Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με Attenuation 31.4 dB απέχεις 2.245 μέτρα από το DSLAM σου και σε ιδανικές συνθήκες θα έπρεπε να κλειδώνεις στα 15.28 mbit/s. Συνήθως η πραγματική ταχύτητα κλειδώματος είναι μικρότερη αλλά από τα 15 στα 5 η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.Ξεκίνα με έλεγχο των δικών σου καλωδιώσεων και αν δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα, απαίτησε να σου φτιάξουν τη γραμμή ή να σε γυρίσουν στο παλιό σου πρόγραμμα.Καλή δύναμη!
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Θυμαμαι στην Cosmote πριν 3 χρονια περιπου ο πατερας μου εκανε φασαρια για ενα συμβολαιο που ειχε(συνδεση και 2 νουμερα ενα η μανα μου και ενα ο πατερας μου).Ειχε χρεωθει το νουμερο της μητερας μου απο πενταψηφια 10€ παραπανω ο λογαριασμος απο οσο εδινε.Δεν τα πληρωσε και ζητουσαν επιδοτησεις(ειχε παρει μια συσκευη η μανα μου και μια εγω).Εφυγε τοτε Wind σε καρτα F2G ο πατερας μου και συμβολαιο σταθερο-κινητο η μανα μου τοτε.Δεν τους πληρωσε τιποτα και τον επαιρναν τηλεφωνο δικηγοροι τους για τις επιδοτησεις.Και ηταν ενα μεγαλο σχετικα ποσο.Κανενα νουμερο δεν εχει σε αυτους πλεον παρα μονο ενα whats up δικο μου.Για εμενα πανε κανε φορητοτητα και ασε τους.Ζητα επισης να αφεραισουν οσα παγια χρωστας εως τωρα γιατι πρακτικα ενω θελουν 65€ αυτοι δεν σε αφηνουν να χρησιμοποιησεις τα λεπτα,sms και MB του συμβολαιου γιατι εχεις φραγη.Κανε και μια καταγγελια στην ΕΕΕΤ για την φραγη και τα παγια που σου χρεωνουν αδικως γιατι δεν χρησιμοποιεις οτι σου δινει το συμβολαιο σου ωστε να μην πληρωσεις. Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αδίκως. Υπάρχει κανονισμός για τη χρέωση παγίων. Αν δεν κάνω λάθος σε περίπτωση φραγής μπορούν να σε χρεώνουν μισό πάγιο για κάποιο διάστημα σύντομο σχετικά . Ψάξ το
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανονισμός της ΕΕΤΤ σύμφωνα με τον οποίο αν μπει φραγή σε ολόκληρο κύκλο τιμολόγησης χρεώνεσαι με το μικρότερο πάγιο του παρόχου.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανονισμός της ΕΕΤΤ σύμφωνα με τον οποίο αν μπει φραγή σε ολόκληρο κύκλο τιμολόγησης χρεώνεσαι με το μικρότερο πάγιο του παρόχου.

 

Πού υπάρχει αυτός ο κανονισμός?

Link to comment
Share on other sites

δεν μπόρεσα να το βρώ , μια σύσταση του συνηγόρου του πολίτη υπάρχει μόνο για πάγιο 50% . Αλλά η σύσταση δεν είναι νόμος.

Τώρα όσο αφορά τον Panos92_ :

Όπως γράφει έκανε 400 ευρώ λόγω ταξιδίου στο εξωτερικό .

6 μήνες μετά έχει φτάσει στα 700 . Δηλαδή 6 μήνες δεν έχει πληρώσει ούτε ένα λεπτό του ευρώ .

Δεν είναι δηλαδή ότι δεν μπορεί να πληρώσει ένα συσσωρευμένο χρέος αλλά δεν πληρώνει τίποτα.

Το μόνο που πρέπει να κάνει κατ εμέ είναι αίτηση να πάει σε άλλη εταιρεία ή καταγγελία της σύμβασης. από εκεί και πέρα μπορεί να αρνηθεί να πληρώνει νέο χρέος. Ειδικά αν έχει τελειώσει η περίοδος συμβολαίου . Κανείς δεν μπορεί να σε κρατάει υποχρεωτικά πελάτη του .

