Jump to content

Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)


Mark_K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εκει να μην γινεται κατι γρηγορα και ηλεκτρονικα στην Ελλαδα να σε στειλουν να περιμενεις να δειξεις ταυτοτητες να φας ενα μισαωρο αν δεν εχει κοσμο το μαγαζι για να κανεις ενα πραγμα που ηλεκτρονικα σου παιρνει 5 λεπτα!

Το θέμα είναι ότι ζητάνε από 10 μέχρι και 40 ευρώ ανάλογα το κατάστημα για να γίνει η φορητοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι ζητάνε από 10 μέχρι και 40 ευρώ ανάλογα το κατάστημα για να γίνει η φορητοτητα.

 

Δλδ εννοείτε ότι τέρμα/ κόπηκε η δωρεάν online φορητότητα σε καρτοκινητό της Vodafone από δω; : http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Κάποιος που την κάνει από αυτό το link παραπάνω απλά δεν τον παίρνουν τηλέφωνο για επιβεβαίωση καν;

Link to comment
Share on other sites

Δλδ εννοείτε ότι τέρμα/ κόπηκε η δωρεάν online φορητότητα σε καρτοκινητό της Vodafone από δω; : http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Κάποιος που την κάνει από αυτό το link παραπάνω απλά δεν τον παίρνουν τηλέφωνο για επιβεβαίωση καν;

 

Εγω εκανα χθες περασαν 24ωρες και δεν με εχουν παρει καν..

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα χθες περασαν 24ωρες και δεν με εχουν παρει καν..

 

Για πάρε τηλέφωνο εδώ:

Ωραία.

 

Αν κάποιος άλλος που μας διαβάζει εδώ ,

καλέσει κατευθείαν στο 2104276260 , χωρίς να κάνει ηλεκτρονικά αίτηση, και του το κάνουν δωρεάν, ΑΣ μας ενημερώσει.

 

Τί θα σου πούνε;

Link to comment
Share on other sites

Δεν τη κάνουν παιδιά οριστικο. Θα σε πάρουν κάποια στιγμή τηλ. να σου πουν ότι γίνεται μόνο από κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν τη κάνουν παιδιά οριστικο. Θα σε πάρουν κάποια στιγμή τηλ. να σου πουν ότι γίνεται μόνο από κατάστημα.

 

Πήρες για τη μάνα σου το παραπάνω τηλέφωνο;

Τί σου'παν;

Link to comment
Share on other sites

Πήρες για τη μάνα σου το παραπάνω τηλέφωνο;

Τί σου'παν;

 

Πηρα εγω σε αυτο και μου ειπαν οτι δεν μπορουν δεν εχουν την προσβαση να καταχωρησουν στοιχεια για φορητοτητα το μονο που μπορει να κανει ειναι να καταχωρηση να με παρουν τηλεφωνο απο το αρμοδιο τμημα, αυτοι εκει ειναι μονο για να κανονιζουν αποστολες με την courier

 

Στο καταστημα που πηγα για φορητοτα με ειπαν 30 ευρω για να ερθει το νουμερο αερα οχι σε καρτα μεσα... Σιγα μην μας δει ποτε πελατες η vodafone

Link to comment
Share on other sites

Πηρα εγω σε αυτο και μου ειπαν οτι δεν μπορουν δεν εχουν την προσβαση να καταχωρησουν στοιχεια για φορητοτητα το μονο που μπορει να κανει ειναι να καταχωρηση να με παρουν τηλεφωνο απο το αρμοδιο τμημα, αυτοι εκει ειναι μονο για να κανονιζουν αποστολες με την courier

 

Στο καταστημα που πηγα για φορητοτα με ειπαν 30 ευρω για να ερθει το νουμερο αερα οχι σε καρτα μεσα... Σιγα μην μας δει ποτε πελατες η vodafone

 

Άρα πια δεν καταχωρούνται στοιχεία για φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone από το link που έγραψε στο 1 post εδώ ο Μαρκ πριν κάποιους μήνες.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Θα περιμένουμε να δούμε αν θα καλέσουν και το φίλο μας ή όχι, και μετά θα το πούμε οριστικά αυτό.

