Jump to content

Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)


Mark_K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για την ιστορία τελικά έκανα online αίτηση σε Q για καρτοκινητό και φορητότητα απο vodafone και με πήραν την επόμενη μέρα.Μέσα σε 3 εργάσιμες, όπως ορίζει ο νόμος, θα έχω την sim στα χέρια μου με courier και χωρίς καμία χρέωση. Στην vodafone θέλανε 3 εργάσιμες για να με πάρουν τηλ για να κάνω την αίτηση για μεταφορά σε καρτοκινητό και μετά άλλες 30 μέρες για να γίνει η μεταφορά...
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία τελικά έκανα online αίτηση σε Q για καρτοκινητό και φορητότητα απο vodafone και με πήραν την επόμενη μέρα.Μέσα σε 3 εργάσιμες, όπως ορίζει ο νόμος, θα έχω την sim στα χέρια μου με courier και χωρίς καμία χρέωση. Στην vodafone θέλανε 3 εργάσιμες για να με πάρουν τηλ για να κάνω την αίτηση για μεταφορά σε καρτοκινητό και μετά άλλες 30 μέρες για να γίνει η μεταφορά...

 

δίνεις 19 ευρώ (7 κάρτα και 12 υπόλοιπο) και σε 24 ωρες έχεις Vodafone ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
δίνεις 19 ευρώ (7 κάρτα και 12 υπόλοιπο) και σε 24 ωρες έχεις Vodafone ;)

δεν το καταλαβα πας σε αλλη εταιρεια και μετα στην vodafone ; .

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία τελικά έκανα online αίτηση σε Q για καρτοκινητό και φορητότητα απο vodafone και με πήραν την επόμενη μέρα.Μέσα σε 3 εργάσιμες, όπως ορίζει ο νόμος, θα έχω την sim στα χέρια μου με courier και χωρίς καμία χρέωση. Στην vodafone θέλανε 3 εργάσιμες για να με πάρουν τηλ για να κάνω την αίτηση για μεταφορά σε καρτοκινητό και μετά άλλες 30 μέρες για να γίνει η μεταφορά...

 

Σε πήραν για αντιπροσφορά?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τι παίζει τώρα με φορητότητα?

Έχω Q θέλω να πάω ανεξoδα σε cu

 

Γίνεται;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δωρεάν γίνεται , σε οποιοδήποτε κατάστημα έχει κάρτες SIM για φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα όμως Ζητάνε χρήματα για ανανέωση.

Δε την κάνουν δωρεάν

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

H φορητότητα πλέον είναι δωρεάν. Για αυτο ,μιλάμε εδώ .

"Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)"

Δωρεάν ανανέωση δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Εννοεί ότι ζητάνε να κάνεις ανανέωση ως προϋπόθεση για να σου κάνουν φορητότητα. Βέβαια αυτό είναι πρόβλημα μόνο αν δεν σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις, διαφορετικά έτσι κι αλλιώς μια ανανέωση θα έκανες.

 

Sent from my Galaxy A40

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβως

Επειδή δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω (τουλάχιστο σύντομα) δε θέλω να ανανεώσω μαζί με τη φορητότητα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είχα ένα φιλο που κάθε χρόνο έπερνε τα 12 νούμερα του και τα πήγαινε σε άλλη ετιαρεία για να μην κάνει ανανέωσση.

Με τέτιρς συμπεριφορές δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που ζητάν να κα΄νεις την πρώτη ανανέωση από το κατάστημα.

Ναι δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις ανανέωση . Αλλά το πρόβλημα είναι όταν σου λένε ότι δεν έχουν SIM .

Το 12εύρω είναι το λιγώτερο κακό.

Link to comment
Share on other sites

Αναγκαστικά θα τα δώσω και το πιο πιθανό είναι να πάνε χαμένα στο 2μηνο/3μηνο που λήγει το υπόλοιπο.

Τεσπα, θέλω να φύγω από κιου οπότε θα πληρώσω....

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καμμιά 2 εβδομάδες πριν λήξει το υπόλοιπο σου, πας σε ένα σουπερμάρκετ παίρνεις πχ ένα πακέτο μπισκότα ή ζυμαρικά κτλ και μέσω του cashback http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8055710#post8055710 με λίγα χρήματα κάνεις ανανέωση για ένα 2μηνο ακόμη συν του ότι θα σε αφήνει γιαυτο το επιπλέον 2μηνο να έχεις και το υπόλοιπο σου αλλά και δωρεάν ημερήσιο ιντερνετ έστω και ολιγόωρο μέσω του bigbang Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Είχα ένα φιλο που κάθε χρόνο έπερνε τα 12 νούμερα του και τα πήγαινε σε άλλη ετιαρεία για να μην κάνει ανανέωσση.