Αλλά για περισσότερες και καλύτερες συμβουλές υπάρχουν οι αρμόδιοι φορείς. Εδώ όσα λέμε είναι προσωπικές γνώμες.

Link to comment
Share on other sites

Τι 15 Mbps βρε Gx2; Μη λέμε ανακρίβειες! Σε έναν ιδανικό κόσμο μπορεί (μόνο εμείς στο ΚΑΦΑΟΥ, τέλειος χαλκός, τέλειες πρίζες στο σπίτι μας, τέλεια ρεκλέτα στην πολυκατοικία κ.α.) πρακτικά όχι. 15 Mbps πιάνω εγώ με 19 db.

 

Η ταχύτητα είναι φυσιολογική για την απόσταση και το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να κατεβάσουν στα 9 db το snr margin (down) μιας και θα κερδίσει σίγουρα 0.5 Mbps.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε με την Γ.Γ. Καταναλωτή, τηλεφωνικά στο 1520 ή μπες στο http://www.efpolis.gr για να βρεις και να τους στείλεις email. Αφού ενημερωθείς για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σου ως καταναλωτής και διαπιστώσεις πως η εταιρία παρανόμησε, απευθύνσου στον Συνήγορο του Καταναλωτή για την επίλυση του προβλήματος.

Αν έχει δίκιο, ρώτα την Γ.Γ Καταναλωτή σε ποιον φορέα μπορείς να απευθυνθείς για φιλικό διακανονισμό (ενδέχεται πάλι να σου πούνε τον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά δεν παίρνω όρκο).

Link to comment
Share on other sites

Τι 15 Mbps βρε Gx2; Μη λέμε ανακρίβειες! Σε έναν ιδανικό κόσμο μπορεί (μόνο εμείς στο ΚΑΦΑΟΥ, τέλειος χαλκός, τέλειες πρίζες στο σπίτι μας, τέλεια ρεκλέτα στην πολυκατοικία κ.α.) πρακτικά όχι. 15 Mbps πιάνω εγώ με 19 db.

 

Η ταχύτητα είναι φυσιολογική για την απόσταση και το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να κατεβάσουν στα 9 db το snr margin (down) μιας και θα κερδίσει σίγουρα 0.5 Mbps.

 

Mάλιστα.

Και ποια ακριβώς είναι η ανακρίβεια μου; Το ότι λέω ιδανικές συνθήκες ενώ εσύ σαν ποιό ακριβής λές ιδανικός κόσμος;

Με την απόσταση του από το Dslam θα μπορούσε να κλειδώνει τουλάχιστων 4 mbit/s παραπάνω ( εγώ με 30 Attenuation κλειδώνω στα 11,5 ). Άρα αν το πρόβλημα δεν οφείλεται σε δικό του θέμα (καλωδίωση σπιτιού ,πρίζα, φίλτρα, κλπ ) πρέπει αν το φτιάξουν ή αλλιώς να τον γυρίσουν στο προηγούμενο πρόγραμμα. Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι είναι όλα ΟΚ τότε περί ορέξεως...

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Τώρα τον έχουν σε 12αρι margin. Η αλλαγή σε 9 db και μόνο αυτή, θα τον πάει στα 7 mbps. Απι κει και πέρα εσωτερική καλωδίωση, μοντεμ-ρουτερ (βασικό) φίλτρα, μύδια, ξύδια παίζουν το ρόλο τους.

 

 

 

Δεν γίνεται να λες πως απι τα 15 σε 5 εναι μεγάλη απόσταση, κρίνοντας σε θεωρητικό επίπεδο. Επίσης μην κρίνεις με βάση την δική σου περίπτωση. Άλλο σπίτι το δικό σου, τι ζεύγος έχεις εσύ τι ο άλλος, τι ρουτερ χρησιμοποιείς εσύ κλπ.

