Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μόλις μίλησα μαζί τους και τους ρώτησα για πιο λόγο σε μερικούς συνδρομητές θα παρέχεται η υπηρεσία μέχρι το τέλος του συμβολαίου τους και σε άλλους στις 27/10/2016.

Η απάντηση ήταν σχετικά.. απλή.

Για αυτούς που είναι παλιοί συνδρομητές της υπηρεσίας, όπως εγώ για παράδειγμα, και έχουν περάσει χρόνια από την ενεργοποίηση της συνδρομής τους, θα κοπεί στις 27/10/2016 για τους υπόλοιπους (που δεν το έχουν χαρεί ακόμη, λέω εγώ.) θα συνεχιστεί μέχρι τη λήξη του συμβολαίου τους.

Αυτά τα λίγα.

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Σ' ευχαριστώ παρά πολύ για την ενημέρωση.

 

Πάντως κι εγώ πρέπει να το έχω αρκετά χρόνια, μιας και στο πρόγραμμά μου το έδιναν τσάμπα. Με το μόλις το είδα που το διαφήμιζαν δηλαδή, το εγκατέστησα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Σ' ευχαριστώ παρά πολύ για την ενημέρωση.

 

 

 

Πάντως κι εγώ πρέπει να το έχω αρκετά χρόνια, μιας και στο πρόγραμμά μου το έδιναν τσάμπα. Με το μόλις το είδα που το διαφήμιζαν δηλαδή, το εγκατέστησα.

 

 

 

Θ τους ξαναπάρω τότε, γιατί;

Να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα. :p

3>4
Link to comment
Share on other sites

Θ τους ξαναπάρω τότε, γιατί;

Να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα. :p

 

Χαχαχαχαχα! Ελπίζω να μη βάζω τα χεράκια μου και βγάζω τα ματάκια μου!

 

Ό,τι σου πουν, πες πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Και όταν το κινητό δεν έχει φύγει από την τσέπη σου την μέρα που άρχισε ή χρέωση τι κάνεις;

ελα ντε;;;

Πως εγινα μελος της υπηρεσιας τους χωρις καν ενα sms επιβεβαιωσης;

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

ελα ντε;;;

Πως εγινα μελος της υπηρεσιας τους χωρις καν ενα sms επιβεβαιωσης;

 

Αγαπητε φιλε συμπληρωσε μια φορμα επικοινωνιας απο το site της cosmote και ζητα να σου πιστωσουν τα χρηματα

Link to comment
Share on other sites

Θ τους ξαναπάρω τότε, γιατί;

Να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα. :p

 

http://www.iphonehellas.gr/62933/cosmote-telos-sto-pronomiako-paketo-spotify/

 

"Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο Spotify σε οικονομικό πρόγραμμα που το Προνομιακό Πακέτο παρέχεται δωρεάν, και έχουν σύμβαση ορισμένου χρόνου με την COSMOTE, θα εξακολουθήσουν να έχουν το Προνομιακό Πακέτο Spotify μέχρι τη λήξη της δέσμευσής τους.

 

Οι συνδρομητές των ανωτέρω προγραμμάτων έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού) εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας."

 

Μέχρι τη λήξη της δέσμευσής τους, λεει. Απορώ γιατί σου είπαν μέχρι τον Οκτώβρη. Τι πρόγραμμα Cosmote έχεις;

Link to comment
Share on other sites

http://www.iphonehellas.gr/62933/cosmote-telos-sto-pronomiako-paketo-spotify/

 

 

 

"Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο Spotify σε οικονομικό πρόγραμμα που το Προνομιακό Πακέτο παρέχεται δωρεάν, και έχουν σύμβαση ορισμένου χρόνου με την COSMOTE, θα εξακολουθήσουν να έχουν το Προνομιακό Πακέτο Spotify μέχρι τη λήξη της δέσμευσής τους.

 

 

 

Οι συνδρομητές των ανωτέρω προγραμμάτων έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού) εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας."

 

 

 

Μέχρι τη λήξη της δέσμευσής τους, λεει. Απορώ γιατί σου είπαν μέχρι τον Οκτώβρη. Τι πρόγραμμα Cosmote έχεις;

 

 

 

Δυο XL προγράμματα τα οποία ανανεώθηκαν 03/09/2016 για δεκαοκτώ μήνες.

