georgemv Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Το postαρω εδώ και ελπίζω να κολλάει.. Πριν από ένα χρόνο λόγω του θανάτου του πατέρα μου ξεκίνησα διαδικασία για μεταφορά των συνδέσεων της οικογένειας στο όνομά μου (4 νούμερα cosmote) Πήγα στο τοπικό κατάστημα της εταιρείας, έδωσα το πιστοποιητικό θανάτου και ζήτησα 1)να μεταφερθούν οι συνδέσεις στο δικό μου όνομα 2)να καταργηθεί το νούμερο του πατέρα μου Όλα καλά μέχρι εκεί.. Εχτές έψαχνα τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίον υπήρχε πάγια εντολή εξόφλησης και βλέπω χρέωση 72,4 ευρώ κάθε μήνα από τον Ιούλιο. Παίρνω τηλέφωνα τράπεζες κτλ και τελικά η cosmote χρεώνει κάθε 30 του μηνός τον τραπεζικό λογαριασμό μου για το νούμερο που ζήτησα να καταργηθεί το οποίο παραμένει στο όνομα του πατέρα μου που έχει πεθάνει (!!!!) Δηλαδή, τους πήγα ληξιαρχική πράξη θανάτου με την οποία έγινε η μεταβίβαση των αριθμών σε εμένα και αυτοί κράτησαν ενεργό έναν αριθμό για νεκρό!!! Πήγα στο κατάστημα και η απάντηση ήταν "δεν έχουμε αίτημα ακύρωσης" Απίστευτο.... 72,4 x 6 = 434 euro και θα έχουν και απαίτηση να πληρώσω και τον Ιανουάριο που λήγει. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Έχεις τα χαρτιά που φαίνεται η αίτηση διακοπής του αριθμου του πατέρα σου; Μήπως υπήρξε μπέρδεμα στο κατάστημα και δεν έγινε ποτέ η πράξη διακοπής; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Το postαρω εδώ και ελπίζω να κολλάει.. Πριν από ένα χρόνο λόγω του θανάτου του πατέρα μου ξεκίνησα διαδικασία για μεταφορά των συνδέσεων της οικογένειας στο όνομά μου (4 νούμερα cosmote) Πήγα στο τοπικό κατάστημα της εταιρείας, έδωσα το πιστοποιητικό θανάτου και ζήτησα 1)να μεταφερθούν οι συνδέσεις στο δικό μου όνομα 2)να καταργηθεί το νούμερο του πατέρα μου Όλα καλά μέχρι εκεί.. Εχτές έψαχνα τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίον υπήρχε πάγια εντολή εξόφλησης και βλέπω χρέωση 72,4 ευρώ κάθε μήνα από τον Ιούλιο. Παίρνω τηλέφωνα τράπεζες κτλ και τελικά η cosmote χρεώνει κάθε 30 του μηνός τον τραπεζικό λογαριασμό μου για το νούμερο που ζήτησα να καταργηθεί το οποίο παραμένει στο όνομα του πατέρα μου που έχει πεθάνει (!!!!) Δηλαδή, τους πήγα ληξιαρχική πράξη θανάτου με την οποία έγινε η μεταβίβαση των αριθμών σε εμένα και αυτοί κράτησαν ενεργό έναν αριθμό για νεκρό!!! Πήγα στο κατάστημα και η απάντηση ήταν "δεν έχουμε αίτημα ακύρωσης" Απίστευτο.... 72,4 x 6 = 434 euro και θα έχουν και απαίτηση να πληρώσω και τον Ιανουάριο που λήγει. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Όταν σου έρχονται λογαριασμοί, περιλαμβάνεται κι ο λογαριασμός τ' αριθμού που ζήτησες να καταργηθεί? Δε μου φαίνεται λογικό να σου κάνουν τη μεταβίβαση και να ισχυρίζονται πως δε ζητήθηκε ακύρωση. Επικοινωνησε και με την cosmote, αλλά πήγαινε στο υποκατάστημα, βρές τον υπάλληλο που σ' είχε εξυπητηρετήσει και ζήτα και τον υπεύθυνο καταστήματος. Αν δε βγάλεις άκρη, ή στείλε καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ ή επικοινώνησε με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο efpolis.