Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 11/7/2024 at 12:56 ΜΜ, terkos2 said:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ

Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι.

Σε εμένα το σταθερό ενεργοποιήθηκε 12/4/24 και το κινητό 25/4/24. Επειδή το σταθερό είναι οπτική ίνα η συμφωνία ήταν ότι θα είχα μία επιπλέον έκπτωση στο κινητό 5€.

Στο σταθερό ο πρώτος λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν αναλογικός (για τέσσερις ημέρες συν το πάγιο του επομένου μηνός) και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα επιπλέον χρέωσης, οι επόμενοι δύο μέχρι τώρα ήταν ακριβώς το συμφωνημένο ποσό.

Στο κινητό GIGAMAX UNLIMITED ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε την επομένη της σύνδεσης και ήταν και αυτός αναλογικός (για μία ημέρα συν το πάγιο του επομένου μηνός), επειδή όμως δεν είχαν υπολογισθεί όλες οι εκπτώσεις ήταν υπερδιπλάσιος από το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€ μετά και την έκπτωση των 5€ της οπτικής ίνας, για αυτό βέβαια είχα ενημερωθεί από την κυρία που κάναμε το συμβόλαιο (στο εξής κυρία Χ) ότι στον πρώτο λογαριασμό, ενδεχομένως ακόμη και στον δεύτερο δεν θα εμφανιζόταν το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€.

Στο δεύτερο και στον τρίτο λογαριασμό πέρασαν ναι μεν κάποιες επιπλέον εκπτώσεις (παγίου και Cosmote One), αλλά τα 5€ της οπτικής ίνας δυστυχώς όχι, είχαν δηλαδή τελικό ποσό πληρωμής 18,45€.

Την Πέμπτη 27/6/24 την επομένη της έκδοσης του τρίτου λογαριασμού τηλεφωνώ στο 13888, εξιστορώ το θέμα και η κυρία που συνομιλούσα μου λέει θα στείλει μήνυμα να επικοινωνήσει μαζί μου η κυρία Χ που κάνατε το συμβόλαιο και να αναφέρω το θέμα σε αυτή.

Επικοινωνεί λοιπόν μαζί μου την επόμενη ημέρα (Παρασκευή) η κυρία Χ και μου λέει, αυτή την στιγμή θα κάνω αίτημα για να αφαιρεθεί και το 5€ και θα σε ενημερώσω είτε εγώ αν έχω κάποια ενημέρωση είτε κάποιος άλλος αρμόδιος, σε περίπτωση που δεν ενημερωθείς από κανέναν μην το αφήσεις, να τηλεφωνήσεις την Τρίτη στο 13888 και να ζητήσεις το τμήμα λογαριασμών, Οk της λέω θα δώσω μια επιπλέον ημέρα και θα τηλεφωνήσω την Τετάρτη. Οταν της είπα ότι πρέπει να επιστραφεί και το υπερβάλλον ποσό χρέωσης του πρώτου λογαριασμού μου λέει συζήτησε το και αυτό με το τμήμα λογαριασμών, αυτοί είναι υπεύθυνοι.

Αφού δεν έλαβα κάποια κλίση, την Τετάρτη 3/7/24 τηλεφωνώ στο 13888 και ζητώ το τμήμα λογαριασμών, με ρωτά τι θέλω, άντε πάλι να αρχίσω να λέω τα ίδια, μου λέει ναι το βλέπω το αίτημα για την έκπτωση των 5€ αλλά αυτό δεν απευθύνεται προς το τμήμα λογαριασμών αλλά προς το τμήμα της κυρίας Χ, το τμήμα συνδέσεων δηλαδή (μάλλον για έγκριση από προϊστάμενο υποθέτω) και ότι δεν μπορεί να με συνδέσει αφού το αίτημα δεν έχει πάει στο τμήμα λογαριασμών και ότι θα στείλει εκ νέου μήνυμα να μου ξανατηλεφωνήσει η κυρία Χ ή να καλέσω εγώ στο τηλέφωνο 2108006300 του τμήματος συνδέσεων και να την ζητήσω.

Αφού δεν έλαβα πάλι κάποια κλίση μέχρι χθες Τετάρτη 10/7/24, τηλεφωνώ στο τμήμα συνδέσεων και αφού εξιστορώ για άλλη μια φορά το θέμα, ο κύριος που συνομιλούσα μου λέει ότι η κυρία Χ είναι απογευματινή βάρδια θα της στείλω μήνυμα να σε καλέσει.

Το απόγευμα λοιπόν μου τηλεφωνεί η κυρία Χ και μου λέει:

1. Οπως την ενημέρωσαν από το τμήμα της, ήδη έχει υποβληθεί το αίτημα στο τμήμα λογαριασμών και αναμένουν απάντηση για να με ενημερώσουν, είτε η ίδια είτε κάποιος άλλος ανώτερός της και ευελπιστεί ότι μέχρι την Παρασκευή 12/7/24 θα μου έχει δοθεί απάντηση.

