Jump to content

Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου


kinitoneidimonas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με ένα σεκτορ δεν γίνεται δουλειά αν πάρει περισσότερος κόσμος Nova δε θα προλαβαίνουν να βάλουν παραπάνω..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Just now, elkons said:

Με ένα σεκτορ δεν γίνεται δουλειά αν πάρει περισσότερος κόσμος Nova δε θα προλαβαίνουν να βάλουν παραπάνω..

Δεν θα μείνουν στο ένα! Θα ξαναπεράσουν όπως και η συνεργάτιδα! Σταδιακά το πάνε όπως έχουν ανακοινώσει! 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, tasosat said:

Ε ναι μια Cosmote και μια Vodafone για πλήρες κάλυψη!

Nova με μισό σεκτορ τι να τη κάνεις έχει ήδη μικρότερη κάλυψη από Vodafone γεωγραφική 😉

Πάντως όπου είναι άδεια γ...μει και δέρνει και με μισό σεκτορ εντός πόλεων. Αν είναι γεμάτη η βγεις σε χωριά τον π..... Κλαίγανε 🤣

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cmvr said:

Πάντως όπου είναι άδεια γ...μει και δέρνει και με μισό σεκτορ εντός πόλεων. Αν είναι γεμάτη η βγεις σε χωριά τον π..... Κλαίγανε 🤣

Ένα σεκτορ πόση χωρητικότητα να χει πια ακόμα και στο χωριό το καλοκαίρι θα πέσει η απόδοση 😏

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Chrischal1908 said:

Οι επενδύσεις αυξάνονται για το δίκτυο κινητής φέτος! Δυστυχώς αναμένουμε...

Αναμένεις. Δεν έχουμε μόνο 1 δίκτυο στην Ελλάδα. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, tasosat said:

Αναμένεις. Δεν έχουμε μόνο 1 δίκτυο στην Ελλάδα. 

Μια χαρά είμαι εγώ! Για όσους παραπονιούνται το λέω! 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Chrischal1908 said:

Μια χαρά είμαι εγώ! Για όσους παραπονιούνται το λέω! 

Ε βέβαια στο Μαρούσι είναι όλα τέλεια στα δίκτυα,δεν υπάρχει κάποιος πάροχος που να μην έχει κάλυψη εκεί. 

Μη κάνεις την εικόνα σου γενική για όλους,μη τα ξανά λέμε πάλι. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tasosat said:

Ε βέβαια στο Μαρούσι είναι όλα τέλεια στα δίκτυα,δεν υπάρχει κάποιος πάροχος που να μην έχει κάλυψη εκεί. 

Μη κάνεις την εικόνα σου γενική για όλους,μη τα ξανά λέμε πάλι. 

Δεν μίλησα γενικά! Κάποιες περιοχές είναι πιο μετά στο χρονοδιάγραμμα δυστυχώς! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως είχα πει σε άλλο νήμα τις τελευταίες ημέρες η τοπική κεραία ξεκίνησε να σέρνεται το 4G+ με ταχύτητες τύπου 4G+ 5dow/40up με RSRQ -9 το πρωί!! Ενώ από κάτω από το πάνελ για λίγο πέταξε σπίθες (@mixtri) για άγνωστο λόγο....Πήρα το πρωί 13788 από το εταιρικό μου συμβόλαιο έκανα αίτημα λένε οκ θα γίνει πρώτα αποκαμωμένος έλεγχος. Με πήραν πριν λίγο μου λένε δεν εντοπίστηκε κανένα πρόβλημα. 

Οκ παω να κάνω αίτημα μέσω Chat σε ένα άλλο νούμερο What's up.

Συνδέεται καλή ώρα εκπρόσωπος με το όνομα Χ και τελειώνει σε α. Όλοι τη ξέρετε. 

