Jump to content

Sony Xperia Z3+ / Z3+ Dual (Z3 Plus)


konstantinoslp
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή ενδιαφέρομαι για τοπ δίκαρτο, πόσο κάνει τώρα το Ζ3 + dual? Αυτό σκέφτομαι μαζί με το LG G4 dual...είμαι σε σκέψη

 

Στάλθηκε από το GT-I9502 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

συζηταμε για την καλυψη της εγγυησης σχετικα με αυτο το τηλεφωνο Γιωργο

 

πρεπει να ειναι λιγο πιο ακριβο , αυτη τη στιγμη εχει 379 η μικροτερη τιμη (αν και στο ιδιο καταστημα ειχε 369 πριν απο λιγες μερες...)

 

θα παρω και εγω τηλ την αντιπροσωπια σημερα να μαθω

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 570
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • Administrators
ξέρουμε αν το Z3+ θα πάρει και Ν?

Υποθέτω οτι επειδή είναι τόσο ίδιο με το Ζ5, το οποίο υποχρεούται λόγω ημερομηνίας λανσαρίσματος να πάρει, οτι θα πάρει και Ν

ΑΛΛΑ ρωτάω αν έχει ανακοινώσει κάτι η Σονυ ή αν θεωρητικά είμαστε ακόμα στις προθεσμίες υποχρεωτικής αναβάθμισης στην επόμενη έκδοση.

 

Αν η εταιρία ακολουθήσει την ίδια πολιτική αναβαθμίσεων, λογικά θα πάρει σίγουρα δεδομένου ότι το Z2 πήρε Marshmallow.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

πηρα και γω τηλεφωνο πριν απο λιγο και μου ειπαν τα ιδια οτι το Z3+ DUAL ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ απο εγγυηση ... ΕΛΕΟΣ δλδ

 

χαλαστηκα παρα πολυ

 

σημερα - αυριο θα παραλαβω και ενα τζαμακι που ειχα παραγγελει για το κινητο...

Edited by konstantinoslp

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

πηρα και γω τηλεφωνο πριν απο λιγο και μου ειπαν τα ιδια οτι το Z3+ DUAL ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ απο εγγυηση ... ΕΛΕΟΣ δλδ

 

χαλαστηκα παρα πολυ

 

σημερα - αυριο θα παραλαβω και ενα τζαμακι που ειχα παραγγελει για το κινητο...

Αυτό που λένε είναι παράνομο! Είναι υποχρεωμένοι από την ευρωπαΐκη και ελληνική νομοθεσία να καλύψουν όλες τις συσκευές που έχουν αγοραστει είτε από Ελλάδα είτε από άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης.

 

Αξίζει πάντως το κινητό σαν τοπ δικαρτο;

Επίσης αν ξερει καποιος κάτοχος σιγουρα... παίζει κανονικά η εφαρμογή novago στο Z3+ dual;

 

Στάλθηκε από το GT-I9502 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by PanaGeorge
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έστειλα το παρακάτω email και περιμένω απάντηση:

 

"Καλημέρα, είμαι κάτοχος ενός Sony Xperia Z3+ με imei *************** το οποίο έχω αγοράσει από το tokinito.gr στις 8/3/2016. Δεδομένου αφενός ότι η εν λόγο επιχείρηση, tokinito.gr, δεν ανήκει στο επίσημο δίκτυο μεταπωλητών της εταιρείας σας και αφετέρου ότι το εν λόγο κινητό τηλέφωνο, Sony Xperia Z3+, δεν είναι στην λίστα των κινητών τηλεφώνων που εισάγει η εταιρεία σας, θα ήθελα παρακαλώ να με ενημερώσετε:

 

1. αν ισχύει για το παραπάνω κινητό η 2ετής ευρωπαϊκή εγγύηση

2. αν το επίσημο σέρβις της εταιρείας σας ή οι εξουσιοδοτημένοι από την εταιρεία σας επισκευαστές αναλαμβάνουν την επισκευή του, χωρίς κόστος εντός της εγγύησης ή με κόστος εκτός της εγγύησης.

3. αν δεν ισχύει κάτι από τα δύο παραπάνω, θα μπορούσατε παρακαλώ να με ενημερώσετε για το που θα πρέπει να αποτανθώ σε περίπτωση βλάβης της συσκευής.

