Jump to content

Τελωνείο και εκτελωνισμοί


alfa 156
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ένα πράγμα είναι να κρατήσεις από όλο αυτό...

Το κλείσιμο με τα λόγια "Τη λύση θα τη δώσει ο ιδιώτης,απ' ότι φαίνεται,γιατί το δημόσιο είναι παντελώς ανίκανο να διαχειριστεί το οτιδήποτε και όταν παρεμβαίνουν οι πολιτικοί ακόμη χειρότερα γίνονται τα πράγματα..."

Τραγικές καταστάσεις σε ακόμη έναν τομέα σε αυτή την καημένη χώρα...

Link to comment
Share on other sites

Το καρκινωμα ελληνες πολιτικοι και ελληνικο δημοσιο κατςστρεψαν την χωρα ολοσχερώς. Edited by moutsa
Link to comment
Share on other sites

Ρε παλικαρακια ελεος..........τα ιδια και τα ιδια γραφεται.........φιλικα παντα.........:)

Αμα περασει περασε,πληρωστε οτι σας βγαλουν και τελος,ετσι ειναι οι αγορες απο εξω,δεν αλλαζει κατι.

Εαν δεν το θελετε παρτε κατι απο Ελλαδα και τελος.

Τζοκερ ειναι το σεναριο πλεον.............

 

Αμα περασει...... Αυτο συζηταμε, το 17 καναμε την αγορα, κ περιμενουμε το 18 ν μας το φερουν.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Το σκεφτηκα κ εγω, αλλα επισης σκεφτηκα οτι δεν εχει ανταλλακτικα εδω, ουτε βιδα, ουτε λαστιχα, ουτε τπτ. Οfftopic. Για το τι ειναι το priority θα σ ενημερωσω συντομα.
Έχει το AliExpress πολλά ανταλλακτικά, το έψαξα λίγο πριν το αποφασίσω. Το θέμα είναι με το υπηρεσία το στέλνει το gearbest.

 

Sent from my XT1635-02 using Tapatalk

Google Pixel 5
Link to comment
Share on other sites

Το οτι το κράτος αποφάσισε να παρέμβει στο πάρτι που γίνεται για χρόνια δεν το κάνει ούτε παράνομο ούτε καταχρηστικό.

Οι νόμοι υπήρχαν αλλά κάνεις δεν τους ακολουθούσε.

Μάλιστα όλοι εμείς κάναμε λαμογιές ζητώντας από τους πωλητές να γράφουν χαμηλότερες τιμές στα πακέτα για να μην πληρώνουμε παραπάνω.

Ε αυτό πλέον βρωμισε και ήταν αναμενόμενο πως κάποτε θα συνέβαινε.

Όλη Ευρώπη για χρόνια αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με τις παράνομες εισαγωγές και σε όλες τις χώρες του κόσμου όταν αγοράζεις εκτός Ε.Ε. πληρώνεις.

Ε τι να κάνουμε τώρα που το ίδιο συμβαίνει και εδώ.

Καιρός ήταν..

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν γράφω τα παραπάνω βγάζοντας την ουρά μου από έξω.

Για χρόνια έφερνα από έξω κανοντας τις ίδιες λαμογιες και φυσικα τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσω.

 

Όλα τα παραπάνω τα γράφω για τους γκρινιάρηδες που πλήρωσαν τρία ευρώ και φέρανε την καταστροφή η αγορασαν κινητο και τους ήρθε εκτελωνισμος 30€.

Πολύ δράμα.

Link to comment
Share on other sites

^ telmusic,νομίζω πως πλέον είναι πολύ λιγοι αυτοί που διαμαρτύρονται για τον εκτελωνισμό του δέματός τους.Ένα πολύ μεγάλο τμήμα της συζήτησης,περιστρέφεται τώρα γύρω από τις τεράστιες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στους χρόνους παράδοσης(είτε περάσουν τελωνείο,είτε όχι).

Πιστεύω πως όλοι πλέον έχουν καταλάβει πως η παραγγελίες από Κίνα,είναι ζαριά για το αν θα μπει τελωνείο ή οχι.Ο καθένας αναλαμβάνει το ρίσκο της επιλογής του.