Αυτοί πάντως στο τηλέφωνο επιμένουν.

Με πήραν βέβαια εχθές τηλέφωνο αλλά δεν μπόρεσα να μιλήσω. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι. Εχθές το πρωί πάντως που τους κάλεσα εγώ επέμεναν στα ίδια.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

3>4
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, από πού μπορώ να δω πότε ακριβώς λήγει το συμβόλαιό μου; Το ψάχνω στο app της Cosmote αλλά δεν βρίσκω τίποτα. Δεν ξέρω, μπορεί να μην ψάχνω εκεί πού πρέπει. Ξέρει κάποιος να με καθοδηγήσει;
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, από πού μπορώ να δω πότε ακριβώς λήγει το συμβόλαιό μου; Το ψάχνω στο app της Cosmote αλλά δεν βρίσκω τίποτα. Δεν ξέρω, μπορεί να μην ψάχνω εκεί πού πρέπει. Ξέρει κάποιος να με καθοδηγήσει;

Αν έχεις λογαριασμό mycosmote μπες στο site, εκεί το αναφέρει. Για πιο σίγουρα πάρε τηλέφωνο, εγώ έτσι το έμαθα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις λογαριασμό mycosmote μπες στο site, εκεί το αναφέρει. Για πιο σίγουρα πάρε τηλέφωνο, εγώ έτσι το έμαθα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Δεν λέει λήξη συμβολαίου, αλλά λέει πότε ακριβώς ανανεώθηκε, οπότε οκ.

Σ' ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Τί είναι πάλι αυτό ρε παιδιά? :rocket:

Κάθε εβδομάδα και ίδια ώρα γίνεται αυτή η χρέωση :angry:

http://i64.tinypic.com/15mfvyw.png

 

Καινούριος λογαριασμός και η χρέωση συνεχίζει κανονικά και μετά την φραγή προς 5ψήφια που μου έκαναν.

Ήταν και 100% σίγουρη στην εξυπηρέτηση οτι αυτό ηταν το πρόβλημα.

Άυριο θα γίνει χαμός :mad::angry:

 

http://i63.tinypic.com/eis5jt.png

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω στο θέμα μετά απο 1! ώρα διάρκεια κλήσης, μισή ώρα αναμονή και μισή ώρα συνομιλίας. :mad:

 

Αφού είδε οτι η φραγή προς 5ψήφια νούμερα που οι ίδιοι διαβεβαίωναν οτι ευθύνεται, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, και οι χρεώσεις συνεχίζονται κανονικά μου είπε οτι δεν έχει σχέση η φραγή με τις συγκεκριμένες χρεώσεις. :whip:

 

Αφού με έβαλε σε αναμονή κανένα 15λεπτο, επανήλθε λέγοντας οτι είναι γνωστο πρόβλημα σε πολλούς συνδρομητές απο τον Ιούλιο και μετά και οτι ευθύνεται η σελίδα http://www.gamifive.gr της εταιρίας Buongiorno Hellas στην οπόια δήθεν έχω κάνει εγγραφή.

Ακολουθήσαμε κάποια βήματα για να δούμε αν όντως είμαι εγγεγραμμένος στη σελίδα ώστε να κάνω διαγραφή, αλλά τελικά δεν ήμουν :X

 

Στη συνέχεια έστειλε αίτημα στο τεχνικό τμήμα για να δουν απο που προέρχεται η χρέωση ωστε να το σταματήσουν. Αυτό θα το δούμε στον επόμενο λογαριασμό πάλι :ninja:΄

 

'Επειτα έκανε άιτημα επιστροφής χρημάτων και για τους 2 λογαριασμούς(20 ευρώ) που θα πιστωθούν στον επόμενο.

 

Και για το τέλος μου έκανε δώρο 200λεπτά ομιλίας προς όλους ή 500MB για 2 εβδομάδες. Επέλεξα τα ΜΒ και ενεργοποιήθηκαν άμεσα.

