Jump to content

5G NR


mixtri
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

7 ώρες πριν, mixtri said:

Εμένα δε μου έτυχε κάτι από τα παραπάνω. Είχα 5 μέρες βέβαια SA αλλά κανένα πάγωμα. Μπορεί να ήμουν και τυχερός.

Γενικα το δίκτυο έχει γίνει tuned για coexistence. Να κλειδώσετε σε SA τότε ναι, υπάρχει περίπτωση να έχετε θέματα. Το SA only δίκτυο δεν έχει γίνει tuned ακόμη παρά μόνο σε κάποιες περιοχές που παίζουν εφαρμογές.

17 pro max κανένα θέμα. Έκανες καμία επαναφορά ρυθμίσεων στο δίκτυο; 

Και εγώ μια από τα ίδια, δεν είχα κάποια διακοπή σε κλήση σε iPhone 16. 

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panos.k2 said:

Μέσα στα Σεπόλια το δίκτυο Χάλι μαύρο. 

Ίσως πρέπει να σκεφτούν street level coverage με τη χρήση των κέντρων του ΟΤΕ. Δεν παίζει αλλιώς να καλύψουν αυτές τις περιοχές. Τρελή δόμηση.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mixtri said:

Ίσως πρέπει να σκεφτούν street level coverage με τη χρήση των κέντρων του ΟΤΕ. Δεν παίζει αλλιώς να καλύψουν αυτές τις περιοχές. Τρελή δόμηση.

Κάτι τέτοιες «καλες» περιοχές στην Αθήνα είναι που η Cosmote δεν είναι καλή. 

Η βονταφον είναι πολύ καλύτερη. 

Αν και τα Σεπόλια έχουν ανέβει τελευταία, μη τα αδικώ. Καιρός να ανέβει και το σήμα της κοσμοτε 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, georgemv said:

Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου...

Μπορεί να γίνει?? Μακάρι. Έχει περιοχές με δικό της δίκτυο ftth και από εποχές vdsl πρωτοπόρα και στη κινητή είναι με τρύπες. Στη Δράμα το έχει κάνει αυτό στο κέντρο εδώ και χρόνια!

Και μόλις είδα αυτό https://www.facebook.com/share/r/1Mfu3jZ8NM/ . Αποκλείεται να πήρε από μόνη της, σε κάποιες περνάς απέξω και βογγανε τα φουρφουρια και κάνουν θόρυβο, δεν νομίζω να τα έχει καθαρίσει κανείς ποτέ τόσα χρόνια.

Edited by VasilisSam
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, georgemv said:

Αν τολμήσουν να βάλουν κάτι που θυμίζει κεραία πάνω στα ΚΑΦΑΟ, σε 3 μήνες θα γίνουν όλα μπάρμπεκιου...

Χμμ. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί το περίβλημα με πλαστικό και οι κεραίες εσωτερικά. Αυτό πιστεύω θα επιβίωνε.

8 ώρες πριν, panos.k2 said:

Κάτι τέτοιες «καλες» περιοχές στην Αθήνα είναι που η Cosmote δεν είναι καλή. 

Η βονταφον είναι πολύ καλύτερη. 

Αν και τα Σεπόλια έχουν ανέβει τελευταία, μη τα αδικώ. Καιρός να ανέβει και το σήμα της κοσμοτε 

Σαφέστατα θέλει πύκνωση δικτύου αλλά τα macros κάνουν σκίαση. Είναι θέμα φυσικής. Μπορείς να κάνεις πολύ περισσότερα από street level. Η κοσμοτε θα πρέπει να σκεφτεί να δίνει routers με επιλογή cellular broadcasting. Στην Αμερική τα δίνουν και έχουν κάνει δουλειά.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ναύπλιο 

Screenshot_20260602_075339_Speedtest.jpg

20260602_082521.jpg

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

On 1/6/2026 at 8:56 ΠΜ, mixtri said:

Η κοσμοτε θα πρέπει να σκεφτεί να δίνει routers με επιλογή cellular broadcasting. Στην Αμερική τα δίνουν και έχουν κάνει δουλειά.

