Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά γραμμή των παππούδων μας που είναι 90+ (εχουν 24μηνο συμβόλαιο το οποίο λήγει σε 4 μήνες) μπορώ να το πάρω στο όνομα μου με εξουσιοδότηση απο gov?
Αν ναί και γίνει η μεταβίβαση το χρονικό υπόλοιπο της σύμβασης μένει ως έχει;
Επειδή έχω ήδη τα κινητά τους στο δικό μου όνομα γιαυτό.


Sent from my iPhone 14 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, zerokill said:

Παιδιά γραμμή των παππούδων μας που είναι 90+ (εχουν 24μηνο συμβόλαιο το οποίο λήγει σε 4 μήνες) μπορώ να το πάρω στο όνομα μου με εξουσιοδότηση απο gov?
Αν ναί και γίνει η μεταβίβαση το χρονικό υπόλοιπο της σύμβασης μένει ως έχει;
Επειδή έχω ήδη τα κινητά τους στο δικό μου όνομα γιαυτό.

Sent from my iPhone 14 Pro using Tapatalk

Μπορείς.

Κανονικά η μεταβίβαση δεν επιφέρει ανανέωση, αλλά μπορεί να σου κάνουν καμία, προληπτικά 😄. Σημειώνω ότι έχει και κόστος, και λογικά θα σου ζητήσουν και αντίγραφο ταυτότητας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς.
Κανονικά η μεταβίβαση δεν επιφέρει ανανέωση, αλλά μπορεί να σου κάνουν καμία, προληπτικά . Σημειώνω ότι έχει και κόστος, και λογικά θα σου ζητήσουν και αντίγραφο ταυτότητας.

Οκ ευχαριστώ


Sent from my iPhone 14 Pro using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

24,90 η μεταβίβαση! Αύριο θα κάνω σε καταστημα. Μπορείς και από το 13888 και τα 24,90 μπαίνουν στον επόμενο λογαριασμό. 




Sent from my iPhone 14 Pro using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Αυξήθηκε και σε εσάς το κοντέρ κατά 3€ αντί για 0,9€;

Edit: Σημερα αποφάσισε αυτό το ποσό να μην περιλαμβάνει την απαλλαγή τελών. Κάθε φορά που το ανοίγω ένα άλλο νούμερο βλέπω 😛

IMG_0257.jpeg

Edited by paanos
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, paanos said:

Αυξήθηκε και σε εσάς το κοντέρ κατά 3€ αντί για 0,9€;

Edit: Σημερα αποφάσισε αυτό το ποσό να μην περιλαμβάνει την απαλλαγή τελών. Κάθε φορά που το ανοίγω ένα άλλο νούμερο βλέπω 😛

IMG_0257.jpeg

Και στου γιου μου το ίδιο γίνεται, όταν έκανα την αίτηση για την απαλλαγή, τις πρώτες ημέρες έδειχνε το μειωμένο ποσό και από εκεί και μετά δείχνει το προηγούμενο, πριν την απαλλαγή των τελών, παρόλα αυτά η έκπτωση γίνεται κανονικά.

Εννοείται φυσικά ότι όλα πήραν την αύξηση των 0,90€, λόγω του e-bill.

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Με λογαρισμό 25,21 πριν την αφαίρεση e-bill μαζί με cosmote one(-10%) και χωρίς φόρο κινητής μου βγάζει αυτό.

Λογικά μετά τις αλλαγές στο e-bill θα πάει 26,10

 

IMG_1129.jpeg

Edited by user2163
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής για το θέμα που είχα θέσει παραπάνω τα δεδομένα έχουν ως εξής 

Πρέπει να ολοκληρωθεί η μετάβαση των γραμμών στην Cosmote και μετά να μου πούνε τι πέναλτι προκύπτει εάν φύγω να πάω στην Vodafone 

Εγω βρήκα στο Ίντερνετ το εξής άρθρο που λέει ότι τους πρώτους δυο μήνες πληρώνεις τα πάγια 2 μηνών σαν πρόστιμο συν τον εξοπλισμό και λοιπά που εγώ δεν έχω πάρει 

https://www.businessdaily.gr/tehnologia/64758_ta-kryfa-kosti-gia-tin-aposyndesi-apo-parohoys-tilepikoinonion?amp

