Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απαγοητεύτηκα πλήρως από την LG, το G4 κόλλησε και δεν κάνει επανεκκίνηση, αρχεία χάθηκαν και θα πάει για αλλαγή πλακέτας, όπως διαβάζω πάντως σε πολλούς που άλλαξαν πλακέτα τα ίδια πάθανε και πάλι, γνωρίζει κάποιος το νομικό πλαίσιο αν γίνεται να ζητήσεις να σου το αλλάξουν με καινούριο και όχι αυτά τα του αλλάζω πλακέτα και το ξαναπαθαίνεις;

Αν δεν είναι εισαγωγής της LG Hellas, απλά το ξεχνάς. Όπως έχει γραφτεί πολλάκις στο νήμα, θα το πηγαίνεις και εφόσον το κρίνουν αυτοί, θα σου αλλάζουν μητρική. That's it!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απαγοητεύτηκα πλήρως από την LG, το G4 κόλλησε και δεν κάνει επανεκκίνηση, αρχεία χάθηκαν και θα πάει για αλλαγή πλακέτας, όπως διαβάζω πάντως σε πολλούς που άλλαξαν πλακέτα τα ίδια πάθανε και πάλι, γνωρίζει κάποιος το νομικό πλαίσιο αν γίνεται να ζητήσεις να σου το αλλάξουν με καινούριο και όχι αυτά τα του αλλάζω πλακέτα και το ξαναπαθαίνεις;

 

Σε περιπτωση που ξανα συμβει δευτερη αλλαγη πλακετας μπορεις να ζητησεις αντικατασταση με αλλη συσκευη.

Ο νομος δεν λεει αν ειναι απο αλλη ευρωπαικη χωρα κλπ τιποτα. Το μονο που λεει ειναι οτι καλυπτεται σε ολη την ευρωπαικη ενωση η εγγυηση. Οποτε αν σου ξανα κατσει διεκδικισε πιστωτικο ή κανενα lg g5 ή v10.

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν δεν είναι εισαγωγής της LG Hellas, απλά το ξεχνάς. Όπως έχει γραφτεί πολλάκις στο νήμα, θα το πηγαίνεις και εφόσον το κρίνουν αυτοί, θα σου αλλάζουν μητρική. That's it!

 

Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk!

 

H lg hellas ομως δεν κανει κουμαντο ομως στο νομικο πλαισιο και στα δικαιωματα του καταναλωτη. Λανθασμενο να παπαγαλιζουμε εδω το τι εχει πει η lg hellas στα ανυποψιαστα θυματα της!

Ευρωπαικο προιον ειναι οφειλει να το αντικαταστησει τελος. Αν οχι καντε ποστ το νομο που να λεει το αντιθετο.

Στη χειριστη περιπτωση να πρεπει να το στειλεις στην χωρα προορισμου για να σου κοψουν πιστωτικο και παλι ειναι αναγκασμενοι να σε εξυπηρετησουν.

Μιλαμε για καθαρη απατη απο πλευρας lg και μαγαζιων ισως γιαυτο το 90% ειναι eu στο σκρουτζ ? Νεος τροπος παρακαμψης του νομου;

Link to comment
Share on other sites

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

 

Παράγραφος 5 σελίδα 14:

 

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της

εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή

της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση

αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο

προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση

χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο

ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος

χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο

διαρκεί η επισκευή

Link to comment
Share on other sites

Θα ανανεώσω εδώ το τοπικ, προχθές είχα πάρει τηλέφωνο σε έναν αριθμό που που είχανε αποστείλει στο e-mail και συγκεκριμένα 2104800564,πράγματι κάλεσα και ανέφερα το πρόβλημα, μου είχανε πει ότι θα πρέπει να περιμένω σήμερα τον κουριερ 10.00 - 13.00 , κούριερ ποτέ δεν ήρθε και έχασα τσάμπα τον χρόνο μου, περί τις 13.15 περίπου πήρα τηλέφωνο στην LG να αναφέρω το πρόβλημα ότι δεν ήρθε, ο υπάλληλος εκεί έκανε λες και η εταιρεία είναι δικιά του λέγοντας μου "μπορεί κάτι να έπαθε ο κούριερ στον δρόμο", ουδεμία ενημέρωση στο τηλέφωνο εν τω μεταξύ από κανέναν, του ζήτησα αν γίνεται να γίνει εξ ολοκλήρου αντικατάσταση του κινητού μου τηλεφώνου ή έστω πίστωση για να αγοράσω ένα άλλο διότι ανέφερα ότι το πρόβλημα δεν θα επιλυθεί με αντικατάσταση της πλακέτας, εκατοντάδες χρήστες του τηλεφώνου έχουν πει ότι το πρόβλημα του δεν έχει επιλυθεί με την αντικατάσταση της πλακέτας, η απάντηση ήταν πως δεν γίνεται διότι δεν είναι το τηλέφωνο της LG Hellas και ότι επίσης "οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να γράφουν ότι να ναι ε και τι έγινε", εδώ διαβάστε εμπειρίες μερικών http://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html#reviews και εδώ http://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB/discussion

