Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΑΝ (επαναλαμβάνω ΑΝ) είναι όπως τα λες (γιατί και σε μένα έχει τύχει παλιότερα με Wind και το έχω γράψει εδώ πέρσι τα Χριστούγεννα, παρά το ότι πολλοί με αμφισβήτησαν εδώ):

 

ΔΕ μπορώ να μην το πω:

Αθ€όφοβοι...ΔΕ σταματάν€ πουθενά...Και βεβαίως να κάνεις μήνυση (και ό,τι άλλο απαιτείται περαιτέρω): Μακάρι να κάναμε ΟΛΟΙ το ίδιο.

 

Απλά (εξ'ιδίας πείρας), ΜΗΝ περιμένεις να "βρει το μπελά της" η συγκεκριμένη με τα 5ψήφια από την ΕΕΤΤ με βαρύτατο πρόστιμο.

Χρειάζεται να μαζευτούν πάρα πολλές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ (επί των % που θα τους την €χει κάνει??) και μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μιά από τις επιβολές κυρώσεων σε τέτοιες εταιρίες (ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΕΣ) μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf (Αλλά πάνε και πάρα πολλά χρόνια και έκτοτε δεν έχω δει καμιά άλλη επιβολή ποινής από την ΕΕΤΤ).

 

Εκεί βρίσκουν και "πατάνε" αυτές οι 5ψήφιες:

1) Κανείς σχεδόν % δε θα "μιλήσει".

2) Και αν "μιλήσει"..ΤΟΤΕ το παραπάνω (όπως εσένα με την κλεμένη ip από το mail σου διαμαρτυρίας): Επόμενο "μέτρο άμυνας" αυτών

3) Εεεε και τί θα "βγάλουν" (τα δικαστήρια και η ΕΕΤΤ); Τπτ δε λειτουργεί (σε αυτή τη χώρα).

 

Υ.Γ.> Ακόμα κι έτσι, πάλι θα βρεθούν κάποιοι να πούνε ότι "ήταν δείγμα καλής θέλησης της εταιρίας": http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7036600#post7036600

 

Πριν από λίγο επικοινωνήσαν μαζί μου και ζήτησαν έναν λογαριασμό τραπέζης για να μου επιστρέψουν το ποσό.

 

Απλά αναρωτιέμαι εκείνο το βράδυ πόσες χιλιάδες τέτοιά sms στάλθηκα, σε πόσους κατόχους κινητών τρίτης ηλικίας πήγαν που δεν πήραν χαμπάρι τι έγινε, σε πόσους κάτοχους κινητών με λογαριασμούς πήγαν που απλά το αγνόησαν η δεν το είδαν και θα λάβουν στο επόμενο λογαριασμό την λυπητερή αλλά και σε πόσους που έστειλα STOP και είπαν …εντάξει 2 ευρώ είναι δεν πειράζει…

Σκεφτείτε πόσες χιλιάδες δίευρα μάζεψαν σε ένα βράδυ και όχι μόνο.

 

Η μπιζνα είναι πολύ καλά στημένη και κανείς δεν ασχολείται.

 

Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις αυτόν που όντος κάνουν εγγραφή σε κάποιο «διαγωνισμό» και δίνουν το τηλέφωνο τους κάνοντας όλη την διαδικασία πιστεύοντας ότι θα κερδίσουν χωρίς να διαβάσουν τους όρους, αλλά η τυχαία αποστολή sms και η χρέωση με το έτσι θέλω χωρίς να μπορείς να προστατευτείς είναι καραμπινάτη απάτη.

 

Η κοπέλα που επικοινώνησα τηλεφωνικά αμέσως μετα την παραλαβή των μηνυμάτων ήταν πολύ καλά εκπαιδευμένη, δεν μπήκε σε καμία συζήτηση μαζί μου, μόλις της είπα ότι έλαβα ένα μήνυμα αμέσως μου είπε …πείτε μου το κινητό σας να σας διαγράψουμε …. Δεν πρόλαβα να της πω τίποτα πως κατάλαβε ότι θέλω να διαγραφώ…:)

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.... :X
Link to comment
Share on other sites

Όντως:

https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/June2016/Pricelist_27.7.2016.pdf

 

ΜΟΝΟ στα εξερχόμενα....Παραπλανητικό....:)

Το θέμα είναι πως μας χρέωσαν χωρίς να στείλουμε SMS πουθενά.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

 

Η μπιζνα είναι πολύ καλά στημένη και κανείς δεν ασχολείται.

 

Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις αυτόν που όντος κάνουν εγγραφή σε κάποιο «διαγωνισμό» και δίνουν το τηλέφωνο τους κάνοντας όλη την διαδικασία πιστεύοντας ότι θα κερδίσουν χωρίς να διαβάσουν τους όρους, αλλά η τυχαία αποστολή sms και η χρέωση με το έτσι θέλω χωρίς να μπορείς να προστατευτείς είναι καραμπινάτη απάτη.

