Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν κατάλαβα καλά ο φίλος το αγόρασε απευθείας από το coolicool με Paypal τον Νοέμβριο, άρα δεν έχει καμία σχέση με το Ebay και τις καλύψεις του.

Τέλος οι 180 μέρες που πλέον καλύπτει το Paypal ισχύουν για αγορές μετά τις 7/1/2015 και όχι πριν όπου ίσχυαν οι 45 μέρες...

Link to comment
Share on other sites

Επιτελους ηρθε κι εμενα η κανονικη πλεον συσκευη Umi Zero.Εστειλα στις 17 Δεκεμβρη την Beta συσκευη πισω στο Antelife για αντικατασταση.

Φιλικοτατοι και ουσιαστικοι με καθημερινη επικοινωνια μεσω email,δεν μου καναν κονξες και ιδιοτροπιες,μου συμπεριφερθηκαν αψογα και εισακουσαν ολες μου τις επιθυμιες και ανησυχιες αναφορικα με την συσκευη και ολα οσα γινοταν εκεινο τον καιρο.

Μεχρι να φτασει στα χερια τους η Beta συσκευη, ειχε τελειωσει και το στοκ των αμαρτωλων παρτιδων με τα 1002 κουσουρια.

Η συσκευη που μου στειλαν εχει ημερομηνια παραγωγης 30/1. :cool:

Το Antelife αφου περιμενε καιρο για στοκ, με το που τους ηρθαν οι συσκευες 31/1 μου στειλε την δικη μου κατεθειαν με προτεραιοτητα. :)

3/2 ηταν στην NL Post και εφτασε στα χερια μου σε 9 μολις μερες στις 12/2 ....!!!!!!! :X

Απιστευτος χρονος!To Antelife για μενα απο πλευρας aftersale support ειναι εγγυηση! :up:

Link to comment
Share on other sites

μεχρι στιγμης αυτη ειναι η λιστα, κινεζικα καταστηματα και εγγυηση μετα την αγορα

πρεπει να εχουμε μια στατιστικη λιστα με το after sales των καταστηματων γιατι ετσι θα ξερουν οι επομενοι αγοραστες πιο να προτιμήσουν και πιο οχι αν θελουν να εχουν καλη εγγυηση οπως την θελουν. Ετσι αν εχετε καποιο γνωστο που ειχε προβλημα με το κινητο του , tablet ή οτιδηποτε αγορασμενο απο κινεζικο καταστημα να κανει ποστ εδω να καταγραψουμε αν λυθηκε το προβλημα του ή οχι ετσι να ωστε να ξερουν οι επομενοι.

και επισης τα ιδια τα καταστηματα οταν δουν οτι κραταμε ενα στατιστικο θα καλυτερεψουν τις υπηρεσιες τους αν θελουν να κρατησουν τους πελατες τους.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστος ,αυτος ειναι ο μονος τροπος για να πιεστουν τα καταστηματα να ειναι σοβαροτερα στο θεμα after sale.

Μπραβο φιλε.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο και καλα ειναι να μπει καπου,ωστε να το βλεπουν ολοι για να το επεξεργαζονται.

 