 

Παρακαλώ για για τις ενέργειες σας."

 

Όταν, και αν, μου απαντήσουν θα σας μεταφέρω την απάντηση τους...

Δημήτρης

Sony Xperia Z3+ - Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Είστε σίγουροι ότι το δίκαρτο εισάγεται επίσημα στην Ευρώπη; Γιατί δεν υπάρχει σε κανένα ευρωπαϊκό amazon κατάστημα. Και αν δεν εισάγεται επίσημα στην Ευρώπη, είναι λογικό και αναμενόμενο να μην καλύπτεται από ευρωπαϊκή / ελληνική εγγύηση.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έστειλα το παρακάτω email και περιμένω απάντηση:

 

"Καλημέρα, είμαι κάτοχος ενός Sony Xperia Z3+ με imei *************** το οποίο έχω αγοράσει από το tokinito.gr στις 8/3/2016. Δεδομένου αφενός ότι η εν λόγο επιχείρηση, tokinito.gr, δεν ανήκει στο επίσημο δίκτυο μεταπωλητών της εταιρείας σας και αφετέρου ότι το εν λόγο κινητό τηλέφωνο, Sony Xperia Z3+, δεν είναι στην λίστα των κινητών τηλεφώνων που εισάγει η εταιρεία σας, θα ήθελα παρακαλώ να με ενημερώσετε:

 

1. αν ισχύει για το παραπάνω κινητό η 2ετής ευρωπαϊκή εγγύηση

2. αν το επίσημο σέρβις της εταιρείας σας ή οι εξουσιοδοτημένοι από την εταιρεία σας επισκευαστές αναλαμβάνουν την επισκευή του, χωρίς κόστος εντός της εγγύησης ή με κόστος εκτός της εγγύησης.

3. αν δεν ισχύει κάτι από τα δύο παραπάνω, θα μπορούσατε παρακαλώ να με ενημερώσετε για το που θα πρέπει να αποτανθώ σε περίπτωση βλάβης της συσκευής.

 

Παρακαλώ για για τις ενέργειες σας."

 

Όταν, και αν, μου απαντήσουν θα σας μεταφέρω την απάντηση τους...

 

το Z3+ καλυπτεται ... το dual δεν καλυπτεται ... ελεεϊνο για μενα

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
το Z3+ καλυπτεται ... το dual δεν καλυπτεται ... ελεεϊνο για μενα

 

Αν ισχύει αυτό που αναφέρω ακριβώς από πάνω... που το είδες το ελεεινό;

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια το dual ερχεται ευρωπη από διαφορους εισαγωγεις και όχι από την sony,θα τα βαλουμε τωρα με την sony που δεν μας το καλυπτει η

με ολους αυτους που τα εισαγουν και δεν είναι ξεκάθαροι?

Ακομη και με τον εαυτο μας να τα βαλουμε που δεν προσεχουμε καποιες λεπτομέρειες,αλλα η sony είναι ξεκαθαρη το ταδε μοντελο δεν ερχεται ευρωπη τελος.....

sks13 :alien:
Link to comment
Share on other sites

Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Στη σελίδα της Sony Hellas με τα κινητά που έχει προς διάθεση δεν υπάρχει ούτε το Ζ3+ ούτε το Ζ3+ dual. Στη σελίδα της υποστήριξης υπάρχουν και τα δύο. Ας περιμένουμε την απάντηση για να το Ζ3+ και αν είναι θετική, οι ενδιαφερόμενοι για το dual ας ακολουθήσουν τον ίδιο τρόπο για να ενημερωθούν.

Δημήτρης

Sony Xperia Z3+ - Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Link to comment
Share on other sites

Δεν βιαζομαστε καθολου,ξερουμε χρονια την στρατηγικη της sony.

Η σελιδα υποστήριξης είναι η global και γι'αυτο εχει ολες τις συσκευες.

Εφόσον δεν υπαρχει firmware για ευρωπη δεν εισάγεται οποτε δεν υπαρχει εγγυηση.....

Σου ευχομαι καλη τυχη:):):)

Αυτά οσον εχει να κανει με το dual,το μονοκαρτο εχει κανονικα εγγυηση.

Edited by sks13sakis
sks13 :alien:
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις περί ρουτ κλπ :cool:

 

Θαρρώ ότι δεν είναι μονάχα η ιδέα μου ότι όταν είναι στην διπλή επιλογή (μιλάμε για το dual πάντα ε!) ρουφάει την μπαταρία η κεραία...

