Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 21/7/2022 at 2:38 ΜΜ, johnny_htc said:

 Όσο πιο πολύ παρεχεις, τόσο πέφτουν οι τιμές. Για την περίπτωση της βοντα, οι άνθρωποι αυτοί, μακάρι να μπορούσαν να σου πουλούσαν μια ζωή ταχύτητες adsl για 30 ευρώ οπως ήταν κάποτε. Όμως κάποιος είπε να επεκταθεί και έτσι ακολούθησαν και αυτοί (ελεύθερη ανταγωνιστική αγορά γαρ). Σε καμία περίπτωση λοιπόν η βοντα δεν προσπαθεί να ρίξει τις τιμές. Αντιθέτως θυμάμαι οταν είχε πρώτο βγάλει τα προγράμματα red πριν καμιά 10αρια χρόνια αν θυμάμαι και απλά τράβαγες τα μαλλιά σου από τις τιμές που έβλεπες (που τότε προσπαθούσε κιόλας να στήσει δίκτυο στο μεταξύ-δίκτυο για τα τότε δεδομένα φυσικά emoji57.png)

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δίκιο έχεις, ελπίζουμε να κατάλαβε μετά από δεκαετία τον "λάθος δρόμο": Δε μπορεί με τίποτα να φτάσει την κληρονομιά της πράσινης. Αν θέλει να "επιβιώσει" αξιοπρεπώς πρέπει να ακολουθήσει άλλο δρόμο , ρίχνοντας τις τιμές με την δεδομένη ποιότητα δικτύου και από τον όγκο επί το πλήθος από μας που θα την επιλέξουν με αυτά τα δεδομένα (όχι ίδιες τιμές με τις άλλες πάντως) να στήσει δίκτυο που έχασε το δρόμο τόσα χρόνια. Αλλιώς μονόδρομος το 2025 το 90% συνδρομητών στην πράσινη που "παίζει το παιχνίδι άριστα για τα μέτρα της".

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεταινα έχω σε 2/2 σταθερά μου στην εταιρία πρόβλημα ... Τυλαχιστον η εξυπηρέτηση του είναι άρτια κι προσφέρονται να βοηθήσουν. από την άλλη 5 φορές μου υποσχέθηκαν τεχνικό καμία δεν ήρθε

Link to comment
Share on other sites

Γενικά η εταιρεία είναι ψιλοχάϊ στην σταθερή κλάφτα χαράλαμπε στην κινητή οκ θα τσιμπήσεις Κανα συμβόλαιο προσιτό αλλά θα πρέπει να είσαι τυχερός με το σήμα και την κάλυψη γενικότερα…
Και γω ήρθα απο την Cosmote πρόσφατα αλλά αν δω οτι το δίκτυο συνεχίζει να σέρνεται και τον χειμώνα ε μετά χαιρετώ για πάντα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, zerokill said:

Γενικά η εταιρεία είναι ψιλοχάϊ στην σταθερή κλάφτα χαράλαμπε στην κινητή οκ θα τσιμπήσεις Κανα συμβόλαιο προσιτό αλλά θα πρέπει να είσαι τυχερός με το σήμα και την κάλυψη γενικότερα…
Και γω ήρθα απο την Cosmote πρόσφατα αλλά αν δω οτι το δίκτυο συνεχίζει να σέρνεται και τον χειμώνα ε μετά χαιρετώ για πάντα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εσύ θυμάμαι είχες πολλά χρόνια Vodafone…για να σκέφτεσαι να γυρίσεις κοσμοτε μάλλον χάλασε πολύ το δίκτυο στα Χανιά.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θυμάμαι είχες πολλά χρόνια Vodafone…για να σκέφτεσαι να γυρίσεις κοσμοτε μάλλον χάλασε πολύ το δίκτυο στα Χανιά.

