Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χτες έκανα ανανέωση 12 ευρώ και το κουπόνι BOX ήρθε 4 ώρες μετά.
Όσες φορές στο παρελθόν δεν εκδόθηκε κωδικός , άκρη δεν βρήκα.
 
 
 
Λοιπόν έβγαλα άκρη για όποιον ενδιαφέρεται. Τους έστειλα email μέσα από την εφαρμογή του BOX στο support@mail.box.gr . Τους είπα την κατάσταση εκεί πως έχει και μάλιστα επικοινώνησα και με το chat της cosmote να ακυρωθεί η τελευταία ανανέωση που έκανα και να μου στείλουν αντίγραφο της επικοινωνίας για να το προωθήσω στην ΕΕΤΤ. Μόλις με πήραν από το box μια ευγενική κοπέλα. Αφού μου εξήγησε ότι είναι συστημικό πρόβλημα της cosmote και δεν ευθύνεται το box για αυτό μου είπε ότι φυσικά θα μου αποδοθεί το κουπόνι. Επίσης μου είπε ότι οπότε αντιμετωπίζω τέτοιο θέμα να στέλνω κατευθείαν μνμ στο mail τους αναφέροντας το νούμερο που έγινε η ανανέωση, το ποσό, την έκδοση της εφαρμογής και του Android για να το τακτοποιουν. Αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να κάνω. Επίσης μου είπε όταν κάνω την ανανέωση (επειδή έχω αρκετά νούμερα στο ίδιο id) ότι πρέπει η εφαρμογή του whatsup να είναι συγχρονισμενη σε αυτό το νούμερο. Να μην φαίνεται ως ανανέωση προς τρίτο κι ας είναι δικά μου νούμερα. Χάρηκα που έβγαλα άκρη αν και με ταλαιπωρησαν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Λοιπόν έβγαλα άκρη για όποιον ενδιαφέρεται. Τους έστειλα email μέσα από την εφαρμογή του BOX στο support@mail.box.gr . Τους είπα την κατάσταση εκεί πως έχει και μάλιστα επικοινώνησα και με το chat της cosmote να ακυρωθεί η τελευταία ανανέωση που έκανα και να μου στείλουν αντίγραφο της επικοινωνίας για να το προωθήσω στην ΕΕΤΤ. Μόλις με πήραν από το box μια ευγενική κοπέλα. Αφού μου εξήγησε ότι είναι συστημικό πρόβλημα της cosmote και δεν ευθύνεται το box για αυτό μου είπε ότι φυσικά θα μου αποδοθεί το κουπόνι. Επίσης μου είπε ότι οπότε αντιμετωπίζω τέτοιο θέμα να στέλνω κατευθείαν μνμ στο mail τους αναφέροντας το νούμερο που έγινε η ανανέωση, το ποσό, την έκδοση της εφαρμογής και του Android για να το τακτοποιουν. Αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να κάνω. Επίσης μου είπε όταν κάνω την ανανέωση (επειδή έχω αρκετά νούμερα στο ίδιο id) ότι πρέπει η εφαρμογή του whatsup να είναι συγχρονισμενη σε αυτό το νούμερο. Να μην φαίνεται ως ανανέωση προς τρίτο κι ας είναι δικά μου νούμερα. Χάρηκα που έβγαλα άκρη αν και με ταλαιπωρησαν

Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν μια υπηρεσία, τότε να μην την προωθούν στην αγορά. Δεν είμαστε οι beta testers τους, που τους πληρώνουμε κιόλας - με τις χρεώσεις από τα λάθη τους - αντί να μας πληρώνουν...
Το ίδιο ισχύει για το 100% σχεδόν των ελληνικών εταιρειών. Είτε τηλεφωνίας, είτε τράπεζες, είτε, είτε, είτε.
Δεν τους ελέγχει κανένας και κάνουν ότι θέλουν με μια συγγνώμη και κάποια φορά επιστροφή χρημάτων, κλπ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...)
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ipokratis said:

Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν μια υπηρεσία, τότε να μην την προωθούν στην αγορά. Δεν είμαστε οι beta testers τους, που τους πληρώνουμε κιόλας - με τις χρεώσεις από τα λάθη τους - αντί να μας πληρώνουν...
Το ίδιο ισχύει για το 100% σχεδόν των ελληνικών εταιρειών. Είτε τηλεφωνίας, είτε τράπεζες, είτε, είτε, είτε.
Δεν τους ελέγχει κανένας και κάνουν ότι θέλουν με μια συγγνώμη και κάποια φορά επιστροφή χρημάτων, κλπ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εννοειται, οτι στη νοοτροπια της συντριπτικης πλειοψηφιας % των Ελληνικων εταιριων ειναι το να πετανε παγιδες με ακαυστα "τυρακια" κ οποιος τα "φαει" να μη βγαζει ακρη απο πουθενα, ως και οσοι τους το λεει τι επαθε να τον χαρακτηριζουν ως γραφικο αν τα κυνηγαει ως τελους οσα υποσχονταν τα "τυρακια" τους κ ηταν τζουφια.