 

Όταν πρωτομπηκε η γραμμή στη hol στο σπίτι μου, δοκίμασα 3 διαφορετικά μόντεμ ρουτερ. Το ένα κουμπωνε στα 13800 mbps, το δεύτερο στα 14500 περίπου και το 3ο στα 15200 περίπου. Μιλάμε για σχεδόν 1,5 mbps το 1ο με τι 3ο μηχάνημα και δεν μπορώ να κρίνω με βάση την δική μου περίπτωση εσένα τον χ,ψ κλπ. Υπάρχου γενικοί κανόνες μα από κει και πέρα η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα του του φίλου είναι συγκεκριμένο.

Του είπαν ότι θα κερδίσει σε ταχύτητα και δεσμεύτηκε για ένα χρόνο με νέο συμβόλαιο πληρώνοντας και 4 €/μήνα επιπλέον.Τελικά η ταχύτητά του δεν άλλαξε. Λέω λοιπόν ότι με βάση τη απόσταση του από το dslam θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερη ταχύτητα συγχρονισμού. Αφού δεν την έχει δύο πράγματα μπρορεί να συμβαίνουν: ή να φταίει αυτός (καλωδίωση σπιτιού ,πρίζα, φίλτρα, μόντεμ κλπ ) ή να μη φταίει αυτός.Αν λοιπόν αποκλείσει το δικό του φταίξιμο οφείλει ο πάροχός του, να φτιάξει τη γραμμή και αν δεν μπορεί, να ακυρώσει το νέο συμβόλαιο.;)

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα του του φίλου είναι συγκεκριμένο.

Του είπαν ότι θα κερδίσει σε ταχύτητα και δεσμεύτηκε για ένα χρόνο με νέο συμβόλαιο πληρώνοντας και 4 €/μήνα επιπλέον.Τελικά η ταχύτητά του δεν άλλαξε. Λέω λοιπόν ότι με βάση τη απόσταση του από το dslam θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερη ταχύτητα συγχρονισμού. Αφού δεν την έχει δύο πράγματα μπρορεί να συμβαίνουν: ή να φταίει αυτός (καλωδίωση σπιτιού ,πρίζα, φίλτρα, μόντεμ κλπ ) ή να μη φταίει αυτός.Αν λοιπόν αποκλείσει το δικό του φταίξιμο οφείλει ο πάροχός του, να φτιάξει τη γραμμή και αν δεν μπορεί, να ακυρώσει το νέο συμβόλαιο.;)

 

Μεχρι ομως να κανεις τα 200-300 τηλεφωνα που συνηθως τα πρωτα 150 ειναι τα γνωστα "κοιταξτε το μοντεμ σας το ρουτερ σας τις μπριζες σας τα καλωδια ολα τα καλωδια μεσα στον τοιχο εξω απο τον τοιχο κτλ κτλ και να περασεις στην δευτερη φαση οπου θα ερθει ο τεχνικος να δει οτι οντως στο σπιτι δεν ερχονται τα 15Μbps που σου ταξανε να δωσει το οκ να σου στειλουν οτι ναι το λαθος τελικα ειναι οτι οντως δεν σας δωσαμε οτι συμφωνησαμε (Εφοσον ολα πανε καλα) θα εχει περασει ο μισος χρονος δεσμευσης.! :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

H hellas online (μέλος του ομίλου Vodafone) ανακοινώνει ότι από 1/4/2016:

 

http://i64.tinypic.com/724rif.png

 

· Tα προγράμματα Vodafone Home double-play ευέλικτο 700, Vodafone Home double-play ευέλικτο 1000, Vodafone Home telephony ευέλικτο 700, Vodafone Home telephony ευέλικτο 1000, και Vodafone Home adsl internet, δεν θα διατίθενται εμπορικά για νέες συνδέσεις ή για μετάβαση σε αυτά από υφιστάμενες συνδέσεις. Η λήξη της εμπορικής διάθεσης των παραπάνω προγραμμάτων δεν επηρεάζει τους συνδρομητές που διαθέτουν ενεργή σύνδεση στα προγράμματα αυτά.

 

· Η πρόσθετη υπηρεσία Vodafone Home internet με τη μέρα, δεν θα διατίθεται εμπορικά, ενώ θα καταργηθεί οριστικά την 31/5/2016. Οι υφιστάμενοι χρήστες της υπηρεσίας, εφόσον επιθυμούν να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο internet, μπορούν να μεταφερθούν σε οποιοδήποτε εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα Vodafone Home double play ως και την 31/5/2016 χωρίς επιβάρυνση τέλους μεταβολής. καλώντας στο 13830.

