Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και η δική μου εμπειρία...

Μέχρι στιγμής ψώνιζα από minideal αλλά πλέον με απογοήτευσαν.

9/12/13 αγόρασα 2 Amoi a862w (φοβερή συσκευή παρεπιπτόντως).

Κάπου στα τέλη Νοεμβρίου 14 άρχισε κάτι κουλά Reset από μόνο του, μέχρι που έφτασε να μην μένει αναμένο για πάνω από 20 δευτερόλεπτα.

Τους στέλνω mail και η απάντηση τους ήταν ότι ναι μεν είναι εντός εγγύησης, αλλά άμα το στείλω πίσω, μέχρι να φτάσει θα έχει λήξει η εγγύηση.

Αντί δηλάδή να μας στηρίζουν που ψωνίζουμε από την άλλη άκρη του κόσμου, το χρησιμοποιούν πλέον ως δικαιολογία για να μην παρέχουν αυτά που υπόσχονται.

Με λίγα λόγια, τώρα που έριξαν τις εγγυήσεις στο 6μηνο, εφόσον θες ένα μήνα περιπου να έρθει το κινητό και άλλο τοσο να πάει πισω, ουσιαστικά πρέπει να σου χαλάσει στο 4μηνο για να ισχύει η εγγύηση. Τη στιγμή που το merimobiles ανέβασε τις εγγυήσεις στα 2 χρόνια για κάποια κινητά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λοιπόν, επέστρεψε το Onda 975i από Κίνα, σήμερα το πρωί! Για την ακρίβεια δεν επέστρεψε το ίδιο διορθωμένο αλλά μιά καινούργια ταμπλέτα, απλά χωρίς το κουτί της συσκευασίας.

 

Να ανακεφαλαιώσω: Τον Ιούλιο το παράλαβε η αδελφή μου, αλλά δεν το άνοιξε και περίμενε εμένα να γυρίσω να το δοκιμάσω. Ήταν προβληματικό, δεν διάβαζε τις κάρτες SD, αλλά είχε λήξει η προστασία του paypal, σκέφτηκα και το δίμηνο χωρίς τάμπλετ κι αποφάσισα να το κρατήσω έτσι. Τέλη Οκτώβρη όμως έκλεισε και δεν ξανάνοιξε, στην ουσία δεν φόρτιζε. Πήρα RMA από το Geekbuying και το ταχυδρόμησα σαν συστημένη επιστολή με κόστος 15 ευρώ. Εννοείται χωρίς συσκευασία-παρελκόμενα, μόνο καλά τυλιγμένο σε bubble. Τους έστειλα με μέιλ φωτό του πακέτου με όλα τα στοιχεία και το tracking number να φαίνεται καθαρά.

2 Νοέμβρη έφυγε από εδώ, 12 Νοέμβρη έφτασε στην Κίνα και 15 παράλαβε το service τους. Στα τέλη Νοέμβρη με ειδοποίησαν πως επισκευάστηκε από το εργοστάσιο και θα πέρναγε ποιοτικό έλεγχο από τεχνικό του Geek πριν το στείλουν. 29 Νοέμβρη μου έστειλαν το tracking από Singapore Post, 1 Δεκέμβρη φάνηκε να αναχωρεί από Κίνα. 15 Δεκέμβρη φάνηκε στο Ελ. Βενιζέλος.

Όπως είπα, σήμερα το έφερε ο ταχυδρόμος (μέσα στη βροχή ο άμοιρος!), μέσα στο κλασσικό σούπερ bubble του geek και χαρτόκουτο εξωτερικά. Ολοκαίνουργιο με τις ζελατίνες επάνω και μέχρι στιγμής χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, μου είχαν προσθέσει και ένα ανταπτοράκι ρεύματος.

 

Ομολογώ πως μ'αυτά που άκουγα για την υποστήριξη του geekbuying είχα πολύ χαμηλές προσδοκίες. Το αποτέλεσμα όμως ήταν ευχάριστη έκπληξη αφού μέσα σε ενάμιση μήνα μόνο μου ήρθε καινούργια ταμπλέτα, με μόνο κόστος το 15άρι των ταχυδρομικών. Από εμένα, thumbs up για την εξυπηρέτηση της Onda και του Geekbuying, αλλά και των ΕΛΤΑ. Εύχομαι όλοι να έχουν ανάλογη αντιμετώπιση.:up:

Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω την ιστορία μου με το to2c so far.