 

Εδώ μερικά στιγμιότυπα:

 

2 sim :O:O

93d4e82.png

92b6889.png

927855c.png

935cd1c.png

 

 

 

1 sim :O

8e3f1a4.png

9009529.png

90badbd.png

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύει αυτό που αναφέρω ακριβώς από πάνω... που το είδες το ελεεινό;

 

ελε"ινο το λεω γιατι με αυτη τη τακτικη αποκλειουν ολοκληρες ομαδες χρηστων που πολυ απλα θελουν υψηλες επιδοσεις σε συνδιασμο με τις δυο καρτες

 

μιλαμε για πολλα χρηματα φυσικα

 

τεσπα οτι νομιζουν ας κανουν

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα , αφού πήρα την απάντηση από τη Sony. Τα πράγματα δεν είναι καλά και υπάρχουν πολλά τερτίπια που δεν γνωρίζουμε και δίνουν την άνεση στις μεγάλες εταιρείες να ελίσσονται...

 

" Αγαπητέ Κύριε ********,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia.

 

Σχετικά με το αίτημά σας, αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι το Sony Xperia Z3+ κινητό τηλέφωνο, δεν κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά και το Sony Xperia Z3+ κινητό σας τηλέφωνο με αριθμό IMEI: *************** προορίζεται για πώληση στην αγορά της Σουηδίας.

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι σύμφωνα με τους όρους εγγύησης: "Αν αγοράσατε το Προϊόν σε μια χώρα-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), στην Ελβετία ή την Τουρκία και το εν λόγω προϊόν προοριζόταν για πώληση στον ΕΟΧ, την Ελβετία ή την Τουρκία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σέρβις για το προϊόν σας σε οποιαδήποτε χώρα του ΕΟΧ, της Ελβετίας ή της Τουρκίας χρειαστεί, σύμφωνα με τις συνθήκες εγγύησης που ισχύουν στην εκάστοτε χώρα, εφόσον ένα πανομοιότυπο Προϊόν πωλείται στην εν λόγω χώρα/περιοχή από κάποιον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Sony. Για να μάθετε αν το Προϊόν σας πωλείται στη χώρα στην οποία βρίσκεστε, καλέστε το τοπικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών Sony. Λάβετε υπόψη σας ότι ορισμένες υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες παρά μόνο στη χώρα της αρχικής αγοράς. Αυτό ίσως οφείλεται, για παράδειγμα, στο ότι το Προϊόν σας έχει εσωτερικά ή εξωτερικά στοιχεία που διαφέρουν από τα αντίστοιχα μοντέλα που πωλούνται σε άλλες χώρες. Σημειώστε, επίσης, ότι σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να μην είναι δυνατή η επιδιόρθωση Προϊόντων με κλείδωμα SIM." Ως εκ τούτου, δεν παρέχεται τεχνική υποστήριξη απο τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα στην Ελλάδα.

Τέλος, εφόσον υπάρχει κάποιο ζήτημα με τη συσκευή θα θέλαμε να σας προτείνουμε να απευθυνθείτε στο σημείο πώλησης και να ενημερωθείτε για πιθανούς τρόπους εξυπηρέτησης.

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας http://www.sonymobile.com.

 

Σας ενημερώνουμε ότι εάν δεν απαντήσετε εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συγκεκριμένου e-mail, το αίτημα σας αυτομάτως θα κλείσει. Για οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία με το τμήμα μας, θα πρέπει να αποσταλεί νέο αίτημα.

 

Μπορείτε μέσω της εφαρμογής Xperia™ Diagnostics, να ελέγξετε την ορθή λειτουργία της Sony Xperia συσκευής σας. Συνδεθείτε τώρα στην υπηρεσία Google Play και εγκαταστήστε την στο κινητό σας Sony Xperia εντελώς δωρεάν!

