Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια το πατησα και εγω και μου εβγαλε ''70'' το οποιο ομως μπορουσες να το αλλαξεις. Αφου το ρυθμιζες δεν νομιζω να ητανε η θερμοκρασια μηχανης... ετσι δεν ειναι?
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επισης στο μενου 19 εκτος απο την θερμοκρασια του κινητηρα εχει και:

1. ταχυμετρο σε χλμ (πραγματικο ,θα δειτε ποσο κλεβει το κανονικο)νομιζω υπομενου 3 αν δεν κανω λαθος

2. ταχυμετρο σε μιλια (υπομενου 4 με επιφυλαξη)

3. στροφομετρο ,φυσικα ηλεκτρονικο(υπομενου 1)

Δεν θυμαμε αν ειναι ετσι αλλα θα τα δειτε και μονοι σας....

:) :)

Eπισης στο μενου 19 κ υπομενου 4 ειναι η θερμοκρασια νερου το οποιο σε GT χρειαζεται αφου δεν εχει οργανο μετρησης

Link to comment
Share on other sites

re paidia help! krataw ta koumpi tou ECON kai to koumpi pou xrhsimopoioume gia na xetholosoume to parpriz kai den anoigei kanena menu! :( to krathsa kai arketh wra kai pali tpt! kapoia parapanw plhroforia ligo pio analitika??? cos :stupid:
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

VW Climatronic Readouts

 

1. Hold down "ECON", and press the "up-vent" button (next to recirculation). Both temperature displays will read 00 or 00'0, and you can release the buttons once they do.

2. Twist the LEFT temperature knob until the display above reads 19’0.

3. Twist the FAN knob until the left temperature display reads 19’1 (like 19.1).

4. The right temperature display is now a digital speedometer! HOW COOL IS THAT!!!

 

--- For tach (in x100), twist the FAN knob until the left temperature display reads 19’3 (like 19.3)

 

--- To reset and go back to normal operation, hit the ECON button once.

 

These are the different settings the Climatronic can display. The numbers on the left indicate the “CHANNEL” it MUST be SET to:

 

• 1.0: Temp as read by sensor in middle fan speed knob.

• 1.4: Light intensity falling on same sensor.

• 4.0: Outside Temp – front bumper

• 4.1: Outside Temp – roof.

• 4.2: Outside Temp – rear bumper (inside temp?)

• 15.0: Oil Temp

• 19.0: Uncorrected Speed (Km/h)

• 19.1: Uncorrected Speed (Mp/h)

• 19.2: Coolant Temp

• 19.3: Tachometer (x100rpm)

• 19.4: Oil Pressure

• 25.0: Voltage

 

από το forum του golfmkv.com

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

ok guys. euxaristw polu. mono pou akouw ena paraxeno hxo sto klimatronic otan to kanw! :oops:
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Τα φανάρια είναι απλώς smoked ε? ή είναι και xenon?

Εξάτμιση θα αλλάξεις μόνο το τελικό κομματι της? Δεν είναι πολλά τα 200 euro?

Tα φαναρια δεν ειναι xenon, ειναι τα κανονικα του GTI αλλωστε εχω αλλαξει τις λαμπες και εχω βαλει κατι αλλες τις osram πιο δυνατες cool blue λεγοντε και εχουν μεγαλη διαφορα με τις απλες 40 Ε εκαναν 4 λαμπες. Ο πισω προφυλακτηρας του GTI κανει μονο 65 Ε απο αντιπροσωποια και η εξατμιση (τελικο) θα ειναι look GTI πιστευω γυρω στα 130 Ε δεν ειναι πολλα νομιζω....

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Ως νέος κάτοχος του Golf 1.4 TSI Sportline έκδοσης 140HP έμεινα αρχικά εντυπωσιασμένος από τη γενική απόδοση του αυτοκινήτου. Ωστόσο προβλήματίστικα όταν άρχισα να ακούω από διάφορους γνωστούς μου περι αξιοπιστίας και προβλημάτων που άρχισαν να παρουσιάζονται σε διάφορα μοντέλα της σειράς.

