zurabi_97 Δημ. 31 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου 7 ώρες πριν, mixtri said: Εμένα δε μου έτυχε κάτι από τα παραπάνω. Είχα 5 μέρες βέβαια SA αλλά κανένα πάγωμα. Μπορεί να ήμουν και τυχερός. Γενικα το δίκτυο έχει γίνει tuned για coexistence. Να κλειδώσετε σε SA τότε ναι, υπάρχει περίπτωση να έχετε θέματα. Το SA only δίκτυο δεν έχει γίνει tuned ακόμη παρά μόνο σε κάποιες περιοχές που παίζουν εφαρμογές. 17 pro max κανένα θέμα. Έκανες καμία επαναφορά ρυθμίσεων στο δίκτυο; Και εγώ μια από τα ίδια, δεν είχα κάποια διακοπή σε κλήση σε iPhone 16. 3 Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. 31 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου Μέσα στα Σεπόλια το δίκτυο Χάλι μαύρο. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 31 Μαΐου Author Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου 1 hour ago, panos.k2 said: Μέσα στα Σεπόλια το δίκτυο Χάλι μαύρο. Ίσως πρέπει να σκεφτούν street level coverage με τη χρήση των κέντρων του ΟΤΕ. Δεν παίζει αλλιώς να καλύψουν αυτές τις περιοχές. Τρελή δόμηση. 3 1 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 31 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου... 5 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.k2 Δημ. 31 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου 1 hour ago, mixtri said: Ίσως πρέπει να σκεφτούν street level coverage με τη χρήση των κέντρων του ΟΤΕ. Δεν παίζει αλλιώς να καλύψουν αυτές τις περιοχές. Τρελή δόμηση. Κάτι τέτοιες «καλες» περιοχές στην Αθήνα είναι που η Cosmote δεν είναι καλή. Η βονταφον είναι πολύ καλύτερη. Αν και τα Σεπόλια έχουν ανέβει τελευταία, μη τα αδικώ. Καιρός να ανέβει και το σήμα της κοσμοτε 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. 31 Μαΐου Κοινοποίηση Δημ. 31 Μαΐου (edited) 3 ώρες πριν, georgemv said: Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου... Μπορεί να γίνει?? Μακάρι. Έχει περιοχές με δικό της δίκτυο ftth και από εποχές vdsl πρωτοπόρα και στη κινητή είναι με τρύπες. Στη Δράμα το έχει κάνει αυτό στο κέντρο εδώ και χρόνια! Και μόλις είδα αυτό https://www.facebook.com/share/r/1Mfu3jZ8NM/ . Αποκλείεται να πήρε από μόνη της, σε κάποιες περνάς απέξω και βογγανε τα φουρφουρια και κάνουν θόρυβο, δεν νομίζω να τα έχει καθαρίσει κανείς ποτέ τόσα χρόνια. Edited 1 Ιουνίου by VasilisSam 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 1 Ιουνίου Author Κοινοποίηση Δημ. 1 Ιουνίου 9 ώρες πριν, georgemv said: Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου... Χμμ. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί το περίβλημα με πλαστικό και οι κεραίες εσωτερικά. Αυτό πιστεύω θα επιβίωνε. 8 ώρες πριν, panos.k2 said: Κάτι τέτοιες «καλες» περιοχές στην Αθήνα είναι που η Cosmote δεν είναι καλή. Η βονταφον είναι πολύ καλύτερη. Αν και τα Σεπόλια έχουν ανέβει τελευταία, μη τα αδικώ. Καιρός να ανέβει και το σήμα της κοσμοτε Σαφέστατα θέλει πύκνωση δικτύου αλλά τα macros κάνουν σκίαση. Είναι θέμα φυσικής. Μπορείς να κάνεις πολύ περισσότερα από street level. Η κοσμοτε θα πρέπει να σκεφτεί να δίνει routers με επιλογή cellular broadcasting. Στην Αμερική τα δίνουν και έχουν κάνει δουλειά. 7 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIKU Δημ. 2 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Ιουνίου Ναύπλιο 9 Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oknedr Δημ. 2 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Ιουνίου B8 4G (932,5 mhz) 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. 