Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας πιστεύω. ;) Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το έχω αναφέρει πριν καιρό. Με βάση αυτά που γνωρίζω αλλά και διαπίστωσα, όταν πηγαίνεις χαλαρά με τις αλλαγές να γίνονται αργά στις 2000 - 3000 στροφές ο compressor δεν επεμβαίνει για λόγους οικονομίας και συντήρησης, αν όμως (μετά από ένα ξαφνικό πάτημα του γκαζιού) καταλάβει ότι χρειαζόμαστε να επέμβει, το κάνει. Δοκιμάστε να αρχίσετε να πατάτε το γκάζι αμέσως μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και θα δείτε διαφορά. Κάντε το μετά από χαλαρή οδήγηση.

Όσον αφορά την καθυστέρηση απόκρισης του γκαζιού, ειδικά μετά τη χαλαρή οδήγηση και όταν πατηθεί βαθειά και απότομα το γκάζι, μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει ότι είναι ηλεκτρικό. Έχει αναφερθεί σε προηγούμενα posts.

 

Ο compressor δουλευει παντα, μεχρι τις 2500-3000 στροφες, δεν κοιμαται, μετα απο αυτες τις στροφες απλως σταματαει. Απο τις 2800 περιπου αναλαμβανει και το τουρμπο μαζι μεχρι περιπου τις 3500 στροφες και μετα μονο του το τουρμπο, αυτα γενικα.

Η διαχειριση του εγκεφαλου ειναι που 'κοιμαται' δηλ προσαρμοζεται στον τροπο οδηγησης για οικονομια οταν δεν πιεζουμε το αυτοκινητο η οταν δεν ειμαστε ανησυχοι οδηγοι.

Αν φροντιζεις να δουλευεις το αυτοκινητο σε πιο γρηγορους ρυθμους τοτε θα ειναι και αυτο πιο 'ξυπνιο'.

Αυτο μαζι με την λειτουργια του ηλεκτρονικου γκαζιου ειναι απαραιτητα για καλυτερη οικονομια/ρυπους αλλα συγχρονως και απο ανεπιθυμητες φθορες (βασεις μηχανης, δισκος/πλατω κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

H οθόνη Plus τοποθετείται εκ των υστέρων (αλλάζει προφανώς το κόστος) ή μόνο στην παραγγελία του αυτοκινήτου;

Α, και από κάπου άκουσα - διάβασα πως αυτή η οθόνη συνδυάζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ερχονται πακέτο δηλαδή από ότι άφησε ο συντάκτης να εννοηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Ο compressor δουλευει παντα, μεχρι τις 2500-3000 στροφες, δεν κοιμαται, μετα απο αυτες τις στροφες απλως σταματαει. Απο τις 2800 περιπου αναλαμβανει και το τουρμπο μαζι μεχρι περιπου τις 3500 στροφες και μετα μονο του το τουρμπο, αυτα γενικα.

Η διαχειριση του εγκεφαλου ειναι που 'κοιμαται' δηλ προσαρμοζεται στον τροπο οδηγησης για οικονομια οταν δεν πιεζουμε το αυτοκινητο η οταν δεν ειμαστε ανησυχοι οδηγοι.

Αν φροντιζεις να δουλευεις το αυτοκινητο σε πιο γρηγορους ρυθμους τοτε θα ειναι και αυτο πιο 'ξυπνιο'.

Αυτο μαζι με την λειτουργια του ηλεκτρονικου γκαζιου ειναι απαραιτητα για καλυτερη οικονομια/ρυπους αλλα συγχρονως και απο ανεπιθυμητες φθορες (βασεις μηχανης, δισκος/πλατω κλπ).

 

Ναι, το ίδιο λέμε KIRRA ή έστω το είπα με διαφορετικά λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εννοούσε ότι ΑΝ βάλεις χειριστήρια στο τιμόνι, μπαίνει και η Plus. Όχι ότι δε μπορείς να βάλεις plus χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι..
Link to comment
Share on other sites

H οθόνη Plus τοποθετείται εκ των υστέρων (αλλάζει προφανώς το κόστος) ή μόνο στην παραγγελία του αυτοκινήτου;

Α, και από κάπου άκουσα - διάβασα πως αυτή η οθόνη συνδυάζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ερχονται πακέτο δηλαδή από ότι άφησε ο συντάκτης να εννοηθεί.

 

Υποθέτω ότι μπαίνει και μετά αλλά επιβάλλεται (επίσης υποθέτω) να αλλαχθεί το καντράν επειδή η plus έχει όλο το πλαίσιό της ηλεκτρονικό και όχι το μισό όπως της απλής (ξέρεις, αυτό το κοκκινωπό φόντο).