 

Η κοπέλα που επικοινώνησα τηλεφωνικά αμέσως μετα την παραλαβή των μηνυμάτων ήταν πολύ καλά εκπαιδευμένη, δεν μπήκε σε καμία συζήτηση μαζί μου, μόλις της είπα ότι έλαβα ένα μήνυμα αμέσως μου είπε …πείτε μου το κινητό σας να σας διαγράψουμε …. Δεν πρόλαβα να της πω τίποτα πως κατάλαβε ότι θέλω να διαγραφώ…:)

 

.............................

 

3) Εεεε και τί θα "βγάλουν" (τα δικαστήρια και η ΕΕΤΤ); Τπτ δε λειτουργεί (σε αυτή τη χώρα).

 

Υ.Γ.> Ακόμα κι έτσι, πάλι θα βρεθούν κάποιοι να πούνε ότι "ήταν δείγμα καλής θέλησης της εταιρίας": http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7036600#post7036600

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα , συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά μπορεί να έχει ενδιαφέρον για κάποιους.

Η δικιά μου περίπτωση έχει να κάνει με την ΑΜΑΖΕ.

 

Η WID δήλωσε αναρμόδια, έκανα φραγή πενταψήφιων εκ των υστέρων σε όλα τα νούμερα που έχω.

Έστειλα το παρακάτω email στην εταιρεία (ΑΜΑΖΕ):

 

Καλημέρα σας

Στις 18/6/2017 έλαβα στο κινητό μου με αριθμό 6946****** με παροχο την WIND τα παρακάτω μηνύματα από

το 19377

1. 20:23 ΤΟ ΡΙΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ GAMES4MOBY ΕΙΝΑΙ: XXXX ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ

ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΧΟΜΕΝΟ ΧΡ: 2.08E X3SMS=6.24E/ΕΒΔ. ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777

2. 20:28 ΤΟ ΡΙΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ GAMES4MOBY ΕΙΝΑΙ: XXXX ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ

ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΧΟΜΕΝΟ ΧΡ: 2.08E X3SMS=6.24E/ΕΒΔ. ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777

3. 20:29 ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ GAMES4MOBY ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ! ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777 ΔΙΑΓΡ: CLAIM STOP ΣΤΟ 19366

Στην συνέχεια λαμβάνω από τον αριθμό 19366 στις 20:29 ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ! ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΟ

ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ GAMES4MOBY

Δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο βρήκατε το κινητό μου, αλλά εγώ δεν έκανα καμία εγγραφή σε καμία υπηρεσία

σας, δεν καταχώρισα κανένα ΡΙΝ και δεν χρησιμοποίησα καμία υπηρεσία σας.

Σας παρακαλώ να μου αποσταλούν τα αποδεικτικά στοιχεία απο τα οποία προκύπτει ότι καταχώρισα σε

κάποια σελίδα σας το κινητό μου και ότι στην συνέχεια έκανα εγγραφή καταχωρώντας το PIN που μου στείλατε.

Σας παρακαλώ επισης για την άμεση επιστροφή του ποσό που με χρεώσατε.

Ευχαριστώ

 

Έλαβα από αυτούς το παρακάτω email το οποίο με θορύβησε διότι επικαλούνται την static ip μου.

 

Καλησπέρα σας,

να σας ενημερώσουμε ότι είχατε κάνει εγγραφή στην υπηρεσία “games4moby”, μέσω της

ιστοσελίδας http://lp.games4moby.com/site/GR/space-ship, στις 18.06.2017 (20:23 - IP: **.**.**.**).

Αυτό προκύπτει από τα αρχεία της εταιρείας μας.

Ακολουθήσατε τα βήματα εγγραφής, ως κατωτέρω:

Στις 18.06.2017 συμπληρώσατε τον τηλεφωνικό σας αριθμό στην σελίδα

http://lp.games4moby.com/site/ GR/space-ship και στην συνέχεια, ολοκληρώσατε την εγγραφή σας

αφού πληκτρολογήσατε τον κωδικό που λάβατε μέσω μηνύματος στην σελίδα

http://lp.games4moby.com/site/GR/space-ship.

Στην περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία δεν μπορεί να

πραγματοποιηθεί η εγγραφή. Η αποστολή δωρεάν ενημερωτικού μηνύματος με τον κωδικό που

πρέπει να εισάγει ο χρήστης και έπειτα η χρήση αυτού διασφαλίζει την συγκατάθεση του για την

ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Επιπλέον στην διαφημιστική προβολή των υπηρεσιών μας, αναγράφονται ευκρινώς και

αναλυτικώς όλες οι χρεώσεις μας, οπότε κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, γνωρίζατε περί

των σχετικών νόμιμων χρεώσεων.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις είμαστε στη διάθεση σας

Ευχαριστούμε

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών | Amaze Greece

Tel: (+30) 210 6403090 | E-mail: psms@amaze.gr

 

Ξεκινάω ένα αγώνα επικοινωνίας με το πάροχο μου για να δούμε αν έχει παραβιαστεί το δίκτυο μου, ελέγχω τον υπολογιστή μου για ιούς κτλ αλλά δεν βρίσκω τίποτα.

