Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά. Παίζει η τρίτη τους να πιάνει όσα η δικιά μας έκτη :w00t:. Αλλά δεν κρατήθηκα να μην τα βάλω.:devil: :respect:

 

 

 

Για την Quattroporte δεν είχε μέσα μέτρηση αλλά έχει την 10 ίππων πιο ....αδύναμη Coupe Cambiocorsa 5.7 sec.

 

Μπα .. ξέρουν να μετράνε

Και εγω ομως ξερω να μετραω κατι που οδηγω πολυ συχνα;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά γράφω αυτό το ποστ για να συνηδητοποιήσουμε λίγο τι οδηγάμε.

 

Από τα πρώτα χιλιόμετρα που έκανα με το tsi, μου έδωσε την αίσθηση ο κινητήρας (από πλευράς ρεπρίζ) ότι οδηγώ ατμοσφαιρικό αυτοκίντο 2500 + κ.εκ. Φυσικά όταν το λέω αυτό σε κάποιους με κοιτάνε περίεργα αλλά τι να κάνουμε J

 

Έπεσε στα χέρια μου το περιοδικό DRIVE τ. Μαρτίου 2007. Εκεί με χαρά βλέπω ότι στους πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών στις στήλες των επιδόσεων έχει προστεθεί μια που αφορά την μέτρηση (ρεπρίζ) 80-110 χ.α.ω με τρίτη σχέση στο κιβώτιο. Αυτή η μέτρηση είναι πάρα πολύ σημαντική (προσωπικά μ₼ ενδιαφέρει πολύ περισσότερο από το κοντράδικο 0-100) γιατί αναπαριστά πόσο γρήγορα θα προσπεράσεις σε δημόσιο επαρχακό δρόμο.

 

Το απλό tsi ολοκληρώνει σε 9,1 δλ και το gt σε 7,6 δλ.

 

Οι πίνακες δεν είναι ολοκληρωμένοι και σε πολλά αυτοκίνητα δεν αναγράφεται χρόνος γιατί προφανώς η τροποποίηση στους πίνακες έγινε πρόσφατα και δεν έχουν δοκιμάσει όλα τα αυτοκίνητα από τότε.

 

Ενδεικτικά σας αναφέρω τα αυτοκίνητα που ολοκληρώνουν την μέτρηση συν πλην 1 δευτερόλεπτο.

 

Αναφέρονται μόνο βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με ατμοσφαιρικό κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Ετοιμαστείτε για μεγάλες εκπλήξεις. Τα θαυμαστικά δικά μου

 

 

Πηγή: περιοδικό DRIVE τ. Μαρτίου 2007-04-16

 

Τεράστιο ποστ αλλά νομίζω άξιζε τον κόπο

 

Τα συμπεράσματα δικά σας

Θεωρω τους χρονους εξωπραγματικους...Εδω ΤΤ 180 ιππων και για 80-100 θελει 2,4 δευτερα.Δεν θεωρω λογικο να θελει αλλα 5 π.χ για τα 100-110.

Ειδικα οταν βλεπω F430 και Μ6 να τους δινουν 7κατι δεν μπορω παρα να γελασω.

Εδω η F430 θελει κατω απο 14 για τα 0-200 και θα θελει 7,5 για τα 80-110;:lol::lol::lol:

 

Eπισης ενα αρθρο που βρηκα τυχαια(μιλα για την SLk 55 AMG:

"Την άλλη μισή τη λένε τα 2,2 sec, όπου διαρκούν (με kickdown) τα 80-110 km/h (Ferrari F430 με 3η σχέση σε 2,1 sec)!"

 

http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2067&Itemid=62

 

Για να μην γραφουμε και οτι θελουμε!

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μάλλον πρόκειται για τυπογραφικό λάθος στους πίνακες του περιοδικού

 

Το πιθανότερο είναι οι μετρήσεις να είναι με πέμπτη ή με τελευταία σχέση (5η ή 6η)

 

Παραθέτω στοιχεία από άλλο φόρουμ που συγκρίνουν ρεπρίζ bmw 325 vs GT vs Plus Tsi

 

3η:

50-80: 4,45 / 3,4 / 4,2

80-110: 4,52 / 3,9 / -

100-140: 6,38 / - / -

 

4η:

80-110: 6,25 / 4,8 / 6,1

100-140: 9,1 / - / -

 

5η:

80-110: 7,73 / 6,3 / -

100-140: 11,29 / - / -

 

6η:

80-110: 10,58 / 7,0 / -

100-140: 14,7 / - / -

 

sorry που δεν το ψαξα περισσότερο πριν ποστάρω αλλά δεν κρατήθηκα, λέω και γω σαν πολλά να μου φαίνονται τα 9 δλ για το tsi!

 

Πάντως αν είναι με πέμπτη - έκτη φαίνεται ακόμα περισσότερο η ροπάκλα στις χαμηλές, την κακομοίρα την μπέμπα :)

 

πηγή http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13837&postdays=0&postorder=asc&start=4125

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Γράφω για πρώτη φορά σε αυτό το foroum, για αυτό θα ήθελα αρχικά να σας χαιρετήσω όλους.