 

Δεν ξέρω εάν ισχύει αυτό αλλά αν είναι έτσι τότε μου προκύπτει 50€ πέναλτυ για την κάθε γραμμή. Το ποσό αυτό μου είπαν από την Vodafone ότι θα μου το πληρώσουν αυτοί 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Tasos19s said:

Μέχρι στιγμής για το θέμα που είχα θέσει παραπάνω τα δεδομένα έχουν ως εξής 

Πρέπει να ολοκληρωθεί η μετάβαση των γραμμών στην Cosmote και μετά να μου πούνε τι πέναλτι προκύπτει εάν φύγω να πάω στην Vodafone 

Εγω βρήκα στο Ίντερνετ το εξής άρθρο που λέει ότι τους πρώτους δυο μήνες πληρώνεις τα πάγια 2 μηνών σαν πρόστιμο συν τον εξοπλισμό και λοιπά που εγώ δεν έχω πάρει 

https://www.businessdaily.gr/tehnologia/64758_ta-kryfa-kosti-gia-tin-aposyndesi-apo-parohoys-tilepikoinonion?amp

 

Δεν ξέρω εάν ισχύει αυτό αλλά αν είναι έτσι τότε μου προκύπτει 50€ πέναλτυ για την κάθε γραμμή. Το ποσό αυτό μου είπαν από την Vodafone ότι θα μου το πληρώσουν αυτοί 

Στους 2 πρώτους μήνες όντως έτσι είναι, πληρώνεις τα πάγια των 2 πρώτων μηνών, αυτό που δεν γνωρίζω όμως είναι αν τα υπολογίζουν με την έκπτωση ή πριν την έκπτωση. 

Λογικά όταν λάβεις τα συμβόλαια θα έχουν και το πινακάκι του πέναλτι, ανάλογα με τον μήνα αποχώρησης.

Τέλος ζήτησε από την Vodafone να σου επιβεβαιώσουν ρητά την δέσμευση τους, ότι θα σου καλύψουν εξολοκλήρου το πέναλτι αποχώρησης από τον ΟΤΕ, μην βρεθείς προ εκπλήξεως...   

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, jimmis11 said:

Στους 2 πρώτους μήνες όντως έτσι είναι, πληρώνεις τα πάγια των 2 πρώτων μηνών, αυτό που δεν γνωρίζω όμως είναι αν τα υπολογίζουν με την έκπτωση ή πριν την έκπτωση. 

Λογικά όταν λάβεις τα συμβόλαια θα έχουν και το πινακάκι του πέναλτι, ανάλογα με τον μήνα αποχώρησης.

Τέλος ζήτησε από την Vodafone να σου επιβεβαιώσουν ρητά την δέσμευση τους, ότι θα σου καλύψουν εξολοκλήρου το πέναλτι αποχώρησης από τον ΟΤΕ, μην βρεθείς προ εκπλήξεως...   

μου είπαν θα πληρώσεις το πέναλτι 

μια μας στείλεις τις αποδείξεις και θα πιστωθούν στους λογαριασμούς σου 

ξεκαθαρα μου το είπε γιατί το ρώτησα 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, jimmis11 said:

Στους 2 πρώτους μήνες όντως έτσι είναι, πληρώνεις τα πάγια των 2 πρώτων μηνών, αυτό που δεν γνωρίζω όμως είναι αν τα υπολογίζουν με την έκπτωση ή πριν την έκπτωση. 

Λογικά όταν λάβεις τα συμβόλαια θα έχουν και το πινακάκι του πέναλτι, ανάλογα με τον μήνα αποχώρησης.

Τέλος ζήτησε από την Vodafone να σου επιβεβαιώσουν ρητά την δέσμευση τους, ότι θα σου καλύψουν εξολοκλήρου το πέναλτι αποχώρησης από τον ΟΤΕ, μην βρεθείς προ εκπλήξεως...   

