Jump to content

LAGGI

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.297
  • Εγγραφή

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by LAGGI

  1. Μετά από 7 μέρες περίπου η μπαταρία ξαναγύρισε στην εξαιρετική αυτονομία της έκδοσης 8.0 Καλιο αργά παρά ποτέ… Btw 276 κύκλοι φόρτισης υγεία 98%
  2. Εχει μια βελτίωση ομολογώ μετα απο 2-3 κύκλους φόρτισης αλλα σαν την 8.0 δεν ειναι.Ενω στο 24ωρο έμενα με 50% υπόλοιπο,τωρα ειμαι στο 35-40%...με τη χρήση που κάνω εγώ βέβαια... Ισως αυτο βελτιωθεί με άλλο update. ..
  3. Εγώ στο ρουφάει είμαι ακόμη… Μαλλον χειρότερα είναι από το 8.0 !!!
  4. Αν κατεβασω την κουρτινα,ναι... Αν θελω όμως να δω πόσο σημα έχω σε καθε κάρτα πρέπει να κανω αυτη την περιττή κίνηση με την κουρτίνα; Απότι βλέπω,το σημα της πρώτης sim ειναι οι μπάρες και της δεύτερης οι τελίτσες απο κάτω... Χαζομάρα πρώτης γραμμής... Αν έχεις λίγο αστιγματισμό ή πρεσβυωπία δεν βλέπεις τίποτε....
  5. Καλημέρα, εκανα την αναβάθμιση..ωστοσο στην αρχική οθόνη εμφανίζεται ένα σήμα δικτύου πιά αντί για δύο. Πώς επαναφέρω την ένδειξη δύο σημάτων δικτύου? Παιζει ρόλο ο Nova Launcher?
  6. Ένας που εχει RCS ενεργο λαμβάνει κανονικά τα κλασσικά SMS?
  7. Ευχαριστώ για την απάντηση. Ο αποδέκτης λαμβάνει κανονικό sms εχει δεν εχει ενεργοποιήσει το RCS?
  8. Μια ερώτηση παιδιά...επειδή ειμαι άσχετος με το θέμα.: Οι RCS συνομιλίες καταργούν το κλασσικό SMS? Χρειάζεται να εχει κανεις SMS διαθέσιμα στο πακέτο του ή χρησιμοποιούν μονο δεδομένα? Μπορεί κανεις να γυρίσει πίσω στο κλασσικό σύστημα?
  9. https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.holeylight&pli=1 Εχω κανει τη μετάφραση στα Ελληνικά για λογαριασμό του Chainfire...
  10. Μια χαρά δείχνει η μπαταρία. Ξεχνά να αδειάσει….
  11. Οπότε μπορω να υπαναχωρήσω απο την αιτηση φορητότητας στον αλλο πάροχο κι ας το έχω ζητήσει αρχικά εγω... Ετσι?
  12. Εχω Cosmote Fiber FTTH 100/10 εδω και δυο χρόνια και ληγει σε 15 μερες περίπου.Σκεφτομαι φορητοτητα σε αλλο πάροχο αν φυσικά υπάρχει καλή πρόταση.Η Cosmote δεν μου εχει κάνει καποια ουσιωδη προσφορά για την τρεχουσα γραμμη πλήν της 300/150 με Gigabit Voucher στα 27,77 ευρω που ομως δεν το δικαιούμαι (36,1 ευρω χωρις την επιδότιση) ή της διατηρησης της ιδιας ταχυτητας στα 27,5 ευρω.Αν ζητησω φορητοτητα σε αλλο πάροχο,ενδέχεται να μου γινει αντιπρόταση όπως γινονταν παλιά ή το σταμάτησαν αυτο το παιχνίδι οι πάροχοι πιά;
  13. Καλησπέρα σε όλους. Επειδη τον πρώτο καιρό καθάριζα την οθόνη με οινόπνευμα,η oleophobic επίστρωση έχει φύγει σε μεγάλο βαθμό.Υπαρχει τρόπος αποκατάστασης;Υπάρχει κάποιο προϊόν να το εφαρμόσω στη οθόνη;
  14. Ελπίζω ετούτο το μεγάλο update να μη βάλει χέρι στη μπαταρία,η οποία με το τρέχον fw είναι καλύτερη από ποτέ… Γι αυτό το λόγο θα περιμένω λίγο να δω αν αξίζει τον κόπο η αναβάθμιση!
  15. Σε γενικές γραμμες όλα καλά και με το τελευταιο update.Αρχικά έδειχνε να κάνει drain στη μπαταρία αλλά μετα απο ένα restart που έκανα σταμάτησε!Δεν ξερω που οφείλεται αυτό αλλά το είχα παρατηρήσει και σε κάποια προηγούμενη έκδοση...Οτι δηλαδη μετά απο κάποιο ανεξήγητο drain της μπαταρίας,το restart διόρθωνε το πρόβλημα... Το έχετε διαπιστώσει κανένας αυτό?
