Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι, αλλά δεν μιλάμε για καταγγελία στην αστυνομία. Αφού το λέει ξεκάθαρα, "Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται". Για μένα, σύμφωνα πάντα με αυτά που γράφουν, είναι λάθος η λέξη καταγγελία. Πιο σωστό θα ήταν να λεγόταν κάπως σαν αίτηση διαμεσολάβησης , και να υπάρχει καταγγελία για πράγματα που πρέπει να εξετάσουν.

Εγώ δεν θα έκανα καταγγελία εφόσον έχει τακτοποιηθεί το ζήτημα, πολύ απλά γιατί αν δεν πληρεί τους όρους που έχει θέσει η εεττ, πολύ απλά θα απασχολήσω κάποιους για κάτι που δεν θα έχει αποτέλεσμα, καθυστερώντας ενδεχομένως άλλες καταγγελίες, πιο "βάσιμες".

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

και να υπάρχει καταγγελία για πράγματα που πρέπει να εξετάσουν.

 

Πρέπει να εξετάσουν πώς ο συνδρομητής κινητής γράφτηκε σε χρεώσιμη υπηρεσία χωρίς τη συγκατάθεσή του.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν το εξετάσουν θα κάνουν και τίποτα; Γιατί αν δεν κάνουν, τζάμπα όλα.

Επίσης ξαναλέω, αυτό το λες εσύ, και ίσως είναι και το λογικό, αλλά η εεττ λέει πως η καταγγελία υπάρχει μόνο αν δεν έχεις ικανοποιηθεί από την αντιμετώπιση που έχεις από τον πάροχο σε πρόβλημα που έχεις.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν το εξετάσουν θα κάνουν και τίποτα; Γιατί αν δεν κάνουν, τζάμπα όλα.

Επίσης ξαναλέω, αυτό το λες εσύ, και ίσως είναι και το λογικό, αλλά η εεττ λέει πως η καταγγελία υπάρχει μόνο αν δεν έχεις ικανοποιηθεί από την αντιμετώπιση που έχεις από τον πάροχο σε πρόβλημα που έχεις.

 

Αν επιβάλουν πρόστιμα και αν στο μέλλον αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εγγράφεσαι σε τέτοιες υπηρεσίες, τότε δεν θα είναι τζάμπα όλα.

Εγώ θα έκανα καταγγελία και μετά την επιστροφή του ποσού, γιατί ο πάροχος και η εταιρεία με τα πενταψήφια ισχυρίζονται ότι γράφτηκα με πληκτρολόγηση αριθμού κινητού και PIN, πράγμα που δεν ισχύει. Άρα σε καμία περίπτωση δεν είμαι ικανοποιημένος από την απάντηση τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να έχεις κάποια απαίτηση που δεν ικανοποιείται, και ζητάς να μεσολαβήσει η εεττ. Δε νομίζω το να μη σε ικανοποιεί μια απάντηση ότι εντάσσεται στους λόγους για τους οποίους μπορεί να γίνει καταγγελία. Για αυτό έγραψα πριν πως, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι πολύ βαριά και λάθος λέξη η καταγγελία.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να έχεις κάποια απαίτηση που δεν ικανοποιείται, και ζητάς να μεσολαβήσει η εεττ. Δε νομίζω το να μη σε ικανοποιεί μια απάντηση ότι εντάσσεται στους λόγους για τους οποίους μπορεί να γίνει καταγγελία. Για αυτό έγραψα πριν πως, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι πολύ βαριά και λάθος λέξη η καταγγελία.

 

Αν θεωρεί η EETT ότι είναι άκυρη η καταγγελία, ας μην ασχοληθεί μαζί της. Εγώ βλέπω ότι και στον πάροχο και στην εταιρεία με τα 5ψήφια την προωθεί και πρόστιμα επιβάλλει στο τέλος.

 

https://www.capital.gr/epixeiriseis/3265803/prostima-ano-tou-1-ekat-epebale-to-2017-i-eett-gia-apates-me-sms

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγγραφο του αντιπροέδρου της ΕΕΤΤ Δρ. Νικόλαου X. Παπαουλάκη-στο πλαίσιο απάντησης σε κοινοβουλευτική ερώτηση- στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, έως τις 31/10/2017 ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε 8.196 καταγγελίες/αιτήματα καταναλωτών, σε σχέση με 7.399 καταγγελίες/αιτήματα για το σύνολο του 2016 (10,8%). Από τις καταγγελίες αυτές, οι 784 αφορούσαν Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης γενικά (πενταψήφια +901 κτλ), ενώ για το έτος 2016 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 461 (+70%).

