Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

9 ώρες πριν, DjTony said:

Να ρωτήσω κάτι εγώ... Άλλη εταιρεία δε μπορείς να πας; γιατί παλεύεις τόσο καιρό αφού έχουν πρόβλημα;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

 

3 ώρες πριν, georgeavl3 said:

Και σε άλλη εταιρία να πάει, αν ο χαλκός του ΟΤΕ έχει πρόβλημα...

Ούτε ο ΟΤΕ δε μπορεί να το φτιάξει εδώ που τα λέμε, και τους έχει ταράξει ο άνθρωπος. Καλύτερα να το κόψει και να πάει σε λύση με 4G/5G (αν γίνεται πάντα).
 

Εάν δεν φτιάξει την γραμμή ο ΟΤΕς δε τι φτιάχνει κανείς. 

Σε άλλη εταιρεία (μόνο nova) η γραμμή θα είναι adsl έως 24. Στην cosmote είναι vdsl 30 που κλειδώνει στα 27 από αυτούς (δικά τους λόγια) οπότε δεν υπάρχει το έως 24.

Ο λόγος που δέχομαι την ταλαιπωρία έχει 2 πλευρές:

Α) να αποκατασταθεί η γραμμή στο όσο δυνατό επίπεδο και να γίνει απλά διακοπή της, έχοντας την επιλογή στο μέλλον ενεργοποίησης με τα λιγότερα πιθανά προβλήματα. 

Β) από την στιγμή που κάνω την δουλειά μου με τα κινητά, θα τους ενοχλώ για κάθε πρόβλημα που παρουσιάζουν οι υπηρεσίες που έχουνε συμβόλαιο. Η πλάκα είναι ότι δεν τους βοηθά και η τύχη, όταν πάει να λυθεί το πρόβλημα συμβαίνει και κάτι (όπως ο κεραυνός). 

Όλο το δίκτυο του χωριού το έχουν εγκαταλείψει. 

Θα αρχίσω να πηγαίνω από σπίτι σε σπίτι και να βλέπω ταχύτητα και σταθερότητα. Χθες μου λέει ο άλλος από την πιο πάνω γειτονιά "έχω μάλλον 100ρα, αλλά πιάνω κάτω από 24. Πριν από ένα μήνα περίπου τελείωσε το συμβόλαιο και έγινε αύξηση κανένα 20ρικο. Αλλά και τι να κάνουμε, θα τα βάλουμε με τον ΟΤΕ; τόσο πιάνει εδώ". Θα πάω να δω εάν ισχύει κάτι από όλα αυτά... Άσχετα με το τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση, στο σπίτι του πεθερού αλλά και του μπατζανακη μου έχουν τα ίδια που τράβηξα εγώ. Όσο έχω κουράγιο θα ασχολούμαι με το τοπικό δίκτυο του χωριού.

Αυτή η αντίδραση των καταναλωτών (ε και τι να κάνουμε;) δίνει το πάτημα στις εταιρείες να κάνουν ότι γουστάρουν. 

 

Το ότι θα κάνω την δουλεία μου πλέον με 4g είναι δεδομένο, ρουτερ 4g υπάρχει. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη περιμένω για το τηλεφωνικό ραντεβού. 

Μέσα στο Σαββατοκύριακο έγραψα στο τσατ ότι ακόμη περιμένω κλήση για να δούμε τι θα γίνει με τα χάλια μας. 

Χθες (Τρίτη 4 Ιουλίου 2023) και σήμερα, έχω 2 τηλεφωνικές κλήσεις. 

Κύριε Μάγειρα, βλέπω πολλά  προβλήματα και βλάβες, για αυτό το λόγο έχετε καταθέσει αίτηση διακοπής και σας προτείνουμε ατελώς διακοπή.... 

Φυσικά και έκατσα, είπα όλο το ιστορικό, με άκουσε. Συμφωνεί ότι υπάρχει πρόβλημα και θα προωθήσει το αίτημα μου για κατάθεση αποζημίωσης σε κάπιο ίδρυμα όπως και το αίτημα μου για ενημέρωση του λόγου της φραγής την Τετάρτη 28 Ιουνίου καθώς και για πόσο διάστημα υπήρχε η φραγή. 