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex1919 Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Παιδια επανερχομαι με νεοτερα που ισως βοηθησουν και αλλους εδω. Αφου αφησα μηνυμα στο τμημα ειδικων προσφορων ωστε να με παρει πισω ο υπαλληλος με τον οποιο ειχα κλεισει τη προσφορα,με καλεσε σημερα. Το 1GB ειναι δωρο μαζι με την συνδεση του σταθερου,γιαυτο και δεν αναγραφεται στο συμβολαιο της κινητης. Μολις ενεργοποιηθει και η σταθερη γραμμη θα μου ερθει μηνυμα στο κινητο το οποιο θα αναφερει το εξτρα 1GB σαν δωρο εως τελος της συνδεσης. Επισης,τον ρωτησα ξανα για τις τελικες τιμες,ετσι για σιγουρια και μου τις επανελαβε ρητως οπως επισης οτι οι τιμες αυτες ειναι συμφωνημενες και φαινονται στην ειδικη φορμα. Δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι αλλες απο τις συμφωνημενες (εβγαινε 13 αντι 12,28,οχι πως ενοιαζαν τα 0.80 λεπτα αλλα καταλαβαινετε). Και κατι τελευταιο,εχω τυχει και εγω οπως εσας σε αγενεις,μη εξυπηρετικους υπαλληλους που μαλιστα προσπαθουν να σε πιασουν κοροϊδο. Ο συγκεκριμενος ηταν πραγματικα υποδειγμα ολες τις φορες που μιλησα μαζι του. Χωρις να μασαει τα λογια του και ξεκαθαρος. Μακαρι η Cosmote αλλα και οι αλλες εταιριες να προαγουν τετοιες συμπεριφορες. Εκτος και εαν στοχος τους ειναι...αλλο κοινο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chameleon Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Ποτέ δεν ελάμβανα λογαριασμό για τον αριθμό που ζήτησα να καταργηθεί (εννοώ ταχυδρομικώς) Στο site της cosmote εννοείται πως βλέπω κανονικά τους 3 αριθμούς που είναι πια στο όνομά μου. Δυστυχώς χαρτιά δεν έχω για τίποτα.. Που να φανταστώ τέτοιες γελοιότητες.. Το πιθανότερο σενάριο είναι ο υπάλληλος να ξέχασε να καταχωρήσει το αίτημα για διακοπή Sent from my SM-G955F using Tapatalk Παράθεση Across the satellite beams Across the oceans or seas To the lighthouse I could be I see some soldiers with guns And they are killing for fun They are killing to entertain me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Λυπάμαι για την ταλαιπωρία και την απώλειά σου. Εφ' όσον βλέπεις Online 3 λογαριασμούς κι όχι τον 4ο, δεν είναι λογικό να εξακολουθούν να στον χρεώνουν. Επικοινώνησε εκεί που σου πρότεινα κι ει δυνατόν, ζήτα απ' το Ληξιαρχείο μια Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου και ξεκίνα διαδικασία εκ νέου για να το κυνηγήσεις. Ελπίζω να ξεμπλέξεις... Από φίλο που δούλευε στην Εξυπηρέτηση Πελατών Vodafone, μου είχε πεί πως σε κάποιο υποκάστημα δεν έκαναν ακυρώσεις, για να μη φαίνεται αρνητικό και ζητούσαν από πελάτες να επισκεφθούν άλλο υποκατάστημα.. Ζούγκλα... Θέλω να ελπίζω πως αυτά τα τραγικά σκηνικά δεν ισχύουν πλέον.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Ποτέ δεν ελάμβανα λογαριασμό για τον αριθμό που ζήτησα να καταργηθεί (εννοώ ταχυδρομικώς) Στο site της cosmote εννοείται πως βλέπω κανονικά τους 3 αριθμούς που είναι πια στο όνομά μου. Δυστυχώς χαρτιά δεν έχω για τίποτα.. Που να φανταστώ τέτοιες γελοιότητες.. Το πιθανότερο σενάριο είναι ο υπάλληλος να ξέχασε να καταχωρήσει το αίτημα για διακοπή Sent from my SM-G955F using Tapatalk Ξεκινα καταγγελειες σε συνηγορο του καταναλωτη,εεττ και ολους τους αρμοδιους.