 

 

Με εκτίμηση,

 

Κωνσταντίνος Κουζήγιαννης

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia

 

http://www.sonymobile.com

Email: xperia.gr@support.sonymobile.com

Τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό)"

Δημήτρης

Sony Xperia Z3+ - Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έστειλα το παρακάτω email στο tokinito.gr την εταιρεία από όπου αγόρασα το κινητό:

 

"Μετά από την πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, σχετικά με ερώτηση μου προς εσάς όσων αφορά την εγγύηση της συσκευής Sony Xperia Z3+ (imei ***************), την οποία αγόρασα από το κατάστημα σας στις 8/3/2016, με ενημερώσατε ότι η 2ετή εγγύηση της Sony ισχύει κανονικά και αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα μπορώ κάλλιστα να αποτανθώ στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Sony Hellas για την αποκατάσταση της συσκευής στα πλαίσια της εγγύησης. Σας πληροφόρησα ότι είχα τηλεφωνική επικοινωνία με την Sony Hellas και μου είπαν ότι δεν καλύπτεται η εν λόγο συσκευή από την εγγύηση στην Ελλάδα και αυτό διότι δεν κυκλοφορεί επίσης το Z3+ από τη Sony Hellas στην Ελλάδα και ότι αν χρειαστεί να επισκευάσω την συσκευή να αποτανθώ στην εταιρία που μου την έχει πουλήσει, δηλαδή σε εσάς. Σας ενημέρωσα επίσης ότι σκοπεύω να κάνω το ερώτημα προς την Sony Hellas και γραπτώς, το οποίο έχω ήδη κάνει και σας παραθέτω την επίσημη απάντηση τους:

 

"Αγαπητέ Κύριε **********,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia.

 

Σχετικά με το αίτημά σας, αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι το Sony Xperia Z3+ κινητό τηλέφωνο, δεν κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά και το Sony Xperia Z3+ κινητό σας τηλέφωνο με αριθμό IMEI: *************** προορίζεται για πώληση στην αγορά της Σουηδίας.

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι σύμφωνα με τους όρους εγγύησης: "Αν αγοράσατε το Προϊόν σε μια χώρα-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ), στην Ελβετία ή την Τουρκία και το εν λόγω προϊόν προοριζόταν για πώληση στον ΕΟΧ, την Ελβετία ή την Τουρκία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σέρβις για το προϊόν σας σε οποιαδήποτε χώρα του ΕΟΧ, της Ελβετίας ή της Τουρκίας χρειαστεί, σύμφωνα με τις συνθήκες εγγύησης που ισχύουν στην εκάστοτε χώρα, εφόσον ένα πανομοιότυπο Προϊόν πωλείται στην εν λόγω χώρα/περιοχή από κάποιον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Sony. Για να μάθετε αν το Προϊόν σας πωλείται στη χώρα στην οποία βρίσκεστε, καλέστε το τοπικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών Sony. Λάβετε υπόψη σας ότι ορισμένες υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες παρά μόνο στη χώρα της αρχικής αγοράς. Αυτό ίσως οφείλεται, για παράδειγμα, στο ότι το Προϊόν σας έχει εσωτερικά ή εξωτερικά στοιχεία που διαφέρουν από τα αντίστοιχα μοντέλα που πωλούνται σε άλλες χώρες. Σημειώστε, επίσης, ότι σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να μην είναι δυνατή η επιδιόρθωση Προϊόντων με κλείδωμα SIM." Ως εκ τούτου, δεν παρέχεται τεχνική υποστήριξη απο τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα στην Ελλάδα.

Τέλος, εφόσον υπάρχει κάποιο ζήτημα με τη συσκευή θα θέλαμε να σας προτείνουμε να απευθυνθείτε στο σημείο πώλησης και να ενημερωθείτε για πιθανούς τρόπους εξυπηρέτησης.

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας http://www.sonymobile.com.

 

Σας ενημερώνουμε ότι εάν δεν απαντήσετε εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συγκεκριμένου e-mail, το αίτημα σας αυτομάτως θα κλείσει. Για οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία με το τμήμα μας, θα πρέπει να αποσταλεί νέο αίτημα.

 

Μπορείτε μέσω της εφαρμογής Xperia™ Diagnostics, να ελέγξετε την ορθή λειτουργία της Sony Xperia συσκευής σας. Συνδεθείτε τώρα στην υπηρεσία Google Play και εγκαταστήστε την στο κινητό σας Sony Xperia εντελώς δωρεάν!