2. Εφόσον επικοινώνησα ξανά μαζί της θα ξανακάνει και νέο αίτημα προς τον ανώτερό της για να επισπευσθεί η απάντηση.

3. Αυτό το μπέρδεμα ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι για τις κατατιθέμενες αιτήσεις σύνδεσης από 17/4/24 και μετά, αυτή η επιπλέον έκπτωση 5€ στο κινητό λόγω οπτικής ίνας στο σταθερό, θα έχει ισχύ μετά τον τρίτο μήνα. Αυτό όμως δεν θα ισχύσει για εμένα (δηλαδή η έκπτωση θα έχει ισχύ από τον πρώτο μήνα), γιατί οι αιτήσεις μου είχαν κατατεθεί νωρίτερα (26/3/24 του σταθερού που υπογράφηκε ηλεκτρονικά και 11/4/24 του κινητού όταν ήρθε ο courier), ασχέτως αν η σύνδεση του κινητού μου έγινε μετά (25/4/24).

4. Οταν δε της είπα ότι το 13888 δεν με συνέδεε με το τμήμα λογαριασμών για να αναφέρω για την επιστροφή του υπερβάλλοντος ποσού του πρώτου λογαριασμού εξεπλάγην.

Μετά από αυτά ελπίζω η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος γιατί διαφορετικά θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα.

Έχω την εντύπωση οτι στις τιμολογήσεις των συμβολαίων οι ημερομηνίες πιάνονται σαν ημερομηνία ενεργοποίησης και όχι αίτησης.Μήπως γιαυτό καθυστέρησαν οι εκπτώσεις?
Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Εννοείται οτι αν δεν βγάλεις άκρη και τηρηθούν τα συμφωνημένα τότε το πάς παρακάτω. (eett.gr)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zerokill said:

Έχω την εντύπωση οτι στις τιμολογήσεις των συμβολαίων οι ημερομηνίες πιάνονται σαν ημερομηνία ενεργοποίησης και όχι αίτησης.Μήπως γιαυτό καθυστέρησαν οι εκπτώσεις?
Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Εννοείται οτι αν δεν βγάλεις άκρη και τηρηθούν τα συμφωνημένα τότε το πάς παρακάτω. (eett.gr)

Η ενεργοποίηση εξαρτάται από το πότε κάνεις αίτηση και συνήθως γίνεται αυθημερόν.Αυτο δεν σε πολυνοιαζει.Αυτο που σε κοφτει είναι να ξεκινήσει γρήγορα η τιμολόγηση.Αν πέσεις σε τριήμερο αργίας για αυτές τις 3 μέρες θα μπει το πάγιο αναλογικά χωρίς τις εκπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Λήγει το συμβόλαιο μου σε έναν μήνα. Πληρώνω για Απεριόριστα ολα με 20.50€ Βγαίνει προσφορά στο app στα 22.03€ και λέω να ανανεώσω μιας και η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Κατεβάζοντας όμως τους όρους του συμβολαίου βλέπω κατι πολύ σημαντικό. Υπάρχει πινακάκι με ανάλυση παγίου ανα χρονική περίοδο. Μου έχουν το τυράκι τα 22.03€ για τους πρώτους 7 μήνες και τους υπόλοιπους 17 μου το πάνε στα 36.72€!! Και αν θες να διακόψεις το συμβόλαιο το πρόστημο είναι 175.71€!! Θα περασω μια βόλτα απο ενα κατάστημα και αν μου το επιβεβαιώσουν θα το γυρίσω σε neo να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλλον ψάχνουν για κορόιδα... 

Screenshot_20240713_171722_Adobe Acrobat.jpg

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, P_papadis said:

Λήγει το συμβόλαιο μου σε έναν μήνα. Πληρώνω για Απεριόριστα ολα με 20.50€ Βγαίνει προσφορά στο app στα 22.03€ και λέω να ανανεώσω μιας και η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Κατεβάζοντας όμως τους όρους του συμβολαίου βλέπω κατι πολύ σημαντικό. Υπάρχει πινακάκι με ανάλυση παγίου ανα χρονική περίοδο. Μου έχουν το τυράκι τα 22.03€ για τους πρώτους 7 μήνες και τους υπόλοιπους 17 μου το πάνε στα 36.72€!! Και αν θες να διακόψεις το συμβόλαιο το πρόστημο είναι 175.71€!! Θα περασω μια βόλτα απο ενα κατάστημα και αν μου το επιβεβαιώσουν θα το γυρίσω σε neo να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλλον ψάχνουν για κορόιδα... 