Γιατι μονο αν κανεις φασαρια πλεον θα βρεις λυση. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 25, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2018 Ποτέ δεν ελάμβανα λογαριασμό για τον αριθμό που ζήτησα να καταργηθεί (εννοώ ταχυδρομικώς) Στο site της cosmote εννοείται πως βλέπω κανονικά τους 3 αριθμούς που είναι πια στο όνομά μου. Δυστυχώς χαρτιά δεν έχω για τίποτα.. Που να φανταστώ τέτοιες γελοιότητες.. Το πιθανότερο σενάριο είναι ο υπάλληλος να ξέχασε να καταχωρήσει το αίτημα για διακοπή Sent from my SM-G955F using Tapatalk Τον λογαριασμό του πατέρα σου δεν τον έκλεισες τον Ιούλιο ? Αν έφυγε ο πατέρας σου από τον λογαριασμό δεν είχαν κανένα δικαίωμα να χρεώνουν δικό σου λογαριασμό..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chameleon Δημ. January 26, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2018 Η χρέωση παρέμεινε σαν πάγια εντολή στον αρχικό λογαριασμό.. Δηλαδή τα 3 νούμερα πληρώνονται πια από άλλη τράπεζα και το 4ο(του πατέρα μου) παρέμεινε ως πάγια εντολή από τον παλιό λογαριασμό. Πήγα στο κατάστημα και μίλησα με την προϊστάμενη (ανέλαβε δράση φίλος μου) και θα κάνουμε αίτημα για επιστροφή παγίων. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Παράθεση Across the satellite beams Across the oceans or seas To the lighthouse I could be I see some soldiers with guns And they are killing for fun They are killing to entertain me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. January 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2018 Καλησπέρα παιδιά! 15 Μαρτίου λήγει το φοιτητικό καρτοσυμβόλαιο και σκοπεύω να μεταφερθώ εις στην Wind. Είχα επιδότηση συσκευής, αλλά μου είπαν πως πρέπει να παραμείνω μέχρι και την τελευταία μέρα. Στο πινακάκι που σας παραθέτω απ' τους όρους συμβολαίου https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/oroi-paroxis-simvolaiou-cosmote.pdf και συγκεκριμένα εδώ στον 24ο μήνα είναι 0% η ποινή αποχώρησης. Τελικά τί ισχύει? Μπορώ να την κάνω μ' ελαφρά την 1η Μαρτίου? Επίσης μου ανέφεραν για εκκαθαριστικό λογαριασμό, γνωρίζουμε τί παίζει? Γιατί είναι λίγο κουλό να προπληρώσεις μήνα ενώ θα φύγεις. Στα επιστρέφουν στο χέρι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tetartos Δημ. January 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2018 Όσο έχω καταλάβει, ο τελευταίος λογαριασμός εκδίδεται (πάγιο του επόμενου μήνα), δεν τον πληρώνεις και περιμένεις τον εκκαθαριστικό, όπου συμψηφίζονται οι όποιες χρεώσεις και πιστώσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. January 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2018 Όσο έχω καταλάβει, ο τελευταίος λογαριασμός εκδίδεται (πάγιο του επόμενου μήνα), δεν τον πληρώνεις και περιμένεις τον εκκαθαριστικό, όπου συμψηφίζονται οι όποιες χρεώσεις και πιστώσεις. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά δε σε πιάνω γέροντα! Δηλαδή εμένα που λήγει 15 Μαρτίου, δε θα πληρώσω του Φεβρουαρίου και θα συμψηφιστούν χρεώσεις κλπ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tetartos Δημ. January 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2018 (edited) Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά δε σε πιάνω γέροντα! Δηλαδή εμένα που λήγει 15 Μαρτίου, δε θα πληρώσω του Φεβρουαρίου και θα συμψηφιστούν χρεώσεις κλπ? Λογικά σου εκδίδουν λογαριασμό κάθε 16 του μηνός. 16 Φεβ θα έχει το πάγιο 16 Φεβ -15 Μαρ, το οποίο προφανώς πληρώνεις, αν δεν διακόψεις πρόωρα. Μπορεί όμως να εκδοθεί και λογαριασμός 16 Μαρ. Αυτόν δεν τον πληρώνεις και περιμένεις τον εκκαθαριστικό. Το πώς ερμηνεύεται το 0% του τελευταίου μήνα στον πίνακα που παραθέτεις, έχει να κάνει με το πώς προπληρώνεις το κάθε πάγιο. Στο κάτω-κάτω αναφέρονται "μήνες παραμονής". Άμα διακόψεις νωρίτερα, δεν έχεις παραμείνει τον τελευταίο μήνα! Δεν νομίζω δηλαδή ότι, αν αποχωρήσεις έστω και ένα μήνα νωρίτερα, δεν θα έχεις καμία ποινή. Απλά μπορεί να είναι τόσο μικρή που να σε συμφέρει. Δεν έχω συμβόλαιο που να τρέχει τώρα στην Cosmote, οπότε αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος. Edited January 27, 2018 by tetartos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2018 Ακριβώς έτσι. Πουθενά δεν λέει "στον 24ο μήνα" Λέει : Μήνες παραμονής 24. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. January 28, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2018 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ntonis Δημ. January 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2018 Παιδια επανερχομαι με νεοτερα που ισως βοηθησουν και αλλους εδω. Αφου αφησα μηνυμα στο τμημα ειδικων προσφορων ωστε να με παρει πισω ο υπαλληλος με τον οποιο ειχα κλεισει τη προσφορα,με καλεσε σημερα. Το 1GB ειναι δωρο μαζι με την συνδεση του σταθερου,γιαυτο και δεν αναγραφεται στο συμβολαιο της κινητης. Μολις ενεργοποιηθει και η σταθερη γραμμη θα μου ερθει μηνυμα στο κινητο το οποιο θα αναφερει το εξτρα 1GB σαν δωρο εως τελος της συνδεσης. Επισης,τον ρωτησα ξανα για τις τελικες τιμες,ετσι για σιγουρια και μου τις επανελαβε ρητως οπως επισης οτι οι τιμες αυτες ειναι συμφωνημενες και φαινονται στην ειδικη φορμα. Δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι αλλες απο τις συμφωνημενες (εβγαινε 13 αντι 12,28,οχι πως ενοιαζαν τα 0.80 λεπτα αλλα καταλαβαινετε). Και κατι τελευταιο,εχω τυχει και εγω οπως εσας σε αγενεις,μη εξυπηρετικους υπαλληλους που μαλιστα προσπαθουν να σε πιασουν κοροϊδο. Ο συγκεκριμενος ηταν πραγματικα υποδειγμα ολες τις φορες που μιλησα μαζι του. Χωρις να μασαει τα λογια του και ξεκαθαρος. Μακαρι η Cosmote αλλα και οι αλλες εταιριες να προαγουν τετοιες συμπεριφορες. Εκτος και εαν στοχος τους ειναι...αλλο κοινο! φιλε επειδη εκανα και εγω σταθερο cosmote και φοβομουν να μην ανερεσουν τις προσφορες σε οσα ειπαμε στο τηλεφωνο .ειναι ενταξει σε οσα σου πουνε στο τηλ.ισχυει.Τωρα αν στο πρωτο παγιο σου εχει φορητοτητα να πληρωσεις και σου ειπε δεν θα εχεις θα τους πεις η θα παρεις τηλ.και θα σου το αφαιρεσουν σε εμενα ετσι εγινε . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex1919 Δημ. February 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2018 Ρε παιδια,ποσες μερες χρειαζεται πια μια φορητοτητα κινητης?? Τετάρτη,24 του μηνα υπεγραψα τα χαρτια,στις 29,δευτερα τα παρελαβαν και ακομη τιποτα.