2 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Ιουνίου On 1/6/2026 at 8:56 ΠΜ, mixtri said: Η κοσμοτε θα πρέπει να σκεφτεί να δίνει routers με επιλογή cellular broadcasting. Στην Αμερική τα δίνουν και έχουν κάνει δουλειά. Τα ZTE οικιακά router θα αντικαταστήσουν σε χωρητικότητα, απόδοση αλλά και αριθμό χρηστών τα ///; Μόνο για οικιακή χρήση και πολύ χαμηλό αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών. 3 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 3 Ιουνίου Author Κοινοποίηση Δημ. 3 Ιουνίου 6 ώρες πριν, memoriesradio said: Τα ZTE οικιακά router θα αντικαταστήσουν σε χωρητικότητα, απόδοση αλλά και αριθμό χρηστών τα ///; Μόνο για οικιακή χρήση και πολύ χαμηλό αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών. Δε μιλάμε για capabilities αλλά για scaling. Και 4 χρήστες να πάρει το κάθε οικιακό router μιλάμε για 400+ χρήστες off σε κάθε τετράγωνο και για cell edge users. Φαντάσου πόσο gain έχει αυτό. 5 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. 4 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου On 2/6/2026 at 9:44 ΠΜ, MIKU said: Ναύπλιο Παραλία Αρβανιτιάς; Βασικά στη διαδρομή προς Καραθώνα υποθέτω, εκεί στο μονοπάτι. Ή από Άστρος ή από Κεφαλάρι πιάνεις, μάλλον το πρώτο είναι. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. 4 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008 13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 4 Ιουνίου Author Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου 27 minutes ago, VasilisSam said: Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008 Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. 6 3 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. 4 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου Ανυπομονώ!! Ελπίζω να κοιτάξουν και για προσθήκες όπου χρειάζεται. 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 4 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου Τελικά επανήλθε στο App το priority pass? 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIKU Δημ. 4 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 4 Ιουνίου 6 ώρες πριν, johnny_htc said: Παραλία Αρβανιτιάς; Βασικά στη διαδρομή προς Καραθώνα υποθέτω, εκεί στο μονοπάτι. Ή από Άστρος ή από Κεφαλάρι πιάνεις, μάλλον το πρώτο είναι. Αρβανιτιάς ναι. Δεν είχε τρελές ταχύτητες, γενικά. Ούτε στην Ολυμπία οδό. 4 Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου 8 ώρες πριν, georgemv said: Τελικά επανήλθε στο App το priority pass? Έχω μιλήσει με 2-3 που έχουν unlimited και δεν το βλέπει κανένας. Μόνο στα business το αναφέρει πάντως στο site. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου (edited) 9 ώρες πριν, georgemv said: Τελικά επανήλθε στο App το priority pass? Σαν την χήρα στο κρεβάτι κάνεις! Για την ώρα βολέψου με Fuel Pass... 😉 Edited 5 Ιουνίου by memoriesradio 7 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου 1 hour ago, memoriesradio said: Σαν την χήρα στο κρεβάτι κάνεις! Για την ώρα βολέψου με Fuel Pass... 😉 Όπου και αν πας, ένα pass. Καλά θα πάει και αυτό. 5 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου 13 ώρες πριν, VasilisSam said: Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008 Από σαπάκι την βάλαν 4sector με N78 5 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου 13 ώρες πριν, VasilisSam said: Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε 13 ώρες πριν, mixtri said: Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. Για Στερεά Ελλάδα έχεις κάποια ενημέρωση; 🙂 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 5 Ιουνίου Author Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου 1 ώρα πριν, elkons said: Κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε Για Στερεά Ελλάδα έχεις κάποια ενημέρωση; 🙂 Ναι φουλ pace. 6 3 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. 5 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 5 Ιουνίου On 4/6/2026 at 11:59 ΜΜ, mixtri said: Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. Κυκλάδες είναι καθόλου μέσα; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. 6 Ιουνίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Ιουνίου 13 ώρες πριν, mixtri said: Ναι φουλ pace. Η 102131 κοτετσι θα αναβαθμιστει ποτέ της προκοπής?🤣🤣🤣😝😝 2 3 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.