Επικοινωνώ με την διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος οι οποίοι μου λένε ότι την IP την πήραν από το email που τους έστειλα.

Επίσης μου λένε ότι αν θέλω να διερευνηθεί η υπόθεση πρέπει να υποβάλω μήνυση και μου υποδεικνύουν τα βήματα για την φραγή των πενταψήφιων από τον πάροχο μου.

 

Στέλνω τα παρακάτω email στην εταιρεία:

 

Προς: Amaze PSMS <psms@amaze.gr>

Η σελίδα στην οποία αναφέρεστε είναι παντελώς άγνωστη σε εμένα.

Ουδέποτε συνδέθηκα σε αυτή και ουδέποτε καταχώρισα το ΡΙΝ που στείλατε.

Όπως προκύπτει και από το ιστορικό του υπολογιστή μου ποτέ δεν έχει γίνει επίσκεψη στη σελίδα που

αναφέρτε στο email σας.

Θα σας παρακαλούσα ξανά να γίνει άμεσα επιστροφή του ποσού το οποίο τραβήξατε από τον κινητό μου με

νούμερο 6946****** της WIND.

 

Προς: Amaze PSMS <psms@amaze.gr>

Καλησπέρα σας

Μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία πίστωση απο εσάς για το ποσό το οποίο χρεώσατε το κινητό μου

τηλέφωνο.

Θα σας παρακαλούσα για μια ακόμη φορά να προβείτε στην άμεση πίστωση του ποσού το οποίο αναίτια,

καταχρηστικά, και χωρίς την θέληση μου χρεώσατε στο κινητό μου με νούμερο 6946****** της WIND.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω ήδη αποταθεί στην διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος και προτίθεμαι

να προβώ σε μήνυση παντός υπευθύνου προκειμένου να διερευνηθούν τα ηλεκτρονικά ίχνη από τα οποία

προκύπτει ότι έγινε από εμένα η όλη διαδικασία την οποία εσείς περιγράφετε και εγώ έντονα αμφισβητώ.

Ευχαριστώ

 

Και λαμβάνω το παρακάτω email απο αυτούς:

 

Καλησπέρα σας,

καθώς επιθυμία της εταιρείας μας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες που θα κάνουν πραγματική

χρήση των υπηρεσιών μας, έχει εγκριθεί σε εσας η επιστροφή των χρεώσεών (€2,08) σας ώστε να

αρθεί κάθε αμφιβολία σας και να θεωρηθεί το θέμα λήξαν. Για την διευθέτηση αυτής της

εκκρεμότητας θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας.

Ευχαριστούμε

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών | Amaze Greece

Tel: (+30) 210 6403090 | E-mail: psms@amaze.gr

 

Μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία επιστροφή και δεν έγινε καμία επικοινωνία από αυτούς.

Τους έστειλα εχθές ένα ακόμα email, θα περιμένω έως την Δευτέρα να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στην συνέχεια θα προβώ στην μήνυση.

 

Κανε την αν δεν επιστρεψουν χρηματα,μην το αφησεις ετσι.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Κανε την αν δεν επιστρεψουν χρηματα,μην το αφησεις ετσι.

 

Ωραία, πολύ ωραία , μας τα "λες" Νικόλα...Σου έχει τύχει; ΟΚ...Δες τι έγραψα....

Είναι πολύ απλά (τα πράματα στη χώρα μας): ΟΚ.....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγω που εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ, και η οποια με τη σειρα της με ενημερωσε οτι εστειλε επιστολες για εξηγησεις τοσο στη Wind οσο και στην εταιρια που εστειλε τα μηνυματα, η συνεχεια ειναι οτι απο τη wind ελαβα σε μια βδομαδα περιπου με curier επιστολη, οπου ελεγε τα γνωστα , οτι δεν ειναι δικη της ευθυνη, την οποια εστειλε και στην ΕΕΤΤ.

Απο την εταιρια καμια απολυτως απαντηση.

Δεν ξερω αν εχει απαντήσει κατι στην ΕΕΤΤ, σε μενα παντως τιποτα.

Και ουτε απο την ΕΕΤΤ ειχα καποια αλλη ενημερωση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ, και η οποια με τη σειρα της με ενημερωσε οτι εστειλε επιστολες για εξηγησεις τοσο στη Wind οσο και στην εταιρια που εστειλε τα μηνυματα, η συνεχεια ειναι οτι απο τη wind ελαβα σε μια βδομαδα περιπου με curier επιστολη, οπου ελεγε τα γνωστα , οτι δεν ειναι δικη της ευθυνη, την οποια εστειλε και στην ΕΕΤΤ.