 

Δεν γίνεται να έχω αυτή την εξυπηρέτηση για ένα κινητό το οποίο εκείνο το κόστος, σκέφτομαι πραγματικά να ακολουθήσω την νομική όδο για το θέμα διότι μας δουλεύουνε, τεράστιο λάθος που επέλεξα την LG, η εξυπηρέτηση που είχα σήμερα και όλα αυτά που γίνανε με κάνανε να αλλάξω γνώμη 360 μοίρες πλέον, τρομερή απογοήτευση για ακόμη μια φορά, κινητό το οποίο πληρώθηκε με ένα σημαντικό ποσό, αρχεία που χάθηκαν επίσης ζημιά στην εργασία μου και χάσιμο χρόνου με την εξυπηρέτηση που έδειξε μηδαμινό ενδιαφέρων.

Edited by Snoozesion
Link to comment
Share on other sites

Θα ανανεώσω εδώ το τοπικ, προχθές είχα πάρει τηλέφωνο σε έναν αριθμό που που είχανε αποστείλει στο e-mail και συγκεκριμένα 2104800564,πράγματι κάλεσα και ανέφερα το πρόβλημα, μου είχανε πει ότι θα πρέπει να περιμένω σήμερα τον κουριερ 10.00 - 13.00 , κούριερ ποτέ δεν ήρθε και έχασα τσάμπα τον χρόνο μου, περί τις 13.15 περίπου πήρα τηλέφωνο στην LG να αναφέρω το πρόβλημα ότι δεν ήρθε, ο υπάλληλος εκεί έκανε λες και η εταιρεία είναι δικιά του λέγοντας μου "μπορεί κάτι να έπαθε ο κούριερ στον δρόμο", ουδεμία ενημέρωση στο τηλέφωνο εν τω μεταξύ από κανέναν, του ζήτησα αν γίνεται να γίνει εξ ολοκλήρου αντικατάσταση του κινητού μου τηλεφώνου ή έστω πίστωση για να αγοράσω ένα άλλο διότι ανέφερα ότι το πρόβλημα δεν θα επιλυθεί με αντικατάσταση της πλακέτας, εκατοντάδες χρήστες του τηλεφώνου έχουν πει ότι το πρόβλημα του δεν έχει επιλυθεί με την αντικατάσταση της πλακέτας, η απάντηση ήταν πως δεν γίνεται διότι δεν είναι το τηλέφωνο της LG Hellas και ότι επίσης "οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να γράφουν ότι να ναι ε και τι έγινε", εδώ διαβάστε εμπειρίες μερικών http://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html#reviews και εδώ http://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB/discussion

 

Δεν γίνεται να έχω αυτή την εξυπηρέτηση για ένα κινητό το οποίο εκείνο το κόστος, σκέφτομαι πραγματικά να ακολουθήσω την νομική όδο για το θέμα διότι μας δουλεύουνε, τεράστιο λάθος που επέλεξα την LG, η εξυπηρέτηση που είχα σήμερα και όλα αυτά που γίνανε με κάνανε να αλλάξω γνώμη 360 μοίρες πλέον, τρομερή απογοήτευση για ακόμη μια φορά, κινητό το οποίο πληρώθηκε με ένα σημαντικό ποσό, αρχεία που χάθηκαν επίσης ζημιά στην εργασία μου και χάσιμο χρόνου με την εξυπηρέτηση που έδειξε μηδαμινό ενδιαφέρων.

 

Και μπορείς να επικαλεστείς οτι διαφημίζεται ως κινητό που τραβάει 4k βίντεο την ωρα που δεν ειναι δυνατή η εγγραφή πάνω απο 5λεπτά.

Aπλα gtp εταιρία. Εβαλα pokemon go και ούτε μια ώρα δεν κρατάει η μπαταρία τραγικοοο!