Ναι αν σέρνεται το δίκτυο και τον χειμώνα μάλλον κάτι πάει στραβα. Προς το παρών με κλήσεις δεν εχω θέματα.Το ίντερνετ και αυτό λειτουργικό στο κινητό…. Για κάτι παραπάνω η streaming βλέπω ζόρια στα κεντρικότερα σημεια της πόλης που τον Μαιο δεν τα έβλεπα… θεωρώ οτι το χαός τωρα με τον κόσμο ζόρισε την κατάσταση αλλα οκ το φθινόπωρο θα δείξει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, zerokill said:


Ναι αν σέρνεται το δίκτυο και τον χειμώνα μάλλον κάτι πάει στραβα. Προς το παρών με κλήσεις δεν εχω θέματα.Το ίντερνετ και αυτό λειτουργικό στο κινητό…. Για κάτι παραπάνω η streaming βλέπω ζόρια στα κεντρικότερα σημεια της πόλης που τον Μαιο δεν τα έβλεπα… θεωρώ οτι το χαός τωρα με τον κόσμο ζόρισε την κατάσταση αλλα οκ το φθινόπωρο θα δείξει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πιστεύω ότι από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο θα στρώσει πάλι η κατάσταση και να γίνει μια αναβάθμιση να μην έχετε ξανά τα ίδια του χρόνου. 

Link to comment
Share on other sites

Εχουν περασει σχεδον 40 ημερες. και μαλλον παμε για νεο γυρο καθυστερησεων
 
Εγινε αιτηση για επιστροφη Δικτυο ΟΤΕ 26/7 και εχθες 27/7 ελαβα το μυνημα
 
 
""ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI O ΠAPOXOΣ THΣ ΣTAΘEPHΣ ΣAΣ ΣYNΔEΣHΣ AΠEPPIΨE THN AITHΣH METAΦOPAΣ THΣ ΣTO ΔIKTYO TOY OTE, ME AP. SIEBEL_ID, ΓIATI O APIΘMOΣ ΣYNΔEΣHΣ ΠOY ΔHΛΩΘHKE ΣTHN AITHΣH ΔEN EINAI ENEPΓOΣ ΣTO ΔIKTYO TOY ΠAPOXOY. ΘA EΠIKOINΩNHΣOYME ΣYNTOMA MAZI ΣAΣ ΓIA THN EΞEΛIΞH THΣ AITHΣHΣ.""
 
 
Ξερει κανεις τι σημαινει αυτο?????
Ο Λογαριασμος της Vodafone πως βγηκε αφου δεν ειμαι στο δικτυο της???
Μαλλον Τιμολογουν απο την αιτηση χωρις να ασχολουνται εαν εχει πραγματοποιηθει η συνδεση ή οχι
 
 
 
 
no_photo.png
ΑπάντησηΠροώθηση
Link to comment
Share on other sites

Ειχα πει να μην το δημοσιευσω (το ειχα ετοιμο) απο τη Σαββατο 30/06/2022 μεχρι να περιμενω απαντηση αλλα τρελενομαι δεν μπορω , και το κανω τωρα αυτα του Σαββατου αι επετε συυνεχεια

 

Συνεχίζω την ιστορία μου -ταλαιπωρία μου.

Μετά την απόρριψη της αίτησης ορατότητας σε Cosmote η οποια μου πρότεινε τη λύση νέας γραμμής με ιδια χρήματα , επικοινώνησα με τεχνική υποστήριξη Vodafone 13840  και ζήτησα την άμεση ακύρωση της γραμμής -συμβολαιου και πηρα την απαντηση οτι ενω ειχα ξαναζητησει την ακύρωση του συμβολαιου,   πριν 2 ημερες με ειχαν καλεσει απο 13830  (πράγματι) και ΕΙΧΑ συναινεση στο να παραμεινω στην εταιρεια με δωρο ενα μηνα παγιο, Αυτο δεν εγινε ποτε (και ευτηχως για μενα που κρατησα αποδειξεις ?????). Εγω του ειχα απατνησει (μαζι με κατι κοσμητικα επιθετα) οτι δεν με ενδιαφερει να μεινω στην Vodafone ουτε τζαμπα. , ας κρατησει για παρτη του το δωρο και δεν θα μεινω ουτε και εαν με πληρωναν. Στο συστημα τους ηταν καταχωρημενο οτι εχω δεχθηκα να μην προχωρησω στην ακυρωση με αυτο το δωρο  και αγωστο ποτε θα εχω τηλεφωνο  ΟΤΑΝ στην Cosmote μου ειχαν δωσει δωρεαν χρονο  200 λεπτα για ενα χρονο σε 2 καρτοκινητα, δωροεπιταγη 100 ευρο σε Γερμανο και 2 μηνες δωρο το παγιο,  δωρεαν τα τελη ενεργοποισης νεας γραμμης συν οφελος απο Cosmote ONE, δωρεαν χρονο kαι Data μεχρι να πραγματοποιηθει  συνδεση σε 2 καρτοινητα  (ποσο μαλ***ς  μας θεωρουν).   Απο chat σε TOBI αρνουνται να προχωρησουν σε ακυρωση η να μου δωσουν το εντυπο ακυρωσης  και -Email -Fax για να υποβαλω επισημη καταχωρηση  του αιτηματος ακυρωσης , και μου λενε οτι πρεπει να περιμενω να με καλεσουν απο το αρμοδιο τμημα εντος 2 ημερων  για να προχωρησουν την ακυρωση. ( Το τμημα παραπανω που αλλα τους λες και αλλα καταχωρουν). Τελικα ηταν απλο , μας δινουν την λυση στην παραγραφο 3.2 της Αιτησης Ενεργοποιησς Υπηρεσιας Vodafone Ηοme που υπογραφουμε και το FAX για υποβολη ειναι το 21300015150.