Παρέλαβα το Xiaomi Redmi Note 4G αρχές Νοέμβρη με προβληματική μπροστινή κάμερα. Αφού επικοινώνησα μαζί τους το στέλνω πίσω μέσα σε τρεις μέρες από την παραλαβή ως DOA με αίτηση για full refund. Σύμφωνα με το tracking number μου το κινητό παραλαμβάνεται στις 4/12 αλλά μέχρι και τις 14 υποστηρίζουν ότι δεν το έχουν παραλάβει και ότι είναι ακόμη στο ταχυδρομείο. Υπομονετικά περιμένω ως που τη Δευτέρα 15/12 μου λένε ότι το παραλάβανε και πως πλέον το στείλανε στο εργοστάσιο :blink: Έχοντας ακόμη την κάλυψη του Paypal άνοιξα dispute οπού τους λέω αφού παραλάβατε και διαπιστώσατε το πρόβλημα θα πρέπει να γίνουν refund τα χρήματα μου και πως το αν το στείλαν στο εργοστάσιο ή όχι δεν είναι δικό μου θέμα καθώς δεν με ενδιαφέρει το service αλλά το refund των χρημάτων μου.

Η απάντηση τους είναι ότι το στείλαν στο εργοστάσιο όσο πιο γρήγορα μπορούσαν :blink:

Πλέον θα προχωρήσω σε claim αφού δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί τους καθώς καθυστερούν με κάθε τρόπο και οι απαντήσεις τους είναι αόριστες τουλάχιστον..

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρία από το pandawill, στέλνω ένα mail και τους ρωτάω αν έχουν ακουστικό για το h9500 μου για να το αγοράσω και την επόμενη μέρα μου απάντησαν ότι δεν έχουν άλλα αν θέλω να μου δώσουν κουπόνι 8$ ή να μου επιστρέψουν τα 8$ για αγορά από εδώ hands free.

Το ακουστικό δεν ακούω καλά μετά από πέσιμο και φαίνεται.

Μπορώ να πω ότι η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή

Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω την ιστορία μου με το to2c so far.

Παρέλαβα το Xiaomi Redmi Note 4G αρχές Νοέμβρη με προβληματική μπροστινή κάμερα. Αφού επικοινώνησα μαζί τους το στέλνω πίσω μέσα σε τρεις μέρες από την παραλαβή ως DOA με αίτηση για full refund. Σύμφωνα με το tracking number μου το κινητό παραλαμβάνεται στις 4/12 αλλά μέχρι και τις 14 υποστηρίζουν ότι δεν το έχουν παραλάβει και ότι είναι ακόμη στο ταχυδρομείο. Υπομονετικά περιμένω ως που τη Δευτέρα 15/12 μου λένε ότι το παραλάβανε και πως πλέον το στείλανε στο εργοστάσιο :blink: Έχοντας ακόμη την κάλυψη του Paypal άνοιξα dispute οπού τους λέω αφού παραλάβατε και διαπιστώσατε το πρόβλημα θα πρέπει να γίνουν refund τα χρήματα μου και πως το αν το στείλαν στο εργοστάσιο ή όχι δεν είναι δικό μου θέμα καθώς δεν με ενδιαφέρει το service αλλά το refund των χρημάτων μου.

Η απάντηση τους είναι ότι το στείλαν στο εργοστάσιο όσο πιο γρήγορα μπορούσαν :blink:

Πλέον θα προχωρήσω σε claim αφού δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί τους καθώς καθυστερούν με κάθε τρόπο και οι απαντήσεις τους είναι αόριστες τουλάχιστον..

Δυστυχώς για να σου κάνουν refund θα πρέπει να δώσει το οκ το εργοστάσιο .

Το οκ από το εργοστάσιο έχει να κάνει με την κατάσταση του προϊόντος.

Αν δηλαδή είναι όπως ακριβώς έχει σταλεί ( δηλαδή καθόλου χρησιμοποιημένο )

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για να σου κάνουν refund θα πρέπει να δώσει το οκ το εργοστάσιο .

Το οκ από το εργοστάσιο έχει να κάνει με την κατάσταση του προϊόντος.