  16. Τι ρόλο παιζει αυτο παιδιά?Εχει νόημα να ψαχνουμε εναγωνίως το τελευταιο update στο google play? Αν υπάρξει καποιο update εκει,θα έχουμε καλύτερο τηλέφωνο ή έχουμε γινει update-holics?
  17. Οκ... Το έκανα μια δυο φορές...στοπ από σήμερα!
  18. Ερώτηση: Πως καθαρίζουμε το gorilla glass? Με οινόπνευμα ή κάποιο άλλο καθαριστικό?
  19. Ρε παιδιά…πως γίνεται να επανέλθει η κουρτίνα όπως ήταν πριν?Εννοω με το ένα κατέβασμα ειδοποιήσεις και το 2ο συντομεύσεις ?Αυτο το μισό έτσι μισό αλλοιώς με εκνευρίζει…
  20. Πρωην χρηστης S23Ultra,S21 Ultra,S10plus κλπ. Ειναι η πρωτη φορά που ΔΕΝ χρησιμοποιώ θηκη και τζάμι/ζελατινα και χαίρομαι πραγματικά τη συσκευή μου.Πήρα μάλιστα και καλώδιο 5Α για να "ψηνω" τη μπαταρία όσο γινεται πιο πολύ...με φορτιστη 45W!Σε 20-25 λεπτά έχω ενα 80% στην μπαταρία και αν περιμένω μεχρι τα 50 λεπτά είμαι στο 100% Δεν δινω δεκάρα για την μπαταρία αλλά τελικά μάλλον η γρηγορη φόρτιση μεχρι το 80% επειδή ακριβως ειναι γρήγορη σε βολεύει να την χρησιμοποιείς πιο συχνά χωρίς τελικά να χαλάς τη μπαταρία γρηγορα σε βάθος χρόνου ενω η εξαιρετική διαχείριση ενεργειας απο τον Snapdragon Elite εξασφαλίζει οτι δεν θα μείνεις απο μπαταρία ακομα κι αν εχεις 80% σε οποιαδήποτε ωρα της ημέρας ακομη και το πρωι.... Oπως έγραψα πιο πάνω πριν λίγες μέρες το S23Ultra που είχα μέχρι πρότινος,είναι σε κατασταση καινούριου 2 χρόνια μετά,επειδή έβαζα θηκες και μεμβρανες κλπ και έκανα τη ζωη μου πιο δύσκολη,χωρίς να μπορώ να χαρώ τη λεπτή όμορφη σχεδιαση της συσκευής.Αφήστε που η τιμή της ειναι εξευτελιστικά χαμηλή πια...οπότε ειτε είχε είτε δεν ειχε καποια σημάδια χρήσης δεν θα είχε αξιοσημείωτη διαφορά στην τιμή πώλησης.Η κόρη μου μαλιστα που το πήρε,δεν έδωσε καμμία σημασία στο αν ήταν σαν καινούριο ή όχι.... Αποφάσισα λοιπόν,να χρησιμοποιω το S25Ultra τελείως γυμνό και με φόρτιση όπως ναναι και μέχρι στιγμής το χαίρομαι πραγματικά,δεδομένου οτι δεν ειμαι βάρβαρος (σε θεματα πτώσης στο έδαφος ή χρήσης με κλειδιά σε τσέπες) με καμμία συσκευή όσο τη χειρίζομαι αλλά μου αρέσει να χαίρομαι αυτο που αγόρασα όπως ακριβως ειναι και όχι μέσα σε θήκες κουτιά άλλου χρωματος που το κάνουν να μοιαζει σαν συσκευη των 100 ευρω με θήκη... Για να πω την αλήθεια αγορασα και μια θήκη λεπτή διάφανη για δυσκολες καταστάσεις (καλοκαίρι στη θάλασσα,ταξίδια κλπ) αλλα επουδενι δεν τη χρησιμοποιώ σε καθημερινή βαση... Για μένα λοιπόν αν δεν ειστε τυποι που κρατανε το κινητό ένα μήνα και ξημεροβραδιαζονται στο site "αυπνίας" πουλώντας κινητα καθε τρεις και λίγο,χαρείτε αυτο που αγοράσατε χωρίς περιορισμούς και θα με θυμηθείτε...
  21. Εγω δεν εχω κανένα θέμα απολύτως...!
  22. Ευχαριστώ…την παράγγειλα ήδη… Και ένα μίνι review για τη συσκευή. Πρώτη πλήρης φόρτιση κράτησε 36 ώρες με 5ωρες SOT και 17% υπόλοιπο μπαταρίας και δύο sim. Face unlock πολύ γρηγορα καθιστά άχρηστο το δακτυλικό αποτύπωμα. Μεχρι στιγμής απροβλημάτιστο στην καθημερινή χρήση… Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ περισσότερο με φωτογραφίες κλπ αν δω κάτι περίεργο καλό ή κακό θα επανέλθω!
  23. Kι εγω ψηλα με βλέπω...ωστοσο με το τελωνειο και το μπλέξιμο που συνεπαγεται προσγειώνομαι απότομα...
×
×
  • Create New...