Υπηρεσιες Vodafone ----ειμαστε χωρις σταθερο απο 20/6 και τουλαχιστον εως σημερα 31/7. Και εαν το post αυτο το διαβαζει καποιος απο την Vodafone ο τηλ. αριθμος αυτου που καταγγελει την ταλαιπωρια του για 40 και πλεον ημερες ειναι ο 2743 301043. Καλεστε με εαν ξεχασω να πληρωσω το λογαριασμο που μου στειλατε.

Και θα το τερματισω με καταγγελια στο ΕΕΤΤ με στοιχεια,  αφου παρω πρωτα την επισημη απαντηση της Vodafone στην καταγγελια που εχω υποβαλει απο 12/7 και το 20ημερο που υποχρεουται να απαντησει τελειωνει την Δευτερα 1/8. Περιμενουν και εκει την τελευταια ημερα ??

Προσοχη στις απαντησεις σας οταν σας καλουν απο 13830  ενω εχετε κανει ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ τηλεφωνικα και οχι εγγραφως. Κρατατε αποδειξεις.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και σημερα 02/08/2022 .

Τελειωσε απο εχθες  το 20 ημερο που επρεπε να παρω απαντηση στο αιτημα-καταγγελια μου στο site της Vodafone με αριθμο πρωτοκ την 12/07/2022 1-29883832972 (μυνημα που μου στειλανε).

Μεσω ΤΟΒΙ την Παρασκευη ζητησα για δευτερη φορα ακυρωση συμβολαιου μου ειπαν οτι εντος 2 μερων θα επιοινωνησουν απο το αρμοδιο τμημα για να μου δωσουν στοιχεια που θα στειλω το αιτημα ακυρωσης  και πριν λιγο σε συνομιλια με το 13830 Κα Δημ .......  οτι περασε το 2 ημερο μου απαντησε οτο το επαναπροοθει και εντος 2 ημερψν (αντε παλι μετραμε απο την αρχη) θα επικοινωνησει το αρμοδιο τμημα  (που αλλα τους λες και αλλα καταχωρουν) και μπλα μπλα μπλα.......

Αναεφαλαιωνω

Απο την 20/06/2022 που πραγματοποιηθηκε η φορητοτητα απο Cosmote σε Vodafone και εως σημερα 2/8 δεν εχω τηλεφωνο. Ο αριθμος μου δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη. Παιρνω ομως λογμο κανονικα , κανεις δεν με εχει ενημερωσει επισημα παρα τις σχεδον καθημερινες οχλησεις μου στο 13840  ποτε και εαν θα πραγματοποιθει η συνδεση μου αλλα και επισημα στα αρχ.......ια τους το 20ημερο του ΕΕΤΤ.

Μπορεσα να στειλω  Fax απο Gmail  πριν λιγο,  επισημα και εγγραφως το <Αιτημα Διακοπης Υπηρεσιων> χειρογραφο με κειμενο δικο μου  και απο αυριο με Fax φιλου θα το στελνω 2-3 φορες την ημερα.  Οταν βρω scanner θα δημοσιευσω και το χειρογραφο ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ με τα παραπονα μου πο τους εστειλα. Αυριο θα κανω και την καταγγελια στο ΕΕΤΤ με τα στοιχεια που εχω. Αερα θα τους κανουνε αλλα εγω θα το κανω για ηθικη ιανοποιηση .

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Τελικα για να το ξερετε οποιος ειναι παθων.

