Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά κάπου είδα προχθές μέσα στην εφαρμογή my Cosmote μια ρύθμιση που έλεγε να σε ενημερώνει όταν καταναλώσεις το 80% του υπολοίπου σου. Και την ξετικαρα. Ψάχνω σήμερα και δεν την βρίσκω πουθενά!! Που μπορώ να την βρω θυμάται κανείς;

Πατας πανω στο στρογγυλο που λεει υο ονομα σου και πας ειδοποιησεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πατας πανω στο στρογγυλο που λεει υο ονομα σου και πας ειδοποιησεις.
Το μόνο που λέει είναι αυτό e0e0b44d1fb6c6ef252db7361bf28962.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω στείλει mail στην Cosmote, έχω ανοίξει live chat στη σελίδα τους, έχω μιλήσει στο facebook chat, αλλά σαφή απάντηση δεν πήρα.

Στο mail 0 απάντηση, στο live chat νόμιζαν αρχικά ότι ήθελα να κλείσω τους αριθμούς κι όταν ανέφερα για φορητότητα μου είπε η τύπισσα πως ¨κοιτάξτε πιο πάνω" αποφεύγοντας ν' απαντήσει, ενώ στο facebook chat μετά από 3 διαφορετικά άτομα που μου απαντούσαν μου έγραψαν: "αν καταλάβαμε καλά" ότι τι φάση? Κάθισαν 3-4 άτομα πάνω από το pc κι έψαχναν λύση σε βιβλία κβαντοφυσικής?! Για να μου πουν πως πρέπει να συνομιλήσω με το τμήμα ακυρώσεων! :X Έχω ζητήσει να με καλέσουν, αλλά δε βλέπω φως στο τούνελ :p

 

Η ερώτησή μου ήταν: σύμφωνα με τον πίνακα στο συμβόλαιο 13.7 παράγραφος, για υπόλοιπα επιδότησης ο 24ος μήνας είναι 0%. Ο λογαριασμός μου είναι (παράδειγμα) 15 Φεβρουαρίου με 14 Μαρτίου και το οικογενειακό συμβόλαιο λήγει 11 Μαρτίου. Μπορώ από αρχές Μαρτίου να προβώ σε φορητότητα? Με τη λογική, ότι έχω ήδη πληρώσει για μέχρι 14 Μαρτίου.

 

Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει κι απαντήσει, θα μπορούσε να μου αναφέρει και σε ποιό σημείο αναγράφεται?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ Δε μπορεί να καταλάβει η Cosmote ότι δε ζούμε εποχή '90 που ήταν μονοπώλιο?!

Υ.Γ.2 Μόνο εγώ είμαι τόσο γκαντέμης που δε μπορώ να λάβω μια σωστή απάντηση ή μόλις ακούν τη λέξη φορητότητα αρχίζουν τους εξορκισμούς?!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω στείλει mail στην Cosmote, έχω ανοίξει live chat στη σελίδα τους, έχω μιλήσει στο facebook chat, αλλά σαφή απάντηση δεν πήρα.

Στο mail 0 απάντηση, στο live chat νόμιζαν αρχικά ότι ήθελα να κλείσω τους αριθμούς κι όταν ανέφερα για φορητότητα μου είπε η τύπισσα πως ¨κοιτάξτε πιο πάνω" αποφεύγοντας ν' απαντήσει, ενώ στο facebook chat μετά από 3 διαφορετικά άτομα που μου απαντούσαν μου έγραψαν: "αν καταλάβαμε καλά" ότι τι φάση? Κάθισαν 3-4 άτομα πάνω από το pc κι έψαχναν λύση σε βιβλία κβαντοφυσικής?! Για να μου πουν πως πρέπει να συνομιλήσω με το τμήμα ακυρώσεων! :X Έχω ζητήσει να με καλέσουν, αλλά δε βλέπω φως στο τούνελ :p

 

Η ερώτησή μου ήταν: σύμφωνα με τον πίνακα στο συμβόλαιο 13.7 παράγραφος, για υπόλοιπα επιδότησης ο 24ος μήνας είναι 0%. Ο λογαριασμός μου είναι (παράδειγμα) 15 Φεβρουαρίου με 14 Μαρτίου και το οικογενειακό συμβόλαιο λήγει 11 Μαρτίου. Μπορώ από αρχές Μαρτίου να προβώ σε φορητότητα? Με τη λογική, ότι έχω ήδη πληρώσει για μέχρι 14 Μαρτίου.

 

Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει κι απαντήσει, θα μπορούσε να μου αναφέρει και σε ποιό σημείο αναγράφεται?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ Δε μπορεί να καταλάβει η Cosmote ότι δε ζούμε εποχή '90 που ήταν μονοπώλιο?!

Υ.Γ.2 Μόνο εγώ είμαι τόσο γκαντέμης που δε μπορώ να λάβω μια σωστή απάντηση ή μόλις ακούν τη λέξη φορητότητα αρχίζουν τους εξορκισμούς?!

 

Πρεπει η φορητοτητα αν γινει εντος κοσμοτε,δηλαδη απο συμβολαιο σε καρτοκινητο να γινει διακοπη με τους κωδικους και στις 14/3 να γυρισει το συμβολαιο σε καρτοκινητο κοσμοκαρτα.Αν πας σε αλλη εταιρεια το κανεις μια-δυο μερες πριν για καταστημα.Wind γινεται και online αρκει να συννενοηθεις ποτε θα μεταφερθεις στο δικτυο τους κλπ.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Φορητότητα των αριθμών στη Wind σκοπεύουμε να κάνουμε, απλά μου φαίνεται ύποπτο που δε λαμβάνω μια σαφή απάντηση απ' την Cosmote. Σ' ευχαριστώ για το χρόνο και την απάντησή σου
Link to comment
Share on other sites

Να μια σαφή απάντηση: Πρόκειται για συνηθισμένη παρεξήγηση . Ο 24ος μήνας δεν είναι στο 0% αλλά στο 16 % .