 

 

Με εκτίμηση,

 

Κωνσταντίνος Κουζήγιαννης

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia

 

http://www.sonymobile.com

Email: xperia.gr@support.sonymobile.com

Τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό)"

Σύμφωνα με τα παραπάνω, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το τι πρέπει να πράξω αν χρειαστώ τεχνική κάλυψη και επισκευή της συσκευής εντός της 2ετούς εγγύησης.

 

Με εκτίμηση

************ Δημήτριος"

Δημήτρης

Sony Xperia Z3+ - Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Link to comment
Share on other sites

πωπωωωωωωωωωω

 

μπερδεμα μου φαινεται η υποθεση

 

αν το καταστημα απο το οποιο το αγορασες το εχει αγορασει απο σουηδια τοτε απο οτι καταλαβα θα πρεπει να παει εκει για επισκευη ή σε καποια αλλη ευρωπαϊκη χωρα που εισαγει το εν λογω κινητο

 

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ .............

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

και ελεγα να αγορασω το z3 + . μετα απο αυτο μενω με το xperia c4 αγορασμενο απο επισημο μεταπωλητη να εχω και το κεφαλι μου ησυχο μην μπλεξω με το servis της sony και αντε μετα βρες ακρη.κριμα ομως κακως δεν το καλυπτουν στο servis αφου το τηλεφωνο ειναι απο ευρωπη Edited by mpacardi
salonika city :thanks:
Link to comment
Share on other sites

Hello from Greece . During the past days i faced a situation that i could believe it could happen to a Corporation like Sony . As we all know Sony is a global Corporation and one of the biggest and resourceful companies with the technology produced by her staff. Here in Greece and all over Europe as i understood many different models - smartphones that are produced in the same facilities i guess , are NOT imported to my country or other European countries . Specifically speaking for DUAL SIM models as Z3+ DUAL (the smartphone i intended to buy , but not anymore ...) , Z5 DUAL , Z5 PREMIUM DUAL . During my discussion with service imformation staff in Sony Hellas (Greece) they imformed me that the smartphones mentioned above are not imported (officially) in Greece and as such , no warranty or official service can be offered . To me frankly speaking is absolutely rediculous . Fistly i cant understand the meaning of not importing devices that are suitable to a large amount of people and secondly even if not officially imported , why no warranty or service is offered . I think i said earlier that Sony is a global Corporation ... As of such im really disapponted of this matter . Additionally i must mention discutions taking place in "populated" sites as http://www.myphone.gr/ http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=114 where this , huge for me matter , is discussed . Thank you for reading my message and sorry for the length of it .

 

 

Αυτο εχω γραψει στο https://www.facebook.com/sonymobile/ ... μπορει να εχω κανει καποια λαθακια αλλα το νοημα μπορει να το καταλαβει και η κουτση Μαρια :)

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως θα απαντήσουν το ίδιο που απάντησε και η Sony Hellas.

Από τη στιγμή που δεν έχει έρθει επίσημα στη χώρα μας η Sony δεν έχει δώσει στο ελληνικό σέρβις τα απαραίτητα "εργαλεία - εκπαίδευση" για τυχόν επισκευές.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε τί θα απαντήσει το κατάστημα.

 

δείτε μια άλλη περίπτωση από το ποστ 250 και κάτω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=421936&page=17

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε εάν υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση του Z3+ εδώ στην Ελλάδα;

Επικοινώνησα με κατάστημα στο Skroutz και μου είπαν ότι έχει κανονικά εγγύηση 2 χρόνια αντιπροσωπίας, το Z3+ dual μου είπαν δεν έχει εγγύηση,

Ευχαριστώ.

Ας κάνουμε όλοι τον κόσμο λίγο καλύτερο!:)
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε εάν υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση του Z3+ εδώ στην Ελλάδα;

Επικοινώνησα με κατάστημα στο Skroutz και μου είπαν ότι έχει κανονικά εγγύηση 2 χρόνια αντιπροσωπίας, το Z3+ dual μου είπαν δεν έχει εγγύηση,

Ευχαριστώ.

 

τελικα για την Ελλαδα , δεν υποστηριζεται κανενα z3+ , ουτε dual ουτε απλο ...