Screenshot_20240713_171722_Adobe Acrobat.jpg

Πω τι κάνανε οι τύποι;

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί παρόμοια περίπτωση σε γειτονικό φόρουμ

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, p_k said:

Έχει αναφερθεί παρόμοια περίπτωση σε γειτονικό φόρουμ

Πες μου πως ήταν στο adslgr.com 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, P_papadis said:

Λήγει το συμβόλαιο μου σε έναν μήνα. Πληρώνω για Απεριόριστα ολα με 20.50€ Βγαίνει προσφορά στο app στα 22.03€ και λέω να ανανεώσω μιας και η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Κατεβάζοντας όμως τους όρους του συμβολαίου βλέπω κατι πολύ σημαντικό. Υπάρχει πινακάκι με ανάλυση παγίου ανα χρονική περίοδο. Μου έχουν το τυράκι τα 22.03€ για τους πρώτους 7 μήνες και τους υπόλοιπους 17 μου το πάνε στα 36.72€!! Και αν θες να διακόψεις το συμβόλαιο το πρόστημο είναι 175.71€!! Θα περασω μια βόλτα απο ενα κατάστημα και αν μου το επιβεβαιώσουν θα το γυρίσω σε neo να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλλον ψάχνουν για κορόιδα... 

Screenshot_20240713_171722_Adobe Acrobat.jpg

Είναι συνηθισμένο στον ΟΤΕ τον τελευταίο καιρό να προσφέρουν χρεώσεις που αλλάζουν μετά από λίγους μήνες, αλλά μπορείς να διαπραγματευτείς και καλύτερο.

Δεν κατάλαβα τα 175€ που λες σε τι αναφέρονται. Εφόσον λήγει τον επόμενο μήνα, με τη λήξη του μπορείς να κάνεις φορητότητα ή μετατροπή σε κάρτα, χωρίς κάποιο κόστος.

Η διακοπή του νέου συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών θα πρέπει να είναι δύο πάγια, δηλαδή σύμφωνα με τα παραπάνω ~44€.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, minast said:

Είναι συνηθισμένο στον ΟΤΕ τον τελευταίο καιρό να προσφέρουν χρεώσεις που αλλάζουν μετά από λίγους μήνες, αλλά μπορείς να διαπραγματευτείς και καλύτερο.

Δεν κατάλαβα τα 175€ που λες σε τι αναφέρονται. Εφόσον λήγει τον επόμενο μήνα, με τη λήξη του μπορείς να κάνεις φορητότητα ή μετατροπή σε κάρτα, χωρίς κάποιο κόστος.

Η διακοπή του νέου συμβολαίου εντός των δύο πρώτων μηνών θα πρέπει να είναι δύο πάγια, δηλαδή σύμφωνα με τα παραπάνω ~44€.

Δεν πρόκειται να υπογράψω συμβόλαιο αν στον πίνακα ανάλυσης παγίου δεν έχει την ίδια τιμή και για τους 24 μήνες διάρκειας ακόμα και να μου το εγγυηθεί προφορικά κάποιος υπάλληλος τους. 

Θα παω απο κοντά να διαπραγματευτω εννοείται αλλα δεν καίγομαι να δεσμευτώ για 2 χρόνια. Καλά τα απεριόριστα αλλα μπορώ να ζήσω και με 20gb τον μήνα. Λεφτά τζάμπα δεν τους δίνω απο πείσμα που μας τα τρώνε τόσα χρόνια χωρίς υποδομές και με ενα καρτέλ που θα ζήλευαν μέχρι και στην Κολομβία. 

Τα 175ευρω πρόστημο προκειπτουν απο τον πίνακα τέλους διακοπής / καταγγελίας σύμβασης που έχουν μέσα στους όρους. 

Δηλαδή αν δεχτεί κάποιος το συγκεκριμένο συμβόλαιο και στον 8ο μήνα / λογαριασμό του έρθει 36.72€ και θέλει να διακόψει / σπάσει το συμβόλαιο του (γιατί προφανος δεν θα το ξέρει - ούτε θα του το πει κάποιος), το πρόστημο που θα κληθεί να πληρώσει είναι 175ευρω! 

Γι αυτό μεγάλη προσοχή σε τι όρους συμβολαίου υπογράφεται. Καλύτερα να παω στο neo να δίνω 19€ για 20gb (πληρωμή με payzy) και να μπορώ να το διακόψω οπότε θέλω παρά να έρχεται κάθε μήνα λογαριασμός kinder έκπληξη και να μην ξέρω πόσο θα πληρώσω. 

Σημείωση οτι στους όρους αναφέρουν οτι μπορούν να αυξήσουν το πάγιο μέχρι 3ευρω λόγο πληθωρισμού οπότε τα 36€ υπάρχει μεγάλη περίπτωση στην 2ετια να πάνε μέχρι και 39€/μηνα. 

Ευχαριστώ αλλα δεν θα πάρω. 18 μηνες τώρα φουλ ευχαριστημένος απο την Comsote με unlimited στα 20€/μηνα αλλα πλέον προσέχω για να εχω😉

Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2024 at 12:56 ΜΜ, terkos2 said:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ

Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι.