Απο την εταιρια καμια απολυτως απαντηση.

Δεν ξερω αν εχει απαντήσει κατι στην ΕΕΤΤ, σε μενα παντως τιποτα.

Και ουτε απο την ΕΕΤΤ ειχα καποια αλλη ενημερωση.

 

Φαίνεται ότι έχουν "σκληρήνει"/αγρι€ψει τα 5ψήφια,

καθώς (είτε από εδώ ενημέρωση, είτε επειδή ο κόσμος έχει αρχίσει να "καταλαβαίνει") έχει αυξηθεί κατά τι (έστω ελάχιστα) το 1) παρακάτω:

 

Εκεί βρίσκουν και "πατάνε" αυτές οι 5ψήφιες:

1) Κανείς σχεδόν % δε θα "μιλήσει".

2) Και αν "μιλήσει"..ΤΟΤΕ το παραπάνω (όπως εσένα με την κλεμένη ip από το mail σου διαμαρτυρίας): Επόμενο "μέτρο άμυνας" αυτών

3) Εεεε και τί θα "βγάλουν" (τα δικαστήρια και η ΕΕΤΤ); Τπτ δε λειτουργεί (σε αυτή τη χώρα).

 

Υ.Γ.> Ακόμα κι έτσι, πάλι θα βρεθούν κάποιοι να πούνε ότι "ήταν δείγμα καλής θέλησης της εταιρίας": http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7036600#post7036600

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, χθες κάλεσα και έκανα παράπονα στο 2155002937 όπως έλεγε το SMS. Η κοπέλα προσπάθησε να με πείσει πως είχα βάλει σε κάποιο site το κινητό μου και μετά και το PIN που μου έστειλαν. Όταν άρχισα να φορτώνω και της είπα πως βλέπω στο net πως και άλλοι έχουν πρόβλημα με την εταιρία σας, μου πε θα με καλέσει μες στη μέρα. Με κάλεσε αργότερα και ζήτησε το email μου να μου στείλουν μια 10άρα κάρτα. Έτσι κι έγινε. Βέβαια, όταν τη ρώτησα "γιατί το κάνετε αυτό;" μου απάντησε πως "η telebox είναι απλά το τηλεφωνικό κέντρο που έχει τη γραμμή εξυπηρέτησης αυτών των υπηρεσιών". Μέντολες.
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω να παμε εξω απο τα γραφεια τους καμια 100αρια ατομα να φωναξουμε και τα καναλια να ξεσκεπασουμε την υποθεση.

Αμα ειναι νομιμος ο αλλος οταν του λες του αλλου πως θα φαει μηνυση σου λεει κανε δεν τα μασαει με τον ιδιο τροπο και την ιδια ακριβως απαντηση.

 

Σας το λεω μη περιμενετε η ΕΕΤΤ να κανει τιποτα και αυτη μεσα στο κολπο ειναι. Ποιος ελεγχει αν η ΕΕΤΤ κανει σωστα τη δουλεια της; Κανεις..

Ριξτε μια ημερομηνια να παμε να τους κανουμε ρεζιλι. Και η wind θελει γιατι αυτη ειναι μεσα στο κολπο οχι μονο η amaze.

Εγω ειμαι μεσα οποτε γουσταρετε και μονο το τι περασα το τι καντηλια κατεβασα και το ποσο χρονο ξοδεψα γιαυτους αρκει για να με κανει ακομα και σημερα να κατεβω μαζι σας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα σας, βρίσκομαι κι εγώ ακριβώς στην ίδια κατάσταση, έχοντας χρεωθεί 30 ευρώ σε 2 μήνες από μηνύματα από το 54578 και την εταιρία Dimoco. Έχω απευθυνθεί στη Wind που ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία ευθύνη και τους είπα ότι δεν παίζει να τα πληρώσω και αν θέλουν να πληρώσω τα υπόλοιπα (πλην χρεώσεων Dimoco).

Μίλησα με τη Dimoco στης οποίας το τηλεφωνικό κέντρο πρώτη επιλογή είναι η διαγραφή από τις υπηρεσίες :lol:

Τους έστειλα mail για να αποσύρουν τις χρεώσεις και να μου εξηγήσουν που βρήκαν τον αριθμό και πως εγώ συναίνεσα. Μου έστειλαν μόνο μία εικόνα που δείχνει τη διαφήμιση στην οποία πάτησα (προφανώς κατά λάθος αν ποτέ πάτησα) η οποία βέβαια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη συναίνεσης. Δεν δέχονται να αποσύρουν τις χρεώσεις και μου εφιστούν την προσοχή για την συνετή χρήση του κινητού τηλεφώνου...:lol::lol:

Έστειλα γραπτο ξεχεστήριο στη Wind με ερωτήματα για προστασία προσωπικών δεδομένων και απάτες.

