Jump to content

Πίνακας αποτελεσμάτων

  1. elkons

    elkons

    Members


    • Πόντοι

      627

    • Δημοσιεύσεις

      12.133


  2. cu2goup

    cu2goup

    Members


    • Πόντοι

      342

    • Δημοσιεύσεις

      2.734


  3. HEO

    HEO

    Members


    • Πόντοι

      320

    • Δημοσιεύσεις

      8.274


  4. VIPdriver

    VIPdriver

    Members


    • Πόντοι

      230

    • Δημοσιεύσεις

      6.764


Δημοφιλές περιεχόμενο

Showing content with the highest reputation since 25/06/2025 in Δημοσιέυσεις

  1. Ο φίλος έγινε ban, μαζί με όλα τα usernames που είχε ανοίξει κατά καιρούς. Οι διεγραμμένες κεραίες του ξαναμπήκαν στην database, θα εμφανιστούν και πάλι όταν τις επεξεργαστεί το σύστημα. Ευχαριστώ τους συν-φορουμίτες που επικοινώνησαν μαζί μου. Enjoy.
    13 points
  2. Το θέμα είναι ότι έχεις δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης μέσα σε 30 ημερολογιακές ημέρες από όταν μπουν σε ισχύ οι νέες χρεώσεις (30/03), δηλαδή μέχρι και 28/04. Θα σε συμβούλευα να ΜΗΝ το κάνεις γιατί είναι πολύ οριακά και επειδή καταγελία της σύμβασης είναι το αίτημα φορητότητας όταν αυτό παραλαμβάνεται από την COSMOTE, θα πρέπει αυτό να έχει φτάσει στην Cosmote μέχρι 28/04, που είναι πρακτικά αδύνατο. Δεν ειναι στο χέρι σου κιόλας αφού μεσολαβεί πρώτα ο νέος πάροχος και μετά η ΕΒΔΑΦ. Μπορεί να σου πει ο υπάλληλος COSMOTE ότι αφού πήρες τηλέφωνο μέχρι 28/04 και άνοιξες το αίτημα και απέστειλες και το email με την αίτηση/δικαιολογητικά εντός της προθεσμίας, είσαι καλυμμένος ΑΛΛΑ νομικά δεν είσαι. Γράφω όμως παρακάτω τη διαδικασία να υπάρχει, γιατί από αλλαγές χρεώσεων και αυξήσεις ελάχιστης ανανέωσης άλλο τίποτα οι πάροχοι. -== Το επίσημο ==- Οι συνδρομητές καρτοκινητής WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ & FROG που επηρεάζονται από τις ανωτέρω αλλαγές, έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους εντός 30 ημερών από τη θέση σε ισχύ των ανωτέρω τροποποιήσεων, υπό την προϋπόθεση ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται όχι νωρίτερα από την προηγούμενη ημέρα από την ημέρα ενεργοποίησης των ανωτέρω τροποποιήσεων. (αυτό δε σε αφορά, η ανακοίνωση βγήκε 27/02, οπότε όσοι άρχισαν την διαδικασία πριν την 30/03, πρέπει τα αποτελέσματα της καταγγελίας (= η αλλαγή παρόχου ή η κατάργηση του αριθμού) να εχει γίνει το νωρίτερο 29 Μαρτίου (και αργότερο εως 28 Απριλίου) Οι συνδρομητές που θα καταγγείλουν τη σύμβασή τους σύμφωνα με τα ανωτέρω, μπορούν να αιτηθούν την επιστροφή του χρηματικού τους υπολοίπου το οποίο θα τους επιστραφεί, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προβεί σε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου μέχρι την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας ανακοίνωσης (δλδ 27/02), εντός τριάντα (30) ημερών από την αίτησή τους. -== Η διαδικασία επίσημα ==- Για να είναι εφικτή η επιστροφή του ποσού που διαθέτετε στην καρτοκινητή σας 69xxxxxxxx, θα χρειαστεί να μας αναφέρετε το mail σας, ώστε να σας προωθήσουμε την αίτηση που θα συμπληρώσετε και επιπρόσθετα να αποστείλετε, εντός 7 ημερών, τα απαραίτητα δικαιολογητικά στον αριθμό fax 2102586446 ή στο email 13888@cosmote.gr με τίτλο στο Θέμα “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ, τον αριθμό του κινητού που θα μεταφερθεί σε άλλο πάροχο και το ονοματεπώνυμο του κατόχου'' (ζήτα τον Αριθμό Αιτήματος που θα ανοίξεις τώρα και βάλτον και αυτόν στο subject του email) Θα χρειαστεί να αποστείλετε συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο το έντυπο «Επιστροφή Χρηματικού Υπολοίπου Καρτοκινητής», και α. τη φωτοτυπία ταυτότητας του κατόχου και β. την 1η σελίδα του τραπεζικού λογαριασμού, ή αποδεικτικό τραπέζης όπου είναι ευδιάκριτο το iban και ο κατοχος του καρτοκινητού, ως πρώτος δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού. -== Αναλυτικά στην πράξη ==- Παίρνεις τηλέφωνο στο 13888 για να ανοίξεις ένα αίτημα επιστροφής χρηματικού υπολοίπου. Εξηγείς οτι θες να κάνεις καταγγελία σύμβασης της καρτοκινητής που θα επέλθει είτε με φορητότητα είτε με κατάργηση αριθμού, και επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου, λόγω των αλλαγών χρεώσεων με έναρξη ισχύος 30/03, οι οποίες αλλαγές σε επηρεάζουν αρνητικά (πχ η αύξηση της ελάχιστης ανανέωσης στα 14ευρ από 13ευρ, ή η κατάργηση/αύξηση τιμής κάποιου προγράμματος που έχεις βάλει στο παρελθόν). ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το αίτημα που θα ανοίξεις και θα ζητήσεις τον ΑΡΙΘΜΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ είναι αίτημα επιστροφής υπολοίπου και ΟΧΙ αίτημα καταγγελίας σύμβασης (που ο υπάλληλος μπορεί να το εκλάβει ως αίτημα κατάργησης αριθμού. Είναι αίτημα επιστροφής χρηματικού υπολοίπου, ως επακόλουθο της ατελώς καταγγελθείσης σύμβασης λόγω μονομερούς τροποποίησης τιμοκαταλόγου/όρων χρήσης. Η καταγγελία της σύμβασης θα έρθει με το αίτημα φορητότητας (εκτός αν θες να καταργήσεις εντελώς τον αριθμό) Σου στέλνουν άμεσα στο email που θα τους υποδείξεις μια αίτηση να συμπληρώσεις και να υπογράψεις. Παράλληλα κάνεις αίτημα φορητότητας (εκτός αν θέλεις να καταργήσεις εντελώς το νούμερο). ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Το timing της υποβολής της αίτησης φορητότητας είναι σημαντικό για να μη δημιουργηθούν προβλήματα και καθυστερήσεις. Ούτε να έχει γίνει πολύ πριν την αποστολή του email και να ολοκληρωθεί πριν προλάβει να επεξεργαστεί το αίτημά σου, ούτε πολύ αργά, αφού επιστροφή υπολοίπου δεν νοείται από μόνη της, προαπαιτεί καταγγελία συμβασης (=αίτημα φορητότητας). Στέλνεις την αίτηση υπογεγραμμένη μέσω gov στο 13888@cosmote.gr (ΟΧΙ απάντηση στο email που σου έστειλαν την κενή αίτηση, είναι διαφορετική διεύθυνση) και άλλα 2 δικαιολογητικά (+τη υπογεγραμμένη αίτηση) α. Αντίγραφο ταυτότητας μπρος - πίσω β. Αποδεικτικό τήρησης τραπεζικού λογαριασμού (που φαίνεται το IBAN που ζήτησες να πιστωθεί το χρηματικό υπόλοιπο, και ότι ο αιτών είναι δικαιούχος) Στο σώμα του email αναφέρεις ρηττά ότι κάνεις ΑΙΤΗΜΑ επιστροφής υπολοίπου ως επακόλουθο της ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ, όπως αυτή επέλθει με ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ αριθμού προς άλλο πάροχο, εξαιτίας των ΜΟΝΟΜΕΡΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΝ τιμοκαταλόγου/όρων χρήσης που έθεσε σε ισχύ η Cosmote Telekom από 30/03 και σε επηρεάζουν βλαπτικά. (δες template παρακάτω) -=== Template email για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή χρηματικού υπολοίπου ===- ΘΕΜΑ email ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ - 69xxxxxxxx - ΤΑΔΕ ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ [Αρ. Αιτήματος x-xxxxxxxxxxxx] προς 13888@cosmote.gr Κείμενο email Αριθμός Καρτοκινητού (που αφορά το αίτημα): 69xxxxxxxx Αρ. Αιτήματος x-xxxxxxxxxxxx Κάτοχος αριθμού / αιτών: ΤΑΔΕ ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Δ.Τ.: Xxxxxxxxx Α.Φ.Μ.: xxxxxxxxx Ποσό επιστρεπτέο: xxx,xx ΕΥΡΩ IBAN κατόχου: GRxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxx, ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΧΧΧ, ΤΑΔΕ ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ κύριος δικαιούχος Στα πλαίσια των τροποποιήσεων Χρεώσεων και Όρων Χρήσης που τέθηκαν σε ισχύ από 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2026, όπως ανακοινώθηκαν στην από από 27/02/2026 ανακοίνωση της εταιρίας με τίτλο 'Ανακοίνωση Νέων Πακέτων, Τροποποιήσεις Υφιστάμενων Πακέτων και αλλαγές στα ποσά ανανέωσης καρτοκινητής' όπως αναρτήθηκε στον κάτωθι σύνδεσμο https://www.cosmote.gr/static/uploads/kartokiniti-mar-26.pdf , ΑΙΤΟΥΜΑΙ την καταγγελία της σύμβασης για τον αριθμό καρτοκινητής COSMOTE TELEKOM What's Up 69xxxxxxxx (όπως αυτή πραγματοποιηθεί με ΑΙΤΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ σε άλλο πάροχο που έχει δρομολογηθεί) και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ του χρηματικού υπολοίπου ύψους xxx,xx ευρ που υπάρχει σε αυτόν το λογαριασμό/αριθμό, καθότι οι εν λόγω τροποποιήσεις με επηρεάζουν βλαπτικά. Παρακαλώ βρείτε συνημμένα: Α. Το υπογεγραμμένο (μέσω gov.gr) ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ ( A.