Πληρώνεις τα πάγια της σύμφωνης τιμής που σε δώσανε όχι της τιμής τιμοκατάλογο του πακέτου σου. Έκανα ανανέωση τον προηγούμενο μήνα σε gigamax 31 ευρώ τελικη τιμη και στον πίνακα του συμβολαίου για τον 1ο και  2ο μήνα με έχει πέναλτι 62 ευρώ τον 3ο μήνα ξεφεύγει το πέναλτι κατακόρυφα στα 170 ευρώ.

 

Οπότε άνετα μπορείς να κάνεις υπολογισμό πόσο είναι το πέναλτι που θα σου βγει και ας μην έχεις ενεργοποιηθεί ακόμα.

Edited by GreekMu
Link to comment
Share on other sites

On 4/9/2023 at 10:01 ΜΜ, spookype20 said:

Εγώ είχα συμφωνήσει για 27,76€ και ο 2ος λογαριασμός μου ήρθε 21,23€

Να πάρω να παραπονεθώ; 

 

3ος λογαριασμός... 22,21€ λόγω της αφαίρεσης της έκπτωσης του e-λογαριασμού.

Άρα συνεχίζω σε χαμηλότερη τιμή από αυτήν που είχαμε συμφωνήσει. !

image.thumb.png.acaa8bb9282accbd538fc6fc531f816d.png

Cosmote Gigamax Unlimited

image.png.6f06ff1e14ebeb68ab63112acc80734b.png

GH388, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6310i, Sharp GX15, Sony Ericsson K510i, Moto E770v, Moto RAZR V3i, Nokia E51, HTC Desire, maguro, mako, hammerhead, shamu, angler, marlin, taimen, bonito, coral, redfin, oriole, cheetah, husky, caiman, mustang & iPad 9th

Link to comment
Share on other sites

Παρά πολύ καλή τιμή για cosmote!!!! 

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, spookype20 said:

Άρα συνεχίζω σε χαμηλότερη τιμή από αυτήν που είχαμε συμφωνήσει. !

Το 30% του One που λέγαμε 😉

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, paanos said:

Το 30% του One που λέγαμε 😉

αυτή την έκπτωση που την δίνουν; δεν την αναγράφει πουθενά όπου έχω ψάξει.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, dennis99 said:

αυτή την έκπτωση που την δίνουν; δεν την αναγράφει πουθενά όπου έχω ψάξει.

Τηλεφωνικά την δίνουν. Σε εμένα την έδωσαν αλλά τελικά δεν με συνέφερε και δεν έφερα σταθερό. Αν πάρεις και τους πεις ότι θέλεις να κάνεις νέο συμβόλαιο ή κινητής ή σταθερής θα σου τη δώσουν 

Link to comment
Share on other sites

On 1/10/2023 at 8:21 ΠΜ, minast said:

Μπορείς.

Κανονικά η μεταβίβαση δεν επιφέρει ανανέωση, αλλά μπορεί να σου κάνουν καμία, προληπτικά 😄. Σημειώνω ότι έχει και κόστος, και λογικά θα σου ζητήσουν και αντίγραφο ταυτότητας.

Καλησπέρα ποιο είναι το τηλέφωνο του τμήματος προσφορών της cosmote για φορητότητα 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, hoback4a said:

Καλησπέρα ποιο είναι το τηλέφωνο του τμήματος προσφορών της cosmote για φορητότητα 

Δε νομίζω να υπάρχει.... Όπου έχω τηλεφωνήσει μου δίνουν τιμές site και επειδή δεν έχω και σταθερό δικό τους μου λένε 41,00€.... Δοκίμασα όλα τα τηλέφωνα τους είτε για φορητότητα καρτοκινητού είτε για μετατροπή καρτοκινητού... αλλά τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, hoback4a said:

Καλησπέρα ποιο είναι το τηλέφωνο του τμήματος προσφορών της cosmote για φορητότητα 

2106295102

2103507842

2106295102

2106269162 Ψύχα Κωνσταντίνα

 Στον πρώτο αριθμό, καλούσα εγώ και είχα πετύχει πολύ καλή προσφορά.