Την ρωτάω εγώ μπορούμε να καταχωρήσουμε αίτημα σχετικά με αυτό;

Λέει αυτή (copy paste από το app εννοείται γιατί δεν κάνει screenshot)

Λυπάμαι αλλά δεν μπορεί να ανοιχτεί εκ νέου αίτημα, έχει γίνει πολλές φορές μέσω της εφαρμογής what΄s up , η τελευταία ενημέρωση που είχατε αφορούσε ότι όποια βελτίωση δικτύου ίσως δεν είναι ορατή στις αμέσως επόμενες ημέρες, αλλά σε χρονικό ορίζοντα εβδομάδων ή και μηνών. Δεν μπορεί να καταχωρηθεί νέο αίτημα, Θα μπορούσα να σάς φανώ χρήσιμη σε κάτι άλλο;

Της εξηγώ εγώ ότι δεν αφορά το συγκεκριμένο αίτημα και θέλω να ανοίξει ένα άλλο. 

Η απάντηση 

Δεν υπάρχει δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να ελέγχετε το αίτημα όπως σημειώσατε, αυτό αφορά μόνο αιτήματα για σταθερή γραμμή,επίσης έχετε ήδη ενημερωθεί για το αίτημα σας. 

Της ξανά λέω εγώ ότι δεν αναφέρομαι για το συγκεκριμένο 

Έχει ζητηθεί τον Φεβρουάριο, όπως και πολλές άλλες φορές, και είναι ενήμεροι οι τεχνικοί, χρειάζεστε κάτι άλλο πέραν του ελέγχου της κεραίας;

Της εξηγώ τι συμβαίνει αναλυτικά τη ρωτάω μπορεί να με εξυπηρετήσει; 

Η απάντηση:

Έχετε ενημερωθεί ότι χρειάζεται χρόνος για την πλήρη αποκατάσταση , ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας. Χρειάζεστε κάτι άλλο πέραν αυτού που ήδη έχουν ενημερωθεί οι τεχνικοί; αλλιώς δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε για το συγκεκριμένο ζήτημα .

Για να μη λέμε μόνο τα κακά της εξυπηρέτησης της Nova η Cosmote τώρα μου την έδωσε πολύ άσχημα, δεν γίνεται να μην μπορούν να εξυπηρετήσουνε πελάτη με σταθερή και tv και 4 κινητά (2 συμβόλαια) Είναι αδιανόητο. Αίσχος. 

Gigamax unlimited ήρθε η αντιπρόταση @cmvr χτες, 29€ λενε 

Θα το αφήσω να γίνει κανονικά FREE2GO και θα το δώσω σε ένα γνωστό μου θα κάνω μεταβίβαση στο όνομα του.

Μια μέτρηση 4G+ με Β7+Β1 με RSRQ -8 φουλ σήμα.

https://www.speedtest.net/result/a/10793153559

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, elkons said:

Όπως είχα πει σε άλλο νήμα τις τελευταίες ημέρες η τοπική κεραία ξεκίνησε να σέρνεται το 4G+ με ταχύτητες τύπου 4G+ 5dow/40up με RSRQ -9 το πρωί!! Ενώ από κάτω από το πάνελ για λίγο πέταξε σπίθες (@mixtri) για άγνωστο λόγο....Πήρα το πρωί 13788 από το εταιρικό μου συμβόλαιο έκανα αίτημα λένε οκ θα γίνει πρώτα αποκαμωμένος έλεγχος. Με πήραν πριν λίγο μου λένε δεν εντοπίστηκε κανένα πρόβλημα. 

Οκ παω να κάνω αίτημα μέσω Chat σε ένα άλλο νούμερο What's up.

Συνδέεται καλή ώρα εκπρόσωπος με το όνομα Χ και τελειώνει σε α. Όλοι τη ξέρετε. 

Την ρωτάω εγώ μπορούμε να καταχωρήσουμε αίτημα σχετικά με αυτό;

Λέει αυτή (copy paste από το app εννοείται γιατί δεν κάνει screenshot)

Λυπάμαι αλλά δεν μπορεί να ανοιχτεί εκ νέου αίτημα, έχει γίνει πολλές φορές μέσω της εφαρμογής what΄s up , η τελευταία ενημέρωση που είχατε αφορούσε ότι όποια βελτίωση δικτύου ίσως δεν είναι ορατή στις αμέσως επόμενες ημέρες, αλλά σε χρονικό ορίζοντα εβδομάδων ή και μηνών. Δεν μπορεί να καταχωρηθεί νέο αίτημα, Θα μπορούσα να σάς φανώ χρήσιμη σε κάτι άλλο;

Της εξηγώ εγώ ότι δεν αφορά το συγκεκριμένο αίτημα και θέλω να ανοίξει ένα άλλο. 

