Jump to content

Κινητή τηλεφωνία της CYTA


vastegial_74
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καμμία σχέση δεν έχει η ακύρωση , με την αίτηση υπαναχώρησης σε σύμβαση από απόσταση.

Παραπληροφορεί , όποιος τα μπερδεύει.

Αλλά αυτό που ήθελα να ρωτήσω : Για ποιό λόγο σου ζητάνε 87 ευρώ ; Πήρες επιδότηση ή έκπτωση σε κάτι ;

Το δικαίωμα φορητότητας έτσι και αλλιώς υπάρχει. Δεν μπορούν να αρνηθουν την νέα φορητότητα επειδή δεν πλήρωσες ;

 

Δεν είναι δική μου η σύνδεση, φίλος υπέγραψε και δεν τον πρόλαβα...

Μίλησα με το 13877 και μου είπαν ότι αν διακοπεί το 24μηνο (χωρίς επιδότηση) συμβόλαιο θα πληρώσει 85€.:X

 

Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, η υπαναχώρηση δεν είναι ακύρωση μιας αίτησης; Νομίζω ότι κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις. Όποιος θέλει ας επικοινωνήσει με την εεττ να ξεκαθαρίσει το θέμα, αν θέλει να το ψάξει. Τώρα για τα 85 ευρω ναι δεν είναι δίκαιο αλλά το έχουμε υπογράψει. Η κάθε εταιρία χρησιμοποιεί κάποια είδους ποινή για να σε δέσει στο δίκτυο της και να σε αποτρέψει να φύγεις. Η ουσία είναι ότι στην κινητή γίνονται όλα πολύ γρήγορα πλέον και δεν προλαβαίνει καποιος να ακυρώσει και έχει πάει σε άλλο πάροχο και τον χρεώνουν και τέλη προώρης αποσύνδεσης από πάνω :mad:

 

Δίκιο έχεις αλλά άλλοτε γίνονται πολύ γρήγορα (π.χ.στην συγκεκριμένη αίτηση φορητότητας από καρτοκινητό προς συμβόλαιο) κι άλλοτε τους κυνηγάς με έγγραφα και τηλεφωνήματα προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία (από συμβόλαιο σε καρτοκινητό)...:!:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 309
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα του καταναλωτή , να επιστρέψει οτιδήποτε αγόρασε από απόσταση , χωρίς penalty και λοιπές επιβαρύνσεις.

Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το σπάσιμο συμβολαίου .

Με λίγα λόγια για ότι έχεις αγοράσει από απόσταση η αγορά δεν είναι τελική , ούτε το συμβόλαιο είναι έγκυρο αν δεν περάσουν 14 ημέρες.

 

Σε περίπτωση κατάρτισης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από απόσταση ο συνδρομητής έχει αναιτιολόγητο δικαίωμα υπαναχώρησης και, συνεπώς, ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Αν έχει ήδη ενεργοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου − δέκτη, τότε ο πάροχος − δέκτης ενημερώνει τον πάροχο − δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη, κατόπιν σχετικής δήλωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά, η επαναφορά αυτή γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο − δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέκτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκχωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής αναλαμβάνεται από τον πάροχο − δέκτη (άρθρο 4 § 10 του Ν. 2251/1994 σε συνδυασμό με άρθρο 9 § 7 α’ Κανονισμού).

 

Πηγή : http://lawandtech.eu/2014/08/21/portability/

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα του καταναλωτή , να επιστρέψει οτιδήποτε αγόρασε από απόσταση , χωρίς penalty και λοιπές επιβαρύνσεις.

Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το σπάσιμο συμβολαίου .

Με λίγα λόγια για ότι έχεις αγοράσει από απόσταση η αγορά δεν είναι τελική , ούτε το συμβόλαιο είναι έγκυρο αν δεν περάσουν 14 ημέρες.