 

Μετά από σκέψη αποφάσισα να αγοράσω το Golf 1.4 TSI 140 PS 5θυρο. Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω (διαβάσω) τη γνώμη σας ως προς το ποιά extras να πάρω. Αυτά που σκέφτομαι είναι τα εξής:

 

1. ESP

2. Εμπρός υποβραχιόνιο

3. Ζάντες 17"

4. Πίσω πλαϊνούς αερόσακους

5. Οθόνη πολλαπλών λειτουργιόν PLUS.

 

Υ.Γ. Σίγουρα θα πάρω τα +2 χρόνια επέκτασης της εγγύησης.

 

Ευχαριστώ.

 

Κατ αρχας καλως ηρθες στην παρεα μας.......

1. Για το ESP πιστευω πως δεν πρεπει να το σκεφτεις πολυ βαλτο αν μπορεις.Μια φορα θα σου χρειαστει και αξιζει.

Στο παλιο μου αμαξι κατασκευης 1999 δεν ειχα ESP και τη δυσκολη ωρα που χρειαστηκε δεν μπορεσα να το κρατησω(αν ειχα θα το κρατουσα) και τωρα ειναι παλιοσιδερα,ενω εγω ζω γιατι μαλλον δεν ειχε ερθει η ωρα μου και μου εδωσε ο θεος αλλη μια ευκαιρια.

2. Καλη μαγκια γιατι οπως ειπε και ενας αλλος φιλος στελνει αερα πισω,ειναι χωρος για κερματα,κινητα.Μετα δε μπαινει αν μετανιωσεις.

3. Θεμα καθαρα γουστου αφου το αμαξι ανετα σηκωνει 17ρες

4. Νομιζω 280 ευρω κοστιζουν και ειναι για την ασφαλεια των πισω

5. Σιγουρα να βαλεις,καμια σχεση με την απλη.Διπλασια σε μεγεθος με εξτρα πληροφοριες

6. Σωστος για τα 2 εξτρα χρονια

 

Τωρα μια συμβουλη σε σενα και σε σε ολη την παρεα που διαβαζει και ειναι να παραγγειλει αμαξι : Αν κανετε παραγγελια που σημαινει υπομονη 3,5 μηνες,θα σας πω την αποψη μου καθαρα για τα εξτρα που εβαλα εγω.

Οπωσδηποτε διακοπτακι για τον ελεγχο πιεσης ελαστικων (49ευρω).2 φορες ως τωρα εκανε δουλεια σε μενα

Ηλιοροφη αρκετα καλη μεν, αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη

Φωτα BY-XENON πολυ ικανοποιημενος,η νυχτα στην κυριολεξια γινετα μερα

Θερμαινομενα καθισματα ψιλοπεριτα (ειναι σετ με πιτσιλιστηρια)

Αυτοματος πιλοτος καλος αλλα μονο για ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ και ΕΓΝΑΤΙΑ

Χειριστηρια στο τιμονι σιγουρα,πολυ βολικα και χρησιμα

Για το ηχοσυστημα εβαλα το RCD500 που αναπαραγει MP3,πολυ καλο γιατι σε γλυτωνει απο τα πολλα CD.Εχει εσωτερικα και 6αρα CDιερα και ειναι με 10 ηχεια συνολικα.Απλα δε λειτουργει σωστα το (AS)το οποιο καθυστερει παρα πολυ και οι βλακες στην αντιπροσωπεια δεν ξερουν να το ρυθμισουν

Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες,φωτα και εσωτερικοσ καθρεφτης (σετ ολα μαζι)

Και αυτα οχι αναγκαια.

Με λιγα λεφτα βαζεται και συρταρακια κατω απο τα καθισματα(χρησιμα)

 

 

Λογικό νούμερο.

 

Αυτήν δεν την θεωρείς χαμηλή κατανάλωση για αυτοκίνητο 170 ΗΡ (στον τροχό)?

 

Τόσο καίνε τα ατμοσφαιρικά 1,6 των 100-120 ΗΡ (στον στρόφαλο) την ώρα που προσπαθούν να σε δουν με τα κυάλια:D

 

Αν ρωτήσεις κατόχους παλαιότερων τούρμπο εκεί θα δεις πραγματικά τι σημαίνει κατανάλωση, ειδικά εντός πόλης.

 

Εγω δεν ειπα οτι ειναι πολλα τα 10lit,το αντιθετο λεω οτι μια χαρα καταναλωση ειναι για αμαξι με 170 HP.Μου ειναι απλα περιεργο πως σε μερικους εχει καταναλωση γυρω στα 7,5 με 8 lit,μηπως ακομα το στρωνουν;

 

Pappous78 καλως ήρθες

 

Εγώ αν ξαναγόραζα tsi δεν θα έβαζα τίποτα από τα παραπάνω :)

 

Το μόνο που θα ήθελα είναι το κιβώτιο DSG.

 

Το ESP αν δεν είσαι νέος οδηγός είναι παντελώς άχρηστο, χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να το αποσταθεροποιήσεις το αυτοκίνητο (φρενο στην είσοδο της στροφής και αν) αλλά και τότε γυρνάει γλυκά και μαζέυεται για πλάκα, έχουν κάνει καλή δουλειά στο στήσιμο του :)

 

Για ποια έκδοση σκέφτεσαι?

 

Καλο το DSG αλλα μην παθει κατι γιατι στην ελλαδα αν πρωτα μπορεσουν να το λυσουν μετα απλα θα το κοιταζουν.Δε λεω αλλη αισθηση η οδηγηση με DSG αλλα εγω για το λογο που προανεφερα δεν το εβαλα (λογω μαστορων).