Σήμερα ενώ ήταν ενήμερος ο κύριος που με κάλεσε, χρειάστηκε να επαναλάβω όλο το ιστορικό σε τίτλους. Έκρινε ότι η μόνη λύση είναι να γίνει ατελώς διακοπή και όλα να είναι εντάξει. Όταν ρώτησα για πιο λόγο είχα φραγή κλήσεων και για πόσο διάστημα, αναφώνησε "αυτό που μου λέτε είναι σωβαρο και είναι κάτι νέο". Αλλά η απάντηση του ομίλου είναι αρνητική και ότι δεν είναι δυνατόν να καταθέσει στο συγκεκριμένο ίδρυμα κάπιο πόσο. Επίσης πρέπει να ζητήσω κάτι συγκεκριμένο ως ηθική αποζημίωση.  - "ωραία, τι ημερομηνία έχουμε; 5, 5 κατοστάρικα στο άλλο ίδρυμα.... "

Αύριο θα έχει 6 ο μήνας, οπότε 6 κατοστάρικα στο σύλλογο ερασιτεχνικής αλιείας κεντρικής Μακεδονίας. 

Η αντιμετώπιση τους είναι "όσο πάει, κάποια στιγμή θα κουραστεί και θα μας αφήσει...". 

Περιμένω στο mail την γραπτή απάντηση ότι δεν δύναται να καταθέσει κάποιο ποσό στο ίδρυμα που είχα αιτηθεί, την βεβαίωση ότι δεν γίνεται να μου παράσχει υπηρεσίες τηλεφωνίας και διαδικτύου, το λόγο που μου είχε επιβληθεί φραγή και τη διάρκεια αυτής. 

Ίντερνετ έχω με δεδομένα και τηλεφωνία από vodafone. Οπότε μένει μόνο το ηθικό κομμάτι! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/7/2023 at 2:09 ΜΜ, andreasomageiras said:

...Περιμένω στο mail την γραπτή απάντηση... 

Ήρθε, ήρθε... 

Ήρθε η απάντηση:

"Αγαπητέ κύριε 🤔 "Μάγειρα", 
Σε απάντηση της αναφοράς σας προς την εταιρεία μας και σε συνέχεια τηλεφωνικών μας επικοινωνιών σχετικά με την 23430ΧΧΧΧΧ τηλεφωνική σας σύνδεση, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε τα εξής:  
Σε συνέχεια της από 22/06/2023 επικοινωνίας σας σχετικά με αδυναμία χρήσης της γραμμής σας ακολούθησε  διερεύνηση, από τον έλεγχο της οποίας κρίθηκε απαραίτητη η ενεργοποίηση της φραγής εισερχόμενης / εξερχόμενης κίνησης. Παράλληλα, στις 22/06/2023 συντονίστηκε η αντικατάσταση εξοπλισμού για την καλύτερη λειτουργία της σύνδεσής σας με παραλαβή του την ίδια μέρα μέσω του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Γιαννιτσά. Ωστόσο, λόγω εσφαλμένης διαχείρισης, η φραγή δεν άρθηκε με την επίλυση της αδυναμίας στις 23/06/2023.  
Στις 28/06/2023 σε νεότερη επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, ενημερώσατε για την αδυναμία εξερχόμενης κίνησης από τη σύνδεσή σας και ακολούθως προχωρήσαμε στην άρση της φραγής."... 

🤔 Μετά από αρκετές μέρες έμαθα ότι, κάποιος, έκανε ένα λάθος. Αυτό το ήξερα, τώρα που το ξέρει και ο όμιλος cosmote, τι έχει σκοπό να πράξει; 

Μπλα μπλα... Δεν είναι στην πολιτική της εταιρείας μας να δίνουμε αποζημίωση σε ιδρύματα... Μπλα μπλα... Κάνουμε έτσι και αλλιώς χορηγίες... 