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε στο 12.20 περίπου

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

φιλε καλημερα! εχεις το καλυτερο post με διαφορα, τι λεει ο τυπος? ενα μπαχαλο, πηραν τελωνειακους απλα για να εισπραξουν, κοσμο να παραδωσει και να κινησει τα δεματα τιποτα!! Κ αφου το λεει πολλες φορες οτι συντομα ολοι θα κινηθουν με ιδιωτικες μεταφορικες, λογικο ειναι, δεν θα με σταματησει να αγορασω αυτο που θελω απο κινα κανενας τελωνειακος, θα βρω τροπο, και εγω και ο κινεζος να παρακαμψουμε το ολο γραφειοκρατικο της ελλαδας και να το εχω γρηγορα, πληρωνοντας καποιον αλλο μεσαζοντα. Και γτ αφου το ξερουν τα ζ....α οτι ετσι θα γινει, οτι στο τελος τσαμπα θα τους παρουν ολους αυτους γτ δεν θα εχουν δεματα να εκτελωνισουν, γτ δεν κινουνται οπως τα ταχυδρομεια αλλων χωρων, πχ nlpost με την θυγατρικη του στην κινα, κινησε απιστευτο ογκο δεματων, τσαμπα? δε νομιζω.....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα το doogee mix απο banggood ! Με το εστειλαν με swiss post και στην αρχή ξενερωσα γιατι ειχα διαβασει τα χειροτερα. Παντου εμφανιζεται η Ελβετία, 20 μερουλες και χωρις τελωνειο. Ημουν τυχερος ή το παει καλά η swiss ;; e1d396617b66ff5f4ad885ea00f7d7fa.jpg

 

Στάλθηκε από το MIX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

I'm a real producer and you're just the piano man!!!
Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα το doogee mix απο banggood ! Με το εστειλαν με swiss post και στην αρχή ξενερωσα γιατι ειχα διαβασει τα χειροτερα. Παντου εμφανιζεται η Ελβετία, 20 μερουλες και χωρις τελωνειο. Ημουν τυχερος ή το παει καλά η swiss ;; e1d396617b66ff5f4ad885ea00f7d7fa.jpg

 

Στάλθηκε από το MIX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

χαχα εγω παντου βλεπω κινα, κατ αρχην στην μεση πανω πανω, asia asendia hkg.... και κατω κατω υπογραφει ο wen!!!!! στα ματια του τελωνειακου εισαι κινεζος ηδη, και απο κατω το customs declaration, δλδ αν θελετε μπορειτε να το σταματησετε!!! Εκεινο που σε εσωσε ειναι το mp4 player και η αξια 22$περιπου οπου σου λεει μπορει και να ειναι σωστο-αληθες. Το καλυτερο του banggood ειναι το priority line με postnl οπου carrier ειναι η flyt express, εκει δεν εχουν ουτε customs declaration , αρα δεν μπορουν και να στο σταματησουν.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

χαχα εγω παντου βλεπω κινα, κατ αρχην στην μεση πανω πανω, asia asendia hkg.... και κατω κατω υπογραφει ο wen!!!!! στα ματια του τελωνειακου εισαι κινεζος ηδη, και απο κατω το customs declaration, δλδ αν θελετε μπορειτε να το σταματησετε!!! Εκεινο που σε εσωσε ειναι το mp4 player και η αξια 22$περιπου οπου σου λεει μπορει και να ειναι σωστο-αληθες. Το καλυτερο του banggood ειναι το priority line με postnl οπου carrier ειναι η flyt express, εκει δεν εχουν ουτε customs declaration , αρα δεν μπορουν και να στο σταματησουν.

 

Καλησπέρα. Και εγώ παρήγγειλα ένα xiaomi mi5s plus από Banggood και επέλεξα Priority direct mail με κόστος περίπου 13.5 ευρώ επιπλέον.

Μίλησα και μαζί τους και μου είπαν ότι δεν περνάει τελωνείο.

Σε mail που μου ήρθε χθες από το banggood μου δώθηκε και ο κωδικός αναζήτησης του δέματος ο οποίος είναι των Ολλανδικών Ταχυδρομείων (RS...NL).

 

Στην αναμονή τώρα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Και εγώ παρήγγειλα ένα xiaomi mi5s plus από Banggood και επέλεξα Priority direct mail με κόστος περίπου 13.5 ευρώ επιπλέον.

Μίλησα και μαζί τους και μου είπαν ότι δεν περνάει τελωνείο.

Σε mail που μου ήρθε χθες από το banggood μου δώθηκε και ο κωδικός αναζήτησης του δέματος ο οποίος είναι των Ολλανδικών Ταχυδρομείων (RS...NL).