 

· Οι τηλεπικοινωνιακοί εξοπλισμοί (modem/router) όλων των ενεργών οικιακών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών:

(α) Vodafone Home adsl internet και

(β) Vodafone Home double play που παρέχονται με: (β1) δρομολόγηση τηλεφωνικών συνδιαλέξεων μέσω του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού modem/router ή / και (β2) μέσω ευρυζωνικού VDSL internet, οι οποίοι έχουν χρησιδανεισθεί στους συνδρομητές, εφόσον χρειαστεί να αντικατασταθούν για οποιοδήποτε λόγο (ενδεικτικά λόγω βλάβης), θα αντικαθίστανται από νέους εξοπλισμούς που θα πωλούνται έναντι συμβολικού τιμήματος 0,01€ (με ΦΠΑ) και θα συνοδεύονται από εγγύηση 24 μηνών. Παράλληλα με την εν λόγω αγορά, οι ως άνω συνδρομητές θα οφείλουν να επιστρέψουν στην hellas online τους χρησιδανεισθέντες παλαιούς τηλεπικοινωνιακούς εξοπλισμούς τους. Μετά δε την παραπάνω αντικατάσταση, κάθε επόμενη αντικατάσταση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού εκτός εγγύησης (24 μηνών), θα χρεώνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της hellas online, που βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα http://www.vodafone.gr/home

 

· Μεταβάλλονται οι χρεώσεις των εξερχομένων κλήσεων, σε όλα τα οικιακά προγράμματα, ως εξής:

 

o Για κλήσεις προς εθνικά σταθερά, η τιμή διαμορφώνεται από 0.0780€/λεπτό σε 0,1020€/λεπτό.

 

o Για κλήσεις προς εθνικά κινητά, η τιμή διαμορφώνεται από 0,3400€/λεπτό σε 0,4500€/λεπτό.

 

o Για τους συνδρομητές Vodafone Home double play lite (old), οι κλήσεις προς διεθνείς αριθμούς αυξάνονται ως εξής:

 

§ Ζώνη 1, σε 0,1020€/λεπτό (για σταθερά) και σε 0,4500 €/λεπτό (για κινητά). Ζώνη 2, σε 0,5600 €/λεπτό (για σταθερά) και σε 0,6500 €/λεπτό (για κινητά). Ζώνη 3, σε 2,6500 €/λεπτό.

 

o Για όλα τα υπόλοιπα προγράμματα, οι κλήσεις προς διεθνείς αριθμούς αυξάνονται ως εξής:

 

§ Σταθερά Ευρωπαϊκής Ένωσης και Αλβανίας, σε 0,5400 €/λεπτό. Κινητά Ευρωπαϊκής Ένωσης σε 0,7000 €/λεπτό. Κινητά Αλβανίας σε 0,7500 €/λεπτό. Ζώνη 1, σε 0,6000 €/λεπτό (για σταθερά και κινητά). Ζώνη 2, σε 0,7000 €/λεπτό ((για σταθερά και κινητά). Ζώνη 3, σε 1,4700 €/λεπτό (για σταθερά και κινητά).

 

Οι παραπάνω χρεώσεις εφαρμόζονται μετά την εξάντληση του ενσωματωμένου χρόνου ομιλίας.

 

H ελάχιστη διάρκεια κλήσης και το βήμα χρέωσης διατηρούνται ένα (1) λεπτό αντίστοιχα.