Οσο για το ESP νομιζω οτι πρεπει να αναθεωρησεις την αποψη σου.

 

Και εγώ το σκεφτόμουν λιγάκι το ESP μιας και μέχρι να το συνηθίσω το φοβάμαι λίγο το αμάξι... Στους δρόμους γυαλί που έχουμε με λίγο γκάζι με 2α και 3η στη στροφή νιώθω το αμάξι και υποστρέφει αρκετά...

 

Αλήθεια μπορεί το ESP να μπει εκ των υστέρων στο Golf; Απλά αναρωτιέμαι...!

 

 

@boomer

 

Αρκετά ενδιαφέροντα τα στοιχεία που μας παράθεσες! Αν και νομίζω ότι στην κατηγορία του GT οι τιμές για τη ferrari και την Μ5 ίσως να δικαιολογούνται μιας και έχουν πιο μακριές σχέσεις για να μπορούν να πιάνουν τα 300+ που πιάνουν... Πάντως γενικά με εντυπωσιάσανε τα στοιχεία!

 

Οχι μετα δε μπαινει.

 

Λοιπόν

είχα παρ/λει το Jetta 1.4 TSI 140 hp Hightline με διάφορα εχτρρα (όπως ESP, RCD 500, etc.) από 08-02-2007.

 

Μου ήπαν απο την αντιπροσωπεία (αττική) ότι η εβδομάδα παραγωγής ορίστικε από 29-04 μέχρι 6-05-2007 και ότι μέχρι 28-05-2007 θα έχει έρθει στο τελωνείο !!!

 

Να ξερεις απλα οτι αν μπει στη γραμμη παραγωγης τελειωνει σε μια μερα το αμαξι.Καλη υπομονη.....................

 

ΕΓΩ θα επαιρνα υποβραχιονιο esp και μπορει ηλιοροφη

δεν εχω καταλαβει ακομη τι ειναι η οθονη plus?οπως και στο a3 etsi kai sto golf δεν ειναι ιδια η οθονη?

 

Αναμεσα στο στροφομετρο και στο κοντερ εχει ενα χωρο που ειναι χωρισμενος στα 2.Στο κατω μερος βγαζει ψηφιακα καποιες ενδειξεις του υπολογιστη ταξιδιου και στο πανω μερος ειναι καποιες ενδειξεις με τη μορφη led και το αναλογο σχημα.Π.χ η ενδειξη για ανοιχτη πορτα, το λυχναρι κ.α τετοια.

Αν βαλεις την οθονη plus ειναι διπλασια σε μεγεθος και ειναι υγρων κρυσταλλων(οχι δηλ απλα λαμπακια)Επανω της βγαινουν και ολες οι λειτουργιες του ηχοσυστηματος(ενταση,σταθμος,RDS,cd με τον αριθμο του κομματιου).Επισης ολες οι πορτες και το καπο με την πισω πορτα εμφανιζονται ψηφιακα οταν ανοιγουν και εννοειται εβγαινουν εκει και οι ενδειξεις του υπολογιστη και καθε ειδους προειδοποιηση (για βενζινη παραδειγμα)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση DimKav :!: .

 

Οδηγάω 10 χρόνια οπότε θεωρώ ότι έχω κάποια εμπειρία. Ωστόσο επειδή θεωρώ την ασφάλεια στο δρόμο πάνω από όλα, θεωρώ ότι το ESP είναι σχεδόν απαραίτητο, όπως και οι έξτρα αερόσακοι. Το ESP κοστίζει 658 Ε. Η ηλιοροφή ποτέ δεν μου άρεσε οπότε δεν το σκέφτομαι.

 

Θα πάω να ρωτήσω σε διάφορες αντιπροσωπείες μήπως πάρω κάποιο/α από αυτά ως δώρο.

 

Το μονο δωρω που μπορει να σου πουν ειναι συναγερμος.Σου τονιζω να μην βαλεις συναγερμο απο ελλαδα γιατι αν δεν ειναι απο το εργοστασιο ισως να εχεις ηλεκτρολογικα προβληματα με τα παραθυρα,με το κλειδωμα,με τα φωτα κτλ.Την εχω ψεξει πολυ τη δουλεια με αυτο το αμαξι και δε λεω αερολογιες.οι πληροφοριες ειναι απο μεσα.Να ξερεις καταρχας οτι αν τον βαλεις εδω δεν ειναι VW,ακομα και το 1m καλωδιο που θα βαλουν μεταβαλει με μΩ (μοναδα μετρησης αντιστασης, οι ηλεκτρονικοι την ξερουν)τ ην συνολικη αντισταση των καλωδιων και ισως να μπερδευει καποια ηλεκτρονικα συστηματα.Αν βαλεις βαλε απο πανω και αν θες δωρω ζητα καμοια αεροτομη,εγω αεροτομη πιεσα και πηρα.Και εννοειται μη σου πουν καμοια λαλακια οτι σου κανουν δωρω τα πατακια γιατι αυτα ειναι μερος του οχηματος.Οσο για πυροσβεστηρα ειναι της πλακας και για φαρμακειο ενα πακετο χαρτομαντηλα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω τιμές από μερικά έξτρας, από κατάλογο που μου έδωσαν σε μία αντιπροσωπεία :

 

1. Ζάντες 17" Zaandfort 413 E

2. ESP 658 E

3. Πλευρικοί αερόσακοι πίσω 284 Ε

4. Κεντρικό υποβραχιόνιο 180 Ε

5. Υπολογιστής ταξιδιού PLUS 58 E

6. +2 χρόνια εγγύηση 350 Ε.