Η απάντηση 

Δεν υπάρχει δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να ελέγχετε το αίτημα όπως σημειώσατε, αυτό αφορά μόνο αιτήματα για σταθερή γραμμή,επίσης έχετε ήδη ενημερωθεί για το αίτημα σας. 

Της ξανά λέω εγώ ότι δεν αναφέρομαι για το συγκεκριμένο 

Έχει ζητηθεί τον Φεβρουάριο, όπως και πολλές άλλες φορές, και είναι ενήμεροι οι τεχνικοί, χρειάζεστε κάτι άλλο πέραν του ελέγχου της κεραίας;

Της εξηγώ τι συμβαίνει αναλυτικά τη ρωτάω μπορεί να με εξυπηρετήσει; 

Η απάντηση:

Έχετε ενημερωθεί ότι χρειάζεται χρόνος για την πλήρη αποκατάσταση , ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας. Χρειάζεστε κάτι άλλο πέραν αυτού που ήδη έχουν ενημερωθεί οι τεχνικοί; αλλιώς δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε για το συγκεκριμένο ζήτημα .

Για να μη λέμε μόνο τα κακά της εξυπηρέτησης της Nova η Cosmote τώρα μου την έδωσε πολύ άσχημα, δεν γίνεται να μην μπορούν να εξυπηρετήσουνε πελάτη με σταθερή και tv και 4 κινητά (2 συμβόλαια) Είναι αδιανόητο. Αίσχος. 

Gigamax unlimited ήρθε η αντιπρόταση @cmvr χτες, 29€ λενε 

Θα το αφήσω να γίνει κανονικά FREE2GO και θα το δώσω σε ένα γνωστό μου θα κάνω μεταβίβαση στο όνομα του.

Μια μέτρηση 4G+ με Β7+Β1 με RSRQ -8 φουλ σήμα.

https://www.speedtest.net/result/a/10793153559

Ω ρε σαπίλα νούμερο. 

Απαράδεκτη Κοντ. 29 ευρώ θέλουν, αλλά κεραία δεν ξέρουν να φτιάξουν, λολ. 😅

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, johnny_htc said:

Ω ρε σαπίλα νούμερο. 

Απαράδεκτη Κοντ. 29 ευρώ θέλουν, αλλά κεραία δεν ξέρουν να φτιάξουν, λολ. 😅

Άστα να πάνε όσοι έχουν εδώ Dobleplay 4G+ έφαγαν μεγάλη φόλα ήδη έχουν ξεκινήσει παράπονα. 

Αν δε δέχονται για τη δικτυαρα τους να μείνουν μόνοι τους σε αυτή. 

Μα να μην εξυπηρετήσουνε τον πελάτη; εγώ φταίω όμως κάθε μήνα πάνε 113€ ακριβώς ότι έχω στη Cosmote, δηλαδή ένας χρόνος 113x12=1.356€

Σκέψου ότι έχω από τα 18 το κινητό από τα 22 το σταθερό (το είχε ο μπαμπάς άλλα 20χ και το πήρα στο όνομα μου) και πλησιάζω τα 28 μου αυτόν τον μήνα.

Είναι πολλά τα λεφτά που έχουν πάρει και επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά για παράπονο του πελάτη και άνοιγμα αιτήματος. 

Αλλά εγώ ο βλακας φταίω. Τους παρακαλάω να φτιάξουν τη κάλυψη εδώ και 3 χρόνια αλλά ακόμα το ίδιο ακριβώς βλέπω μια στασιμότητα και σε πρόβλημα καμία υποστήριξη αλλά δεν έχω επιλογή και οι άλλες πιο γτπ είναι.

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, elkons said:

Άστα να πάνε όσοι έχουν εδώ Dobleplay 4G+ έφαγαν μεγάλη φόλα ήδη έχουν ξεκινήσει παράπονα. 