Έστειλα επιστολή στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, στο Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Περιμένω να δω τι θα γίνει. Επόμενο βήμα το γραφείο της επιτρόπου Vera Jourová για θέματα καταναλωτών.

Όποιος υποχωρεί και τα πληρώνει είτε επειδή βαριέται να ασχοληθεί, είτε επειδή νιώθει λίγο ένοχος, προσφέρει εξαιρετικά κακή υπηρεσία στα μελλοντικά θύματα. Θεωρώ ότι υπάρχουν χιλιάδες καταναλωτές (πόσο μάλλον παιδάκια και ηλικιωμένοι) που χρεώνονται μηνιαίως στο κινητό τους χωρίς να καταλαβαίνουν τι τους γίνεται. Απλά βάζουν κι άλλη κάρτα ή πάνε και πληρώνουν το λογαριασμό... Μιλάμε για απάτη πολλών εκατομμυρίων και κρατάει πολλά χρόνια.

 

Με ενημέρωσε η Dimoco ότι τον αριθμό του τηλεφώνου μου τους τον έδωσε η Wind "συστημικά". Αν επαληθευτεί και από τη Wind, δεν μπορεί να γίνει καλύτερα.

 

Καλησπέρα και πάλι. Ξαναγράφω για να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται για την εξέλιξη, παραθέτοντας και την ιστορία από πάνω.

Έπειτα από τα ανωτέρω λοιπόν, έστειλα δύο επιστολές στη Wind ζητώντας εξηγήσεις για τις χρεώσεις αυτές και για τον τρόπο που δόθηκε ο αριθμός του τηλφώνου μου στην Dimoco. Μου απάντησαν και τις δύο λεγοντας εν ολίγοις ότι όλα είναι σύννομα χωρίς να αναφέρουν οποιαδήποτε λεπτομέρεια και χωρίς να απαντούν στις ερωτήσεις (στις οποίες μου είχε απαντήσει η Dimoco). Καθώς περνούσαν οι μέρες και δεν πλήρωνα το λογαριασμό και προκειμένου να μη μου κόψουν το τηλ που είχα ανάγκη, ζήτησα από το λογιστήριο της Wind να μην πληρώσω τα ποσά αυτά μέχρι να αποφανθούν οι αρμόδιες αρχές για τις καταγγελίες. Το αρνήθηκαν οπότε και τα πλήρωσα με βαριά καρδιά.

Τελικά έλαβα πρόσφατα μια επιστολή από το Συνήγορο του Καταναλωτή στην οποία με διαβεβαιώνουν ότι οι εταιρίες συμφώνησαν να επιστραφεί το ποσό στο σύνολό του. Παρακάτω γράφω με τη σειρά τα βήματα που θεωρώ ότι χρειάζονται προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα:

 

1. Με το που αντιληφθούμε μήνυμα από πενταψήφιο καλούμε τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας και ζητάμε στοιχεία της εταιρίας που μας έστειλε το μήνυμα και τηλέφωνο επικοινωνίας.

2. Καλούμε την εταιρία της "υπηρεσίας" και ζητούμε διαγραφή από την υπηρεσία (Δεν μπορώ να μπω στη λογική του να στέλνω sms για διαγραφή σε μια εταιρία που δεν καταλαβαίνω πως και γιατί χρεώνει)

3. Καταγγελία μέσω mail στην ΕΕΤΤ και το Συνήγορο Καταναλωτή, στην οποία αναγράφουμε αναλυτικά το ιστορικό και τους εμπλεκόμενους.

4. Πληρώνουμε το ποσό και περιμένουμε

 

Οτιδήποτε άλλο έκανα δεν είχε καμία σημασία και ήταν χάσιμο χρόνου.Μέχρι να αποζημιωθείς, όλοι θα ισχυρίζονται ότι δεν θα αποζημιωθείς. Ειδικά στη Wind, μίλησα με αρκετούς "σοφούς". Υπάρχει και η λογική του να μην πληρώσεις τίποτα, ή να πας εκει κτλ, αλλά δεν άντεξα και θεωρώ αυτό που περιγράφω λιγότερο ψυχοφθόρο (εφόσον δικαιωθείς).

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω και τα "υπέροχα" εισερχόμενα μηνύματα, αυτά για το smart, από το 19119, του windtrivia να χρεώνονται.... :shifty: :shifty:
Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω και τα "υπέροχα" εισερχόμενα μηνύματα, αυτά για το smart, από το 19119, του windtrivia να χρεώνονται.... :shifty: :shifty:

όχι δεν χρεώνονται αλλα αν κάνεις λάθος και απαντήσεις έστω και με κενό μήνυμα κατα λαθος, σου τρώνε ενα ευρω.....

