leo06 Δημ. Τρίτη στις 08:51 μμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 08:51 μμ Να συμπληρώσω στο παραπάνω μήνυμα, η εφαρμογή what’s up στο iPhone στη αρχική σύνδεση ζητάει και στέλνει 4ψηφίο otp ενώ στο Android 6ψηφιο. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. Τρίτη στις 08:54 μμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 08:54 μμ 2 minutes ago, leo06 said: Να συμπληρώσω στο παραπάνω μήνυμα, η εφαρμογή what’s up στο iPhone στη αρχική σύνδεση ζητάει και στέλνει 4ψηφίο otp ενώ στο Android 6ψηφιο. Άρα πιο ασφαλή τα android... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. Τρίτη στις 08:57 μμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 08:57 μμ 2 minutes ago, VIPdriver said: Άρα πιο ασφαλή τα android... Είσαι σε μεγάλη φόρμα!... 😆 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lalakis Δημ. Τρίτη στις 09:17 μμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 09:17 μμ Δεν ειναι μονο οτι δεν συνδεεσαι ευκολα, δεν σου δινει απο την αλλη ουτε τη δυνατοτητα ευκολης διαγραφης επισης, εως αδυνατη θα ελεγα.... πολυ περιεργη προσεγγιση στα ορια της καταχρησης θα ελεγα απο πλευρας κοσμοτε και οι δυο εφαρμογες της. Αν βαλουμε και τη δυσκοιλιοτητα που εχουν με iOS και safari.... θα μας κανει να παρουμε και adroid συσκευη για να τους... πληρωνουμε τα πακετα. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo06 Δημ. Τρίτη στις 09:35 μμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 09:35 μμ (edited) Μια ακόμη διευκρίνιση, ο κωδικός από την εφαρμογή στο Android έρχεται από το what’s up app ενώ σε iOS από COSMOTE ID έκδοση iOS 4.64.3 android 4.64.1 Edited Τρίτη στις 09:38 μμ by leo06 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. Χθες στς 08:27 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 08:27 πμ έχω έναν αριθμό whats up και η κυρία NOVA χωρίς την θέληση μου και χωρίς να εκφράσω κανένα ενδιαφέρον το έκανε φορητοτητα σε συμβόλαιο NOVA. Τι μου προτείνεται να κάνω? 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainNickGR Δημ. Χθες στς 08:54 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 08:54 πμ 26 minutes ago, DEERHUNTER said: έχω έναν αριθμό whats up και η κυρία NOVA χωρίς την θέληση μου και χωρίς να εκφράσω κανένα ενδιαφέρον το έκανε φορητοτητα σε συμβόλαιο NOVA. Τι μου προτείνεται να κάνω? χωρίς να στείλεις ταυτότητες, ή να δώσεις στοιχεία σου έγινε η φορητότητα; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. Χθες στς 08:58 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 08:58 πμ (edited) ναι χωρις να κανω τιποτα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΙΣΧΡΟ Edited Χθες στς 08:58 πμ by DEERHUNTER 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. Χθες στς 09:15 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 09:15 πμ και πως το πηρες ειδηση; επικοινωνια με νοβα πρωτα, να ζητησεις στοιχεια καταστηματος/πωλητη. Αν δεν τα δωσουν πας καταγγελια στην εεττ. Και στο συνηγορο του καταναλωτη. Τωρα αν προκυπτουν και ποινικες ευθυνες κινεισαι αναλόγως. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. Χθες στς 09:50 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 09:50 πμ ναι επικοινωνησα με νοβα . Η νοβα μου εστειλε email σημερα και μου λεει ξεκαθαρα οτι φταιει η cosmote διοτι δεχτηκε φορητοτητα με λαθος ΑΦΜ 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. Χθες στς 10:00 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:00 πμ Απευθύνεσαι και στην cosmote λοιπόν και με τις απαντήσεις και των δύο, εφόσον δεν βγει άκρη, πας εεττ και συνήγορο. Το αφμ τι σχεση εχει με το νούμερο σου? Αυτος που εκανε την αίτηση φορητότητας δεν εδωσε αφμ μονο, εδωσε και αριθμό τηλεφώνου. Δηλαδη η κοσμοτε ειδε το αφμ και αποδεσμευσε όποιο νουμερο βρήκε συνδεδεμένο με το αφμ? Κατι δεν κολλάει. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. Χθες στς 10:08 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:08 πμ (edited) Εδωσε κατα λαθος τον αριθμο μου με το ΑΦΜ του . Η NOVA το έστειλε στην cosmote , και η cosmote αντι να το απορριψει επειδη υπηρχε αναντιστοιχια του αριθμου με το αφμ το αιτημα το ενεκρινε!!!!!!! Edited Χθες στς 10:09 πμ by DEERHUNTER 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. Χθες στς 10:13 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:13 πμ Κάποτε έλεγχαν και αριθμό ταυτότητας. Τώρα η nova τι θα κάνει, δεν πρέπει να αποδέσμευσει τον αριθμό σου; Πρέπει σίγουρα να επικοινωνήσεις και με την cosmote να πάρεις απάντηση και από κει. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DEERHUNTER Δημ. Χθες στς 10:21 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:21 πμ Η nova απο εχθές τον έχει αποδεσμεύσει. Μου αρεσει που μιλώντας με την cosmote το πρωι μου ελεγαν οτι δεν μπορω να παρω πισω το υπολοιπο του χρόνου ομιλιας μου και τα token. ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ COSMOTE!!!!ευτυχώς απάντησε πολύ γρήγορα η nova και ξεκαθαριστηκε το τοπιο! 3 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. Χθες στς 10:26 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:26 πμ Πας με τις απαντησεις προς εεττ. Θα αναγκαστούν να τα φτιάξουν ολα οπως πριν. Με την cosmote πώς επικοινώνησες, μέσω chat? Αν όχι δοκίμασε και εκεί. Ένα θέμα που είχα εγώ με το neo, οχι μονο επεστρεψαν υπολοιπο, αλλα σήμερα έδωσαν και 500'+5 γιγα για 15 μέρες ως αποζημίωση ας πούμε. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. Χθες στς 10:38 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 10:38 πμ Κυριολεκτικά είναι η μοναδική περίπτωση στην οποία ο πάροχος δότης μπορεί να αρνηθεί φορητότητα... Εντελώς ερασιτεχνικός χειρισμός από την Cosmote. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rs280ps Δημ. 23 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 23 ώρες πριν Είμαι ήδη what’s up. Ο πιο εύκολος τρόπος να φύγω κ να επιστρέψω σε ετήσιο φρογκ; 1 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilbaba Δημ. 23 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 23 ώρες πριν On 23/6/2026 at 1:49 ΜΜ, kmpatra said: Αμεση φορητότητα : επιλεγεις να φύγεις αμεσα απο τον παροχο που εισαι,μεσα σε λιγες εργασιμες ωρες (πρακτικα 1-2 εργασιμες μερες). Το μονο παράθυρο επιστροφής ειναι να ακυρωσεις εσυ τη διαδικασία πριν ενεργοποιηθεί η νεα σιμ,λογω π.χ. αντιπροσφορας,το χρονικο περιθώριο είναι πρακτικα πολυ μικρο. Έμμεση φορητότητα : η διαδικασία ξεκιναει και το αίτημα στέλνεται στον πάροχο σου 14 μέρες μετα την αιτηση. Σε αυτό το διάστημα μπορείς να υπαναχωρήσεις. Στην αίτηση που κάνεις υπάρχουν και οι δύο επιλογές. Σε περίπτωση που κάνεις αίτηση φορητότητας σε κατάστημα δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης. Οπότε στην περιπτωση μου δεν υπάρχει ουτε άμεση ουτε έμμεση φορητότητα! Καθότι ουτε κατα την online αγορά της σιμ δεν έκανα καμία "αιτηση" οπως τη γράφεις! Απλά έβαλα τα στοιχεία μου που ζητούσε, επελεξα Κοσμοκάρτα στον τυπο της σύνδεσης, και επέλεξα "υπάρχον αριθμός" αντί του "νέος αριθμός", και πληρωσα τα 3€ ! Σε δυο μερες μου ηρθε η σιμ. Οπότε η συνέχεια: On 23/6/2026 at 5:18 ΜΜ, leo06 said: Αν δεν κάνω λάθος αυτή η επιλογή υπάρχει όταν ενεργοποιηθεί η σιμ στην εφαρμογή. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τίποτα δεν γίνει για το φίλο γιατί πρακτικά δεν υπάρχει καμία αίτηση. Όπως και να έχει η σιμ πρέπει να ενεργοποιηθεί από την εφαρμογή, αυτή τη στιγμή η σιμ είναι μια κενή κάρτα. Αν λάβει αίτημα φορητότητας ή Vodafone θα τον ενημερώσει με sms. Αυτο πιστευω κι εγώ, χθες συμπληρώθηκαν οι 14 μερες οπου παρελαβα τη σιμ, το σημα του Cu δεν χάθηκε ακόμα οπως μου ειπαν στο Cosmote chat , οπότε ετοιμαζομαι για νέο κυκλο στο σηριαλ Cosmote chat. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 23 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 23 ώρες πριν Δε δοκιμάζεις να σκαναρεις παλι μπας και προχωρησει? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilbaba Δημ. 22 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 22 ώρες πριν 14 minutes ago, kmpatra said: Δε δοκιμάζεις να σκαναρεις παλι μπας και προχωρησει? Ε όχι δα... Ειχα προσπαθήσει πάνω απο 10 φορές, ειπαμε εχω ταυτότητα άσχετη με την τωρινη σελφι. Άλλωστε θα το πιασω στο chat απο εκεί που μου το άφησαν αυτοι(παρολο που εννοείται, δεν καταλαβαν καν και δεν προκειται να γίνει η φορητότητα) : "Βλεπουμε οτι εχετε απο παλαιοτερη χρήση Cosm id, μην προσπαθειτε άλλο με τα έγγραφα, σε 14 μερες θα χαθεί στα καλα του καθουμενου το σημα CU και βάλτε την Cosm sim". 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terkos2 Δημ. 16 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 16 ώρες πριν 6 ώρες πριν, gilbaba said: Ε όχι δα... Ειχα προσπαθήσει πάνω απο 10 φορές, ειπαμε εχω ταυτότητα άσχετη με την τωρινη σελφι. Άλλωστε θα το πιασω στο chat απο εκεί που μου το άφησαν αυτοι(παρολο που εννοείται, δεν καταλαβαν καν και δεν προκειται να γίνει η φορητότητα) : "Βλεπουμε οτι εχετε απο παλαιοτερη χρήση Cosm id, μην προσπαθειτε άλλο με τα έγγραφα, σε 14 μερες θα χαθεί στα καλα του καθουμενου το σημα CU και βάλτε την Cosm sim". Τρεις λαλούν και δυο χωρεύουν εκεί στην cosmote, έχουν χάσει τελείως την μπάλα. Στο τέλος θα σου πουν όπως έλεγαν σε εμένα πριν κάνα τρίμηνο, ότι φταίει η vodafone. 3 Παράθεση 3 Λαλούν και 2 Χορεύουν Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilbaba Δημ. 2 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 2 ώρες πριν On 23/6/2026 at 5:18 ΜΜ, leo06 said: Αν δεν κάνω λάθος αυτή η επιλογή υπάρχει όταν ενεργοποιηθεί η σιμ στην εφαρμογή. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τίποτα δεν γίνει για το φίλο γιατί πρακτικά δεν υπάρχει καμία αίτηση. Όπως και να έχει η σιμ πρέπει να ενεργοποιηθεί από την εφαρμογή, αυτή τη στιγμή η σιμ είναι μια κενή κάρτα. Αν λάβει αίτημα φορητότητας ή Vodafone θα τον ενημερώσει με sms. Α δηλαδή δεν κόβεται έτσι στην ψυχρα το σημα του Cu, οπως μου ειπε το chat Cosm? Πριν απ αυτό έρχεται sms απο Vf οτι δηλαδή τι, τυπου "προσοχη, σε λιγο θα διακοπεί η συνδεση σας"? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 2 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 2 ώρες πριν 27 minutes ago, gilbaba said: Α δηλαδή δεν κόβεται έτσι στην ψυχρα το σημα του Cu, οπως μου ειπε το chat Cosm? Πριν απ αυτό έρχεται sms απο Vf οτι δηλαδή τι, τυπου "προσοχη, σε λιγο θα διακοπεί η συνδεση σας"? Όχι η ενημέρωση είναι απλώς πως κατατέθηκε αίτημα φορητότητας. Δεν είναι λίγο πριν κοπεί το σήμα. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 2 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 2 ώρες πριν Να τι ειχε στείλει η vodafone οταν ειχα φυγει απο nova 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. 1 ώρα πριν Κοινοποίηση Δημ. 1 ώρα πριν On 16/6/2026 at 8:21 ΜΜ, albiz said: Πέρισυ εγώ πήρα για το δικό μου τηλέφωνο (Whats up) και της γυναίκας μου (frog) που είναι σε άλλο αφμ, προσφορά να βάζω 13€ κάθε μήνα για ένα χρόνο και μου έδιναν απεριόριστη ομιλία και data. Σε άλλα 2 που έχουν τα παιδιά (frog) μου, μου έβαζαν κάθε μήνα 10€ σε κάθε αριθμό και αγόραζαν ότι ήθελαν. Φέτος (πριν λίγες μέρες) πήρα τηλέφωνο και ζήτησα προσφορά για να μήνω και με γείωσαν κανονικά. Έτσι έκανα αίτημα φορητότητας για κόκκινη καρτοκινητή που έχει προσφορά, με 110€ για ένα χρόνο δίνει κάθε μήνα 300 Gb και απεριόριστη ομιλία και ότι περισέψει από data τα προσθέτει τον επόμενο μήνα. Στης γυναίκας μου ήρθε μήνυμα από vf ότι η αίτηση βρίσκεται σε εξέλιξη. Περιμένω να δω αν θα πάρει κανείς για αντιπροσφορά. Θα ενημερώσω σχετικά. Έλαβες τελικά κάποια αντιπροσφορά? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.