Σε κάθε περίπτωση, ο επικεφαλής του ρυθμιστικού φορέα διευκρινίζει ότι η ΕΕΤΤ "δεν έχει αρμοδιότητα για την επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών (αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις). Για τα εν λόγω ζητήματα, αρμόδια είναι τα Πολιτικά Δικαστήρια και ο Συνήγορος του Καταναλωτή".

Link to comment
Share on other sites

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam;jsessionid=A7056EE92E58FE0B06C7F8652A89F710

 

Υποβολή Καταγγελίας

Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία*πρώτα*στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

 

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της

 

Εγώ καταλαβαίνω πως στην περίπτωση που δεν σου απαντούν καν από την εταιρία που σου έφαγε τα χρήματα, ζητάς με αυτόν τον τρόπο να εξετάσει τον τρόπο που έγινε η χρέωση και στον φόβο μην φάνε κανένα πρόστιμο στα επιστρέφουν. Για αυτό δεν ξέρω τι γίνεται όταν δεν ζητάς χρήματα. Προσωπικά μου φαίνεται χωρίς νόημα. Και να γινόταν έτσι το 16 και 17 όπως παρέθεσες, λογικά με το να επιστρέφουν αμέσως σχετικά χρήματα... λογικά δεν έχουν θέμα.

 

Sent from my SM-G970F

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Εγώ καταλαβαίνω πως στην περίπτωση που δεν σου απαντούν καν από την εταιρία που σου έφαγε τα χρήματα, ζητάς με αυτόν τον τρόπο να εξετάσει τον τρόπο που έγινε η χρέωση και στον φόβο μην φάνε κανένα πρόστιμο στα επιστρέφουν. Για αυτό δεν ξέρω τι γίνεται όταν δεν ζητάς χρήματα. Προσωπικά μου φαίνεται χωρίς νόημα. Και να γινόταν έτσι το 16 και 17 όπως παρέθεσες, λογικά με το να επιστρέφουν αμέσως σχετικά χρήματα οι απατεώνες λογικά δεν έχουν θέμα.

 

Υπάρχει νόμος που αναγκάζει τις εταιρείες να σου απαντήσουν εντός προκαθορισμένου χρόνου. Νομίζω 28 μέρες. Στο λέει και η εταιρεία με τα πενταψήφια αυτό.

Το να γράφεις συνδρομητές αυθαίρετα σε χρώσιμες υπηρεσίες, είναι κι αυτό λόγος για να φας πρόστιμο. Αυτό έλειπε, να μπορούσε μια εταιρεία με την επιστροφή του ποσού των €5.000, να γλυτώσει το πρόστιμο εκατομμυρίων και να μην το επέστρεφε (€6,28 x 784καταγγελίες = €4.892).

Επίσης η ίδια η EETT σου λέει ότι "δεν έχει αρμοδιότητα για την επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών". Οπότε η καταγγελία στην ΕΕΤΤ δεν γίνεται για να την οικονομική διαφορά, αλλά για την παράνομη ενέργεια που κάνει μια εταιρεία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, χώρος για τον οποίο αρμόδια είναι η ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά και η ίδια σου λέει ότι σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου μπορείς να προχωρήσεις σε καταγγελία. Τεσπα, δε βγάζουμε άκρη. Εύχομαι μονάχα οι καταγγελίες να λαμβάνονται υπόψιν.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται να κάνω τίποτα άλλο έτσι ώστε όταν κανω ανανέωση να μην τραβήξει τίποτα;

Λογικά, όταν ανανεώσεις, θα αφαιρέσει αμέσως τα χρήματα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Δεν μετράει που έχω κάνει φραγή με το 1213; Επίσης πήρα στο σταθερό που έδιναν και έκανα διακοπή της "υπηρεσίας". Επιβεβαίωση μέσω sms όμως δεν ήρθε.
Link to comment
Share on other sites

Κάτι ακόμα αν ξέρει κανείς. Αν πχ. φύγω, με φορητότητα στην ΝΟΒΑ όταν βγει, θα ισχύει ακόμα τυχόν φραγή ή μπλέξιμο με τέτοια νούμερα ή θα είμαι καθαρός; Δηλαδή αν τυχόν η wind δεν κάνει δεκτή την φραγή αν πάω ΝΟΒΑ , με ίδιο νούμερο, θα γίνει "reset" ;
Link to comment
Share on other sites

Η WIND θα κανει δεκτή την φραγή. Δεν μπορεί να αρνηθεί.

