Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιζει προσφορα για adsl με τηλεφωνια (δωρεάν σταθερα και λεπτά προς κινητα) ?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Nομίζω 22,12€ το Μ με 250'σταθερά και 30' προς κινητά

. 26,36€ το L με απεριόριστα σταθερά και 30' κινητά

. 31,65€ το XL με απεριόριστα σταθερά και 360' κινητά

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ τώρα που πήρα την εξυπηρέτηση σχετικά με καταγγελία σύμβασης λόγω αυξήσεων, μου είπαν οτι δεν γίνεται να κάνω φορητότητα ούτε αλλαγή πακέτου! Αφού έχω ακόμα συμβόλαιο που δεν έχει λήξει, αν κάνω καταγγελία σύμβασης λέει γίνεται κατάργηση αριθμού. Έχει ρωτήσει κάποιος άλλος; Ισχύει κάτι τέτοιο;
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Προχώρα σε καταγγελία και φορητότητα. Όλα τα άλλα είναι βλακείες.

 

Sent from my MotoE2

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μου είναι οτι δεν θέλω να κάνω φορητότητα αλλά αλλαγή προγράμματος από Large σε Medium. Μου είπαν οτι ούτε αυτό γίνεται ενώ άλλοι ποιο πάνω γράφουν οτι πέτυχαν και καλύτερη τιμή. Μήπως ο κάθε τηλεφωνητής λέει τα δικά του;;;
Link to comment
Share on other sites

Έχω internet με ταχύτητα έως 24mbps και speed tests που κάνω δείχνουν download περίπου 5.5mbps, upload 1-1.5mbps και ping μεταξύ 7-9. Το χαμηλό download είναι θέμα ρυθμίσεων που μπορώ να αλλάξω στο ρούτερ ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα να κοιτάξουν τη γραμμή ή να κάνουν αυτοί τίποτα ρυθμίσεις?

Βασικά 2 χρόνια αυτές τις ταχύτητες είχα, αλλά δεν είχα κάτσει να ασχοληθώ. Αλλά από όσο ξέρω συνήθως η ταχύτητα για 24αρα παίζει συνήθως στα 10-11mbps για τους περισσότερους.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει στάνταρ ταχύτητα. Εξαρτάται από την απόσταση του κτιρίου από το αστικό κέντρο. Αν είσαι 2 με 2,5 χλμ μακριά είναι λογικό το νούμερο.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω 22,12€ το Μ με 250'σταθερά και 30' προς κινητά

. 26,36€ το L με απεριόριστα σταθερά και 30' κινητά

. 31,65€ το XL με απεριόριστα σταθερά και 360' κινητά

Ο γερμανος οντως δινει αυτες τις τιμες!

Η κοσμοτε περιπου 5 ευρω παραπανω στο καθενα!

 

Συνηθως σε ποσες μερες ολοκληρωνεται η συνδεση σε νεα γραμμη?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει στάνταρ ταχύτητα. Εξαρτάται από την απόσταση του κτιρίου από το αστικό κέντρο. Αν είσαι 2 με 2,5 χλμ μακριά είναι λογικό το νούμερο.

 

Sent from my XT1562

Σωστά, για να γίνω πιο ακριβής όσους γνωρίζω εγώ έχουν τέτοιες ταχύτητες και τέτοιες είχα και εγώ παλαιότερα.

 

Λογικά κάτι τέτοιο παίζει με την απόσταση Γιατί όταν μετακόμισα έκαναν καιρό να βάλουν γραμμή γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμη στην περιοχή. Πάντως μου φαίνεται περίεργο να έχω upload speed 1.5mbps και download 5.5 γι αυτό ρώτησα αν μπορώ να κάνω κάποια ρύθμιση. Anyway, έχει νόημα να τους πάρω να αναφέρω τις χαμηλές ταχύτητες download ή τζάμπα κόπος?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ο γερμανος οντως δινει αυτες τις τιμες!

Η κοσμοτε περιπου 5 ευρω παραπανω στο καθενα!

 

Συνηθως σε ποσες μερες ολοκληρωνεται η συνδεση σε νεα γραμμη?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Η επίσημη απάντηση της cosmote είναι σε έως 6 εργάσιμες από τη μέρα παραλαβής της υπογεγραμμένης αίτησης για φορητότητα.