βασικα με αυτο το σκοπο ξεκινησε αυτο το νημα , αλλα καπου το χασαμε

Link to comment
Share on other sites

Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με την εγγύηση που χρειάστηκα από το minideal. Λοιπών γύρω στις 20 Νοεμβρίου παραλαμβάνω το κινητό (lenovo vibe z k910) που παρήγγειλα από minideal στις 29 Οκτωβρίου. Το κινητό ήρθε εντάξει αλλά παρουσίασε πρόβλημα μετά από 1 μήνα χρήσης στην κάμερα. Η κάμερα δεν μπορούσε να κάνει φοκους σε μακρινά αντικείμενα. Έκανε ένα περίεργο δυνατό τριξημο και οι φωτογραφίες ήταν θολες. Στέλνω mail στο minideal με βίντεο και φωτογραφίες και μου λένε να το γυρίσω πίσω. Το στέλνω λοιπών στις 19 Δεκεμβρίου με κόστος 9.20. Το παρέλαβαν στις 8 Ιανουαρίου και μετά από 10 ημέρες μου στέλνουν mail για να το φτιάξουν πρέπει να πληρώσω 15 δολάρια. Μετά από τα σχετικά mail ότι γιατί να πληρώσω αφού έχει εγγύηση κτλ δίνω τα χρήματα καθώς βιαζομουν την επισκευή και την επιστροφή του. Το στείλανε 3 Φεβρουαρίου με δικά τους έξοδα, το παρέλαβα χθες 26 Φεβρουαρίου. Το κινητό το παρέλαβα σκέτο σε φυσαλίδες μαζί με μια ζελατίνα δώρο χαρτονακια και τα σχετικά για προστασία. Επίσης είχε μέσα και μια κάρτα εγγύηση με γνησιοτητα πάνω και ένα βιβλιαράκι εγγύησης όλα στα κινέζικα. Το κακό είναι ότι τι κινητό άνοιξε κατά την μεταφορά αλλά από ότι είδα δούλευε για 6 μέρες και είχε χάσει 4% μπαταρία. Ακόμα είχε πάνω και πίσω αυτοκόλλητα σαν να ήταν καινούργιο. Όλα καλά πλέον και δουλεύει άψογα. Το πρόβλημα μου λύθηκε και σε γρήγορο χρονικό διάστημα κάνοντας 2 μήνες και 10 μέρες για να το έχω στα χέρια μου έτοιμο φτιαγμένο αλλά δεν έχω μένει ευχαριστημένος με την πολιτική να πρέπει να πληρώσεις για την επισκευή. Edited by P_papadis
Link to comment
Share on other sites

Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με την εγγύηση που χρειάστηκα από το minideal. Λοιπών γύρω στις 20 Νοεμβρίου παραλαμβάνω το κινητό (lenovo vibe z k910) που παρήγγειλα από minideal στις 29 Οκτωβρίου. Το κινητό ήρθε εντάξει αλλά παρουσίασε πρόβλημα μετά από 1 μήνα χρήσης στην κάμερα. Η κάμερα δεν μπορούσε να κάνει φοκους σε μακρινά αντικείμενα. Έκανε ένα περίεργο δυνατό τριξημο και οι φωτογραφίες ήταν θολες. Στέλνω mail στο minideal με βίντεο και φωτογραφίες και μου λένε να το γυρίσω πίσω. Το στέλνω λοιπών στις 19 Δεκεμβρίου με κόστος 9.20. Το παρέλαβαν στις 8 Ιανουαρίου και μετά από 10 ημέρες μου στέλνουν mail για να το φτιάξουν πρέπει να πληρώσω 15 δολάρια. Μετά από τα σχετικά mail ότι γιατί να πληρώσω αφού έχει εγγύηση κτλ δίνω τα χρήματα καθώς βιαζομουν την επισκευή και την επιστροφή του. Το στείλανε 3 Φεβρουαρίου με δικά τους έξοδα, το παρέλαβα χθες 26 Φεβρουαρίου. Το κινητό το παρέλαβα σκέτο σε φυσαλίδες μαζί με μια ζελατίνα δώρο χαρτονακια και τα σχετικά για προστασία. Επίσης είχε μέσα και μια κάρτα εγγύηση με γνησιοτητα πάνω και ένα βιβλιαράκι εγγύησης όλα στα κινέζικα. Το κακό είναι ότι τι κινητό άνοιξε κατά την μεταφορά αλλά από ότι είδα δούλευε για 6 μέρες και είχε χάσει 4% μπαταρία. Ακόμα είχε πάνω και πίσω αυτοκόλλητα σαν να ήταν καινούργιο. Όλα καλά πλέον και δουλεύει άψογα. Το πρόβλημα μου λύθηκε και σε γρήγορο χρονικό διάστημα κάνοντας 2 μήνες και 10 μέρες για να το έχω στα χέρια μου έτοιμο φτιαγμένο αλλά δεν έχω μένει ευχαριστημένος με την πολιτική να πρέπει να πληρώσεις για την επισκευή.

