας απαντήσουν πρώτα κάτι στην καταγγελία και μετά φορητοτητα; 

Το θέμα είναι που θα πας.

Υπάρχει φθηνότερη εταιρεία?

Link to comment
Share on other sites

Just now, GREGORYMO said:

Το θέμα είναι που θα πας.

Υπάρχει φθηνότερη εταιρεία?

Όχι πιο φτηνή δεν υπάρχει, αλλά επειδή η κινητή βονταφον στην περιοχή μου είναι για γέλια και πήγα στη νόβα, έλεγα να τα έχω κάπου όλα μαζί ώστε να παίρνω τα δώρα. Είτε cosmote ώστε να παίρνω το cosmote one είτε στη nova που δίνει στο κινητό 1000 λεπτά δώρο. Στην τελική πλέον σε κάνω και τρελό downloading, με 23 ευρώ πάω nova σε 50αρα. Τώρα με 22,75 έχω 100αρα αλλά πρακτικά μου είναι άχρηστη. Πιο χρήσιμο είναι το κινητό. 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, _NikitaS_ said:

Άρα από 23 Οκτώβρη καταγγελία και αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία; Και πώς είναι η διαδικασία; Πώς κάνουμε καταγγελία; Πρέπει να μας απαντήσουν πρώτα κάτι στην καταγγελία και μετά φορητοτητα; 

Στην θεωρία δεν χρειάζεται τίποτα, απλά κάνεις φορητότητα. Ενίοτε δεν ελέγχουν την επιλεξιμότητα να διακόψεις αζημίως και χρεώνουν τέλος πρόωρης διακοπής, αλλά με ένα τηλεφώνημα το αντιλογίζουν. Όποιος θέλει μπορεί να το ανακοινώσει εκ προοιμίου στην εταιρεία (τηλεφωνικά ή έγγραφα), αλλά δεν κερδίζει κάτι ουσιαστικό...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

Στην θεωρία δεν χρειάζεται τίποτα, απλά κάνεις φορητότητα. Ενίοτε δεν ελέγχουν την επιλεξιμότητα να διακόψεις αζημίως και χρεώνουν τέλος πρόωρης διακοπής, αλλά με ένα τηλεφώνημα το αντιλογίζουν. Όποιος θέλει μπορεί να το ανακοινώσει εκ προοιμίου στην εταιρεία (τηλεφωνικά ή έγγραφα), αλλά δεν κερδίζει κάτι ουσιαστικό...

Το θέμα είναι να μη χρειαστεί να το αντιλογισουν. Και μετά να τρέχω να πάρω πίσω ότι δικαιούμαι. Τεσπα. Άρα πρακτικά αν ενεργοποιηθεί η λήξη τις έκπτωσης απλά το ανακοινωνουμε και μετά πάμε αλλού. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, _NikitaS_ said:

Το θέμα είναι να μη χρειαστεί να το αντιλογισουν. Και μετά να τρέχω να πάρω πίσω ότι δικαιούμαι. Τεσπα. Άρα πρακτικά αν ενεργοποιηθεί η λήξη τις έκπτωσης απλά το ανακοινωνουμε και μετά πάμε αλλού. 

Δεν χρειάζεται να πάρεις πίσω κάτω, το ότι μπορεί να στείλουν μία λάθος χρέωση, δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να την πληρώσεις. Εξάλλου ο εκκαθαριστικός λογαριασμός έρχεται 1-2 μήνες αργότερα, το πολύ να καθυστερήσει άλλον ένα μήνα να δείξει 0 😉.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά κατά τη γνώμη μου πρέπει να επισημανθεί οτι κάνεις χρήση του δικαιώματος που αναφέρει η ανακοίνωση από την αρχή. Καλύτερα να είναι ξεκάθαρο από την αρχή και καταγεγραμμένο για μην μπορεί να πει μετά η εταιρεία οτι δεν το αναγνωρίζει. Και να τρέχεις να παρακαλάς να σβήσουν ό,τι έγραψαν ως οφειλή. Αν τώρα το εχεις κάνει και εχει δουλέψει στη βονταφον εχει καλώς, σημαίνει ότι λειτουργουν λίγο ανεκτικά υπερ του πελάτη. Σε άλλες πολιτείες ίσως συναντήσεις πιό άκαμπτη στάση από τη στιγμή που η οφειλή "γράφτηκε". Ασε που υπάρχουν περιπτώσεις (ειδικά σε κόκκινη και μαύρη) που εχουν ακουστεί απαιτήσεις παλιών οφειλών ή εγγυήσεων όταν θες να γυρίσεις πίσω και ποιός ξέρει αν θυμούνται οφειλές που "γραφτηκαν" κάποτε (ασχετως αν σβήστηκαν για κάποιο λόγο μετά)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kmpatra said:

Κανονικά κατά τη γνώμη μου πρέπει να επισημανθεί οτι κάνεις χρήση του δικαιώματος που αναφέρει η ανακοίνωση από την αρχή. Καλύτερα να είναι ξεκάθαρο από την αρχή και καταγεγραμμένο για μην μπορεί να πει μετά η εταιρεία οτι δεν το αναγνωρίζει. Και να τρέχεις να παρακαλάς να σβήσουν ό,τι έγραψαν ως οφειλή. Αν τώρα το εχεις κάνει και εχει δουλέψει στη βονταφον εχει καλώς, σημαίνει ότι λειτουργουν λίγο ανεκτικά υπερ του πελάτη. Σε άλλες πολιτείες ίσως συναντήσεις πιό άκαμπτη στάση από τη στιγμή που η οφειλή "γράφτηκε". Ασε που υπάρχουν περιπτώσεις (ειδικά σε κόκκινη και μαύρη) που εχουν ακουστεί απαιτήσεις παλιών οφειλών ή εγγυήσεων όταν θες να γυρίσεις πίσω και ποιός ξέρει αν θυμούνται οφειλές που "γραφτηκαν" κάποτε (ασχετως αν σβήστηκαν για κάποιο λόγο μετά)

Καλαταβαίνω ότι από υπερβολική προσοχή μπορεί να θέλεις να το ζητήσεις εκ των προτέρων.

Όμως να είμαστε σαφής: Δεν είναι "ανοχή" υπέρ του πελάτη η αναγνώριση μιας λάθος χρέωσης από την εταιρεία, ούτε στέκει με οποιοδήποτε τρόπο η διεδίκηση εκ μέρους της μίας λάθος χρέωσης. Σίγουρα δε δεν μετράνε αρνητικά για τον πελάτη λάθος χρεώσεις που αποκαταστάθηκαν μετά από επισήμανσή του.

Μάλιστα θεωρώ ευθύνη της εταιρείας να έχει καταγεγραμμένο ότι στον πελάτη που αποχωρεί έχει επιβληθεί μονομερής αλλαγή όρων, άρα δεν είναι επιλέξιμος για τέλη πρόωρης αποχώρησης.

Τέλος πάντων, το έχουμε ανάγει σε πιο σημαντικό θέμα απ' ότι είναι στην πραγματικότητα. Είτε ενημερώνεις και φεύγεις, είτε φεύγεις και (εάν χρειαστεί) ενημερώνεις 🙂

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.... εγώ που ΔΕΝ έχω e-bill πρέπει να περιμένω το μέρος Β' μέχρι της 22/11???

Link to comment
Share on other sites

On 24/9/2023 at 8:06 ΠΜ, kmpatra said:

Κανονικά κατά τη γνώμη μου πρέπει να επισημανθεί οτι κάνεις χρήση του δικαιώματος που αναφέρει η ανακοίνωση από την αρχή. Καλύτερα να είναι ξεκάθαρο από την αρχή και καταγεγραμμένο για μην μπορεί να πει μετά η εταιρεία οτι δεν το αναγνωρίζει. Και να τρέχεις να παρακαλάς να σβήσουν ό,τι έγραψαν ως οφειλή. Αν τώρα το εχεις κάνει και εχει δουλέψει στη βονταφον εχει καλώς, σημαίνει ότι λειτουργουν λίγο ανεκτικά υπερ του πελάτη. Σε άλλες πολιτείες ίσως συναντήσεις πιό άκαμπτη στάση από τη στιγμή που η οφειλή "γράφτηκε". Ασε που υπάρχουν περιπτώσεις (ειδικά σε κόκκινη και μαύρη) που εχουν ακουστεί απαιτήσεις παλιών οφειλών ή εγγυήσεων όταν θες να γυρίσεις πίσω και ποιός ξέρει αν θυμούνται οφειλές που "γραφτηκαν" κάποτε (ασχετως αν σβήστηκαν για κάποιο λόγο μετά)

Δεν είναι οφειλές κακοπληρωτή. Είναι υποχρεωμένοι να τη σβήσουν. Παρ όλα αυτά αν κάποιος θέλει να είναι σίγουρος μπορεί να μιλήσει μαζί τους στο chat αλλά δεν θα αλλάξει κάτι, πάλι ο εκκαθαριστικός θα βγει με χρέωση 

2 ώρες πριν, damianos said:

Καλησπέρα.... εγώ που ΔΕΝ έχω e-bill πρέπει να περιμένω το μέρος Β' μέχρι της 22/11???