Αν δηλαδή είναι όπως ακριβώς έχει σταλεί ( δηλαδή καθόλου χρησιμοποιημένο )

 

Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Το DOA μου το δίνει το εργοστάσιο ή το κατάστημα; Από την στιγμή που έχω κάνει μια συναλλαγή με κάποιο κατάστημα περιμένω να έχουν κάποιο υποτυπώδες τεχνικό τμήμα το οποίο διαπιστώνει τη βλάβη και πιστώνει τα λεφτά. Από εκεί και πέρα είναι δικό τους θέμα πως θα διαχειριστούν το τηλέφωνο.

Όπως και να έχει έκανα claim το οποίο βγήκε in my favor και τώρα περιμένω να επαληθεύσουν και την επιστροφή για να γίνει το refund.

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια παιδια, ειχε προβλημα hardware το κινητο και το εστειλα πισω μετα απο πολλες ωρες επικοινωνιας μαζι τους.

Το μαγαζι το 2toc (πραγματικα απαραδεκτη επικοινωνια, δεν καταλαβαιναν, μιλουσα με τον ενα και μου εδιναν τον αλλο ενω ειχαμε μιλησει 5 λεπτα και μετα επρεπε να τα ξαναγραψω, την μια μερα ελεγαν θα μου στειλουν καινουργιο, μετα ελεγαν θα το στειλουν στο εργοστασιο για επισκευη κλπ)

Το κινητο λοιπον εχει φθασει κινα βασει του tracking και αναμενω να το παραλαβουν.

Πριν λιγο επικοινωνια μαζι τους:

Jeany 12:24:05

hi

 

I 12:24:27

hi, i have sent my phone back, can you check if you received it?

 

Jeany 12:24:53

Dear,what can i HELP YOU?

 

Jeany 12:25:17

Dear,what's your order number?

 

I 12:25:58

100032751

 

Jeany 12:26:32

I'll check

 

Jeany 12:26:32

a moment please ]

 

Jeany 12:27:32

is there anything i can do for you?

 

I 12:30:36

hi, i have sent my phone back, can you check if you received it?

 

Jeany 12:30:57

Dear,we don't receive your package

 

I 12:31:07

when will you receive it?

 

Jeany 12:31:50

when we receive it we'll send it to factory we'll send it to factory to test asap

 

Jeany 12:32:13

when we receive it we'll send email to you

 

I 12:32:41

no, when you receive it, you will send me a new one, that is what we agreed

 

Jeany 12:33:51

Dear,when we receive it,and confirm the problem,we'll do like our promised

 

Jeany 12:33:51

don't worry about it

 

I 12:34:23

i am worried, cause i don't trust you... you caused me lots of problems all this time

 

I 12:34:36

also i see that you received the package

 

I 12:34:40

look here

 

I 12:34:44

http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp

 

Jeany 12:35:53

could you please tell me your track number,that you send it back to us?

 

I 12:36:34

RE033256278GR

 

Jeany 12:36:41

sometimes the post office have received it but they don't send it on our hand

 

I 12:36:59

check it now

 

Jeany 12:37:01

could you please wait a couple of days?

 

I 12:37:27

check now my tracking number please

 

I 12:37:37

it says final delivery

 

Jeany 12:39:25

yes,I have checked ,the information

 

I 12:39:49

if you didn't receive it, thay will send it back to me... do you know that?

 

Jeany 12:40:56

Dear,the post office will send it to us soon

 

I 12:41:24

why didn't you receive it, since there were two deliveries madE?

 

Jeany 12:41:34

in our country they will don't send it back,as long as they can find the address

 

I 12:41:48

why didn't you receive it, since there were two deliveries madE?

 

Jeany 12:43:25

the post office don't send it to us yet

 

Jeany 12:43:25

sorry,

 

Jeany 12:43:25

we'll contact they

 

I 12:45:21

i think you are good professionals, but i have no phone for 2 months, and this caused lots of trouble. i hope that you will receive it in a few days and you will send me a new one as we agreed. If we don't solve this problem, i am a member of myphone.gr, and i won't say the best words for you! I hope that you can understand me!

 

Jeany 12:46:28

Dear friend,we'll contact the post office asap,and when we receive it and confirm the problem,we'll do like we promised

 

I 12:49:07

i hope so! Kind regards, have a nice day!