χμ σε σημειώνω σαν "οχι δεν λυθηκε το προβλημα"? εφοσον ειχε εγγυηση δεν θα επρεπε να πληρωσεις τιποτα

Link to comment
Share on other sites

χμ σε σημειώνω σαν "οχι δεν λυθηκε το προβλημα"? εφοσον ειχε εγγυηση δεν θα επρεπε να πληρωσεις τιποτα

 

Το πρόβλημα μου λύθηκε αλλά μου ζήτησαν να πληρώσω. Τους είπα ότι δεν θα έπρεπε να πληρώσω καθώς έχει εγγύηση αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί το service είπε τους χρέωσε και έτσι περνάνε την χρέωση σε εμένα. Τους έδωσα τα χρήματα μόνο και μόνο επειδή ήταν λίγα και επειδή βιαζομουν για την επισκευή και επιστροφή του αλλά πλέων δεν ξανά αγοράζω από minideal.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μου λύθηκε αλλά μου ζήτησαν να πληρώσω. Τους είπα ότι δεν θα έπρεπε να πληρώσω καθώς έχει εγγύηση αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί το service είπε τους χρέωσε και έτσι περνάνε την χρέωση σε εμένα. Τους έδωσα τα χρήματα μόνο και μόνο επειδή ήταν λίγα και επειδή βιαζομουν για την επισκευή και επιστροφή του αλλά πλέων δεν ξανά αγοράζω από minideal.

 

Καλό θα ηταν να το αναδείξεις και στο του θέμα του minideal για να ξερει ο κοσμος τι τον περιμένει απο το συγκεκριμένο μαγαζι. Άκου εκει σε χρέωσαν γιατι το σερβις τους χρέωσε και αυτους! Ε ναι ρε φίλε λογικό ειναι να σε χρεώσει τζάμπα θα το έφτιαχναν?! Αλλα εσένα τι σε ένοιαζε αφου ηταν στην εγγύηση? απαράδεκτο το μαγαζι...

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ηταν να το αναδείξεις και στο του θέμα του minideal για να ξερει ο κοσμος τι τον περιμένει απο το συγκεκριμένο μαγαζι. Άκου εκει σε χρέωσαν γιατι το σερβις τους χρέωσε και αυτους! Ε ναι ρε φίλε λογικό ειναι να σε χρεώσει τζάμπα θα το έφτιαχναν?! Αλλα εσένα τι σε ένοιαζε αφου ηταν στην εγγύηση? απαράδεκτο το μαγαζι...

 

Εγώ περίμενα ότι θα μου ζητούσαν χρήματα καθώς σε αυτό το θέμα οι περισσότεροι πλήρωσαν κάτι είτε ανταλλακτικά είτε οτιδήποτε. Έχουν αλλάξει και τους όρους εγγύησης και δεν δίνουν διευκρινησεις για το τι και πως. Στο site τους γράφουν αυτό

Returns & Replacements

 

thanks for you to deal with Minideal.net ,if your products have problem,u can return to us,then we can change it for you or repair it,contact us so that we can give your return address

ΔΕΝ διευκρινιζουν τιποτα για το κόστος κτλ.

Το θέμα έχει λήξει απλά δεν ξανά αγοράζω από εκεί. Επειδή ήξερα την κατάσταση πως θα εξελιχθεί και δεν είχα μείνει και ευχαριστημένος κατά την παραγγελία μου πριν το στείλω άνοιξα λογαριασμό στο to2c και παράγγειλα από εκεί τα κινητά φίλων και συγγενων. Έχω δώσει πάνω από 800 ευρώ για τηλέφωνα. Αν ήταν σωστοί από την αρχή θα έκανα τις αγορές μου από εκεί και θα επερναν αυτοί τα χρήματα. Εάν δεν κερδίσεις την εμπιστοσύνη του καταναλωτή απλά τον χάνεις έτσι είναι. Όχι ότι το to2c είναι το καλύτερο απλά δεν έχω μείνει δυσαρεστημενος από αυτούς. Μόλις κάνουν και αυτοί τα δικά τους απλά πάω αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Απο το to2c προσωπικά έχω κακή εμπειρία και μια συσκευή150€ για πέταμα. Απο το πρώτοRMA τον Σεπτέμβριο και εμαίλ του τύπου αν φταίτε εσείς θα μας ξαναπληρώσετε και διάφορες Κινεζιές