Εαν ζητηζετε ακυρωση συμβολαιου τηλεφωνικα αρχιζουν την παπαρια του 2μερου (δεν ισχυει τουλαχιστον για μενα με 2 ακυρωσεις τηλεφωνικα) καθε φορα που θα καλειται θα το επαναπροοθουν και ερχιζει νεο 2ημερο)

Εστειλα FAx (το 2022 η εταιρεια ζηταει FAX για να κανει επισιμη καταχωρηση της ακυρωσης... Ζιμπαμπουε)

Εστειλα FAx χθες 2/8 στο  21300015150  και σημερα 3/8 μου στειλανε με μυνημα και αριθμο πρωτοκολου  της αιτησης που υπεβαλα εγγραφως που εδω καιμια εβδομαδα ζηταω τηλεφωνικα η μεσω TOBI και μου το πηγαινανε ανα διημερο.

Ειχα ομως και αρ. πρωτοκολλου στην καταγγελια-αιτημα  και απο 12/7 εως σημερα πανω απο 20 ημερες που ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν αλλα με γραψανε 

Σημερα ομως ελαβα και τον νεο λογμο (18,6 το συμβολαιο) αλλα χρωσταω 47,12 απο 20/6 εως 30/7

 Κυριοι της Vodafone εαν ξεχασω να σας πληρωσω για την ταλαιπωρια -κοριοιδια των 40 και πλεον ημερων της τεχνικης σας υποστηριξης ,καλεστε με μου το θυμισετε στο 2743 301043 και εαν "δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη"  εδω και 40 ημερες , βαλτε καποιον συναδελφο σας μηπως βρει λυση για  τι μαλ.....α ειχατε κανει στα ΣΥΣΤΙΜΙΚΑ (που@@ες) συστηματα σας.

Link to comment
Share on other sites

Καλό κουράγιο φίλε. Εγώ στην μετάβαση από cyta σε vodafone, έμεινα 3 μήνες χωρίς υπηρεσίες. Το καινούριο ρουτερ της vodafone, δεν συγχρόνιζε, αλλά μόνο ίντερνετ από το παλιό της cyta μπορούσα να δουλέψω. 3 μήνες έψαχναν τι είχε γίνει.
Το πρόβλημα ήταν από τον ΟΤΕ τελικά. Στην καμπίνα είχαν "μπερδέψει" τη γραμμή μου με άλλη. Ο ΟΤΕ μέτραγε άλλη γραμμή, η vodafone άλλη. Εννοείται τους 3 αυτούς μήνες δεν πλήρωσα λογαριασμό και μέσω συνομιλίας από την εφαρμογή, είχα και όλες τις σχετικές αποδείξεις.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα για να το ξερετε οποιος ειναι παθων.
Εαν ζητηζετε ακυρωση συμβολαιου τηλεφωνικα αρχιζουν την παπαρια του 2μερου (δεν ισχυει τουλαχιστον για μενα με 2 ακυρωσεις τηλεφωνικα) καθε φορα που θα καλειται θα το επαναπροοθουν και ερχιζει νεο 2ημερο)
Εστειλα FAx (το 2022 η εταιρεια ζηταει FAX για να κανει επισιμη καταχωρηση της ακυρωσης... Ζιμπαμπουε)
Εστειλα FAx χθες 2/8 στο  21300015150  και σημερα 3/8 μου στειλανε με μυνημα και αριθμο πρωτοκολου  της αιτησης που υπεβαλα εγγραφως που εδω καιμια εβδομαδα ζηταω τηλεφωνικα η μεσω TOBI και μου το πηγαινανε ανα διημερο.
Ειχα ομως και αρ. πρωτοκολλου στην καταγγελια-αιτημα  και απο 12/7 εως σημερα πανω απο 20 ημερες που ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν αλλα με γραψανε 
Σημερα ομως ελαβα και τον νεο λογμο (18,6 το συμβολαιο) αλλα χρωσταω 47,12 απο 20/6 εως 30/7
 Κυριοι της Vodafone εαν ξεχασω να σας πληρωσω για την ταλαιπωρια -κοριοιδια των 40 και πλεον ημερων της τεχνικης σας υποστηριξης ,καλεστε με μου το θυμισετε στο 2743 301043 και εαν "δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη"  εδω και 40 ημερες , βαλτε καποιον συναδελφο σας μηπως βρει λυση για  τι μαλ.....α ειχατε κανει στα ΣΥΣΤΙΜΙΚΑ (που@@ες) συστηματα σας.
Φίλε μου, σκέψου ότι ακριβώς αυτή τη παπαρια για τις επόμενες 2 μέρες που αναφέρεις ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου και το sms ότι την υπόθεση σου την έχει αναλάβει ο τάδε που θα επικοινωνήσει τότε μαζί σου (μούσια ολκής) την έχω συναντήσει ένα σωρό φορές σε θέματα αστεία τύπου γτ δεν δουλεύει το cashback στο cu. Μια, δύο τρεις φορές θα σας πάρουμε και θα το λύσουμε και για δείτε αν λύθηκε γτ κάτι πείραξαμε, μέχρι που είδα ότι δεν γίνεται τπτ και απλά το παράτησα να ασχολούμαι με τους πιθήκους της βοντα. Απλά εσένα είναι σοβαρό το ζήτημα και στο τέλος απλά θα σηκωνομουν να φύγω. Απλά μακριά και καλά ξεμπερδέματα και ποτέ ξανά. Υπόψιν ότι κλείνουν καταστήματα της το ένα πίσω από το άλλο (Ναύπλιο και Λεωφόρο Αμφιθέας στις περιοχές που κινούμαι και ξέρω). Η συνεργάτιδα σώθηκε τελευταία στιγμή με την εξαγορά, αλλιώς θα την είχε Πάρις τη μπάλα και αυτήν.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Συνεχιζουν να παιζουν με τα νευρα μου. Ξαναπηρα παλι με μυνημα το λαγαριασμο και υπενθυμιση οτι εχω λξιπροθεσμα αι θα μου κανουν φραγη υπρεσιων.