Για νέα γραμμή,εξαρτάται από πολλά όπως πχ από τη διαθεσιμότητα ελεύθερης πόρτας για νέα αριθμοδότηση και απαιτεί έλεγχο από τεχνικό του ΟΤΕ

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, για να γίνω πιο ακριβής όσους γνωρίζω εγώ έχουν τέτοιες ταχύτητες και τέτοιες είχα και εγώ παλαιότερα.

 

Λογικά κάτι τέτοιο παίζει με την απόσταση Γιατί όταν μετακόμισα έκαναν καιρό να βάλουν γραμμή γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμη στην περιοχή. Πάντως μου φαίνεται περίεργο να έχω upload speed 1.5mbps και download 5.5 γι αυτό ρώτησα αν μπορώ να κάνω κάποια ρύθμιση. Anyway, έχει νόημα να τους πάρω να αναφέρω τις χαμηλές ταχύτητες download ή τζάμπα κόπος?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Και φυσικά έχει νόημα. Δήλωσε βλάβη. Δεν χάνεις τίποτα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επιγραμματικά για να ακούσω απόψεις:

 

- Συνδρομητής ΟΤΕ. Κάνω φορητότητα στην forthnet ΜΕΣΩ SITE γιατί το πρόγραμμα που μου έδιναν πλέον πήγαινε σε εξωφρενικό νούμερο και το απεριόριστα προς εξωτερικό δεν ισχύει πλέον και μου έδιναν μόνο 300 λεπτά.

 

- 6/3 Έρχεται ο courier υπογραφή και τα ρέστα

 

- 14/3 Φτάνει το αίτημα στον ΟΤΕ

 

-15/3 ΜΕ παίρνει ο ΟΤΕ και μου κάνει αντιπροσφορά -που μου δίνει και τα απεριόριστα στο εξωτερικό - την αποδέχομαι. Κάνω άιτηση ακύρωσης/υπαναχώρησης

 

-16/3 σκάει sms από forthnet , ότι η αίτηση είναι εκπρόθεσμη καθώς θα μου ενεργοποιήσουν στις 17/3 την γραμμή. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, λένε ότι θα πρέπει να πληρώσω 140 ευρώ αν προχωρήσω στην υπαναχώρηση γιατί δεν έχει σημασία που είμαι εντός 14 ημερών , γιατί δεν έπιασα την προθεσμία των 3 ημερών πριν την ενεργοποίηση.

 

- 17/3 η γραμμή γυρνάει σε forthnet.

 

- 21/3 o OTE με παίρνει για να δεί αν θα προχωρήσουμε με την υπανχώρηση, ισχυρίζεται ότι τα 140 ευρώ ΔΕΝ πρέπει να τα πληρώσω γιατί ισχύουν οι 14 μέρες αφού "αγόρασα" ηλεκτρονικά το πακέτο και όχι σε εμπορικό κατάστημα. ΑΛΛΑ , πλέον δεν μπορούν να μου δώσουν τα απεριόριστα στο εξωτερικό, γιατί με θεωρούν νέα σύνδεση. Μου είπαν ότι μπορούν να βελτιώσουν την πρόταση , αλλά δεν καταλήξει πως να το προχωρήσω.

 

Επίσης ισχυρίζονται ότι η forthnet έπρεπε να ζητήσει τη γραμμή εντός 24ωρών αλλά το έκανε μετά από 10 μέρες.

 

Any ideas?

Η όλη βαβούρα έγινε για τα απεριόριστα στο εξωτερικό και πλέον λόγω της forthnet, δεν μπορώ να το έχω από τον ΟΤΕ.

 

Σαν ποσά, είναι περίπου τα ίδια , αν και με την αντιπροσφορά του ΟΤΕ ίσως πέσει λίγο πιο κάτω. Τα 300' προς το εξωτερικό οριακά μας καλύπτουν. Με εκνευρίζει το ότι α) η φόρθνετ μοιάζει να το καθυστέρησε επίτηδες β) Ο ΟΤΕ ήξερε ότι δεν θα ισχύει η πρόταση που μου έκανε αν έφευγε η γραμμή και έπρεπε να την γυρίσουν (κάτι που από ότι διαβάζω είναι συχνή τακτική πια)

 

Να υποθέσω ότι τα 140 ευρώ της φόρθνετ είναι απλά απειλή μπας και τσιμπήσω;