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ - 69xxxxxxxx - signed.pdf ) B. Επίσημο αντίγραφο (μέσω gov.gr) του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του κατόχου ( B.ID - 69xxxxxxxx.pdf ) Γ. Βεβαίωση τήρησης λογαριασμού από την Τράπεζα ΧΧΧΧ που αναγράφει το τραπεζικό IBAN και τους δικαιούχους ( C.IBAN - 69xxxxxxxx.pdf ) ΤΑΔΕ ΤΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Τηλ. Επικ.: 69xxxxxxxx
    11 points
  3. Μετά την ενημέρωση ασφαλείας Φεβρουαρίου, στο μενού του Recovery mode έχει αφαιρεθεί η επιλογή Wipe cache partition που χρησιμοποιούσαμε για να διαγράψουμε προσωρινά δεδομένα συστήματος και υπολειπόμενα αρχεία από το τηλέφωνο, ελευθερώνοντας χώρο αποθήκευσης και διορθώνοντας αργή απόδοση ή σφάλματα εφαρμογών μετά από ενημερώσεις, κάνοντας την συσκευή μας να λειτουργεί καλύτερα και πιο ομαλά. Οι μόνες επιλογές που υπάρχουν είναι...Reboot system now, Wipe data/factory reset, Power off. Έτσι η διαχείριση των προσωρινών αρχείων γίνεται πλέον αυτόματα αντί για χειροκίνητη παρέμβαση του χρήστη. Πλήθος σχετικών παραπόνων κι αναφορών χρηστών στο διαδίκτυο... https://www.sammyfans.com/2026/02/27/samsung-automates-wipe-cache-with-seamless-updates https://us.community.samsung.com/t5/Samsung-Apps-and-Services/Wipe-Cache-Partition-Removed/td-p/3492030 https://sammyguru.com/samsung-quietly-removes-a-classic-nerdy-feature-from-galaxy-phones https://www.solvemix.com/smartphones/samsung-galaxy-s25-why-the-wipe-cache-partition-option-no-longer-exists.html Για clear cache διαγραφής προσωρινών αρχείων μπορούμε να κάνουμε... * επανεκκίνηση το κινητό * μεμονωμένα σε κάθε εφαρμογή (Ρυθμίσεις > Εφαρμογές > επιλέγουμε την εφαρμογή που θέλουμε > Χώρος αποθήκευσης > Εκκαθ. μνήμης cache) * μέσω της Φροντίδα συσκευής (Ρυθμίσεις > Φροντίδα συσκευής > Βελτιστοποίηση τώρα) Επίσης μετά από κάθε ενημέρωση προτείνω μέσα από την εφαρμογή Good Guardians που θα κατεβάσετε δωρεάν από το Samsung Store, να κάνετε "Galaxy App Booster" για βελτιστοποίηση απόδοσης εφαρμογών που έχετε εγκατεστημένες. Για καθαρισμό cashe και άχρηστων αρχείων υπάρχουν και οι αξιόπιστες εφαρμογές SD Maid 2 Pro, 1Tap Cleaner.
    10 points
  4. το εχετε ακομα το κινητο παιδια; οσοι το εχουν ας πατησου το κυπελλάκι στις αντιδράσεις. Μια αλλαγή μπαταρίας θα εδινε μια ενισχυση λετε ή πάμε για άλλα ?
    9 points
  5. Έδωσε πακετακι flash offer με 2.5 ευρώ για 4 ΣΚ 🙂
    9 points
  6. Δίνουν κι από αυτά. Δυστυχώς πάλι μόνο στην κιου μου Σωστά
    8 points
  7. Ναι έτσι ειναι, φιλική συμβουλή μην το αφήνεις 12 μηνός αλλά στους 10 μήνες βάλε μια κάρτα για να είσαι σίγουρος μην γίνει στραβή Βέβαια αν γίνει στραβή και ξεχαστείς πέραν του 13μηνου παίρνεις τηλέφωνο στην νόβα και λες "ξεχάστηκα" και στο ξανά ενεργοποιούν αλλά μην παίζεις αν είναι ένα νούμερο που σε ενδιαφέρει. Άλλη μια παράμετρος το νούμερο με μηδέν υπολοιπο πριν το 13μηνο δουλευει μια χαρά στην ΕΕ για εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα ενώ εκτός ΕΕ που χρεώνονται οι εισερχόμενες δεν μπορεί να δεχτεί τηλέφωνα αλλά δέχεται κανονικά μηνύματα. Τα παραπάνω δοκιμασμένα από εμένα πολλές φορές στο παρελθόν. Φέτος που ήμουν Ίμβρο δεχομουν κανονικά μηνύματα από Ελλάδα. (Και η Ίμβρος Ελλάδα είναι αλλά λέμε τώρα) ΥΓ Να προσθέσω κάτι μην παρεξηγηθεί το "ξεχάστηκα" στο 13 μηνο ισχύει για 6 μήνες από την αποσύνδεση του αριθμού
    8 points