Link to comment
Share on other sites

Μιας που θίξατε τέτοιου είδους θέμα, παραθέτω και  το κείμενο δικής μου πρόσφατης σχετικής περιπέτειας, που τελικά απηύθυνα προς το Service του BOX:

"Σε  συνέχεια  επανειλημμένων  αναφορών  του  προβλήματος  στην  "εξυπηρέτηση"  cosmote  και  μετά  και από  την  αναφορά  και  στη  δική  σας  εξυπηρέτηση,  μου  ζητήθηκε  να  σας  το  στείλω  και  εγγράφως.

Από  παραγγελία  λοιπόν  που  έκανα  προ  ολίγου  σήμερα  8/2  στο  box,  πήρα  bonus  data  1gb  για  2  ημέρες, τα  οποία  όμως  στην  εφαρμογή  φαίνονται  να λήγουν  9/2  00:00  (δηλαδή  σε  ~3  ώρες),  ενώ  θα  έπρεπε  να λήγουν  11/2  00:00.  (Συνημμένο  screenshot)

Επίσης,  από  παλαιότερες  παραγγελίες,  πήρα  την  29/1  2gb  για  7  ημέρες  (λήξη  6/2  00:00  -  αναλώθηκαν), την  30/1  ακόμα  2gb  (λήξη  7/2)  και  την  1/2  ακόμα  2gb  (λήξη  9/2),  τα  οποία  όμως  έληγαν  όλα  λανθασμένα στις  6/2.

Αυτό  κοιτάξτε  το,  είναι  κάτι  που  συμβαίνει  συχνά  με  πακέτα  της  cosmote:  όταν  πάρεις  ένα  bonus πακέτο  ίδιο  με  κάποιο  ήδη  ισχύον,  αντί  να  γίνει  rollover  στη  λήξη  του  2oυ,  μπαίνει και το 2ο  στη  λήξη του  1ου! Αυτό  συμβαίνει  και  μεταξύ  πακέτων  1gb  2ημ,  αλλά  και  μεταξύ  πακέτων  2gb  7ημ  από  το  box.

Όπως είπα  και  στη  cosmote,  με  αυτόν  τον  τρόπο  με  αποτρέπετε  από  το  να  κάνω  διαδοχικά  κι  άλλες παραγγελίες  στο  Box,  διότι  καταλαβαίνω  ότι,  αν  δεν  περιμένω  να  παρέλθουν  οι  λήξεις  των  πακέτων είτε  1gb  είτε  2gb,  ακόμα  κι  αν  τα  έχω  ήδη  πλήρως  καταναλώσει,  γνωρίζω  ότι  θα  γίνει  σύγχυση  με  τη λήξη  του  όποιου  νέου  πακέτου,  που  σημαίνει  εκ  νέου  χαμένο  χρόνο  στα  τσατ,  στα  customer  service  και σε  επιστολογραφία,  προκειμένου  να  θεραπευτεί  η  ανεπάρκεια  αυτών  των  υποτίθεται  ειδικών,  που σχεδιάζουν  αυτούς  τους  αλγόριθμους  και  που  καταφέρνουν  να  υπονομεύσουν  (και  δη  να  αντιστρέψουν) μια  εύστοχη  προωθητική  ενέργεια  ....  Αν  σας  ενδιαφέρει,  φτιάξτε  το."