Δευτερο RMA για το ίδιο πρόβλημα στην ίδια συσκευή τον Δεκεμβριο μόλις το παρέλαβα απο το πρώτοRMA πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Το ξαναστέλνω δεύτερη φορά και το ξαναπήρα στα χέρια μου 25 Φεβρουαρίου με εμφανή τα σημάδια αλλαγής της οθόνης έ λέω εντάξει τώρα κάτι αλλάξαν.Σε δυο μέρες πάλι το ίδιο πρόβλημα.ΜΕ έχουν πρίξει στο Dear: I am sorry :lol:

Link to comment
Share on other sites

Απο το to2c προσωπικά έχω κακή εμπειρία και μια συσκευή150€ για πέταμα. Απο το πρώτοRMA τον Σεπτέμβριο και εμαίλ του τύπου αν φταίτε εσείς θα μας ξαναπληρώσετε και διάφορες Κινεζιές

Δευτερο RMA για το ίδιο πρόβλημα στην ίδια συσκευή τον Δεκεμβριο μόλις το παρέλαβα απο το πρώτοRMA πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Το ξαναστέλνω δεύτερη φορά και το ξαναπήρα στα χέρια μου 25 Φεβρουαρίου με εμφανή τα σημάδια αλλαγής της οθόνης έ λέω εντάξει τώρα κάτι αλλάξαν.Σε δυο μέρες πάλι το ίδιο πρόβλημα.ΜΕ έχουν πρίξει στο Dear: I am sorry :lol:

 

Χαχαχαχα έλιωσα με το Dear I am sorry :-D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια χαρά, συγνώμη για το off topic αλλά δεν ξέρω που άλλου να ρωτήσω παρατηρώ οτι έχει διαγραφή η σελίδα του To2c.com απο το φόρουμ επειδή περιμένω RMA επισκευή και μια νέα αγορά από αυτό το μαγαζί εχω ανησυχήσει πάρα πολυ καθώς εκπίπτουν και οι μέρες αποστολής λογο της καθυστερησεις της πρωτοχρονιάς τους παρακαλώ όποιος γνωρίζει σχετικά με το θέμα κατι ας μας ενημερώσει.

Ευχαριστω

Xiaomi Mi10/128
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια χαρά, συγνώμη για το off topic αλλά δεν ξέρω που άλλου να ρωτήσω παρατηρώ οτι έχει διαγραφή η σελίδα του To2c.com απο το φόρουμ επειδή περιμένω RMA επισκευή και μια νέα αγορά από αυτό το μαγαζί εχω ανησυχήσει πάρα πολυ καθώς εκπίπτουν και οι μέρες αποστολής λογο της καθυστερησεις της πρωτοχρονιάς τους παρακαλώ όποιος γνωρίζει σχετικά με το θέμα κατι ας μας ενημερώσει.

Ευχαριστω

Πιθανοτατα αποχωρησε απο μονο του.Δεν διεγραφη.Συνεχιζεις πλεον τη συνομιλια μεσω Paypal και τσατ.Επειδη εφυγε δεν σταματησε να ειναι αξιοπιστο.Οπως και το b2cbuying.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε μου μάλλον έχεις δίκιο είδη έχω επικοινωνήσει μαζί του απο το πρωί και άμεσα πήρα απάντηση...
Xiaomi Mi10/128
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα και από μένα.

 

Το θέμα μου είναι απλό. Έστειλα ένα κινητό πίσω στην κίνα στα πλαίσια του 1 χρόνου εγγύησης από το minideal. Μου το έστειλαν μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ πίσω, αλλά δεν μου ήρθε η ειδοποίηση έγκαιρα απο τα ΕΛΤΑ επειδή έλειπα εκείνη την περίοδο από το σπίτι και έτσι, όταν πήγα να το παραλάβω από το ταχυδρομείο το είχαν ήδη στείλει ξανά πίσω (έπεσα σε κακή υπάλληλο κι όλας, όπως συνειδητοποίησα, καθώς τελικά βρισκόταν ακόμα Ελλάδα όταν πήγα να το ζητήσω, αλλά το ανακάλυψα εκ των υστέρων).