  8. θελετε εγγλεζικη ΤΖΑΜΠΑ e-sim; Πατε στο https://www.three.co.uk/register-your-interest Και βαζετε ενα μαιλ και ενα ονομα, μπορειτε και ψευτικο - τα κινητα στην αγγλια δεν ειναι ταυτοποιημενα. Σας ειδοποιουν σε 3-4 ημερες στελνωντας ενα QR code. Τα υπολοιπα τα ξερετε αν εχετε ξαναχρησιμοποιησει e-sim. Σας δινουν για δοκιμη: Δωρεαν απεριοστιστο χρονο ομιλιας (και σε roaming-ισχυει για Ελλαδα) για 7 μερες καθως και απεριοστιστα μηνυματα, αλλα οχι data. Τα data ειναι δωρεαν και απεριοριστα μονο στην Αγγλια. Την δοκιμασα απο Ελλαδα καλωντας ελληνικα-κυπριακα-ολλανδικα-εγγλεζικα νουμερα και δουλευει μια χαρα. ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ. (οσο διαρκει) Εχει 0 λιρες μεσα και αν θελετε να βαλετε το ελαχιστο ποσο ανανεωσης ειναι 5 ευρω, και διαρκεια 180 ημερες. Η διαρκεια ανανεωνεται για 180 ημερες αν κανετε μια χρεωσιμη κινηση. Η Τhree εχει συγχωνευτει με την Vodafone.
    8 points
  9. Επειδή το έχω κάνει για το κινητό του παππού μου ο οποίος δε κάνει ιδιαίτερη χρήση, αλλά χρειάζεται 1-2 gb/μήνα, πολύ απλά κατεβάζεις την εφαρμογή της κοσμοτε, παραγγέλνεις μία καρτά whatsup (για να φέρεις το κινητό σου από νόβα) και πληρώνεις 3 ευρώ, όταν η κάρτα σου έρθει πηγαίνεις πάλι στην εφαρμογή και κάνεις ενεργοποιήση της κάρτας. Μέσα σε μία εργάσιμη το κινητό σου θα ανήκει στην κοσμοτε. Αφού μεταφερθείς στην κοσμοτε, δεν θα έχεις μονάδες δηλαδή δεν θα έχεις καθόλου ομιλία , sms, δεδομένα παρά μόνο θα δέχεσαι κλήσεις. Αν δε μπορείς να μείνεις για καμία βδομάδα χωρίς μονάδες, βάζεις 14 ευρώ στη κοσμοτέ και μένεις για περίπου 23 μέρες για να μη πάνε χαμένα. 23 μέρες γιατί το πακέτο λήγει στις 30 μέρες οπότε να προλάβεις να επιστρέψεις στη νόβα προτού λήξουν οι μονάδες έτσι ώστε να μη μείνεις χωρίς κινητό. Αφού λοιπόν αποφασίσεις μπορείς κατευθείαν ή μετα από 23 μέρες να πας στη σελίδα του free to go https://www.f2g.gr/gr/f2g/f2g-sim-paraggelia/ και να κάνεις αίτηση για φορητότητα αριθμού (να φέρεις δηλαδή το νούμερο σου πάλι στη νόβα από κοσμοτέ). Εκεί θα τους πληρώσεις 15 ευρώ για τη πρώτη κάρτα στη νόβα την οποία δυστυχώς δε μπορείς να αποφύγεις. Αφού λοιπόν σου έρθει η κάρτα και ενεργοποιηθείς στη νόβα, τους λες μέσω τσατ ότι θέλεις να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία buy more με 1000 λεπτά και 15gb και τους λες και τον αριθμό του σταθερού σου, τίποτα άλλο. Κατά 99% των περιπτώσεων θα σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία χώρις μα μου. Αν σου πουν ότι δε το δικαούσαι λόγω του σταθερού, πας σε κατάστημα και προσπαθείς. Αν πάλι σου πουν όχι κάνεις ένα αίτημα εδώ https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/apostoli-aitimatos και βάζεις θέμα επίλυση διαφοράς, και περιμένεις απάντηση. Αν η απάντηση που λάβεις είναι πάλι αρνητική τότε απλά ανανεώνεις το σταθερό σου για 2 χρόνια και μέτα σίγουρα θα σε αφήσουν να προχωρήσεις. Ελπίζω να τα εξήγησα αναλυτικά, ότι χρειαστείς εδώ είμαστε όλοι να σε βοηθήσουμε!
    7 points
  10. Ισχυει και ανανέωση στους υφιστάμενους από πέρσι! Αγαπητέ/ή συνδρομητή/τρια, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πλησιάζει η ολοκλήρωση του πρώτου έτους συμμετοχής σας στο πρόγραμμα καρτοκινητής QVip. Εφόσον επιθυμείτε να συνεχίσετε και για το 2ο έτος, οι παροχές του πακέτου σας παραμένουν ίδιες και περιλαμβάνουν: ✔ Απεριόριστη ομιλία ✔ Απεριόριστο Internet ✔ 300 SMS / μήνα Για τη συνέχιση του προγράμματος απαιτείται εκ νέου καταβολή του ποσού των 99€ για το επόμενο έτος. Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί στους παρακάτω λογαριασμούς: WHITE SAILING E.E. ΑΦΜ: 802238949 EUROBANK IBAN: GR90 0260 3440 0005 1020 1326 461 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN: GR22 0172 5150 0055 1511 7309 175 (Επίσημος Συνεργάτης Nova) Τα διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον εντολέα. Σημαντικό: Ως αιτιολογία κατάθεσης, παρακαλούμε να αναγράψετε τον αριθμό τηλεφώνου που αφορά η ενεργοποίηση. Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης, παρακαλούμε να αποστείλετε το αποδεικτικό πληρωμής στο email: prepaid_registration@nova.gr Με την παραλαβή του αποδεικτικού θα προχωρήσουμε άμεσα στην ενεργοποίηση της προσφοράς σας. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να μας καλέσετε στο 2109995100 (αστική χρέωση) Με εκτίμηση, Ομάδα Εξυπηρέτησης Καρτοκινητής Nova FREE2GO & Q
    7 points
