Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το συζηταμε κι εδω:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=456279

 

γιατι και ποιος ενημερωθηκε για αυτη την ανακοινωση;

 

προσωπικα θα τους καταγγειλω στην ΕΕΤΤ,

γιατι δεν γινεται να γινεται "μετονομασια" και πληρης αλλαγη του προγραμματος χωρις να εχω ουδεμια ενημερωση ως καταναλωτης και

να μου ζητανε 15 ευρω για να φυγω, εφοσον δεν επιθυμω να παραμεινω στο τελειως διαφορετικο προγραμμα "βασικο"

Link to comment
Share on other sites

Δεν έληξε τίποτα. Ισχύει για ένα μήνα από την ενημέρωση μέσω του λογαριασμού. Εγώ χθες άλλαξα 2 μηδενικά σε what's up
Link to comment
Share on other sites

το συζηταμε κι εδω:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=456279

 

γιατι και ποιος ενημερωθηκε για αυτη την ανακοινωση;

 

προσωπικα θα τους καταγγειλω στην ΕΕΤΤ,

γιατι δεν γινεται να γινεται "μετονομασια" και πληρης αλλαγη του προγραμματος χωρις να εχω ουδεμια ενημερωση ως καταναλωτης και

να μου ζητανε 15 ευρω για να φυγω, εφοσον δεν επιθυμω να παραμεινω στο τελειως διαφορετικο προγραμμα "βασικο"

 

Πρέπει να επικαλεστείς την αζημίως διακοπή λόγω αλλαγής κατά την μετατροπή/διακοπή,δεν είναι αυτονόητο δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

ναι, φυσικα και θα την επικαλεστω, για κορόιδα ψαχνουν;

εντωμεταξυ βρηκα την ανακοινωση:

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/24072017_CALLTHEMALL300i.pdf

 

και το μονο που γραφει ειναι το παρακατω:

 

Δ)

Το πρόγραμμα συμβολαίου για ιδιώτες COSMOTE Mobile Μηδενικό πάγιο, μετονομάζεται σε

COSMOTE Mobile Basic και εφαρμόζεται μηνιαίο πάγιο ύψους 2,50€ σε όλους τους

νέους και υφιστάμενους συνδρομητές του συγκεκριμένου προγράμματος.

 

πουθενα δεν αναγραφεται το περιθωριο του ενος μηνος!

 

αλλα ακομα κι αν εγραφε, δεν ειναι υποχρεωμενη προφανως η μητερα μου που ειναι >70 χρονω και

ο καθενας μας να παρακολουθει τα δελτια τυπου της cosmote και της καθε cosmote,

εφοσον ηθελαν να προβουν σε τετοιες ριζικες αλλαγες και ποσο μαλλον με χρεωση,

οφειλαν να ενημερωσουν τους πελατες τουλαχιστον με μηνυμα για να μην πω τηλεφωνικως,

απαραδεκτη πολιτικη της εταιρειας και δεν το περιμενα και δεν προκειται να παρουν φραγκο

Link to comment
Share on other sites

Δεν έληξε τίποτα. Ισχύει για ένα μήνα από την ενημέρωση μέσω του λογαριασμού. Εγώ χθες άλλαξα 2 μηδενικά σε what's up

 

Κανονικα ειναι 1 μηνα απο τη δημοσίευση της ανακοινωσης σύμφωνα με την προτελευταία παράγραφο

https://goo.gl/SpgPb9

 

----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ναι, φυσικα και θα την επικαλεστω, για κορόιδα ψαχνουν;

εντωμεταξυ βρηκα την ανακοινωση:

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/24072017_CALLTHEMALL300i.pdf

 

και το μονο που γραφει ειναι το παρακατω:

 

Δ)

Το πρόγραμμα συμβολαίου για ιδιώτες COSMOTE Mobile Μηδενικό πάγιο, μετονομάζεται σε

COSMOTE Mobile Basic και εφαρμόζεται μηνιαίο πάγιο ύψους 2,50€ σε όλους τους

νέους και υφιστάμενους συνδρομητές του συγκεκριμένου προγράμματος.

 

πουθενα δεν αναγραφεται το περιθωριο του ενος μηνος!