 

Εφόσον μου επιστρέψουν τα χρήματα είμαι ικανοποιημένος παρ όλη την τσάμπα ταλαιπωρία

Μένει τώρα να περιμένω τον επόμενο λογαριασμό για να δω αν όντως θα γίνουν όλα τα περαπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω στο θέμα μετά απο 1! ώρα διάρκεια κλήσης, μισή ώρα αναμονή και μισή ώρα συνομιλίας. :mad:

 

Αφού είδε οτι η φραγή προς 5ψήφια νούμερα που οι ίδιοι διαβεβαίωναν οτι ευθύνεται, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, και οι χρεώσεις συνεχίζονται κανονικά μου είπε οτι δεν έχει σχέση η φραγή με τις συγκεκριμένες χρεώσεις. :whip:

 

Αφού με έβαλε σε αναμονή κανένα 15λεπτο, επανήλθε λέγοντας οτι είναι γνωστο πρόβλημα σε πολλούς συνδρομητές απο τον Ιούλιο και μετά και οτι ευθύνεται η σελίδα http://www.gamifive.gr της εταιρίας Buongiorno Hellas στην οπόια δήθεν έχω κάνει εγγραφή.

Ακολουθήσαμε κάποια βήματα για να δούμε αν όντως είμαι εγγεγραμμένος στη σελίδα ώστε να κάνω διαγραφή, αλλά τελικά δεν ήμουν :X

 

Στη συνέχεια έστειλε αίτημα στο τεχνικό τμήμα για να δουν απο που προέρχεται η χρέωση ωστε να το σταματήσουν. Αυτό θα το δούμε στον επόμενο λογαριασμό πάλι :ninja:΄

 

'Επειτα έκανε άιτημα επιστροφής χρημάτων και για τους 2 λογαριασμούς(20 ευρώ) που θα πιστωθούν στον επόμενο.

 

Και για το τέλος μου έκανε δώρο 200λεπτά ομιλίας προς όλους ή 500MB για 2 εβδομάδες. Επέλεξα τα ΜΒ και ενεργοποιήθηκαν άμεσα.

 

Εφόσον μου επιστρέψουν τα χρήματα είμαι ικανοποιημένος παρ όλη την τσάμπα ταλαιπωρία

Μένει τώρα να περιμένω τον επόμενο λογαριασμό για να δω αν όντως θα γίνουν όλα τα περαπάνω.

Παρε φιλε τηλεφωνο και στο 2106241808 και ζητα να σε διαγραψουν φαινεσαι οτι εισαι γραμμενος για αυτο σε χρεωνουν

Η διαγραφη ολοκληρωνεται σε μια εργασιμη

Link to comment
Share on other sites

Το οικογενειακο προγραμμα που εχω ληγει στις 16/10/2016,και ο επομενος λογαριασμος εκδιδεται 17/10/2016.Γνωριζει κανεις, ποτε πρεπει να κανω αιτηση για μετατροπη σε καρτοκινητο,ετσι ωστε να μην ερθει αλλος λογαριασμος;;;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Σημερα εκανα αιτηση ονλινε για φορητότητα απο cosmote στη vodaphone.Εχω λεει δικαιωμα για υπαναχωρηση μεχρι 14 μερες.Απο σημερα η απο την ωρα που θα ερθει το κουριερ?Γενικα τι πρέπει να προσεξω σε περίπτωση που μου κανουν καλη αντιπροσφορα?Ειναι η πρωτη φορα που κανω φορητοτητα κ δεν ξερω τι παιζει.Ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Το οικογενειακο προγραμμα που εχω ληγει στις 16/10/2016,και ο επομενος λογαριασμος εκδιδεται 17/10/2016.Γνωριζει κανεις, ποτε πρεπει να κανω αιτηση για μετατροπη σε καρτοκινητο,ετσι ωστε να μην ερθει αλλος λογαριασμος;;;

Η αίτηση για μετατροπή σε καρτοκινητό μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι και σε 30 ημέρες

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Σημερα εκανα αιτηση ονλινε για φορητότητα απο cosmote στη vodaphone.Εχω λεει δικαιωμα για υπαναχωρηση μεχρι 14 μερες.Απο σημερα η απο την ωρα που θα ερθει το κουριερ?Γενικα τι πρέπει να προσεξω σε περίπτωση που μου κανουν καλη αντιπροσφορα?Ειναι η πρωτη φορα που κανω φορητοτητα κ δεν ξερω τι παιζει.Ευχαριστω

