Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δέχτηκαν τελικά να επιστρέψουν τις γραμμές στην cosmote μετά από παρέμβαση «επιθεωρητή». Μάλλον θα ήταν ο επιθεωρητής Κλουζώ. :cool:

Τρελή ταλαιπωρία και ασυναρτησίες. Πρέπει να διαμαρτυρηθούμε αλλιώς στην επόμενη φορητότητα θα μας ζητήσουν την τραπεζαρία και 2-3 καναπέδες από το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα, κάθε πέρυσι και καλύτερα. Καλά δεν θέλουν συνδρομητές και κάνανε τη φορητότητα, λες και πας για χαρτιά σε δημόσια υπηρεσία; Τι να πεις.
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι με το 1+1 στα Μικέλ. Στους όρους λέει πως μπορείς να πάρεις κωδικό για τη συγκεκριμένη προσφορά, μια φορά την εβδομάδα.

 

Ωστόσο στους όρους δεν βρήκα πόσες φορές μπορώ να τον χρησιμοποιήσω. Γνωρίζεις κάποιος;

 

Χθες που πήρα 1+1 στα Μικέλ, πριν τον χρησιμοποιήσω, μου έδειχνε τον κωδικό στους ενεργούς της νέα εφαρμογής CU. Μόλις τον έδωσα στο ταμείο, δεν τον εμφάνιζε άλλο στο app.

 

Οπότε με αυτό συμπεραίνω πως πλέον δεν ισχύει και πως η προσφορά είναι για μια φορά την εβδομάδα. Τα φωτάκια σας παρακαλώ.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

 

Υ.Γ Τώρα διάβασα το post του Νικόλα που ξεκαθαρίζει το τοπίο. Άρα μια φορά την εβδομάδα, πλην τα ακτοπλοϊκά.

Edited by Ilovemetal
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Κάθε κωδικός CU Around ισχύει:

α) Για χρήση μέσα στο χρονικό διάστημα που αναφέρεται στον κάθε κωδικό.

β) Για μια χρήση και μια ΜΟΝΟ φορά (για όπου αναφέρεται ο κάθε κωδικός με -0,20€ : πχ για Mikel).

γ) Μπορείς να πάρεις κωδικό κάθε χρονικό διάστημα που αναφέρει στις "Προϋποθέσεις": Πχ για Mikel παίρνεις 1 κωδικό κάθε 7 μέρες, για Simply Burgers κάθε 30 μέρες κλπ.

 

Υ.Γ.> Δοκίμασα να δώσω σε MIkel κωδικό προχθές που είχε -0,50€ σε κάθε ρόφημα και να πάρω 2 ροφήματα με 1€ (1,5€ αρχικά το κάθε ρόφημα) και η υπάλληλος μου απάντησε:

"Δε μπορείτε να έχετε κ τις 2 εκπτώσεις"!!!!

 

Είναι λίγο ό,τι να'ναι στο Mikel!!! : Στο "Τι κέρδισες" από το MyVodafone άλλοι υπάλληλοι είχαν περάσει τιμή 1,5€ (κανονικά για 1 ρόφημα που παίρνω) και άλλοι 1€!!

ΑΝ δοκίμαζα προχθές Black Friday -0,5€ σε κάθε ρόφημα σε άλλο κατάστημα: 2 ροφήματα με 1€ από Mikel , ίσως το δέχονταν!!

 

Έπεσα κ σε γυναίκα προχθές, βέβαια!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι με το 1+1 στα Μικέλ. Στους όρους λέει πως μπορείς να πάρεις κωδικό για τη συγκεκριμένη προσφορά, μια φορά την εβδομάδα.

 

Ωστόσο στους όρους δεν βρήκα πόσες φορές μπορώ να τον χρησιμοποιήσω. Γνωρίζεις κάποιος;

 

Χθες που πήρα 1+1 στα Μικέλ, πριν τον χρησιμοποιήσω, μου έδειχνε τον κωδικό στους ενεργούς της νέα εφαρμογής CU. Μόλις τον έδωσα στο ταμείο, δεν τον εμφάνιζε άλλο στο app.