 

Επικοινώνησα με το minideal κτλ. και φαίνεται πως από 3/2/2015 βρίσκεται στη Σιγκαπούρη. Από κει και πέρα όμως τίποτα.. Ο υπεύθυνος του minideal μου έλεγε να περιμένω και θα το παραλάβουν, πέρασε 1,5 μήνας όμως και αρχίζει όλη η ιστορία να με νευριάζει και επίσης, δεν έχω το κινητό στα χέρια μου.

 

Τί κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις; Ξέρεις κανείς κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν και εγώ με την σειρά μου θα σας διηγηθώ την ιστορία μου με ένα πρόσφατο service που έστειλα το κινητό μου το οποίο είναι το Meizu Mx4.Το αγόρασα συγκεκριμένα από το b2cbuying το οποίο τελικά αποδείχθηκε ότι είναι από τα πιο εξυπηρετικά site πώλησης για εμένα.Αγόρασα το Mx4 περίπου τέλη του 2014 και μου ήρθε μέσα σε 23 μέρες.Το κινητό όταν το παρέλαβα ήταν πανέμορφο ότι καλύτερο είχα δοκιμάσει και δεν απογοητεύτηκα καθόλου για την επιλογή μου.Καθώς το είχα περίπου για 2-3 εβδομάδες και δούλευε τέλεια ξαφνικά παρουσίασε ένα πρόβλημα σχετικά με το homebutton που έχει και ενώ το πατούσα αντί να πάει στην αρχική οθόνη ήταν σαν να πατούσα το μέρος της οθόνης ακριβώς πάνω από το κουμπί στο οποίο μέρος είχα το εικονίδιο του browser με αποτέλεσμα δηλαδή όταν ήμουν στην αρχική σελίδα όταν πατούσα το homebutton να ανοίγει τον browser.Δεν μου το έκανε συνέχεια αλλά μερικές φορές έτσι στα ξαφνικά.Κατάλαβα ότι ήταν πρόβλημα στο digitizer της συσκευής αλλά βλέποντας teardown του κινητού στο ίντερνετ είδα ότι το κουμπί της συσκευής είναι κολλημένο πάνω στο digitizer και έτσι μου μπήκε η περιέργεια να ανοίξω το κινητό και εγώ(βλακεία μου βέβαια αλλά το έκανα) χωρίς όμως αποτέλεσμα στο να καταφέρω να το φτιάξω.Κατά την αποσυναρμολόγηση προξένησα κάποιες μικρές φθορές στο περιτύλιγμα της μπαταρίας του το οποίο ήταν σαν αλουμινόχαρτο και επίσης 2 βίδες καλυπτόντουσαν από αυτοκόλλητο οπότε αν άνοιγες το κινητό φαινόταν έτσι και αλλιώς ότι κάποιος το είχε παραβιάσει.Τράβηξα βίντεο με το πρόβλημα του κινητού και επικοινώνησα με το b2cbuying για να τους ενημερώσω για το πρόβλημα παίρνοντας την απόφαση ποια ότι έπρεπε να το στείλω πίσω για επισκευή ξέροντας ότι θα πληρώσω λόγω ότι το είχα παραβιάσει.Εκείνοι μου απάντησαν αμέσως λέγοντας να τους στείλω το link με το βίντεο που είχα ανεβάσει και αφού το είδαν μου έδωσαν στοιχεία για να το στείλω πίσω.Το έστειλα και το παρέλαβαν σε περίπου 20 μέρες.Το πήγαν στο επισκευαστικό κέντρο της meizu και από εκεί τους είπαν ότι λόγω ότι είχα παραβιαστεί θα έπρεπε να πληρώσω 35 δολάρια για την αλλαγή της μπαταρίας και ότι την οθόνη θα μου την φτιάξουν δωρεάν.Παραξενεύτηκα πάρα πολύ με αυτό και τους ρώτησα αν σίγουρα δεν θα χρεωθώ κάτι άλλο για την επισκευή.Μου είπαν όχι και έτσι εγώ τους πλήρωσα μέσα από το site τους τα 35 δολάρια που ήταν η χρέωση λέγοντας τους ότι όταν το παραλάβουν πίσω από την meizu να μου στείλουν link με βίντεο δείχνοντας το κινητό να δουλεύει χωρίς πρόβλημα καθώς και να μπουν στις ρυθμίσεις για να μου δείξουν το imei της συσκευής για να βεβαιωθώ ότι ήταν η δική μου.Όντως μου έστειλαν βίντεο που το κινητό δούλευε χωρίς πρόβλημα και έδειχνε μέσω imei ότι ήταν το δικό μου.Τους είπα να μου το στείλουν πίσω και μου το έστειλαν χωρίς έξοδα αποστολής βέβαια.Το παρέλαβα πριν 3 μέρες και έχω να πω ότι το κινητό δουλεύει πιο καλά και από πριν!!!!Από ότι είδα μου μου άλλαξαν σχεδόν όλο το εξωτερικό του κινητού συμπεριλαμβανομένου της οθόνης ( και digitizer) μαζί με το αλουμινένιο πλαίσιο γύρω γύρω,καινούργια μπαταρία καθώς και το άσπρο κάλυμμα που είναι εσωτερικά στο πίσω μέρος του κινητού κάτω από το καπάκι της μπαταρίας.Αυτά σας τα λέω ότι αλλάχτηκαν γιατί σε όλα αυτά υπήρχαν φθορές (κάποιες γρατζουνιές στο γύρω πλαίσιο και στο digitizer σε ένα σημείο που είχε γίνει πριν του βάλω ζελατίνη προστασίας) και σε άλλα σημεία τα οποία τα είχα δει και σίγουρα τώρα 100% έχουν αλλαχθεί. Με λίγα λόγια μου έκαναν μετακίνηση τα "σωθικά" της δικής μου συσκευής σε ολοκαίνουργιο πλαίσιο.Και το καλύτερο είναι ότι στη ουσία δεν θα πλήρωνα τίποτα για αυτό αν δεν είχα παραβιάσει το κινητό.Πολύ καλό after sales service λοιπόν η meizu και τέρμα εξυπηρετικοί οι πωλητές από το b2cbuying.Το θέμα είναι ότι το κινητό φυσάει πάλι και εγώ είμαι πανευτυχής!! :D:D:D:D
Link to comment
Share on other sites