 

Από την ώρα που θα σε τραβήξει η Vodafone από το δίκτυο της cosmote. Λογικά μετά τον κουριερ. Αν σου κάνουν καλή αντιπροσφορα, η οποία είναι καλή για την τσέπη σου προχωράς. Αν θέλεις κάτι καλύτερο πες τους ότι θέλεις να το σκεφτείς και να σε ξαναπαρουν αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Οκ ευχαριστω.Σημερα μου ηρθε μνμ οτι η αιτηση φορητοτητας καταχωρήθηκε επιτυχώς

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω στο θέμα μετά απο 1! ώρα διάρκεια κλήσης, μισή ώρα αναμονή και μισή ώρα συνομιλίας. :mad:

 

Αφού είδε οτι η φραγή προς 5ψήφια νούμερα που οι ίδιοι διαβεβαίωναν οτι ευθύνεται, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, και οι χρεώσεις συνεχίζονται κανονικά μου είπε οτι δεν έχει σχέση η φραγή με τις συγκεκριμένες χρεώσεις. :whip:

 

Αφού με έβαλε σε αναμονή κανένα 15λεπτο, επανήλθε λέγοντας οτι είναι γνωστο πρόβλημα σε πολλούς συνδρομητές απο τον Ιούλιο και μετά και οτι ευθύνεται η σελίδα http://www.gamifive.gr της εταιρίας Buongiorno Hellas στην οπόια δήθεν έχω κάνει εγγραφή.

Ακολουθήσαμε κάποια βήματα για να δούμε αν όντως είμαι εγγεγραμμένος στη σελίδα ώστε να κάνω διαγραφή, αλλά τελικά δεν ήμουν :X

 

Στη συνέχεια έστειλε αίτημα στο τεχνικό τμήμα για να δουν απο που προέρχεται η χρέωση ωστε να το σταματήσουν. Αυτό θα το δούμε στον επόμενο λογαριασμό πάλι :ninja:΄

 

'Επειτα έκανε άιτημα επιστροφής χρημάτων και για τους 2 λογαριασμούς(20 ευρώ) που θα πιστωθούν στον επόμενο.

 

Και για το τέλος μου έκανε δώρο 200λεπτά ομιλίας προς όλους ή 500MB για 2 εβδομάδες. Επέλεξα τα ΜΒ και ενεργοποιήθηκαν άμεσα.

 

Εφόσον μου επιστρέψουν τα χρήματα είμαι ικανοποιημένος παρ όλη την τσάμπα ταλαιπωρία

Μένει τώρα να περιμένω τον επόμενο λογαριασμό για να δω αν όντως θα γίνουν όλα τα περαπάνω.

 

Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα κι εγώ. Στον προηγούμενο λογαριασμό 10€, πήρα στην gamefive και δεν ήμουν εγγεγραμμένος στην υπηρεσία τους. Ξαναπήρα ΟΤΕ και αφού τα άκουσαν, κάναμε φραγή και αίτηση αποχρέωσης του ποσού. Στις 15/9 μου ήρθε μήνυμα ότι έγινε η αποχρέωση. Σήμερα ανοίγω το λογαριασμό και βλέπω άλλες δύο ίδιες χρεώσεις 5€ και φυσικά αποχρέωση ΜΗΔΕΝ. Πήρα το πρώτο μου τηλέφωνο στον ΟΤΕ και μετά από 15 λεπτά αναμονής, μιλάω και αφού εξιστορώ τί έγινε, πέφτει η γραμμή... :mad:

τώρα είμαι στην αναμονή άλλα 20 λεπτά...