Μπορείς να την παραγγείλεις μόνη της (χωρίς πολυλειτουργικό δηλαδή) και το κόστος (τότε) ήταν 58€, μπορείς όμως να παραγγείλεις το πολυλειτουργικό τιμόνι (περί τα 350€)και μαζί με αυτό υπάρχει (συνοδεύεται) και η οθόνη plus.

Link to comment
Share on other sites

Ο compressor δουλευει παντα, μεχρι τις 2500-3000 στροφες, δεν κοιμαται, μετα απο αυτες τις στροφες απλως σταματαει. Απο τις 2800 περιπου αναλαμβανει και το τουρμπο μαζι μεχρι περιπου τις 3500 στροφες και μετα μονο του το τουρμπο, αυτα γενικα.

Η διαχειριση του εγκεφαλου ειναι που 'κοιμαται' δηλ προσαρμοζεται στον τροπο οδηγησης για οικονομια οταν δεν πιεζουμε το αυτοκινητο η οταν δεν ειμαστε ανησυχοι οδηγοι.

Αν φροντιζεις να δουλευεις το αυτοκινητο σε πιο γρηγορους ρυθμους τοτε θα ειναι και αυτο πιο 'ξυπνιο'.

Αυτο μαζι με την λειτουργια του ηλεκτρονικου γκαζιου ειναι απαραιτητα για καλυτερη οικονομια/ρυπους αλλα συγχρονως και απο ανεπιθυμητες φθορες (βασεις μηχανης, δισκος/πλατω κλπ).

 

Εμένα πάντως στο GT αν επιταχύνω μαλακά, δεν ανοίγει ο compressor. Μόνο όταν το πιέσω ανοίγει. Σχεδόν τα ίδια ισχύουν και για το τούρμπο.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως στο GT αν επιταχύνω μαλακά, δεν ανοίγει ο compressor. Μόνο όταν το πιέσω ανοίγει. Σχεδόν τα ίδια ισχύουν και για το τούρμπο.

 

Αυτό πως το ξέρεις;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως στο GT αν επιταχύνω μαλακά, δεν ανοίγει ο compressor. Μόνο όταν το πιέσω ανοίγει. Σχεδόν τα ίδια ισχύουν και για το τούρμπο.

 

Όλοι το ίδιο λέμε ρε παιδιά από διαφορετική οπτική γωνία. Καλημέρα

Link to comment
Share on other sites

Α, και από κάπου άκουσα - διάβασα πως αυτή η οθόνη συνδυάζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ερχονται πακέτο δηλαδή από ότι άφησε ο συντάκτης να εννοηθεί.

 

Αυτό ισχύει, τουλάχιστο όσο αφορά στο Jetta, που ψάχνω εγώ τώρα. Standard είναι η απλή οθόνη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό η plus πάει πακέτο μόνο με δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (κόστος 486 Ε). Πάντως απ' ότι κατάλαβα απ' όσα ανέφεραν οι φίλοι προηγούμενα, ουσιαστικά δεν έχει επιπλέον ενδείξεις (π.χ. θερμοκρασία, κατανάλωση κλπ.) σε σχέση με την απλή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πως το ξέρεις;

 

Από το μπαρόμετρο κυρίως και τουλάχιστον για τον compressor και από τον ήχο.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως στο GT αν επιταχύνω μαλακά, δεν ανοίγει ο compressor. Μόνο όταν το πιέσω ανοίγει. Σχεδόν τα ίδια ισχύουν και για το τούρμπο.

 

Το turbo ανοιγει οχι ο κομπρεσσορας που ειναι ηδη ανοιχτος απο το ρελαντι.

O compressor ειναι μηχανικος υπερσυμπιεστης ητοι δουλευει απο την

κινηση του στροφαλοφορου αξονα ητοι οσο δουλευει το αυτοκινητο, μονο που με μια βαλβιδα απεμπλεκαται η λειτουργια του γυρω στις 3500 στροφες και δουλευει μονο πλεον το turbo tου οποιου η λειτουργια εχει αρχισει παραλληλα με του κομπρεσσορα απο περιπου τις 2800 στροφες, οπου και τουλαχιστον στα Tsi (οπως το δικο μου) παρατηρειται και το στιγμιαιο σκαλοπατακι στο ανοιγμα του.

Φυσικα οσο πιο ομαλα δουλευεται τοσο πιο ανεπαισθητη γινεται η λειτουργια τους και πιο πολυ του κομπρεσσορα.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι το ίδιο λέμε ρε παιδιά από διαφορετική οπτική γωνία. Καλημέρα

 

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Δηλαδή έχω την εντύπωση ότι ο KIRRA λέει ότι ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που το αμάξι επιταχύνει μέχρι 2500-3000 στροφές ανοίγει ο compressor. Εγώ νομίζω ότι ανοίγει μόνο αν πιεστεί. Ωστόσο είμαι ντιπ άσχετος από αμάξια και μιλάω μόνο με την εμπειρία των 8.000 χλμ που έχω κάνει, με αυτό που βλέπω στο μπαρόμετρο και αυτό που (νομίζω) ότι ακούω.