Η μεταφορα σε άλλον πάροχο δεν μεταφέρει τις φραγές του τηλεφωνου, άρα πρέπει να τις βάλεις ξανά/

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό θέλω να ρωτήσω. Αν πχ φύγω ΝΟΒΑ για να μου τραβήξει η οποιαδήποτε "dimoco" θα πρέπει να στείλει ξανά sms , δεν "μεταφέρονται" από πχ wind; Άρα αν πχ πάω ΝΟΒΑ και κανω φραγή δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα! Άσχετα τι έγινε στην wind.

 

----- προσθήκη μηνύματος 70 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δηλαδή δεν θα συνεχίσει η dimoco όπως στην wind. Θα πρέπει να με "ξαναβρεί".

Link to comment
Share on other sites

Η φραγή δεν μεταφέρετε.

Αν τυχόν εξακολουθεις να είσαι γραμμένος στην Dimoco αυτή θα σε βρεί στην Nova.

Άρα πρέπει η Nova να σου βάλει φραγή.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 34 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είσαι σαφής.

 

----- προσθήκη μηνύματος 39 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είσαι σαφής.

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα μου την πάτησε σήμερα το πρωί. Της ήρθαν 2 SMS από πενταψήφιο νούμερο και τα άνοιξε. Στο καπάκι λέει της ήρθε μήνυμα από Wind που προειδοποιούσε για έξτρα χρεώσεις....

Too late.

Της φάγανε 6€ από την κάρτα...

Εκ των υστέρων στείλαμε και οι δύο sms για φραγή αυτών των αριθμών, αλλά....

Δύσκολο αλλά ας ρωτήσω. Υπάρχει περίπτωση να μιλήσω με Q και να τα πάρουμε πίσω αυτά τα 6€;

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα μου την πάτησε σήμερα το πρωί. Της ήρθαν 2 SMS από πενταψήφιο νούμερο και τα άνοιξε. Στο καπάκι λέει της ήρθε μήνυμα από Wind που προειδοποιούσε για έξτρα χρεώσεις....

Too late.

Της φάγανε 6€ από την κάρτα...

Εκ των υστέρων στείλαμε και οι δύο sms για φραγή αυτών των αριθμών, αλλά....

Δύσκολο αλλά ας ρωτήσω. Υπάρχει περίπτωση να μιλήσω με Q και να τα πάρουμε πίσω αυτά τα 6€;

 

Υπάρχει ειδικό θέμα, χρέωση από πενταψήφια. Εξαπατημένος δύο φορές σε 3 εβδομάδες πήρα επιστροφή χρημάτων (στη δεύτερη περίπτωση των διπλασιων μάλιστα) στέλνοντας email στις εταιρείες που με χρέωσαν. Καλή ανάγνωση και καλά ξεμπερδέματα.

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω και τη δική μου εμπειρία. Μετά την αποστολή του παρακάτω κειμένου στη φόρμα επικοινωνίας της wind, έγινε επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα.

 

From: **************

Sent: Thursday, December 5, 2019 5:19 PM

To: Paydash.gr Customer Support <c.support@paydash.gr>

Subject: Χρέωση αριθμού ******** χωρίς συγκατάθεση

 

Κύριοι καλησπέρα σας,

 

Σήμερα 5.12.2019 και ώρα 12:31 μ.μ. έλαβα στον αριθμό μου ************** πέντε μημύματα sms από τον αριθμό 54752 κάποιας εταιρίας (?) space games για υπηρεσία στην οποία ουδέποτε έχω εγγραφεί. Αποτέλεσμα της λήψης των μηνυμάτων αυτών είναι να μηδενιστεί το χρηματικό υπόλοιπο της κάρτας μου Q telecom, το οποίο είχα ανανεώσει μόλις σήμερα το πρωί και είχε υπόλοιπο 10 Ευρώ.

 

Σας τονίζω και πάλι ότι ουδέποτε γράφτηκα σε καμία από τις υπηρεσίες σας, ούτε έδωσα ποτέ τη συγκατάθεσή μου για οποιαδήποτε χρέωση του πιο πάνω αριθμού μου.

 

Σας καλώ λοιπόν να μου επιστρέψετε άμεσα το χρηματικό ποσό που παράνομα ιδιοποιηθήκατε, διαφορετικά θα σας καταγγείλω στις αρμόδιες αρχές και δικαστήρια.