Μέχρι στιγμής, η Vodafone δεν έχει ορίσει κάποιο κόστος για φορητότητα. Το μοναδικό κόστος που αναφέρεται στους τιμοκαταλόγους για CU ή καρτοκινητό Vodafone είναι 5€ για νέο νούμερο. Θεωρώ λοιπόν αυτονόητο πως αν σε κάποιον του ζητηθεί να πληρώσει κάτι παραπάνω από αυτό, ότι μπορεί να πάρει να διαμαρτυρηθεί στην εταιρεία. Εκεί αν ακούσει τα ίδια, γιατί όχι να μην απευθυνθεί στην ΕΕΤΤ μετά.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα για τη μάνα μου και μου είπαν το ίδιο με το παιδί από πάνω. Καταχώρησαν τον αριθμό μου και την άλλη μέρα με κάλεσε το 13830 να μου πει ότι δεν υποστηρίζεται πλέον.
Link to comment
Share on other sites

Απλα το επισημαινω

 

Απο τη σελιδα της ΕΕΤΤ

10. Ποιο είναι το κόστος που επιβαρύνομαι για τη φορητότητα του αριθμού μου;

 

Δεν ορίζεται από την ΕΕΤΤ κάποιο “τέλος φορητότητας αριθμών” που επιβάλλεται στους συνδρομητές για τη φορητότητα των αριθμών τους. Μόνο ο νέος πάροχος δύναται να επιβάλει “τέλος φορητότητας αριθμών” προς το δίκτυό του, με βάση την εμπορική πολιτική του (ο υφιστάμενος πάροχος δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τέλος για τη φορητότητα των αριθμών). Ωστόσο, η σημερινή πρακτική των εταιρειών είναι η φορητότητα να γίνεται δωρεάν.

 

Σημειώνεται ότι οι πάροχοι έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν “τέλος ενεργοποίησης/σύνδεσης” για την ενεργοποίηση των νέων συνδέσεων στα δίκτυά τους. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές μπορούν να ενημερώνονται από τον νέο πάροχο πριν την υποβολή της αίτησης φορητότητας για το ύψος του τέλους φορητότητας (εάν υπάρχει) και το ύψος του τέλους ενεργοποίησης/σύνδεσης που θα χρεωθούν.

Οποτε, με το να απευθυνθει καποιος στην ΕΕΤΤ επειδη τον χρεωσε η εκαστοτε εταιρια για φορητοτητα δε θα οδηγησει καπου.

Edited by geofak
Link to comment
Share on other sites

Απλα το επισημαινω

 

Απο τη σελιδα της ΕΕΤΤ

 

Οποτε, με το να απευθυνθει καποιος στην ΕΕΤΤ επειδη τον χρεωσε η εκαστοτε εταιρια για φορητοτητα δε θα οδηγησει καπου.

Πια, όλες το'χουν αυτό!!!

Το "τέλος" να πας σε αυτές με φορητότητα....

 

Μπορεί και να φανεί άσχετο,

αλλά , όπως στα τέλη ενεργοποίησης στις ADSL/VDSL γραμμές σταθερής {που εκεί έχει και κάποιο νόημα/κούραση: πχ στις νέες γραμμές χωρίς φορητότητα}...

 

Προβλέπω σε λίγα χρόνια να μας παίρνουν τηλέφωνο: "Ελάτε σε μας και δώρο τα τέλη ενεργοποίησης καρτοκινητής"!!!!

 

Λέεεεωωω τώωωρααα...

Link to comment
Share on other sites

Απλα το επισημαινω

 

Απο τη σελιδα της ΕΕΤΤ

 

Οποτε, με το να απευθυνθει καποιος στην ΕΕΤΤ επειδη τον χρεωσε η εκαστοτε εταιρια για φορητοτητα δε θα οδηγησει καπου.

 

Μα εκεί είναι η ουσία. Δεν έχει επιβάλει τέλος ενεργοποίησης/ φορητότητας η Vodafone. Αν το είχε κάνει αυτό, θα έπρεπε να το αναγράφει στον τιμοκατάλογο, να έχει βγάλει σχετική ανακοίνωση κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Μα εκεί είναι η ουσία. Δεν έχει επιβάλει τέλος ενεργοποίησης/ φορητότητας η Vodafone. Αν το είχε κάνει αυτό, θα έπρεπε να το αναγράφει στον τιμοκατάλογο, να έχει βγάλει σχετική ανακοίνωση κλπ.

 

Νομίζω ότι τυπικά/νομικά (Και γνωρίζεις τι έκανα στη Wind και τι μου λέγατε...για να το λέω το παρακάτω):

 

Δεν υποχρεούται σε ανακοίνωση για ενεργοποίηση στο δίκτυό της (Για να πας σε αυτούς , δλδ).

 

Μόνο σε όσους είναι ήδη συνδρομητές της, όπως και με τα τέλη αποσύνδεσης συμβολαίου, πχ εδώ:

http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40426&dateFrom=&dateUntil=

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι υποχρεούται. Και ειδικά όταν σου λέει "Έλα κι εσύ στη Vodafone με τον αριθμό σου. Συμπλήρωσε όλα τα πεδία της φόρμας κι έλα στη Vodafone εύκολα, γρήγορα κι εντελώς δωρεάν! ".

 

 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η Wind που αναφέρεις λέει επίσημα στον τιμοκατάλογο πως το κόστος ενεργοποίησης νέου καρτοκινητού είναι 30€, και είναι προσφορά για περιορισμένο χρονικό διάστημα στα 10€ ενώ εξαιρούνται οι αριθμοί που έρχονται από φορητότητα(δηλαδή εκεί πληρώνεις το 30άρι).