  11. Λοιπόν μάγκες δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ μίλησα την Παρασκευή μαζί τους μου είπαν αυτά που έχω γράψει όπως είπα και λίγο πιο πάνω πριν κάνα 2-3 σελίδες και μου έστειλαν και το παρακάτω στο Viber. Βήμα 1️⃣ – Έναρξη Διαδικασίας / Υπεύθυνη Δήλωση Καλησπέρα σας και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τη South Attica για το καρτοκινητό σας Vodafone CU 📱 🔥 Έχετε εξασφαλίσει τις SUPER προσφορές μας, αποκλειστικά από τη South Attica: 🔹 Ετήσιο πακέτο 95€ Απεριόριστη ομιλία + 300GB Internet + 100 SMS / μήνα για 12 μήνες 🔹 Μηνιαίο πακέτο 15€ Απεριόριστη ομιλία + 100GB + 100 SMS / μήνα Η διαδικασία είναι πολύ απλή και ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες ✅ 1️⃣ Συμπληρώστε μια Υπεύθυνη Δήλωση μέσω του gov. gr (η δήλωση πρέπει να συμπληρωθεί από τον κάτοχο του αριθμού, στα στοιχεία του οποίου είναι καταχωρημένος ο αριθμός). ℹ️ Αν η γραμμή που θέλετε να μεταφέρετε ανήκει σε άλλο πρόσωπο, η Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να συμπληρωθεί από τον ιδιοκτήτη / κάτοχο του αριθμού. 2️⃣ Στείλτε μας εδώ στο Viber: • Το αρχείο PDF της Υπεύθυνης Δήλωσης (όπως το κατεβάζετε από το gov. gr) • Και μία φωτογραφία της ταυτότητας του κατόχου των αριθμών 3️⃣ Θα σας αποστείλουμε τη SIM με courier στη διεύθυνσή σας. 4️⃣ Θα σας στείλουμε τους λογαριασμούς πληρωμής. 5️⃣ Και τέλος, θα ολοκληρώσουμε την ενεργοποίηση της γραμμής σας 📶 🔗 Σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses 📄 Κείμενο Υπεύθυνης Δήλωσης: «Εξουσιοδοτώ την εταιρεία South Attica Telecommunications Ε.Ε. όπως προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες αντί εμού για την απόκτηση Χ νέων αριθμών ή τη μεταφορά των υπ’ αριθ. [γράψτε εδώ τους αριθμούς σας] στην προσφορά Vodafone CU 95 (ή Vodafone CU 15 για το μηνιαίο πρόγραμμα). Επίσης, επιθυμώ την καταχώριση και επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων αποκλειστικά για τις ανάγκες ολοκλήρωσης της ανωτέρω διαδικασίας.» Μόλις λάβουμε τη δήλωση και την ταυτότητα, θα προχωρήσουμε άμεσα με την καταχώριση της αίτησης και την αποστολή της SIM 📦 🙏 South Attica Telecommunications ℹ️ Μην ξεχνάτε ότι είμαστε εδώ για να προσφέρουμε τις ίδιες SUPER προσφορές και σε συγγενείς ή φίλους σας!
    7 points
  12. Μόλις τσέκαρα το cu app και είδα ότι και στα τρία νούμερα που διαχειρίζομαι μπήκε κάτω κάτω στα combo η τρίμηνη προσφορά. Για τσεκάρετε κι εσείς.. λογικά μπήκε σε όλους.. Στα δύο φοιτητικά μπήκε το τρίμηνο πακέτο. Στο κανονικό μπήκε και το τρίμηνο και το δίμηνο. Άντε παιδιά βάλτε και το ετήσιο να γουστάρουμε!!
    7 points
  13. Αλάνια! Άλλο κωδικό δίνει με το γραπτό μήνυμα ΑΒ6, άλλο από το big bang. Ορμάτε!
    7 points
  14. Λοιπόν μολις δοκίμασα το Wifi-Calling στις ΗΠΑ και έμεινα ευχάριστα έκπληκτος ότι οι εισερχόμενες κλήσεις είναι δωρεάν αλλά και οι εξερχόμενες βγαίνουν απο οποιαδήποτε πακέτο εχεις ενεργοποιήσει. Δεν ξέρω αν εχει αναφερθεί, απλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου.
    7 points
  15. Δεν γνωρίζω παιδιά, τι μπορεί να συμβαίνει. Εγώ έχω πρόβλημα όρασης, χρησιμοποιώ τον αναγνώστη οθόνης TalkBack. Έδειξα στους δικούς μου (βλέποντες) την οθόνη, δεν βλέπουν τα όρια, βλέπουν κανονικά το σύμβολο του απείρου. Μόνο το TalkBack "βλέπει" και διαβάζει (εκφωνεί) τα όρια. Και το ωραίο είναι, ότι τα εκφωνεί σωστά. Διότι, όπως προανέφερα, οι αριθμοί μειώνονται κανονικά με τη χρήση. Ειδικότερα, με μία κλήση διάρκειας λίγων δευτερολέπτων, ο χρόνος ομιλίας (που αρχικά είναι 1666666 λεπτά) στο συμβόλαιο μειώνεται κατά ένα λεπτό, ενώ ο αντίστοιχος χρόνος (που αρχικά είναι 500000 λεπτά) στο καρτοκινητό μειώνεται κατά τρία λεπτά. Ομοίως και για τα GB, η μείωση είναι πραγματική, δηλαδή αντίστοιχη της κατανάλωσης δεδομένων. Επομένως, κάτι "βλέπει" το TalkBack που δεν το βλέπει το μάτι στην οθόνη. Αυτή είναι η μοναδική (λογική) εξήγηση που μπορώ να δώσω. Φυσικός είμαι φίλε μου, διδάκτωρ Θεωρητικής Φυσικής (Ιούνιος 2021). Και ναι, σίγουρα είμαι mad, για να επιλέξω τη Θεωρητική Φυσική όντας εκ γενετής τυφλός! Τέλος το off topic. Τώρα, σε ό,τι αφορά την Cosmote, σιγά μην έχω ειδική μεταχείριση! Έχω φτάσει (το 2022) στα πρόθυρα καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, όταν έκαναν τέσσερις ημέρες να μου επιλύσουν πρόβλημα με την ενεργοποίηση μίας eSIM, με αποτέλεσμα να είμαι χωρίς τηλέφωνο. Σε γενικές γραμμές όμως, στηρίζω και προτιμώ την εταιρεία, καθώς εκτιμώ τη σταθερότητα προσφορών και προγραμμάτων, που τη χαρακτηρίζει σε σχέση με την αρπαχτή και το μπάχαλο του ανταγωνισμού (ιδίως της Vodafone).