 

θα μου πεις πως να απαντήσεις...

 

αν είσαι ηλικιωμένος σαν την μανα μου έχεις μια καλή πιθανότητα να το κάνεις απο ασχετοσύνη ...

 

επίσης το μήνυμα για να σταματήσει ολο αυτό το σκηνικό χρεώνεται ενα ευρω.....

 

το κινητό της μάνας μου πλέον δεν μπορεί να στείλει μηνύματα, διέγραψα το κέντρο μηνυματων.... και τέλος

 

Sent from my L200 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. Ξαναγράφω για να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται για την εξέλιξη, παραθέτοντας και την ιστορία από πάνω.

Έπειτα από τα ανωτέρω λοιπόν, έστειλα δύο επιστολές στη Wind ζητώντας εξηγήσεις για τις χρεώσεις αυτές και για τον τρόπο που δόθηκε ο αριθμός του τηλφώνου μου στην Dimoco. Μου απάντησαν και τις δύο λεγοντας εν ολίγοις ότι όλα είναι σύννομα χωρίς να αναφέρουν οποιαδήποτε λεπτομέρεια και χωρίς να απαντούν στις ερωτήσεις (στις οποίες μου είχε απαντήσει η Dimoco). Καθώς περνούσαν οι μέρες και δεν πλήρωνα το λογαριασμό και προκειμένου να μη μου κόψουν το τηλ που είχα ανάγκη, ζήτησα από το λογιστήριο της Wind να μην πληρώσω τα ποσά αυτά μέχρι να αποφανθούν οι αρμόδιες αρχές για τις καταγγελίες. Το αρνήθηκαν οπότε και τα πλήρωσα με βαριά καρδιά.

Τελικά έλαβα πρόσφατα μια επιστολή από το Συνήγορο του Καταναλωτή στην οποία με διαβεβαιώνουν ότι οι εταιρίες συμφώνησαν να επιστραφεί το ποσό στο σύνολό του. Παρακάτω γράφω με τη σειρά τα βήματα που θεωρώ ότι χρειάζονται προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα:

 

1. Με το που αντιληφθούμε μήνυμα από πενταψήφιο καλούμε τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας και ζητάμε στοιχεία της εταιρίας που μας έστειλε το μήνυμα και τηλέφωνο επικοινωνίας.

2. Καλούμε την εταιρία της "υπηρεσίας" και ζητούμε διαγραφή από την υπηρεσία (Δεν μπορώ να μπω στη λογική του να στέλνω sms για διαγραφή σε μια εταιρία που δεν καταλαβαίνω πως και γιατί χρεώνει)

3. Καταγγελία μέσω mail στην ΕΕΤΤ και το Συνήγορο Καταναλωτή, στην οποία αναγράφουμε αναλυτικά το ιστορικό και τους εμπλεκόμενους.

4. Πληρώνουμε το ποσό και περιμένουμε

 

Οτιδήποτε άλλο έκανα δεν είχε καμία σημασία και ήταν χάσιμο χρόνου.Μέχρι να αποζημιωθείς, όλοι θα ισχυρίζονται ότι δεν θα αποζημιωθείς. Ειδικά στη Wind, μίλησα με αρκετούς "σοφούς". Υπάρχει και η λογική του να μην πληρώσεις τίποτα, ή να πας εκει κτλ, αλλά δεν άντεξα και θεωρώ αυτό που περιγράφω λιγότερο ψυχοφθόρο (εφόσον δικαιωθείς).

 

 

Επρεπε να ζητησεις αυτα που χρεωθηκες για τα τηλεφωνα που εκανες.

Και επισης να ζητησεις να σε πληρωσουν για τις ωρες που σπαταλησες για ολο αυτο οπως θα εκανες αν ειχες ατυχημα στο δρομο.

Θα σε πληρωνανε αλλιως τους τραβαγες μια μηνυση και εβγαζες κατι 1000αρικα.

Αφου εφτασες στο συνηγορο επρεπε να διεκδικουσες τα παντα.

Εγω περιμενω ποτε θα μου κατσει παλι η ευκαιρια.

Επνεδυση ειναι εξαλλου :lol:

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν χρεώνονται αλλα αν κάνεις λάθος και απαντήσεις έστω και με κενό μήνυμα κατα λαθος, σου τρώνε ενα ευρω.....

 

θα μου πεις πως να απαντήσεις...

 

αν είσαι ηλικιωμένος σαν την μανα μου έχεις μια καλή πιθανότητα να το κάνεις απο ασχετοσύνη ...

 

επίσης το μήνυμα για να σταματήσει ολο αυτό το σκηνικό χρεώνεται ενα ευρω.....