 

Υ.Γ.1 Μιλάω πάντα για το Golf 1.4 TSI 140 PS Sportline.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Οσο για το ESP νομιζω οτι πρεπει να αναθεωρησεις την αποψη σου.

 

Βέβαια όλα είναι θέμα προσωπικής επιλογής, εμένα και το απλό asr με εκνευρίζει αφάνταστα και το έχω συνεχώς off, μη φαντάζεσαι ότι κάνω burn out etc απλά όταν ξεκινάω σε μια διασταύρωση δεν θέλω να με κόβει κανένα asr, το μόνο ηλεκτρονικό που δέχομαι είναι to ΑΒS αλλά και πάλι αν είναι να επιλέξω ανάμεσα σε κακό abs (υπάρχουν πολλά - ειδικά τα πρώτα) η καθόλου abs θα προτιμήσω καθόλου abs. Τωρα για το γκολφάκι που είναι ένα δυνατό προσθιοκίνητο κρίνω το asr υπεραρκετο για να μην μουρώσει επικύνδινα. Τέλος πάντων περι ορέξεως.....

 

 

 

Τωρα μια συμβουλη σε σενα και σε σε ολη την παρεα που διαβαζει και ειναι να παραγγειλει αμαξι : Αν κανετε παραγγελια που σημαινει υπομονη 3,5 μηνες,θα σας πω την αποψη μου καθαρα για τα εξτρα που εβαλα εγω.

Οπωσδηποτε διακοπτακι για τον ελεγχο πιεσης ελαστικων (49ευρω).2 φορες ως τωρα εκανε δουλεια σε μενα

Ηλιοροφη αρκετα καλη μεν, αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη

Φωτα BY-XENON πολυ ικανοποιημενος,η νυχτα στην κυριολεξια γινετα μερα

Θερμαινομενα καθισματα ψιλοπεριτα (ειναι σετ με πιτσιλιστηρια)

Αυτοματος πιλοτος καλος αλλα μονο για ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ και ΕΓΝΑΤΙΑ

Χειριστηρια στο τιμονι σιγουρα,πολυ βολικα και χρησιμα

Για το ηχοσυστημα εβαλα το RCD500 που αναπαραγει MP3,πολυ καλο γιατι σε γλυτωνει απο τα πολλα CD.Εχει εσωτερικα και 6αρα CDιερα και ειναι με 10 ηχεια συνολικα.Απλα δε λειτουργει σωστα το (AS)το οποιο καθυστερει παρα πολυ και οι βλακες στην αντιπροσωπεια δεν ξερουν να το ρυθμισουν

Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες,φωτα και εσωτερικοσ καθρεφτης (σετ ολα μαζι)

Και αυτα οχι αναγκαια.

Με λιγα λεφτα βαζεται και συρταρακια κατω απο τα καθισματα(χρησιμα)

 

 

Φίλε μου αν σου είναι εύκολο πες μας και τις τιμές για όλα αυτά.

 

 

Εγω δεν ειπα οτι ειναι πολλα τα 10lit,το αντιθετο λεω οτι μια χαρα καταναλωση ειναι για αμαξι με 170 HP.Μου ειναι απλα περιεργο πως σε μερικους εχει καταναλωση γυρω στα 7,5 με 8 lit,μηπως ακομα το στρωνουν;

 

Δεν το βλέπω περίεργο, μην ξεχνάμε ότι μπορείς κάλιστα να το δουλεύεις σε συνθήκες στρωσίματος και να ταξιδευεις ταχύτατα. Προσωπικά το ροντάρισα για 5000 χλμ (μπορεί να ακούγονται πολλά, αλλά δεν ήταν ούτε ένας μήνας :). Το tsi με την κλιμάκωση που έχει στο κιβώτιο στα 180 χαω είναι 4100-4200 σαλ, ανάλογα με τις συνθήκες αλλάζει πολύ η μέση κατανάλωση. Έχω ταξιδέψει με μ.κ. 6,5 λτ/100χλμ (όχι στρώσιμο), έχω ταξιδέψει και με 9,5, λογικά θα υπολόγιζα +1 λιτρο/100χλμ για το GT.

 

Καλο το DSG αλλα μην παθει κατι γιατι στην ελλαδα αν πρωτα μπορεσουν να το λυσουν μετα απλα θα το κοιταζουν.Δε λεω αλλη αισθηση η οδηγηση με DSG αλλα εγω για το λογο που προανεφερα δεν το εβαλα (λογω μαστορων).

 

 

Σίγουρα έχει βάση αυτό που λες αλλά με την συγκεκριμένη νοοτροπία δεν θα έπαιρνα αυτό το αυτοκίνητο καθόλου. Νομίζω ότι αν το αγόραζα τώρα θα το παιρνα με τάσια + dsg :))

ΘΕΛΩ DSG:knife:

 

 

 

 

 

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω τιμές από μερικά έξτρας, από κατάλογο που μου έδωσαν σε μία αντιπροσωπεία :

 

1. Ζάντες 17" Zaandfort 413 E

2. ESP 658 E

3. Πλευρικοί αερόσακοι πίσω 284 Ε

4. Κεντρικό υποβραχιόνιο 180 Ε

5. Υπολογιστής ταξιδιού PLUS 58 E

6. +2 χρόνια εγγύηση 350 Ε.