 

Οπότε με αυτό συμπεραίνω πως πλέον δεν ισχύει και πως η προσφορά είναι για μια φορά την εβδομάδα. Τα φωτάκια σας παρακαλώ.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

 

Υ.Γ Τώρα διάβασα το post του Νικόλα που ξεκαθαρίζει το τοπίο. Άρα μια φορά την εβδομάδα, πλην τα ακτοπλοϊκά.

 

Ναι και το Simply Burgers που ανεφερε ο jimmiss.

Αφου τον χρησιμοποιησεις στο νεο app παει απο τους ενεργους στους ληγμενους.Ενω αν στειλεις μηνυμα λεει οτι χρησιμοποιηθηκε.Π.χ. Βγαζω κωδικο σημερα κυριακη στις 4 το απογευμα και τον χρησιμοποιω μεσα στην ημερα.

Μεχρι την επομενη κυριακη στις 4 το απογευμα θα λεει εχεις παρει τον κωδικο ταδε και τον εχεις χρησιμοποιησει.Αν δεν τον χρησιμοποιησεις λεει οτι εχεις παρει τον κωδικο ταδε.Υποψην τα sms δεν χρεωνοναι.Σε αυτην την περιπτωση αν εχεις παρει κωδικο φαινεται ως ενεργος στο mycu app.

Και στα Mikel το ξαναλεω ειναι μονο για take away.

Για να δειτε κωδικο στο MyCu σε iOS συσκευες:1) Ανοιγουμε το app.Μολις ανοιξει μας βγαζει το status δηλαδη ποσα λεπτα/sms/mb εχουμε και απο κατω ποια πακετα μαζι με το υπολοιπο κλπ.

2) Παμε στο CU Around στην 4η επιλογη χαμηλα στο app,διπλα στο μενου.

3) Μετα πανω στο δεξια οι κωδικοι μου.Βγαζει κατευθειαν τους ενεργους και διπλα τους ληγμενους.Στους ληγμενους καταχωρει οσους κωδικους εχουμε παρει με το εικονιδιο της καθε επιχειρησης που συνεργαζεται και λεει ποτε εληξε.

Μετραει ακομα και αυτους που δεν χρησιμοποιηθηκαν,δεν γραφει αν χρησιμοποιηθηκαν.

Σε Android εχουν οι δικοι μου το MyCU,υποθετω με τα ιδια βηματα βρισκεις τους κωδικους που εχεις παρει.Αν το ψαξω,θα το ενημερωσω.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά. Εν τω μεταξύ δεν με χρέωσε τίποτα, παρόλο που τον χρησιμοποίησα. Τι φάση; Έπρεπε να έχω χρεωθεί 0.20 λεπτά.
Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά. Εν τω μεταξύ δεν με χρέωσε τίποτα, παρόλο που τον χρησιμοποίησα. Τι φάση; Έπρεπε να έχω χρεωθεί 0.20 λεπτά.

 

Bugs της Vodafone,εγω καποτε επαιρνα καθε μερα κωδικο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Bugs της Vodafone,εγω καποτε επαιρνα καθε μερα κωδικο.

 

Simply burger. Να ένας καλός λόγος να έχεις 3-4 cu για μια προσφορά κάθε εβδομάδα.

Να σημειώσω επίσης ότι delivery γίνεται μόνο σε κωδικό από cu.

Από καρτοκινητό ή συμβόλαιο δεν τα φέρνουν και πρέπει να πας να τα πάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Simply burger. Να ένας καλός λόγος να έχεις 3-4 cu για μια προσφορά κάθε εβδομάδα.

Να σημειώσω επίσης ότι delivery γίνεται μόνο σε κωδικό από cu.

Από καρτοκινητό ή συμβόλαιο δεν τα φέρνουν και πρέπει να πας να τα πάρεις.

