Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι κανείς που να έχει συνδεθεί σε SA με κινητό Poco? εχω ενεργοποιήσει το SA, 1 sim μονο στο κινητό, κέντρο Αθήνας, δεν βρίσκει τίποτα. Σε NR only πάντα

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, SAgr said:

Αρκεί να έχεις ανοίξει την επιλογή SA και να κλειδώσεις σε NR only.

Τουλάχιστον μπες μέσα από Αξιούπολη, Γουμένισσα και Ευρωπό έστω με 4G γιατί έχει ακόμα τα παλιά νούμερα μέσα.

Εσυ σε πιο χωριό είσαι; 

Εγώ μένω Ευρωπό. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

To sa ειναι ακομη μη χρησιμοποιησημο η απλα φαινεται ενεργο χωρις να δινει δεδομενα;

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, empeiros said:

To sa ειναι ακομη μη χρησιμοποιησημο η απλα φαινεται ενεργο χωρις να δινει δεδομενα;

Το ίδιο πράγμα είναι, ενεργό χωρίς Ίντερνετ  άρα μη λειτουργικό. 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, SAgr said:

θα πιάνει και στο μετρό το ΣΚ.

Ποιο μετρό; Θεσσαλονίκης;

Link to comment
Share on other sites

Για το 2025 πάει η λειτουργία του εν τω μεταξύ. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, p_k said:

Για το 2025 πάει η λειτουργία του εν τω μεταξύ. 

Τόσο νωρίς;

Πολύ γρήγορα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στη παρέα. Πολύ χαρμόσυνο νέο το SA. Άντε να μπει και σε λειτουργία με το καλό.

 

14 ώρες πριν, ap1986 said:

Είναι κανείς που να έχει συνδεθεί σε SA με κινητό Poco? εχω ενεργοποιήσει το SA, 1 sim μονο στο κινητό, κέντρο Αθήνας, δεν βρίσκει τίποτα. Σε NR only πάντα

Με POCO F3 έχω σκάσει από το πρωί στο κέντρο της Λάρισας δε μου δίνει με τίποτα SA μόνο NSA. Εμένα μετά το κόλπο με τον τηλεφωνικό κωδικό μου έδωσε έναν διακόπτη SA Network και όχι το dropdown που δείχνει ο φίλος στο βίντεο. Εάν έχει καταφέρει κάποιος να το κάνει να δουλέψει ας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, SAgr said:

Στα πλαίσια του Open House όπως πέρυσι έτσι και φέτος θα είναι ανοικτός ο σταθμός Αγίας Σοφίας είναι και βολικό σημείο που έχει κεραίες τριγύρω. Καλύτερα να μαντέψετε ποιες δεν πιάνουν ούτε έξω από το μετρό.

Όταν λες ούτε έξω; 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, itsmeorestis said:

Καλημέρα στη παρέα. Πολύ χαρμόσυνο νέο το SA. Άντε να μπει και σε λειτουργία με το καλό.

 

Με POCO F3 έχω σκάσει από το πρωί στο κέντρο της Λάρισας δε μου δίνει με τίποτα SA μόνο NSA. Εμένα μετά το κόλπο με τον τηλεφωνικό κωδικό μου έδωσε έναν διακόπτη SA Network και όχι το dropdown που δείχνει ο φίλος στο βίντεο. Εάν έχει καταφέρει κάποιος να το κάνει να δουλέψει ας ενημερώσει.

ακριβως τα ίδια στην Αθηνα. Το Σ/Κ θα ειμαι Λάρισα, θα δοκιμασω κ εκει...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά βιάζεστε με το SA. Λίγο υπομονή.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, cmvr said:

παιδιά βιάζεστε με το SA. Λίγο υπομονή.

Σε 2 μήνες ξεκινάει κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, Arinos said:

Τόσο νωρίς;

Πολύ γρήγορα

Ο μητροπολιτικός υπόγειος σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης, το βαρβαριστί λεγόμενο "μετρό", παρότι δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, οι φωστήρες διοικούντες τη χερσόνησο αυτή στα νοτιοανατολικά της Μεσογείου, προέκριναν ως τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.

Πριν από χρόνια βέβαια, είχαν φροντίσει να ξηλώσουν το υπέροχο τραμ που υπάρχει σε όλες τις σοβαρές μεγαλουπόλεις του κόσμου.

Το  βέβαιο είναι ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων γνωρίζουν περισσότερα πράγματα, θα αργήσει κι άλλο να μπει σε λειτουργία. 

Και μιλάμε για ένα μετρό της πλάκας, συγκρινόμενο με όσα υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε άλλες περιοχές του πλανήτη. 