    7 points
  16. Αναφερεται στην έναρξη αποδοσης της συγκεκριμένης προσφοράς, που γίνεται αν εχεις ατάιστο νούμερο. Από εκεί και πέρα συμβαίνει αυτό το οποίο περιγράφεις, μετά τον τρίτο μήνα δεν σου το δίνει εάν δεν βάλεις λεφτά μέσα.
    7 points
  17. Στην εφαρμογή F2G μου ηρθε "προσφορά μόνο για σενα" (κουτάκι) 7gb με 3€ για 7 μερες και κουμπακι να πατησω για ανανεωση υπολοιπου, το πάτησα και μπαμ επιλογη ανανεωσης 3 ευρω! Εαν πατησω ανανεωση απο την κεντρικη σελιδα δεν μου το βγάζει το 3ευρο.
    7 points
  18. Ήρθε επιτέλους η δίμηνη παράταση στο υπόλοιπο με τα 8 ΣΚ !!!! 😁 Δεν το δοκίμασα ακόμα...
    7 points
  19. Για όποιον φίλο ενδιαφέρεται. Με κάλεσαν πριν λίγο από την nova και με ρώτησαν αν θέλω καινούργιο νούμερο με την προσφορά των 13 η 15 ευρω με τα απεριόριστα εαν ενδιαφέρομαι η ξερω καποιον που θελει.Το τηλέφωνο είναι 6908278080.
    7 points
  20. Φρεσκοαναβαθμισμένη. Έτοιμη για CellMapper. Έκανα μια προσπάθεια, έσβησα και αυτές που είχαν 4ψηφιο eNb ενώ είχαν αναβαθμιστεί και μπήκαν στη θέση τους. Αύριο θα προσπαθήσω να τελειώσω και με NR..
    7 points
  21. TCL 50 NXTPAPER 5G είχε θυμάμαι και τώρα Galaxy S25 Ultra. Εγώ κατάλαβα πως είδε στο σπίτι βελτίωση όπως και το βράδυ. Στη παραλία έχει σήμα από απέναντι. Το σωστο TA για Vodafone ποιό είναι για Netmonster; Cosmote&Nova 144 συνήθως έχουνε
    7 points
  22. Και τα 5 Buy More 2.0 που έχω στην οικογένεια, με μια ημέρα φορητότητα τα έκανα... Κανένας εκβιασμός ΔΕΝ έπιασε... ΔΕΝ τους αφήνει το σύστημα... ••••••Το σταθερό ΔΕΝ το πειράζεις•••••• 3 ημέρες έμεινα συνολικά αλλά άξιζε κάθε προσπάθεια γιατί έχω για Πάντα 15γιγας😏
    6 points
  23. Με νέα σύνδεση σταθερού, δίνει για ένα χρόνο: 10€ κάρτα κάθε μήνα + 1000 λεπτά προς όλους + 5GB https://www.vodafone.gr/statheri-internet-programmata/fiber-to-the-home-offer
    6 points
  24. το συγκεκριμενο το ειχα παρει απο e-shop, τωρα τα εχουν αλλαξει λιγο τα μοντελα. Για να μην υπαρχει παρεξηγηση ομως, αυτο απο default εχει ενεργες ολες τις μπαντες που υποστηριζει, και μεσα απο το μενου μπορουσες να απενεργοποιησεις καποιες μηπως τυχον ειχε καλυτερη αποδοση. Πραγμα που δεν το πετυχα περισυ στο εξοχικο οπου η κοσμοτε γονατιζε λόγω του κοσμου στην παραλια. Και τωρα που το σκεφτομαι μαλλον δεν ειχε καλυτερη αποδοση πετωντας μπαντες, γιατι το αναγκαζα να συνδεθει σε πιο μακρινη κεραια. Δεν ηταν με 4g+ πχ ωστε να δουλευουν 2 μπαντες μαζι αλλά απλο 4g. Με νοβα ομως δεν το εχω δοκιμασει καθολου. Τωρα διαθεσιμα εχει αυτα απο την μαρκα αυτη το e-shop, το πρωτο ειναι αναλογο με αυτο που πηρα https://www.e-shop.gr/mercusys-mb110-4g-300-mbps-wireless-n-4g-lte-router-p-PER.242800 https://www.e-shop.gr/mercusys-mb130-4g-ac1200-wireless-dual-band-4g-lte-router-p-PER.242799 εδω 4g+ https://www.e-shop.gr/mercusys-mb230-4g-4g-cat6-ac1200-wireless-dual-band-gigabit-router-p-PER.242798 και αμα θες να τερματισεις και να ησυχασεις https://www.e-shop.gr/mercusys-mb520-5g-5g-ax3000-wireless-dual-band-router-p-PER.276010 εχουν γενικα καλες αξιολογησεις και στο σκρουτζ λιγο που ειδα, εγω το δικο μου για λιγες μερες το ειχα χρησιμοποιησει.
    6 points
  25. Ναι, μια χαρά γίνεται, προχώρα. Έχω 2 σταθερές συνδέσεις στ'όνομά μου κι έχω και στις 2 από ένα F2G (πάλι στ'όνομά μου) το Buy More. Το μόνο που κοιτάνε είναι το ζευγάρι σταθερή-F2G να'ναι στον ίδιο ΑΦΜ, τίποτα άλλο.
    6 points
