Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μου ήρθε προσφορά 1 ευρώ 5gb 10 ημέρες αλλά δεν λέει πως ενεργοποιήτε. Τώρα δεν μπορώ να την βρω στην εφαρμογή μέσα ...

 

5gb στο 1330. Φοιτητικό έχεις?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Kαλησπερα στην παρεα.απο εχθες στον κοσμο του whats up....θελω λιγο την βοηθεια σας....στα πλαισια ανανεωσης του σταθερου και του οτε tv μου εκαναν μια προσφορα για αποδοση 600 mb σε whats up που ηδη διατηρουσα...απο εχθες λοιπον αλλαξα το ΄΄κυριο΄΄ νουμερο μου (και αυτο whats up),.σημερα λοιπον επικοινωνω μαζι τους και πολυ ευγενικα τους αναφερω οτι επιθυμω την αποδοση της προσφορας να την δεχεται ο αλλος μου αριθμος.η απαντηση ηταν ΟΧΙ. ειναι τοσο δυσκολο αυτο να πραγματοποιηθει???εχει τυχει σε αλλον?

 

τραγικοι! , κατι αλλο παιζει δεν μπορει.

( ελπιζω να ειναι στο ιδιο ονομα και αφμ τα νουμερα και να μην κολλαει το συστημα .)

Link to comment
Share on other sites

ναι εννοειτε. ιδιο ονομα ιδιο αφμ. αλλιως δεν θα το συζηταγα.δυστυχως δεν ξερω αν μπορω να κανω κατι γιατι η απαντηση τους την οποια δεν δεχομαι ειναι οτι αφορουσε το προηγουμενο κινητο η προσφορα.....και αν το εχανα? εαν μου το εκλεβαν?δεν εχει λογικη η απαντηση τους
Link to comment
Share on other sites

Αν εχανες (τη σιμ εννοείται) θα εβγαζες καινούργια. Προφανώς η προσφορά που σου εκαναν αφορούσε απόδοση των δωρεάν mb στον υπάρχοντα δηλωμενο αριθμό.
Link to comment
Share on other sites

ναι εννοειτε. ιδιο ονομα ιδιο αφμ. αλλιως δεν θα το συζηταγα.δυστυχως δεν ξερω αν μπορω να κανω κατι γιατι η απαντηση τους την οποια δεν δεχομαι ειναι οτι αφορουσε το προηγουμενο κινητο η προσφορα.....και αν το εχανα? εαν μου το εκλεβαν?δεν εχει λογικη η απαντηση τους

 

H προσφορά είναι κατ' ουσίαν επιβράβευση πελάτη και δεν αφορά συγκεκριμένο αριθμό.

 

1. πήγαινε σε κατάστημα Cosmote/Γερμανός και επιβεβαίωσε ότι τα στοιχεία των δυο κινητών είναι ίδια

καλό είναι να λάβεις βεβαιώσεις ότι οι αριθμοί είναι στο όνομά σου (αναγράφεται ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και διεύθυνση)

2. εν συνεχεία στείλε επιστολή στην οποία:

με ευγενικό τρόπο να θέτεις το αίτημά σου

καθιστάς σαφές ότι οι αριθμοί σου ανήκουν βάση βεβαιώσεων απόδοσης

επισημαίνεις ότι πιθανή άρνηση σε ζημιώνει καθώς σου στερεί την επιβράβευση πελάτη

ζητάς απάντηση εγγράφως με κοινοποιήση του μοναδικού αριθμού που αποδίδεται σε αίτημα/παράπονο/καταγγελία

 

Είναι εξαιρετικά πιθανό να εξετάσουν το αίτημά σου με περισσότερη σοβαρότητα.

Ακόμα και αν η απάντηση είναι αρνητική θα λάβεις τουλάχιστον μια εμπεριστατωμένη απάντηση.

 

ΥΓ: γρήγορη και οικολογική η επικοινωνία με κλήση στο cc και e-mail, το χαρτί όμως έχει τη δύναμη να κινεί το μπανανιο-σύμπαν μας

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας.

 

Προσπαθώ εδώ και δύο ημέρες να κάνω φορητότητα από το δίκτυο της Wind σε καρτοκινητό Cosmote.