UPDATE. αφού μίλησα με cosmote μου είπαν ότι βλέπουν στις σημειώσεις τους ότι πρέπει να ξαναμιλήσω με τη buongiorno hellas για την αποχρέωση. Μίλησα μαζί τους και αφού μου είπαν να στείλω στο 1256 τη λέξη G5STOP, μου ήρθε μήνυμα ότι δεν είμαι συνδρομητής της υπηρεσίας. Τότε μου είπε να στείλω με φαξ ένα αίτημα αποχρέωσης που θα εξεταστεί και θα μου απαντήσουν σε 48 ώρες. Αμέσως μετά ξαναμίλησα με cosmote (με άλλον υπάλληλο) και αφού του είπα τι έγινε μου είπε ότι έκανε αίτημα αποχρέωσης για 15€ στον επόμενο λογαριασμό. Στην ερώτηση μου αν θα πρέπει να εξεταστεί και να έχω απάντηση, μου είπε ΟΧΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. Άντε να δούμε... (αν και με βλέπω πάλι εδώ να λέω τον πόνο μου σε ένα μήνα)

Edited by scorpio_1976
Link to comment
Share on other sites

μου είπαν να στείλω στο 1256 τη λέξη G5STOP,

 

Μόλις πριν λίγα λεπτά το έκανα αυτό, και αφού αρχικά μου είχε έρθει μήνυμα που έλεγε "Το αίτημα σας καταχωρήθηκε. Θα λάβατε νέο γραπτό μήνυμα για την ολοκλήρωση της διαγραφής από την υπηρεσία GAMIFIVE" μετά μου ήρθε το εξής μήνυμα: "Η υπηρεσία GAMIFIVE απενεργοποιήθηκε και η περίοδος χρήσης λήγει στις 7/10/2016"

 

Τα δεδομένα είναι:

α) εν γνώση μου εγώ ΔΕΝ ενεργοποιήσα αυτή την υπηρεσία. Εϊμαι 99,99999999999% σίγουρος. Αφήνω το ελάχιστο για το "μπας και"

β) από 15 Αυγούστου μέχρι σήμερα είναι 7 εβδομάδες, άρα μου έφαγαν 17,5€ περίπου. Ας σταματήσει και χαλάλι. Αλλά υπάρχει περίπτωση να μου επιστραφούν; Όχι ότι είναι τεράστιο το ποσό, αλλά για το ****το. Που πρέπει να απευθυνθώ και τι να ζητήσω;

Να προσθέσω ότι έχω κάνει αίτηση για αναλυτική και ακόμη στο περίμενε.

γ) 14 χρόνια το έχω το νούμερο, πάντα στην Cosmote. πότε σε συμβόλαιο και πότε σε κάρτα, αλλά μετά από αυτό το χουνέρι, θα τους παρατήσω.

Αυτή την εποχή δεν έχω πολλές απαιτήσεις, συνήθως ενεργοποιούσα το πακέτο για 200 λεπτά προς όλους και μου έφτανε άνετα. Τι μου προτείνετε; Vodafone ή Wind; Συνήθως βάζω μια 10άρα το δίμηνο. Δεν έχω θέμα να βάζω 10άρα το μήνα αν συμφέρει το πακέτο.

 

θα ενημερώσω αν την Παρασκευή με χρεώσουν ξανά. Βέβαια επειδή έχω what's up και με το που άρχισε αυτό το θέμα δεν έβαλα ξανά κάρτα το υπόλοιπο μου έπεσε κάτω από τα 2.52€ που χρέωναν οπότε για να είμαι 100% σίγουρος ότι διακόπηκε θα πρέπει κάποια στιγμή να βάλω κάρτα.

Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να βοήθησα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πριν λίγα λεπτά το έκανα αυτό, και αφού αρχικά μου είχε έρθει μήνυμα που έλεγε "Το αίτημα σας καταχωρήθηκε. Θα λάβατε νέο γραπτό μήνυμα για την ολοκλήρωση της διαγραφής από την υπηρεσία GAMIFIVE" μετά μου ήρθε το εξής μήνυμα: "Η υπηρεσία GAMIFIVE απενεργοποιήθηκε και η περίοδος χρήσης λήγει στις 7/10/2016"

 

Τα δεδομένα είναι:

α) εν γνώση μου εγώ ΔΕΝ ενεργοποιήσα αυτή την υπηρεσία. Εϊμαι 99,99999999999% σίγουρος. Αφήνω το ελάχιστο για το "μπας και"

β) από 15 Αυγούστου μέχρι σήμερα είναι 7 εβδομάδες, άρα μου έφαγαν 17,5€ περίπου. Ας σταματήσει και χαλάλι. Αλλά υπάρχει περίπτωση να μου επιστραφούν; Όχι ότι είναι τεράστιο το ποσό, αλλά για το ****το. Που πρέπει να απευθυνθώ και τι να ζητήσω;

Να προσθέσω ότι έχω κάνει αίτηση για αναλυτική και ακόμη στο περίμενε.