 

------------------------

ευελπιστω να εχει αισιο τελος ολο αυτο!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.Θα σας πω κι εγω την ιστορια μου η οποια δεν λυθηκε εν μερη.Τον περασμενο Ιουλιο αγορασα και εγω απο το καταστημα Merimobiles ενα Kingzone Κ1 turbo.Προς τα τελη του περασμενο Σεπτεμβριου μου εβγαλε προβλημαστην καμερα ξαφνικα.Επικοινωνησα μαζι τους και μου ειπα να το στειλω πισω.Μετα απο 2,5 μηνες αναμονη το παρελαβα σημερα πισω.Ολα ενταξει με την καμερα αλλα μου ειχαν βγαλει off την υποδοχη της μιας σιμ.Δεν το συνεχισα το θεμα γιατι και σε επικοινωνια ειναι χαλια.Απορω γιατι το εχουν το livechat στο site τους.Στελνεις ενα mail και απαντανε με απο τρεις μερες.Στην τελικη δεν ξαναγοραζω απο το συγκεκριμενο καταστημα.
Link to comment
Share on other sites

Κινητό από Vickmall που παρέλαβα με ελλάτωμα, επεστράφηκε πίσω και 3-4 μέρες αφού το παρέλαβαν, στείλαν αντικαταστάτη χωρίς να χρειαστεί να πιέσω κατάσταση ή να γίνει κάποιο θέμα. Με ρώτησαν αν ήθελα refund, αλλά είχε ανέβει το δολλάριο στο μεταξύ και θα έχανα περίπου 6 δολλάρια, οπότε προτίμησα να ξαναπάρω κινητό. Μιά μικρή διαφορά που είχε το παλιό με το νέο κινητό, την καλύψανε στέλνοντας κάρτα μνήμης 8GB.

 

Οπότε, σε διαδικασίες DOA, άψογοι οι κινέζοι του Vickmall.

Link to comment
Share on other sites

plz HELP !!! :(

 

Γνωρίζει κανείς να με ενημερώσει τι courier ( το πιο φθηνό ) να χρησιμοποιήσω για να στείλω μία συσκευή στην KINA στην VickMall.com

Edited by zakailiou
Link to comment
Share on other sites

plz HELP !!! :(

 

Γνωρίζει κανείς να με ενημερώσει τι courier ( το πιο φθηνό ) να χρησιμοποιήσω για να στείλω μία συσκευή στην KINA στην VickMall.com

 

Mε ΕΛΤΑ συστημένο

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Mε ΕΛΤΑ συστημένο

 

Ευχαριστώ , γνωρίζουμε κόστος ... να χαρώ με τον Πρωτοχρονιάτικο μποναμά που μου έτυχε ???

 

Επίσης γνωρίζει κανείς από εμπειρία να μου πει εάν την επιστροφή θα την πληρώσω πάλι εγώ ? ή θα μπορώ να διεκδικήσω κάτι παραπάνω όπως free shipping ?

 

Η αρχική αγορά είχε γίνει Τέλος Σεπτεμβρίου .

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι μεχρι 0.5 κιλο ειναι 9.20 ευρω και τα πληρωνεις εσυ ,βεβαια ρωτας και το μαγαζι αν μπορει να καλυψει το ποσο αλλα δεν συνηθίζεται ,ειχε προβλημα ταν το παρελαβες ή εβγαλε κατι στην ποριεα?
Link to comment
Share on other sites

Στέλνεις σκέτο κινητό, χωρίς τίποτα εξτρά, ούτε κουτί, ούτε τίποτα άλλο, σε καλά τυλιγμένο φάκελο με φολίδες και θα βγει κάτω από 200 γραμμάρια, οπότε πληρώνεις 5.4€. Και δεν ζητάς τίποτα από τους κινέζους, θα το φτιάξουν και θα στο στείλουν πίσω χωρίς άλλα έξοδα δικά σου.
Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει ο asterisd θα το στειλεις.Μιλα με το μαγαζι μηπως δεν χρειαστει να στειλεις την μπαταρια (καθως σιγουρα εχουν) να γλιτωσεις βαρος,και στειλτο σαν συστημενο ωστε να χεις tracking number θα σου βγει κοντα στα 6 Ευρω.
Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Κινητό από Vickmall που παρέλαβα με ελλάτωμα, επεστράφηκε πίσω και 3-4 μέρες αφού το παρέλαβαν, στείλαν αντικαταστάτη χωρίς να χρειαστεί να πιέσω κατάσταση ή να γίνει κάποιο θέμα. Με ρώτησαν αν ήθελα refund, αλλά είχε ανέβει το δολλάριο στο μεταξύ και θα έχανα περίπου 6 δολλάρια, οπότε προτίμησα να ξαναπάρω κινητό. Μιά μικρή διαφορά που είχε το παλιό με το νέο κινητό, την καλύψανε στέλνοντας κάρτα μνήμης 8GB.