Ericsson R380s ,Sony Ericsson T68 , Sagem MyX6 , Sharp GX30, Sharp V802 ,Sony Ericsson K810i, Motorola Milestone , Motorola Razr, LG Nexus 5, Samsung S8
Link to comment
Share on other sites

έχω το zte h108ns που μου έδωσε η κοσμοτε. πρόσφατα αγόρασα το xiaomi router 3 και μαζί με ένα xiaomi router 2 που είχα τα έχω σε extend(τα xiaomi). το τελευταίο δεκαήμερο έχω μεγάλη αστάθεια στο δίκτυο πάντως. πήρα τηλ στο support αλλά μου λένε ότι δεν βλέπουν κάτι λάθος,όσο κλειδωνα και πριν τόσο κλειδώνω και τώρα. μήπως φταίει το ρουτερ ότι δεν αντέχει τόσες συσκευές? αν άλλαζα το ρουτερ της κοσμοτε με κάνα φθηνό tp link θα έβλεπα λέτε διαφορά?
Link to comment
Share on other sites

Επιγραμματικά για να ακούσω απόψεις:

 

- Συνδρομητής ΟΤΕ. Κάνω φορητότητα στην forthnet ΜΕΣΩ SITE γιατί το πρόγραμμα που μου έδιναν πλέον πήγαινε σε εξωφρενικό νούμερο και το απεριόριστα προς εξωτερικό δεν ισχύει πλέον και μου έδιναν μόνο 300 λεπτά.

 

- 6/3 Έρχεται ο courier υπογραφή και τα ρέστα

 

- 14/3 Φτάνει το αίτημα στον ΟΤΕ

 

-15/3 ΜΕ παίρνει ο ΟΤΕ και μου κάνει αντιπροσφορά -που μου δίνει και τα απεριόριστα στο εξωτερικό - την αποδέχομαι. Κάνω άιτηση ακύρωσης/υπαναχώρησης

 

-16/3 σκάει sms από forthnet , ότι η αίτηση είναι εκπρόθεσμη καθώς θα μου ενεργοποιήσουν στις 17/3 την γραμμή. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, λένε ότι θα πρέπει να πληρώσω 140 ευρώ αν προχωρήσω στην υπαναχώρηση γιατί δεν έχει σημασία που είμαι εντός 14 ημερών , γιατί δεν έπιασα την προθεσμία των 3 ημερών πριν την ενεργοποίηση.

 

- 17/3 η γραμμή γυρνάει σε forthnet.

 

- 21/3 o OTE με παίρνει για να δεί αν θα προχωρήσουμε με την υπανχώρηση, ισχυρίζεται ότι τα 140 ευρώ ΔΕΝ πρέπει να τα πληρώσω γιατί ισχύουν οι 14 μέρες αφού "αγόρασα" ηλεκτρονικά το πακέτο και όχι σε εμπορικό κατάστημα. ΑΛΛΑ , πλέον δεν μπορούν να μου δώσουν τα απεριόριστα στο εξωτερικό, γιατί με θεωρούν νέα σύνδεση. Μου είπαν ότι μπορούν να βελτιώσουν την πρόταση , αλλά δεν καταλήξει πως να το προχωρήσω.

 

Επίσης ισχυρίζονται ότι η forthnet έπρεπε να ζητήσει τη γραμμή εντός 24ωρών αλλά το έκανε μετά από 10 μέρες.

 

Any ideas?

Η όλη βαβούρα έγινε για τα απεριόριστα στο εξωτερικό και πλέον λόγω της forthnet, δεν μπορώ να το έχω από τον ΟΤΕ.

 

Σαν ποσά, είναι περίπου τα ίδια , αν και με την αντιπροσφορά του ΟΤΕ ίσως πέσει λίγο πιο κάτω. Τα 300' προς το εξωτερικό οριακά μας καλύπτουν. Με εκνευρίζει το ότι α) η φόρθνετ μοιάζει να το καθυστέρησε επίτηδες β) Ο ΟΤΕ ήξερε ότι δεν θα ισχύει η πρόταση που μου έκανε αν έφευγε η γραμμή και έπρεπε να την γυρίσουν (κάτι που από ότι διαβάζω είναι συχνή τακτική πια)

 

Να υποθέσω ότι τα 140 ευρώ της φόρθνετ είναι απλά απειλή μπας και τσιμπήσω;