γ) 14 χρόνια το έχω το νούμερο, πάντα στην Cosmote. πότε σε συμβόλαιο και πότε σε κάρτα, αλλά μετά από αυτό το χουνέρι, θα τους παρατήσω.

Αυτή την εποχή δεν έχω πολλές απαιτήσεις, συνήθως ενεργοποιούσα το πακέτο για 200 λεπτά προς όλους και μου έφτανε άνετα. Τι μου προτείνετε; Vodafone ή Wind; Συνήθως βάζω μια 10άρα το δίμηνο. Δεν έχω θέμα να βάζω 10άρα το μήνα αν συμφέρει το πακέτο.

 

θα ενημερώσω αν την Παρασκευή με χρεώσουν ξανά. Βέβαια επειδή έχω what's up και με το που άρχισε αυτό το θέμα δεν έβαλα ξανά κάρτα το υπόλοιπο μου έπεσε κάτω από τα 2.52€ που χρέωναν οπότε για να είμαι 100% σίγουρος ότι διακόπηκε θα πρέπει κάποια στιγμή να βάλω κάρτα.

Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να βοήθησα

Θα κανεις απο το site την φορμα επικοινωνιας και θα ζητησεις ννα στα πιστωσουν

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η αίτηση για μετατροπή σε καρτοκινητό μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι και σε 30 ημέρες

 

Πρωτον δεν χρειαζεται να περασουν 30 μερες να γινει καρτοκινητο δεν ισχυει κατι τετοιο

Δευτερον ακυρωςη μπορεις να παρεις κωδικο ακυρωσης απο το 13888 και να το ακυρωσεις ακομα και την ιδια μερα

Απλα θα χρεωθεις γθα καθε γραμμη 10.08

Link to comment
Share on other sites

θα ενημερώσω αν την Παρασκευή με χρεώσουν ξανά.

 

Τελικά χθες δεν με χρέωσαν.

Οπότε για καλό και για κακό όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα ας δοκιμάσει να στείλει 1256 τη λέξη G5STOP μήπως και έστω προσωρινά σταματήσουν οι χρεώσσεις.

Edited by Digenis80
Link to comment
Share on other sites

Πρωτον δεν χρειαζεται να περασουν 30 μερες να γινει καρτοκινητο δεν ισχυει κατι τετοιο

Το "μέχρι 30 ημέρες" ισχύει όταν θέλεις να κάνεις κάρτα την σύνδεση στον ίδιο πάροχο. Με λίγα λόγια, περιμένει να λήξει ο μήνας σου, και μετά σε κάνει κάρτα. Αν κάνεις φορητότητα, δεν ισχύει αυτό, σε μεταφέρουν σε λίγες μέρες. Εγώ από συμβόλαιο cosmote έκανα αίτηση φορητότητας σε κάρτα wind, ήρθε το κούριερ σε 2 μέρες, υπέγραψα, πήρα sim, και με πήρε η cosmote και μου έδωσε προσφορά για κάρτα, οπότε ακύρωσα την φορητότητα... Μετά, περίμενα περίπου 20 ημέρες να τελειώσει ο μήνας του συμβολαίου, και με γύρισαν σε κάρτα...

Link to comment
Share on other sites

10 πρόσφατα μηνύματα που είχαν να κάνουν με περίπτωση φορητότητας σε σταθερό, μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο σύστημα φραγής διαφημίσεων έχει κάνει η κοσμοτε την άλλη μέρα με πήραν από τη vodafone.

 

εντωμεταξύ μετά απο 5 μήνες τελικά έστειλαν λογαριασμό απο διακοπή σύνδεσης τις τάχα εκπτώσεις που δεν ζήτησα τι διάολο κάνανε τόσους μήνες και έχουν θράσος να τα θέλουν άμεσα:mad:

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...