 

Η Vodafone επαναλαμβάνω έχει κόστος νέου καρτοκινητού 5€. Που μέχρι τώρα στη φορητότητα δεν ζητούσε ούτε αυτό. Αλλά πες ότι σου ζητάνε και αυτό πλέον. Οτιδήποτε άλλο, μέχρι να το ενσωματώσει επίσημα στον τιμοκατάλογο που αναρτά, έχω την άποψη πως έχουμε το δικαίωμα να το αμφισβητήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τα 25€ ευρω που ζηταει για φορητοτητα (βγαζω εκτος τα 5€ sim) δεν ειναι "βαφτισμενο" κατ εμε ως τελος γι αυτους. Στις αρχες μπορουσες τα 25€ να τα σπασεις και να τα κρατουσες ως υπολοιπο χρηματων αλλα τωρα αν δεν το κανεις ειτε τα χανεις ολα ειτε ενεργοποιεις το προαναφερθεν πακετο. Πρακτικα κανεις, εταιρεια ή καταστημα, δεν εχει κερδος απο τη φορητοτητα καρτοκινητης οπως εχει απο το συμβολαιο ή την ενεργοποιηση νεου καρτοκινητου οποτε δεν τους νοιαζει κιολας να το κανουν δωρεαν ή μη.

 

edit: το αν εχει υποχρεωση να το αναρτησει δεν το γνωριζω παντως

Edited by geofak
Link to comment
Share on other sites

Τα 25€ ευρω που ζηταει για φορητοτητα (βγαζω εκτος τα 5€ sim) δεν ειναι "βαφτισμενο" κατ εμε ως τελος γι αυτους. Στις αρχες μπορουσες τα 25€ να τα σπασεις και να τα κρατουσες ως υπολοιπο χρηματων αλλα τωρα αν δεν το κανεις ειτε τα χανεις ολα ειτε ενεργοποιεις το προαναφερθεν πακετο. Πρακτικα κανεις, εταιρεια ή καταστημα, δεν εχει κερδος απο τη φορητοτητα καρτοκινητης οπως εχει απο το συμβολαιο ή την ενεργοποιηση νεου καρτοκινητου οποτε δεν τους νοιαζει κιολας να το κανουν δωρεαν ή μη.

 

Δεν υπάρχει κέρδος απ'το κατάστημα για φορητότητα καρτοκινητής ΣΕ αυτούς;

Γιατί το λες αυτό;

 

Η εταιρία δεν κερδίζει έναν πακετάκια καρτοκινητής; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Κερδος λογω μηνιαιου στοχου σε οτι ζητειται απο τα καταστηματα εννοω, πολυ μακρυπροθεσμα για την εταιρια.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει κανείς πρόσφατη εμπειρία που να του κάναν την φορητότητα δωρεάν;

Επίσης ακόμα μιλάνε για το ίδιο πρόβλημα με το σύστημα στην καταχώρηση της φορητότητας σε καρτοκινητά...

Αλλά για φορητότητα σε σύνδεση σε 6 ώρες, μας κοροιδεύουν;

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλησπέρα σε όλους,

Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία

1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει.

2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

 

Λύση:

Στέλνετε ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "ccsupport.gr@vodafone.com" και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf.

κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ (katanalotes@eett.gr) και αναφέρετε τα εξής:

 

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

 

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :

“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού

μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

 

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

 

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.

Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.

Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

 

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

 

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:

1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........

2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

 

Φιλικα!!

Edited by glenti
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς πρόσφατη εμπειρία που να του κάναν την φορητότητα δωρεάν;

Επίσης ακόμα μιλάνε για το ίδιο πρόβλημα με το σύστημα στην καταχώρηση της φορητότητας σε καρτοκινητά...

Αλλά για φορητότητα σε σύνδεση σε 6 ώρες, μας κοροιδεύουν;

 

Eδω και 2 χρονια εχει γραφτει περιπου κανα κατομυριο φορες οτι ειναι λαμογιες της εταιρειας.:lol:

Link to comment
Share on other sites

ισχυει αυτο απο Vodafone συμβολαιο σε Cosmote whatsup?

Ισχύει όταν θες να κάνεις φορητότητα και σου ζητάνε λεφτά για το καρτοκινητό.

Και στην δική σου περίπτωση καρτοκινητό θες να το κάνεις στον πάροχο/δεκτη Cosmote!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία

1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει.

2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

 

Λύση:

Στέλνετε ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "ccsupport.gr@vodafone.com" και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf.

κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ (katanalotes@eett.gr) και αναφέρετε τα εξής:

 

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

 

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :

“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού

μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

 

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

 

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.

Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.

Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

 

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

 

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:

1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........

2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

 

Φιλικα!!

 

Καλημέρα φίλε,

 

Άξιος. Πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους που διεκδικούν το δίκιο τους. Σου βγάζω το καπέλο. Κάποια πράγματα θέλουν θράσος, πίεση και επιμονή.

 

Η συγκεκριμένη λύση, μπορεί να ωφελήσει πολλούς συμφορουμίτες, μιας και δεν περισσεύει σε όλους το 30ρι.

 

Σε εμένα η Cosmote αρνούνταν να μπλοκάρει τα πενταψήφια που σε χρεώνουν, χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι . Όταν επέμενα ότι ΔΕΝ μπορεί να με εξυπηρετήσει η συγκεκριμένη κυρία και ζήτησα τον προϊστάμενο της, όλα λύθηκαν.

 

Πράγματι και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Επειδή λοιπόν και ο άγιος φοβέρα θέλει, θα παραθέσω την λύση σε φορητότητες καρτοκινητών, απο προσωπική εμπειρία

1) Οι εταιρείες επειδή δεν έχουν όφελος από την καρτοκινητή, λένε πως έχουν θέμα και η φορητότητα θα καθυστερήσει.

2) Ζητάνε να πληρώσουμε 30 ευρώ (25 ευρώ χρόνος για ένα μήνα + 5 ευρώ sim).

 

Λύση:

Στέλνετε ένα email στην εξυπηρέτηση της vodafone, το email είναι το "ccsupport.gr@vodafone.com" και μπορείτε να το βρείτε στο παρακάτω url http://www.vodafone.gr/portal/resources/media/indicators/H01_01012014_30062014_.pdf.

κάνοντας κοινοποίηση την ΕΕΤΤ (katanalotes@eett.gr) και αναφέρετε τα εξής:

 

1) ότι ο χρόνος της φορητότητας έχει υπερβεί τις 3 εργάσιμες ημέρες, κάτι το οποίο απαγορεύεται από την ΕΕΤΤ.

 

2) ότι η vodafone στην σελίδα της αναφέρει πως το κόστος φορητότητας είναι δωρεαν

http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847

 

και η ΕΕΤΤ στο παρακάτω URL σελίδα 4, τμήμα Β-2.α αναφέρει πως :

“Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού

μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” .

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP837-002.pdf

 

Θα σας πάρουν άμεσα να περάσετε να πάρετε την sim, και θα σας απαντήσουν από την vodafone πως θα πληρώσετε μόνο την sim (5 ευρώ) και τα υπόλοιπα 25 ευρώ χρόνου είναι προαιρετικά.

 

Κάτι τέτοιο ισχύει και για τους άλλους παρόχους.

Θα πρέπει όμως να ξέρετε σε ποιο email θα τους το στείλετε για να κοινοποιήσετε και την ΕΕΤΤ.

Στην vodafone περίμενα 25 λεπτα στο τλφ με διάφορες προφάσεις για να μου δώσουν τελικά το email της εξυπηρέτησης.

 

Αυτά για να βοηθήσουμε τους υπόλοιπους.

 

Να προσθέσω πως όταν πήγα σήμερα στο κατάστημα εγίναν τα παρακάτω:

1) Μου έδειχνε η κοπελίτσα το σύστημα τους πως δεν δέχεται να ενεργοποιήσει την φορητότητα καρτοκινητού λόγω προβλήματος, αλλά μόλις της είπα για ΕΕΤΤ, μου είπε θα το στείλω με email..........

2) Ούτε για τα χρήματα ήξερε ότι είναι προαιρετικά, και πήρε την vodafone και της είπαν οκ.

 

Φιλικα!!

 

Καλημέρα,

Να προσθέσω και κάτι ακόμα.

Σε συνέχεια των email μου στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, κοινοποίηση ΠΑΝΤΑ την ΕΕΤΤ,

τους ζητούσα πίσω και τα 5 ευρώ της SIM, γιατί οι συνδρομητές συμβολαίου που κάνουν φορητότητα δεν πληρώνουν την SIM.

Επειδή λοιπόν η ΕΕΤΤ αναφέρει, "Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται από έναν πάροχο κινητής η εφαρμογή χρεώσεων για την παροχή της φορητότητας αριθμού μόνο σε συνδρομητές καρτοκινητής και όχι σε συνδρομητές συμβολαίου” ,

μου επέστρεψαν τα 5 ευρώ της SIM, σε χρήματα στο καρτοκινητό, στα πλαίσια καλής συνεργασίας όπως ανέφεραν -

Μαστίγωμα λόγω ΕΕΤΤ το λέω εγώ.

Είπα να μην το τραβήξω και να τα ζητήσω μετρητά, οπότε όλα καλά!!!!

 

Φορητότητα καρτοκινητού με μηδενικό κόστος!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...