 

Μου κάνει εντύπωση ότι η cosmote έκανε έστω αυτά για να σε κρατήσει. Την έχουν δει πολύ σνομπ τώρα τελευταία λες και παίζει μόνη της στην αγορά. Εγώ πλήρωνα 47€ για vdsl 50 με το χαμηλότερο πρόγραμμα τηλεφωνίας και τώρα λήγει το συμβόλαιο μου. 3 κλήσεις τους έκανα για να μου δώσουν την προσφορά στο site με τα 35.50€ για το ίδιο πρόγραμμα που έχω τώρα και μου λένε ότι λόγω του ότι είμαι παλιός συνδρομητής το μόνο που δικαιούμαι είναι ανανέωση του ίδιου συμβολαίου. Στα 47€ δηλαδή! Ποια εταιρία φέρεται στους παλιούς συνδρομητές χειρότερα από τους νέους και μάλιστα τόσο επιδεικτικά. Μου απάντησαν κιόλας καταφατικά όταν τους ρώτησα αν θα είμαι νέος πελάτης αν διακόψω την σύνδεση μόλις τελειώσει το συμβόλαιο μου. Έτσι για την ταλαιπωρία δηλαδή σε έναν παλιό συνδρομητή τους! Μιλάμε για τόσο εξυπηρέτηση από τον ακριβότερο πάροχο της Ελλάδας...Και όλα αυτά χωρίς να λαμβάνω υπόψιν το ύφος του κάθε πωλητή στο τηλέφωνο...Σαν κάποιες που το παίζουν δύσκολες...

Συμβουλή μου είναι πως αν δεν σου βγαίνει ακριβότερο το Nova, κάτσε στη Nova, γλιτώνεις και τυχόν μπερδέματα που κανείς δεν θα σε καλύψει. Τσατίστηκα μαζί τους, θα πάω και γω στη Nova, θα πήγαινα ακόμα και αν ήταν η Nova το ίδιο ακριβή αλλά τόσο μεγάλη διαφορά στα χρήματα κάνει την επιλογή πολύ εύκολη για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος! Θα σου απαντήσω στην ερώτηση σου ποια εταιρία φέρεται στους παλιούς συνδρομητές χειρότερα από τους νέους.

Η απάντηση είναι ΌΛΕΣ!

Και Forthnet το ίδιο!

Και η Wind το ίδιο!

Προσωπικές εμπειρίες.

Αν όλοι, ΔΕΝ ΔΕΧΌΜΑΣΤΑΝ τις αντιπροσφορες, μόνο τότε θα ΔΕΧΌΜΑΣΤΑΝ καλές προσφορές ως υφιστάμενοι πελατες.

Εγώ έφυγα από ΟΤΕ σε Wind. Απo WIND σε Forrhnet. Και τελευταία από από Forthnet σε ΟΤΕ.

Την τελευταία φορά που πήγα ΟΤΕ, με πήραν για αντιπροσφορα απο Forthnet, και δεν τον αφησα καν να μιλήσει.

Τον είπα ότι πριν κάνω αίτηση σε ΟΤΕ τους είχα πάρει τηλέφωνο 3 φορές για να μου κάνουν καλή τιμή. Βασικά την ίδια τιμή. Και δεν δεχόντουσαν. Τώρα δεν ήθελα εγώ να ακούσω την αντιπροσφορα.

Αν όλοι κάναμε Αυτό, δεν θα μας άφηναν να κάνουμε καν αίτηση φορητότητας, γιατί θα ήξεραν ότι θα μας χασουν. Αλλά τώρα ξέρουν ότι θα δεχθούμε την αντιπροσφορα....

Από τη στιγμή που βλέπουν οι εταιρίες τις αντιδράσεις μας, πράττουν αναλογως. Δεν είναι χαζοί! Πληρώνουν ανθρώπους γι αυτό το λόγο!

Edited by pank
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος! Θα σου απαντήσω στην ερώτηση σου ποια εταιρία φέρεται στους παλιούς συνδρομητές χειρότερα από τους νέους.

Η απάντηση είναι ΌΛΕΣ!

Και Forthnet το ίδιο!

Και η Wind το ίδιο!

Προσωπικές εμπειρίες.