 

το κινητό της μάνας μου πλέον δεν μπορεί να στείλει μηνύματα, διέγραψα το κέντρο μηνυματων.... και τέλος

 

Sent from my L200 using Tapatalk

 

Λαθος, το μήνυμα για να σταματήσει το σκηνικό του windtrivia, ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ.

http://www.windtrivia.gr/giasena/

Στις συνηθεις ερωτήσεις λέει:

Αν δεν επιθυμείς να λαμβάνεις ενημερωτικά, στείλε τη λέξη STOP ή ΣΤΟΠ δωρεάν στο 19550.

 

Οσον αφορα τα βήματα που περιγραφετε θα συμφωνήσω με μια επιφύλαξη/ενσταση στο 2. Το να στείλεις το stop ναι,είναι ημίμετρο. Πρέπει ομως να γίνει. Διότι μέχρι να πάρεις την εξυπηρέτηση και να εφαρμοστεί η φραγή θα περάσει (αρκετή ίσως) ώρα. Ικανό διάστημα ώστε και τα επόμενα εισερχόμενα να σου φάνε ότι απέμεινε ,ή να φουσκώσει κι άλλο ο λογαριασμός. Η αποστολή του stop είναι δωρεάν αρκεί να γίνει στον αντίστοιχο αριθμό που περιγράφεται στο πρώτο μήνυμα. Ο οποίος δεν είναι πάντα αυτός από τον οποίο προέρχονται τα χρεώσιμα εισερχόμενα.

edit διαβασα παλι το μηνυμα και το 2 πιο προσεκτικα. Σωστα,πιο καλη ειναι η επικοινωνια απ'ευθειας με την ΥΠΠ που στελνει τα μηνυματα,ωστε να ζητηθουν και εξηγησεις. Το μηνυμα ομως προσωπικα θεωρω οτι εξακολουθει,οταν περναει η ωρα και δεν καταστει ευκολη η επικοινωνια να αποτελει την εσχατη και πιο αμεση λυση.

Μέσα στα βήματα πρέπει να περιληφθει και η αιτηση φραγης 5ψηφιων απο την εταιρια κινητής.

----- προσθήκη μηνύματος 18 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

επειδη το συζηταγαμε και χτες με τον ΗΕΟ στο θεμα με τα καρτοκινητα,υπαρχει μια σχετικη αναφορα στη σελιδα της wind

Αν θέλεις νe διαγράψεις τη συνδρομή σου σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία τρίτων, πρέπει να στείλεις το μήνυμα “STOP” στον κωδικό από τον οποίο λαμβάνεις μηνύματα

 

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/

η οποια ειναι πρακτικα λάθος. Πολλές φορές μπορεί να συμπιπτει ο κωδικός,αλλά τις πιο πολλές φορες οχι . Ισως το κανουν και επιτηδες να βαζουν αλλο αριθμο για τη διαγραφη,για να χρεωνονται οσοι στελνουν το στοπ στον αριθμο των χρεώσιμων μηνυμάτων.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι γράφουν αλλα εμένα το stop το χρέωσε....

 

ίσως επειδή το έστειλα στο ίδιο νούμερο και οχι σε αυτό που γράφεις....

όπως το γράφεις άλλωστε, πιθανόν να είναι σκόπιμη η ολη παραπληροφορηση απο τις διαφορές ιστοσελίδες....

 

Sent from my L200 using Tapatalk

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι γράφουν αλλα εμένα το stop το χρέωσε....

 

ίσως επειδή το έστειλα στο ίδιο νούμερο και οχι σε αυτό που γράφεις....

όπως το γράφεις άλλωστε, πιθανόν να είναι σκόπιμη η ολη παραπληροφορηση απο τις διαφορές ιστοσελίδες....

 

Sent from my L200 using Tapatalk

 

Συνήθως στο πρώτο μήνυμα που λαμβάνεις αναφέρει τον τρόπο που μπορείς να απενεργοποιήσεις την εγγραφή σου. Προσοχή όμως: αν δεν αναφέρει ρητά πως είναι δωρεάν η αποστολή του μηνύματος STOP (όπως και στη δική μου περίπτωση) τότε ακόμη και το μήνυμα διακοπής είναι χρεώσιμο. Τέτοιοι απατεώνες είναι...

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως στο πρώτο μήνυμα που λαμβάνεις αναφέρει τον τρόπο που μπορείς να απενεργοποιήσεις την εγγραφή σου. Προσοχή όμως: αν δεν αναφέρει ρητά πως είναι δωρεάν η αποστολή του μηνύματος STOP (όπως και στη δική μου περίπτωση) τότε ακόμη και το μήνυμα διακοπής είναι χρεώσιμο. Τέτοιοι απατεώνες είναι...

ακριβώς, απατεώνες ειναι....

 

η μητέρα μου είχε 1000 μηνύματα ατο κινητό της, τα περισσότερα διαφημιστικά και αλλα προσφορές από την Wind.... αντέ τωρα εγω να ψαξω....