Τη τριτη που πηρα τηλ στην εξυπηρετηση,μου ειπαν οτι η αιτηση μου βρισκοταν στο τελικο σταδιο.Απο στιγμη σε στιγμη θα γινοταν η μεταφορα. Δυο μερες μετα και τιποτα ακομη.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lek88 Δημ. February 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2018 (edited) Παιδιά είχα απλό γουατσαπ και από σήμερα θα γινόταν φοιτητικό Καρτοσυμβόλαιο με 3GB ίντερνετ, 500 λεπτά προς όλους, 1500 λεπτά προς Cosmote και 100 sms προς όλους. Επίσης θα έχανα το χρηματικό υπόλοιπο που είχα μέσα λόγω της αλλαγής. Όλα καλά ως εδώ ΑΛΛΑ Από όλα αυτά που έπρεπε να πάρω μου έδωσε μόνο 1000 λεπτά προς όλους και 1GB ίντερνετ. Τίποτα άλλο. Επίσης δεν έφυγαν τα λεφτά από τον λογαριασμό μου που υποτίθεται ότι θα έχανα. Επίσης επειδή το Φοιτητικό Καρτοσυμβόλαιο το έφτιαξα με την κάρτα του αδερφού μου έπρεπε ο αριθμός μου από σήμερα να περαστεί στου όνομα του και ούτε αυτό δεν έγινε. ------------------------------------------------------------------------------------------ Edit : 4 ώρες μετά, λύθηκε το πρόβλημα από μόνο του. Έγιναν όλα κανονικά τελικά! Ηρθαν νέα ενημερωτικά μηνύματα τώρα. Κάτι είχε πάθει το σύστημα και μου έδειχνε ότι είχα άσχετα πακέτα. Edited February 1, 2018 by lek88 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex1919 Δημ. February 1, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2018 Ελαβα αντιπροσφορα απο τη cyta στα 28 ολα μαζι! Γλιτωνω και τα 31 ευρω κερατιατικα της φορητοτητας του σταθερου. Δεν ειχα θεμα ποτε στο σταθερο/ιντερνετ του μαγαζιου μου με τη cyta,μονο 2 λιγοτερα mbps σε σχεση με τη cosmote. Το κινητο απο την αλλη,νταξει,μια πηγαινε μπαλα με H+ (4g δεν εχει η cyta),μια σερνοταν σε διαφορες περιοχες.Σε γενικες γραμμες ομως οκ.Δεν εμενα απο σημα σχεδον πουθενα. Ειμαι διχασμενος.Απο την μια η ανωτερη ποιοτητα της cosmote σε ολους τους τομεις,απο την αλλη 150 ευρω λιγοτερα σε παγια και φορητοτητα σε εναν χρονο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators XP130TD Δημ. February 2, 2018 Administrators Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2018 Τα τελευταία posts που είχαν να κάνουν με σύγκριση παρόχων κινητής μεταφέρθηκαν εδώ : http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7478158#post7478158. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. February 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2018 Καλησπέρα σας, Τον Οκτώβριο ανανέωσα το συμβόλαιο μου στην Cosmote σε κατάστημα Γερμανός αλλά μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου που το κάλεσαν απο το κατάστημα. Το μόνο που ζήτησα για να ανανεωσω ήταν να συνεχίσω να έχω τα δώρα που μου είχαν κάνει και στην προηγούμενη ανανέωση. Δηλαδή 500 mb δώρο αντί 100 και 60 λεπτά ομιλίας αντί 30 που είχε το πρόγραμμα έτσι και αλλιώς. Είχα ακόμα τα 1500 λεπτά και 1500 μηνύματα προς την cosmote και 15 μηνύματα προς ολους. Δε ζήτησα καλύτερη τιμή απλα να έχω παλι οσα είχα τους τελευταίους 18 μηνες. Ολα καλά, συμφωνώ και φεύγω. Τηλεφωνικά όλα αυτά. Η υπάλληλος κάτι εκτυπωσε όμως δεν θυμάμαι να μου ζήτησε να υπογράψω. 