 

Με τιμή

 

*******

 

Ενημέρωση εγγραφής ********

Εισερχόμενα x

 

Paydash.gr Customer Support

4:17 μ.μ. (πριν από 40 λεπτά)

 

 

προς εγώ

 

 

Καλησπέρα σας,

Να σας ενημερώσουμε ότι η συνδρομητική υπηρεσία περιεχομένου Space Games ενεργοποιήθηκε στις 28/11/2019, ακολουθώντας τα εξής βήματα εγγραφής όπως ορίζεται από τον κώδικα δεοντολογίας:

1.Συμπληρώνεται ο τηλεφωνικός αριθμός στο αντίστοιχο πεδίο στην αρχική σελίδα της υπηρεσίας. http://tracking.netmediamobile.com/index.php/redirect/index/5cddc42d6215f

 

2.Πληκτρολογειται στο πεδίο ο κωδικός που αποστέλλεται μέσω δωρεάν μηνύματος από το 54303, στη δεύτερη σελίδα της υπηρεσίας. Επιπλέον, με την συμπλήρωση του αντίστοιχου «tickbox», ο χρήστης δηλώνει ότι έλαβε γνώση των όρων χρήσης της υπηρεσίας και των σχετικών χρεώσεων εξ’ αυτής ολοκληρώνοντας έτσι την εγγραφή του.

Εάν κάποιος χρήστης δεν ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία, είναι τεχνικά αδύνατον να πραγματοποιηθεί η εγγραφή.

Τα παραπάνω βήματα εγγραφής, διασφαλίζουν την συγκατάθεση του χρήστη για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας η οποία γίνεται μόνο με προσωπική ενέργεια εκ μέρους του, και σε περίπτωση που τρίτο πρόσωπο ενεργοποιήσει την υπηρεσία κάνοντας χρήση της συσκευής του χρήστη, την ευθύνη και την επιμέλεια του κινητού τηλεφώνου, φέρει ο ίδιος ως νόμιμος κάτοχος.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι οι υπηρεσίες μας, η διαδικασία εγγραφής, χρέωσης και διαγραφής, προβλέπουν διαφόρους τρόπους ενημέρωσης του καταναλωτή πριν ενεργοποιήσει οποιαδήποτε εξ’ αυτών, καθώς επίσης η ενημέρωση και οι σχετικές οδηγίες που παρέχουμε, δίδονται έγκαιρα και με απόλυτη σαφήνεια.

Για το λόγο αυτό και για διευκόλυνση του χρήστη, παρέχεται σε κάθε βήμα της εγγραφής, μέχρι και την ολοκλήρωση της, η Καρτέλα Συνδρομητικής Υπηρεσίας, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την εν λόγω υπηρεσία.

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής του λαμβάνει ένα ακόμα δωρεάν μήνυμα από το 54303 που τον καλωσορίζει στην υπηρεσία, παρέχοντας του εκ νέου όλες τις λεπτομέρειες και τις χρεώσεις της υπηρεσίας.

Τέλος η διαγραφή του αριθμού πραγματοποιήθηκε στις 12/10/2019. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω η εγγραφή σας στην υπηρεσία έλαβε μέρος νόμιμα.

Με εκτίμηση,

 

Customer Care Line

E-mail: c.support@paydash.gr

Fax: (+30) 210 6855 493

Web: https://paydash.gr

 

 

 

****************

4:47 μ.μ. (πριν από 12 λεπτά)

 

 

προς Paydash.gr

 

 

Καλησπέρα σας και πάλι,

 

Αφού αναφέρεστε στον Κώδικα Δεοντολογίας, να σας ενημερώσω για μια ακόμη φορά ότι

 

α) δεν καταχωρήθηκε ποτέ, ούτε στις 28.11.19 ούτε μετέπειτα, σε καμία ιστοσελίδα ο αριθμός του κινητού μου,

β) δεν συμπληρώθηκε ποτέ κανένας κωδικός σε καμία ιστοσελίδα,

γ) δεν έγινε "τικ" σε κανένα κουτάκι

 

Αυτό σημαίνει ότι έγινε πολλαπλή παραβίαση του Κώδικα Δεοντολογίας από μέρους σας και ότι ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ!

 

Σας ενημερώνω ότι η επικοινωνία μας θα διαβιβαστεί στους αρμόδιους φορείς (ΕΕΤΤ, ΣτΚ, ΑΠΠΔ κλπ) και θα δημοσιοποιηθεί στο διαδίκτυο.