Σε εμένα το σταθερό ενεργοποιήθηκε 12/4/24 και το κινητό 25/4/24. Επειδή το σταθερό είναι οπτική ίνα η συμφωνία ήταν ότι θα είχα μία επιπλέον έκπτωση στο κινητό 5€.

Στο σταθερό ο πρώτος λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν αναλογικός (για τέσσερις ημέρες συν το πάγιο του επομένου μηνός) και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα επιπλέον χρέωσης, οι επόμενοι δύο μέχρι τώρα ήταν ακριβώς το συμφωνημένο ποσό.

Στο κινητό GIGAMAX UNLIMITED ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε την επομένη της σύνδεσης και ήταν και αυτός αναλογικός (για μία ημέρα συν το πάγιο του επομένου μηνός), επειδή όμως δεν είχαν υπολογισθεί όλες οι εκπτώσεις ήταν υπερδιπλάσιος από το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€ μετά και την έκπτωση των 5€ της οπτικής ίνας, για αυτό βέβαια είχα ενημερωθεί από την κυρία που κάναμε το συμβόλαιο (στο εξής κυρία Χ) ότι στον πρώτο λογαριασμό, ενδεχομένως ακόμη και στον δεύτερο δεν θα εμφανιζόταν το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€.

Στο δεύτερο και στον τρίτο λογαριασμό πέρασαν ναι μεν κάποιες επιπλέον εκπτώσεις (παγίου και Cosmote One), αλλά τα 5€ της οπτικής ίνας δυστυχώς όχι, είχαν δηλαδή τελικό ποσό πληρωμής 18,45€.

Την Πέμπτη 27/6/24 την επομένη της έκδοσης του τρίτου λογαριασμού τηλεφωνώ στο 13888, εξιστορώ το θέμα και η κυρία που συνομιλούσα μου λέει θα στείλει μήνυμα να επικοινωνήσει μαζί μου η κυρία Χ που κάνατε το συμβόλαιο και να αναφέρω το θέμα σε αυτή.

Επικοινωνεί λοιπόν μαζί μου την επόμενη ημέρα (Παρασκευή) η κυρία Χ και μου λέει, αυτή την στιγμή θα κάνω αίτημα για να αφαιρεθεί και το 5€ και θα σε ενημερώσω είτε εγώ αν έχω κάποια ενημέρωση είτε κάποιος άλλος αρμόδιος, σε περίπτωση που δεν ενημερωθείς από κανέναν μην το αφήσεις, να τηλεφωνήσεις την Τρίτη στο 13888 και να ζητήσεις το τμήμα λογαριασμών, Οk της λέω θα δώσω μια επιπλέον ημέρα και θα τηλεφωνήσω την Τετάρτη. Οταν της είπα ότι πρέπει να επιστραφεί και το υπερβάλλον ποσό χρέωσης του πρώτου λογαριασμού μου λέει συζήτησε το και αυτό με το τμήμα λογαριασμών, αυτοί είναι υπεύθυνοι.

Αφού δεν έλαβα κάποια κλίση, την Τετάρτη 3/7/24 τηλεφωνώ στο 13888 και ζητώ το τμήμα λογαριασμών, με ρωτά τι θέλω, άντε πάλι να αρχίσω να λέω τα ίδια, μου λέει ναι το βλέπω το αίτημα για την έκπτωση των 5€ αλλά αυτό δεν απευθύνεται προς το τμήμα λογαριασμών αλλά προς το τμήμα της κυρίας Χ, το τμήμα συνδέσεων δηλαδή (μάλλον για έγκριση από προϊστάμενο υποθέτω) και ότι δεν μπορεί να με συνδέσει αφού το αίτημα δεν έχει πάει στο τμήμα λογαριασμών και ότι θα στείλει εκ νέου μήνυμα να μου ξανατηλεφωνήσει η κυρία Χ ή να καλέσω εγώ στο τηλέφωνο 2108006300 του τμήματος συνδέσεων και να την ζητήσω.

Αφού δεν έλαβα πάλι κάποια κλίση μέχρι χθες Τετάρτη 10/7/24, τηλεφωνώ στο τμήμα συνδέσεων και αφού εξιστορώ για άλλη μια φορά το θέμα, ο κύριος που συνομιλούσα μου λέει ότι η κυρία Χ είναι απογευματινή βάρδια θα της στείλω μήνυμα να σε καλέσει.

Το απόγευμα λοιπόν μου τηλεφωνεί η κυρία Χ και μου λέει:

1. Οπως την ενημέρωσαν από το τμήμα της, ήδη έχει υποβληθεί το αίτημα στο τμήμα λογαριασμών και αναμένουν απάντηση για να με ενημερώσουν, είτε η ίδια είτε κάποιος άλλος ανώτερός της και ευελπιστεί ότι μέχρι την Παρασκευή 12/7/24 θα μου έχει δοθεί απάντηση.