 

Σε περίπτωση κατάρτισης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από απόσταση ο συνδρομητής έχει αναιτιολόγητο δικαίωμα υπαναχώρησης και, συνεπώς, ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Αν έχει ήδη ενεργοποιηθεί η φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου − δέκτη, τότε ο πάροχος − δέκτης ενημερώνει τον πάροχο − δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη, κατόπιν σχετικής δήλωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά, η επαναφορά αυτή γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο − δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέκτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκχωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο του παρόχου − δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής αναλαμβάνεται από τον πάροχο − δέκτη (άρθρο 4 § 10 του Ν. 2251/1994 σε συνδυασμό με άρθρο 9 § 7 α’ Κανονισμού).

 

Πηγή : http://lawandtech.eu/2014/08/21/portability/

 

Σ' ευχαριστώ Βασίλειε για τον χρόνο σου και τις πληροφορίες!

 

Για να καταλάβω, αυτό σημαίνει ότι αυτός που έκανε φορητότητα αριθμού από καρτοκινητό άλλης εταιρίας σε συμβόλαιο Cyta, μπορεί να ξανα-κάνει φορητότητα στην προηγούμενη εταιρία και να μην πληρώσει τα 85€ στην Cyta?

Ή εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν κατάλαβα καλά?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν κάνει φορητότητα στην προηγούμενη εταιρεία ,

Πηγαίνει στην Νέα εταιρεία και καταθέτει αίτηση υπαναχώρησης.

Με φροντίδα του νέου παρόχου , θα επιστραφει στην προηγούμενη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν κάνει φορητότητα στην προηγούμενη εταιρεία ,

Πηγαίνει στην Νέα εταιρεία και καταθέτει αίτηση υπαναχώρησης.

Με φροντίδα του νέου παρόχου , θα επιστραφει στην προηγούμενη εταιρεία.

 

Σ' ευχαριστώ πολύ Βασίλειε για την εμπεριστατωμένη απάντηση!!!:happy:

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν κάνει φορητότητα στην προηγούμενη εταιρεία ,

Πηγαίνει στην Νέα εταιρεία και καταθέτει αίτηση υπαναχώρησης.

Με φροντίδα του νέου παρόχου , θα επιστραφει στην προηγούμενη εταιρεία.

 

Στην πράξη δεν νομίζω να γίνεται έτσι. Κανένας πάροχος δεν στέλνει τον αριθμό πίσω στον άλλο πάροχο, παρά μόνο αν τον ζητήσει η άλλη εταιρία. Με ένα απλό τηλέφωνο στην CYTA θα λυθούν οι απορίες του.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέει ο snapp. Αίτημα υπαναχώρησης γίνεται στο κατατεθέν αίτημα φορητότητας. Άρα στον υποτιθέμενο νέο πάροχο, και όχι στον παλιό. Το άσχημο είναι ότι την κάθε $%#!@ του καθένα σε αυτές τις περιπτώσεις, (αν δηλαδή έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα) την πληρώνει ο παλιός πάροχος που θέλει να επιστρέψει.

Αν και αυτό στην ουσία ενημερωτικά στην πράξη δεν ισχύει. Αν ολοκληρωθεί η φορητότητα δεν υπάρχει μετά δικαίωμα υπαναχώρησης. Ακριβώς επειδή κανείς δεν θέλει να χρεωθεί το πέρα δώθε που θέλει να κάνει ο καθένας.

Και μεταξύ μας, είναι και ένα αντίμετρο σε αυτούς που κάνουν αιτήματα φορητότητας μόνο και μόνο για να πιέσουν για καλύτερες προσφορές τους παλιούς παρόχους τους, εικονικά δηλαδή. Έτσι ώστε να φοβηθούν μήπως δεν προλάβουν την υπαναχώρηση, και το εικονικό γίνει όντως πραγματικό. Και μετά να τρέχουν να μαζεύουν τα ασυμάζευτα (πρόστιμο διακοπής συμβολαίου, νέες αιτήσεις, νέα ταλαιπωρία, άντε γεια.....)