Αν όλοι, ΔΕΝ ΔΕΧΌΜΑΣΤΑΝ τις αντιπροσφορες, μόνο τότε θα ΔΕΧΌΜΑΣΤΑΝ καλές προσφορές ως υφιστάμενοι πελατες.

Εγώ έφυγα από ΟΤΕ σε Wind. Απo WIND σε Forrhnet. Και τελευταία από από Forthnet σε ΟΤΕ.

Την τελευταία φορά που πήγα ΟΤΕ, με πήραν για αντιπροσφορα απο Forthnet, και δεν τον αφησα καν να μιλήσει.

Τον είπα ότι πριν κάνω αίτηση σε ΟΤΕ τους είχα πάρει τηλέφωνο 3 φορές για να μου κάνουν καλή τιμή. Βασικά την ίδια τιμή. Και δεν δεχόντουσαν. Τώρα δεν ήθελα εγώ να ακούσω την αντιπροσφορα.

Αν όλοι κάναμε Αυτό, δεν θα μας άφηναν να κάνουμε καν αίτηση φορητότητας, γιατί θα ήξεραν ότι θα μας χασουν. Αλλά τώρα ξέρουν ότι θα δεχθούμε την αντιπροσφορα....

Από τη στιγμή που βλέπουν οι εταιρίες τις αντιδράσεις μας, πράττουν αναλογως. Δεν είναι χαζοί! Πληρώνουν ανθρώπους γι αυτό το λόγο!

 

Ναι , δίκιο έχεις.

Στηρίζονται και σε κάτι άλλο, όμως: Ότι δεν είναι "ικανοί" όλοι να φύγουν (να κάνουν πράξη αυτό που τους λένε. Το βλέπεις κι από εδώ: "Ναι, θέλω, αλλά δε θέλω και να φύγω" λένε πολλοί.

Δεν πραγματοποιούν όλοι την απειλή φορητότητας.

Πια που μαθεύτηκε περισσότερο η διαδικασία, βρήκαν άλλο κόλπο:

Καθυστερούν την ενημέρωση της αρχικής εταιρίας μετά το αίτημα φορητότητας κι έτσι τελικά "πραγματοποιείται θέλοντας και μη" η φορητότητα.

 

Είναι πια το παιχνίδι της γάτας με το σκύλο: Ποιός κυνηγάει ποιόν και ποιός θα επινοήσει το νέο colpo για να αντιπαρατεθεί σε αυτή τη νέα τακτική των εταιριών.

Όσπου (γιατί μη νομίζετε ότι δε θα υπάρξει τρόπος αντίδρασης και των καταναλωτών που δε μας προσφέρουν εξαρχής σωστές τιμές και με διάρκεια που να μην κόβονται στη λήξη συμβολαίου ή να μην αναπροσαρμόζονται στις νέες βιώσιμες για τις εταιρίες τιμές)

να μαθευτεί και το νέο νέο και να πάμε για κάτι ακόμα πιο νέο νέο νέο.

 

"Κυνηγιόμαστε".

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με εντυπωσίασε εμένα είναι που παραδέχτηκε πως μπορώ να διακόψω την σύνδεση, για όσο διάστημα να ναι δεν έχει σημασία και μια μέρα να είναι, και να κάνω μετά σύνδεση σαν νέος πελάτης. Μου λέει μετά "ναι αλλά η νέα σύνδεση μπορεί να διαρκέσει από μια έως 12 εργάσιμες και γι αυτό το διάστημα θα είστε χωρίς ιντερνετ"...Είναι φως φανάρι δηλαδή ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά το κάνουν επίτηδες για να σε παιδέψει, τι να λέμε τώρα...Δηλαδή τόσο παράλογο είναι να έχεις την ίδια τιμολογιακή πολιτική όταν ανανεώνεις ένα συμβόλαιο που λήγει, με τις παρούσες τιμές που απολαμβάνουν και οι νέοι πελάτες; Με τέτοια συμπεριφορά και ΒΕΒΑΙΑ θα αλλάξω πάροχο και ας μην έχω την ίδια ποιότητα στις υπηρεσίες. Το value for money εκεί είναι ακόμα δεν αλλάζει. Αρκεί να μην με περνάνε και να μου συμπεριφέρονται ως κορόιδο.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με εντυπωσίασε εμένα είναι που παραδέχτηκε πως μπορώ να διακόψω την σύνδεση, για όσο διάστημα να ναι δεν έχει σημασία και μια μέρα να είναι, και να κάνω μετά σύνδεση σαν νέος πελάτης. Μου λέει μετά "ναι αλλά η νέα σύνδεση μπορεί να διαρκέσει από μια έως 12 εργάσιμες και γι αυτό το διάστημα θα είστε χωρίς ιντερνετ"...Είναι φως φανάρι δηλαδή ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αλλά το κάνουν επίτηδες για να σε παιδέψει, τι να λέμε τώρα...Δηλαδή τόσο παράλογο είναι να έχεις την ίδια τιμολογιακή πολιτική όταν ανανεώνεις ένα συμβόλαιο που λήγει, με τις παρούσες τιμές που απολαμβάνουν και οι νέοι πελάτες; Με τέτοια συμπεριφορά και ΒΕΒΑΙΑ θα αλλάξω πάροχο και ας μην έχω την ίδια ποιότητα στις υπηρεσίες. Το value for money εκεί είναι ακόμα δεν αλλάζει. Αρκεί να μην με περνάνε και να μου συμπεριφέρονται ως κορόιδο.