 

Οπότε, σε διαδικασίες DOA, άψογοι οι κινέζοι του Vickmall.

 

Επειδή θα χρειαστώ και εγώ ανάλογη διαδικασία στο vickmall (επιστροφή THL T6 PRO που ήρθε με προβληματικό touch screen και hardware keys), αναφέρεις σε παρακαλώ αν δέχτηκαν να πληρώσουν και την αποστολή από σένα εφόσον πρόκειται για DOA; Ή τελικά ακόμα και για DOA πληρώνουμε πάντα την αποστολή εμείς; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εκανα θέμα να σου πω την αλήθεια, ρωτά τους...

 

Δεν το δέχτηκαν, γι' αυτό ρωτάω. Εν πάση περιπτώσει, τουλάχιστον έχουν από ότι φαίνεται ένα στοιχειώδες after sales. Κάτι είναι και αυτό.

Καλή χρονιά! :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν το δέχτηκαν, γι' αυτό ρωτάω. Εν πάση περιπτώσει, τουλάχιστον έχουν από ότι φαίνεται ένα στοιχειώδες after sales. Κάτι είναι και αυτό.

Καλή χρονιά! :D

οταν ξεμπερδεψεις γραψε μας αν ολα πηγαν καλα

Link to comment
Share on other sites

καλή χρονια σε όλους με υγεία!λοιπόν να πω και εγώ τον πόνο μου!αγόρασα 1 inew από minideal!μετά από 4 μήνες που δούλευε μια χαρά μια μέρα δεν ξανά άνοιξε ποτε!και εδώ αρχίζουν τα ωραία! κλασικά μου είπαν να το στείλω για επισκευή!08.10.2014 φεύγει από τα χερια μου και 31.10.2014 το παραλαμβάνουν!από τότε έχω στείλει καμια 10 μηνύματα για το ποτε θα το πάρω και όλο μου λένε λίγο υπομονή και έχεις δίκιο!τώρα που γράφω το μήνυμα έχουμε 03.1.15 και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση!περιττό να πω ότι έχω αγοράσει άλλο κινητό για να κάνω την δουλειά μου!συμπέρασμα δικό μου είναι ότι δεν ξαναπαίρνω ούτε τσίχλες από την κίνα και πρέπει να είσαι μαζόχα για να μπλέξεις με τέτοιες διαδικασίες!προσωπική μου άποψη!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής. Έχω ανοίξει claim στο PayPal για full refund για κινητό που ήρθε DOA και πήγε πίσω εντός εφτά ημερών. Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα μου είπαν ότι επειδή στο πακέτο που έστειλα πίσω δεν υπάρχει μια κάρτα as που είχα πάρει ότι θα μου κάνουν partial refund αφαιρώντας το κόστος αυτής. Το θέμα είναι ότι μου λένε πως δεν γίνεται μέσω του claim που έχω κάνει και πως πρέπει να κλείσω πρώτα το dispute και μετά να κάνουν refund. Ισχύει αυτό? Αν κλείσω το dispute τότε δε με καλύπτει τίποτα. Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία παρακαλώ να βοηθήσει γιατί με έχουν τρελάνει δύο μήνες τώρα. ..
Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως και μπορούν να κάνουν partial! Μην κλείσεις τίποτε πριν παρεις τα χρήματα.-

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής. Έχω ανοίξει claim στο PayPal για full refund για κινητό που ήρθε DOA και πήγε πίσω εντός εφτά ημερών. Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα μου είπαν ότι επειδή στο πακέτο που έστειλα πίσω δεν υπάρχει μια κάρτα as που είχα πάρει ότι θα μου κάνουν partial refund αφαιρώντας το κόστος αυτής. Το θέμα είναι ότι μου λένε πως δεν γίνεται μέσω του claim που έχω κάνει και πως πρέπει να κλείσω πρώτα το dispute και μετά να κάνουν refund. Ισχύει αυτό? Αν κλείσω το dispute τότε δε με καλύπτει τίποτα. Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία παρακαλώ να βοηθήσει γιατί με έχουν τρελάνει δύο μήνες τώρα. ..

 

βασικά γράψε και αυτό στο paypal που σου είπαν και ζήτα για το λόγο αυτό full refund απο το paypal ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...