Αν δε δέχονται για τη δικτυαρα τους να μείνουν μόνοι τους σε αυτή. 

Μα να μην εξυπηρετήσουνε τον πελάτη; εγώ φταίω όμως κάθε μήνα πάνε 113€ ακριβώς ότι έχω στη Cosmote, δηλαδή ένας χρόνος 113x12=1.356€

Σκέψου ότι έχω από τα 18 το κινητό από τα 22 το σταθερό (το είχε ο μπαμπάς άλλα 20χ και το πήρα στο όνομα μου) και πλησιάζω τα 28 μου αυτόν τον μήνα.

Είναι πολλά τα λεφτά που έχουν πάρει και επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά για παράπονο του πελάτη και άνοιγμα αιτήματος. 

Αλλά εγώ ο βλακας φταίω. Τους παρακαλάω να φτιάξουν τη κάλυψη εδώ και 3 χρόνια αλλά ακόμα το ίδιο ακριβώς βλέπω μια στασιμότητα και σε πρόβλημα καμία υποστήριξη αλλά δεν έχω επιλογή και οι άλλες πιο γτπ είναι.

Νομίζω μόνο με καταγγελία στην ΕΕΤΤ για άρνηση εξυπηρέτησης θα βρεθεί άκρη. Δυστυχώς χωρίς να θέλω να το δικαιολογήσω τα παιδιά στην εξυπηρέτηση πρέπει να ακολουθούν συγκρεκριμένη γραμμή που τους δίνουν από ψηλά και όσο και να θέλουν να βοηθήσουν να μην τους αφήνουν. Μόνο με αναφορές στρώνουν και μετά σε έχουν στα όπα όπα.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, paokara4594 said:

Νομίζω μόνο με καταγγελία στην ΕΕΤΤ για άρνηση εξυπηρέτησης θα βρεθεί άκρη. Δυστυχώς χωρίς να θέλω να το δικαιολογήσω τα παιδιά στην εξυπηρέτηση πρέπει να ακολουθούν συγκρεκριμένη γραμμή που τους δίνουν από ψηλά και όσο και να θέλουν να βοηθήσουν να μην τους αφήνουν. Μόνο με αναφορές στρώνουν και μετά σε έχουν στα όπα όπα.

Δεν θα το τραβήξω παραπάνω δε πειράζει..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με πήραν από το 13888 από την εξυπηρέτηση ξεκίνησαν με την συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο και μ τους ανέφερα την απαράδεκτη στάση της μου είπαν σε λίγα λεπτά θα με καλέσουν από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε άμεσα το πρόβλημα. 

Πράγματι νε πήραν από το 13788 τους περιέγραψα το θέμα, ευγενέστατος ο κύρος Νίκος, μου είπε σε λίγη ώρα έρχεται να κανονίσει ο ίδιος το θέμα μιας και ήταν στη περιοχή, έκλεισε η κεραία για καμιά ώρα τώρα δουλεύει όπως πρέπει.

Βλάβη ήταν. 

Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/10796476233

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, elkons said:

Λοιπόν με πήραν από το 13888 από την εξυπηρέτηση ξεκίνησαν με την συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο και μ τους ανέφερα την απαράδεκτη στάση της μου είπαν σε λίγα λεπτά θα με καλέσουν από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε άμεσα το πρόβλημα. 

Πράγματι νε πήραν από το 13788 τους περιέγραψα το θέμα, ευγενέστατος ο κύρος Νίκος, μου είπε σε λίγη ώρα έρχεται να κανονίσει ο ίδιος το θέμα μιας και ήταν στη περιοχή, έκλεισε η κεραία για καμιά ώρα τώρα δουλεύει όπως πρέπει.

Βλάβη ήταν. 

Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/10796476233

Άντε, τέλος καλό όλα καλά!

Το 5g ανέβηκε καθόλου σε ταχύτητα (αν και ήδη πήγαινε σφαίρα);

Vodafone FTTH 300mbps + Giga unlimited ultra / Cosmote What's up / Nova FREE2GO

Συσκευή: POCO X7 Pro

Link to comment
Share on other sites

Πήγε δηλαδή ο κύριος Νίκος και το έφτιαξε;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, marios239 said:

Άντε, τέλος καλό όλα καλά!