δεν παίζει με την καμμια....

 

έχασα ενα ευρώ με το χρεωσιμο sms...

 

Sent from my L200 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν χρεώνονται αλλα αν κάνεις λάθος και απαντήσεις έστω και με κενό μήνυμα κατα λαθος, σου τρώνε ενα ευρω.....

 

θα μου πεις πως να απαντήσεις...

 

αν είσαι ηλικιωμένος σαν την μανα μου έχεις μια καλή πιθανότητα να το κάνεις απο ασχετοσύνη ...

 

επίσης το μήνυμα για να σταματήσει ολο αυτό το σκηνικό χρεώνεται ενα ευρω.....

 

το κινητό της μάνας μου πλέον δεν μπορεί να στείλει μηνύματα, διέγραψα το κέντρο μηνυματων.... και τέλος

 

Sent from my L200 using Tapatalk

 

Thanks!

 

10 chars

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρααααα

 

Τελικά την πάτησα κι εγώ με 5ψηφιο, από link φίλου, στο facebook...

 

Για να το έχουν στα υπόψιν και οι υπόλοιποι...

 

Ο αριθμός είναι ο 54603 και η υπηρεσία έχει όνομα Mobado... Το κόστος αυτής 2,09€x11sms/μήνα...

 

Έστειλα το Stop, στον αριθμό που έγραφε για διαγραφή (54603) και μου ήρθε επιβεβαιωτικό sms, για τη διαγραφή.

 

Αρκεί αυτό, για να μη με χρεώσει;... :worry:

 

Κάρτα έτσι κι αλλιώς, δεν έχω... :lol:

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο κοίταγα στο φμπουκ προτεινόμενη σελίδα που έλεγε για αναβάθμιση του Viber. Μόλις πατάγες πάνω της σε πηγαινε σε σελίδας που σου ζηταγε κινητό και ήταν για Viber εικονίδια wallpapers κλπ. Χρέωση 2€ ανά μήνυμα κλπ γνωστά . Αναφορά κατευθείαν ως παραπλανητική διαφήμιση στο FB.

 

Sent from my HT3 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εχθές μου ήρθε μήνυμα από το 54122 από κάποια Μόνικα στο επαγγελματικό μου κινητό.... έγραψε ότι το είδε στο chat ....

 

τρίχες δηλαδή, το νούμερο δεν το εχώ γράψει σε κανένα chat και βρίσκομαι εξωτερικό εδώ και μέρες......απλά έριχνε άδεια για πιάσει γεμάτα.....

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

εχθές μου ήρθε μήνυμα από το 54122 από κάποια Μόνικα στο επαγγελματικό μου κινητό.... έγραψε ότι το είδε στο chat ....

 

τρίχες δηλαδή, το νούμερο δεν το εχώ γράψει σε κανένα chat και βρίσκομαι εξωτερικό εδώ και μέρες......απλά έριχνε άδεια για πιάσει γεμάτα.....

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Mε ένα googlαρισμα τον αριθμό βρίσκεις αμέσως ότι είναι απάτη.

Link to comment
Share on other sites

Mε ένα googlαρισμα τον αριθμό βρίσκεις αμέσως ότι είναι απάτη.

κλασσική απάτη, παίζει χρόνια τώρα ...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mου ετυχε και εμενα αυτο και η ''εταιρια'' που στελνει τα μηνυματα ειναι η amaze.

Δεν εκανα απολυτως πουθενα εγγραφη. Απλα μου ηρθε ενα pin (δεν εδωσα σημασια) και μετα απο λιγη ωρα μου εστειλαν ''η εγγραφη ολοκληρωθηκε''. Πηρα απευθειας την vodafone να κανει φραγη 5ψηφιων. Ζητησα εξηγησεις αλλα κλασσικα ελεγαν τα γνωστα ''βαλατε καπου τον αριθμο σας '' κλπ... Μου ειπαν να μην ανησυχω γιατι πλεον με τη φραγη ειμαι καλυμμενος και οτι δεν ξερουν ποσα εχω χρεωθει καθως πρεπει να βγει ο αναλυτικος λογαριασμος (ειμαι με συνδεση). Μεχρι να τα εξηγησω ολα αυτα ειχε ερθει και αλλο μηνυμα. Τα 2 πρωτα ηταν απ το 19377 ενω το 3ο απο το 19366.

Τι αλλο να κανω παιδια? Εννοειται οτι θα κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλα περαν αυτου... Να στειλω mail στην amaze να τους κραξω?:mad:

Ή να περιμενω να βγει ο λογαριασμος να δω αν εγινε χρεωση?

Link to comment
Share on other sites

Θα τηλεφωνήσεις στην amaze και θα απαιτήσεις την επιστροφή των χρημάτων που σε χρέωσαν.

Διάβασε το post #229 (σελ 16)

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...