Σε 4 καταστήματα Γερμανός και 1 Cosmote πήρα την ίδια απάντηση, ότι δεν κάνουν φορητότητα σε What's Up παρά μόνο σε συμβόλαιο γιατί δεν υπάρχουν κάρτες Sim. Μάλιστα στο κατάστημα Cosmote μου είπαν να επικοινωνήσω με το 13888 και πολύ πιθανόν να βγάλω άκρη.

 

Χθες βράδυ επικοινώνησα με το 13888 και η κοπέλα που μίλησα μου είπε αυτολεξεί "δυστυχώς ούτε από το 13888 μπορεί να γίνει πλέον η φορητότητα λόγω του γνωστού προβλήματος έλλειψης καρτών". Και απαντάω "Δηλαδή αν στείλω ένα email στην Cosmote αναφέροντας το όνομά σας και κοινοποιώντας το στην ΕΕΤΤ, η εν λόγω επιτροπή θα μου απαντήσει το ίδιο με εσας;" Η κοπέλα άλλαξε τροπάριο και μου είπε να ελέγξει αν έχει αλλάξει η διαθεσιμότητα. Αφού πέρασαν 7-8 λεπτά, μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει κάτι, κράτησε τα στοιχεία μου ώστε να επικοινωνήσουν μαζί μου όταν και αν υπάρξουν διαθέσιμες κάρτες Sim, με σειρά, όμως, προτεραιότητας. Σε ερώτησή μου, πόσο χρονικό διάστημα θα πάρει όλο αυτό, η απάντηση ήταν "1 μήνας; 6 μήνες; 1 χρόνος; Κανείς δεν ξέρει."

 

Σοβαρά τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Προχώρα αναγκαστικά στην εεττ,δεν θα βγάλεις άκρη αλλιώς. Ισως ξεχαστεί η προτεραιότητα και η έλλειψη μαζί.
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να τους δικαιολογήσω σε πολλά. Αυτό με την έλλειψη ΣΙΜ όμως, έχει καταντήσει θρασύτητα και κοροϊδία μαζί.
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί πιστεύω ότι μπορεί να έχει εμπλοκή η ΕΕΤΤ σε αυτό? Δεν μου στέκει η cosmote και η οποιαδήποτε εταιρεία να μη θέλει ή να μην κάνει τα πάντα για να έχει νέους πελάτες
Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί πιστεύω ότι μπορεί να έχει εμπλοκή η ΕΕΤΤ σε αυτό? Δεν μου στέκει η cosmote και η οποιαδήποτε εταιρεία να μη θέλει ή να μην κάνει τα πάντα για να έχει νέους πελάτες

Νομίζω οτι και η Βονταφον δε θέλει φορητοτητες σε καρτοκινητα. Για τη Γουιντ δεν ξέρω, έχω πολύ καιρό να πατήσω σε κατάστημα τους

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι και η Βονταφον δε θέλει φορητοτητες σε καρτοκινητα. Για τη Γουιντ δεν ξέρω, έχω πολύ καιρό να πατήσω σε κατάστημα τους

 

Τα ίδια και η Wind. Σε δύο καταστήματα στο Περιστέρι πήγε σήμερα ο πατέρας μου για φορητότητα από Vodafon, και στα

δύο είχαν έλλειψη σιμ.