2. Εφόσον επικοινώνησα ξανά μαζί της θα ξανακάνει και νέο αίτημα προς τον ανώτερό της για να επισπευσθεί η απάντηση.

3. Αυτό το μπέρδεμα ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι για τις κατατιθέμενες αιτήσεις σύνδεσης από 17/4/24 και μετά, αυτή η επιπλέον έκπτωση 5€ στο κινητό λόγω οπτικής ίνας στο σταθερό, θα έχει ισχύ μετά τον τρίτο μήνα. Αυτό όμως δεν θα ισχύσει για εμένα (δηλαδή η έκπτωση θα έχει ισχύ από τον πρώτο μήνα), γιατί οι αιτήσεις μου είχαν κατατεθεί νωρίτερα (26/3/24 του σταθερού που υπογράφηκε ηλεκτρονικά και 11/4/24 του κινητού όταν ήρθε ο courier), ασχέτως αν η σύνδεση του κινητού μου έγινε μετά (25/4/24).

4. Οταν δε της είπα ότι το 13888 δεν με συνέδεε με το τμήμα λογαριασμών για να αναφέρω για την επιστροφή του υπερβάλλοντος ποσού του πρώτου λογαριασμού εξεπλάγην.

Μετά από αυτά ελπίζω η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος γιατί διαφορετικά θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα.

Η άλλη, έβλεπε το αίτημα σου και σε έβαλε να τα ξαναπείς; Λυπάμαι… να μη πω τίποτα άλλο. 

44 minutes ago, P_papadis said:

Δεν πρόκειται να υπογράψω συμβόλαιο αν στον πίνακα ανάλυσης παγίου δεν έχει την ίδια τιμή και για τους 24 μήνες διάρκειας ακόμα και να μου το εγγυηθεί προφορικά κάποιος υπάλληλος τους. 

Θα παω απο κοντά να διαπραγματευτω εννοείται αλλα δεν καίγομαι να δεσμευτώ για 2 χρόνια. Καλά τα απεριόριστα αλλα μπορώ να ζήσω και με 20gb τον μήνα. Λεφτά τζάμπα δεν τους δίνω απο πείσμα που μας τα τρώνε τόσα χρόνια χωρίς υποδομές και με ενα καρτέλ που θα ζήλευαν μέχρι και στην Κολομβία. 

Τα 175ευρω πρόστημο προκειπτουν απο τον πίνακα τέλους διακοπής / καταγγελίας σύμβασης που έχουν μέσα στους όρους. 

Δηλαδή αν δεχτεί κάποιος το συγκεκριμένο συμβόλαιο και στον 8ο μήνα / λογαριασμό του έρθει 36.72€ και θέλει να διακόψει / σπάσει το συμβόλαιο του (γιατί προφανος δεν θα το ξέρει - ούτε θα του το πει κάποιος), το πρόστημο που θα κληθεί να πληρώσει είναι 175ευρω! 

Γι αυτό μεγάλη προσοχή σε τι όρους συμβολαίου υπογράφεται. Καλύτερα να παω στο neo να δίνω 19€ για 20gb (πληρωμή με payzy) και να μπορώ να το διακόψω οπότε θέλω παρά να έρχεται κάθε μήνα λογαριασμός kinder έκπληξη και να μην ξέρω πόσο θα πληρώσω. 

Σημείωση οτι στους όρους αναφέρουν οτι μπορούν να αυξήσουν το πάγιο μέχρι 3ευρω λόγο πληθωρισμού οπότε τα 36€ υπάρχει μεγάλη περίπτωση στην 2ετια να πάνε μέχρι και 39€/μηνα. 

Ευχαριστώ αλλα δεν θα πάρω. 18 μηνες τώρα φουλ ευχαριστημένος απο την Comsote με unlimited στα 20€/μηνα αλλα πλέον προσέχω για να εχω😉

Με αυτά τα χρήματα κάθε μήνα καρτοκινητός είσαι φουλ καλυμμένος. Και χωρίς συμβόλαια και για να ανησυχείς τα περίεργα των λογαριασμών τους. 

Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2024 at 5:35 ΜΜ, P_papadis said:

Λήγει το συμβόλαιο μου σε έναν μήνα. Πληρώνω για Απεριόριστα ολα με 20.50€ Βγαίνει προσφορά στο app στα 22.03€ και λέω να ανανεώσω μιας και η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Κατεβάζοντας όμως τους όρους του συμβολαίου βλέπω κατι πολύ σημαντικό. Υπάρχει πινακάκι με ανάλυση παγίου ανα χρονική περίοδο. Μου έχουν το τυράκι τα 22.03€ για τους πρώτους 7 μήνες και τους υπόλοιπους 17 μου το πάνε στα 36.72€!! Και αν θες να διακόψεις το συμβόλαιο το πρόστημο είναι 175.71€!! Θα περασω μια βόλτα απο ενα κατάστημα και αν μου το επιβεβαιώσουν θα το γυρίσω σε neo να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλλον ψάχνουν για κορόιδα... 