 

Στην πράξη, ο χρόνος που έχουμε για υπαναχώρηση σε θέματα φορητότητας κινητής, είναι μια εργάσιμη. Οι αριθμοί δίνονται πολύ γρήγορα αν δεν υπάρχει οφειλή ή 2ο αίτημα ταυτόχρονα, και η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 2-3 το πολύ μέρες. Άρα, οι 14 δεν ισχύουν πουθενά.

Edited by Stavros_595
Link to comment
Share on other sites

Έχει δικαίωμα να φύγει μέσα σε 14 μέρες χωρίς να πληρώσει κάποια ποινή. Ουσιαστικά το αίτημα υπαναχώρησης πρέπει να γίνει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα και ο νέος πάροχος είναι υποχρεωμένος να δώσει τον αριθμό στον προηγούμενο αφού έχει υπάρξει αυτή η αίτηση. Βέβαια, σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης καλό είναι να κάνει και την αίτηση φορητότητας στον προηγούμενο πάροχο απλά για να μην του λένε δικαιολογίες.
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη παραπληροφόρηση παιδιά, χωρίς πρόθεση από κανέναν σας

Εξηγούμαι:

Ναι υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης της σύμβασης 14ημερών ΑΛΛΑ οι 14 κουτσουρεύνται:

(α) Με την ενεργοποίηση/εκτέλεση της σύμβασης παύει κάθε δικαίωμα υπαναχώρησης και κυρίως

(β) Στην κινητή δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ο καταναλωτής μέχρι να λάβει τη SIM

 

Αναλυτικά : http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/#20new -->

 

"Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι:

 

- για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο.

- για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM.

 

Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά."

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε πολύ .

Αλλά

Η παραπομπή που στέλνεις δεν αναφέρεται στο δικαίωμα κατάρτισης σύμβασης από απόσταση

Το δικαίωμα υπαναχώρησης από απόσταση δεν αναφέρεται στην νομοθεσία της ΕΕΤΤ , αλλά στην νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή άρθρο 4 § 10 του Ν. 2251/1994 .

Παρέπεμψα σε νομικό κείμενο

Εγω δικηγόρος δεν ειμαι .

 

 

Β) τι ακριβώς σημαίνει ότι υπάρχει δικαίωμα 14 ημερών αλλά κουτσουρεύειται ; Ειναι ήξεις αφήξεις ;

Τα δικαιώματα πάντως δεν κουτσουρεύονται

Συμφωνώ μαζί σου Υπάρχει παραπληροφόρηση

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε πολύ .

Αλλά

Η παραπομπή που στέλνεις δεν αναφέρεται στο δικαίωμα κατάρτισης σύμβασης από απόσταση

Το δικαίωμα υπαναχώρησης από απόσταση δεν αναφέρεται στην νομοθεσία της ΕΕΤΤ , αλλά στην νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή άρθρο 4 § 10 του Ν. 2251/1994 .

Παρέπεμψα σε νομικό κείμενο

Συμφωνώ. Ωστόσο η σύμβαση για ενεργοποιήση κινητής ΔΕΝ είναι από απόσταση. Από απόσταση είναι πχ η ανανέωση που γίνεται με ένα τηλέφωνο. Ωστόσο όταν ενεργοποιείται μια σύνδεση ναι μεν η προώθηση έχει γίνει ενδεχομένως τηλεφωνικά, όμως έχει υπογραφεί ρητά σύμβαση με δικαιολογητικά. Επομένως σε αυτή τη περίπτωση ισχύει ότι λέει το link της ΕΕΤΤ πιο πάνω

 

Εγω δικηγόρος δεν ειμαι .

Και καλά κάνεις, δε χάνεις τίποτα:):)

 

 

Β) τι ακριβώς σημαίνει ότι υπάρχει δικαίωμα 14 ημερών αλλά κουτσουρεύειται ; Ειναι ήξεις αφήξεις ;

Τα δικαιώματα πάντως δεν κουτσουρεύονται

Συμφωνώ μαζί σου Υπάρχει παραπληροφόρηση

 

Το δικαίωμα είναι εως 14 ημέρες και τροποποιείται ανα περίπτωση. ΠΧ στην κινητή πρακτικά ΔΕΝ υπάρχει υπαναχώρηση καθώς με την υπογραφή της σύμβασης, παραλαμβάνεις και sim οπότε bye bye υπαναχώρηση.