μιας και ζητήθηκε, ανεβάζω και εδώ την εμπειρία μου

ας παραθέσω και εγώ την ιστορία μου.

 

σε κάποια φάση τον φλεβάρη σταμάτησε να λειτουργεί η οθόνη από ένα cubot s200 που είχα αγοράσει από το gearbest.

άνοιξα ticket και την επόμενη ημέρα είχα απάντηση από το after sales support τους.

αφού ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είναι θέμα software αλλά φταίει η οθόνη, μου είπαν να το στείλω πίσω σε αυτούς.

μου εστειλαν μία φόρμα RMA που συμπλήρωσα, την διεύθυνση επιστροφής και γενικά οτιδήποτε χρειαζόμουν για να μην έχουμε θέματα με το εκεί τελωνείο.

 

το δέμα το έστειλα συστημένο με τα ΕΛΤΑ, έφτασε μέσα στη δικιά τους πρωτοχρονιά και περίμενα λίγο μέχρι να ανοίξουν και να το παραλάβουν.

Μόλις το παρέλαβαν μιλήσαμε και μου πρότειναν επιστροφή χρημάτων ή να στείλουν νέο κινητό.

Διάλεξα το δεύτερο, μου στείλαν tracking number μόλις το έστειλαν και όλα ΟΚ.

 

Δεν είχα άλλη εμπειρία με επιστροφές στην Κίνα, αλλά με την περίπτωση του GearBest όλα δούλεψαν ρολόι.

 

edit

ξέχασα να αναφέρω ότι τα χρήματα της επιστροφής στην Κίνα δεν δέχτηκε να τα καλύψει το GearBest (όπως είναι και λογικό άλλωστε), αλλά τα πήρα από το PayPal ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καλημερα στην παρεα

πηρα πριν 1.5 βδομαδα το Kingzone N3 plus και μου εκανε κατι κρασαρισματα "κολουσε η οθονη και μετα επανεκκίνηση" μιλησα με την Gearbest (το καταστημα που το αγόρασα) και μου εστειλαν ενα ε-μαιλ και λενε διευθύνσεις κλτπ και τονιζουν οχι φαστ κουριερ τωρα εγω απο που θα τους το στειλω πισω για την επισκευη (Flat Rate Shipping)

Ελτα? ή ?