 

Υ.Γ.1 Μιλάω πάντα για το Golf 1.4 TSI 140 PS Sportline.

 

Μήπως πλησιάζεις πάρα πολύ την τιμή του GT?

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Χμμ... ισως εχω προβληματακι... Μηπως και σε εσας καμια φορα μενει ανοικτο το κοκκινο φωτακι που αναβοσβηνει οταν κλειδωμενο τηνωρα που οδηγειται?
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.1 Μιλάω πάντα για το Golf 1.4 TSI 140 PS Sportline.

 

Φίλε Pappous78 αν και έχω το gt που έχει ESP νομίζω πως αξίζει να το βάλεις Προσωπικά αν το gt δεν το είχε είναι βέβαιο πως θα το έβαζα... Σε όσα χρόνια οδηγώ μία φορά μου χρειάστηκε (χωρίς να πηγαίνω γυρεύοντας). Οδηγούσα ένα Α4 1.8Τ εντελώς αμέριμνα (με όλη την οικογένεια μεσα) όπου εντελώς ξαφνικά το αυτοκίνητο πήγε να γλιστρήσει σε μια στροφή (ψιλόβροχο)... το ένιωσα αλλά μέχρι να προλάβω να αντιδράσω το ESP με έβαλε στον "ίσιο δρόμο"... τέλος πάντων για να μην το κουράζουμε νομίζω πως το esp μπορεί να σου χρειαστεί μόνο μια φορά άλλα εκεί θα τα βγάλει τα λεφτά του...

 

από τα υπόλοιπα που λες έχω το υποβραχιόνιο που αξίζει ( βολεύει, είναι ένας καλός χώρος για τα cd και βγάζει αεραγωγούς για τους πίσω (να μη λένε ότι τους έχουμε...)).

 

από τα άλλα τώρα ότι επιπλέον βάλεις καλό είναι... ξέρεις μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτά αλλά αν τα έχεις σου κάνουν τη ζώη πιο εύκολη... Από τα έξτρα που έχω να σου πω πως αυτό που έχω βρει αρκετά βολικό (αν και το θεωρούσα υπερβολή στην αρχή)είναι ο εσωτερικός αντιθαμβοτικός καθρέφτης (στο πακέτο Ρ13) και αν είχα αντιληφθεί την αξία του θα το είχα παραγγείλει και με αριστερό αντιθαμβοτικό...

 

και μιας και θα περιμένεις που θα περιμένεις λόγω esp (τουλάχιστον) βάλε και την οθόνη την plus...

 

τέλος θα σου πρότεινα να ρωτήσεις αν το προσφέρουν με θύρα usb αν ναι βάλε την μιας και το στερεοφωνικό μας δεν αναπαράγει mp3...

 

αυτά από εμένα και αντε με το καλό....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω τιμές από μερικά έξτρας, από κατάλογο που μου έδωσαν σε μία αντιπροσωπεία :

 

1. Ζάντες 17" Zaandfort 413 E

2. ESP 658 E

3. Πλευρικοί αερόσακοι πίσω 284 Ε

4. Κεντρικό υποβραχιόνιο 180 Ε

5. Υπολογιστής ταξιδιού PLUS 58 E

6. +2 χρόνια εγγύηση 350 Ε.

 

Υ.Γ.1 Μιλάω πάντα για το Golf 1.4 TSI 140 PS Sportline.

 

Φίλε Pappous78, άντε με το καλό και από εμένα. Να πω την άποψή μου ως κάτοχος σχεδόν ένα χρόνο τώρα:

 

1) Οι ζάντες 17in ίσως είναι κάπως υπερβολικές. Όχι από πλευράς επιδόσεων, αλλά ενδεχομένως επιβαρύνουν την άνεση του οχήματος. Καλό θα ήταν να κάνεις μια βόλτα σε κακούς δρόμους (θα μου πεις που να βρεις κακούς δρόμους στην Ελλάδα; Έ αυτό είναι ένα πρόβλημα) με ένα Golf με 17άρες και μετά να αποφασίσεις.

 

2) Το ESP με την έννοια του ελέγχου της υπερστροφής δεν είναι και τόσο απαραίτητο, όχι μόνο στο Golf αλλά σχεδόν σε κάθε προσθιοκίνητο με υποστροφικό έως ουδέτερο στήσιμο. Όμως, έχοντας οδηγήσει και το TSI με απλό ASR, έχω παρατηρήσει ότι όσον αφορά στον έλεγχο της πρόσφυσης, ναι μεν τα δυο συστήματα θεωρητικά είναι πανομοιότυπα, αλλά μου έδωσαν την εντύπωση ότι οι αντιδράσεις του ESP είναι πιο άμεσες με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γλυστράει λιγότερο. Βέβαια, αυτό μπορεί να οφείλεται και στις 17άρες έναντι 16in του TSI. Πάντως εγώ το προτείνω.