..."Απολογούμαστε για την αναστάτωση που σας δημιουργήθηκε χωρίς την πρόθεση της εταιρείας μας και για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Σταθερής και Κινητής Ομίλου ΟΤΕ (13888) ή ηλεκτρονικά μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, στον ιστότοπο www.cosmote.gr .  
Με εκτίμηση, 
Η Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ"

Έστειλα απάντηση ότι δεν μου λέει τίποτα το mail που έλαβα και πως πλέον μετά ΚΑΙ από την επίσημη απάντηση/κοροϊδία που έλαβα, Απαιτώ ην άμεση διακοπή συμβολαίου, πίστωση του τρέχοντος παγίου (μηνός Ιουλίου, για την φραγή) πίστωση όποιου νέου λογαριασμού μέχρι την διακοπή, Αιτούμαι μια "κάποια" αποζημίωση από τον όμιλο για την ταλαιπωρία 18 τουλάχιστον μηνών και ενημερώνω ότι όλο το ιστορικό θα  προωθηθεί σε κάθε αρμόδιο φορέα. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, είναι πλέον αρχαία τραγωδία αυτό. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε, ήρθε... 
Ήρθε η απάντηση:
"Αγαπητέ κύριε "Μάγειρα", 
Σε απάντηση της αναφοράς σας προς την εταιρεία μας και σε συνέχεια τηλεφωνικών μας επικοινωνιών σχετικά με την 23430ΧΧΧΧΧ τηλεφωνική σας σύνδεση, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε τα εξής:  
Σε συνέχεια της από 22/06/2023 επικοινωνίας σας σχετικά με αδυναμία χρήσης της γραμμής σας ακολούθησε  διερεύνηση, από τον έλεγχο της οποίας κρίθηκε απαραίτητη η ενεργοποίηση της φραγής εισερχόμενης / εξερχόμενης κίνησης. Παράλληλα, στις 22/06/2023 συντονίστηκε η αντικατάσταση εξοπλισμού για την καλύτερη λειτουργία της σύνδεσής σας με παραλαβή του την ίδια μέρα μέσω του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Γιαννιτσά. Ωστόσο, λόγω εσφαλμένης διαχείρισης, η φραγή δεν άρθηκε με την επίλυση της αδυναμίας στις 23/06/2023.  
Στις 28/06/2023 σε νεότερη επικοινωνία σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, ενημερώσατε για την αδυναμία εξερχόμενης κίνησης από τη σύνδεσή σας και ακολούθως προχωρήσαμε στην άρση της φραγής."... 
 Μετά από αρκετές μέρες έμαθα ότι, κάποιος, έκανε ένα λάθος. Αυτό το ήξερα, τώρα που το ξέρει και ο όμιλος cosmote, τι έχει σκοπό να πράξει; 
Μπλα μπλα... Δεν είναι στην πολιτική της εταιρείας μας να δίνουμε αποζημίωση σε ιδρύματα... Μπλα μπλα... Κάνουμε έτσι και αλλιώς χορηγίες... 
..."Απολογούμαστε για την αναστάτωση που σας δημιουργήθηκε χωρίς την πρόθεση της εταιρείας μας και για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Σταθερής και Κινητής Ομίλου ΟΤΕ (13888) ή ηλεκτρονικά μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, στον ιστότοπο www.cosmote.gr .  
Με εκτίμηση, 
Η Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ"

Έστειλα απάντηση ότι δεν μου λέει τίποτα το mail που έλαβα και πως πλέον μετά ΚΑΙ από την επίσημη απάντηση/κοροϊδία που έλαβα, Απαιτώ ην άμεση διακοπή συμβολαίου, πίστωση του τρέχοντος παγίου (μηνός Ιουλίου, για την φραγή) πίστωση όποιου νέου λογαριασμού μέχρι την διακοπή, Αιτούμαι μια "κάποια" αποζημίωση από τον όμιλο για την ταλαιπωρία 18 τουλάχιστον μηνών και ενημερώνω ότι όλο το ιστορικό θα  προωθηθεί σε κάθε αρμόδιο φορέα. 

Πωωωω, ούτε εγώ τέτοια ταλαιπωρία με 12 μήνες συνεχών αποσυνδεσεων εξαιτίας τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, zurabi_97 said:


Πωωωω, ούτε εγώ τέτοια ταλαιπωρία με 12 μήνες συνεχών αποσυνδεσεων εξαιτίας τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πλέον, δε με ταλαιπωρούν, απλά το τραβάω όσο και όπου πάει... 