οποιος ξερει θα με βοηθουσε πολυ να μ ελεγε :)

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στην παρεα

πηρα πριν 1.5 βδομαδα το Kingzone N3 plus και μου εκανε κατι κρασαρισματα "κολουσε η οθονη και μετα επανεκκίνηση" μιλησα με την Gearbest (το καταστημα που το αγόρασα) και μου εστειλαν ενα ε-μαιλ και λενε διευθύνσεις κλτπ και τονιζουν οχι φαστ κουριερ τωρα εγω απο που θα τους το στειλω πισω για την επισκευη (Flat Rate Shipping)

Ελτα? ή ?

οποιος ξερει θα με βοηθουσε πολυ να μ ελεγε :)

Ελτά συστημένο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα παιδιά. Δυστυχώς, δε γράφω για καλό λόγο.

 

Όσο πιο σύντομα η ιστορία μου.

Μετά από 8 μήνες έστειλα στην Κίνα το Νοέμβρη ένα κινητό για επισκευή βάσει της εγγύησης του minideal. Μάλιστα, τους είπα να με ειδοποιήσουν όταν το στείλουν Ελλάδα για να ελέγχω το tracking. Τελικά, το κινητό έφτασε Ελλάδα αρχές Δεκέμβρη, ωστόσο εγώ δεν ήμουν σπίτι και δεν είχα ενημερωθεί και με κανένα email. Έτσι, αρχές Ιανουαρίου που το έμαθα και το αναζήτηση, μου είπαν στα ΕΛΤΑ πως το έστειλαν πίσω.

 

Από δω και πέρα ξεκινάει το "κλάμα".

Το κινητό έφτασε 3 Φεβρουαρίου Σιγκαπούρη και ενώ από μέσα Γενάρη έστελνα mails και ενημέρωνα τί είχε συμβεί, ώστε να το επαναπροωθήσουν σε μένα (φυσικά θα πλήρωνα πλέον τα όποια έξοδα αποστολής). Από τότε ως και σήμερα όμως σήμερα, το minideal δηλώνει πως δε φταίει αυτό, η Singapore post πως είναι μεσολαβητής και η 4XP Express η οποία κάνει τις αποστολές, πως δεν το παρέλαβε από το Singapore post, όταν επέστρεψε. Κάνουν τους κινέζους με απλά λόγια. :p :worry:

 

Τους είπα για αποζημίωση και μου λένε πως λόγω του συστήματος με τα τελωνεία, είχαν δηλώσει.. κτλ κτλ. Ωστόσο, δεν ήταν αγορά, αλλά επισκευή οπότε ίσως ελπίζω πως μπορώ να βρω άκρη έτσι γιατί απλά το είχα στείλει για επισκευή και έφυγε δηλωμένο έτσι από Ελλάδα.

 

Το θέμα είναι.. Τί μπορώ να κάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας; Ξέρετε πώς πρέπει να κινηθώ;

 

Σας θερμοπαρακαλώ για βοήθεια. :(

Link to comment
Share on other sites

Ξερω απο αλλη περιπτωση οτι ειναι μεγαλο μανικι για τα κινεζομαγαζα να παρουν πισω ενα πακετο που εχει επιστραφει ,δεν ξερω ποιο ειναι το προβλημα αλλα σε εμενα (μετα την αποστολη καταλαβε οτι μου εστειλε λαθος μοντελο) ο κινεζος μου ειπε να το παραλαβω και οπως ειναι να το ξαναστειλω στην διευθηνση τους και πληρωσε και τα μεταφορικα και μου ειπε ευχαριστω χιλιες φορες.

 

Νομιζω οτι το καλυτερο ειναι να τους πιανεις στο ψηστηρι με μειλ συνεχεια και ζητα τους και το μειλ του μανατζερ.Φυσικα συνεχεια υπενθυμιση στο νημα τους εδω στο myphone.Με τσαμπουκα δεν θα κερδισεις τιποτα γιατι δεν εχεις πατημα οποτε μπουρου μπουρου μεχρι να βαρεθουν να σε βλεπουνε/ακουνε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα παιδιά. Δυστυχώς, δε γράφω για καλό λόγο.