 

3) Για τα υπόλοιπα τώρα, το υποβραχιόνιο ενώ το πήρα αναγκαστικά (τελικά μου έφεραν άλλο αυτοκίνητο από αυτό που παράγγειλα, 1,5 μήνα νωρίτερα και με μόνη διαφορά ότι είχε ΚΑΙ υποβραχιόνιο), τελικά το συμπάθησα αμέσως. Είναι όντως πολύ χρήσιμο. Η οθόνη plus είναι πιο πολύ για εφέ κατά την άποψή μου, όμως το κόστος είναι εξευτελιστικό, οπότε θα την έβαζα, οι πίσω αερόσακοι μάλλον δεν είναι απαραίτητοι, δεδομένου ότι οι οροφής καλύπτουν και τους πίσω επιβάτες, ενώ δεν ξέρω κατά πόσο συνδυάζονται και με παιδικά καθίσματα, εαν σε ενδιαφέρει. Τέλος, για την επέκταση εγγύησης δεν το συζητάμε καν.

 

Με την ευκαιρία, να πω ένα μικρό πρόβλημα, που όμως διορθώνεται μόνο του. Μου έχει τύχει 2-3 φορές η οθόνη μέσα στον πίνακα (όχι plus η απλή) να σβήνει και να γράφει άλλα αντί άλλων, με κάτι περίεργες γραμμές και με χαλασμένες ενδείξεις. Όταν όμως σβήσω το αυτοκίνητο και διακοπεί εντελώς η παροχή ρεύματος (νομίζω περίπου 15 λεπτά κάνει) μετά δουλεύει πάλι κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

 

Φίλε μου αν σου είναι εύκολο πες μας και τις τιμές για όλα αυτά.

 

 

cruize control 197 ευρω

αποθηκευτικοι χωροι κατω απο τα καθισματα 80 ευρω

χειριστηρια στο τιμονι 340 ευρω

ηλιοροφη 800 ευρω

RCD με ΜΡ3 και τα 10 ηχεια(8 + 2) 440 ευρω

αυτοματοι αισθητηρες φωτων,υαλοκαθαριστηρων,εσωτερικου καθρεφτη 155 ευρω

θερμαινομενα καθισματα 410 ευρω

BI-XENON 1000 ευρω

οθονη plus 60 ευρω

 

 

Χμμ... ισως εχω προβληματακι... Μηπως και σε εσας καμια φορα μενει ανοικτο το κοκκινο φωτακι που αναβοσβηνει οταν κλειδωμενο τηνωρα που οδηγειται?

 

Μου ετυχε μια φορα οταν ειχε αρκετο κρυο,οπως και σε ενα φιλο μου με ενα αλλο GT.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το λαμπάκι νομίζω τελικά ότι έχει να κάνει με κάποια "ασυνενοησία" του κεντρικού κλειδώματος με τον συναγερμό.

 

Έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κάποιες φορές όταν πατάω τα κουμπιά κλειδώματος - ξεκλειδώματος που βρίσκονται δίπλα στο εσωτερικό χερούλι της πόρτας οδηγού.

 

Απόσο έχω καταλάβει προσπαθήσαν να προσομοιώσουν τις λειτουργίες του εργοστασιακού συναγερμού και δεν τους βγήκε και πολύ καλά. Ίσως πάλι να είναι κάποια λειτουργία που δεν την γνωρίζω καθώς δεν πήρα κάποιο μανουαλ για τον συγκεκριμένο συναγερμό.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Katarxas sas xairetw kai sas thewrw OLOUS anexairetws atoma me iwilo I.Q. (gia na pirate kai eseis golf).

Euxaristw poli to filaraki mou ton targman pou mou sistise to forum, kai file na se pw,distixws den prolava na parw ta extra pou eipes (diakoptis gia piesi elastikwn kai o8oni plus).Paidia to parigila 20.02.07 kai mou eipe o emporos oti exei mpei idi stin vdomada paragogis kai oti (akouson - akouson) tha erthei arxes Iouniou dld 3.5 minakia kai den me xalase.

Rwtaw twra ginete na valw auta ta extra argotera;

Episis opoios exei tsi na mou pei gia katanalwsi se normal odigisi poso roufaei.

Kai an ekana kala pou evala to rcd300 kai sto ipovraxionio usb.

Euxaristw guys!

 

Y.G. 50 kai simera!:happy:

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Katarxas sas xairetw kai sas thewrw OLOUS anexairetws atoma me iwilo I.Q. (gia na pirate kai eseis golf).

Euxaristw poli to filaraki mou ton targman pou mou sistise to forum, kai file na se pw,distixws den prolava na parw ta extra pou eipes (diakoptis gia piesi elastikwn kai o8oni plus).Paidia to parigila 20.02.07 kai mou eipe o emporos oti exei mpei idi stin vdomada paragogis kai oti (akouson - akouson) tha erthei arxes Iouniou dld 3.5 minakia kai den me xalase.

Rwtaw twra ginete na valw auta ta extra argotera;

Episis opoios exei tsi na mou pei gia katanalwsi se normal odigisi poso roufaei.

Kai an ekana kala pou evala to rcd300 kai sto ipovraxionio usb.

Euxaristw guys!

 

Y.G. 50 kai simera!:happy:

 

Καλως ηρθες στην παρεα μας.............