  26. Λοιπόν αδέρφια, μόλις έκανα τις διαδικασίες για αυτό το πακετάκι. 20€ +5€ την πρώτη φορά "για την ενεργοποίηση της sim". Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. Αυτά. Υ.Γ. Γράφω και τον αριθμό για όποιον δεν έχει Vodafone και ενδιαφέρεται. +30 694 828 0221 (Ιάκωβος)
    6 points
  27. Δώρο mystery token... Απεριόριστα data για 3 ημέρες
    6 points
  28. Άμα πληρώσει την αντικατάσταση ας απαγορεύσει ότι θέλει.
    6 points
  29. Αριδαια Νομος Πελλας σ εξωτερικο χωρο… Πρωτη φορα αυτες οι ταχυτητες 😅😛 Παλια με το ζορι πιαναμε μεχρι 100 εδω στην περιοχη 🤣
    6 points
  30. Flash 8 Weekends Offer Διάρκεια 8 Σαββατοκύριακα Παράταση χρημ. υπολοίπου 2 μήνες.
    6 points
  31. Επέστρεψα από το ταξίδι μου στην ΕΕ, και ενημερώνω ότι τα 3GB δωρεάν για ένα μήνα λόγω ανανέωσης, δούλεψαν κανονικά και έκανα χρήση από εκεί. Και ας γράφει η frog ότι δεν ισχύουν. Ενημερωτικά 😉
    6 points
  32. Cu είναι και τα δύο. Επίσης μου είπαν, τουλάχιστον για την ετήσια προσφορά, ότι πήρε παράταση μέχρι τον Μάρτιο. Όσοι έχουν απαλλαγή τελών, δίνουν τα 95 ευρώ και το τέλος κινητής μπαίνει σαν υπόλοιπο. Αν κάποιος δεν θέλει να τα δώσει μπροστά υπάρχει και αυτό. Αλλά ναι το πρώτο εννοείται συμφέρει περισσότερο.
    6 points
  33. Αυτο το ΤΑΖΑ ειναι της vodafone oπως η FROG της cosmote? Και αν ναι, που την βρισκει καποιος; Εχει δυσκολεψει πολυ η καρτοκινητη, πρεπει να κουραστεις. ΥΓ. Βρηκα ενα μαγαζι της εδω Θεσσαλονικη λιγα μετρα πιο πανω απο το καταστημα της frog. Εισερχεστε με δικη σας ευθυνη! Βρε βασιλιαδες ειμαστε με το κεντρο καρτοκινητης-white sailing λεμε,μπρουκληδες που μας ερχεται δωρεαν στο σπιτι ξεκουραστα το QVip.
    6 points
  34. Η COSMOTE tv δύο δωρεάν πάγια για νέες συνδέσεις σε όλα τα προγράμματα
    6 points
  35. Προσοχή!!!!Μου ήρθε χτες το μεσημέρι αυτό. Για την ιστορία έχω φραγή σε ΥΠΠ,αλλά και πάλι μου ήρθε. Ευτυχώς δεν με χρεωσε και το έκανα μπλοκ. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω live chat. Μου είπαν πως κάπου έχω εγγραφεί πράγμα εντελώς απίθανο και μου είπε πως καλά έπραξα και το έκανα μπλοκ και πως θα απενεργοποιησει η κοπέλα και θα ενεργοποιήσει εκ νέου την φραγή στα ΥΠΠ για να περάσουν τυχόν νέες ρυθμίσεις. Τελικά παρατήρησα πως μέσα στο app έχει λίστα με τους χρεωσιμους αριθμούς και αυτός απουσιάζει. Τώρα ή η λίστα είναι ανενημερωτη ή είναι νέος αριθμός και ακόμα δεν έχει προστεθεί στην λίστα πάντως με φραγή τόσο στον πάροχο όσο και από την συσκευή σας είστε κομπλέ
    6 points
  36. δεν θελει καθε δiμηνο ανανεωση, φτανει να ενεργοποιεις πακετο που επεκτείνει το υπολοιπο καλες περιπτωσεις οι προσφορες flash που ισχυουν διμηνο ή το πακετο ιντερνετ με 3 GB με 4,5 ευρω και διαρκεια μηνα + να προσθεσω οι παραπανω προσφορες επεκτεινουν τον υπολοιπο σε διμηνο και μηνα αντιστοιχα
    6 points
  37. Καλησπέρα! Βγαίνω λίγο off-topic, αλλά νομίζω δεν πειράζει. Κλασική έλλειψη προσβασιμότητας στην Ελλαδάρα... Είμαι κι εγώ τυφλός, και η κατάσταση συνεχίζει να είναι απελπιστική σε κάποια site παρά το νόμο της ΕΕ. Ως συμπλήρωμα του post του @VIPdriver τα γράφω αναλυτικά παρακάτω: COSMOTE NEO: Με 16€ δίνει 7 GB, απεριόριστα λεπτά και 2000 SMS Με 19€ δίνει 10 GB, απεριόριστα λεπτά και 2000 SMS Με 21€ δίνει 50 GB, απεριόριστα λεπτά και 2000 SMS Με 33€ δίνει απεριόριστα GB (χωρίς κόφτη), απεριόριστα λεπτά και 2000 SMS Ο πρώτος μήνας είναι δωρεάν, και τα GB διπλασιάζονται εάν πληρώνεις με payzy CU ΣΤΟ ΦΟΥΛ: Με 16€ δίνει 16 GB, απεριόριστα λεπτά και 300 SMS. Δώρο κουπόνι για τα καταστήματα Vodafone αξίας 2€ και για το efood αξίας 1€. Με 20€ δίνει 25 GB, απεριόριστα λεπτά και 300 SMS. Δώρο κουπόνι για τα καταστήματα Vodafone αξίας 3.5€ και για το efood αξίας 1.5€. Επίσης δώρο το Vodafone TV Start. Με 33€ δίνει απεριόριστα GB (με πτώση ταχύτητας στα 4 Mbps μετά τη χρήση 300 GB), απεριόριστα λεπτά και απεριόριστα SMS. Δώρο κουπόνι για τα καταστήματα Vodafone αξίας 12€ και για το efood αξίας 5€. Επίσης δώρο το Vodafone TV Start. Επιπλέον δώρο απεριόριστα λεπτά ομιλίας και 2,5GB για τις πρώτες 5 μέρες της ένταξης σου στο CU ΣΤΟ ΦΟΥΛ. Αυτά! Τα έγραψα οσο πιο αναλυτικά μπορούσα!