Τους άλλους 3, τους έχω σημειώσει πρόσφατα, από αλλού.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, sou_d said:

2106295102

2103507842

2106295102

2106269162 Ψύχα Κωνσταντίνα

 Στον πρώτο αριθμό, καλούσα εγώ και είχα πετύχει πολύ καλή προσφορά.

Τους άλλους 3, τους έχω σημειώσει πρόσφατα, από αλλού.

ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας συγγνώμη που σας κουράζω αλλά θα ήθελα την άποψη σας και ειδικά ως μέλος που είμαι τόσα χρόνια εδώ.

Έχω ένα συμβόλαιο Απεριόριστα όλα Cosmote με 19 € το μήνα , Και το σταθερό. Επίσης είχα μία σύνδεση που την είχα δώσει στον αδερφό μου και το καλοκαίρι αιτήθηκα  να γίνει καρτοκινητό. Από λάθος καθαρά της εταιρείας στείλανε ένα μήνυμα ,εγώ εκείνη την ημέρα δεν το είδα ,ούτε ο αδερφός μου το κατάλαβε ,και αντί να το κάνουν  καρτοκινητό το διέγραψαν  εντελώς. Όταν γύρισε ο αδερφός μου από τις σπουδές και είδε το τηλέφωνο κομμένο εντελώς προσπαθήσαμε να το επαναφέρουμε Και μας είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό και δεν θα μπορούσε άμεσα να γίνει αυτό και θα το επιλύσουν. Όταν ξαναεπέστρεψε τώρα ο αδερφός μου τελικά δεν είχε γινει τίποτα ,μέχρι που κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα η καρτέλα μου στο σύστημα  Και δεν μπορούσε κανένα νούμερο να επανασυνδεθεί . Το φτιάξανε κι αυτό πήγε στο Ειδικό τμήμα της Cosmote  . Μας είπαν ότι για να γίνει καρτοκινητό Ή αν θέλουμε συμβόλαιο φτηνό Και να μη χάσουμε τον αριθμό μπορούμε να το κάνουμε Cosmote basic και μετά καρτοκινητό. Κάνουμε λοιπόν αίτηση αφού φτιάξανε το θέμα της καρτέλας, Και μου ζητάνε 200 € εγγύηση.

Ο συνδρομητής που είμαι έξι μήνες στην κινητή έχω πληρώσει πάντα το λογαριασμό μου πριν λήξει . Δεν έχω καμία Οφείλη   ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό το  σταθερό το εχω πάρα πολλά χρόνια.

Τρίτον παραδέχθηκαν ότι έκαναν  λάθος και το αποσύνδεσαν, Και λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν έναν αριθμό που το χρησιμοποιούσε ο αδερφός μου; Πρόβλημα σου φτιάχτο .

Μου είπανε ότι θα το διαπραγματευτούν από το κατάστημα το θέμα της Εγγυήσεις  ή αλλιώς θα προσπαθήσουν να το κάνουν κάτω κινητό αν γίνεται τους λέω ότι αν γίνετε εσείς φταίτε.. Εγώ είχα καταχωρήσει αίτημα να γίνει καρτοκινητό.

Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα.

Εσείς τι πραγματικά θα κάνατε ποια είναι η εμπειρία σας; Δεν μπορούν να γυρίσουνε ένα κινητό σε καρτοκινητό; Πως μπορούν να ζητάνε και μάλιστα έχει γίνει θέμα και από άλλους ανεξέλεγκτα εγγυήσεις Χωρίς να έχουν χρέοι πουθενά; Αυτό είναι το ευχαριστώ.
Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Edited by Eliseos
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Eliseos said:

Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Ψάξε άλλο κατάστημα. Σαφώς έχεις πέσει θύμα εκμετάλλευσης αφού δείχνεις ανάγκη για ένα νούμερο και αυτό συμβουλεύουν όλοι οι μανατζαρέοι τα καταστήματα. Ίσως σε ένα άλλο κατάστημα να είναι λιγότερο απατεώνες. Δοκίμασε ονλαιν αν σου έχουν φτιάξει την καρτέλα ή κάνε αίτηση φορητότητας για αντιπροσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...