 

Αυτό με το λαμπάκι νομίζω τελικά ότι έχει να κάνει με κάποια "ασυνενοησία" του κεντρικού κλειδώματος με τον συναγερμό.

 

Έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει κάποιες φορές όταν πατάω τα κουμπιά κλειδώματος - ξεκλειδώματος που βρίσκονται δίπλα στο εσωτερικό χερούλι της πόρτας οδηγού.

 

Απόσο έχω καταλάβει προσπαθήσαν να προσομοιώσουν τις λειτουργίες του εργοστασιακού συναγερμού και δεν τους βγήκε και πολύ καλά. Ίσως πάλι να είναι κάποια λειτουργία που δεν την γνωρίζω καθώς δεν πήρα κάποιο μανουαλ για τον συγκεκριμένο συναγερμό.

 

Εγω φιλε δεν εχω συναγερμο,ουτε το φιλαρακι μου που του ετυχε το ιδιο εχει.Και σε αυτον το εκανε οταν ειχε αρκετο κρυο,το καλο ειναι οτι δε μας το ξαναπαρουσιασε.Αρα ισως να ηταν καποια κακη λειτουργια λογω του κρυου,ελπιζω να μην το ξανακανει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γράφω για πρώτη φορά σε αυτό το foroum, για αυτό θα ήθελα αρχικά να σας χαιρετήσω όλους.

 

Μετά από σκέψη αποφάσισα να αγοράσω το Golf 1.4 TSI 140 PS 5θυρο. Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω (διαβάσω) τη γνώμη σας ως προς το ποιά extras να πάρω. Αυτά που σκέφτομαι είναι τα εξής:

 

1. ESP........................................................

 

Για πληρέστερη ενημέρωση :

 

ACCELERATION SLIP REGULATION (ASR)

(ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ)

Σύστημα που προλαμβάνει το "σπινάρισμα" των κινητήριων τροχών. Το σύστημα μετρά και συγκρίνει συνεχώς την ταχύτητα των τροχών που ανήκουν στην ίδια πλευρά του αυτοκίνητου (δηλ του εμπρός δεξιού με των πίσω δεξιό και αντίστοιχα των εμπρός αριστερό με των πίσω αριστερό). Το σύστημα επεμβαίνει όταν υπάρχει συγκεκριμένη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών της ίδιας πλευράς. Αυτή η διαφορά ταχύτητας δηλώνει ολίσθηση των κινητήριων τροχών. Για να ελεγχθεί η ολίσθηση αυτή το σύστημα αρχικά μειώνει την ροπή του κινητήρα αλλάζοντας την προπορεία ανάφλεξης αν αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα κλείνει το γκάζι του κινητήρα μειώνοντας και άλλο την ροπή και αν και αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα επεμβαίνει τελικά φρενάροντας το τροχό που ολισθαίνει.

 

 

ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)

(ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ)

Είναι ακριβώς το ίδιο με το VDC, με την μόνη διαφορά της αλλαγής της ονομασίας του.

 

VEHICLE DYNAMIC CONTROL (VDC)

(ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)

Το σύστημα αυτό συνεχώς ελέγχει για τυχόν απώλεια πρόσφυσης των τροχών κατά τoν διαμήκη και εγκάρσιο άξονα τους. Αυτός ο έλεγχος γίνεται κάτω από όλες της οδηγικές συνθήκες, από το φρενάρισμα μέχρι την επιτάχυνση ώστε να διασφαλίζεται η κατευθυντικότητα και ευστάθεια του οχήματος.

Συνεργάζεται με το ABS και το ASR/MSR όπως επίσης χρησιμοποιεί και επεξεργάζεται σήματα από τον αισθητήρα γωνίας στροφής του τιμονιού και από αισθητήρες πλευρικών και εγκάρσιων επιταχύνσεων.

Έτσι το σύστημα μπορεί να διορθώσει την υποστροφή (φρενάροντας τους τροχούς που βρίσκονται στο εσωτερικό της στροφής), την υπερστροφή (φρενάροντας τoν εξωτερικό εμπρός τροχό), εξασφαλίζει την ευστάθεια για την κίνηση του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια ενός προσπεράσματος ή ενός ελιγμού συνδυάζοντας τις στρατηγικές που αναφέρθηκαν για την υπερ- υποστροφή. Η ίδια στρατηγική ακολουθείται και κατά την κίνηση του αυτοκινήτου επάνω σε διαφορετικές επιφάνειες. Επίσης ελέγχεται η πλευρική επιτάχυνση του οχήματος κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αποτρέποντας πλάγιες μετατοπίσεις κατά την διάρκεια των φάσεων αυτών. (από το site της Α.Romeo)

Link to comment
Share on other sites

Paidia kserete an mporw na pw twra na mou valoun othonh plus?H evdomada paragwghs tou dikou mou ksekinaei 21/5!prolavainw h tha mou poun oti den mporei na allaksei h parageleia?

 

προσωπικα μου ειχαν πει πως για εναν μηνα μπορουσα να κανω αλλαγες (στην ειδικη παραγγελια). Μια ερωτηση προς την αντιπροσωπια ομως θα σου δωσει την απαντηση...