Μη δείχνεις ποτέ αυτά που έχεις. Θα φανούν όσα σου λείπουν!
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ. Γύρισα όλη σχεδόν την Πάτρα για να κάνω φορητότητα από F2G σε cosmokarta και η απάντηση ήταν η ίδια, δεν υπάρχουν SIM για καρτοκινητά. Ούτε από το 13888 έβγαλα άκρη. Τελικά αφού είχα γραφτεί σε σειρά προτεραιότητας σε ένα κατάστημα Γερμανός, σήμερα κατάφερα να μεταφέρω το F2G της γυναίκας μου στην Cosmote, cosmokarta. Επί της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι; Προσπαθώ μέσα από την εφαρμογή της Cosmote να εντάξω το νέο νούμερο ώστε να παρακολουθώ και να ανανεώνω χρόνο. Υπόψιν έχω ένα σταθερό και ένα άλλο νούμερο cosmokarta δικό μου, αλλά δεν μπόρεσα να βρω το πως. Θα πρέπει να μπω από υπολογιστή; Επίσης μιας και έχω εντάξει τα δικά μου νούμερα στο Cosmote one, ο υπάλληλος το είδε στον υπολογιστή και μου έβαλε στο πρόγραμμα και το νέο νούμερο της φορητότητας. Εννοείται ότι όλα είναι κάτω από το ίδιο ΑΦΜ.
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ.ναι βεβαια ειναι στο ιδιο ονομα/αφμ και με βαση το οτι επιβραβευουν πελατη σκεφτηκα και εγω.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ερχομαι απο διαδικασια φορητοτητας πριν 4 μερες....Γολγοθας.....βρηκα μια καρτα εδω και μια στην αλλη ακρη...(φορητοτητα whats up)...μονο ψαχνοντας...εχουν μεινει κατι λιγες εδω και εκει...και φυσικα ατομο του χωρου μου ειπε οτι ειναι γραμμη να μην προχωρανε σε φορητοτητες καρτοκινητης γιατι δεν τις θελει καμμια εταιρια....
Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι γνωστό ότι τα συμβόλαια προτιμάνε, και περισσότερα βγάζουν και είναι πολύ πιο εύκολο να κάνουν εκτιμήσεις στους ισολογισμούς τους. Το αστείο με το θέμα των SIM για καρτοκινητά είναι ότι δεν είναι ιδιότητα της SIM το αν θα γίνει καρτοκινητό. Ένα ID έχει η κάρτα που στέλνει στο δίκτυο και ότι έχει συνδεθεί πίσω από αυτό το ID στις βάσεις αυτό θα λειτουργήσει, συμβόλαια καρτοσυμβόλαια και καρτοκινητά, δεν έχει να κάνει με τη SIM αυτό.

 

Οπότε είναι προφανές ότι σνομπάρουν φορητότητες σε καρτοκινητά. Η δικαιολογία δεν υπάρχουν SIM απλά δε στέκει γιατί αν τους πεις για συμβόλαιο αμέσως έχουν.

Link to comment
Share on other sites

εχει καταντήσει κοροϊδία το θέμα με τις SIM.

έχει πάνω απο 1.5 χρονο που παίζει αυτο το παραμύθι! Δηλαδή τόσο καιρό δεν έχουνε κάρτες; θελουν να μας τρελάνουν πραγματικά.

 

άσε μου όπως λέει ο apagogeas συμβολαια/καρτοσυμβόλαια/καρτοκινητά έχουν ακριβώς τις ίδιες sim:!:

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Οι μεγαλύτεροι θα ηλικία θα θυμούνται οτι ζήσαμε σχεδόν 20 χρόνια χωρίς φορητότητες.

Οι πάροχοι μας συνήθισαν στην ευκολία της μετακίνησης μεταξύ των δικτύων τους με δυνατότητα διατήρησης του αριθμού μας και τώρα μας κρατάνε από τα κ@κ@λα.

 

Όλα αυτά δυστυχώς με συνέπειες:

  1. παρεμποδίζουν την φορητότητα μας προς άλλο πάροχο
  2. επιβαρυνόμαστε οικονομικά για συντήρηση άχρηστων αριθμών
  3. μοιραία διαμορφώνεται πλασματικά μια ευμεγέθης πλην όμως μη κερδοφόρα αγορά
  4. στην προσπάθεια να εκμεταλλευτούν αυτό το μη κερδοφόρο-πλασματικό τμήμα της αγοράς λιμάρουν ελάχιστη ανανέωση και χρόνο ισχύος και πάλι σε βάρος μας

 

Για τους πάσης φύσης επαγγελματίες, που δεν μπορούν να αλλάζουν αριθμό, υπάρχουν τα συμβόλαια.

Για όλους τους υπόλοιπους, το "τυράκι" της φορητότητας, δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ' όσα λύνει.