Το μόνο που κάνω, δεν αφήνω να πέσει τίποτα κάτω. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζει κανείς εαν υπάρχει γενικό πρόβλημα στην σταθερή στον Βόλο;
Απο χθές (Τρίτη) το απόγευμα περίπου στις 18:00 έχει νεκρωθεί το τηλέφωνο και δεν έχει ιντερνετ.
Το δήλωσα ως βλάβη και είναι σε εξέλιξη αλλά για να καθυστερεί τόσο πολύ να φτιάξει μήπως είναι περιοχής ολόκληρης;

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

On 20/7/2023 at 1:33 ΠΜ, filippos said:

γνωρίζει κανείς εαν υπάρχει γενικό πρόβλημα στην σταθερή στον Βόλο;
Απο χθές (Τρίτη) το απόγευμα περίπου στις 18:00 έχει νεκρωθεί το τηλέφωνο και δεν έχει ιντερνετ.
Το δήλωσα ως βλάβη και είναι σε εξέλιξη αλλά για να καθυστερεί τόσο πολύ να φτιάξει μήπως είναι περιοχής ολόκληρης;

Όχι, δεν έχω κάποιο πρόβλημα με σταθερό και ίντερνετ.

Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλαξει κανεις προσφατα 'ονομα' σε τηλεφωνικη γραμμη; Ειναι στο ονομα του πατερα μου, θελω να μπει στο δικο μου ονομα. Πλεον η πατρικη οικογενεια, ειναι μονο ο πατερας μου, εχω και εναν αδερφο. Εγω και ο αδερφος, εχει ο καθενας τη δικη του οικογενειακη μεριδα-κατασταση.

Τι χρειαζονται; Να εχω ετοιμασει καποια χαρτια πριν παω σε καταστημα cosmote.

Edited by karib
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, karib said:

Εχει αλλαξει κανεις προσφατα 'ονομα' σε τηλεφωνικη γραμμη; Ειναι στο ονομα του πατερα μου, θελω να μπει στο δικο μου ονομα. Πλεον η πατρικη οικογενεια, ειναι μονο ο πατερας μου, εχω και εναν αδερφο. Εγω και ο αδερφος, εχει ο καθενας τη δικη του οικογενειακη μεριδα-κατασταση.

Τι χρειαζονται; Να εχω ετοιμασει καποια χαρτια πριν παω σε καταστημα cosmote.

Εξουσιοδότηση για μεταβίβαση. Την κάνει και online από gov.gr.

Εάν πάτε μαζί στο κατάστημα (και έχετε τις ταυτότητές σας) δεν χρειάζεται ούτε εξουσιοδότηση.

Edited by minast
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, minast said:

Εξουσιοδότηση για μεταβίβαση. Την κάνει και online από gov.gr.

Εάν πάτε μαζί στο κατάστημα (και έχετε τις ταυτότητές σας) δεν χρειάζεται ούτε εξουσιοδότηση.

Εξουσιοδοτηση εχω. Λεω μην θελει και τιποτε αλλο απο εγγραφα.

Link to comment
Share on other sites

Μπα,δεν θέλει τπτ αλλο από χαρτιά. 25 ευρώ μόνο για την μεταβίβαση μη ξεχάσεις..

Link to comment
Share on other sites

Παιδια γνωρίζουμε κανενα τηλεφωνο προσφορων της cosmote?

Θελω να φερω 2 καρτοκινητα σε καποιο πρόγραμμα τυπου καρτοσυμβολαιο και ξερω σιγουρα οτι μπορούν να δώσουν κατι καλυτερο απο αυτα που διαφημίζουν.

phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

Μπα,δεν θέλει τπτ αλλο από χαρτιά. 25 ευρώ μόνο για την μεταβίβαση μη ξεχάσεις..