 

Επιπρόσθετα, από τον Απρίλιο 2016 και εφεξής, αυξάνονται τα μηνιαία πάγια των παρακάτω προγραμμάτων, με ακριβή ημερομηνία ισχύος ανά συνδρομητή την αντίστοιχη ημερομηνία μηνιαίας τιμολόγησης της σύνδεσής του. Συγκεκριμένα τα ονομαστικά μηνιαία πάγια των ακόλουθων οικιακών προγραμμάτων αυξάνονται κατά 0,99€ ή κατά 1€, αναλόγως προγράμματος και διαμορφώνονται ως εξής: Vodafone Home adsl plus σε 26,70€, Vodafone Home double play GR σε 35,99€, Vodafone Home double play GR +300 σε 43,20€, Vodafone Home double play ευέλικτο 300 σε 27,99€, Vodafone Home double play ευέλικτο 700 σε 36,99€, Vodafone Home double play ευέλικτο 1000 σε 43,99€, Vodafone Home double play GR +300 (έως 50 Mbps) σε 51,20€, Vodafone Home telephony GR σε 25,60€, Vodafone Home telephony GR +300 σε 32,90€, Vodafone Home telephony ευέλικτο 700 σε 27,99€, Vodafone Home telephony ευέλικτο 1000 σε 33,99€, Vodafone Home double play lite (old) σε 24,63€, Vodafone Home double play lite σε 26,70€, Vodafone Home double play lite (ΚτΠ) σε 21,10€, Vodafone Home double play Vodafone Family σε 31,99€, Vodafone Home double play σε 43,20€, Vodafone Home telephony lite σε 22,50€, Vodafone Home telephony σε 32,90€ και Vodafone Home telephony unlimited σε 20,50€, Vodafone Home double play GR (έως 50 Mbps) σε 47,99€, Vodafone Home double play (έως 50 Mbps) σε 53,99€, Vodafone Home double play ευέλικτο 300 (έως 50 Mbps) σε 44,99€, Vodafone Home double play ευέλικτο 700 (έως 50 Mbps) σε 49,99€, Vodafone Home double play ευέλικτο 1000 (έως 50 Mbps) σε 51,99€.

 

Στις ανωτέρω χρεώσεις συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%. Σημειώνουμε ότι τυχόν αποδιδόμενες μηνιαίες εκπτώσεις παγίου, υπολογίζονται επί των ανωτέρω νέων ονομαστικών τιμών.

 

Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές των προαναφερόμενων προγραμμάτων έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός ενός (1) μηνός από την παρούσα ανακοίνωση.

 

Πηγή : Vodafone Σταθερή

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια . ξαναγραφω το προβλημα μου εδω παλι διοτι το ειχα γραψει στην κατηγορια samsung και καποιος μου το εσβησε χωρις προειδοποιηση η κατι αλλο...ουτε καταλαβα τι εγινε,

 

ειχα το Note4 μεχρι και τον Αυγουστο και στην περιοχη μου με vodafone παρολο που δεν ειχε καλη καλυψη εκτος σπιτιου ειχα ανετα 35-40mbps σε speedtest και κατεβαζε και αερα οπως ειναι αναμενομενο οποιοδηποτε αρχειο.

(να τονισω πως ειμαι κατοχος red προγραμματος και ειμαι κ gold member στα δεδομενα κατι το οποιο σημαινει πως δεν εχω περιορισμους και εχω προτεραιοτητα)

 

αρχες Σεπτέμβρη ειδα το galaxy s6 edge+ και μου αρεσε τοσο πολυ που το αγορασα απο την πρωτη κιολας εβδομαδα.

εφτιαξα στην vodafone μια nano-sim καινουρια και απο τοτε εχει αρχίσει ενα δραμα για εμενα.... (εχω αλλαξει αλλες 2 καρτες sim μηπως κατι πηγε στραβα)

 

χανω κλησεις , εκει που ειχα παλια 35-40 mbit τωρα ξεκιναω με 3 και πεφτω στο 0.5 . πολλες φορες εχω παγωμενο internet εντελως.

η πλακα ειναι πως βαζω παλι την καρτουλα μου με ανταπτορα στο note4 και πηγαινει σωστα οπως παλια...

 

σκεφτηκα πως φταιει η συσκευη μου...τους ζαλισα στο service....4 φορες πηγα και επεμεναν πως τα δοκιμασανε και δεν παρουσιαζαν προβλημα.

εγω επέμενα και τελικα μου εκαναν αντικατασταση συσκευης τα παιδια. ωστοσο το προβλημα μου δε λύθηκε .