Link to comment
Share on other sites

Και μπορείς να επικαλεστείς οτι διαφημίζεται ως κινητό που τραβάει 4k βίντεο την ωρα που δεν ειναι δυνατή η εγγραφή πάνω απο 5λεπτά.

Aπλα gtp εταιρία. Εβαλα pokemon go και ούτε μια ώρα δεν κρατάει η μπαταρία τραγικοοο!

 

Μέχρι και αυτήν την ώρα που μιλάμε δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο, κουριερ ακόμα έρχεται ντροπή πραγματικά για όλη αυτήν την εξυπηρέτηση, στην αρχή ήμουν ανάμεσα στην LG και Samsung και αποφάσισα για LG, μεγάλο λάθος τελικά! Θα συνεχίσω να ανανεώνω το τόπικ με τις εξελίξεις πάνω στο θέμα, πραγματικά δεν το περίμενα όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και αυτήν την ώρα που μιλάμε δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο, κουριερ ακόμα έρχεται ντροπή πραγματικά για όλη αυτήν την εξυπηρέτηση, στην αρχή ήμουν ανάμεσα στην LG και Samsung και αποφάσισα για LG, μεγάλο λάθος τελικά! Θα συνεχίσω να ανανεώνω το τόπικ με τις εξελίξεις πάνω στο θέμα, πραγματικά δεν το περίμενα όλο αυτό.

 

Εντάξει στη συγκεκριμένη περίπτωση το κουριερ φταίει όμως. Το θεμα ειναι να γινει δουλίτσα και να μη ξανά έχεις πρόβλημα μετά.

Μονο κινεζικά για μένα απο δω και περα. Και low end να κραταει η μπαταρία..ειχα ενα turbo x και μου έβγαζε 7 ωρες ενεργή οθόνη και δεν κόλλαγε τίποτα. Το turbo-x A2. Το μόνο αρνητικό ήταν η κάμερα του και οτι το touch screen του ηταν 2 finger only.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να επικοινωνησεις με LG Hellas μεσω του Chat τους, τους αναφερεις το θεμα , και στελνουν κουριερ στο σπιτι σου για την παραλαβη. Συμπληρωνεις νομιζω καποια στοιχεια (δε θυμαμαι κι εγω, με το G2 ειχα κανει μια αποστολη) , και εν τελει παρακολουθεις την πορεια της συσκευης στης προκορντια το tracking που εχει . Γιατι αν περιμενεις να σε παρουν τηλεφωνο...Σωθηκες..

 

τους παίρνεις τηλ και ερχονται με ραντεβου και το παίρνουν δωρεαν ναι παρε προκορντια

Σας ευχαριστώ και τους δύο.

καλησπέρα... μολις με πηρανε τηλεφωνο απο το e-shop και μου ειπαν οτι στη συσκευη υπαρχει ροζ αυτοκόλλητο υγρασίας και οτι δεν ξερουν αν το καλυπτει η εγγυηση. θα το στειλουν λοιπον λεει, στην αντιπροσωπία της LG να το κοιταξει, και οτι αν τελικα δεν το καλυπτει η εγγυηση, το κοστος επισκευης ειναι 20 ευρω.

Τι γινεται μπορει κανεις να μου εξηγησει? Θα με τρελανουν? Ποια υγρασια? Bootloop στα χαμενα επαθε! ποτε δε το εβρεξα κλπ!

20 ευρώ; εκτός εγγύησης θα έβγαινε άμα ισχύει αυτό. Μουφα μου μυρίζει.

Είμαι με unlocked bootloader άρα χωρίς εγγύηση!

Μήπως ξέρουμε το κόστος της αλλαγής; Παίρνω τηλ από το πρωί και δεν απαντάει κανείς.

Δες στο άλλο Thread με τις βελτιώσεις. Ο aggelosmo κατάφερε να το ανοίξει απενργοποιωντας κάποιους πυρήνες.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει στη συγκεκριμένη περίπτωση το κουριερ φταίει όμως. Το θεμα ειναι να γινει δουλίτσα και να μη ξανά έχεις πρόβλημα μετά.

Μονο κινεζικά για μένα απο δω και περα. Και low end να κραταει η μπαταρία..ειχα ενα turbo x και μου έβγαζε 7 ωρες ενεργή οθόνη και δεν κόλλαγε τίποτα. Το turbo-x A2. Το μόνο αρνητικό ήταν η κάμερα του και οτι το touch screen του ηταν 2 finger only.