Μεταβίβαση γραμμών μπορεί να γίνει σε άτομο με διαφορετική διευθυνση;
Η δική μας περίπτωση είναι οτι οι παππούδες μας 90+ τους έχουμε ενα καρτοσυμβόλαιο που είναι στο όνομα του παππού και μια σταθερή + ίντερνετ που είναι στο όνομα τις γιαγιάς. Επειδή θέλω να τα πάρω όλα στο δικό μου το όνομα για να μην τους πρήζουν και στα τηλ και εφόσον εμεις διαχειριζόμαστε τα taxisnet τους δεν ειναι καλύτερα να τα πάρω όλα στο ονομα μου; Απλά η διεύθυνση θα είναι διαφορετική απο την δική μας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ 'ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ'


Οι γονεις μου ηταν...οτετζηδες.
Ο ενας γονιος που εχει μεινει, δυστυχως δεν ειναι και στα καλυτερα του απο θεματα υγειας.
Εγω εχω μπει σε μια διαδικασια, που πρεπει να τακτοποιω εκκρεμμοτητες ή να ετοιμαζω την 'επομενη μερα'...

Ηδη εχω κανει αλλαγες ονοματων, απο λογαριασμους δεκο/ιδιοκτησιες παροχων, στο δικο μου ονομα.

Σημερα ηταν η σειρα της cosmote.
Η υπαλληλος ειδε οτι ηταν 'υπαλληλικο' πακετο-συνταξιουχων οτε, με μια μικρη εκπτωση (25% νομιζω, στο παγιο).
Με ενημερωσε κατ'αρχας, οτι αν γινει αλλαγη, θα χασω την οποια εκπτωση.
Μιλησα κατοπιν με το 1249 που χειριζεται θεματα πακετων συνταξιουχων, μιλησαν με την υπαλληλο στο καταστημα cosmote, την καθοδηγησαν περι της αλλαγης...
Ειπα βεβαια, και στο 1249 αλλα και στην υπαλληλο στο καταστημα,
μια λυση ειναι να αφησω το λογαριασμο στο ονομα του γονιου, ακομη και αν σε λιγο δεν ειναι πια εδω,
ετσι κι αλλιως ο οτε να παιρνει χρημα θελει, αν πληρωνεται ο λογαριασμος, δεν τρεχει και κατι...
Αλλα ηθελα να ειμαι τυπικος, αν μπορω.

Προς το παρον, καναμε τη διαδικασια για την μεταβιβαση στο ονομα μου,
ΔΕΝ πληρωσα 'εγγυηση' ακομη (25 ευρω),
αυριο θα με καλεσει η υπαλληλος απο το cosmote shop, γιατι θα της εμφανισει τα διαθεσιμα πακετα.
Ελπιζει, μου ειπε, χωρις να ειναι και σιγουρη, οτι θα μας φερει αυριο το συστημα, να επιλεξουμε, καποιο πακετος που να ειναι οικονομικα συμφερον.
Οποτε, αναμονη για το αυριο.

Επειδη, δεν ειναι στη λογικη μου να αφησω το λογαριασμο σε ονομα ενος δικου μου ανθρωπου που σε καποιο διαστημα απο τωρα μαλλον δεν θα ζει,
σκεφτομαι αυριο, να βρω το συμφεροτερο πακετο, αλλα δεν ξερω ποσο θα 'απεχει' απο το τωρινο εκπτωτικο-υπαλληλικο,
και κατοπιν ισως να ζητησω φορητοτητα σε νεο παροχο, για να με καλεσουν και να μου κανουν προσφορα. Το κανουν παντα.
Δεν θελω να μπαινω σε αυτη τη λογικη, αλλα αν αυριο μου προσφερθει κατι πολυ ακριβοτερο, ισως να το κανω.

Βεβαια, πολυ παλια, ηταν οντως μεγαλυτερες οι εκπτωσεις και οι παροχες προς τους υπαλληλους και συνταξιουχους οτε.
Εκει, οντως ειχε διαφορα.
Τα τελευταια χρονια αν καταλαβαινω καλα, ολα εξανεμιστηκαν, μικρες οι διαφορες.

Ειπα να μοιραστω την ιστορια αυτη με τη διαδικασια που κανω τωρα, αν εχει κανεις αλλος καμια ιδεα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς και να το αφήσεις ως έχει προς το παρόν.
Εάν κάποτε χρειαστεί να κάνεις μεταβίβαση, το κάνεις με την αντίστοιχη συμβολαιογραφική πράξη.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε καποιο email απο το helpdesk της cosmote που να λειτουργει;

Το αντιστοιχο για τηλεφωνικη εξυπηρετηση πελατων στο 13888.