 

 

Τώρα για τις προφορικές ανανεώσεις θα έλεγα υπάρχουν 2 εκδοχές: Αν έχει ενημερωθεί ΟΡΘΑ ο καταναλωτής στην ανανέωση ή όχι

ΟΡΘΑ λογίζεται αν (α) Έχει ενημερωθεί για τα ουσιώδη χαρακτηριστικά της προσφοράς (β) Τη διάρκεια αυτής και κυρίως (γ) Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση (αυτά είναι τα κυριότερα σημεία).

Αν συντρέχουν όλα αυτά και ανθρώπινα να σου πω πως sorry το ήξερες σαν καταναλωτής οπότε και να κινηθείς για τα τέλη, η Εταιρεία μπορεί να προσκομίσει την κλήση. Μπορείς αν έχεις αμφοβολίες να ζητήσεις να ακούσεις την κλήση, ωστόσο οιπιθανοί χώροι ακρόασης περιορίζονται σε cytashops.Υπάρχει βέβαια ένα κάποιο κενό αναφορικά με την έγγραφη ενημέρωσή σου για την ανανέωση, αλλά μαθαίνω πως και αυτό σύντομα θα καλυφθεί

Αν δεν συντρέχουν και υπάρχει ελλιπής ενημέρωση δε δεσμεύεσαι από τίποτα και ο πάροχος ΟΦΕΙΛΕΙ όταν προβεί στον απαραίτητο έλεγχο να προβεί σε πίστωση τυχόν τελών

Αν τέλος αφορά ανανέωση από κάποιο κατάστημα όπου έχει υπογραφεί σύμβαση ισχύει η δέσμευση στο ακέραιο

 

Κλείνοντας να αναφέρω πως το Τέλος επιβάλεται όταν η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη και μόνο. ΠΧ αν έχεις 40 μέρες βλάβη ή 5 λάθος λογαριασμούς κλπ τότε η επιβολή του κρίνεται ως άσκοπη

Link to comment
Share on other sites

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι τελείως άσχετο με την ακύρωση της φορητότητας.

Έχεις 14 ημέρες δικαίωμα υπαναχώρησης για συμφωνία που έγινε εξ'αποστάσεως. Τέτοιες λογιζονται οι συμφωνίες μέσω τηλεφώνου, οι παραγγελίες μέσω ίντερνετ και οι επισκέψεις πωλητων door to door.

Ουδεμία σχέση έχει αν είναι συμβόλαιο κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και κανένα κουτσουρεμα δεν υπάρχει.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι νόμος του κράτους και δεν αφορά μόνο τηλεφωνία, αλλά οποιαδήποτε αγορά προϊόντος, ή υπηρεσίας.

Link to comment
Share on other sites

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι τελείως άσχετο με την ακύρωση της φορητότητας.

Έχεις 14 ημέρες δικαίωμα υπαναχώρησης για συμφωνία που έγινε εξ'αποστάσεως. Τέτοιες λογιζονται οι συμφωνίες μέσω τηλεφώνου, οι παραγγελίες μέσω ίντερνετ και οι επισκέψεις πωλητων door to door.

Ουδεμία σχέση έχει αν είναι συμβόλαιο κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και κανένα κουτσουρεμα δεν υπάρχει.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι νόμος του κράτους και δεν αφορά μόνο τηλεφωνία, αλλά οποιαδήποτε αγορά προϊόντος, ή υπηρεσίας.

Μιλάς για εξ αποστάσεως όμως

Η ενεργοποίηση ΤοΒ ή κινητού γίνεται με υπογραφή σύμβασης και όρων. ΔΕΝ είναι εξ αποστάσεως.