Καλεστε με στο 2743 301043 να μου εξηγησετε σε ποιες υπηρεσιες θα κανετε φραγη. Περιμενω τηλεφωνημα σας Ανυπομονω να μου λυσετε την απορια. (18.90 το συμβολαιο)??????  απο 20/6 

121110352_Screenshot_20220803-192651(1).thumb.png.71c3ef35ba220915cbaf399b27173cb9.png121110352_Screenshot_20220803-192651(1).thumb.png.71c3ef35ba220915cbaf399b27173cb9.png

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να τους ρίξεις άκυρο στις 4 πρώτες εβδομάδες εφόσον δεν είχες πάρει ακόμα σταθερή/ίντερνετ.
Αίτηση ακύρωσης και θα είχες καθαρίσει.
Θα βγάλεις άκρη αλλα θα σε τρέξουν χωρίς λόγο…
Εγω ειχα κάνει φορητότητα 15/4/22 και 4 βδομάδες μετά δεν ήξεραν τίποτα η κάτι κακαριές για βρόγχους και συστημικά προβλήματα μου λέγανε.
Ακύρωση της αίτησης εμεινα κοσμοτέ για 2 βδομάδες οπου διέκοψα οριστικά την σταθερή και το ίντερνετ και ησύχασα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου τελικα λυθηκε

Αφου αποριφθηκε η αιτηση φορητοτητας γιατi δεν ηταν ενεργη η γραμμη μου στο δικτυο της Vodafone τους χαρισα το νουμερο που ειχα για να πειραματιστουν και αλλο (ισως ηταν λιγος ο χρονος των 40 ημερων να βρουν τη προβλημα υπαρχει)  και ζητησα απο Cosmote νεα γραμμη με ιδιο κοστος με την φορητοτητα και χωρις να χρεωθω ουτε ενα ευρο παραπανω, σημερα 4/8 το πρωι 09.30 ηρθε ο τεχνικος απο Cosmote (χωρις να εχω ζητησει  αλλα μου ειπε οτι το κανουν σε νεα γραμμη), ελενξε παλι την γραμμη και 09.50 ειχα τηλεφωνο να καλει  και ιντερνετ. Η Cosmote σε 20 λεπτα εκανε την νεα μου γραμμη ενεργη ενω η Vodafone 45 ημερες  (64800 λεπτα) ακομα ψαχνει τη γινεταιι. Χωρις να ειμαι τεχνικος πιστευω οτι ισως ηταν ποιο ευκολο απο αυτο που ακομα ψαχνουν (και το ειχα αναφερει στην τεχνικη υποστηριξη της Vodafone αλλα δεν ακουν) οτι πριν με Cosmote οπως  οπως και τωρα η γραμμη τηλεφωνου μου περναει μεσα απο το router της cosmote (εαν ειναι εκτος δεν δουλευει)  αλλα αυτοι μου ειχαν στειλει ενα απλο router σαν αυτο που ειχα πριν 10 χρονια.