100% δεν πήρα αντίγραφο και σίγουρα δεν έδωσα ταυτότητα που σε ανάλογες περιπτώσεις την ζητανε. Στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου βλέπω παραπάνω ποσό απο αυτό που πάντα πλήρωνα και είδα πως δεν έχω πια τα 15 μηνύματα. Κάτι για το οποίο δε με ενημέρωσαν όταν έκανα την ανανέωση. Εγώ τους είχα αναφέρει τι είχα. Τα μηνύματα δεν ήταν καποιο δώρο, υπήρχαν στο βασικό πακέτο. Παλιότερα πχ μου είχαν πει θα έχετε αυτό και αυτό αλλα τα 100 μηνύματα θα γίνουν 15. Πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως δε μπορεί να γίνει τίποτα γιατί πλέον η εταιρεία δε δίνει μηνύματα. Ούτε έστω mb να μου δώσουν γιατί είχα ήδη δωρακι. Ρώτησα πόσο ειναι το ποσό για να το διακόψω ή να το κάνω cosmokarta μου είπαν 15 για διακοπή και 30 για cosmokarta. Πέρασαν 3 εβδομάδες και τελικά αποφάσισα να το κάνω καρτοκινητό F2go. Τώρα η ερώτηση. Να αρκεστώ σε αυτό που μου είπαν για τα 15 ευρώ ή θα μου ζητήσουν αλλα στη συνέχεια αφου σπάω το συμβόλαιο; Γιατί έχω καταλάβει πως ο καθένας υπάλληλος λέει αλλά. Μπορούν να ισχυριστούν πως ο υπάλληλος έκανε λάθος και χρωστάω περισσότερα; Στο λογαριασμό μου φαίνεται έκπτωση 3,22 ευρώ ( που δε τη ζήτησα) αυτή την έκπτωση την είχα απο παλιότερη ανανέωση. Ακούω πολλούς που δίνουν αρκετά χρήματα όταν σπάσουν το συμβόλαιο γι αυτό μου έκανε εντύπωση το 15. Εκτός βέβαια αν με καλύπτει και το γεγονός πως κατά την πώληση δεν έγινε σωστή ενημέρωση προς εμένα. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τώρα θα μου πείτε αφού σου ειπαν αυτό τι μας ρωτας κοπέλα μου. Σε φίλη μου πρόσφατα ένας υπάλληλος της είπε 15 ευρώ και ένας άλλος 85... Γι αυτό δε πήρα ξανά τηλέφωνο, γιατί το 15 συμφέρει να έχω ακούσει μόνο.... Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LAGGI Δημ. February 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2018 Δυστυχώς το αρμόδιο τμήμα της Cosmote δειχνει αναξιόπιστο.Ζητησα κι εγω διακοπή συμβολαίου και με ταλαιπωρούν αναίτια.Αρχικα πήγα σε κατάστημα Γερμανός και εκανα αίτημα ηλεκτρονικά λέγοντας μου ότι θα περιμένω τηλέφωνο απο το 13888 για να λάβω κάποιον κωδικό προκειμένου να τον δωςω Στο κατάστημα Γερμανός για την πλήρη διακοπή.Με πήραν κατόπιν,μια βδομάδα μετα απο το 13888 στις 23/1 όπου επισήμως ζήτησα άμεση διακοπή της σύνδεσης πράγμα που με διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει την επόμενη μερα.Μου είπαν ότι 1/2 θα εκδοθεί λογαριασμός με 15 ευρω τέλη αποσύνδεσης ενω η γραμμή θα κοπεί απο 24/1.Σε ερώτησή μου αν χρειάζεται να πάρω έναν κωδικό για να γίνει η διακοπή στο κατάστημα Γερμανός όπου έγινε το αρχικό αίτημα διακοπής,η απάντηση ήταν "όχι θα κάνω εγω τη διακοπή απο εδώ δεν χρειάζεται να κάνετε τιποτε".Περιμενα λοιπόν κι εγω να εκδοθεί ο τελικός λογαριασμός στις 1/2 με τα τέλη αποσύνδεσης να πάω να τα πληρώσω κι αυτα και να ξεμπερδευω,αλλα με λύπη μου βλέπω ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός στις 1/2 αλλα χωρίς τέλη αποσύνδεσης.