 

αλλα ακομα κι αν εγραφε, δεν ειναι υποχρεωμενη προφανως η μητερα μου που ειναι >70 χρονω και

ο καθενας μας να παρακολουθει τα δελτια τυπου της cosmote και της καθε cosmote,

εφοσον ηθελαν να προβουν σε τετοιες ριζικες αλλαγες και ποσο μαλλον με χρεωση,

οφειλαν να ενημερωσουν τους πελατες τουλαχιστον με μηνυμα για να μην πω τηλεφωνικως,

απαραδεκτη πολιτικη της εταιρειας και δεν το περιμενα και δεν προκειται να παρουν φραγκο

 

Προτελευταία παράγραφος στην τελευταία σελίδα

Για αυτό με την ενημέρωση που λες έχεις δικιο αν και νομίζω οτι κάποιο sms ειχε έρθει.

Screenshot_2017-08-26-23-59-49.png

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

ακομα κι αυτο που λες δεν ισχυει επειδη εγω εψαξα για μηδενικο παγιο γραφει αυτο:

 

Οι συνδρομητές Συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου

,

COSMOTE

Business

Mobile

Cost

Control

και

Mobile

Internet

, των προγραμμάτων που αναφέρονται

στην παρούσα ανακοίνωση

, έχουν το δικαίωμα να

καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης συσκευών ή τερματικού

εξοπλισμού), εντός 1 μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας.

 

που γραφει για το προγραμμα μηδενικο παγιο;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Μιλάει γενικά για τα προγράμματα συμβολαιου κλπ που αναφέρονται στην ανακοίνωση. Οτι γι'αυτά ισχύει αζημίως διακοπή. Αν θεωρείς οτι δεν πιάνει το μηδενικό,καλώς σε χρεώνουν 15.
Link to comment
Share on other sites

χαχα τωρα το πηγες αλλιως; :p

 

μα τι καλως χωρις ενημερωση;;;; ειμαστε σοβαροι; αυτο λεγεται φασισμος, τραμπουκισμος και ολα τα σηναφη και δεν θα περασει αγαπητε

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πηγα αλλιως. Καπου χάνουμε ο ενας το συλλογισμό του άλλου. Τέλος διακοπής υπάρχει σε κάθε συμβόλαιο. 10 ήξερα,σου ειπαν 15 εσενα. Ανακοινωθηκε αλλαγή του προγράμματος τουλάχιστον 1 μήνα πριν όπως επιβάλλεται απο την ΕΕΤΤ. Και η ανακοίνωση επίσης όπως ορίζει ο κανονισμός, δίνει δικαίωμα μέσα σε 30 μέρες στον συνδρομητή να διακόψει το συμβόλαιο που επηρεαζεται απο τις αλλαγές, χωρίς να πληρώσει τίποτα. Δεν βλέπω παράβαση του κανονισμού από πλευρά της εταιρίας. Η διαδικασία ενημέρωσης είναι θέμα,αλλά ανακοίνωση υπάρχει και είναι καλυμμένοι με βάση τον κανονισμό. Edited by kmpatra
Διόρθωση λάθους σε σχέση με προθεσμία 30 ημερών
Link to comment
Share on other sites

εγραψα και στο αλλο θεμα οτι το δοκιμασα με επισκεψη σε κατασταση γερμανος, οπου χρειαζοταν τηλεφωνο στο 13888,

γραμμη δεν κατεστη εφικτο να βγει, οποτε ανατεθηκε σε μας να επικοινωνησουμε με το 13888,

επικοινωνησαμε λοιπον και μετα απο παρα πολλες προσπαθειες (γιατι επρεπε να μας συνδεσουν με το τμημα ακυρωσεων και

το τελευταιο μπορει επισης να μιλουσε ή δεν ξερω κι εγω τι..) μας ειπαν οτι θελουν 15 ευρω!