Screenshot_20240713_171722_Adobe Acrobat.jpg

Καινούργια κόλπα αυτά. Το θέμα είναι αν και στις τηλεφωνικές πρόσφορες απο τους  υπαλλήλους διευκρινίζεται αυτή η ταρζανιά μην την χαρακτηρίσω αλλιώς γιατί αν δεν διευκρινίζεται ΡΗΤΑ τότε η σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από τον πελάτη για παραπλάνηση.

Πάντως έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο,και πρέπει να έχουμε τον νού μας και να ξεκαθαρίζουμε τις απορίες μας όλες όταν διαπραγματευόμαστε γιατί μας περιμένουν στην γωνία.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, zerokill said:

Καινούργια κόλπα αυτά. Το θέμα είναι αν και στις τηλεφωνικές πρόσφορες απο τους  υπαλλήλους διευκρινίζεται αυτή η ταρζανιά μην την χαρακτηρίσω αλλιώς γιατί αν δεν διευκρινίζεται ΡΗΤΑ τότε η σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από τον πελάτη για παραπλάνηση.

Πάντως έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο,και πρέπει να έχουμε τον νού μας και να ξεκαθαρίζουμε τις απορίες μας όλες όταν διαπραγματευόμαστε γιατί μας περιμένουν στην γωνία.

Μετά από 7 μήνες λοιπόν θα κάνεις καταγγελία σύμβασης θα ζητήσεις την ηχογράφηση της ανανέωσης συμβολαίου και καλή τύχη αν στην δώσουν και πως θα ξεμπλέξεις απο όλο αυτό. Έχω διαβάσει ανάλογο περιστατικό όπου την ηχογράφηση την είχαν κόψει - ράψει στα μέτρα τους... 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, P_papadis said:

Μετά από 7 μήνες λοιπόν θα κάνεις καταγγελία σύμβασης θα ζητήσεις την ηχογράφηση της ανανέωσης συμβολαίου και καλή τύχη αν στην δώσουν και πως θα ξεμπλέξεις απο όλο αυτό. Έχω διαβάσει ανάλογο περιστατικό όπου την ηχογράφηση την είχαν κόψει - ράψει στα μέτρα τους... 

Το σωστό ειναι να τα παίρνεις γραπτά. Νομικά καλυπτεσαι και απο την συνομιλια εφοσον υπαρχει αλλα αν δεν υπαρχει γ(υποχρέωση της εταιρειας να την έχει) αυτο ειναι προς όφελος του πελάτη. Τώρα αν φτάσαμε στο να παραποιούν και συνομιλίες σηκώνω τα χέρια ψηλά.


Άλλα εφόσον μετά απο 7 μηνες δεις χρέωση περίεργη η οποία δεν ειχε προσυμφωνηθεί και εφόσον εσυ κατάλαβες σωστά όσα σου είπαν άλλα δεν σου τα ειπαν οπως επρεπε κάνεις ταυτόχρονη καταγγελία και στην εεττ και στην εταιρεία  που είναι υποχρεωμένη να βγαλει άκρη και σε 30-40 μέρες θα έχεις απάντηση.Και αν βγει υπέρ σου τα λεφτά σου δεν τα χάνεις σίγουρα.

Μπορεί να είναι χρονοβόρο αλλα αν γίνουν ολα σωστά πιστεύω θα βγάλεις άκρη.

 

Edited by zerokill
Link to comment
Share on other sites

https://www.businessdaily.gr/epiheiriseis/118936_kroatiko-thayma-stis-tilepikoinonies-i-telekom-kai-o-neos-ceo-ston-ote

Ενδιαφέρον αλλά την ονομασία βλέπω να την αλλάζει με telekom κάποια στιγμή 🥲

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά το ΟΝΕ μετά από πόσο καιρό εμφανίζεται στο ΜΥΚοσμοτε; Έκανα φορητότητα 2 νούμερα και τα κόλλησα στο σταθερό μου. Μου είπε ο υπάλληλός του Γερμανού πως θα μου δώσει ΟΤΡ αριθμό. Το έκανα αλλά εκδόθηκε ο λογαριασμός και στην εφαρμογή βλέπω 80 ευρώ το μήνα ενώ ο λογαριασμός μου ήρθε 39€ και αναμένουμε να κατεβεί στα 26,60€. Που είναι; Πότε θα γίνει; Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή στις εκπτώσεις ΟΝΕ ούτε έχω κάποια επιλογή έστω αναφορά για ΟΝΕ μέσα στην εφαρμογή. Μπερδεύτηκα. Την αίτηση την έκανα 12 Ιουλίου και ο λογαριασμός εκδόθηκε και πληρώθηκε σήμερα. Επίσης το πρόγραμμα του κινητού μου το εμφανίζει ΜΟΝΟ μέσα στην εφαρμογή από το κινητό. Στο σαιτ ενώ εμφανίζει και το σταθερό την τηλεόραση, όταν πατάω επάνω στο κινητό στη σελίδα βγάζει μόνο το νούμερο μου και από κάτω μόνο το πεδίο πληροφορίες προγράμματος χωρίς τίποτε άλλο. ούτε επιλογές τίποτα 

Edited by pickup
Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2024 at 7:21 ΜΜ, P_papadis said:

Οπότε παιδιά μεγάλη προσοχή στους όρους του συμβολαίου!!! 