 

Όσο πιο σύντομα η ιστορία μου.

Μετά από 8 μήνες έστειλα στην Κίνα το Νοέμβρη ένα κινητό για επισκευή βάσει της εγγύησης του minideal. Μάλιστα, τους είπα να με ειδοποιήσουν όταν το στείλουν Ελλάδα για να ελέγχω το tracking. Τελικά, το κινητό έφτασε Ελλάδα αρχές Δεκέμβρη, ωστόσο εγώ δεν ήμουν σπίτι και δεν είχα ενημερωθεί και με κανένα email. Έτσι, αρχές Ιανουαρίου που το έμαθα και το αναζήτηση, μου είπαν στα ΕΛΤΑ πως το έστειλαν πίσω.

 

Από δω και πέρα ξεκινάει το "κλάμα".

Το κινητό έφτασε 3 Φεβρουαρίου Σιγκαπούρη και ενώ από μέσα Γενάρη έστελνα mails και ενημέρωνα τί είχε συμβεί, ώστε να το επαναπροωθήσουν σε μένα (φυσικά θα πλήρωνα πλέον τα όποια έξοδα αποστολής). Από τότε ως και σήμερα όμως σήμερα, το minideal δηλώνει πως δε φταίει αυτό, η Singapore post πως είναι μεσολαβητής και η 4XP Express η οποία κάνει τις αποστολές, πως δεν το παρέλαβε από το Singapore post, όταν επέστρεψε. Κάνουν τους κινέζους με απλά λόγια. :p :worry:

 

Τους είπα για αποζημίωση και μου λένε πως λόγω του συστήματος με τα τελωνεία, είχαν δηλώσει.. κτλ κτλ. Ωστόσο, δεν ήταν αγορά, αλλά επισκευή οπότε ίσως ελπίζω πως μπορώ να βρω άκρη έτσι γιατί απλά το είχα στείλει για επισκευή και έφυγε δηλωμένο έτσι από Ελλάδα.

 

Το θέμα είναι.. Τί μπορώ να κάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας; Ξέρετε πώς πρέπει να κινηθώ;

 

Σας θερμοπαρακαλώ για βοήθεια. :(

 

Ξερω απο αλλη περιπτωση οτι ειναι μεγαλο μανικι για τα κινεζομαγαζα να παρουν πισω ενα πακετο που εχει επιστραφει ,δεν ξερω ποιο ειναι το προβλημα αλλα σε εμενα (μετα την αποστολη καταλαβε οτι μου εστειλε λαθος μοντελο) ο κινεζος μου ειπε να το παραλαβω και οπως ειναι να το ξαναστειλω στην διευθηνση τους και πληρωσε και τα μεταφορικα και μου ειπε ευχαριστω χιλιες φορες.

 

Νομιζω οτι το καλυτερο ειναι να τους πιανεις στο ψηστηρι με μειλ συνεχεια και ζητα τους και το μειλ του μανατζερ.Φυσικα συνεχεια υπενθυμιση στο νημα τους εδω στο myphone.Με τσαμπουκα δεν θα κερδισεις τιποτα γιατι δεν εχεις πατημα οποτε μπουρου μπουρου μεχρι να βαρεθουν να σε βλεπουνε/ακουνε.

 

Μάλιστα, κατάλαβα. Περίεργο, αλλά τουλάχιστον επιτέλους ξέρει κάτι σχετικό.

Ναι, η αλήθεια είναι πως ο τσαμπουκάς δεν είδα να πολυλειτουργεί όταν πήγα να τον ξεκινήσω έμμεσα, γιατί πολύ απλά λένε δεν είναι δικό τους θέμα. Τώρα ο μανατζερ δεν ξέρω ποιος θα είναι.. έχω μιλήσει με 4-5 διαφορετικούς και προς το παρόν δεν έχω βγάλει άκρη - απλά μου είπαν στο τελευταίο mail πως θα μπορούσαν να με αποζημιώσουν με την αναγραφόμενη τιμή δέματος. Ωστόσο, αυτό δεν είναι λύση δυστυχώς..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...