 

Το turbo ανοιγει οχι ο κομπρεσσορας που ειναι ηδη ανοιχτος απο το ρελαντι.

O compressor ειναι μηχανικος υπερσυμπιεστης ητοι δουλευει απο την

κινηση του στροφαλοφορου αξονα ητοι οσο δουλευει το αυτοκινητο, μονο που με μια βαλβιδα απεμπλεκαται η λειτουργια του γυρω στις 3500 στροφες και δουλευει μονο πλεον το turbo tου οποιου η λειτουργια εχει αρχισει παραλληλα με του κομπρεσσορα απο περιπου τις 2800 στροφες, οπου και τουλαχιστον στα Tsi (οπως το δικο μου) παρατηρειται και το στιγμιαιο σκαλοπατακι στο ανοιγμα του.

Φυσικα οσο πιο ομαλα δουλευεται τοσο πιο ανεπαισθητη γινεται η λειτουργια τους και πιο πολυ του κομπρεσσορα.

 

Κάτσε γιατί με μπέρδεψες... Τότε το μπαρόμετρο γιατί δεν ανεβαίνει και κυρίως γιατί δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό σφύριγμα;

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Δηλαδή έχω την εντύπωση ότι ο KIRRA λέει ότι ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που το αμάξι επιταχύνει μέχρι 2500-3000 στροφές ανοίγει ο compressor. Εγώ νομίζω ότι ανοίγει μόνο αν πιεστεί. Ωστόσο είμαι ντιπ άσχετος από αμάξια και μιλάω μόνο με την εμπειρία των 8.000 χλμ που έχω κάνει, με αυτό που βλέπω στο μπαρόμετρο και αυτό που (νομίζω) ότι ακούω.

 

και εγώ πιστεύω ότι ο κομπρέσσορας είναι ανοιχτός από το ρελαντί μέχρι τις 2500 στροφές και μετά με μηχανικό συμπλέκτη απεμπλέκεται

Link to comment
Share on other sites

Το turbo ανοιγει οχι ο κομπρεσσορας που ειναι ηδη ανοιχτος απο το ρελαντι.

O compressor ειναι μηχανικος υπερσυμπιεστης ητοι δουλευει απο την

κινηση του στροφαλοφορου αξονα ητοι οσο δουλευει το αυτοκινητο, μονο που με μια βαλβιδα απεμπλεκαται η λειτουργια του γυρω στις 3500 στροφες και δουλευει μονο πλεον το turbo tου οποιου η λειτουργια εχει αρχισει παραλληλα με του κομπρεσσορα απο περιπου τις 2800 στροφες, οπου και τουλαχιστον στα Tsi (οπως το δικο μου) παρατηρειται και το στιγμιαιο σκαλοπατακι στο ανοιγμα του.

Φυσικα οσο πιο ομαλα δουλευεται τοσο πιο ανεπαισθητη γινεται η λειτουργια τους και πιο πολυ του κομπρεσσορα.

 

Πολύ σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει, τουλάχιστο όσο αφορά στο Jetta, που ψάχνω εγώ τώρα. Standard είναι η απλή οθόνη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό η plus πάει πακέτο μόνο με δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (κόστος 486 Ε). Πάντως απ' ότι κατάλαβα απ' όσα ανέφεραν οι φίλοι προηγούμενα, ουσιαστικά δεν έχει επιπλέον ενδείξεις (π.χ. θερμοκρασία, κατανάλωση κλπ.) σε σχέση με την απλή.

 

Και όμως φίλε μου έχει και δείκτη μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης και θερμοκρασίας και ενημέρωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και υπόλοιπο βενζίνης. Όπως έχουν αναφέρει κάποιοι φίλοι παραπάνω αξίζει και έχει μικρό κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως φίλε μου έχει και δείκτη μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης και θερμοκρασίας και ενημέρωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και υπόλοιπο βενζίνης. Όπως έχουν αναφέρει κάποιοι φίλοι παραπάνω αξίζει και έχει μικρό κόστος.

 

Έχω την αίσθηση ότι μέση και στιγμιαία κατανάλωση, ενημέρωση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και υπόλοιπο βενζίνης (σε χλμ.) έχει και η μικρή οθόνη. Anyway, κι εγώ πιστεύω ότι η οθόνη plus αξίζει! (αν και δεν έχω)

ilias
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει, τουλάχιστο όσο αφορά στο Jetta, που ψάχνω εγώ τώρα. Standard είναι η απλή οθόνη, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό η plus πάει πακέτο μόνο με δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (κόστος 486 Ε). Πάντως απ' ότι κατάλαβα απ' όσα ανέφεραν οι φίλοι προηγούμενα, ουσιαστικά δεν έχει επιπλέον ενδείξεις (π.χ. θερμοκρασία, κατανάλωση κλπ.) σε σχέση με την απλή.