    6 points
  38. Απαραμμιλες στιγμές ευτυχίας και κάλους ζω!🥖 Απιστευτο γιατί.. επαρχία ειναι εδώ.. Σκοτιστηκαν.. Αρκεί να έχουν οι πόλεις τα μωλ τα τουριστικά αντε και κάνα μέρος που έχει κοντά κεραία..
    6 points
  39. Είναι ολόφρεσκη αναβάθμιση, πριν 1 μήνα πέρασα και σερνόταν πολύ με Β3 Only και Ν1 επέλεγε EN-DC. Πωπω μοιάζει με την κεραία στα Νέα Μουδανιά. Ισως φτάσεις 1000 απέναντι. Έχει γίνει ωραίος συνδυασμός Commscope και Ericsson AIR. Τα Commscope είναι σαν διπλό sector, δίνει τρομερή κάλυψη. Ίσως καλύπτει καλύτερα Κύμινα και στα Νέα Μάλγαρα πάνω στον δρόμο για τα διόδια κάλυψη. Πάντως πρέπει να άνοιξαν αμέσως τις Ν78, όταν πέρασα δεν τα είχε.
    6 points
  40. Επεκτείνεται και θα επεκταθεί τις επόμενες ώρες. Μέχρι τώρα Αθήνα, Θεσσαλονίκη Ηράκλειο, Χανιά, Βόλος, Πάτρα, Λάρισα. *Με συγχωρείτε για το Off Topic, χρειαζόταν.
    6 points
  41. Επανέρχομαι μετά την ενεργοποίηση και των παροχών στο καρτοκινητο. Συνοπτικά: πήρα το Vodafone 50 με πάγιο τελική τιμή 19,88€ (+1,5€ στο πάγιο για τον δεύτερο χρόνο) και τα δύο πρώτα πάγια δώρο. Δωρεαν ρουτερ και τελη ενεργοποιησης. Συνδυαστική προσφορά: 1000 λεπτά προς όλους+5GB+10€ στην καρτα καθε μηνα για 2 χρονια σε ένα καρτοκινητο CU, το οποίο πρέπει να είναι στο ίδιο όνομα με το σταθερό και αν είναι σε άλλο πάροχο πρέπει πρώτα να γίνει φορητότητα και μετά να γίνει η αίτηση του σταθερού (καθώς το δηλώνεις τότε). Εγώ την ίδια μέρα που έγινε η φορητότητα του καρτοκινητου έκανα και την αίτηση του σταθερού . -11 Ιουλιου εγινε η αιτηση και εστειλα δικαιολογητικα -18 Ιουλιου ηρθε μηνυμα οτι η αιτηση φορητοτητας εγινε δεκτη. Παραλληλα ειχε ερθει και το ρουτερ με κουριερ -29 Ιουλιου εγινε η ενεργοποιηση των υπηρεσιων. -8 Αυγούστου ενεργοποιήθηκαν οι παροχές στο καρτοκινητο. Το deadline που δίνουν είναι 10 εργάσιμες αλλά εγώ ξεκίνησα ήδη το πρήξιμο στο live chat από τις 29 Ιουλίου για να μην "το ξεχάσουν". Στο εύστοχο θέμα που είχε θίξει ο φίλος, μου είχαν πει από τη Vodafone ότι όντως τα 10€ ισχύουν μόνο για 1 μήνα. Όταν όμως μπήκαν τα 10€ για πρώτη φορά το σύστημα τα αναγνώρισε ως επιστροφή υπολοίπου και προστέθηκε στην ανανέωση που είχα κάνει, η ημερομηνία λήξης επεκτάθηκε κατά 2 μήνες ενώ όταν καλω στο 1252, δεν αναφέρει ξεχωριστά τη λήξη τους (όπως συμβαίνει με το μπόνους της κάρτας Νέων). Μπήκα και στο big bang app και φαίνεται επίσης ολόκληρο (όπου συνήθως αναφέρεται το καθαρό υπόλοιπο χωρίς τα μπόνους). Επίσης το CU pocket δεν είναι μπλοκαρισμένο. Όλα συνηγορούν στο ότι διατηρείται το 10ευρο σα να ήταν κανονική ανανέωση (φυσικά δεν παίρνεις shake και drop). Θα φανεί τον επόμενη μήνα αν διατηρηθεί ή αν χαθεί το 10ευρο του Αυγούστου
    6 points
  42. Εδώ γράφει ότι η προσφορά ισχύει μέχρι τις 18/08
    6 points
  43. Έλα τελικά έχει 100 sms λέει στο fb..
    6 points
  44. @VIPdriver@leo06 Δοκίμασα χθες ένα CU refill 6€ και διαπίστωσα ότι ανανεώνει τη λήξη του υπολοίπου, παρότι στις λεπτομέρειες γράφει το αντίθετο...
    6 points
  45. Δες λεπτομέρειες εδώ και εδώ Η αλλαγή γίνεται σε κατάστημα Νόβα δωρεάν. Ναι Χρήσιμη συμβουλή Κράτησε τον κωδικό QR καθώς μπορεί να σου χρειαστεί για να ενεργοποιήσεις εκ νέου την eSIM σε μια άλλη συσκευή. Επιπλέον, στη συσκευασία της eSIM αναγράφονται οι κωδικοί PUK & PIN.
    6 points
  46. Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε! Μπετοναρισμένοι αρθρογράφοι παραχαράσσουν τη λογική... Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών; Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται...
    6 points
  47. Οσο αφορα τη νεα σιμ της κοσμοτε ενεργοποίηση της κάρτας κάνεις εσύ μέσω της εφαρμογής whatsup στο πεδίο παραγγελία η ενεργοποίηση sim και μετά ενεργοποίηση sim. Δε το κάνουν μόνοι τους
    5 points
  48. Κανονικά έχει εβδομάδα διπλασιασμού από σήμερα. Τσεκ πριν από λίγο στο 1330
    5 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...