 

Το δικό μου έχει διανύσει 2200ΚΜ μέχρι στιγμής και έχω παρατηρήσει τα εξής:

 

1)Από όταν το πήρα ακούγεται ένας ελαφρύς θόρυβος στην μπροστινή ανάρτηση -και στα 2 αμορτισέρ- όταν έχει κακοτράχαλο έδαφος ή ανωμαλίες, σαν να ξεφυσάει. Δεν είναι ενοχλητικός θόρυβος, απλά είναι ιδιαίτερα εμφανής όταν περνάς από μάντρα που κάνει αντηχείο. Έναν γνωστό μου που έχει το FSI 1.6 μου είπε ότι άκουγε κάτι αντίστοιχο και στο δικό του και πως με τον καιρό σταμάτησε, και πως ήταν θέμα στρωσίματος. Πάντως δεν είναι κάτι που με έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα αφού το αμάξι στρίβει πολύ καλά.

 

2)Ενώ πήγαινα εκδρομή στην κεντρική Ελλάδα, πρός Καρπενήσι μέσω Προυσσού, άρχισε να ακούγεται από τη μηχανή ένας συνεχόμενος θόρυβος-έντονος- σαν να χτύπαγε πλαστικό σε κάποιο κινούμενο μέρος της μηχανής. Για να γίνω πιο περιγραφικός, φανταστείτε τα καπάκια από τα παγωτά που βάζαμε στις ακτίνες του ποδηλάτου όταν ήμασταν μικροί , πιασμένα με μανταλάκι για να κάνουν θόρυβο σαν 'τρακτερια'. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο το γεγονός ότι αυτό άρχισε όταν είχα ξεκινήσει να κινούμαι σε αρκετά ανηφορικό οδικό δίκτυο δουλεύοντας πολύ 1η-2α. Μόλις άνοιξα το καπό, το βεντιλατέρ δούλευε συνεχώς -εξακολουθώντας να κάνει τον ενοχλητικό-δυνατο ήχο-. Προς στιγμήν σταμάτησε και νόμιζα ότι ήταν το βεντιλατέρ. Συνεχίζοντας την πορεία, ξεκίνησε πάλι και συνέχισε για κάνα 20λεπτο μέχρι που σταμάτησε και δεν το ξαναέκανε. Κατα τη διάρκεια αυτή δεν παρατηρησα αλλαγή στην απόδοση της μηχανής και ο θόρυβος σταμάτησε όταν έπιασα κατηφόρες και δούλεψα περισσότερο 3η-4η. Αυτό βέβαια μπορεί να ήταν και τυχαίο

 

Όσον αφορά το 2) αν έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή κάποια εξήγηση ας την μοιραστεί μαζί μας.

Αύριο θα το πάω στο συνεργείο για έλεγχο και θα επανέλθω με την απάντηση τους.

 

 

ΥΓ. Γενικώς είμαι της αντίληψης για τα καινούρια αυτοκίνητα να κάνουμε μια πρώτη αλλαγή λαδιών γρήγορα πχ στα πρώτα 1500ΚΜ. "Ξεπλένεται" κατά μία έννοια ο κινητήρας, αφού στα πρώτα χιλιόμετρα μπορεί να υπάρχουν κάποια γρεζια λόγω στρωσίματος -τουλάχιστον όταν 'φτιάχναμε' τα παπια το εφαρμόζαμε κατα κανόνα-. Το αναφέρω αυτό γιατί όταν το ρώταγα στο service της VW μου λέγαν χαρακτηριστικά: "Δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο".

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους

 

Φίλε ixnilatis καλοτάξιδος. Ο ήχος από την ανάρτηση μου έκανε κι εμένα εντύπωση αρχικά, όμως με τον καιρό το συνήθισα και πλέον έχει σχεδόν εξαληφθεί (12.000 χλμ). Ο άλλος ήχος ενδεχομένως να ήταν κάτι που είχε πιαστεί σε κάποιο τροχό ή ημιαξόνιο και μετά έφυγε. Τις προάλλες κάτι είχε πιαστεί και σε μένα και έκανε έναν έντονο θόρυβο σαν αυτόν που περιέγραψες αλλά μόνο μεταξύ 40 και 60 χλμ! Ούτε πιο πάνω ούτε πιο κάτω. Έβγαλα το ESP και έκανα ένα μεγαλοπρεπές σπινάρισμα, και μετά ήταν όλα εντάξει.