Ειναι η μονη διαφορα συνδεσης τηλεφωνου μεταξυ Cosmote-Vodafone στην ιδια γραμμη , αλλα μπορει να ειναι και κατι αλλο ποιο συνθετο kαι να εχουν  αγνοια οι τεχνικοι της Vodafone η δουλεουν χωρις να το ξερουν για τα συμφεροντα τς Cosmote

Edited by robascc
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα μου τελικα λυθηκε
Αφου αποριφθηκε η αιτηση φορητοτητας γιατi δεν ηταν ενεργη η γραμμη μου στο δικτυο της Vodafone τους χαρισα το νουμερο που ειχα για να πειραματιστουν και αλλο (ισως ηταν λιγος ο χρονος των 40 ημερων να βρουν τη προβλημα υπαρχει)  και ζητησα απο Cosmote νεα γραμμη με ιδιο κοστος με την φορητοτητα και χωρις να χρεωθω ουτε ενα ευρο παραπανω, σημερα 4/8 το πρωι 09.30 ηρθε ο τεχνικος απο Cosmote (χωρις να εχω ζητησει  αλλα μου ειπε οτι το κανουν σε νεα γραμμη), ελενξε παλι την γραμμη και 09.50 ειχα τηλεφωνο να καλει  και ιντερνετ. Η Cosmote σε 20 λεπτα εκανε την νεα μου γραμμη ενεργη ενω η Vodafone 45 ημερες  (64800 λεπτα) ακομα ψαχνει τη γινεταιι. Χωρις να ειμαι τεχνικος πιστευω οτι ισως ηταν ποιο ευκολο απο αυτο που ακομα ψαχνουν (και το ειχα αναφερει στην τεχνικη υποστηριξη της Vodafone αλλα δεν ακουν) οτι πριν με Cosmote οπως  οπως και τωρα η γραμμη τηλεφωνου μου περναει μεσα απο το router της cosmote (εαν ειναι εκτος δεν δουλευει)  αλλα αυτοι μου ειχαν στειλει ενα απλο router σαν αυτο που ειχα πριν 10 χρονια.
Ειναι η μονη διαφορα συνδεσης τηλεφωνου μεταξυ Cosmote-Vodafone στην ιδια γραμμη , αλλα μπορει να ειναι και κατι αλλο ποιο συνθετο kαι να εχουν  αγνοια οι τεχνικοι της Vodafone η δουλεουν χωρις να το ξερουν για τα συμφεροντα τς Cosmote
Ουσιαστικά έχεις τηλεφωνία voip. Τηλεφωνία δλδ όχι με την κλασσική τεχνοτροπία την αναλογική μέσω χαλκού, αλλά μέσω ίντερνετ. Η Κοσμοτε πλέον το ενεργοποιεί σε όλες τις νέες συνδέσεις απ ο, τι ξέρω. Καλό θα ήταν να τους ζητήσεις και κάνα ups να κάνεις τη δουλειά σου όταν πέφτει το ρεύμα και θα είναι αποκλειστικά για το ρουτερ (εύχομαι να μη χρειαστεί παραπάνω φορές αυτό το χειμώνα με αυτά που λέγονται). Όπως και να χει, τώρα σίγουρα είσαι πιο ήρεμος που τελείωσε η περιπέτεια. Εδω θυμάμαι εγώ στην Nova, έκαναν κάνα 3μηνο να μου ενεργοποιησουν την vdsl και μόνο όταν τους έβρισα για τα καλά πήραν χαμπάρι και το προχώρησαν. Υπάρχει ασυνεννοησία στο τεχνικό τμήμα αυτών των εταιρειών και λίγο προσωπικό απ ο, τι φαίνεται (γι αυτό παραγκωνιζονται μπόλικα θέματα, αιτήσεις κλπ και όταν έρχεται η ώρα το πιάνουν - ισως6γι αυτό άργησε σε σένα να "λυθεί" το ζήτημα αφού είδαν ότι δεν αξίζει γι αυτους6να ασχοληθούν...)

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σας παιδιά. Ήθελα τα φώτα σας όποιος γνωρίζει: 

Η κοπέλα μου θέλει να ακυρώσει το καρτοσυμβόλαιο της. Το έχει αρκετά χρόνια και κάθε χρονο κάνει ανανέωση. Της είπαν πως για την ακύρωση θέλουν 50 ευρώ και πως κάνει κανα μήνα για να γίνει.