 

Δεν φταίει το κούριερ μόνο, η συνομιλία που είχα με τον υπάλληλο επίσης, είπε θα με πάρουν τηλέφωνο και τηλέφωνο ακόμα και όλο "δεν γίνεται αυτό δεν γίνεται το άλλο" και ότι και καλά επίσης οι χρήστες στο Ίντερνετ γράφουν ότι να ναι, δεν θέλησε να παραδεχτεί το πρόβλημα, έστειλα e-mail τίποτα ακόμα ότι να ναι πραγματικά.

 

Πλέον LG smarthphone ΤΕΛΟΣ ποτέ ξανά.

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο με την μπαταρία μαζί και φωτοτυπία την απόδειξη αγοράς. Εύχομαι όλα να πάνε καλά!

 

Sent from my awesome LG V10 Black

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο με την μπαταρία μαζί και φωτοτυπία την απόδειξη αγοράς. Εύχομαι όλα να πάνε καλά!

 

Sent from my awesome LG V10 Black

 

ευχαριστω πολυυ με ποναει το ολο θεμα βεβαια γτ δεν ειχα κρατησει back up τους τελευταιους 3 μηνες και θα χασω ολα τα δεδομενα μου...δεν ειχα καρτα μνημης..

Link to comment
Share on other sites

Δες στο άλλο Thread με τις βελτιώσεις. Ο aggelosmo κατάφερε να το ανοίξει απενργοποιωντας κάποιους πυρήνες.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

Το έκανα και γω (ilapo fix) αλλά είναι προσωρινή λύση. Το θέμα είναι να φτιαχτεί μία και καλή ή συσκευή πράγμα το οποίο δεν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

20 ευρώ; εκτός εγγύησης θα έβγαινε άμα ισχύει αυτό. Μουφα μου μυρίζει.

 

Δες στο άλλο Thread με τις βελτιώσεις. Ο aggelosmo κατάφερε να το ανοίξει απενργοποιωντας κάποιους πυρήνες.

Το έκανα και γω (ilapo fix) αλλά είναι προσωρινή λύση. Το θέμα είναι να φτιαχτεί μία και καλή ή συσκευή πράγμα το οποίο δεν γίνεται.

 

ΝΑΙ! και μενα μουφα μου μυριζει, προφανως προσπαθουν απο το eshop να την γλυτωσουν χωρις εξοδα.

 

cutthroat και tsarli, απλως να υπενθυμισουμε σε οποιους διαβαζουν, οτι το ilapo fix (απενεργοποιωντας κάποιους πυρήνες), δουλειει ΜΟΝΟ σε Android 5 Lolipop. Κοινως, αν εχεις αναβαθμισει σε 6 Marshmallow (οπως σε παροτρυνει και η LG με τις ειδοποιησεις της για ενημερωση) τοτε δεν μπορεις να κανεις το κινητο σου να ξανα δουλεψει.

Link to comment
Share on other sites

Επαθα το θέμα με bootloop, μου αντικατέστησε η LG πλακέτα και μου ήρθε χτες. 24 ώρες μετά έπαθε το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να το αντικαταστήσουν με νέο επειδή έγινε τόσο σύντομα το πρόβλημα ή όχι; Αν είναι πάλι να κάνουν αλλαγή πλακέτας να το στείλω καλύτερα Procordia; Εκεί ισχύει κανονικά η εγγύηση;
Link to comment
Share on other sites

Επαθα το θέμα με bootloop, μου αντικατέστησε η LG πλακέτα και μου ήρθε χτες. 24 ώρες μετά έπαθε το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να το αντικαταστήσουν με νέο επειδή έγινε τόσο σύντομα το πρόβλημα ή όχι; Αν είναι πάλι να κάνουν αλλαγή πλακέτας να το στείλω καλύτερα Procordia; Εκεί ισχύει κανονικά η εγγύηση;

 

ρε παιδια καντε μια μαζικη μηνυση στην lg ελεος....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μέχρι αρχές Σεπτέμβρη θα έχουν παει αν όχι όλων μας τουλάχιστον του 80-90% όσων ψήφισαν ότι δεν έχουν προβλημα. Και πάλι καλά που φέτος δεν έχουμε και τους τρελούς καύσωνες.
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια καντε μια μαζικη μηνυση στην lg ελεος....