 

σε παραπεμπουν στο καταστημα απο οπου το αγορασες ή στην Ευρωπαϊκη χωρα για την οποια προοριζοταν αν εχω καταλαβει καλα

23503.jpg

Ψαχνω ΚΟΜΙΚΣ Disney

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα μιας και έχω απάντηση από το tokinito.gr:

 

"Αξιότιμε Κ. ********* Δημήτρη,

 

Σχετικά με το πρόσφατo ερώτημα σας για την αγορά της συσκευής από την εταιρεία μας, Ζ3+ (Plus), και την κάλυψη αυτής από εξουσιοδοτημένο service αντιπροσωπείας, έχουμε να σας κοινοποιήσουμε τα εξής με βάση και τις αρχές και την πολιτική μας στην Ελληνική αγορά.

 

Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής σας, που δεν είναι υπαιτιότητα δική σας, και όπως αυτή την ορίζει ο κατασκευαστής , δεσμευόμαστε να παραλάβουμε την συσκευή σας και να την προωθήσουμε εμείς σε εξουσιοδοτημένο service της Sony μέσα στα 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς αυτής όπως αυτή εμφανίζεται στην απόδειξη της.

 

Οι όροι και οι κανόνες καθώς και η πολιτική για την παραπάνω ενέργεια ως προς τον έλεγχο, το service της συσκευής και πιθανά κόστη ορίζονται καθαρά από την κατασκευάστρια εταιρεία και όχι από την δική μας.

 

Εναλλακτικά και εφόσον η παραπάνω δέσεμευση μας δεν σας ικανοποιεί ή δεν σας παρέχει την διασφάλιση που θα θέλατε, είμαστε διατεθειμένοι να προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας στο ακέραιο εφόσον μας επιστρέψετε άμεσα πίσω την συσκευή μαζί με το κουτί της και όλα τα παρελκόμενα της.

 

Σε κάθε περίπτωση είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση.

 

Με εκτίμηση,

Dimitrios Georgoulas

Marketing Manager

tokinito.gr

https://www.linkedin.com/in/georgoulas"

 

Θεωρώ ότι η απάντηση του καταστήματος με καλύπτει απόλυτα. Έχω την επιλογή αν θέλω να το επιστρέψω, λαμβάνοντας πίσω τα χρήματα που δαπάνησα ή να το κρατήσω και να αναλάβει το κατάστημα να κάνει αυτό, που κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της Sony, μόνο και μόνο, για την διατήρησή του πρεστίζ του ονόματος SONY. Επιλέγω λοιπό να το κρατήσω, κρατώντας επίσης και το παραπάνω email ως απόδειξη της πρόθεσης τους να με καλύψουν. Δεν θα μπω στη διαδικασία να το επιστρέψω γιατί είμαι ικανοποιημένος από τη συσκευή αυτή. Άλλωστε στον ενάμιση μήνα που την έχω περίπου στα χέρια πιστεύω ότι οποιαδήποτε "παιδική ασθένεια" θα έπρεπε να την έχει βγάλει ήδη. Προτείνω σε όσους έχουν την ίδια συσκευή, Ζ3+, να κάνουν το ίδιο για να έχουν κάλυψη εγγύησης.

Δημήτρης

Sony Xperia Z3+ - Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

Link to comment
Share on other sites

Έχω την επιλογή αν θέλω να το επιστρέψω, λαμβάνοντας πίσω τα χρήματα που δαπάνησα ή να το κρατήσω και να αναλάβει το κατάστημα να κάνει αυτό, που κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της Sony, μόνο και μόνο, για την διατήρησή του πρεστίζ του ονόματος SONY.

 

Aν και δεν είναι εδώ το συγκεκριμένο νήμα για τέτοιες συζητήσεις, φαντάζομαι ότι αν επέστρεφες τη συσκευή αυτοί θα την ξανασυσκεύαζαν και θα την πουλούσαν σαν καινούρια ενώ ο (εκάστοτε) χρήστης την έχει χρησιμοποιήσει ακόμα και έναν ολόκληρο μήνα!

Εκτός και αν... τις πετάνε αυτές τις συσκευές ή τις επιστρέφουν στη Sony και αυτή τους δίνει άλλες καινούριες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για μερικούς που σκέφτονται να αγοράσουν τη συσκευή και "το σκέφτονται", έχετε να πείτε τίποτα καλό να μας ψήσετε;;;:D
When the going gets tough,the tough get going...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Xperia Z3+ / Z3+ Dual (Z3 Plus)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...