σχεδον σε ολα τα σημεια απο το κεντρο της ομονοιας μεχρι και φαλιρο κτλ κτλ ειχα υπερβολικα χαμηλες ταχυτητες και εχανα κλησεις.

 

καποια στιγμη το αγορασε και ενας φιλος ο οποιος εχει αλλον παροχο και δεν ειχε κανενα προβλημα. τον παρακαλεσα να κανουμε μια δοκιμη...διπλα διπλα και μετα να κανουμε τραμπα τις καρτουλες να δουμε τι θα γινει...

στο φαλιρο λοιπον το δικο μου εδειχνε με την vodafone μετα βιας 5mbit ενω το δικο του με τον αλλο παροχο εδειχνε 185mbit..

κανουμε τραμπα τις καρτες και βλεπουμε οτι και η δικη μου συσκευη με τον δικο του παροχο ηταν ικανη για 185mbit

και πως η vodafone καρτα μου στο δικο του ειχα σκαρτα 5.

 

κατεληξα στο οτι το συγκεκριμενο και μονο ΜΟΝΤΕΛΟ εχει προβλημα με την vodafone....δε ξερω γιατι και πως....καποιο πρωτοκολο που δεν εχουν εκει στην vodafone? τι να πω....το θεμα ειναι πως εχω μια συσκευη 870 ευρω και δε μπορω να την χαρω γιατι ειμαι δεσμευμενος για 1 χρονο ακομα στην vodafone...

τους εχω ζαλισει στην vodafone και μου λενε ολο πως θα το εξετασουν κτλ κτλ..και μου το ριχνουν στην καλυψη 4G....τους εξηγω πως με αλλο μοντελο ποιανει καλα και πως το προβλημα μου ειναι γενικο και εκεινοι τιποτα....

 

και δε ξερω τι να κανω....να καταγγειλω την συμβαση? θα μου ζητησουν πισω επιδοτησεις....

 

εχετε ακουσει κατι παρομοιο???? τι με συμβουλευετε να κανω?

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενημερωσει εννοειται! μου κανανε επανεκινηση το 4G μου. 2 φορες κιολας. με εβαλαν να ξανα αλλαξω την sim μου μηπως κατι πηγε στραβα.

στο τελος ακουσα και το εξης κουλο..... "μην το δουλευεις στο 4g...να το εχεις μονιμα στο 3g"

προσπαθησε λιγο φιλε μου να μου εξηγησεις αυτο το 4G+(CA) . τεχνικος ηλεκτρονικος ειμαι. σε ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα στο carrier aggregation. Η διαφορά με το άλλο κινητό που έχεις είναι ότι δεν έχει carrier aggregation το note.
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενημερωσει εννοειται! μου κανανε επανεκινηση το 4G μου. 2 φορες κιολας. με εβαλαν να ξανα αλλαξω την sim μου μηπως κατι πηγε στραβα.

στο τελος ακουσα και το εξης κουλο..... "μην το δουλευεις στο 4g...να το εχεις μονιμα στο 3g"

προσπαθησε λιγο φιλε μου να μου εξηγησεις αυτο το 4G+(CA) . τεχνικος ηλεκτρονικος ειμαι. σε ευχαριστω!

 

CA έχεις όταν συνδυάζεις φέρουσες από διαφορετικά τμήματα του φάσματος. Ο provider σου εκχωρεί φάσμα από διαφορετικές συχνότητες, όχι απαραίτητα συνεχόμενες. Υπάρχει κάποια ασυμβατότητα με το CA configuration που δίνει η Vodafone στο κινητό σου (ATBC+CA configuration). Viva la exynos... Κάτι τέτοια βλέπουμε και η Sammy πάει κακείν κακώς σε Snapdragon.