1) Αν θυμάμαι καλά στην ανανέωση μπορείς να διακόψεις όποτε θέλεις. Σωστά?

2) Με ποιά λογική κάνει 1 μήνα η ανανέωση?

Edited by alexnt11
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to χρέωση σε ακύρωση καρτοσυμβολαίου
  • 2 weeks later...

Κάθε χρόνο που κάνει ανανέωση υπογράφει νέο συμβόλαιο.  Στο νέο συμβόλαιο αναγράφονται οι εκπτώσεις . Πιο κάτω έχει ένα πινακάκι που λέει πόσα χρήματα πρέπει να επιστραφούν αν αποχωρήσεις πριν από το 12 μηνο.  

 

Συνήθως τόσο χρόνο κάνει η αποσύνδεση. Αν κάνεις μεταφορά σε άλλη εταιρεία το νούμερο το διάστημα είναι μικρότερο. 

Δημοσθένης Θεοχαρίδης
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα γύρισα στις Σέρρες στο πατρικό μου , και έπειτα από 13 ολόκληρα χρόνια τα συμβόλαια σε Vodafone σταθερής τοσο στο σπίτι όσο και στο κατάστημα μας έχουν μεταφερθεί στην cosmote . Να αναφέρω ότι εδω και δυο μήνες  Δεν είχαμε Ίντερνετ στο κατάστημα ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΕΛΟΣ . Απο τις 15 φορες που υποσχεθηκαν  τεχνικό ήρθε την μια . Σε κατάστημα . Σε επιχείρηση . Μπορείτε να φανταστείτε την ζημιά που έκανε η εταιρία . . Στο τελος πετούσαν ένα «ο ΟΤΕ έχει βλάβη στην περιοχή» . Διαπιστώνω ότι τόσα χρόνια που γκρίνιαζα στην εξηπηρετηση πελατών της εταιριας μονο δίκαιο  είχα . Δικαιώθηκα και για τις συνεχείς αποσυνδέσεις και για το υπέρ υψηλό ping , αλλά και για τα τόσα ραντεβού   Των τεχνικών που ποτέ δεν ήρθαν . Για μένα η εταιρία μέχρι σήμερα ήταν μια τραγωδία  όπου ειδικά τον τελευταίο ένα χρόνο με την τηλεργασία καταλήξαμε  όλοι να χρησημοποιουμε δεδομένα . Η εταιρία πάντα έβλεπε πως ολα ήταν καλά και πως εγταιγε  ο ΟΤΕ και στις δυο συνδέσεις . 500 μέτρα μακριά … Vdsl 100 στον έναν vdsl 100 στον άλλον . 7ms ping στον έναν 60-600ms ping στο άλλον . Καμία αποσύνδεση στον έναν συνεχείς αποσυνδέσεις στον άλλον . Μακριά από εταιρία για σταθερή . Μ Α Κ Ρ Ι Α . Ένα πραγμα δεν κατάλαβα . Πως γίνεται ο ΟΤΕ να έχει βλάβη μόνο για το διάστημα που ήμουν στην Vodafone ? 

Edited by georgebad
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γύρισα στις Σέρρες στο πατρικό μου , και έπειτα από 13 ολόκληρα χρόνια τα συμβόλαια σε Vodafone σταθερής τοσο στο σπίτι όσο και στο κατάστημα μας έχουν μεταφερθεί στην cosmote . Να αναφέρω ότι εδω και δυο μήνες  Δεν είχαμε Ίντερνετ στο κατάστημα ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΕΛΟΣ . Απο τις 15 φορες που υποσχεθηκαν  τεχνικό ήρθε την μια . Σε κατάστημα . Σε επιχείρηση . Μπορείτε να φανταστείτε την ζημιά που έκανε η εταιρία . . Στο τελος πετούσαν ένα «ο ΟΤΕ έχει βλάβη στην περιοχή» . Διαπιστώνω ότι τόσα χρόνια που γκρίνιαζα στην εξηπηρετηση πελατών της εταιριας μονο δίκαιο  είχα . Δικαιώθηκα και για τις συνεχείς αποσυνδέσεις και για το υπέρ υψηλό ping , αλλά και για τα τόσα ραντεβού   Των τεχνικών που ποτέ δεν ήρθαν . Για μένα η εταιρία μέχρι σήμερα ήταν μια τραγωδία  όπου ειδικά τον τελευταίο ένα χρόνο με την τηλεργασία καταλήξαμε  όλοι να χρησημοποιουμε δεδομένα . Η εταιρία πάντα έβλεπε πως ολα ήταν καλά και πως εγταιγε  ο ΟΤΕ και στις δυο συνδέσεις . 500 μέτρα μακριά … Vdsl 100 στον έναν vdsl 100 στον άλλον . 7ms ping στον έναν 60-600ms ping στο άλλον . Καμία αποσύνδεση στον έναν συνεχείς αποσυνδέσεις στον άλλον . Μακριά από εταιρία για σταθερή . Μ Α Κ Ρ Ι Α . Ένα πραγμα δεν κατάλαβα . Πως γίνεται ο ΟΤΕ να έχει βλάβη μόνο για το διάστημα που ήμουν στην Vodafone ? 