Με ζώσανε τα φίδια και παίρνω ξανά το 13888 (με χρέωση κλήσης,φυσικα χωρίς δίκη μου υπαιτιότητα) όπου μαθαίνω ότι δεν φαίνεται να έχει γίνει καμμιά διακοπή συμβολαίου κλπ κλπ.Διαμαρτυρηθηκα έντονα φυσικα και απαίτησα άμεση διακοπή της γραμμής και ότι φυσικα δεν θα δεχθώ οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση που έγινε χωρίς δίκη μου υπαιτιότητα. Εύκολα βλέπει κανεις ότι για κάποιο λόγο η Cosmote αμέλησε κάποια υποχρέωςή της και δεν ειναι τόσο τυπική όσο σε κάποιες άλλες.Δυσκολα π.χ. σε αποσυνδέει ενω πολυ εύκολα σε συνδέει στο δίκτυό της.Σε 5 λεπτά έχει κάποιος νούμερο στο δίκτυο με νέο συμβόλαιο ενω για να αποσυνδεθεις κανεις αίτημα σε κατάστημα Γερμανός σε παίρνουν μετα απο 7 εργάσιμες πίςω για να σου δωςουν Υποτίθεται έναν κωδικό όπου σου λένε ότι δεν χρειάζεται τελικα σου κάνουν αντιπροτάσεις να το κανεις καρτο συμβόλαιο ή κοσμοκαρτα και αφού επιμένεις στη διακοπή "κάνουν ενα λάθος" και δεν σε αποσυνδέουν,σου βγάζουν νέο λογαριασμό με νέο πάγιο,δεν χρεώνουν τα οριστικά τέλη αποσύνδεσης και σε βάζουν σε φαύλο κύκλο να τους ξαναπαιρνεις στο 13888 με χρέωση να ζητάς το λόγο και να ξανά περιμένεις τηλέφωνο απο το αρμόδιο τμήμα για να περιμένεις να επιβεβαιώσεις αν θα γίνει τελικα η διακοπή που με τοςο σαφήνεια και επιμονή ζητούσες και ζητάς ακόμα και ότι δεν θα σου επιβάλουν λανθασμένες χρεώσεις επειδή δεν διεκόπη τελικα η σύνδεση... ΕΛΕΟΣ!!!!!! Με αλλα λόγια τραγική η Cosmote και άκρως ενοχλητική γραφειοκρατική χρονοβόρος και σιχαμερή διαδικασία που σε βγάζει απο τα ρούχα σου... "Οποίος βαριέται να ζυμώσει 40 μέρες κοσκινίζει το αλεύρι" λέει μια σοφή παροιμία και δυστυχώς εδώ βρίσκει πλήρη εφαρμογή!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!! Παράθεση GTZ (George) S23 Ultra SM-S918B A55 SM-A556 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2018 (edited) Καλησπέρα σας, Τον Οκτώβριο ανανέωσα το συμβόλαιο μου στην Cosmote σε κατάστημα Γερμανός αλλά μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου που το κάλεσαν απο το κατάστημα. Το μόνο που ζήτησα για να ανανεωσω ήταν να συνεχίσω να έχω τα δώρα που μου είχαν κάνει και στην προηγούμενη ανανέωση. Δηλαδή 500 mb δώρο αντί 100 και 60 λεπτά ομιλίας αντί 30 που είχε το πρόγραμμα έτσι και αλλιώς. Είχα ακόμα τα 1500 λεπτά και 1500 μηνύματα προς την cosmote και 15 μηνύματα προς ολους. Δε ζήτησα καλύτερη τιμή απλα να έχω παλι οσα είχα τους τελευταίους 18 μηνες. Ολα καλά, συμφωνώ και φεύγω. Τηλεφωνικά όλα αυτά. Η υπάλληλος κάτι εκτυπωσε όμως δεν θυμάμαι να μου ζήτησε να υπογράψω. 100% δεν πήρα αντίγραφο και σίγουρα δεν έδωσα ταυτότητα που σε ανάλογες περιπτώσεις την ζητανε. Στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου βλέπω παραπάνω ποσό απο αυτό που πάντα πλήρωνα και είδα πως δεν έχω πια τα 15 μηνύματα. Κάτι για το οποίο δε με ενημέρωσαν όταν έκανα την ανανέωση. Εγώ τους είχα αναφέρει τι είχα. Τα μηνύματα δεν ήταν καποιο δώρο, υπήρχαν στο βασικό πακέτο. Παλιότερα πχ μου είχαν πει θα έχετε αυτό και αυτό αλλα τα 100 μηνύματα θα γίνουν 15. Πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως δε μπορεί να γίνει τίποτα γιατί πλέον η εταιρεία δε δίνει μηνύματα. Ούτε έστω mb να