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν απο το helpdesk της cosmote, αλλα δεν σημειωσα και δεν συγκρατησα που ακριβως, οτι για τη σταθερη γραμμη, μπορω εκτος απο το app στο κινητο, να δω και απο web, τα χαρακτηριστικα της γραμμης μου, το πακετο, τι περιεχει κλπ, βαζοντας τα στοιχεια μου.

Μπορειτε να μου πειτε ποιο ειναι αυτο το link;

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνεις στο site της Cosmote και πατάς πάνω δεξιά στο my cosmote,συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και είσαι έτοιμος.

Link to comment
Share on other sites


Μεταβίβαση γραμμών μπορεί να γίνει σε άτομο με διαφορετική διευθυνση;
Η δική μας περίπτωση είναι οτι οι παππούδες μας 90+ τους έχουμε ενα καρτοσυμβόλαιο που είναι στο όνομα του παππού και μια σταθερή + ίντερνετ που είναι στο όνομα τις γιαγιάς. Επειδή θέλω να τα πάρω όλα στο δικό μου το όνομα για να μην τους πρήζουν και στα τηλ και εφόσον εμεις διαχειριζόμαστε τα taxisnet τους δεν ειναι καλύτερα να τα πάρω όλα στο ονομα μου; Απλά η διεύθυνση θα είναι διαφορετική απο την δική μας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τώρα το είδα το ποστ σου. Δε νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα να τα πάρεις στο όνομα όλα, πέρα από την "ταλαιπωρία" των εξουσιοδοτησεων που θα χρειαστούν προκειμένου να μη τρέχεις τους παππούδες στα καταστήματα, μες στη ζέστη κιόλας.. Και για να σου πω κάτι πιο "δύσκολο" μιας και μου ήρθε στο μυαλό τώρα, αν υποθέσουμε ότι είναι η περίπτωση σου, η θεία μου έχει στο όνομα της μια σύνδεση σταθερής η οποία βρίσκεται στο εξοχικό της και η διεύθυνση που έρχεται ο λογαριασμός είναι στην Αθήνα. Αλλά μέχρι πρόσφατα αυτός ο αριθμός σταθερής ήταν στο όνομα του παππού, που έχει "φύγει" πολλά χρόνια τώρα. Με κάποιο πιστοποιητικό θανάτου αν θυμάμαι καλά, κατάφερε και να πάρει τη γραμμή στο όνομα της, αλλά την μετέφερε και σε άλλη εταιρεία (στην wind όσο ήταν ακόμα σαν εταιρεία). Και μάλιστα κατευθείαν στην εταιρεία που ήθελε να μεταφέρει τον αριθμό. Άρα δε νομίζω να έχεις κάποιο θέμα στην όλη διαδικασία

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, juno said:

Μπαίνεις στο site της Cosmote και πατάς πάνω δεξιά στο my cosmote,συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και είσαι έτοιμος.

Λες εδω πανω δεξια, εκει που λεει 'Καλως ηλθες';

https://www.cosmote.gr/selfcare/registration/intermediatePage.jsp

Μου ειπαν οτι μπορω να μπω, βαζοντας τα στοιχεια μου, χωρις να κανω account. Πρεπει να δημιουργησω account, ή ως guest μπορω να δω τα στοιχεια της γραμμης μου αφου πρωτα δωσω καποια δικα μου στοιχεια;

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, paanos said:

Μόνο μέσω app μπορείς χωρίς εγγραφή 

To app δειχνει και για σταθερη γραμμη; Δεν δειχνει μονο για κινητο;

Link to comment
Share on other sites

Το app δείχνει όλες τις συνδέσεις των ΑΦΜ που έχεις συνδέσει, αν έχεις κάνει εγγραφη. Αν συνδεθείς χωρίς εγγραφή τότε βλέπεις μόνο το κινητό που συνδεσες και τα σταθερα που έχουν δηλωμένο το κινητό αυτό για κινητό αποστολής λογαριασμου.

Καλύτερα κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση και από υπολογιστή/ site και για όλες τις δυνατότητες 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...