 

Με εταιρικό συμβόλαιο μου εχουν κάνει κανονικά delivery

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά ;

 

Εννοείται κανονικά ισχύει και για delivery είτε από cu είτε από vodafone.

Η διαφορά είναι ότι από voda έιναι

1+1 burger meal ή Single στα SIMPLY BURGERS!

Η προσφορά ισχύει από Δευτέρα έως Πέμπτη και για DELIVERY!

Ενώ στο CU είναι Δευτερα ως Κυριακή

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά τα κατάφερα. Πήρα τηλέφωνο τον συνήγορο του καταναλωτή, μου είπαν ότι έχω δίκιο και μου έδωσαν οδηγίες τις οποίες ακολούθησα. Και σήμερα τέλος συμβόλαια.
Link to comment
Share on other sites

Ειχα 3 καρτοπρογραμματα στη Vodafone και δέχτηκα τηλεφώνημα οτι ότι αν τα κανω με συμβόλαιο κ επιβάρυνση 3 επιπλέον ευρω θα έχω τις ίδιες παροχές συν την επιδότηση κινητού. Δέχτηκα τηλεφωνικά δινοντας το ΑΦΜ μου κ την επόμενη μέρα πηγα στο καταστημα να δω τι παροχές εχω. Με παραπλανησε λεγοντας οτι ότι η μονολεπτη χρεωση ειναι το ιδιο με την τριλεπτη που ειχα στο καρτοπρογραμμα. Τους ζητησα να επανελθω στα παλια προγραμματα μου κ μου παν οτι θα με καλεσει εκπροσωπος απ το τμήμα αμφισβητήσεων. Με κάλεσε κ ειπε οτι αφου δέχτηκα για 2 μήνες δεν μπορώ να αλλάξω. Στις 2 βδομάδες σκάει λογαριασμός 300 ευρώ. Πείτε μου τι μπορώ να κανω; Να παω σε άλλη εταιρεία να το σπάσουν αυτοί το συμβόλαιο Η απλα απλά να τα σπάσω κ να πληρώσω κανα 500αρικο;; τι μπορώ να κάνω ,;;
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας δε σου ηρθε μηνυμα οτι εφτασες 80% της χρησης για να προβληματιστεις;

Εαν τωρα τηλεφωνικως σου ειπαν οτι θα συνεχισεις να εχεις μονολεπτη χρεωση, να παρεις τηλεφωνο και να ζητησεις να ακουσεις μαζι με τον υπαλληλο την ηχογραφηση . Διαφορετικα καταγγελια στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πότε μπορούμε να κάνουμε καταγγελία σύμβασης για να φύγουμε απο το δίκτυο?

 

Αν τα ξέρω καλά, εώς 1 μήνα από τη στιγμή που έλαβες το λογαριασμό που αναγράφονται οι αλλαγές στη σύμβαση σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε παραπλάνησε καθόλου διότι η μονόλεπτη χρέωση που ισχύει στα συμβόλαια είναι από όλες τις μεριές καλύτερη από την τρίλεπτη που είχες στο καρτοσυμβόλαιο .

Άρα μην προσςπαθείς να παραπλανήσης τον εαυτό σου. Δεν είναι αυτό η αιτία των υψηλών χρεώσεων.

όσο αφορά το σπάσιμο μπορείς να το σπάσεις όποτε θές πληρώνοντας τις συσκευές που πήρες.

 

Επίσης δεν κατάλαβα πως ακριβώς αφού πήγες ... την επόμενη μέρα στο κατάστημα παρόλα αυτά .... είχαν ήδη περάσει δυό μήνες.

Για γράψε μας πως γίνεται αυτό.