Με τέτιρς συμπεριφορές δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που ζητάν να κα΄νεις την πρώτη ανανέωση από το κατάστημα.

 

Με συγχωρείς αλλα δεν είναι λογική αυτή. Ας έβρισκαν εναν τρόπο να ελέγχουν οσους κάνουν καταχρηστικα φορητοτητες. Απλα προσπαθούν να βγαλουν απ τη μυγα ξύγκι. Θεωρώ ότι η πρακτική αυτή είναι παράτυπη, διότι η φορητότητα δε χρεώνεται, οπότε σε αναγκάζουν να κάνεις ανανεωση για να πληρωσεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ είναι λογικό να πηγαίνουμε στο άλλο άκρο; Να σου παρέχονται υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις φράγκο;

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβως

Επειδή δεν έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω (τουλάχιστο σύντομα) δε θέλω να ανανεώσω μαζί με τη φορητότητα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Η φορητότητα δεν χρεώνεται, ούτε και η κάρτα sim που θα λάβεις. Υποχρεωτική ανανέωση δεν υφίσταται.

Άρα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μπλοκάρουν την αίτησή σου.

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ μαζί με την απόδειξη για τα χρήματα που πλήρωσες, και πιθανότατα θα σου τα πιστώσουν αφού απολογηθούν.:happy:

Με συγχωρείς αλλα δεν είναι λογική αυτή. Ας έβρισκαν εναν τρόπο να ελέγχουν οσους κάνουν καταχρηστικα φορητοτητες. Απλα προσπαθούν να βγαλουν απ τη μυγα ξύγκι. Θεωρώ ότι η πρακτική αυτή είναι παράτυπη, διότι η φορητότητα δε χρεώνεται, οπότε σε αναγκάζουν να κάνεις ανανεωση για να πληρωσεις κάτι.

 

Είναι παράτυπη. Αλλά συνεχίζουν να αυθαιρετούν και επιλέγουν να εξαπατούν τους συνδρομητές που θέλουν να μεταφερθούν στο δίκτυό τους, επικρατεί ζούγκλα ανάλογα τι θα αποφασίσει το κατάστημα κάθε φορά. Δεν πρόκειται για "μεμονωμένα περιστατικά".

Ενώ είναι λογικό να πηγαίνουμε στο άλλο άκρο; Να σου παρέχονται υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις φράγκο;

 

Ποιο ακριβώς είναι το "άλλο άκρο"; Να θέλει κάποιος να πληρώνει σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που έχει αναρτήσει η εταιρία και όχι σύμφωνα με τις ορέξεις του κάθε ανίδεου στο κατάστημα;

Καλή προσπάθεια, αλλά τουλάχιστον μην παραδίδετε μαθήματα "λογικής" στους άλλους. Αυτή την "λογική" κρατήστε την για τον εαυτό σας.

Link to comment
Share on other sites

Εν τέλει το σωστό θα ήταν μαζί με την φορητότητα ενός καρτοκινητού να μεταφέρεται στο νέο δίκτυο δωρεάν ο συνδρομητής και το ήδη υπάρχον υπόλοιπο του να μεταφέρεται και αυτό. Καθώς αφού φεύγεις απο το παλιό δίκτυο γιατί να μην έχεις το δικαίωμα να πάρεις και τα όποια χρήματά σου έχεις εκεί?

 

Ετσι πιστεύω ότι θα ήταν όλοι ικανοποιημένοι..

Link to comment
Share on other sites

Το υπόλοιπο δεν είναι χρήματα, είναι χρόνος ομιλίας. Τα χρήματα είναι μόνο μέχρι την ανανέωση. Μετά με τον χρόνο ομιλίας δεν εισπράττει τίποτα ο πάροχος, είτε όταν τον καταναλώνεις άμεσα είτε όταν ενεργοποιείς πακέτα. Δεν έχει δηλαδή χρήματα σε κάποιον λογαριασμό για να σου αποδοθούν με κάποιον τρόπο. Θα έπρεπε να υποχρεωθεί ο νέος πάροχος, εφόσον γινόταν μεταφορά, να σου παρέχει χρόνο ομιλίας δωρεάν.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

 

Ποιο ακριβώς είναι το "άλλο άκρο"; Να θέλει κάποιος να πληρώνει σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που έχει αναρτήσει η εταιρία και όχι σύμφωνα με τις ορέξεις του κάθε ανίδεου στο κατάστημα;

Καλή προσπάθεια, αλλά τουλάχιστον μην παραδίδετε μαθήματα "λογικής" στους άλλους. Αυτή την "λογική" κρατήστε την για τον εαυτό σας.