Έχει Ρίσκο να το κάνεις αυτό, δηλαδή να διακόψεις με σκοπό να ξαναγυρίσεις. Το έκανε γνωστός μου και η γραμμή που ελευθερώθηκε την πήρε αμέσως άλλος και μετά είχε θέμα μέχρι να ελευθερωθεί ξανά γραμμή. Καλύτερα φορητότητα, την έχουν δει μονοπώλιο όλες οι εταιρίες, ανταγωνισμός και κουραφέξαλα.

 

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Έχει Ρίσκο να το κάνεις αυτό, δηλαδή να διακόψεις με σκοπό να ξαναγυρίσεις. Το έκανε γνωστός μου και η γραμμή που ελευθερώθηκε την πήρε αμέσως άλλος και μετά είχε θέμα μέχρι να ελευθερωθεί ξανά γραμμή. Καλύτερα φορητότητα, την έχουν δει μονοπώλιο όλες οι εταιρίες, ανταγωνισμός και κουραφέξαλα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Δεν έχω κανέναν σκοπό να κάνω κάτι τέτοιο. Το αναφέρω γιατί πολύ απλά μου επιβεβαίωσαν ότι μπορώ να το κάνω και άρα παραδέχονται ότι η κόκκινη γραμμή μεταξύ παλιού και νέου συνδρομητή είναι αόρατη, αλλά βλέπεις είναι πιο εύκολο να ασκείς πίεση στον παλιό συνδρομητή...

Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση τις τελευταίες μέρες είναι όλες οι ιστορίες φορητότητας που διαβάζω. Κοινός παράγοντας σε όλες το γεγονός ότι με το που κάνεις αίτηση φορητότητας σε άλλο πάρχοχο, τσούπ σκάει η αντιπροσφορά...Και πολλοί βλέπω τσιμπάνε και μετά τρέχουν και παίζουν το μπαλάκι μεταξύ ΟΤΕ και νέου παρόχου με πρότιμα, επανασυνδέσεις, υπαναχωρήσεις και ξέρω γω τι άλλο, ταλαιπωρία γενικά...Δεν λέω ότι δεν τα κάνουν άλλοι πάροχοι, ΣΙΓΟΥΡΑ τα κάνουν. Αυτό που λέω είναι ότι είναι απαράδεκτο να το κάνει ο ΟΤΕ, αυτός που έχει όλες τις γραμμές και τις νοικιάζει, αυτός που υποτίθεται προσφέρει τις πιο ποιοτικές υπηρεσίες broadband, αυτός που κοστολογεί τα προιόντα και υπηρεσίες του τόσο υψηλά! Απαράδεκτο να καυλαντίζεται έτσι σαν τους υπόλοιπους και να παίζει παιχνίδια διαπραγματεύσεων λες είμαστε Θεσμοί-κυβέρνηση...Βλέπουν έναν παλιό συνδρομητή να θέλει να μείνει και να προσπαθεί για μια προσφορά που έχουν ήδη στην ιστοσελίδα τους (πουθενά δεν είδα εκεί να λέει ότι είναι μόνο για νέους πελάτες btw) δεν ζητάει κάτι παραπάνω, και αντί να του την δώσουν και να ενισχύσουν την σχέση εμπιστοσύνης που θέλουν να υπάρχει, περιμένουν. Περιμένουν να ταλαιπωρηθέι λίγο, να ζοριστεί. Μόλις έρθει η αίτηση φορητότητας μόνο θα κινητοποιηθούν, κάτι αχρείαστο αν υπήρχε κοινή λογική. Σε εκείνο το σημείο απλά τους ψιθυρίζεις τι να κάνουν με την αντιπροσφορά τους και συνεχίζεις με την φορητότητα κατά την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έρθει η αίτηση φορητότητας μόνο θα κινητοποιηθούν, κάτι αχρείαστο αν υπήρχε κοινή λογική. Σε εκείνο το σημείο απλά τους ψιθυρίζεις τι να κάνουν με την αντιπροσφορά τους και συνεχίζεις με την φορητότητα κατά την γνώμη μου.