Αν ενεργοποιήσεις ebill τώρα και προλάβει να βγει ηλεκτρονικός λογαριασμός με την έκπτωση πριν από 21/10 τότε σε πιάνει. Πιθανότατα εκδίδεται ο λογαριασμός σου κάθε 22 οπότε χλωμό να πάρεις την έκπτωση 

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, paanos said:

Δεν είναι οφειλές κακοπληρωτή. Είναι υποχρεωμένοι να τη σβήσουν. Παρ όλα αυτά αν κάποιος θέλει να είναι σίγουρος μπορεί να μιλήσει μαζί τους στο chat αλλά δεν θα αλλάξει κάτι, πάλι ο εκκαθαριστικός θα βγει με χρέωση 

Αν ενεργοποιήσεις ebill τώρα και προλάβει να βγει ηλεκτρονικός λογαριασμός με την έκπτωση πριν από 21/10 τότε σε πιάνει. Πιθανότατα εκδίδεται ο λογαριασμός σου κάθε 22 οπότε χλωμό να πάρεις την έκπτωση 

Ευτυχώς εκδίδεται κάθε πρώτη του μήνα...

Θα το κάνω σήμερα... να γλιτώσω έναν μήνα...

Πέρασα την πιστωτική. Το δεκτηκε...

Ήρθε σμσ επαληθεύσεις....

Και το τρομερό είναι ότι λόγω 1 του μήνα εκδόσεις θα τα τραβήξει 28 του μηνός.

Δηλαδή αύριο.... στο χιλιοστό Όλα....

Δευτέρα με Τρίτη που θα μπορώ να δω και τον λογαριασμό από το  application... Εάν έχω πάρει μείον ένα ευρώ έκπτωση στον λογαριασμό λόγω e-bill και πάγιας εντολής, μπορώ να φύγω βάση της καταγγελίας στης 22/10 στο πρώτο μέρος της ανακοίνωσης...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι οκ να φύγουμε. Και που θα πάμε; Εγώ τώρα vodafone σταθερή έχω με 22,75 ευρώ 100αρα VDSL. Η nova με 23 δίνει 50αρα. Η cosmote ακόμα πιο ακριβά την 50αρα. Άρα επειδή στην περιοχή μου και 23,75 να μου το πάνε, η σταθερή είναι οκ (σε αντίθεση με τη κινητή που είναι για γέλια) εγώ δε νομίζω να φύγω... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα. Με πρόσχημα την κατάργηση της έκπτωσης ebill, έκανα μέσω Tobi αίτημα διακοπής σύμβασης 100αρας γραμμής.  Μετά από 5 μέρες περίπου με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών / προσφορών  με προσφορά 20,77€ για τον πρώτο χρόνο με πιθανότητα αυξησης έως  1,5€ τον δεύτερο χρόνο λόγω πληθωρισμού από 25,70(26,70) που πλήρωνα.  
 Ήταν η πιο εύκολη προσπάθεια που έκανα ποτέ για μείωση κόστους συμβολαίου. 
 Προτείνω να το δοκιμάσετε. Δεν έχετε να χάσετε τίποτα. 

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, panoszavra said:

Καλησπέρα. Με πρόσχημα την κατάργηση της έκπτωσης ebill, έκανα μέσω Tobi αίτημα διακοπής σύμβασης 100αρας γραμμής.  Μετά από 5 μέρες περίπου με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών / προσφορών  με προσφορά 20,77€ για τον πρώτο χρόνο με πιθανότητα αυξησης έως  1,5€ τον δεύτερο χρόνο λόγω πληθωρισμού από 25,70(26,70) που πλήρωνα.  
 Ήταν η πιο εύκολη προσπάθεια που έκανα ποτέ για μείωση κόστους συμβολαίου. 
 Προτείνω να το δοκιμάσετε. Δεν έχετε να χάσετε τίποτα. 

Καλορίζικη. Εάν δεν απατώμαι πάντως, επίσημα δεν έχει ξεκινήσει να είναι εφικτή η αζήμια αποχώρηση, εφόσον δεν έχει τεθεί ακόμα σε εφαρμογή η διακοπή της έκπτωσης...

Link to comment
Share on other sites

Just now, minast said:

Καλορίζικη. Εάν δεν απατώμαι πάντως, επίσημα δεν έχει ξεκινήσει να είναι εφικτή η αζήμια αποχώρηση, εφόσον δεν έχει τεθεί ακόμα σε εφαρμογή η διακοπή της έκπτωσης...

Δεν αντιλέγω. Απλά παρέθεσα την εμπειρία μου. 
Υ.Γ.  Έκπτωση 5€ περίπου (από 32€ στα 27€ ) δέχθηκε και ο γαμπρός μου που τον παρότρυνα να κάνει το ίδιο. 