Κάνα δίωρο μετά, η λήξη του πακέτου είχε διορθωθεί. 😎

Όμως δεν είμαι βέβαιος ότι θεραπεύτηκε η αιτία (s/w) κι ότι δεν θα ξανασυμβεί... 🤞

Edited by johndouk
Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, pn1fon1 said:

Καλημέρα ομάδα. Μια βοήθεια. Έκανα πριν μια εβδομάδα μια ανανέωση12 ευρώ μέσω του whatsup αλλά κουπόνι box δε μου έδωσε. Τους στο ανέφερα στην εξυπηρέτηση και ακόμα περιμένω. Κάνω πάλι ανανέωση σήμερα και πάλι κουπόνι δεν πήρα. Τους έστειλα μνμ αυτή τη φορά δια μέσω του BOX. Αναφέροντας ότι αν ήξερα ότι δεν αποδίδει το κουπόνι θα έκανα 10 ευρώ ανανέωση και όχι 12 και αυτό που κάνετε είναι απάτη. Περιμένω την επίσημη απάντηση τους με την προοπτική να τους τραβήξω καταγγελία. Ξέρει μήπως κάποιος που μπορούμε να το κάνουμε αυτό? Σε ποια υπηρεσία; ΕΕΤΤ; Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ειχα το ίδιο θέμα. Μου απάντησαν το εξής.

Screenshot_2022-02-10-21-37-49-529.jpg

Screenshot_2022-02-10-21-37-55-901.jpg

Όπως είναι φυσικό δεν ήξερα ότι έπρεπε να ενεργοποιήσω την άδεια πρόσβασης σε τοποθεσία για να λαβω του πόντους, και διαμαρτυρήθηκα για αυτό αλλά με έγραψαν.

Αφ' ότου έκανα τη ρύθμιση τους λάμβανα κανονικά πάντως.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Ναι συγνώμη που δεν κάνουμε Screen Record την ανανέωση για να πιστούν ότι δεν έδωσε το κουπόνι. 🤡

Link to comment
Share on other sites

Ειχα το ίδιο θέμα. Μου απάντησαν το εξής.
Screenshot_2022-02-10-21-37-49-529.thumb.jpg.480ec23753eddfaced6ddeaf5763e918.jpg
Screenshot_2022-02-10-21-37-55-901.thumb.jpg.3663e16a17fd5e14076a35b5a6131254.jpg
Όπως είναι φυσικό δεν ήξερα ότι έπρεπε να ενεργοποιήσω την άδεια πρόσβασης σε τοποθεσία για να λαβω του πόντους, και διαμαρτυρήθηκα για αυτό αλλά με έγραψαν.
Αφ' ότου έκανα τη ρύθμιση τους λάμβανα κανονικά πάντως.
Άλλο κι αυτό. Δεν το ήξερα για την άδεια τοποθεσίας. Τι χαζομάρες είναι αυτά

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, pn1fon1 said:

Άλλο κι αυτό. Δεν το ήξερα για την άδεια τοποθεσίας. Τι χαζομάρες είναι αυτά

Στάλθηκε από το SM-T860 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Προφανώς και κανείς δε το ήξερε και φυσικά ούτε το έγραφαν πουθενά. Για λίγους πόντους πρέπει να τους κάνουμε μπουκίτσι (Ιαπωνίας) 😜

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το λέτε για το ΒΟΧ, ούτε εμένα ήρθε κανένας κωδικός μετά από ανανέωση.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε αν η συγχώνευση κλήσεων δουλεύει by default σε Cosmoκάρτα ή πρέπει να κάνουμε κάτι για να ενεργοποιηθεί;

Το δοκίμασα πρόσφατα και μου έβγαλε "αποτυχία συγχώνευσης κλήσεων". Αναρωτιέμαι αν φταίει η Cosmoκάρτα γιατί δεν θυμάμαι να το έχω δοκιμάσει από τότε που άλλαξα από Wind, ή αν φταίει το κινητό (Poco F3).

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν δουλευει η συγχώνευση κλήσεων σε cosmokarta. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν σ' εξυπηρετεί, αλλά θα μπορούσες να κάνεις τριμερή συνδιάσκεψη μέσω viber (ή άλλου προγράμματος)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, σαφώς και υπάρχουν και τα messaging apps, απλά μου έτυχε περίπτωση που έπρεπε η συνδιάσκεψη να γίνει μέσω τηλεφώνου και ήταν δυσάρεστη έκπληξη ότι δεν δουλεύει.

Μου κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι δεν έχω μια υπηρεσία που υπάρχει εδώ και τόσα χρόνια και δούλευε κανονικά σε F2G χωρίς να κάνω κάτι.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο η wind το δίνει σε καρτοκινητά. Vodafone και Cosmote μόνο στα συμβόλαια.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι 20% και για τους νέους 100%.
Από το τίποτα, κάτι είναι και αυτό.