 

Νομίζω (και με αυτά που έγραψα κάτω-κάτω τελευταίο post στην προηγούμενη σελίδα) ότι αυτή πρέπει να είναι η νέα νέα τακτική μας ως πελάτες {Αυτοί δε θα αλλάξουν._}:

Δλδ:

1. Προσεκτική επιλογή της νέας εταιρίας που θα μετακινηθούμε, με όλα τα κριτήρια που είναι συμφέροντα για μας (βασικά : ποιότητα και €/μήνα).

2. Στην αντιπροσφορά που θα δεχτούμε από την αρχική μας εταιρία να:

α) Είμαστε αποφασισμένοι ότι θα προχωρήσουμε τη φορητότητα {Καθώς θα μας προσφέρουν από την αρχική εταιρία}

β) Αν δεν (πραγματικά/αποδεδειγμένα) δε λάβουμε εκείνη την προσφορά που αναμένουμε , δεν υπαναχωρούμε από την αίτηση φορητότητας

γ) διερευνούμε όλους τους παράγοντες υπαναχώρησης (χρηματικούς και ότι όντως θα γίνει με τους όρους που μας λένε η υπαναχώρηση: πχ αν σε 1-2 μέρες τραβά τη γραμμή μας ο νέος πάροχος και δε μας βεβαιώσουν ότι όντως θα γίνει όπως μας τα λένε, δεν υπαναχωρούμε γιατί θα'ναι νέος μπελάς).

 

και εν τέλει:

3. Αποφασισμένοι (όπως προείπα) ότι θα πάμε στη νέα εταιρία, καθώς έχουμε ήδη (από το στάδιο 1.) προερευνήσει προσεκτικά την επιλογή της νέας εταιρίας.

 

Όσο οι εταιρίες που είμαστε δε δέχονται να μας προσφέρουν (ως παλιοί και τακτοποιημένοι πελάτες τους) τις προσφορές που ισχύουν για νέους πελάτες τους ή μας αυξάνουν (ακόμα κι αν αφορά τέλος 14μηνου συμβολαίου και €παναφορά στην αρχική τιμή) τα μηνιαία τέλη χωρίς (μετά από τηλέφωνό μας σε αυτούς, στις κατάλληλες υπηρεσίες τους: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ποιά υπηρεσία τους τηλεφωνούμε ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑΜΕ ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ) να μας τα προσφέρουν όλα αυτά:

Παρά μόνο αν πραγματοποιήσουμε την απειλή φορητότητας από αυτούς (με όλους τους κινδύνους και ταλαιπωρία για μας στην οποία μας υποβάλλουν):

Τόσο πιο επίμονοι θα είμαστε ότι:

 

Η ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ: ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ._

Δεν έχουμε άλλο μέτρο αντίδρασης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στη παρέα.

Μετά από ανανέωση για 24 μήνες (Cosmote Home Double Play 24L, (26,36€) ήμουν στο ίδιο πρόγραμμα) και λόγω το ότι το router ήταν 5ετίας (τα παιδιά γρίνιαζαν) μου έδωσαν δωρεάν (μετά από πίεση) ένα καινούργιο. Σήμερα μου ήρθε sms για αναβάθμιση της τηλεφωνίας σε ευρυζωνική.