 

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα μου την πάτησε σήμερα το πρωί. Της ήρθαν 2 SMS από πενταψήφιο νούμερο και τα άνοιξε. Στο καπάκι λέει της ήρθε μήνυμα από Wind που προειδοποιούσε για έξτρα χρεώσεις....

 

Too late.

 

Της φάγανε 6€ από την κάρτα...

 

Εκ των υστέρων στείλαμε και οι δύο sms για φραγή αυτών των αριθμών, αλλά....

 

Δύσκολο αλλά ας ρωτήσω. Υπάρχει περίπτωση να μιλήσω με Q και να τα πάρουμε πίσω αυτά τα 6€;

Την πάτησα κι εγώ σε δύο αριθμούς που έχω, μίλησα στο facebook με την κιού, με γράψανε κανονικά, συμπλήρωσα την πλατφόρμα παραπόνων της wind και μετά επέστρεψαν στο ένα τα χρήματα, στο άλλο ακόμα περιμένω ταυτόχρονα έκανα καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.

Υπόψιν ότι ούτε έχω βάλει πουθενά τους αριθμούς μου και είχα ενεργοποιήσει τις φραγές πριν μήνες αμέσως μόλις δημιουργήθηκε υπηρεσία.

Τις ξανά ενεργοποίησα και την επόμενη μέρα μου ήρθε μήνυμα από τη κιου και τις ξανα ενεργοποίησα.

Άστα να πάνε, είναι πολλά τα λεφτά και οι εταιρείες παίρνουν γερή προμήθεια.

 

ΥΓ.

είτε τα ανοίξεις, είτε τα διαγράψεις, είτε δεν τα ανοίξεις τα μηνύματα η χρέωση παραμένει.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Την πάτησα κι εγώ σε δύο αριθμούς που έχω, μίλησα στο facebook με την κιού, με γράψανε κανονικά, συμπλήρωσα την πλατφόρμα παραπόνων της wind και μετά επέστρεψαν στο ένα τα χρήματα, στο άλλο ακόμα περιμένω ταυτόχρονα έκανα καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.

Υπόψιν ότι ούτε έχω βάλει πουθενά τους αριθμούς μου και είχα ενεργοποιήσει τις φραγές πριν μήνες αμέσως μόλις δημιουργήθηκε υπηρεσία.

Τις ξανά ενεργοποίησα και την επόμενη μέρα μου ήρθε μήνυμα από τη κιου και τις ξανα ενεργοποίησα.

Άστα να πάνε, είναι πολλά τα λεφτά και οι εταιρείες παίρνουν γερή προμήθεια.

 

ΥΓ.

είτε τα ανοίξεις, είτε τα διαγράψεις, είτε δεν τα ανοίξεις τα μηνύματα η χρέωση παραμένει.

 

Καλημέρα,

 

επειδή την πάτησε η μητέρα μου (με Cosmote) πως και που πάω να κάνω φραγή τέτοιων κοστοβόρων μηνυμάτων??

Για την Q ρωτάω, για τον Cosmote πήγα σε κατάστημα κατευθείαν... αλλά ηταν αργά.

 

Ευχαριστώ,

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

επειδή την πάτησε η μητέρα μου (με Cosmote) πως και που πάω να κάνω φραγή τέτοιων κοστοβόρων μηνυμάτων??

Για την Q ρωτάω, για τον Cosmote πήγα σε κατάστημα κατευθείαν... αλλά ηταν αργά.

 

Ευχαριστώ,

Χρήστος

 

Στελνεις <Στοπ> στο 1213.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

επειδή την πάτησε η μητέρα μου (με Cosmote) πως και που πάω να κάνω φραγή τέτοιων κοστοβόρων μηνυμάτων??

Για την Q ρωτάω, για τον Cosmote πήγα σε κατάστημα κατευθείαν... αλλά ηταν αργά.

 

Ευχαριστώ,

Χρήστος

 

Καλό είναι να επικοινωνήσεις με την Q για να κάνεις φραγή γενικά στα (εισερχόμενα) 5ψήφια, επειδή οι εταιρείες-απάτη δεν έχουν μόνο ένα.

Στη συνέχεια, μπορείς να ζητήσεις την επιστροφή των χρημάτων και καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και τον ΣτΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ήρθε και σε εμένα sms που άδειασε την κάρτα. H wind απάντησε ότι φαίνεται κίνηση προς τον αριθμό αυτόν και για όποια οικονομική αξίωση έχω πρέπει να απευθυνθώ στην εταιρεία ΑΜΑΖΕ η οποία έστειλε το sms...

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...