Το συμβόλαιο σου γράφει πάνω από τον πίνακα :Μήνες παραμονής , και από κάτω γράφει :24. Αυτό με απλά Ελληνικά σημαίνει 25ος μήνας και όχι 24ος.

Βεβαίως από την έναρξη του 24ου μήνα έχεις ήδη προπληρώσει τον 24ο μήνα μια που η συνδρομή προκαταβάλεται. Και ναι μπορείς να φύγεις χάνοντας τον ενα μήνα που έχεις προπληρώσει.

Δεν νομίζω όμως ότι αυτό οδηγεί σε κάποιο κέρδος . Για πιό λόγο να χάσεις την προκαταβολή ; Για πιό λόγο να προπληρώσεις ένα μήνα και μετά να φύγεις; Αφού είναι πληρωμένος εγώ θα καθόμουν μέχρι την τελευταία ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Να μια σαφή απάντηση: Πρόκειται για συνηθισμένη παρεξήγηση . Ο 24ος μήνας δεν είναι στο 0% αλλά στο 16 % .

Το συμβόλαιο σου γράφει πάνω από τον πίνακα :Μήνες παραμονής , και από κάτω γράφει :24. Αυτό με απλά Ελληνικά σημαίνει 25ος μήνας και όχι 24ος.

Βεβαίως από την έναρξη του 24ου μήνα έχεις ήδη προπληρώσει τον 24ο μήνα μια που η συνδρομή προκαταβάλεται. Και ναι μπορείς να φύγεις χάνοντας τον ενα μήνα που έχεις προπληρώσει.

Δεν νομίζω όμως ότι αυτό οδηγεί σε κάποιο κέρδος . Για πιό λόγο να χάσεις την προκαταβολή ; Για πιό λόγο να προπληρώσεις ένα μήνα και μετά να φύγεις; Αφού είναι πληρωμένος εγώ θα καθόμουν μέχρι την τελευταία ημέρα.

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/oroi-paroxis-simvolaiou-cosmote.pdf

Στην παράγραφο 13.7 έχει το πινακάκι και στον 24ο γράφει 0% για υπόλοιπο επιδότησης, γιατί είχαμε πάρει συσκευή. Αντίγραφο δεν έχω, είχα ανανεώσει στο Γερμανό πριν 2 χρόνια με μια υπογραφή στο touch, αλλά ζήτησα και περιμένω, είπαν 2 μέρες απ' την Cosmote.

 

Σ' αυτό που λες δεν έχεις άδικο, απλά σπάζομαι με την αντιμετώπισή τους και για τα λεφτά που τραβούσαν με τις αυξήσεις και μας κρατούσαν δέσμιους με τη ρημαδοεπιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Μήνες παραμονής στο επιλεγμένο πρόγραμμα 0 σημαίνει ότι βρίσκεσαι στον πρώτο μήνα

Κατ αναλαγία :

Μήνες επιλογής στο επιλεγμένο πρόγραμμα 23 σημαίνει ότι είσαι στον 24ο μήνα

Μήνες παραμονής στο επιλεγμένο πρόγραμμα 24 σημαίνει ότι είσαι στον 25ο μήνα

Να τονίσω επίσης ότι λέει 24 και όχι 24ο όπως διαβάζεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

:confused:

Μάλλον κάτι δεν πιάνω!

24ος μήνας = λήξη συμβολαίου, στην περίπτωσή μου Μάρτιος και πιο συγκεκριμένα 11 Μαρτίου.

Στο πινακάκι δεξιά τέρμα, 24ος μήνας σε διάρκεια 24μηνη 0%

 

Οπότε αν καταλαβαίνω αυτό που λες, για 25ο μήνα είναι παραπάνω απ' τη διάρκεια συμβολαίου μου?! Δηλαδή βάσει μετρητή λογαριασμού 15 Μαρτίου με 14 Απριλίου? Μπερδεύτηκα! :O

Link to comment
Share on other sites

Ελληνικά το γράφει ,Απλά διαβασε το όλο

Γράφει : μήνες παραμονής 24.πουθενά δεν λέει 24ο

Απόρώ που το βλέπεις αυτό.

24 μήνες και μία ημέρα βρίσκεσαι στον 25ο και είσαι ελεύθερος

Link to comment
Share on other sites

Έρχονται και νέες αυξήσεις στα συμβόλαια κινητής της cosmote.

Σε γενικές γραμμές:

• Δεν αυξάνονται άμεσα οι τιμές, απλά αυξάνουν τις τιμές μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων παροχών. Δηλαδή αυξάνουν το κόστος SMS και MB.

• Επίσης αυξάνουν το κόστος παγίου το Basic πακέτο (παλιό μηδενικό συμβόλαιο).

• Η αύξηση που θα επηρεάσει τους περισσότερους είναι η μείωση της έκπτωσης σε περίπτωση οικογενειακού πακέτου από 10% σε 7%

 

Πληροφορίες εδώ

Link to comment
Share on other sites

Απλά αστεία η κοσμοτέ. Έχω ανανέωση συμβολαίου και μου δίνουν έκπτωση 7€ στο πάγιο και με την έκπτωση λόγω κοσμοτέ σταθερού μου δίνουν ένα επιπλέον 15% και πάμε στην μαγική τιμή των 36€ για 1500 λεπτά και μηνυματα προς κοσμοτέ και180 λεπτά ομιλίας προς τρίτους και 1gb ιντερνετ. Για όλα αυτά έδινα 24 € και μετά πήγα στα 28€ . Δεν δίνω με τίποτα 36€ αντι να έχουν ίδιες ή και λίγο καλύτερες τιμές κάνουν το ανάποδο. Σε 40 μέρες θα κάνω μετατροπή σε κάρτα με 15€ και βλέπουμε.....
3ipnas mesa mou to zwo!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι. Ισως η "ιδέα" μου,βοηθήσει και άλλους.