το σημειο κλειδι ειναι ακριβως η ενημερωση γιατι δεν ειναι δυνατον να εχουν την απαιτηση ξαναλεω

για πολλοστη και για τελευταια φορα γιατι κουρασαμε, να ειναι ολη μερα ο χρηστης/πελατης

πανω απ το site της cosmote και να διαβαζει τις ανακοινωσεις της,

εδω ακομα κι εγω που μπαινω καθε μερα στο myphone που διεφυγε (!!) και διερωτομαι:

πως ειναι δυνατον να ενημερωθει ενας ηλικιωμενος ανθρωπος που sms δεν ξερει καλα καλα

να διαβασει στο κινητο του !!! ;;; (και δεν νομιζω να ηρθε απο οσο το τσεκαρα, κατα πασα πιθανοτητα)

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι έχω ήδη ενημερώσει επίσης αρκετό κόσμο που επίσης δεν ήξερε τίποτα απολύτως για τη περιβόητη ανακοίνωση! τυχαίο;

Link to comment
Share on other sites

Άντε να το πω άλλη μια φορά. Βάση νόμου αν η εταιρία κινητής αλλάξει μονομερώς κάποιον όρο του συμβολαίου μπορείς να διακοψεις ατελώς εντός μηνός από την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ειδοποίηση που θα λάβεις συνήθως μέσω του λογαριασμού και οχι με δελτία τυπου και γω ξερω τι άλλο. Εγώ χθες άλλαξα ατελώς 2 νούμερα σε κάρτα. Και θα αλλάξω άλλο ένα μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου που έχω περιθώριο βάση του τελευταίου λογαριασμού όπου ενημερώθηκα για την αλλαγή παγίου.
Link to comment
Share on other sites

Μια επισήμανση που μόλις είδα: Το τέλος διακοπής/μετατροπής συμβολαίου γίνεται 15 ευρώ απο 10,στις 31/8. Οπότε μέχρι τότε,εφ'οσον κάποιος πρέπει να πληρώσει τέλος διακοπής,δεν μπορούν να ζητηθούν 15. Απο εκεί και πέρα όντως από τον ιστότοπο της εεττ είδα οτι ο 1 μήνας ισχύει από την ενημέρωση στον έντυπο/ηλεκτρονικό λογαριασμό. Επομένως στην περίπτωση του patrick που δεν υπάρχει λογαριασμός μπορεί σαφώς να θεωρηθεί οτί δεν ενημερώθηκε. Ή και πάλι να θεωρηθεί οτι είναι μέσα στην προθεσμία των 30 ημερών. Αν και δεν υπάρχει αποστολή λογαριασμού,υπάρχει κύκλος τιμολόγησης που θεωρητικά εκδίδεται ο μηδενικός λογαριασμός. Όλα αυτά πρέπει να επισημανθούν και το καλύτερο είναι πριν την 1/9 που ισχύουν οι αλλαγές.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως βλέποντας ακόμα σε τι αστρονομικά ποσά έχουν μείνει τα συμβόλαια σε σχέση με τον μέσο όρο της ευρωπης εκεί που χαίρομαι με τα 300αρια στα speedtest τόσο αηδιάζω βλέποντας ζητάνε 50 ευρώ για 700 λεπτά και 67 για 1500 λεπτά και 2.8 gb internet με τις εκπτώσεις δήθεν ενώ από 25 με 35 ευρώ στον μέσο όσο της ευρωπης έχεις ομιλία και sms απεριόριστα και από 15gb έως απεριόριστα πακέτα δεδομένων και πολλά και σε καρτοκινητη μάλιστα....

 

:down:

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πηγα αλλιως. Καπου χάνουμε ο ενας το συλλογισμό του άλλου. Τέλος διακοπής υπάρχει σε κάθε συμβόλαιο. 10 ήξερα,σου ειπαν 15 εσενα. Ανακοινωθηκε αλλαγή του προγράμματος τουλάχιστον 1 μήνα πριν όπως επιβάλλεται απο την ΕΕΤΤ. Και η ανακοίνωση επίσης όπως ορίζει ο κανονισμός, δίνει δικαίωμα μέσα σε 30 μέρες στον συνδρομητή να διακόψει το συμβόλαιο που επηρεαζεται απο τις αλλαγές, χωρίς να πληρώσει τίποτα. Δεν βλέπω παράβαση του κανονισμού από πλευρά της εταιρίας. Η διαδικασία ενημέρωσης είναι θέμα,αλλά ανακοίνωση υπάρχει και είναι καλυμμένοι με βάση τον κανονισμό. Για μένα επίσης σύμφωνα με την ανακοίνωση η προθεσμία έχει παρέλθει και επομένως η εταιρία θα μπορούσε να ζητήσει το τέλος διακοπής. Αν η κοσμοτε δεν το χρεωνει ως τις 31/8 αν κάποιος επικαλείται την αλλαγή,μπραβο της και θα έλεγα να το δοκιμάσεις για να γλυτώσεις τα 15.