 

Στην αναμονή τώρα!

Δεν μπορουν να το σταματησουν ειναι η αληθεια γτ δεν εχει custom declaration, εχει ομως επανω το λογοτυπο της κινεζικης flyt και φυσικα το βγαζουν απο ενα σακο με αλλα κινεζικα αδελφακια του, οποτε ξερουν.... εμενα ενα μου το σταματησαν, παρεμεινε στο τελωνειο για 2 εβδομαδες και τελικα μου ηρθε ελευθερο. Απ οτι καταλαβαινεις και εσυ και εγω και οι υπολοιποι, η κατασταση ειναι μπαχαλο και οτι να ναι, σβηνουν τα ελτα και οτι αρπαξουν μπας και σωθουν. 3ευρακι σου λεει.....3ευρακι....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, σήμερα με πήραν τηλέφωνο από FedEx και μου είπαν ότι έχω ένα δέμα στο τελωνείο και για να το εκτελωνίσουν το στάνταρτ είναι 100€ συν ότι ζητήσει το τελωνείο.

Το δέμα είναι από Κίνα από Ali express και περιέχει 2 αντλίες για όσμωση αξίας 40€.

Υπάρχει τρόπος να το εκτελωνίσω φτηνά ή τους λέω να πάει πίσω; υπόψιν ότι δεν βρίσκομαι Αθήνα για να μπορώ να πάω ο ίδιος.

Σας ευχαριστώ

 

Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς με τον πωλητή και τον ζητας να το πάρει πίσω.

Αν δεν δέχεται τότε τους λες να το καταστρέψουν.

Σε καμία περίπτωση δεν συμφέρει η προσπάθεια εκτελωνισμου για τόσο μικρής αξίας προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορουν να το σταματησουν ειναι η αληθεια γτ δεν εχει custom declaration, εχει ομως επανω το λογοτυπο της κινεζικης flyt και φυσικα το βγαζουν απο ενα σακο με αλλα κινεζικα αδελφακια του, οποτε ξερουν.... εμενα ενα μου το σταματησαν, παρεμεινε στο τελωνειο για 2 εβδομαδες και τελικα μου ηρθε ελευθερο. Απ οτι καταλαβαινεις και εσυ και εγω και οι υπολοιποι, η κατασταση ειναι μπαχαλο και οτι να ναι, σβηνουν τα ελτα και οτι αρπαξουν μπας και σωθουν. 3ευρακι σου λεει.....3ευρακι....

 

3ευρακι δεν με πειράζει.

Αρκεί να μην μπει καπέλο, φυσικά θα ενημερώσω και το banggood αν τύχει κάτι!

Link to comment
Share on other sites

3ευρακι δεν με πειράζει.

Αρκεί να μην μπει καπέλο, φυσικά θα ενημερώσω και το banggood αν τύχει κάτι!

 

Oχι δεν ειναι ετσι φιλε μου, η ανικανοτητα του κρατους να φτιαξει ενα σωστο τελωνειακο συστημα που να σταματαει πραγματικα αυτα που πρεπει να φορολογηθουν ναι να πληρωσω 3 ευρακι. Αλλα τα τσουβαλιαζω ολα, ακομη και αυτα που εχουν 5$, να τους βαλω να πληρωσουν 3 ευρω γιατι δεν εχω χρονο να τα τσεκαρω σωστα, και οκ ας εισπραξω κατι απ ολους αυτους και βλεπουμε, και να τους βαλω να τα παραλαβουν οι ιδιοι, γτ δεν εχω ταχυδρομους (παρολο που χρεωνω 3ευρακι) και το 3ευρακι το σκας και αν πεσεις τελη του μηνα (συνταξεις) περιμενε κανα 3ωρο.... τι λες φιλε μου? αν το εκανε αυτο η acs πχ, θα ειχες κατεβασει ολα τα ευαγγελια...... να σου πει πχ ιδιωτικη μεταφορικη δωσε 3 ευρω και ελα παρτο? ουτε γι αστειο, εδω μου τα φερνουν σαββατο γτ λεει ο οδηγος δεν ειχα πολυ δουλεια οποτε ειπα να σας το παραδωσω σημερα. Ε Ξ Υ Π Η Ρ Ε Τ Η Σ Η.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Τα 3 ευρώ τα χρεώνει το τελωνείο όχι τα ΕΛΤΑ ( αυτοί απλώς τα εισπράττουν).