Πράγματι το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται εντός 14 ημερών άρα η Vodafone καλώς αρνείται να σε επαναφέρει στην προηγούμενη κατάσταση μετά από 2 μήνες.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν τα διατύπωσα σωστά κ σας μπέρδεψα. Δεν έχω πάρει καμία συσκευή απ αυτούς κ δεν έχουν περάσει 2 μήνες. Την επόμενη του τηλεφωνήματος πηγα στο κατάστημα να με ξαναγυρίσουν στο παλιό πρόγραμμα κ αρνήθηκαν λέγοντας ότι υποχρεούμαι να παραμείνω στο καινούριο για 2 μήνες. Μετά θα μπορώ να το αλλάξω. Ισχύει αυτο;
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν τα διατύπωσα σωστά κ σας μπέρδεψα. Δεν έχω πάρει καμία συσκευή απ αυτούς κ δεν έχουν περάσει 2 μήνες. Την επόμενη του τηλεφωνήματος πηγα στο κατάστημα να με ξαναγυρίσουν στο παλιό πρόγραμμα κ αρνήθηκαν λέγοντας ότι υποχρεούμαι να παραμείνω στο καινούριο για 2 μήνες. Μετά θα μπορώ να το αλλάξω. Ισχύει αυτο;
Και τα 300 ευρώ που λες ποτέ πρόλαβαν να έρθουν

Εδώ κακά καλά μετάβαση ίσα που πρόλαβε να γίνει τα 300 ευρώ είναι από την προηγούμενη σου σύνδεση δεν εξιφιται αλλιώς

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν κατάλαβα τπτ:

Για πες μας (ΑΝ θες να καταλάβουμε):

 

1) Ήσουν με #3# καρτοπρογράμματα και μετά από τηλέφωνό τους δέχτηκες να τα κάνεις (και τα #3#) συμβόλαια με +3€/#1# αριθμό: Θα είχες και επιδότηση συσκευής, την οποία ήδη αγόρασες με έκπτωση από κατάστημα Vodafone. Λες πως ΟΧΙ. Σωστά; Πότε έγινε αυτό; Ημερομηνία.

2) Το λογαριασμό με τα 300€ τον πήρες χτες/προχθές για αυτό και μας γράφεις εδώ (που σε πείραξε) . Σωστά; Πώς (τί γράφει) για τη συγκεκριμένη χρέωση; Ποιά η αιτιολογία της δηλαδή; Δε νομίζω να'ναι το ότι από 3λεπτη πήγες στην 1λεπτη min χρέωση. ΑΚΡΙΒΩΣ: Πόθεν προκύπτουν τα 300€; Μήπως από χρεώσεις που δε μας λες; (πχ από πολλές κλήσεις εκτός συμβολαίων {είναι και #3# τα "άτιμα" ! ! !} ή κάτι άλλο;)

3) Θες τώρα (Μετά από πόσο ΑΚΡΙΒΩΣ καιρό από την αλλαγή σε συμβόλαια: ΑΚΡΙΒΩΣ πες μας) να τα σπάσεις...ΟΚ...Δικός σου λόγος: Έχει κάποιες συμβατικές υποχρεώσεις το κάθε "συμβόλαιο": Για αυτό το λόγο λέγεται έτσι: Πχ έχει ρήτρα € από τη μεριά του πελάτη σε πρόωρη διακοπή του. Το έχεις διαβάσει το συμβόλαιό σου; ΑΝ όχι, διάβασέ το για ΑΝ είναι 500€ ή κάτι άλλο (για το: ΠΟΣΟΥΣ μήνες τελικά; : ΑΚΡΙΒΩΣ).

 

Αν δε μας τα πεις αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ (Και σωστά): ΔΕ μπορεί κανείς να σου πει τι να κάνεις.

Ότι δε τους συμφέρει ο καθένας που τηλεφωνικά αποδέκτηκε τη μετατροπή και δε του λένε καν για χρονικό διάστημα υπαναχώρησης είναι γεγονός.

 

Εσύ έχεις το πρόβλημα: ΑΝ δε το διευκρινήσεις (Καταλάβεις): ΔΕ θα το λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εντός 14 ημερών από την ημέρα που συνάφθηκε η σύμβαση έχεις δικαίωμα οπισθοχώρησης εφόσον η σύμβαση έγινε από απόσταση ( στην περίπτωση σου από το τηλέφωνο ).

Αν δεν πήρες συσκευή δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.

Κατάγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. αν αρνηθούν να σε επιστρέψουν εντός 14 ημερών πίσω.

 

Όσο αφορά τον λογαριασμό πολλές φορές είναι για 2μήνες μια και το πάγιο προκαταβάλετται αλλά εν πάσει περιπτώσει πρέπει να τον κοιτάξεις αναλυτικά γιατί είναι τόσο μεγάλος.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Η Panafon ήταν η πρώτη μου εταιρία και παρέμεινε για πολλά χρόνια στην κατοχή μου και εξωτερικό που ήμουν πάλι την Vodafone είχα όπως γυρνώντας πίσω.

 

Τα τελευταία χρόνια μόνο που έχει αλλάξει εντελώς το κλίμα με αυτήν την εταιρία στα θέματα τιμολογήσεων. Κατακρεούργησε τα πακέτα δεδομένων της πριν λίγα χρονια και από τα 30gb μας πέταξε με το έτσι θέλω στα 15gb (τα οποία φυσικά κόψαμε και πήγαμε στην άλλη εταιρία) και πλέον είναι τα ακριβότερα της αγοράς με το 20gb πακέτο που διαθέτει και ότι συμβόλαιο είχαμε εταιρικό η στην οικογένεια ανέβηκε εν μια νύχτα ξαφνικά χωρίς να δίνουν περιθώριο κουβέντας.

 

Συν την πολιτική πληρωμών που έπαιρναν τηλέφωνο 3 ημέρες πριν για να μας θυμίσουν να τους πληρώσουμε και είμασταν από τους λίγους που πληρώνουμε στην ώρα μας.

Φυσικά τα εταιρικά σαν φυσικό επακόλουθο αλλάξαν εταιρία για το καλό.

 

Σε προσωπικό επίπεδο έχω κρατήσει το παλιό νούμερο μου σε καρτοκινητό γιατί το ξέρει αρκετός κόσμος και την χρησιμοποιώ για να μετράω το δίκτυο εδώ και εκεί. Φυσικά είναι η μόνη εταιρία που στην καρτοκινητή έχει μέγιστο όριο χρήσης δεδομένων ανά ημέρα.

 

Τώρα έχω βολευτεί με 2 προνομιακά καρτοκινητά από τις άλλες εταιρίες και όλα μέλι γάλα.

 

Αυτη είναι η προσωπική εμπειρία που είχα με την εταιρία. Πλέον για να με κερδίσει πρέπει να προσπαθήσει πάρα μα πάρα πολύ.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν χρησιμοποιεί κάποιος το securenet στη συσκευή του και αν αξίζει να το έχει κανείς. Ευχαριστώ
Και όμως γυρίζει...
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται αν χρειάζεσαι τις υπηρεσίες ή όχι.. Σε όσους έχουν red είναι δωρεάν... Εγώ προσωπικά το απενεργοποίησα και δωρεάν που το είχα δεν το ήθελα. Aν έχεις παιδιά ίσως σε βολέψει αν και πάλι πιστεύω θα υπάρχουν και δωρεάν λύσεις (αν δεν δικαιούσαι την υπηρεασία δωρεάν)

Τώρα για τον εντοπισμό της συσκευής επειδή εγώ έχω iPhone αν δεν κάνω λάθος δε λειτουργεί.. αλλά έτσι κι αλλιώς το Find my iPhone της apple κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.. όπως φαντάζομαι θα υπάρχει και για android. Η άλλη υπηρεσία για ιούς δεν ξέρω το θεωρώ περιττό για το κινητό μου.

Link to comment
Share on other sites

Επισης ενα μεγαλο ποσοστο παιζει ρολο οτι πλεον οι μισοι και πανω συνδρομητες ανηκουν στην κοσμοτε οποτε και αν θες να πας στην λυση της καρτας εκει μπορεις να μιλας με περισσοτερους και περισσοτερο.Και αυτος ο λογος εκανε εμενα να γυρισω τα καρτοκινητα σε κοσμοτε.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...