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, panoszavra said:

Καλησπέρα. Με πρόσχημα την κατάργηση της έκπτωσης ebill, έκανα μέσω Tobi αίτημα διακοπής σύμβασης 100αρας γραμμής.  Μετά από 5 μέρες περίπου με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών / προσφορών  με προσφορά 20,77€ για τον πρώτο χρόνο με πιθανότητα αυξησης έως  1,5€ τον δεύτερο χρόνο λόγω πληθωρισμού από 25,70(26,70) που πλήρωνα.  
 Ήταν η πιο εύκολη προσπάθεια που έκανα ποτέ για μείωση κόστους συμβολαίου. 
 Προτείνω να το δοκιμάσετε. Δεν έχετε να χάσετε τίποτα. 

Και αν κάτσει στραβή και πουν 'φυγε' ?

Link to comment
Share on other sites

Ε απλά φεύγεις ή ανανεώνεις στην προσφορά που ήδη υπάρχει. Αν σε πάρουν από το τμήμα διακοπών και σου πουν ότι δεν έχουν κάποια προσφορά, δεν είναι υποχρεωτικό να προχωρήσει η διακοπή. Τους λες «θα το σκεφτώ, ευχαριστώ» και πράττεις 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Και αν κάτσει στραβή και πουν 'φυγε' ?

Δεν θα σε πάρουν για να σε διώξουν. Θα σου κάνουν προσφορά. Εάν δεν σε ικανοποιεί απλά δεν την δέχεσαι. 

2 ώρες πριν, paanos said:

Ε απλά φεύγεις ή ανανεώνεις στην προσφορά που ήδη υπάρχει. Αν σε πάρουν από το τμήμα διακοπών και σου πουν ότι δεν έχουν κάποια προσφορά, δεν είναι υποχρεωτικό να προχωρήσει η διακοπή. Τους λες «θα το σκεφτώ, ευχαριστώ» και πράττεις 

Ακριβώς. Το καλό είναι ότι μπορείς να αιτηθείς διακοπή σύμβασης και ας έχεις πολλούς μήνες ακόμη μέχρι την λήξη . Όποτε εάν δεν σε ικανοποιεί η προσφορά, απλά συνεχίζεις το συμβόλαιο που ήδη έχεις. 

Edited by panoszavra
Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

εμενα ληγει σε ενα μηνα η 1η διετια του συμβολαιου εχω 50αρα κ δινω 21.35€ . μεχρι τη προηγουμενη εβομαδα μου εβγαζε προσφορα ~25.5€ κ σημερα βλεπω 22.10€

Αν δεν ανανεωσω παιζει να με αφησουν στην ιδια τιμη με την τωρινη η θα δω κανενα 25+

το vodafone 50 το δινουν με τιμη 24,90€ τωρα απο οτι ειδα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dkostas said:

εμενα ληγει σε ενα μηνα η 1η διετια του συμβολαιου εχω 50αρα κ δινω 21.35€ . μεχρι τη προηγουμενη εβομαδα μου εβγαζε προσφορα ~25.5€ κ σημερα βλεπω 22.10€

Αν δεν ανανεωσω παιζει να με αφησουν στην ιδια τιμη με την τωρινη η θα δω κανενα 25+

το vodafone 50 το δινουν με τιμη 24,90€ τωρα απο οτι ειδα

Εμένα σε αορίστου είχε μικρή αύξηση, αλλά κράτησε αρκετή έκπτωση. Σίγουρα χειρότερη τιμή απ' ότι η ανανέωση, πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Παΐδια τελικά στην περιοχή μου ήρθε συνεργείο γα αναβάθμιση γραμμής ! Μένω κέντρο πόλης (Αλεξανδρούπολη) ! Οι τεχνικοί που τους συνάντησα κάτω έβγαλαν τη γραμμή από το έδαφος (μου είπαν για 100σταρα γραμμη κτλ) αλλά επειδή η πολυκατοικία είναι πολύπλοκη με καφετέρια κάτω κτλ δεν έβγαλαν άκρη άφησαν το καλώδιο στην κεντρική είσοδο κάτω  (όπως σας δείχνω στις photos) και έφυγαν !  Προφανώς θα επιστρέψουν αλλά είναι η φάση έτσι περίπου μια βδομάδα !Αυτό που μπορείς να ρωτήσεις για details ? Είναι θέμα cosmote ? Και γενικά αν δε  βγει άκρη  παίζει να το αφήσουν και έτσι ? 

2023-10-11 21.03.40.jpg

2023-10-11 21.04.01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...