Ποία είναι η εμπειρία σας με την ευρυζωνική τηλεφωνία;

Οι κλίσεις έχουν καλύτερη "ποιότητα";

Το internet είναι ποίο γρήγορο;

Όταν έχει διακοπή ρεύματος το τηλέφωνο λειτουργεί;

Χρειάζεται UPS και τι συνδέεις σε αυτό; Αξίζει να συνδέσεις και το pc σε αυτό;

Ο συναγερμός λειτουργεί ή θα πρέπει να έχεις αναγκαστικά UPS συνδεδεμένο και που;

Συγνώμη για τα πολλά ερωτήματα αλλά για μας τους "κάπως" μεγάλους σε ηλικία είναι κάτι νέο και θα θέλαμε να γνωρίζουμε τι ¨φρούτο" είναι και τούτο.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας να το διαβάσετε και ακόμη περισσότερο αν απαντήσετε σε κάποιο ερώτημα.

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις οπωσδήποτε ups το οποίο το δίνει ο οτε αν έχεις συναγερμο. Νομοζω στο δινει καο χωρις να εχεις συναγερμο.Γιατί σε περίπτωση διακοπής ρεύματος δεν θα έχεις Ούτε τηλέφωνο. Το καλώδιο του τηλεφώνου κουμπωνει πάνω στο ρούτερ, και πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο ίντερνετ.

Αυτά αν είσαι συνδεδεμένος στο Αστικό Κεντρο. Αν παίρνεις ίντερνετ από καμπίνα, και με τη διακοπή ρεύματος πέσει και ξ καμπίνα, τότε δεν θα έχεις πάλι τηλέφωνο, και ας έχεις ups. Γιατί στην καμπίνα δεν υπάρχει μπαταρία.

Πιστεύω ότι έχεις λιγότερες παρεμβολές με την ευρυζωνικη

Edited by pank
Link to comment
Share on other sites

Nομίζω 22,12€ το Μ με 250'σταθερά και 30' προς κινητά

. 26,36€ το L με απεριόριστα σταθερά και 30' κινητά

. 31,65€ το XL με απεριόριστα σταθερά και 360' κινητά

 

Ο γερμανος οντως δινει αυτες τις τιμες!

Η κοσμοτε περιπου 5 ευρω παραπανω στο καθενα!

 

Συνηθως σε ποσες μερες ολοκληρωνεται η συνδεση σε νεα γραμμη?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Αμ δε!

Τσίμπησα το ακυρο για το Μ.

Δε το δινουν σε νέους συνδρομητές

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις οπωσδήποτε ups το οποίο το δίνει ο οτε αν έχεις συναγερμο. Νομοζω στο δινει καο χωρις να εχεις συναγερμο.Γιατί σε περίπτωση διακοπής ρεύματος δεν θα έχεις Ούτε τηλέφωνο. Το καλώδιο του τηλεφώνου κουμπωνει πάνω στο ρούτερ, και πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο ίντερνετ.

Αυτά αν είσαι συνδεδεμένος στο Αστικό Κεντρο. Αν παίρνεις ίντερνετ από καμπίνα, και με τη διακοπή ρεύματος πέσει και ξ καμπίνα, τότε δεν θα έχεις πάλι τηλέφωνο, και ας έχεις ups. Γιατί στην καμπίνα δεν υπάρχει μπαταρία.

Πιστεύω ότι έχεις λιγότερες παρεμβολές με την ευρυζωνικη

 

Σε ευχαριστώ πολύ.

Μόλις πήρα τηλέφωνο στο 13888 και μου είπαν ότι θα μου στείλουν ups την Τετάρτη το πρωί.

Τα άλλα Αστικό Κέντρο... , καμπίνα.... τι είναι;

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις VDSL. Υπάρχουν 2 περιπτωσεις. Αν είσαι κοντά στο κέντρο του ΟΤΕ παίρνεις από εκει. Οπότε σε περίπτωση διακοπής ρεύματος δεν θα έχεις θέμα θα λειτουργεί το τηλεφωνο-ιντερνετ.

Αν όμως είσαι μακριά από το κέντρο του ΟΤΕ , και σε δίνουν VDSL από καμπίνα (KV), τότε σε διακοπή ρεύματος, πέφτει και το ρεύμα από την καμπίνα, οπότε δεν θα έχεις τηλεφωνο-ιντερνετ.

Αυτά ενημερωτικά, αν μεταβείς κάποτε σε VDSL, γιατί έγραψες ότι έχεις ADSL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...