 

Μετα απο 2 εβδομάδες περίπου ολοκληρώθηκε η φορητότα σε σταθερή/κινητή απο CYTA.

Υπήρξε ταλαίπωρια,η οποία κατα τη γνώμη μου οφείλεται στην έλλειψη/απαγόρευση επικοινωνίας μεταξύ 13888 και τμημάτων προώθησης προιόντων/ειδικών προσφορών/φορητoτητας.

Τα τελευταία,σου δίνουν την εντύπωση οτι έχουν σχεδόν πλήρη αυτονομία σε θέματα προσφορών,υπηρεσίων,πρόσβασης σε στοιχεία.

Το οτι ακόμη και για να μιλήσεις στον πωλητή "σου",δεν μπορεί να σε συνδέσει το 13888,αλλά ακόμη και να πάρεις τηλ. στο ...300 θα πρέπει να αφήσεις μνμα ώστε να σε καλέσει αυτός πίσω και δεν μπορούν να σε συνδέσουν απευθείας μαζί του,ακόμη και απο το ίδιο τμήμα,δείχνει τη πλήρη αυτονομία του κάθε εργαζομένου.

 

Πάμε στο ψητό. Πέτυχα τις εξής προσφορές :mobile L (700 λεπτά,150 sms 1.15GB+1GB λογω συνδιαστικού με σταθερή,απεριόριστη επικοινωνία μεταξύ σταθερής και κινητής) στα 12.20 ευρώ τελική Τιμή. Double Play 24 XL( 360 λεπτά προς κινητά,απεριόριστα σταθερά,απεριόριστη ομιλία προς το κινητό μου, εως 24Mbps,πραγματικη ταχυτητα 17mbps) στα 26,70 τελική τιμή.

Τη παραπάνω προσφορά τη πέτυχα,καλώντας μόνος μου στο τμήμα ειδικών προσφορών,περίπου 3 φορές.

Τις πρώτες φορές,προσπαθόντας να πετύχω έστω την ίδια τιμή που έδινα στο συνδιαστικό της CYTA,με μόνο κέρδος τη σαφή Ποιότική αναβάθμιση υπηρεσίων. (72 mpbs download 4g παρεπιπτόντως!!!!) έκανα μια τρύπα στο νερό,καθώς οι προσφορές που μου έδιναν ηταν η ιδια στη σταθερή αλλα στη κινητή 40 ευρώ και χωρίς το εξτρα 1gb.

Εκεί,κατάλαβα και το κόλπο,όταν τους ανέφερα οτι η αντιπροσφορά που είχα λάβει απο αυτούς 2 χρόνια πριν,ήταν σαφώς καλύτερη απο αυτή που μου έδιναν τώρα,για να ξαναγυρίσω. Τότε μια υπάλληλος (καλή της ώρα εκεί που είναι),μου ανέφερε οτι "2 χρόνια πριν? Κύριε μου,οι προσφορές που γίνονται τηλεφωνικώς ισχύουν για 1 ΜΗΝΑ".

Την επόμενη μέρα λοιπόν,ξαναπαίρνω τηλέφωνο,,λέγοντας οτι τάχα μου με είχαν πάρει τηλέφωνο "κανα μήνα πριν" δίνοντας μου τελική τιμή στα 45 ευρώ (υπόψιν οτι στη CYTA έδινα 53 ευρώ) στο συνδιαστικό,λέγοντας πάνω κάτω ένα πακέτο που βόλευε εμένα. Τελείως χαλαρός,απλά ρωτούσα εαν τυχών ίσχυε αυτή προσφορά,που φυσικά δεν είχε γίνει ποτε.

Εδώ να σημειώσω οτι ΔΕΝ ΠΙΕΣΑ,ΕΞΑΠΑΤΗΣΑ κανέναν,γιατι πολύ απλά αυτή η προσφορά θα μπορούσε να είχε γίνει,όπως γίνεται σε τόσους και θα μπορούσαν επίσης να δούν οτι εφόσον δεν φαίνεται καμμία τέτοια καταγεγραμένη προσφόρα στον αριθμό μου,να μου ποιον οτι απλώς είχε διαγραφεί.

Αφου λοίπον λέω αυτά,ο ευγενάστατος κύριος στην άλλη ακρη της γραμμής,μου πρόσφερε το πακέτο που ήθελα στα 39 ευρω έναντι 45 που στόχευα (υπενθυμίζω οτι στη CYTA πλήρωνα 53) και μάλιστα με 1gb δώρο και δωρεaν επικοινωνία ανάμεσα σε σταθερή και κινητή.

Φυσικά τρελάθηκα όταν άκουσα τις τιμες και αφου επιβεβαίωσα την ΚΑΘΕ ΤΙΜΗ και ΚΑΘΕ παρoχη 3 φορές,προχώρησα τις επόμενες μέρες σε προφορική αίτηση,φορητότητα κτλ κτλ.

 

Υπήρξε ταλαιπωρία καθώς ενώ είχε περάσει μια εβδομάδα σχεδόν απο την υπογραφή συμβολαίων,το αίτημα της σταθερής δεν φαινόταν ακόμη πουθενά,μετά απο τηλέφωνο μου στο 13888 το έτρεξαν και σε 2 24ωρα είχε προχωρήσει η φορητότητα,σταλεί ο εξοπλισμός και ενεργοποιηθεί η γραμμη. (cyta 12 mbps/cosmote 16-17 mbps).