Τα ZTE οικιακά router θα αντικαταστήσουν σε χωρητικότητα, απόδοση αλλά και αριθμό χρηστών τα ///;
Μόνο για οικιακή χρήση και πολύ χαμηλό αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, memoriesradio said:

Τα ZTE οικιακά router θα αντικαταστήσουν σε χωρητικότητα, απόδοση αλλά και αριθμό χρηστών τα ///;
Μόνο για οικιακή χρήση και πολύ χαμηλό αριθμό ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών.

Δε μιλάμε για capabilities αλλά για scaling. Και 4 χρήστες να πάρει το κάθε οικιακό router μιλάμε για 400+ χρήστες off σε κάθε τετράγωνο και για cell edge users. Φαντάσου πόσο gain έχει αυτό.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2026 at 9:44 ΠΜ, MIKU said:

Ναύπλιο 

Screenshot_20260602_075339_Speedtest.jpg

20260602_082521.jpg

Παραλία Αρβανιτιάς; Βασικά στη διαδρομή προς Καραθώνα υποθέτω, εκεί στο μονοπάτι.  Ή από Άστρος ή από Κεφαλάρι πιάνεις, μάλλον το πρώτο είναι. 

Link to comment
Share on other sites

Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA  https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, VasilisSam said:

Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA  https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008

Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. 

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, johnny_htc said:

Παραλία Αρβανιτιάς; Βασικά στη διαδρομή προς Καραθώνα υποθέτω, εκεί στο μονοπάτι.  Ή από Άστρος ή από Κεφαλάρι πιάνεις, μάλλον το πρώτο είναι. 

Αρβανιτιάς ναι. Δεν είχε τρελές ταχύτητες, γενικά. Ούτε στην Ολυμπία οδό.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, georgemv said:

Τελικά επανήλθε στο App το priority pass?

Έχω μιλήσει με 2-3 που έχουν unlimited και δεν το βλέπει κανένας. Μόνο στα business το αναφέρει πάντως στο site.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, georgemv said:

Τελικά επανήλθε στο App το priority pass?

Σαν την χήρα στο κρεβάτι κάνεις!

Για την ώρα βολέψου με Fuel Pass...

😉

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, memoriesradio said:

Σαν την χήρα στο κρεβάτι κάνεις!

Για την ώρα βολέψου με Fuel Pass...

😉

Όπου και αν πας, ένα pass. Καλά θα πάει και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, VasilisSam said:

Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! Ήταν lte B3 & 5g N1 μόνο, με ότι να ναι ταχύτητες τόσα χρόνια. Μέτρηση πιο πίσω από το 3ο γυμνάσιο με N78 SA  https://www.speedtest.net/my-result/a/11661411008

Από σαπάκι την βάλαν 4sector με N78

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, VasilisSam said:

Αναβάθμισαν μία σάπια στους Αμπελόκηπους enb 101516 (Θεσσαλονίκη) με Ν78 παρακαλώ!! 

Κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε

13 ώρες πριν, mixtri said:

Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. 

Για Στερεά Ελλάδα έχεις κάποια ενημέρωση; 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε

Για Στερεά Ελλάδα έχεις κάποια ενημέρωση; 🙂

Ναι φουλ pace.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2026 at 11:59 ΜΜ, mixtri said:

Έχουν προγραμματιστεί πολλές αναβαθμίσεις την επόμενη περίοδο με νέα radios και κεραίες. Πολλές είναι στη Βόρεια Ελλάδα. 

Κυκλάδες είναι καθόλου μέσα;

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, mixtri said:

Ναι φουλ pace.

Η 102131 κοτετσι θα αναβαθμιστει ποτέ της προκοπής?🤣🤣🤣😝😝

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...