Το 5g ανέβηκε καθόλου σε ταχύτητα (αν και ήδη πήγαινε σφαίρα);

Ε Ντάξει 700 είδα κ ένα 1000αρακι πρίν 

10 minutes ago, p_k said:

Πήγε δηλαδή ο κύριος Νίκος και το έφτιαξε;

Δε ξέρω αυτός με πήρε από το τεχνικό 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο τους πάντως για την άμεση ανταπόκριση.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Λοιπόν με πήραν από το 13888 από την εξυπηρέτηση ξεκίνησαν με την συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο και μ τους ανέφερα την απαράδεκτη στάση της μου είπαν σε λίγα λεπτά θα με καλέσουν από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε άμεσα το πρόβλημα. 

Πράγματι νε πήραν από το 13788 τους περιέγραψα το θέμα, ευγενέστατος ο κύρος Νίκος, μου είπε σε λίγη ώρα έρχεται να κανονίσει ο ίδιος το θέμα μιας και ήταν στη περιοχή, έκλεισε η κεραία για καμιά ώρα τώρα δουλεύει όπως πρέπει.

Βλάβη ήταν. 

Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/10796476233

Αυτό μου αρέσει στην Cosmote, βγάζεις άκρη.

Οι άλλοι: φταίει η κάρτα, κάνε επανεκκίνηση...

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, MIKU said:

Αυτό μου αρέσει στην Cosmote, βγάζεις άκρη.

Οι άλλοι: φταίει η κάρτα, κάνε επανεκκίνηση...

Η νοντ κυρίως αυτά. Η βοντα το ψάχνει και αυτή 😏

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, MIKU said:

Οι άλλοι: φταίει η κάρτα, κάνε επανεκκίνηση...

Ξέρουν ότι πουλάνε σάπιο πράμα και πουλάνε τρέλα απλώς..

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, MIKU said:

Αυτό μου αρέσει στην Cosmote, βγάζεις άκρη.

Οι άλλοι: φταίει η κάρτα, κάνε επανεκκίνηση...

 

35 minutes ago, cu2goup said:

Ξέρουν ότι πουλάνε σάπιο πράμα και πουλάνε τρέλα απλώς..

Vodafone ποτέ δεν μου είχε πωλήσει τρελά ή σε άτομα που γνωρίζω. Είναι πρόθυμη και όλας να σε αφήσει να φύγεις ατελώς 

Link to comment
Share on other sites

Άιντε πάλι ξεκίνησε τη βλακεια 😂😂

Τρελό RSRQ στάσιμο κιόλας είναι κλειστός ο δρόμος είναι περιορισμένη κυκλοφορία λόγω οδικού έργου. Αποκλείεται να έχει τόση κίνηση πάει κάτι τελείως λάθος με το Cell αυτό .

IMG_20250404_222707_131.thumb.jpg.e5d90320f74de9215157e8c1dab161e8.jpg

IMG_20250404_222554_265.thumb.jpg.2426c0bc14ef98241e6bf5cd4d5f3191.jpg

Με εκαψες κυρ Νίκο 😂😅😅

Λέτε να παίζει ρόλο που σκάβουν οπτική απέναντι από τον ΟΤΕ π είναι η κεραία; δηλαδή πρόβλημα με backhaul; γενικά σε όλη τη περιοχή σχεδόν έβαλαν οπτικές, εκεί είδα απλά σήμερα στον ΟΤΕ. Εκεί τωρα θα καταλήγουν όλες στο φρεάτιο που άνοιξαν. 

Η κεραία είχε ήδη οπτική κάνα 2,3 χρόνια και τώρα έχουμε FFTH περιμένουμε διαθεσιμότητα..

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Με υποθέσεις debugging δε γίνεται. Θες logs. Τώρα αν έφτιαξε για λίγο ίσως να έκανε κάποια επανεκκίνηση από το κέντρο και μετά να failare. Μπορεί να υπάρχει κάποιο hardware issue. Αν έχει στάσιμα πχ.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...