 

Η φορήτοτητα της κινητής με ταλαιπώρησε πολύ περισσoτερο,καθώς χρειάστηκαν 2 εβδομάδες σχεδόν απο την υπογραφή των συμβολαίων έως την φορητότητα και το αποδίδω στον όγκο αιτήσεων και ίσως σε ανοργάνωση της CYTA που λόγω πρόσφατης πλήρης εξαγοράς απο τη VODAFONE ίσως βρίσκεται σε μεταβατικo στάδιο. Παρεπιπτόντως,ενώ εχθές είχε ενεργοποιηθεί η sim της cosmote, η sim της cyta μου λειτουργούσε κανονικά,έχοντας σημα,μπορούσα να ΚΑΝΩ κλήσεις ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΕΧΤΩ,κάτι που φυσικά ούτε το ήξερα,ουτε μου ερχόντουσαν μνματα που να με ειδοποιούν για τις κλήσεις αλλα ούτε και για την ολοκλήρωση της φορητότητας. Ευτυχώς δηλαδή που ξαναπήρα εγω στο ...300 και μου είπαν οτι η sim μου έχει ενεργοποιηθεί.

Φανταστείτε λοιπόν να περίμενα να "σβήσει" απο μόνη της η sim.Ακόμη η sim της cyta λειτουργεί και με αφήνει να κανω κλήσεις,σχεδόν 24 ωρες μετά!

Στο foritotita.gr φαίνετα κανονικά οτι είμαι στην cosmote φυσικά.

Να αναφέρω επίσης οτι ή πρώτη αίτηση φορητότητας κινήτης απορρίφθηκε για άγνωστους λόγους.

Το τμήμα φορητότητας εκείνη τη μέρα με ενήμερωσε οτι είχαν δεκάδες απορρίψεις απο τη cyta,καθώς τα αντίστοιχα τμήματα τους ήταν κλειστά για άγνωστο λoγο.

 

Ελπίζω αυτή η εμπειρία μου,να βοηθήσει κάποιος αναγνώστες εδω μέσα όπως βοήθησαν και εμένα,αντίστοιχα posts.

Η συμβουλή μου απο τη μικρή μου εμπειρία είναι να το "κυνηγάτε" και μην αφήνετε τίποτα στη τύχη. Δυστυχώς χρειάζονται "πρήξιμο",όπως κάθε εταιρία τέτοιου είδους.

Πρήξιμο και διπλωματία.

Ευτύχως,ο "πωλητής" μου,ήταν σωστός και έντιμος,επικοινωνόντας μαζί μου,κάθε φορά που χρειαζόμουν κάτι.Ευγενέστατος και ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ χωρίς να μασάει τα λoγια του.

Μπράβο στην Cosmote γιαυτο. Οι σωστοί πρέπει να αναδεικνύονται και να επιβραβεύονται.

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι. Ισως η "ιδέα" μου,βοηθήσει και άλλους.

 

Μετα απο 2 εβδομάδες περίπου ολοκληρώθηκε η φορητότα σε σταθερή/κινητή απο CYTA.

Υπήρξε ταλαίπωρια,η οποία κατα τη γνώμη μου οφείλεται στην έλλειψη/απαγόρευση επικοινωνίας μεταξύ 13888 και τμημάτων προώθησης προιόντων/ειδικών προσφορών/φορητoτητας.

Τα τελευταία,σου δίνουν την εντύπωση οτι έχουν σχεδόν πλήρη αυτονομία σε θέματα προσφορών,υπηρεσίων,πρόσβασης σε στοιχεία.

Το οτι ακόμη και για να μιλήσεις στον πωλητή "σου",δεν μπορεί να σε συνδέσει το 13888,αλλά ακόμη και να πάρεις τηλ. στο ...300 θα πρέπει να αφήσεις μνμα ώστε να σε καλέσει αυτός πίσω και δεν μπορούν να σε συνδέσουν απευθείας μαζί του,ακόμη και απο το ίδιο τμήμα,δείχνει τη πλήρη αυτονομία του κάθε εργαζομένου.

 

Πάμε στο ψητό. Πέτυχα τις εξής προσφορές :mobile L (700 λεπτά,150 sms 1.15GB+1GB λογω συνδιαστικού με σταθερή,απεριόριστη επικοινωνία μεταξύ σταθερής και κινητής) στα 12.20 ευρώ τελική Τιμή. Double Play 24 XL( 360 λεπτά προς κινητά,απεριόριστα σταθερά,απεριόριστη ομιλία προς το κινητό μου, εως 24Mbps,πραγματικη ταχυτητα 17mbps) στα 26,70 τελική τιμή.

Τη παραπάνω προσφορά τη πέτυχα,καλώντας μόνος μου στο τμήμα ειδικών προσφορών,περίπου 3 φορές.

Τις πρώτες φορές,προσπαθόντας να πετύχω έστω την ίδια τιμή που έδινα στο συνδιαστικό της CYTA,με μόνο κέρδος τη σαφή Ποιότική αναβάθμιση υπηρεσίων. (72 mpbs download 4g παρεπιπτόντως!!!!) έκανα μια τρύπα στο νερό,καθώς οι προσφορές που μου έδιναν ηταν η ιδια στη σταθερή αλλα στη κινητή 40 ευρώ και χωρίς το εξτρα 1gb.

Εκεί,κατάλαβα και το κόλπο,όταν τους ανέφερα οτι η αντιπροσφορά που είχα λάβει απο αυτούς 2 χρόνια πριν,ήταν σαφώς καλύτερη απο αυτή που μου έδιναν τώρα,για να ξαναγυρίσω. Τότε μια υπάλληλος (καλή της ώρα εκεί που είναι),μου ανέφερε οτι "2 χρόνια πριν? Κύριε μου,οι προσφορές που γίνονται τηλεφωνικώς ισχύουν για 1 ΜΗΝΑ".