 

Κατά δήλωση του φίλου του μέλους έκανε φορητότητα για να μην κάνει ανανέωση. Άρα δε θέλει να πληρώνει. Επομένως τα "Να θέλει κάποιος να πληρώνει σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που έχει αναρτήσει η εταιρία και όχι σύμφωνα με τις ορέξεις του κάθε ανίδεου στο κατάστημα;" πες τα αλλού. Εγώ θα κρατήσω τα μαθήματα "λογικής" και θα σου αφήσω τα μαθήματα "κουτοπονηριάς". :cool:

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Κατά δήλωση του φίλου του μέλους έκανε φορητότητα για να μην κάνει ανανέωση. Άρα δε θέλει να πληρώνει. Επομένως τα "Να θέλει κάποιος να πληρώνει σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που έχει αναρτήσει η εταιρία και όχι σύμφωνα με τις ορέξεις του κάθε ανίδεου στο κατάστημα;" πες τα αλλού. Εγώ θα κρατήσω τα μαθήματα "λογικής" και θα σου αφήσω τα μαθήματα "κουτοπονηριάς". :cool:

 

Ο άνθρωπος είπε ότι π.χ. αν εγώ θέλω να κάνω φορητότητα, θα πρέπει να υπάρχει ενας επίσημος τιμοκατάλογος όπου να λέει "η φορητότητα είναι δωρεάν και προϋποθέτει ανανέωση στο κατάστημα" ή γενικά να αναφέρεται με σαφήνεια το τι ισχύει ΚΑΘΟΛΙΚΑ, και όχι να πηγαίνεις σε καταστήματα, να σου λενε ενα πράγμα, και από την εξυπηρέτηση να σου λενε αλλα. Προφανώς, όμως, η κατάσταση ημιπαρανομιας που επικρατεί στα καταστήματα συμφέρει και αυτους και τα κεντρικά.

 

Οσο για την αστεία σου "κατηγορία", σε οσους θελουν να τη βγαζουν φθηνα, δε σχολιάζω καν. Απορώ όμως που δε χρησιμοποιήσεις το "ουυστ παλιοτζαμπατζηδες".

Link to comment
Share on other sites

Ο άνθρωπος είπε ότι π.χ. αν εγώ θέλω να κάνω φορητότητα, θα πρέπει να υπάρχει ενας επίσημος τιμοκατάλογος όπου να λέει "η φορητότητα είναι δωρεάν και προϋποθέτει ανανέωση στο κατάστημα" ή γενικά να αναφέρεται με σαφήνεια το τι ισχύει ΚΑΘΟΛΙΚΑ, και όχι να πηγαίνεις σε καταστήματα, να σου λενε ενα πράγμα, και από την εξυπηρέτηση να σου λενε αλλα. Προφανώς, όμως, η κατάσταση ημιπαρανομιας που επικρατεί στα καταστήματα συμφέρει και αυτους και τα κεντρικά.

 

Οσο για την αστεία σου "κατηγορία", σε οσους θελουν να τη βγαζουν φθηνα, δε σχολιάζω καν. Απορώ όμως που δε χρησιμοποιήσεις το "ουυστ παλιοτζαμπατζηδες".

 

Δε με νοιάζει τι είπε ο άνθρωπος όπως λες. Πάνω στο σχόλιο του Βασίλειου απάντησες εσύ κι εγώ σε ρώτησα αν είναι λογικό να πάμε στο άλλο άκρο. Ο άνθρωπος λοιπόν σχολίασε την ερώτησή μου με τρόπο άσχετο ως προς τη συμπεριφορά του τζαμπατζή. Άλλο να θες να πληρώνεις λογικά και όχι όπως μας υπερκοστολογούν κι άλλο να μην δίνεις τίποτα. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρανομίας γιατί δεν παραβιάζουν κάποιον νόμο. Μπορείς να το πεις όμως παρατυπία. Και μην βάζεις λόγια που δεν έγραψα, ούτε κατηγορίες που δεν είπα. Επαναλαμβάνω λοιπόν, δεν κατηγόρησα όσους θέλουν φθηνότερες υπηρεσίες στην κινητή, ένα ερώτημα σου έκανα. Θεωρείς λογικό να πάμε στο άλλο άκρο; Να μην πληρώνουμε τίποτα; Θα μας κάνεις την τιμή; :rolleyes:

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Δε με νοιάζει τι είπε ο άνθρωπος όπως λες. Πάνω στο σχόλιο του Βασίλειου απάντησες εσύ κι εγώ σε ρώτησα αν είναι λογικό να πάμε στο άλλο άκρο. Ο άνθρωπος λοιπόν σχολίασε την ερώτησή μου με τρόπο άσχετο ως προς τη συμπεριφορά του τζαμπατζή. Άλλο να θες να πληρώνεις λογικά και όχι όπως μας υπερκοστολογούν κι άλλο να μην δίνεις τίποτα. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρανομίας γιατί δεν παραβιάζουν κάποιον νόμο. Μπορείς να το πεις όμως παρατυπία. Και μην βάζεις λόγια που δεν έγραψα, ούτε κατηγορίες που δεν είπα. Επαναλαμβάνω λοιπόν, δεν κατηγόρησα όσους θέλουν φθηνότερες υπηρεσίες στην κινητή, ένα ερώτημα σου έκανα. Θεωρείς λογικό να πάμε στο άλλο άκρο; Να μην πληρώνουμε τίποτα; Θα μας κάνεις την τιμή; :rolleyes:

 

Το εχω ξαναγράψει: σκοπός του καταναλωτή είναι να τη βγάζει οσο πιο φθηνά μπορεί και της εταιρίας να βγαζει το μεγαλύτερο κέρδος. Απο τη στιγμή μάλιστα που στη διάρκεια της κρίσης οι εταιρίες έχουν ανεβάσει ιλιγγιωδώς το κόστος των καρτοκινητών (με το κρατος να κανει τα στραβα ματια στο καρτελ που βγαζει ματι) είμαι μαζί με όποιον προσπαθεί να τη βγαλει φτηνά, κι ας τον λέτε "τζαμπατζη" ή όπως αλλιώς.

 

Ας κλείσω λέγοντας οτι η "κοινη λογικη" που αναφέρεις ειναι κατι παρα πολυ ευμετάβλητο. Οταν μειώθηκε η ισχυς της κάρτας απο 12 σε 6 μηνες, οσοι διαμαρτύρονταν τους εκραζαν ως τζαμπατζήδες. Τωρα κραζουμε οσους δε θελουν να πληρωνουν. Εγω δεν κοιτάω πόσα πληρώνει ο αλλος, αλλα τι παιζει τριγύρω, και μετά κρίνω. Αν κάποιος δε βγαινει, προφανώς θα προσπαθήσει να διατηρεί τζάμπα το νουμερο του (ειτε μεσω φορητοτητας ειτε μεσω οποιουδήποτε νομιμου τροπου), εγω δε θα ειμαι εναντιον του. Βεβαια ουτε στους "τζαμπατζηδες" του φοιτητικου ειδα κανεναν να ειναι εναντια, που εχουν δωρεαν παροχες χωρις να βαζουν ποτε καρτα. Τι έχετε να πειτε για αυτο; Αυτο δεν ειναι "ακρο";

 

Στην τελική, αν ο "τζαμπατζης" ειχε όντως λεφτα, δε θα έμπαινε στη διαδικασια να προσπαθεί να πετύχει το τσαμπα: θα έκανε τον αριθμο του συμβόλαιο και θα ξενοιαζε.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα που έθεσε ο φίλος mol, και σε αυτόν απαντήσαμε, ήταν άλλο.

Ο εξαναγκασμός της πρώτης ανανέωσης μέσω καταστήματος, αλλιώς δεν έχει φορητότητα.

Αυτό είναι παράτυπο.

Ξαναλέω αναγκαστική ανανέωση χρόνου ομιλίας δεν υφίσταται, μιας και δεν συνδέεται με την διαδικασία της φορητότητας.:)

Edited by XP130TD
εκτός Ο.Π.Χ. - χαρακτηρισμοί
Link to comment
Share on other sites

Αν ξεκολλήσουμε από τον ψυχρό ορισμό (ναι, οκ είναι παράτυπο να ζητάει κάρτα για φορητότητα), η ουσία είναι πως είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεχωρίσει αυτόν που θέλει πραγματικά τη φορητότητα και αυτόν που την κάνει για πλάκα, ακόμη και για να μην χρεωθεί κάρτα στον παλιό πάροχο που θα έληγε το νούμερό του. Αυτός που συνειδητά κάνει φορητότητα γιατί το έχει σκεφτεί και θέλει να πάει στην άλλη εταιρεία, δεν θα έχει το παραμικρό πρόβλημα γιατί έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να βάλει κάρτα για να κάνει χρήση του αριθμού. Αυτός που το κάνει για πλάκα, σε αριθμό που ακόμη και να μην του χρειάζεται, σκεπτόμενος ότι θα γλυτώσει κάτι, φυσικά και θα του κακοφανεί αν του ζητήσουν να πληρώσει για ανανέωση. Απλά είναι τα πράγματα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...