Επίσης, το βέβαιο είναι ότι θα είχε ήδη μπει σε λειτουργία, εάν δεν γίνονταν αυτά που έγιναν με τα αρχαία στον σταθμό της Βενιζέλου. 

Αυτά τα ολίγα εκτός θέματος, αλλά εντός πραγματικότητας.

Στα δικά μας τώρα...

Επειδή διάβασα ότι στην πλατεία Αγίας Σοφίας δεν πιάνουν άλλα δίκτυα παρά μόνο το περιούσιο δίκτυο, αυτό δεν ισχύει.

Ολα τα δίκτυα πιάνουν μια χαρά, πάντοτε μιλάω για την επιφάνεια της γης.

Στα έγκατα της γης, δεν γνωρίζω τι συμβαίνει. Είχα διαβάσει κάποτε το υπέροχο βιβλίο του Ιούλιου Βερν "Ταξίδι στο κέντρο της γης", αλλά τότε δεν υπήρχαν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. 

 

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, περιπου τι εμβελεια εχουν οι n28 και n78 στο 5g SA;

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, p_k said:

Ο μητροπολιτικός υπόγειος σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης, το βαρβαριστί λεγόμενο "μετρό", παρότι δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, οι φωστήρες διοικούντες τη χερσόνησο αυτή στα νοτιοανατολικά της Μεσογείου, προέκριναν ως τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.

Πριν από χρόνια βέβαια, είχαν φροντίσει να ξηλώσουν το υπέροχο τραμ που υπάρχει σε όλες τις σοβαρές μεγαλουπόλεις του κόσμου.

Το  βέβαιο είναι ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων γνωρίζουν περισσότερα πράγματα, θα αργήσει κι άλλο να μπει σε λειτουργία. 

Και μιλάμε για ένα μετρό της πλάκας, συγκρινόμενο με όσα υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε άλλες περιοχές του πλανήτη. 

Επίσης, το βέβαιο είναι ότι θα είχε ήδη μπει σε λειτουργία, εάν δεν γίνονταν αυτά που έγιναν με τα αρχαία στον σταθμό της Βενιζέλου. 

Αυτά τα ολίγα εκτός θέματος, αλλά εντός πραγματικότητας.

Στα δικά μας τώρα...

Επειδή διάβασα ότι στην πλατεία Αγίας Σοφίας δεν πιάνουν άλλα δίκτυα παρά μόνο το περιούσιο δίκτυο, αυτό δεν ισχύει.

Ολα τα δίκτυα πιάνουν μια χαρά, πάντοτε μιλάω για την επιφάνεια της γης.

Στα έγκατα της γης, δεν γνωρίζω τι συμβαίνει. Είχα διαβάσει κάποτε το υπέροχο βιβλίο του Ιούλιου Βερν "Ταξίδι στο κέντρο της γης", αλλά τότε δεν υπήρχαν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. 

 

Διάβασε και το βιβλίο που λέγεται ταξίδι στην πατριάρχου Ιωακειμ και τα περίχωρα 😝Πέρα από την ΠΛΑΚΑ είναι γελοιότητες να λέμε ότι πάνω στην Αγίας Σοφίας δεν πιάνει καποια έταιρεια , αλλά είναι γνωστό της πάσης ουι στα στενά και σε εσωτερικούς χώρους στην περιοχή έχουν θέμα και οι δυο . Καλα και η cosmote με τις μ@λ@λιες που κάνει με την B20 ώρες ώρες χειρότερη είναι 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, p_k said:

Ο μητροπολιτικός υπόγειος σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης, το βαρβαριστί λεγόμενο "μετρό", παρότι δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, οι φωστήρες διοικούντες τη χερσόνησο αυτή στα νοτιοανατολικά της Μεσογείου, προέκριναν ως τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.

Πριν από χρόνια βέβαια, είχαν φροντίσει να ξηλώσουν το υπέροχο τραμ που υπάρχει σε όλες τις σοβαρές μεγαλουπόλεις του κόσμου.

Το  βέβαιο είναι ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα όσων γνωρίζουν περισσότερα πράγματα, θα αργήσει κι άλλο να μπει σε λειτουργία. 

Και μιλάμε για ένα μετρό της πλάκας, συγκρινόμενο με όσα υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε άλλες περιοχές του πλανήτη. 

Επίσης, το βέβαιο είναι ότι θα είχε ήδη μπει σε λειτουργία, εάν δεν γίνονταν αυτά που έγιναν με τα αρχαία στον σταθμό της Βενιζέλου. 

Αυτά τα ολίγα εκτός θέματος, αλλά εντός πραγματικότητας.

Στα δικά μας τώρα...

Επειδή διάβασα ότι στην πλατεία Αγίας Σοφίας δεν πιάνουν άλλα δίκτυα παρά μόνο το περιούσιο δίκτυο, αυτό δεν ισχύει.