Την επόμενη μέρα λοιπόν,ξαναπαίρνω τηλέφωνο,,λέγοντας οτι τάχα μου με είχαν πάρει τηλέφωνο "κανα μήνα πριν" δίνοντας μου τελική τιμή στα 45 ευρώ (υπόψιν οτι στη CYTA έδινα 53 ευρώ) στο συνδιαστικό,λέγοντας πάνω κάτω ένα πακέτο που βόλευε εμένα. Τελείως χαλαρός,απλά ρωτούσα εαν τυχών ίσχυε αυτή προσφορά,που φυσικά δεν είχε γίνει ποτε.

Εδώ να σημειώσω οτι ΔΕΝ ΠΙΕΣΑ,ΕΞΑΠΑΤΗΣΑ κανέναν,γιατι πολύ απλά αυτή η προσφορά θα μπορούσε να είχε γίνει,όπως γίνεται σε τόσους και θα μπορούσαν επίσης να δούν οτι εφόσον δεν φαίνεται καμμία τέτοια καταγεγραμένη προσφόρα στον αριθμό μου,να μου ποιον οτι απλώς είχε διαγραφεί.

Αφου λοίπον λέω αυτά,ο ευγενάστατος κύριος στην άλλη ακρη της γραμμής,μου πρόσφερε το πακέτο που ήθελα στα 39 ευρω έναντι 45 που στόχευα (υπενθυμίζω οτι στη CYTA πλήρωνα 53) και μάλιστα με 1gb δώρο και δωρεaν επικοινωνία ανάμεσα σε σταθερή και κινητή.

Φυσικά τρελάθηκα όταν άκουσα τις τιμες και αφου επιβεβαίωσα την ΚΑΘΕ ΤΙΜΗ και ΚΑΘΕ παρoχη 3 φορές,προχώρησα τις επόμενες μέρες σε προφορική αίτηση,φορητότητα κτλ κτλ.

 

Υπήρξε ταλαιπωρία καθώς ενώ είχε περάσει μια εβδομάδα σχεδόν απο την υπογραφή συμβολαίων,το αίτημα της σταθερής δεν φαινόταν ακόμη πουθενά,μετά απο τηλέφωνο μου στο 13888 το έτρεξαν και σε 2 24ωρα είχε προχωρήσει η φορητότητα,σταλεί ο εξοπλισμός και ενεργοποιηθεί η γραμμη. (cyta 12 mbps/cosmote 16-17 mbps).

 

Η φορήτοτητα της κινητής με ταλαιπώρησε πολύ περισσoτερο,καθώς χρειάστηκαν 2 εβδομάδες σχεδόν απο την υπογραφή των συμβολαίων έως την φορητότητα και το αποδίδω στον όγκο αιτήσεων και ίσως σε ανοργάνωση της CYTA που λόγω πρόσφατης πλήρης εξαγοράς απο τη VODAFONE ίσως βρίσκεται σε μεταβατικo στάδιο. Παρεπιπτόντως,ενώ εχθές είχε ενεργοποιηθεί η sim της cosmote, η sim της cyta μου λειτουργούσε κανονικά,έχοντας σημα,μπορούσα να ΚΑΝΩ κλήσεις ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΕΧΤΩ,κάτι που φυσικά ούτε το ήξερα,ουτε μου ερχόντουσαν μνματα που να με ειδοποιούν για τις κλήσεις αλλα ούτε και για την ολοκλήρωση της φορητότητας. Ευτυχώς δηλαδή που ξαναπήρα εγω στο ...300 και μου είπαν οτι η sim μου έχει ενεργοποιηθεί.

Φανταστείτε λοιπόν να περίμενα να "σβήσει" απο μόνη της η sim.Ακόμη η sim της cyta λειτουργεί και με αφήνει να κανω κλήσεις,σχεδόν 24 ωρες μετά!

Στο foritotita.gr φαίνετα κανονικά οτι είμαι στην cosmote φυσικά.

Να αναφέρω επίσης οτι ή πρώτη αίτηση φορητότητας κινήτης απορρίφθηκε για άγνωστους λόγους.

Το τμήμα φορητότητας εκείνη τη μέρα με ενήμερωσε οτι είχαν δεκάδες απορρίψεις απο τη cyta,καθώς τα αντίστοιχα τμήματα τους ήταν κλειστά για άγνωστο λoγο.

 

Ελπίζω αυτή η εμπειρία μου,να βοηθήσει κάποιος αναγνώστες εδω μέσα όπως βοήθησαν και εμένα,αντίστοιχα posts.

Η συμβουλή μου απο τη μικρή μου εμπειρία είναι να το "κυνηγάτε" και μην αφήνετε τίποτα στη τύχη. Δυστυχώς χρειάζονται "πρήξιμο",όπως κάθε εταιρία τέτοιου είδους.

Πρήξιμο και διπλωματία.

Ευτύχως,ο "πωλητής" μου,ήταν σωστός και έντιμος,επικοινωνόντας μαζί μου,κάθε φορά που χρειαζόμουν κάτι.Ευγενέστατος και ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ χωρίς να μασάει τα λoγια του.

Μπράβο στην Cosmote γιαυτο. Οι σωστοί πρέπει να αναδεικνύονται και να επιβραβεύονται.

Αυτα!

Τηλεφώνησες σε κάποιο συγκεκριμένο νούμερο η από το 13888 σε σύνδεσαν στο ανάλογο τμήμα κ πειρες την προσφορά?