Η χρέωση των τριών ευρώ γίνεται λόγου ελέγχου που γίνεται δειγματοληπτικά.

Δηλαδή μπορεί να πληρώσεις τρία ευρώ για ελεγχο πακέτου που η αξία του είναι πχ 50€ και ενώ θα έπρεπε να περάσει τελωνείο τελικά περνά μόνο για τον έλεγχο με κόστος 3€.

Link to comment
Share on other sites

Τα 3 ευρώ τα χρεώνει το τελωνείο όχι τα ΕΛΤΑ ( αυτοί απλώς τα εισπράττουν).

Η χρέωση των τριών ευρώ γίνεται λόγου ελέγχου που γίνεται δειγματοληπτικά.

Δηλαδή μπορεί να πληρώσεις τρία ευρώ για ελεγχο πακέτου που η αξία του είναι πχ 50€ και ενώ θα έπρεπε να περάσει τελωνείο τελικά περνά μόνο για τον έλεγχο με κόστος 3€.

 

εγω σου λεω πηγα στα ελτα σημερα και ηρθε νεα εγκυκλιος, εσυ λες οχι τα ελτα μα να το τελωνειο και τι φταινε τα παιδια.... και ποιο δειγματοληπτικο ελεγχο ρε φιλε? ποιο? τα unregistered φευγουν νερακι.... και τα registered πλεον τα πατανε μια σφραγιδα KAT και μια στρογγυλη "ελληνικη δημοκρατια" , φοβερος ελεγχος..... σκιαχτηκαμε!!! Πηγαινε τωρα να το παρεις!!! και κατσε στην ουρα κανα 3 ωρο.... γραφειοκρατια!!!! και καθυστερηση στυλ ελληνικου δημοσιου!! Για να τελειωνει εδω, ναι ρε φιλε να πληρωσω, τελειωνε ομως, μην με καθυστερεις ουτε σε "δειγματοληπτικους" ουτε σε ουρες, για μενα τελος τα ελτα, πληρωνω αντι για 3 ευρω 15-20 ευρω και το εχω σε 10 μερες στην πορτα μου.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Τα 3 ευρώ τα χρεώνει το τελωνείο όχι τα ΕΛΤΑ ( αυτοί απλώς τα εισπράττουν).

Η χρέωση των τριών ευρώ γίνεται λόγου ελέγχου που γίνεται δειγματοληπτικά.

Δηλαδή μπορεί να πληρώσεις τρία ευρώ για ελεγχο πακέτου που η αξία του είναι πχ 50€ και ενώ θα έπρεπε να περάσει τελωνείο τελικά περνά μόνο για τον έλεγχο με κόστος 3€.

 

Tα 3 και τα 12 αναγράφονται κανονικά στον τιμοκατάλογο των ΕΛΤΑ στα ΤΕΛΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχει αλλάξει ο τρόπος εκτελωνισμόυ στα ΕΛΤΑ. Γι αυτό υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις
Link to comment
Share on other sites

Σταματά το χαρτάκι και γίνεται μηχανογράφηση όλων των εντύπων.

Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα θα υπάρχουν καθυστερήσεις

Link to comment
Share on other sites

Σταματά το χαρτάκι και γίνεται μηχανογράφηση όλων των εντύπων.

Μέχρι να τοποθετηθεί το σύστημα θα υπάρχουν καθυστερήσεις

 

το συστημα τοποθετηθηκε ηδη, φιλος παρελαβε δεμα με μηχανογραφημενο το εντυπο τελωνειο και με καρτελα eori !!! To Θεμα ειναι οτι σταματανε τα παντα μαλλον, ακριβα φτηνα μικρα μεγαλα κινεζικα ευρωπαικα αμερικανικα, ολα στο τσουβαλι, μυρισε χρημα στο ΚΑΤ και στην κυβερνηση!!

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που παρέλαβα χθες κάτι ακουστικά από Gearbest (με την κανονική αξία από πίσω), όπως παλιά.

Ούτε δελτία ούτε τίποτα. Μπορεί να το κάνουν μόνο για τα υψηλής αξίας.

Είναι που είναι φουλ στην καθυστέρηση αν τα κάνουν και ψηφιακά και θέλει έξτρα γραφειοκρατία την κάτσαμε την βάρκα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...