μου δώσουν γιατί είχα ήδη δωρακι. Ρώτησα πόσο ειναι το ποσό για να το διακόψω ή να το κάνω cosmokarta μου είπαν 15 για διακοπή και 30 για cosmokarta. Πέρασαν 3 εβδομάδες και τελικά αποφάσισα να το κάνω καρτοκινητό F2go. Τώρα η ερώτηση. Να αρκεστώ σε αυτό που μου είπαν για τα 15 ευρώ ή θα μου ζητήσουν αλλα στη συνέχεια αφου σπάω το συμβόλαιο; Γιατί έχω καταλάβει πως ο καθένας υπάλληλος λέει αλλά. Μπορούν να ισχυριστούν πως ο υπάλληλος έκανε λάθος και χρωστάω περισσότερα; Στο λογαριασμό μου φαίνεται έκπτωση 3,22 ευρώ ( που δε τη ζήτησα) αυτή την έκπτωση την είχα απο παλιότερη ανανέωση. Ακούω πολλούς που δίνουν αρκετά χρήματα όταν σπάσουν το συμβόλαιο γι αυτό μου έκανε εντύπωση το 15. Εκτός βέβαια αν με καλύπτει και το γεγονός πως κατά την πώληση δεν έγινε σωστή ενημέρωση προς εμένα. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τώρα θα μου πείτε αφού σου ειπαν αυτό τι μας ρωτας κοπέλα μου. Σε φίλη μου πρόσφατα ένας υπάλληλος της είπε 15 ευρώ και ένας άλλος 85... Γι αυτό δε πήρα ξανά τηλέφωνο, γιατί το 15 συμφέρει να έχω ακούσει μόνο.... Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ! Καλησπέρα . Όπως γράφεις "Στο λογαριασμό μου φαίνεται έκπτωση 3,22 ευρώ ( που δε τη ζήτησα) αυτή την έκπτωση την είχα απο παλιότερη ανανέωση." όταν λοιπόν φύγεις θα πληρώσεις τους μήνες από τον Οκτώβριο και μετά 3,22 για κάθε μήνα. Αν δεν την ζήτησες δεν νομίζω ότι κάνει κάποια διαφορά . Αν δεν την είχες θα τα είχες πληρώσει ήδη αυτά τα χρήματα. Από όσο ξέρω φευγοντας με φορητότητα δεν θα πληρώσεις τα 15 ευρώ .Θα πληρώσεις όμως 30 ευρώ στην WIND. Επειδή το πάγιο προπληρώνεται, καλά είναι να περιμε΄νεις τον εκαθαριστικό λογαριασμό πριν πληρώσεις ξανά τον λογαριασμό σου , Ίσως και να σου επιστρέψουν χρήματα. Edited February 3, 2018 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. February 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2018 (edited) Για κάθε μήνα μέχρι να φύγω ή μέχρι να λήξει το συμβόλαιο; Το πρώτο υποθέτω εννοείς ε; Ίσως ακούγεται χαζή η ερώτηση αλλά με έχουν μπερδέψει διάφορα που διαβάζω γι αυτό επιμένω. Για τα 30 στη wind το γνωρίζω αλλά ευτυχώς τα χρήματα μένουν στην κάρτα για 30 μέρες. Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντησή σου! ΥΓ Τώρα κατάλαβα ποιος ο σωστός τρόπος να απαντάω σε ενα μήνυμα αλλά το κατάλαβα αφού πάτησα απάντηση πριν. Edited February 3, 2018 by annakriti Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 3, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2018 Τους μήνες από Οκτώβριο και μετά μέχρι σήμερα ή εναλακτικιά τους μήνες που υπολοίπονται μέχρι την λήξη με μέγιστο 6 μηνών. Αλλά εσύ είσαι στην πρώτη περίπτωση ακόμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lek88 Δημ. February 4, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 4, 2018 Παιδιά κάπου είδα προχθές μέσα στην εφαρμογή my Cosmote μια ρύθμιση που έλεγε να σε ενημερώνει όταν καταναλώσεις το 80% του υπολοίπου σου. Και την ξετικαρα. Ψάχνω σήμερα και δεν την βρίσκω πουθενά!! Που μπορώ να την βρω θυμάται κανείς; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.