Αυτό που πάντα το συγκρίνουμε με το τίποτα!!!
Ότι είναι πανάκριβα τα πακέτα δεν το αναφέρουμε,και από παροχές μηδαμινές;;
Ούτε αυτό..
Απ το τίποτα ….
Παίρνω μισθό μισθό 300€ …
Ε και σου λέει ο άλλος..
Απ το μηδέν καλύτερα!!

Τόσο αξίζει ο άνθρωπος στον καπιταλισμό…
Τίποτα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, lempoi said:


Αυτό που πάντα το συγκρίνουμε με το τίποτα!!!
Ότι είναι πανάκριβα τα πακέτα δεν το αναφέρουμε,και από παροχές μηδαμινές;;
Ούτε αυτό..
Απ το τίποτα ….
Παίρνω μισθό μισθό 300€ …
Ε και σου λέει ο άλλος..
Απ το μηδέν καλύτερα!!

Τόσο αξίζει ο άνθρωπος στον καπιταλισμό…
Τίποτα..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση: κατιπαλισμος έναντι κομμουνισμού (που δεν υπάρχει πλέον).

Εγώ, είμαι στο 20%.  ΠΟΙΟΣ θα πει ότι είναι ευχαριστημένος ? Κανείς.

Αλλά, αυτό ίσχυε μια 10ετια και τώρα μειώθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχω ζήσει κουμουνισμο....

Άστο καλύτερα....

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk


Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

On 15/2/2022 at 1:29 ΠΜ, HEO said:

Φίλε έχω ζήσει κουμουνισμο....

Άστο καλύτερα....

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk

 

Κανείς δεν ζήτησε κομμουνισμό. Σε άλλες χώρες με καπιταλισμό δεν είναι το μπαχαλο που έχουμε εδώ.

Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να κοιτάμε το ταβάνι και να λέμε "ωχ αδελφέ" όταν μας κλέβουν και να λέμε μίζερα ευχαριστώ όταν μας πετάνε ένα 20λεπτο για μπουρμπουαρ.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Εμείς οι ίδιοι φταίμε. Από τη στιγμή που οι αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ) δεν προβλεπουν οικονομικά προστιμα σε κάθε λάθος χρέωση της εταιρίας και εμείς δεν προχωρούμε σε μηνύσεις, αυτό θα γίνεται. Όπως έγραψε και ο φίλος πιο πανω, το "ωχ αδελφέ" μας έχει καταστρέψει. Όπως επίσης και η ψήφος σε κυβερνήσεις που αφήνουν τις εταιρείες να ευνοούνται εις βάρους του πληθυσμου. Κάποιοι θα πουνε για κομμουνισμο, αλλά στην πραγματικότητα αναφέρομαι στην κοινωνική δικαιοσύνη. Ίσως σοσιαλισμό, δεν ξέρω. Πάντως στην μητέρα του καπιταλισμού (ΗΠΑ) υπάρχει τεράστια αδικία στις βασικές ανθρώπινες ανάγκες. Δεν είναι σωστό, κατά τη γνώμη μου, να πληρώνω φόρους και να μην έχω σωστή παιδεια, υγεία και ασφάλεια. 

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, GREGORYMO said:

Προσπαθώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας από το app και δεν αφήνει !!!!

Συμβαίνει σε άλλον ?

Με κάρτα ή Paypal? Έκανα όλη τη διαδικασία εκτός την πληρωμή, και δεν είδα κάποιο πρόβλημα.
Σου βγάζει κάποιο μήνυμα;

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, minast said:

 

 

4 minutes ago, minast said:

Με κάρτα ή Paypal? Έκανα όλη τη διαδικασία εκτός την πληρωμή, και δεν είδα κάποιο πρόβλημα.
Σου βγάζει κάποιο μήνυμα;

Άκυρο !!!!

Λάθος έκανα !!!!!

Edited by GREGORYMO
Λαθος
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, minast said:

Με κάρτα ή Paypal? Έκανα όλη τη διαδικασία εκτός την πληρωμή, και δεν είδα κάποιο πρόβλημα.
Σου βγάζει κάποιο μήνυμα;

Ούτε εγώ μπορώ με paypal από την εφαρμογή. Μόνο από τον browser

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Προσπαθώ να κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας από το app και δεν αφήνει !!!!

Συμβαίνει σε άλλον ?

Το καλύτερο θα ήταν να κάνεις μια αποσύνδεση και να ξανά συνδεθείς, αλλιώς μπορείς από το site τους. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...