 

ΥΓ: Μπορεί κάποιος να κάνει post φωτογραφίες από αυτοκίνητο με Osram cool blue? Το λέω γιατί οι επίσημες που έχει στο site δε μου φαίνονται και πολύ αληθινές. Αν έχει κάποιος τέτοιες λάμπες στο αυτοκίνητό του ας βγάλει μια φωτό (το δρόμο μπροστά, όχι το αυτοκίνητο!) να μας δείξει. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Τον ήχο τον έκανε και στο ρελαντι. Αρα αποκλείεται ο κομπρέσορας? σκεφτόμουν για τον ιμάντα του δυναμό ή κάποιο κινούμενο μέρος από εκεί. Πάντως τώρα έχει σταματήσει εντελώς, μακαρι να ήταν κανένα κλαδί..
Link to comment
Share on other sites

Ο 1ος ήχος πάντως που άκουγες ήταν ο ήχος της απόσβεσης που κάνει το αμορτισερ λαδιού. Στα καινούρια αμορτισερ ακούγεται αυτό κυρίως ενώ με το στρώσιμο σταματάει. Προσωπικά εμένα μου αρέσει αυτός ο ήχος όταν τον ακούω...!
Link to comment
Share on other sites

Χρονια Πολλα ολους!!

ixnhlath αναφορικα με τον ηχο από την αναρτηση συμφωνω με το τον deyan τοσο για την προελευση όσο και για το οτι ειναι ευχαριστος...

οσο για το δευτερο δεν εχω ιδεα...

 

Να σας ρωτησω κατι απο λαδακι πως τα παμε;;

σε εναν περιοδικο ελεγχο ειδα πως κατι εχω καψει... (στο καρε που κανει η βεργα εχω καψει 3 γραμμουλες...) τα χιλιομετρα μου ειναι κατι περισσοτερο απο 8,000...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το 2) αν έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή κάποια εξήγηση ας την μοιραστεί μαζί μας.

Αύριο θα το πάω στο συνεργείο για έλεγχο και θα επανέλθω με την απάντηση τους.

 

Δές εδώ φίλε αν και δε νομίζω να είναι το ίδιο έτσι όπως το περιγράφεις... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε vwgt εγω ειμαι στις 5000km και πριν λιγο που ειδα τα λαδια (αφου το εχω σβησει απο το πρωι και ειμαι σε ισιαδι ) δεν εχει καψει σταγονα λαδιου.Το ιδιο και στον κολλητο μου που εχει 12000km.Αν και λιγο περιεργο για αμαξι με turbo να μην καιει λαδι αλλα δε με χαλαει καθολου, οποτε μη μασας αμαξαρα εχουμε.......
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απλα και σε μενα μια φορα που το ειχα δει μου φανηκε οτι εκαψε περιπου 3 χιλιοστα στη βεργα και ειπα οτι καιει λαδι.Το ειχα σβησει ομως κανα τεταρτο νωριτερα και εχοντας δουλεψει μονο ενα πενταλεπτο αφου ειμουν στο parking.

Απο τοτε το αφηνω αρκετη ωρα να κατσουν τα λαδια και μετα το ελεγχω,και οπως σου ειπα ολα καλα....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

File ixnhlaths, mhn anhsuxeis gia to 8orubo pou akous to kanei se olous kai einai xarakthristiko se ola ta autokinhta tou group VW, einai h aposbesh pou akougete apo ta amortiser. To rwthsa sthn antiproswpoia prin ligo kairo (an kai emena de mou aresei o hxos, Zastava na eperna de 8a ekane etsi)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έκανα το σέρβις των 15.000 χλμ. (130 ευρω). Το αυτοκίνητο δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι.

 

Εγώ έχω 2 προβλήματα:

 

1. Στο τέρμα των στροφών του, το τιμονι κάνει ένα περίεργο τρίξιμο (σαν να μη λειτουργεί η υποβοήθηση)

 

2. Τα παράθυρα, απο τότε που το πήρα ανοίγουν μόνα τους μέχρι τη μέση όταν το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο (δε συμβαίνει πάντα αλλά συμβαίνει συχνά). Έχω ήδη αλλάξει εγκέφαλο άνεσης και το πρόβλημα παραμένει. Μέσα στο μήνα θα αλλάξω μοτέρ παραθύρων και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

ο μηχανισμός που ρυθμίζει το αβανς για να προσαρμοστεί ο κινητήρας σε χαμηλότερων οκτανίων βενζίνη πως ακριβώς λέγεται?καπου είχα πετύχει και τον αγγλικό όρο αλλά δεν τα βρίσκω..