 

Δεν καταλαβαίνω αυτή την επιείκεια. Έχει υπογραφεί ένα συμβόλαιο, το οποίο η μία πλευρά αποφασίζει μονομερώς να το αλλάξει. Αφενός παύει να ισχύει το συμβόλαιο που προβλέπει τέλος διακοπής, αφετέρου οποιαδήποτε "ποινή" οφείλει να βαραίνει αποκλειστικά αυτή την πλευρά.

Με αυτή την λογική τί εμποδίζει έναν πάροχο να χαρίσει χιλιάδες νούμερα μηδενικού παγίου, μετά να αυξήσει την τιμή και να καρπωθεί είτε τα πάγια, είτε τα τέλη διακοπής? Ακόμη και σε δικαστήριο να πάει, θα δικαιωθεί ο πελάτης, αλλά προφανώς δεν αξίζει για 15€.

 

Σε κάθε περίπτωση, ο ισχύον νόμος προβλέπει ρητά ότι διακοπή συμβολαίου μετά από μονομερή αλλαγή όρων γίνεται αζημίως, όπως οφείλει να επισημάνει και η ανακοίνωση του παρόχου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπε κανείς το αντίθετο. Η ανακοίνωση του παρόχου τα αναφέρει όλα αυτά. Το θέμα είναι οτι και με βάση την εεττ το περιθώριο αζημίως διακοπής δεν είναι επ'απειρον αλλά 30 μέρες όπως το έγραψα και στο πιό πρόσφατο μήνυμα μου.(#12009)

Το αν είναι δίκαιος ή οχι ο κανονισμός είναι μια άλλη συζήτηση,εγώ στην προκειμένη περίπτωση ανέφερα τι ισχύει.

Edit

Τις 2 τελευταίες προτάσεις στο μήνυμα που παραθέτεις θεώρησε τις ως άκυρες,(τις έσβησα κιόλας από το αρχικό μήνυμα) καθώς ξεκαθάρισα τι ακριβως ισχύει με τις 30 μέρες οπως έγραψα μετά.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω πως και σε εμένα είπαν για χρέωση διακοπής 15€ ανά αριθμό.

Όταν τους είπα πως στο συμβόλαιο που έχω, δεν αναφέρεται πουθενά χρέωση για την διακοπή, μου απάντησαν πως ΑΦΟΥ λάβω τον τελευταίο λογαριασμό, που θα αναφέρει την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής, τότε θα μπορέσω να κάνω δωρεάν διακοπή και στους 2 μου αριθμούς.

Επειδή είχα πέσει σε μια τηλεφωνήτρια που ήταν πολύ μπλαμπλαδούρα, της είπα πως πλέον δεν με συμφέρει να δίνω 2.5€ κάθε μήνα και πως θα πάρω έναν αριθμό με κάρτα που θέλει 5€ και κρατάει 3 μήνες. Μου απάντησε πως και αυτό αλλάζει και πλέον δεν θα υπάρχει η 5ευρη ανανέωση, αλλά θα είναι μόνο 10ευρη. Άρα θα θέλω 10€, που θα κρατάν για 3 μήνες.

Edited by soufras
Link to comment
Share on other sites

ναι, αυτα τα ειπαν και σε εμενα, οτι θα αλλαξει και αυτο απο σεπτεμβριο, αλλα δεν υπαρχει ανακοινωση/ενημερωση, αρα μπορει να ειναι και ραδιο αρβυλα,

απο την αλλη ομως η δικη μου απαντηση σε αυτο ειναι οτι αυτα τα 10 ευρω (ακομα κι αν ειναι 10) μπορουν να χρησιμοποιηθουν

(αν δεν τα χρειαζεσαι, εξου και ο αριθμος ηταν μηδενικο παγιο θα μου πεις, μπορεις να τα μεταφερεις σε αλλο αριθμο),

ενω τα 2,80 (=34 το χρονο) πηγαινουν... υπερ πιστεως και πατριδας, αρα κατ εμε παλι συμφερει το καρτοκινητο

 

τελος, μιλησα με την μητερα μου και ειπε πως ερχεται λογαριασμος, ακομα κι οταν ειναι μηδεν,

αλλα δεν τον εχει, τον πεταξε μαλλον και δεν ξερω αν και τι μπορει να εγραφε αυτος..