Ωστόσο εξ αποστάσεως είναι πχ η ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα που ενεργοποιείται με ηχογράφηση

Εξ αποστάσεως είναι και η αγορά από ένα eshop κλπ

Link to comment
Share on other sites

Δεν θες να καταλάβεις. Πραγματικά δεν θες.. Και επιμένεις για κάτι που είναι ξεκάθαρο ότι δεν γνωρίζεις.

Άντε να το κάνω λιανά.

Σενάριο 1. Σε παίρνω τηλέφωνο, συμφωνούμε, σου στέλνω κούριερ και υπογράφεις. Είναι σύμβαση εξ'αποστάσεως.

Σενάριο 2. Μπαίνεις στο ίντερνετ και παραγγελνεις νέα σύνδεση. Έρχεται κούριερ και υπογράφεις το συμβόλαιο. Είναι σύμβαση εξ'αποστάσεως.

Σενάριο 3. Έρχομαι στο σπίτι σου και σου πουλάω σύνδεση. Μου υπογράφεις επί τόπου και φεύγω. Είναι σύμβαση εξ'αποστάσεως.

 

Η μόνη περίπτωση που δεν δικαιουσαι υπαναχώρηση είναι αν πας εσύ σε κατάστημα και υπογράψεις.

 

Επίσης η νομοθεσία υποχρεώνει τις εταιρείες μαζί με τα συμβόλαια να στέλνουν μαζί και το αίτημα υπαναχώρησης.

 

Σταμάτα λοιπόν να μπερδεύεις την ακύρωση φορητότητας που προβλέπεται από τους κανόνες της ΕΕΤΤ, με το δικαίωμα υπαναχώρησης που είναι νόμος του κράτους.

Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα

Edited by oregon
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
για το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας η Cyta στέλνει το μήνυμα ότι καταναλώσατε το 80% του χρόνου ομιλίας σας.Δεν υπάρχει όμως καθόλου η δυνατότητα στέλνοντας καποιο sms να ξέρουμε και την υπολοιπη κατανάλωση που κάνουμε....κρίμα...:(
Link to comment
Share on other sites

για το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας η Cyta στέλνει το μήνυμα ότι καταναλώσατε το 80% του χρόνου ομιλίας σας.Δεν υπάρχει όμως καθόλου η δυνατότητα στέλνοντας καποιο sms να ξέρουμε και την υπολοιπη κατανάλωση που κάνουμε....κρίμα...:(

 

Μόλις βγει η καρτοκινητή θα έχουμε αυτήν την δυνατότητα και εμείς στα συμβόλαια. Σύστημα real time δεν έχουν τώρα.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

καμιά πληροφορια για καρτοκινητή και άρακατ επέκταση για την παροχή (όπως είπε κάποιος φίλος) της δυνατότητας να βλέπεις το υπόλοιπο σου σε χρόνο ομιλίας???
Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς το CYTA 4U; http://www.cyta.gr/el/ForHome/cyta4u

Θεωρητικά αν κάποιος έχει στο σπίτι CYTA όπως εγώ και αγοράσει δεδομένα σε όποια εταιρεία κ αν είναι το κινητό του μπορεί να μιλάει απεριόριστα σε σταθερά κ όσο χρόνο για κινητά έχει στο σπίτι.

Πρακτικά όποιος έχει δοκιμάσει voip υπηρεσίες (πχ betamax) ξέρει ότι πρέπει να είναι σε wifi ή σε Η+ (άντε Η) σήμα για να μιλάει φυσιολογικά.

Αν το έχει δοκιμάσει κανείς ας μας πει την εμπειρία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
καμια νεα ενημερωση για καρτοκινητη υπαρχει?? ακουσα απο τη νεα χρονια και μη μας πουνε τωρα κατα το πασχα θα ξενερωσω ασχημα..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
εδώ έπρεπε να το σχολιάσω....αν δλδ έχουμε κανά νέο σχετικα με την εφαρμογή της υπηρεσίας ενημέρωσης για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας μας....το να μαθαίνουμε οτι φτάσαμε το 80% δεν είναι καθόλου αρκετό σήμερα........
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...