 

Morbidas ποσο κοστισε η usb θυρα;; πως ακριβως δουλευει??? βλεπει το stick ως cd?? (πχ folder και cd οπως το after market solisto?)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για πληρέστερη ενημέρωση :

 

ACCELERATION SLIP REGULATION (ASR)

(ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ)

Σύστημα που προλαμβάνει το "σπινάρισμα" των κινητήριων τροχών. Το σύστημα μετρά και συγκρίνει συνεχώς την ταχύτητα των τροχών που ανήκουν στην ίδια πλευρά του αυτοκίνητου (δηλ του εμπρός δεξιού με των πίσω δεξιό και αντίστοιχα των εμπρός αριστερό με των πίσω αριστερό). Το σύστημα επεμβαίνει όταν υπάρχει συγκεκριμένη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών της ίδιας πλευράς. Αυτή η διαφορά ταχύτητας δηλώνει ολίσθηση των κινητήριων τροχών. Για να ελεγχθεί η ολίσθηση αυτή το σύστημα αρχικά μειώνει την ροπή του κινητήρα αλλάζοντας την προπορεία ανάφλεξης αν αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα κλείνει το γκάζι του κινητήρα μειώνοντας και άλλο την ροπή και αν και αυτό δεν είναι αρκετό το σύστημα επεμβαίνει τελικά φρενάροντας το τροχό που ολισθαίνει.

 

 

ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)

(ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ)

Είναι ακριβώς το ίδιο με το VDC, με την μόνη διαφορά της αλλαγής της ονομασίας του.

 

VEHICLE DYNAMIC CONTROL (VDC)

(ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)

Το σύστημα αυτό συνεχώς ελέγχει για τυχόν απώλεια πρόσφυσης των τροχών κατά τoν διαμήκη και εγκάρσιο άξονα τους. Αυτός ο έλεγχος γίνεται κάτω από όλες της οδηγικές συνθήκες, από το φρενάρισμα μέχρι την επιτάχυνση ώστε να διασφαλίζεται η κατευθυντικότητα και ευστάθεια του οχήματος.

Συνεργάζεται με το ABS και το ASR/MSR όπως επίσης χρησιμοποιεί και επεξεργάζεται σήματα από τον αισθητήρα γωνίας στροφής του τιμονιού και από αισθητήρες πλευρικών και εγκάρσιων επιταχύνσεων.

Έτσι το σύστημα μπορεί να διορθώσει την υποστροφή (φρενάροντας τους τροχούς που βρίσκονται στο εσωτερικό της στροφής), την υπερστροφή (φρενάροντας τoν εξωτερικό εμπρός τροχό), εξασφαλίζει την ευστάθεια για την κίνηση του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια ενός προσπεράσματος ή ενός ελιγμού συνδυάζοντας τις στρατηγικές που αναφέρθηκαν για την υπερ- υποστροφή. Η ίδια στρατηγική ακολουθείται και κατά την κίνηση του αυτοκινήτου επάνω σε διαφορετικές επιφάνειες. Επίσης ελέγχεται η πλευρική επιτάχυνση του οχήματος κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αποτρέποντας πλάγιες μετατοπίσεις κατά την διάρκεια των φάσεων αυτών. (από το site της Α.Romeo)

 

 

Ξέρεις αν το GT διαθέτει EDL ;

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα μου ειχαν πει πως για εναν μηνα μπορουσα να κανω αλλαγες (στην ειδικη παραγγελια). Μια ερωτηση προς την αντιπροσωπια ομως θα σου δωσει την απαντηση...

 

Morbidas ποσο κοστισε η usb θυρα;; πως ακριβως δουλευει??? βλεπει το stick ως cd?? (πχ folder και cd οπως το after market solisto?)

 

Filaraki to usb stoixizei 400e alla mazi me ipovraxionio(pou kanei mono tou 180e),dld 220 e parapanw kai exeis usb anti gia mp3 player.Twra to pws douleuei den gnwrizw mallon ta vlepei san folder pou mesa exei mp3,kai profanos vlepei to stick opws tha evlepe ena mp3 player to cd.Alla den xerw an ekana swsti epilogi...o xronos tha deixei.

Kai tha ithela na xanarwtisw an ginete na valw meta tin o8oni plus, o emporos mou ta masouse.

Euxaristw.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Kai tha ithela na xanarwtisw an ginete na valw meta tin o8oni plus, o emporos mou ta masouse.

Euxaristw.

 

Morbidas το λεω και σε σενα οτι μεχρι να κλειδωσει η παραγγελια σου στη Γερμανια μπορεις να κανεις οτι θελεις,αν κλειδωσει και παρεις ημερομηνια κατασκευης τοτε δε γινεται τιποτα.

 

Paidia kserete an mporw na pw twra na mou valoun othonh plus?H evdomada paragwghs tou dikou mou ksekinaei 21/5!prolavainw h tha mou poun oti den mporei na allaksei h parageleia?

 

Λογικα μπορεις γιατι ακομα δεν πιστευω να εχει κλειδωσει ηπαραγγελια σου.Εγω εκανα πολλες αλλαγες και απο οσο θυμαμαι η παραγγελια μου ειχε κλειδωσει λιγες μερες πριν μπει το αμαξι μου στη γραμμη παραγωγης.Η εννοια κλειδωσε σημαινει οτι πηρε ακριβη ημερομηνια κατασκευης και επιπλεον αλλαγες δεν επιτρεπονται.Το σωστο ομως ειναι αυτο που ειπε ο vwgt,δηλ τηλ στην αντιπροσωπεια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...