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι έρχεται ο λογαριασμός, ακόμα και με μηδενική χρέωση.

Εγώ τους 2 αριθμούς που έχω, τους έχω σε συναγερμούς. Σχεδόν πάντα μηδενικοί έρχονται.

 

Μου φαίνεται πως πλέον για συναγερμούς συμφέρει κάποια global sim. Δεν το έχω ψάξει καθόλου, απλά αυτός που μου έβαλε τους συναγερμούς, μου είχε πει πως υπάρχουν και δίνεις μόνο 3€ τον χρόνο αν θυμάμαι σωστά.

 

Link to comment
Share on other sites

ναι, αυτα τα ειπαν και σε εμενα, οτι θα αλλαξει και αυτο απο σεπτεμβριο, αλλα δεν υπαρχει ανακοινωση/ενημερωση, αρα μπορει να ειναι και ραδιο αρβυλα,

απο την αλλη ομως η δικη μου απαντηση σε αυτο ειναι οτι αυτα τα 10 ευρω (ακομα κι αν ειναι 10) μπορουν να χρησιμοποιηθουν

(αν δεν τα χρειαζεσαι, εξου και ο αριθμος ηταν μηδενικο παγιο θα μου πεις, μπορεις να τα μεταφερεις σε αλλο αριθμο),

ενω τα 2,80 (=34 το χρονο) πηγαινουν... υπερ πιστεως και πατριδας, αρα κατ εμε παλι συμφερει το καρτοκινητο

 

τελος, μιλησα με την μητερα μου και ειπε πως ερχεται λογαριασμος, ακομα κι οταν ειναι μηδεν,

αλλα δεν τον εχει, τον πεταξε μαλλον και δεν ξερω αν και τι μπορει να εγραφε αυτος..

αν εχει εκδοθει μετα τις 24/7 θα εχει την ανακοινωση. Αλλα και παλι δεν χρειαζεται να το δεις εκει,με την ανακοινωση που εχει βγει στη σελιδα της κοσμοτε εισαι καλυμενος για να ζητησεις τη διακοπη.

Link to comment
Share on other sites

θα πεις οτι εχεις το δικαιωμα αζημιως διακοπης βαση της ανακοινωσης και του κανονισμου της (say the magic word: ) EETT. Μερικοι τρεχουν με αυτο. Καποιοι αλλοι δεν ιδρωνουν :p
Link to comment
Share on other sites

Πάντως βλέποντας ακόμα σε τι αστρονομικά ποσά έχουν μείνει τα συμβόλαια σε σχέση με τον μέσο όρο της ευρωπης εκεί που χαίρομαι με τα 300αρια στα speedtest τόσο αηδιάζω βλέποντας ζητάνε 50 ευρώ για 700 λεπτά και 67 για 1500 λεπτά και 2.8 gb internet με τις εκπτώσεις δήθεν ενώ από 25 με 35 ευρώ στον μέσο όσο της ευρωπης έχεις ομιλία και sms απεριόριστα και από 15gb έως απεριόριστα πακέτα δεδομένων και πολλά και σε καρτοκινητη μάλιστα....

 

:down:

Πρόσθεσε και το γεγονός ότι δίνουν και επιδοτήσεις που μπορείς να έχεις high end κινητό με το πρόγραμμα συμβολαίου.

Εδώ το μόνο που κανουν είναι συνεχής αυξήσεις. Καταλήγεις στο τέλος να πληρώνεις 7-8€ παραπάνω από αυτά που συμφωνήσες.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

-45% + εκπτωση οικογενιακού

 

Καλημέρα, μπορείς να μας πεις τελική τιμή και τον τρόπο που τα πήρες? (Τηλέφωνο, κατάστημα?) Έχω cosmote και μου αυξάνουν πάλι το πάγιο με την μείωση της επιδότησης. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να φύγω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...