Σύμφωνω.Παρολα αυτά δεν νομίζω να πιάσει τόπο.Ειμαι περίεργος πως και ,δεν συμβαίνει στο nexus 5x όπου και αυτό έχει τον snap 808.

Link to comment
Share on other sites

Επαθα το θέμα με bootloop, μου αντικατέστησε η LG πλακέτα και μου ήρθε χτες. 24 ώρες μετά έπαθε το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να το αντικαταστήσουν με νέο επειδή έγινε τόσο σύντομα το πρόβλημα ή όχι; Αν είναι πάλι να κάνουν αλλαγή πλακέτας να το στείλω καλύτερα Procordia; Εκεί ισχύει κανονικά η εγγύηση;

 

Για δοκίμασε να κάνεις ένα hard reset.

Link to comment
Share on other sites

Επαθα το θέμα με bootloop, μου αντικατέστησε η LG πλακέτα και μου ήρθε χτες. 24 ώρες μετά έπαθε το ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να το αντικαταστήσουν με νέο επειδή έγινε τόσο σύντομα το πρόβλημα ή όχι; Αν είναι πάλι να κάνουν αλλαγή πλακέτας να το στείλω καλύτερα Procordia; Εκεί ισχύει κανονικά η εγγύηση;

 

'Οπως προτείνει και η Procordia μετά την επισκευή πρέπει να κάνεις την συσκευή σαν "setup as new" για να μην πέσεις σε bootloop ξανά.

Έχει αναφερθεί και άλλη περίπτωση εδω μέσα όπου έκανε restore απο google backup και σχεδόν αμέσως έπεσε πάλι σε bootloop και μόλις έκανε setup as new το τηλέφωνο λειτούργησε κανονικά...

 

ΥΓ. Στις εκδόσεις ~512+ είναι software θέμα το bootloop σε σχέση με τις παλαιότερες εκδόσεις όπου ήταν θέμα hardware

Edited by bad_freddy

Xiaomi 13T User

Previously

Motorola C520 - Philips Twist - Bosch 509 - Ericsson T10s - Ericsson T65 - Nokia 3330 - Siemens SL42 - Siemens S55 - SE T610i - Motorola C980 - Siemens SX-1 - SE P800 - SE P900 - SE M600i - HTC Touch Cruise - SE Xperia X10 mini pro - Google Nexus S - Nokia Lumia 1020 - LG G4 - Xiaomi Mi Mix 2

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Στις εκδόσεις ~512+ είναι software θέμα το bootloop σε σχέση με τις παλαιότερες εκδόσεις όπου ήταν θέμα hardware

 

Αυτή την πληροφορία από που την πήρες;

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Παράκληση!!

Μη λέτε ότι σας κατεβαίνει. Το πρόβλημα -κατα πάσα πιθανότητα - είναι hardware. Γιαυτό και η αλλαγή πλακέτας χωρίς δεύτερη κουβέντα. (Κάτι που ας σημειωθεί, είναι ακριβή επισκευή). Τώρα αν η procordia λέει "τρίχες" περί στησίματος τηλεφώνου set us new, προφανώς αποτελεί ένδειξη τρικυμίας εν κρανίω!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

 

Παράγραφος 5 σελίδα 14:

 

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της

εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή

της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση

αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο

προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση

χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο

ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος

χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο

διαρκεί η επισκευή

 

 

Τελικά ακύρωσα τον κούριερ γιατί ποτέ δεν ήρθανε, και πήγα μόνος μου στο σέρβις και μου επισκευάσανε το κινητό, τώρα αναμένουμε να δούμε.

 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την LG πέρι αλλαγής της συσκευής αν το ξαναπάθει και την αναφορά ότι η αλλαγή της πλακέτας δεν επιλύει το πρόβλημα, μου απάντησε ο υπάλληλος ότι εφόσον είναι εισαγωγής το κινητό δεν επιτρέπεται η αλλαγή του και ότι μόνο τα Ελληνικής εισαγωγής επιτρέπεται να το αλλάξουν :whistle:

 

Θα το ψάξω το θέμα να δω αν αυτά που λένε ισχύουν και θα καλέσω όλες τις αρμόδιες αρχές και θα ανανεώσω εδώ το τοπικ, δεν γίνεται να μας δουλεύουνε για κανένα λόγο, το πας για επισκευή και μετά τα ίδια, και σου λένε software μετά hardware και άλλα περίεργα.

 

Διαβάστε εδώ http://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html#reviews οι αρνητικές κριτικές πάνε και έρχονται

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...