Ολα τα δίκτυα πιάνουν μια χαρά, πάντοτε μιλάω για την επιφάνεια της γης.

Στα έγκατα της γης, δεν γνωρίζω τι συμβαίνει. Είχα διαβάσει κάποτε το υπέροχο βιβλίο του Ιούλιου Βερν "Ταξίδι στο κέντρο της γης", αλλά τότε δεν υπήρχαν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. 

 

Να φανταστώ ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης (πέρασε και δεν κόλλησε) θα παραδοθεί ταυτόχρονα με την νέα υπερυψωμένη περιφερειακή (αυτή κι αν δεν κόλλησε);
Μ' αρέσει που στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, όταν μιλάνε για την περιφερειακή όλο αναφέρονται συνέχεια (και μόνο) στον Κ12 (κόμβος στην έξοδο με Χαλκιδική), λες και είναι καμία Αττική Οδός...

23 ώρες πριν, Arinos said:

Ποιο μετρό; Θεσσαλονίκης;

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, memoriesradio said:

Να φανταστώ ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης (πέρασε και δεν κόλλησε) θα παραδοθεί ταυτόχρονα με την νέα υπερυψωμένη περιφερειακή (αυτή κι αν δεν κόλλησε);
Μ' αρέσει που στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, όταν μιλάνε για την περιφερειακή όλο αναφέρονται συνέχεια (και μόνο) στον Κ12 (κόμβος στην έξοδο με Χαλκιδική), λες και είναι καμία Αττική Οδός...

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Στην Αθήνα πλέον χρειαζόμαστε άλλη μια Αττική Οδό και σε καμια 20αρια χρόνια το πολύ, να σχεδιάσουμε την επόμενη έτσι όπως πάει το πράμα 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, johnny_htc said:

Στην Αθήνα πλέον χρειαζόμαστε άλλη μια Αττική Οδό και σε καμια 20αρια χρόνια το πολύ, να σχεδιάσουμε την επόμενη έτσι όπως πάει το πράμα 🤣🤣🤣

χρειαζόμαστε κίνητρα για να φύγει ο κόσμος από τις τεράστιες πόλεις τέρατα που αναλώνουν την ζωη μας κάθε μέρα με την κίνηση και τις άπειρες ώρες να βρούμε πάρκινγκ και αυτο είναι μόνο το ένα από τα πολλά κακά. 

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

χρειαζόμαστε κίνητρα για να φύγει ο κόσμος από τις τεράστιες πόλεις τέρατα που αναλώνουν την ζωη μας κάθε μέρα με την κίνηση και τις άπειρες ώρες να βρούμε πάρκινγκ και αυτο είναι μόνο το ένα από τα πολλά κακά. 
Συμφωνώ απόλυτα. Κίνητρα και αλλαγή νοοτροπίας. Αν θες τη γνώμη μου, σκληραγωγηση πλέον, γτ στις πόλεις οι άνθρωποι έχουν "μαλακώσει" πολύ. Αν πρέπει να το γυρίσουμε στην αγροτική ζωή, δεν είναι και ο, τι πιο εύκολο, πέρα από την αλλαγή που υφίστασαι στη ζωή σου. Απλά πλέον με τις τεχνολογίες και την εξέλιξη της ζωής στη σύγχρονη εποχή, η ζωή του αγρότη γίνεται πιο εύκολη, αλλά παραμένει δύσκολη. Από την άλλη, πρέπει να κοιτάξουμε και πόλεις της επαρχίας που είναι σχετικά μικρές, πώς θα αποκτήσουν υπόβαθρο Αθήνας και Θεσσαλονίκης, στις οποίες όμως δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη και δεν θα τις καταστεεψουμε όπως έγινε με τις δύο μεγαλοπουλεις με την τότε ακμάζουσα ανάπτυξη που χτίζαμε χωρίς σχέδιο..

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, αλλά ακροθιγώς ταιριάζει 🙂
Όλοι οι πάροχοι ευαγγελίζονταν τα θετικά της γρήγορης συνδεσιμότητας και οι εταιρείες αναγκάστηκαν να αποδεχτούν λόγω της πανδημίας ότι η τηλεργασία μπορεί να λειτουργήσει.
Εάν παρά όλα αυτά τα πλεονεκτήματα υποχρεωνόμαστε να εγκλωβιζόμαστε στις πόλεις, ούτε το 6G ούτε η νέα Αττική Οδός θα λύσει το πρόβλημα.

Είναι αστείο να θέλουμε να έρχονται "ψηφιακοί νομάδες" από το εξωτερικό και να μην απολαμβάνουμε τα ίδια πλεονεκτήματα εντός χώρας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...