Γιατί σε 2 μήνες (έχουμε ακόμα λίγο καιρό) τελειώνει η δέσμευση στα 3 συμβόλαια μ (έχω πάρει επιδότηση συσκευής) και φοβάμαι ότι δεν θα ακούσω καμία σοβαρή προσφορά και ας έχω τώρα 4 κινητά και 2 σταθερά στο ίδιο ΑΦΜ.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Έρχονται και νέες αυξήσεις στα συμβόλαια κινητής της cosmote.

Σε γενικές γραμμές:

• Δεν αυξάνονται άμεσα οι τιμές, απλά αυξάνουν τις τιμές μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων παροχών. Δηλαδή αυξάνουν το κόστος SMS και MB.

• Επίσης αυξάνουν το κόστος παγίου το Basic πακέτο (παλιό μηδενικό συμβόλαιο).

• Η αύξηση που θα επηρεάσει τους περισσότερους είναι η μείωση της έκπτωσης σε περίπτωση οικογενειακού πακέτου από 10% σε 7%

 

Πληροφορίες εδώ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ρε δε βάζουν μυαλό αυτοί!!!

Η εμπειρία μου με το οικογενειακό και την έκπτωση 10%, είναι πραγματικά πως τα φέρνουν όπως τους συμφέρει και πληρώνεις μια η άλλη

 

:!::!::!: (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή επιδότησης τερματικού

εξοπλισμού) :!::!::!:

Προσοχή εδώ στα παιδιά που έχουν επιδότηση.

 

Φίλε @Alex1919 σου βγάζω το καπέλο!

 

 

Εγώ με τη σειρά μου, μόνο ξενέρωμα έχω με την Cosmote. Περιμένω από Κυριακή να μου στείλουν τ' αντίγραφα των συμβολαίων. Μίλησα μαζί τους στο facebook chat, δίνω τον αριθμό μου ζητώντας να με καλέσουν Δευτέρα 05/02/2018 γύρω στις 3, πάει 6 ξαναστέλνω μήνυμα και μου κάνουν paste πως σας καλέσαμε κ δεν ήταν εφικτή η επικοινωνία! Το κινητό δίπλα μου, τσίτα σήμα περιέργως, κλήσεις 0. Τα μπάλωσαν τάχα μου πως η απάντηση ήταν γι άλλο συνδρομητή... Χθές σιγήν ιχθύος, ξαναστέλνω μήνυμα και μου λένε πως δε μπορούμε να σας καλέσουμε γιατί είστε Μητρώο 11, ενώ άλλες φορές μια χαρά καλούσαν συν ότι είχα ήδη ζητήσει να δέχομαι κλήσεις της Cosmote. Και σήμερα έλαβα Mail να μου λένε πως δεν ήταν εφικτή η επικοινωνία!!! Δάκρυ! Τους έστειλα screenshots από τις συνομιλίες με ημερομηνίες κι ασφαλώς τους είπα πως πλέον δε μ' ενδιαφέρει καμία επικοινωνία μαζί τους.

 

Θα μου πείς: καλά ρε άνθρωπε, γιατί δεν καλείς εσύ? Για 2 λόγους φίλοι μου: 1) δε θέλω να τους χαρίσω τα 0,20 και 2) όσες φορές κάλεσα παλαιότερα με τις αυξήσεις που τελικά δεν έλαβαν χώρα, ή θα έβγαινε μήνυμα πως όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι και κλείσιμο ή χτυπούσε 2 φορές και γείωση. Λυπάμαι που η Ε.Ε.Τ.Τ. δεν τους αγγίζει, αλλά περισσότερο λυπάμαι για το παιχνίδι με τη νοημοσύνη μας. Τί στο καλό, ακούν για διακοπή/φορητότητα και τρέχουν να πάρουν το κιτ εξορκισμού "ΜΗ ΤΖΙΖ ΚΑΚΟ"?!

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφώνησες σε κάποιο συγκεκριμένο νούμερο η από το 13888 σε σύνδεσαν στο ανάλογο τμήμα κ πειρες την προσφορά?

Γιατί σε 2 μήνες (έχουμε ακόμα λίγο καιρό) τελειώνει η δέσμευση στα 3 συμβόλαια μ (έχω πάρει επιδότηση συσκευής) και φοβάμαι ότι δεν θα ακούσω καμία σοβαρή προσφορά και ας έχω τώρα 4 κινητά και 2 σταθερά στο ίδιο ΑΦΜ.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Πήρα απευθείας στο τμήμα ειδικών προσφορών,είχα αποθηκεύμενο τον αριθμό εδω και 2 χρόνια,απο τότε που μου είχε γίνει η αντιπροσφορά : 2106290500. Αυτοί,χωρίς να μου το πούν,άφησαν μνμα στο τμημα προώθησης προιοντων 210 800 6300 και με πήραν πίσω τηλέφωνο.

Οι είδικες προσφορές μου το έδωσαν 40 ευρω mobile large, οι προωθήσεις 12.20 με ενα επιπλέον GB.

Έχω την εντύπωση οτι πρέπει να πέσεις στον σωστό υπάλληλο και υπο τις κατάλληλες συνθήκες.

Ισως έπαιξε ρόλο,οτι ήμουν CYTA.

Εαν είσαι Cosmote ηδη,δοκίμασε αυτό το κόλπο,δεν κοστίζει τίποτα.Εαν δε πετύχει,κάνεις μια ωραία φορητότητα στη CYTA και θα σου κάνουν αντιπροσφορά που θα τρίβεις τα μάτια σου.

Κάποια κόντρα παίζει μεταξύ CYTA&COSMOTE,έχει προαναφερθεί και εδώ.