Πρόκειται για ανανέωση συμβόλαιο σε κατάστημα,online ή τηλεφωνικά; δηλαδή αυτό μπορεί να το πάθεις και ένας απλός χρήστης με καρτοσυμβόλαιο ή στα Gigamax συμβαίνουν αυτά;

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, pickup said:

Ρε παιδιά το ΟΝΕ μετά από πόσο καιρό εμφανίζεται στο ΜΥΚοσμοτε; Έκανα φορητότητα 2 νούμερα και τα κόλλησα στο σταθερό μου. Μου είπε ο υπάλληλός του Γερμανού πως θα μου δώσει ΟΤΡ αριθμό. Το έκανα αλλά εκδόθηκε ο λογαριασμός και στην εφαρμογή βλέπω 80 ευρώ το μήνα ενώ ο λογαριασμός μου ήρθε 39€ και αναμένουμε να κατεβεί στα 26,60€. Που είναι; Πότε θα γίνει; Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή στις εκπτώσεις ΟΝΕ ούτε έχω κάποια επιλογή έστω αναφορά για ΟΝΕ μέσα στην εφαρμογή. Μπερδεύτηκα. Την αίτηση την έκανα 12 Ιουλίου και ο λογαριασμός εκδόθηκε και πληρώθηκε σήμερα. Επίσης το πρόγραμμα του κινητού μου το εμφανίζει ΜΟΝΟ μέσα στην εφαρμογή από το κινητό. Στο σαιτ ενώ εμφανίζει και το σταθερό την τηλεόραση, όταν πατάω επάνω στο κινητό στη σελίδα βγάζει μόνο το νούμερο μου και από κάτω μόνο το πεδίο πληροφορίες προγράμματος χωρίς τίποτε άλλο. ούτε επιλογές τίποτα 

Στην ίδια κατάσταση είμαι και εγώ. Έχουν περάσει 12 μέρες και καμία αλλαγή στις τιμές και στο one είναι μόνο το σταθερό.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

On 15/7/2024 at 2:42 ΜΜ, pickup said:

Ρε παιδιά το ΟΝΕ μετά από πόσο καιρό εμφανίζεται στο ΜΥΚοσμοτε; Έκανα φορητότητα 2 νούμερα και τα κόλλησα στο σταθερό μου. Μου είπε ο υπάλληλός του Γερμανού πως θα μου δώσει ΟΤΡ αριθμό. Το έκανα αλλά εκδόθηκε ο λογαριασμός και στην εφαρμογή βλέπω 80 ευρώ το μήνα ενώ ο λογαριασμός μου ήρθε 39€ και αναμένουμε να κατεβεί στα 26,60€. Που είναι; Πότε θα γίνει; Δεν υπάρχει πουθενά επιλογή στις εκπτώσεις ΟΝΕ ούτε έχω κάποια επιλογή έστω αναφορά για ΟΝΕ μέσα στην εφαρμογή. Μπερδεύτηκα. Την αίτηση την έκανα 12 Ιουλίου και ο λογαριασμός εκδόθηκε και πληρώθηκε σήμερα. Επίσης το πρόγραμμα του κινητού μου το εμφανίζει ΜΟΝΟ μέσα στην εφαρμογή από το κινητό. Στο σαιτ ενώ εμφανίζει και το σταθερό την τηλεόραση, όταν πατάω επάνω στο κινητό στη σελίδα βγάζει μόνο το νούμερο μου και από κάτω μόνο το πεδίο πληροφορίες προγράμματος χωρίς τίποτε άλλο. ούτε επιλογές τίποτα 

Πήγα από έναν Γερμανό (έναν Έλληνα και ένα Πόντιο) σαν ανέκδοτο είναι....και ρώτησα γιατί υπάρχει αυτή η κωλυσιεργία το να μη βλέπω ΚΑΝΕΝΑ νούμερο σταθερό και δύο κινητά κάτω από την ομπρέλα του ΟΝΕ έστω και 6 ημέρες μετά. Μου είπαν πως έχει κολλήσει (συστημικό πρόβλημα) και πως έχει σταλεί για διόρθωση οπότε αναγκαστικά περιμένουμε. 