 

οχι αξιζει πολυ η οθονη. βαλτην μη λυπηθεις τα 60ευρω.

 

H οθόνη Plus τοποθετείται εκ των υστέρων (αλλάζει προφανώς το κόστος) ή μόνο στην παραγγελία του αυτοκινήτου;

Α, και από κάπου άκουσα - διάβασα πως αυτή η οθόνη συνδυάζεται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ερχονται πακέτο δηλαδή από ότι άφησε ο συντάκτης να εννοηθεί.

 

 

λαθος ξερω πολλους με πολυλειτ τιμονι διχως οθονη Plus

 

www.golfvgticlub.gr

μπες και ρωτα να δεις

Link to comment
Share on other sites

λαθος ξερω πολλους με πολυλειτ τιμονι διχως οθονη Plus

 

http://www.golfvgticlub.gr

μπες και ρωτα να δεις

 

Στο Golf η οθόνη plus είναι από μόνη της extra με μικρό κόστος γύρω στα 80€. Τώρα αν στο Jetta πάει μόνο με το πολυλειτουργικό τιμόνι, τι να πω: αίσχος και ντροπή

Link to comment
Share on other sites

Στο Golf η οθόνη plus είναι από μόνη της extra με μικρό κόστος γύρω στα 80€. Τώρα αν στο Jetta πάει μόνο με το πολυλειτουργικό τιμόνι, τι να πω: αίσχος και ντροπή

 

Μάλλον το αντίθετο λέει ο DrYannisK.

Αλλά κι εγώ νόμιζα ότι παν μαζί, γιατί στον τιμοκατάλογο που έχω αυτό λέει.. Με οποιοδήποτε τιμόνι έχει και το Plus..

Link to comment
Share on other sites

Στο Jetta δεν σου δίνουν επιλογή να αγοράσεις την οθόνη PLUS μόνη της - πρέπει να πάρεις και το πολυλειτουργικό τιμόνι. (Δεν ξέρω αν έχει κάτι αλλάξει τώρα πιά...)

 

Φυσικά εκτός από την οθόνη PLUS που είναι βολικότατη και εξυπηρετική, το να την χειρίζεσαι από τα κουμπάκια στο τιμόνι είναι πιστεύω πιό εύκολο και ασφαλές από το μοχλό...

 

Βέβαια τα 486 € είναι πολλά αν το μόνο που θέλεις είναι η οθόνη!!!

 

Επίσης στο Jetta έχω καταευχαριστηθεί τους αισθητήρες παρκαρίσματος... Με έχουν κάνει να το "παλεύω" και με θέσεις πάρκινγκ που είναι σχετικά μικρές στο μάτι για το μήκος του Jetta.

 

--- Άσχετη ερώτηση ---

Αξίζει πιστεύετε η αναβάθμιση του εγκεφάλου στα 170ps ?

(Από γκάζι σίγουρα !!!)

 

Μετά από αυτό όμως θα υπάρχουν τα εξής θέματα:

 

Α. Τέλος η 95άρα βενζίνη - μόνο 100άρα... => Μεγαλύτερο κόστος χρήσης... (ή μήπως βγάζει η 100άρα περισσότερα χλμ. στο λίτρο?)

 

Β. Μάλλον θα χρειαστούν άλλα φρένα γιατί έτσι κι'αλλιώς μου δίνουν την εντύπωση ότι δυσκολεύονται με τα 140ps+αυξ.βάρος ήδη.

Link to comment
Share on other sites

λαθος ξερω πολλους με πολυλειτ τιμονι διχως οθονη Plus

 

http://www.golfvgticlub.gr

μπες και ρωτα να δεις

 

Η αλήθεια είναι ότι για την οθόνη plus απαιτείται άλλος controller τιμονού, ο οποίος υποστηρίζει και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ετσι απέκτησα και εγώ πρόσφατα το πολυλειτουργικό τιμόνι ενώ δεν είχα οθόνη plus.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι για την οθόνη plus απαιτείται άλλος controller τιμονού, ο οποίος υποστηρίζει και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Ετσι απέκτησα και εγώ πρόσφατα το πολυλειτουργικό τιμόνι ενώ δεν είχα οθόνη plus.

 

το εβαλες μετα το πολυλειτουργικο τιμονι?αν ναι ποσο?

Link to comment
Share on other sites

το εβαλες μετα το πολυλειτουργικο τιμονι?αν ναι ποσο?

 

Ολα γίνονται

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2214985#post2214985

 

Κόστος γύρω στα €150

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...