Σκέψου οτι η CYTA μου έκανε αντιπροσφορά στα 28 ευρω!!! Τελική τιμή συνδιαστικού με τίς ίδιες παροχές της Cosmote για να μην φύγω.

11 ευρω διαφορά.Προτίμησα να συνεχίσω τη φορητότητα,λόγω ανώτερης ποιότητας υπηρεσιών.

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ρε δε βάζουν μυαλό αυτοί!!!

Η εμπειρία μου με το οικογενειακό και την έκπτωση 10%, είναι πραγματικά πως τα φέρνουν όπως τους συμφέρει και πληρώνεις μια η άλλη

 

:!::!::!: (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή επιδότησης τερματικού

εξοπλισμού) :!::!::!:

Προσοχή εδώ στα παιδιά που έχουν επιδότηση.

 

Φίλε @Alex1919 σου βγάζω το καπέλο!

 

 

Εγώ με τη σειρά μου, μόνο ξενέρωμα έχω με την Cosmote. Περιμένω από Κυριακή να μου στείλουν τ' αντίγραφα των συμβολαίων. Μίλησα μαζί τους στο facebook chat, δίνω τον αριθμό μου ζητώντας να με καλέσουν Δευτέρα 05/02/2018 γύρω στις 3, πάει 6 ξαναστέλνω μήνυμα και μου κάνουν paste πως σας καλέσαμε κ δεν ήταν εφικτή η επικοινωνία! Το κινητό δίπλα μου, τσίτα σήμα περιέργως, κλήσεις 0. Τα μπάλωσαν τάχα μου πως η απάντηση ήταν γι άλλο συνδρομητή... Χθές σιγήν ιχθύος, ξαναστέλνω μήνυμα και μου λένε πως δε μπορούμε να σας καλέσουμε γιατί είστε Μητρώο 11, ενώ άλλες φορές μια χαρά καλούσαν συν ότι είχα ήδη ζητήσει να δέχομαι κλήσεις της Cosmote. Και σήμερα έλαβα Mail να μου λένε πως δεν ήταν εφικτή η επικοινωνία!!! Δάκρυ! Τους έστειλα screenshots από τις συνομιλίες με ημερομηνίες κι ασφαλώς τους είπα πως πλέον δε μ' ενδιαφέρει καμία επικοινωνία μαζί τους.

 

Θα μου πείς: καλά ρε άνθρωπε, γιατί δεν καλείς εσύ? Για 2 λόγους φίλοι μου: 1) δε θέλω να τους χαρίσω τα 0,20 και 2) όσες φορές κάλεσα παλαιότερα με τις αυξήσεις που τελικά δεν έλαβαν χώρα, ή θα έβγαινε μήνυμα πως όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι και κλείσιμο ή χτυπούσε 2 φορές και γείωση. Λυπάμαι που η Ε.Ε.Τ.Τ. δεν τους αγγίζει, αλλά περισσότερο λυπάμαι για το παιχνίδι με τη νοημοσύνη μας. Τί στο καλό, ακούν για διακοπή/φορητότητα και τρέχουν να πάρουν το κιτ εξορκισμού "ΜΗ ΤΖΙΖ ΚΑΚΟ"?!

 

Φίλε μου όντως υπάρχει πρόβλημα συνενoησης στη Cosmote.Ειδίκα όπως προ είπα,όταν έχεις να κάνεις με τμήματα προώθησης κτλ και 13888.

Λές και το είπε ο Παπάς να μην μιλάνε μεταξύ τους. Είναι δυνατόν να μην μπορεί το 13888 να δεί το ακριβές πακέτο που έχεις συμφωνήσει ενώ περιμένεις να ενεργοποιηθεί?

Εχω μια εξήγηση,γιατί χαζοί δεν είναι.

Αυτές οι προσφορές ουαου που δίνουν,δίνονται απο ορισμένα άτομα/υποτμήμα εμπιστοσύνης,έτσι είναι λογικό ο κάθε υπάλληλος του 13888 να μην έχει εικόνα.Για λόγους κατασκοπείας απο άλλες εταιρίες,γιαυτό και οι διάφοροι πρήξες τις wind π.χ.μας ρωτάνε το ακριβές πακέτο που είμαστε ακόμη και έαν είναι εμφανές οτι δεν θέλουμε/μπορούμε να αλλάξουμε πάροχο αλλα και λόγους επιτροπής ανταγωνισμού.

Εγω έκανα πάνω απο 5 τηλέφωνα μέχρι να ενεργοποιηθώ και να επιβεβαιώσω τα πάντα.

Δυστυχώς,ετσι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να αναφέρω και την δική μου εμπειρία, πριν ακριβώς 1 εβδομάδα ανανέωσα 2 συμβόλαια που είχα στο όνομα μου ( 2,9gb Internet, 1500 sms / 1500 λεπτά προς όλους) στα 23,6 και 25,1 ευρώ αντίστοιχα. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως δεν μπήκα καν στη διαδικασία να κάνω αίτηση σε άλλη εταιρία, απλά πήρα τηλέφωνο 1 μήνα πριν λήξει το συμβόλαιο και τους είπα κύριοι πληρώνω 50,63 για τα 2 συμβόλαια ή μου κάνετε έστω και μια μικρή μείωση (καθαρά για ψυχολογικους λόγους) ή παίρνω τα 2 νούμερα και το σταθερό και πάω σε άλλη εταιρία... και ως εκ θαύματος μου έκαναν ανανέωση με τις τιμές που προανέφερα. Δεν ξέρω αν πέτυχα το καλύτερο που μπορούσα αλλά για αυτά που μου προσφέρει και την αξιοπιστία του δικτύου τη θεωρώ μια καλή ευκαιρία.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να αναφέρω και την δική μου εμπειρία, πριν ακριβώς 1 εβδομάδα ανανέωσα 2 συμβόλαια που είχα στο όνομα μου ( 2,9gb Internet, 1500 sms / 1500 λεπτά προς όλους) στα 23,6 και 25,1 ευρώ αντίστοιχα. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως δεν μπήκα καν στη διαδικασία να κάνω αίτηση σε άλλη εταιρία, απλά πήρα τηλέφωνο 1 μήνα πριν λήξει το συμβόλαιο και τους είπα κύριοι πληρώνω 50,63 για τα 2 συμβόλαια ή μου κάνετε έστω και μια μικρή μείωση (καθαρά για ψυχολογικους λόγους) ή παίρνω τα 2 νούμερα και το σταθερό και πάω σε άλλη εταιρία... και ως εκ θαύματος μου έκαναν ανανέωση με τις τιμές που προανέφερα. Δεν ξέρω αν πέτυχα το καλύτερο που μπορούσα αλλά για αυτά που μου προσφέρει και την αξιοπιστία του δικτύου τη θεωρώ μια καλή ευκαιρία.