Από την εμπειρία σας γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα πόσο μπορεί να κρατήσει αυτό; Ρωτάω για τον προφανή λόγο της μη ενσωμάτωσης των εκπτώσεων αφού ενώ μπήκαν οι εκπτώσεις της μείωσης αντί επιδότησης και μία ακόμα που ρίχνουν τον λογαριασμό στα 34 ευρώ από 41, μένουν οι εκπτώσεις του ΟΝΕ και της φορητότητας που θα τον πάνε τελικά στα 26.60 τελική τιμή. Αυτές βέβαια μου είπαν πως δεν μπαίνουν αναδρομικά οπότε φοβάμαι μήπως και ο επόμενος μήνας έρθει στα 34 και ούτω καθεξής. 

Τι να κάνω; Άλλες τιμές μου είπανε και άλλες βλέπω.

Τόσο αργά πάμε; Στην κόκκινη που ήμουν θυμάμαι πως τέτοιες εκκρεμότητες ή θέματα τα είχανε ψωμοτύρι. Θέμα λίγων λεπτών και εδώ παλεύω μια εβδομάδα χωρίς να έχω κάτι ξεκάθαρο ότι έστω θα λυθεί το θέμα μου. 

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, pickup said:

Πήγα από έναν Γερμανό (έναν Έλληνα και ένα Πόντιο) σαν ανέκδοτο είναι....και ρώτησα γιατί υπάρχει αυτή η κωλυσιεργία το να μη βλέπω ΚΑΝΕΝΑ νούμερο σταθερό και δύο κινητά κάτω από την ομπρέλα του ΟΝΕ έστω και 6 ημέρες μετά. Μου είπαν πως έχει κολλήσει (συστημικό πρόβλημα) και πως έχει σταλεί για διόρθωση οπότε αναγκαστικά περιμένουμε. 

Από την εμπειρία σας γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα πόσο μπορεί να κρατήσει αυτό; Ρωτάω για τον προφανή λόγο της μη ενσωμάτωσης των εκπτώσεων αφού ενώ μπήκαν οι εκπτώσεις της μείωσης αντί επιδότησης και μία ακόμα που ρίχνουν τον λογαριασμό στα 34 ευρώ από 41, μένουν οι εκπτώσεις του ΟΝΕ και της φορητότητας που θα τον πάνε τελικά στα 26.60 τελική τιμή. Αυτές βέβαια μου είπαν πως δεν μπαίνουν αναδρομικά οπότε φοβάμαι μήπως και ο επόμενος μήνας έρθει στα 34 και ούτω καθεξής. 

Τι να κάνω; Άλλες τιμές μου είπανε και άλλες βλέπω.

Τόσο αργά πάμε; Στην κόκκινη που ήμουν θυμάμαι πως τέτοιες εκκρεμότητες ή θέματα τα είχανε ψωμοτύρι. Θέμα λίγων λεπτών και εδώ παλεύω μια εβδομάδα χωρίς να έχω κάτι ξεκάθαρο ότι έστω θα λυθεί το θέμα μου. 

 

Καλημέρα. Το ίδιο πρόβλημα είχα πέρσι με την πράσινη. Ο πρώτος λογαριασμός βγήκε χωρίς τις εκπτώσεις αλλά ο δεύτερος βγήκε με τις εκπτώσεις κανονικά μιας και σε εμένα είχε αργήσει να ενεργοποιηθεί το one και οι εκπτώσεις. Στη Vf που ενεργοποιήθηκα χτες, η ενεργοποίηση των εκπτώσεων έγινε αμέσως και μου ήρθαν και τα αντίστοιχα μηνύματα παγωτά 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, pickup said:

Oύτε στην εφαρμογή το έβλεπες δηλαδή; 

Γιατί δε ρωτάς και μέσα από την εφαρμογή της κοσμοτε? Εγώ από κει βγάζω ακρη

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, pickup said:

θα το παλέψω και από εκεί. 

"Μίλησα" εγώ εχθές. Στην αρχή η ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε ότι το συμβόλαιό μου είναι στα 34€ (η εφαρμογή γράφει 37€) για 18 μήνες. Προφανώς δεν είχε ιδέα και απλά έγραφε αυτά που έβλεπε.

image.png.ec17aa9d2d71b7fc97b24f04301838eb.png

Αφού της εξήγησα ότι η συμφωνία ήταν για 34,85-15% Family-10% Cosmote One = 26,60€  με ρώτησε το παρακάτω

image.png.f339e5d9d994ee88beba32598f40baa9.png

Η συνομιλία κατέληξε με το ανοίξει "αίτημα" για να διορθωθεί η τιμή.

image.png.635827bb0a3a0f0fc76982631dc01c97.png

Εξυπηρέτηση και συστήματα εταιρίας δισεκατομμυρίων....

 

2 ώρες πριν, pickup said:

 Αυτές βέβαια μου είπαν πως δεν μπαίνουν αναδρομικά οπότε φοβάμαι μήπως και ο επόμενος μήνας έρθει στα 34 και ούτω καθεξής.

Ζήτησα επιστροφή των χρημάτων και για τον πρώτο μήνα και μου τα επέστρεψαν. Ήρθε και SMS που λέει ότι θα πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...