 

arkas2bpontikos.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι , δεν γίνεται. παρά μόνο πάρε μοίρασε. Και το νέο με τα 500 ΜΒ για 5 ημέρες με κάθε ενεργοποίηση του πακέτου των 8,5 ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους. Επειδη εχω εκνευριστει με τις συνεχεις ανανεωσεις των 10 ευρω ανα 2μηνο (εχω ως 2ο αριθμο ενα what's up-το εχω για αλλους) και επειδη δε θελω να κανω αλλη ανανεωση, θα ηθελα τη βοηθεια σας ωστε να αξιοποιησω το υπολοιπο ποσο χωρις να χαθει.

1)Μπορω να στειλω το υπολοιπο χρηματων σε αλλο νουμερο;

2)Υπαρχει καποια υπηρεσια της cosmote που μπορω να αγορασω με καποιο ποσο; (δεν εννοω χρονο ομιλιας)

 

Ευχαριστω για την οποια βοηθεια με δεδομενο πως με το συγκεκριμενο πακετο δεν εχω ασχοληθει.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις ανανεώσει συνολικα με 20 ευρω και πανω τους τελευταίους 4 μηνες μπορεις να μεταφερεις 5 ή 10 ευρώ (για παραπάνω δεν είμαι σίγουρος) σε αλλον αριθμό whatsup/cosmokarta που να μην έχει φραγή εισερχομένων.

Την αλλη ερώτηση δεν την καταλαβαίνω. Ανάλογα με το υπολοιπο που εχεις μπορεις να ενεργοποιησεις αντιστοιχης αξιας πακετα με ομιλια, ιντερνετ, μηνύματα ή συνδυασμό αυτων.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πόσο απαράδεκτοι είναι με τη φορητότητα και την έλλειψη καρτών sim που διαβάζω στα παραπάνω posts.

Είχα μετατρέψει το What'sUp μου σε eSIM και επειδή δε με βόλεψε σήμερα το άλλαξα σε SIM.

Η αλλαγή έγινε μέσα σε ένα λεπτό και χρησιμοποίησε μια Triple SIM Cosmote.

 

triplesim.jpg

 

Επομένως φτηνές δικαιολογίες οι ελλείψεις καρτών... Κάρτες υπάρχουν, απλώς για ότι τους συμφέρει!

Edited by spookype20

GH388, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6310i, Sharp GX15, Sony Ericsson K510i, Moto E770v, Moto RAZR V3i, Nokia E51, HTC Desire, maguro, mako, hammerhead, shamu, angler, marlin, taimen, bonito, coral, redfin, oriole, cheetah, husky & iPad 9th

Link to comment
Share on other sites

για αλλαγη λενε οτι εχουν κανονικα,εγω ειχα παρει τη διπλη,σε αυτες δεν υπαρχει ελλειψη.Δεν εχω καταλαβει βεβαια αν εχουν κατι διαφορετικο οι σιμ αυτες απο εκεινες τις φορητοτητας.Μπορει να εχουν φτιαξει ετσι τα συστηματα εσωτερικα ωστε για καποιο λογο να ξεχωριζουν οι μεν απο τις δε (πχ βαση σειριακου αριθμου)
Link to comment
Share on other sites

Είναι συννενοημενες και οι τρεις εταιριες να λενε οτι δεν εχουν σιμ για φορητοτητα σε καρτοκινητη. Εαν έκανε τη δουλειά της η ΕΕΤΤ θα επρεπε να τους εχει βαλει ηδη πρόστιμο που αρνούνται να εξυπηρετήσουν τον πελάτη, ενώ έχουν υποχρέωση απο το νόμο.
Link to comment
Share on other sites

για αλλαγη λενε οτι εχουν κανονικα,εγω ειχα παρει τη διπλη,σε αυτες δεν υπαρχει ελλειψη.Δεν εχω καταλαβει βεβαια αν εχουν κατι διαφορετικο οι σιμ αυτες απο εκεινες τις φορητοτητας.Μπορει να εχουν φτιαξει ετσι τα συστηματα εσωτερικα ωστε για καποιο λογο να ξεχωριζουν οι μεν απο τις δε (πχ βαση σειριακου αριθμου)
Ίδιες είναι οι κάρτες. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι δεν επιτρέπουν στους υπαλλήλους τα καταστήματα την φορητοτητα για να κερδίσουν συμβόλαια.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...