 

 

Η τιμή για αυτά που προσφέρουν είναι πολύ καλή.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Έκανα για την ιστορία την προσπάθεια να μιλήσω και με το τμήμα προώθησης προϊόντων από όπου και με πήραν τηλεφωνο αργότερα. Τελικά μου έδωσαν από 56€ το cosmote 1500 45 μέσω του 13888 τελική τιμή 36€ ενώ το τμήμα προώθησης μου το έδωσε 28 € όσα δίνω τώρα. Με λίγα λόγια ότι να νε.....Τους είπα έχω και το σταθερό κοσμοτέ και το επαγγελματικό σταθερό κοσμοτέ κάτω από το ίδιο όνομα όλα τίποτα....Τους είπα με καρτοκινητό δικό σας με 20€ παίτνω τα ίδια τπτ. Τελικά τους λέω άστο θα το κάνω κάρτα με την λήξη του συμβολαίου.
3ipnas mesa mou to zwo!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Υπάρχει το εξής θέμα σε ξάδερφο μου. Είχε whats up. Τον πήρε κάποιος πριν 4 μήνες και του πρότεινε να το κάνει καρτοσυμβόλαιο συν έναν ακόμη αριθμό ώστε να γίνει οικογενειακό για φθηνότερο πάγιο συν για να πάρει και καλύτερη επιδότηση συσκευής.

Έδωσε στοιχεία κλπ που ζήτησε, είπαν θα στείλουν κούριερ για φωτοτυπία ταυτότητας. Ήρθαν την πήραν και απο τότε άφαντος. Έκανε την διπλή γραμμή, συμβόλαιο δεν έστειλαν ποτέ, ούτε συσκευή απο την επιδότηση. Πλήρωσε τον πρώτο λογαριασμό έχοντας του πει ότι μετά την πρώτη πληρωμή θα έρθει και η συσκευή. Έχουν περάσει 4 μήνες και δεν του έχουν στείλει τίποτα, αυτός άφαντος στα τηλέφωνα που είχε δώσει και οι χρεώσεις έμπαιναν και συνεχίζουν. Βλέποντας την κοροϊδία, σταμάτησε να πληρώνει το πάγιο και έτσι τώρα του το έχουν κόψει κιόλας. Στο 13888 άκρη δεν βγάζει, ούτε σε κατάστημα Γερμανός. Του λένε να πληρώσει τους λογαριασμούς, χωρίς αυτοί να αναλαμβάνουν τις δικές τους ευθύνες. Τι μπορεί να κάνει; Πως να το αντιμετωπίσει; Το κακό είναι ότι τον αριθμό του τον θέλει. Τον ξέρει το πελατολόγιο του. Αλλιώς θα έριχνε μια μαύρη πέτρα και θα έφευγε.

Σας ευχαριστώ.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Υπάρχει το εξής θέμα σε ξάδερφο μου. Είχε whats up. Τον πήρε κάποιος πριν 4 μήνες και του πρότεινε να το κάνει καρτοσυμβόλαιο συν έναν ακόμη αριθμό ώστε να γίνει οικογενειακό για φθηνότερο πάγιο συν για να πάρει και καλύτερη επιδότηση συσκευής.

Έδωσε στοιχεία κλπ που ζήτησε, είπαν θα στείλουν κούριερ για φωτοτυπία ταυτότητας. Ήρθαν την πήραν και απο τότε άφαντος. Έκανε την διπλή γραμμή, συμβόλαιο δεν έστειλαν ποτέ, ούτε συσκευή απο την επιδότηση. Πλήρωσε τον πρώτο λογαριασμό έχοντας του πει ότι μετά την πρώτη πληρωμή θα έρθει και η συσκευή. Έχουν περάσει 4 μήνες και δεν του έχουν στείλει τίποτα, αυτός άφαντος στα τηλέφωνα που είχε δώσει και οι χρεώσεις έμπαιναν και συνεχίζουν. Βλέποντας την κοροϊδία, σταμάτησε να πληρώνει το πάγιο και έτσι τώρα του το έχουν κόψει κιόλας. Στο 13888 άκρη δεν βγάζει, ούτε σε κατάστημα Γερμανός. Του λένε να πληρώσει τους λογαριασμούς, χωρίς αυτοί να αναλαμβάνουν τις δικές τους ευθύνες. Τι μπορεί να κάνει; Πως να το αντιμετωπίσει; Το κακό είναι ότι τον αριθμό του τον θέλει. Τον ξέρει το πελατολόγιο του. Αλλιώς θα έριχνε μια μαύρη πέτρα και θα έφευγε.

Σας ευχαριστώ.

 

Αντίγραφο των συμβολαίων που υπέγραψε και σε κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...