Jump to content

enterhere

Members
  • Δημοσιεύσεις

    718
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About enterhere

  • Ημ. Γέννησης Δεκέμβριος 22

enterhere's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

11

Φήμη

  1. Το εχω συνδέσει με καλώδιο στο αυτοκινήτου, εχω ενεργοποιήσει την Siri, αλλά δεν ανοίγει η εφαρμογή car play.
  2. Το έχω δοκιμάσει αλλά δε δουλεύει. Έχω μιλήσει και με την υποστήριξη της apple τηλεφωνικώς και μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω να υποστηριχθεί η εφαρμογή στην Ελλάδα Δεν μου έρχονται οι ειδοποιήσεις από το gmail, ούτε οι ειδοποιήσεις από το goggle keep. Γενικά έχουν θέματα με την Google. Στον μόνο email client που μου έρχονται οι ειδοποιήσεις είναι το outlook.
  3. α) για το αυτοκίνητο έχω πάρει αυτό, αλλά το πρόβλημα είναι ότι το car play δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα, όποτε δεν μπορείς να το κατεβάσεις από το App Store για να συνδέσεις το iPhone με το infotainment του αυτοκινήτου.
  4. Καταρχάς να σας ευχαριστήσω και τους δύο για τις απαντήσεις σας! @Tasos19s Απ’ ότι καταλαβαίνω, θα πρέπει να το κάνω πάντα την ίδια ώρα, κάθε μέρα ή έστω κάθε δεύτερη μέρα, ανάλογα με τις ανάγκες φόρτισης που θα έχω, (σε τι ποσοστό θα είναι η μπαταρία μου), για να μπορέσει να μάθει τις συνήθειες μου. @athanaso77 Επειδή είμαι καινούργιος στο λειτουργικό iOS, μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες, πως μπορώ να φτιάξω αυτήν την συντόμευση;
  5. Θέλω να κάνω μία ερώτηση σχετικά με την μπαταρία. Όταν το βάζω να φορτίσει από το 18% μέχρι το 80% θέλει 45 λεπτα. Δεν βγάζει ειδοποίηση ότι έχει φτάσει στο 80% όπου και συνεχίζει την φόρτιση για άλλη μισή ώρα μέχρι το 100% Είναι αυτός ο σωστός τρόπος λειτουργίας; Δεν θα έπρεπε να μου βγάζει ειδοποίηση στο 80% και να μην συνεχίζει πάλι τόσο γρήγορα την φόρτιση; Εχω ενεργοποιημένη την βελτιστοποιημένη φόρτιση και εχω γνήσιο καλώδιο και φορτιστή.
  6. Δεν τεκμηριώνεις όμως το γιατί...
  7. Η υπηρεαία είναι ενεργοποιημένη στον ίδιο αριθμό τηλεφώνου;
  8. Σε ποιο πρόγραμμα αναφέρεσαι;
  9. Τα "UNLIMITED Data για όλα τα ΣΚ του μήνα, 120GB για 30 μέρες, UNLIMITED λεπτά προς όλους και 700 sms " ισχύει κάθε μήνα; Στην σελίδα αναφέρει: Τι εννοούμε; "Ενεργοποιείς το πακέτο CU Unlimited XL & Unlimited Weekends" Στα πακέτα δεν βλέπω να υπάρχει το συγκεκριμένο πακέτο.
  10. Η υγρασία επηρεάζει το σήμα....😎
  11. Έχεις αλλάξει dns; Το πρόβλημα που αναφέρεις, το είχα όταν δεν είχα αλλάξει dns
  12. Σε 19,3 δεν έχω κάποιο πρόβλημα, δουλεύει κανονικά. Το παρακάτω το γνωρίζεις; https://forum.opensubtitles.org/viewtopic.php?f=1&t=17685&p=46818#p46818
  13. Έχεις την σωστή έκδοση; Αυτή την στιγμή η τελευταία έκδοση είναι η SportHD v0.1.15 Επίσης μέσα στο πρόσθετο πατάς στο new view.
×
×
  • Create New...