 

Το πρόβλημά σου θα λυθεί είτε με αναβάθμιση λογισμικού από τη Samsung, είτε με διαφορετικό configuration από το δίκτυο - απίθανο; Θα πρότεινα να πιέσεις τη Samsung να το λύσει. Δε ξέρω εν τω μεταξύ αν υπάρχει κάποια επιλογή για να το απενεργοποίησης. Απίθανο σε εμπορικό firmware.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα εγώ. Είμαι και εγώ κάτοχος του edge Plus και έρχομαι από το note 4 exynos. Και εγώ με Red 1 είμαι και σε speedtest έχω φτάσει τα 150 / 44 Mbps.
“Flash is disabled” warning, saying that “The iPhone needs to cool down before you can use the flash.” :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας! Είχα απο το 2001 cu και ήμουν ευτυχισμένη! Δυστυχώς το άλλαξα σε καρτοπρόγραμμα κ πληρωνα 20,15€ το μήνα! Με πήρε πριν ένα μήνα ενας πωλητής της vodafone και με έπεισε να το κάνω συμβόλαιο με 23,45€ το μήνα! Οι τιμές και στα δυο έχουν έκπτωση λόγω του οτι ανήκω λέει σε ειδικό πελατολόγιο λόγω παλαιότητας! Ο λογαριασμός μου ήρθε 43,45€, δηλαδή 20€ παραπάνω! Κάλεσα στην εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι το πάγιο προπληρώνεται στο συμβόλαιο! Κάτι που δεν μου είπε ο πωλητής! Είμαι άνεργη και αδυνατώ να πληρώνω 43€ το μήνα! Τι να κάνω;!;
Link to comment
Share on other sites

Aμα λες ναι σε κάθε πρόταση που σου κάνουν αυτά παθαίνεις.ΓΙατί έφυγες απο το καρτοκινητό;:rolleyes:

 

Δεν μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση;Πάντως είναι γνωστό ότι στον πρώτο λογαριασμό προπληρώνεις το πάγιο και του επόμενου μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας! Είχα απο το 2001 cu και ήμουν ευτυχισμένη! Δυστυχώς το άλλαξα σε καρτοπρόγραμμα κ πληρωνα 20,15€ το μήνα! Με πήρε πριν ένα μήνα ενας πωλητής της vodafone και με έπεισε να το κάνω συμβόλαιο με 23,45€ το μήνα! Οι τιμές και στα δυο έχουν έκπτωση λόγω του οτι ανήκω λέει σε ειδικό πελατολόγιο λόγω παλαιότητας! Ο λογαριασμός μου ήρθε 43,45€, δηλαδή 20€ παραπάνω! Κάλεσα στην εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι το πάγιο προπληρώνεται στο συμβόλαιο! Κάτι που δεν μου είπε ο πωλητής! Είμαι άνεργη και αδυνατώ να πληρώνω 43€ το μήνα! Τι να κάνω;!;

Ναι κάθε μήνα προπληρώνεις το πάγιο του επόμενου μήνα. Άρα 43Ε θα πληρώσεις τώρα και στους υπόλοιπους λογαργιασμούς θα πληρώνεις 23,45 κάθε μήνα. Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερολογιακές μέρες από τότε που μπήκες στο πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πληρώνεις 43 ευρώ τον μήνα όπως λές.

Μόνο τον δεύτερο μήνα θα πληρώσεις 43 και όλους τους υπόλοιπους 23,45 όπως σου είπαν.

Μπορεις πάντως να πληρώσεις τώρα τα 23 ευρώ και τα υπόλοιπα λίγο αργότερα. Μην ξεχνάς ότι ο λογαριασμός εξοφλείται σε 25 μέρες από την έκδοση του , άρα έχεις συνολικά 2 μήνες από τώτε που έκανες το πρόγραμμα.

Δεν βλέπω κάποιο οικονομικό πρόβλημα 23 ευρώ τον μήνα ή 43 τους δύο μήνες το ίδιο είναι.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν κανείς δεν σου έσβησε το post σου

είναι η τρίτη φορά που δημοσιοποιείς το πρόβλημα σου

Η πρώτη ήταν εδώ 29 Σεπτεμβρίου : http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6314893#post6314893

Η δεύτερη ήταν στις 25 Οκτωβρίου και ήταν εδώ : http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6359899#post6359899 όπου αναφέρεις επίσης ότι το μήνυμα σου εξαφανίστηκε χωρίς αυτό να έχει συμβεί.

Λίγη προσοχή δεν θα έβλαπτε .

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...