Εγώ βλέπω οτι και στην κινητή χειροτερεύει στις ταχύτητες του ίντερνετ καλά για εξυπηρέτηση πελατών και υπηρεσίες ονλαιν γελάνε και τα καλώδια.Με το κάζο που έπαθα ΣΚ με την Esim πραγματικά έδιξαν πόσο στάβλος είναι η vf.
Ακόμα και ο ίδιος ο υπάλληλος δεν μπήκε καν στον κόπο να δικαιολογήσει καταστάσεις.
Κρίμα έπεσε πολύ στα μάτια μου φυσικά η Cosmote νομίζω είναι μονόδρομος με λογικές τιμές.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 30/9/2022 at 10:12 ΜΜ, georgebad said:

Σήμερα γύρισα στις Σέρρες στο πατρικό μου , και έπειτα από 13 ολόκληρα χρόνια τα συμβόλαια σε Vodafone σταθερής τοσο στο σπίτι όσο και στο κατάστημα μας έχουν μεταφερθεί στην cosmote . Να αναφέρω ότι εδω και δυο μήνες  Δεν είχαμε Ίντερνετ στο κατάστημα ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΕΛΟΣ . Απο τις 15 φορες που υποσχεθηκαν  τεχνικό ήρθε την μια . Σε κατάστημα . Σε επιχείρηση . Μπορείτε να φανταστείτε την ζημιά που έκανε η εταιρία . . Στο τελος πετούσαν ένα «ο ΟΤΕ έχει βλάβη στην περιοχή» . Διαπιστώνω ότι τόσα χρόνια που γκρίνιαζα στην εξηπηρετηση πελατών της εταιριας μονο δίκαιο  είχα . Δικαιώθηκα και για τις συνεχείς αποσυνδέσεις και για το υπέρ υψηλό ping , αλλά και για τα τόσα ραντεβού   Των τεχνικών που ποτέ δεν ήρθαν . Για μένα η εταιρία μέχρι σήμερα ήταν μια τραγωδία  όπου ειδικά τον τελευταίο ένα χρόνο με την τηλεργασία καταλήξαμε  όλοι να χρησημοποιουμε δεδομένα . Η εταιρία πάντα έβλεπε πως ολα ήταν καλά και πως εγταιγε  ο ΟΤΕ και στις δυο συνδέσεις . 500 μέτρα μακριά … Vdsl 100 στον έναν vdsl 100 στον άλλον . 7ms ping στον έναν 60-600ms ping στο άλλον . Καμία αποσύνδεση στον έναν συνεχείς αποσυνδέσεις στον άλλον . Μακριά από εταιρία για σταθερή . Μ Α Κ Ρ Ι Α . Ένα πραγμα δεν κατάλαβα . Πως γίνεται ο ΟΤΕ να έχει βλάβη μόνο για το διάστημα που ήμουν στην Vodafone ? 

Και καλά έκανες, ο λόγος που έχω μεταφέρει οικογενειακώς σε COSMOTE τα κινητά μου και τα δευτερα νούμερα στη Wind.

Καιρος να γυρισω και εγώ επιτέλους, οσοι φιλοι έχουν Vodafone έχουν αγανακτήσει. 
Από πέρυσι τον Οκτώβριο εκοψα 3 σταθερά και τα δυο πήγαν στη Wind. 
Υ.Γ. Τους τελευταίους 3 μήνες πληρώνω απεριόριστα κοσμοτε στο κινητό γιατί στα δεδομένα με την e-sim στο iPhone 13 σέρνεται.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to wrong

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...