 

Επίσης είχε αναφερθεί ότι ο κινητήρας προσαρμόζεται αυτόματα. Κατά την προσαρμογή ακούγεται διαφορετικά ο ήχος της μηχανής?

Link to comment
Share on other sites

http://www.kalogeropoulos.gr/displayProject.asp?ITMID=7130

 

xenon lights στο αμαξι μας απο τον καλογεροπουλο. Δεν ξερω ρε παιδια αλλα δεν μου φαινονται και πολυ μπλε-μοβ!

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

http://www.kalogeropoulos.gr/displayProject.asp?ITMID=7130

 

xenon lights στο αμαξι μας απο τον καλογεροπουλο. Δεν ξερω ρε παιδια αλλα δεν μου φαινονται και πολυ μπλε-μοβ!

Τα κανονικα ξενον πρεπει να ειναι ασπρα... Οι 6000Κ ειναι η χρυση τομη, οι 8000Κ ειναι οριακα αποδεκτο αλλα οτιδηποτε παραπανω που μπλεδιζει υπερβολικα η μωβιζει ειναι απλα ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ!!

Link to comment
Share on other sites

Γειά χαρά σε όλους. Παραλαμβάνω ένα Sportline TSI την άλλη Παρασκευή. Εχει χρησιμοποιήσει κανένας σας τον κλιματισμό, αυτές τις μέρες; Τι απόδοση έχει; To sportline έχει clima και όχι A/C. (δεν ξέρω τις διαφορές, αλλά θα διαβάσω σχετικά ψάχνοντας στο δίκτυο)

 

Επίσης σε κάποιο forum διάβασα ότι το sportline είναι κάτι χιλιοστά πιό χαμηλό. Δυστυχώς δεν θυμάμαι που. Αληθεύει ή με τόσα που έχω διαβάσει δεν θυμάμαι καλά;

 

Ευχαριστώ όποιον κάνει τον κόπο να απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σε κάποιο forum διάβασα ότι το sportline είναι κάτι χιλιοστά πιό χαμηλό. Δυστυχώς δεν θυμάμαι που. Αληθεύει ή με τόσα που έχω διαβάσει δεν θυμάμαι καλά;

 

Απ'όσο ξέρω δεν είναι πιο χαμηλό. Απλά είναι λίγο πιο σκληρή η ανάρτηση.;)

Link to comment
Share on other sites

Γειά χαρά σε όλους. Παραλαμβάνω ένα Sportline TSI την άλλη Παρασκευή. Εχει χρησιμοποιήσει κανένας σας τον κλιματισμό, αυτές τις μέρες; Τι απόδοση έχει; To sportline έχει clima και όχι A/C. (δεν ξέρω τις διαφορές, αλλά θα διαβάσω σχετικά ψάχνοντας στο δίκτυο)

 

Στο AC για να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία έχει ένα περιστρεφόμενο κουμπί το οποίο περιστρέφεις ανάλογα με το πόσο ζεστό ή κρύο αέρα θέλεις να βγάζει στο περίπου, ενώ στο Clima ρυθμίζεις ψηφιακά πόσους βαθμούς θέλεις να έχει η καμπίνα (το clima έχει καλύτερη απόδοση πάντως). Επίσης μια διαφορά για την οποία δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος (διορθώστε με αν είναι) είναι ότι το Clima έχει ένα δικό του κινητήρακι το οποίο τραβάει βενζίνη από το ρεζερβουάρ (γιαυτό και στο clima υπάρχει το Econ κουμπάκι που απενεργοποιεί το κινητήρακι για οικονομία και το κλιματιστικό πλέον λειτουργεί ως απλός ανεμιστήρας για το χειμώνα που θέλουμε ζεστό αέρα) και λειτουργεί το κλιματιστικό ενώ στο AC το κλιματιστικό παίρνει ενέργεια από τον ίδιο τον κινητήρα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να υπάρχει μείωση στην απόδοση του αυτοκινήτου, ενώ στο Clima οχι

 

1. Στο τέρμα των στροφών του, το τιμονι κάνει ένα περίεργο τρίξιμο (σαν να μη λειτουργεί η υποβοήθηση)

 

 

Στα υδραυλικά τιμόνια δεν είναι πολύ καλό να τερματίζει το τιμόνι ή να το πιέζουμε στο τέλος γιατί ζορίζεται η υδραυλική αντλία. Δεν έχω παρατηρήσει όμως αυτό που λες όταν το περιστρέφω τέρμα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...