Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πρώτον, η Wind σου επιστρέφει τα χρήματα γιατί δε θέλει να χάσει πελάτη για 1Ε.

Δεύτερον, τα Huawei, τα οποία είναι κινέζικα, τα έχω σε μεγάλη υπόληψη καθώς λειτουργούν άψογα και είναι πρότυπα. Όμως δεν είναι "κινεζιές". Δεν είναι το Android ένα source code, ρυθμίζεις compiler και άντε, βουρ για παραγωγή. Κάθε εταιρεία έχει και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ποιότητα στην παραγωγή του κώδικα. Ο kernel μπορεί να είναι ο ίδιος, όμως όχι και οι drivers, configuration, optimization. H HTC κάνει άλλο optimization από την Xiaomi, και για αυτό έχει άλλο κόστος στις συσκευές της. Αυτό λοιπόν σαν γενική σου γνώση.

Για παράδειγμα, η Sony όταν κάνει compile στις drivers της Qualcomm κάνει memory leak check, και γενικότερα σε όποια driver χρησιμοποιεί. Το integration είναι πιο αργό αλλά πιο σταθερό. Στην Ελλάδα αποθεώσαμε τα LeTV που δεν έχουν στείλει ούτε ένα test device στην πρωτυποποίηση (καλή τύχη λοιπόν).

 

Τρίτον, θα στο ξαναπώ μήπως και το καταλάβεις. Ο κάθε κατασκευαστής έχει την ελευθερία να υλοποιήσει όπως "γουστάρει" το GUI. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Μπορεί για παράδειγμα να σου δείχνει και 5G στην οθόνη σε λίγο. Εγώ σου εξηγώ τι είναι το σωστό, από εκεί και πέρα ο κάθε πάροχος μπορεί να συνδεθεί και σε WiFi και να σου δείχνει LTE. Δε λέω, τρέλα υπάρχει μπόλικη σε αυτό τον κόσμο.

 

Μιας και μίλησες για την Doro, τα headquarters είναι στα 200μ από το σπίτι μου (δες την τοποθεσία μου). Δεν είναιν κινέζικη αλλά Σουηδική, low budget. Σταματήστε να λέτε "μπαρούφες".

 

Δε θα συνεχίσω τη συζήτηση, κάπου εδώ βάζω τελεία. Δε θα ασχοληθώ άλλο με άτομα που στερούνται βασικής γνώσης διεξαγωγής διαλόγου. Κάτσε λοιπόν και ζήτα κάθε μήνα το 1Ε από τη Wind. Χάρη σου κάνει και στο δίνει. Στη Σουηδία τσεκάρουν ΙΜΕΙ και αν δεν υποστηρίζεται από το δίκτυο σου λένε tyvärr. tyvärr λοιπόν ;)

 

 

 

Oι Κορεάτες είναι κύριοι.

Ξαναπές οτι θες, για 2 windows phones σε ποστ πανω απο το δικο σου, που επίσης έχουν τέτοια ένδειξη σηματος...το ειδες ή κι αυτό γαργαρα;

μήπως κι αυτά είναι κινεζικα, μη υποστηριζόμενα κτλ κτλ ή παλι γαργαρα;

Μην απαντας γενικολογοντας και ρίχνοντας την μπάλα στην εξέδρα.

Τελικά τα 50 προχω κινητά που θα δουμε εμείς του χρονου...κανένα δεν έχει τέτοια ένδειξη;

ΖΤΕ εχεις δει; lumia εχεις δει;

Περίεργα μας τα λες.

Edited by Ergaleios
Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

 

Για την περίπτωση που χρεώνει από 22.00 περίπου την κίνηση (έχετε καταλήξει πότε συμβαίνει αυτό) σας λέω ότι ακούγεται άσχημο και σαν bug. Αυτό που υποθέτω είναι ότι η Wind δεν κάνει ημερολογιακή χρέωση βάση ανανέωσης αλλά λαμβάνει υπόψιν και την ώρα ανανέωσης. :blink: Τι εννοώ; Για παράδειγμα ανανέωσες τα ΜΒ στις 16.00 του προηγούμενου μήνα; Στις 16.00 του επόμενου μήνα θα λήξουν. Αυτό όμως δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Συνήθως τα timers ρυθμίζονται σε ακέραιες μονάδες (00.00, 23.59.59). :blink:

 

Επιπλέον δύο είναι τα περίεργα στην υπόθεση: 1) ΔΕΝ είναι γενικό πρόβλημα 2) ΔΕ με βοηθάτε για να σας βοηθήσω. Αν το κάνει σε όλες τις συσκευές, σε ποιες το κάνει, τι baseband version φοράνε οι συσκευές σας... Μιλάμε για ένα αχανές τοπίο. Όταν έρθω Ελλάδα θα το τεστάρω μόνος μου.

 

Το μόνο που μπορώ να σας πω σαν ασφαλή λύση είναι να ανανεώνετε μία μέρα πριν την επίσημη μέρα λήξης του πακέτου. Το πότε κάνει reset τα timers η Wind δε θα σας απασχολεί πλέον.

 

Το θέμα με την ώρα λήξης μπορεί πολύ απλά να το λύσει η ίδια η εταιρεία ενημερώνοντας είτε στο site είτε στην εφαρμογή είτε στο φωνητικό μήνυμα το τι ώρα ακριβώς λήγει το πακέτο internet που έχει ο καθένας μας. Το ότι δεν γίνεται είναι αυτό που βάζει σε σκέψεις ότι γίνεται εκ του πονηρού. Εσύ από ότι βλέπω ζεις στο εξωτερικό και σε κάποια προηγμένη τεχνολογικά χώρα εδώ όμως δυστυχώς υπάρχουν πάντα οι κουροπόνηρες λογικές σε όλων των ειδών επιχειρήσεων.

 

Σχετικά με τα περίεργα που αναφέρεις θα πω ότι το πρόβλημα είναι γενικό. Σκέψου μόνο ότι εδώ ήμαστε μία μικρή κοινότητα που ασχολούμαστε και λίγο παραπάνω με το αντικείμενο και το συγκεκριμένο πρόβλημα παρόλο που ήμαστε υποψιασμένοι έχει εμφανιστεί σε πάρα πολλούς. Φαντάσου τι γίνεται στους υπόλοιπους. Ενδεικτικά μόνο θα σου πω ότι γνωρίζω πάνω από 10 άτομο του στενού κύκλου (όχι απλά γνωστούς) που έχουν απενεργοποιήσει εντελώς το internet για να αποφεύγουν τέτοια χρέωση και παρόλο που έχουν bonus από ανανεώσεις τις ελάχιστες φορές που θα χρειαστούν internet στη συσκευή τους ψάχνουν για wifi.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η χρέωση πάντως δεν ισχύει για όλες τις σιμ... η δική μου συσκευή, 2καρτη, είχα αγοράσει ένα νουμερο από q ποτέ μα ποτέ δεν μου είχε φάει το ένα ευρώ. Χρήση γύρω στον ενάμισυ χρόνο. Διάβαζα το θέμα εδω μέσα και γέλαγα να σας πω την αλήθεια επειδή δεν μου είχε τύχει.

Όταν έφυγα από βονταφον και πήγα q (φορητότητα) στον 1ο μήνα κιόλας μου πήρε το 1 ευρώ. Η άλλη κάρτα είναι στο κιν. της κόρης μου και είναι μια χαρά, χωρίς μέχρι τώρα να κάνει κάποια χρέωση του ενός ευρώ.

Αν δεν το φτιάξουν αυτό το θέμα που έχουν θα γίνονται συνεχώς ρεζίλι πάντως... :down:

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η χρέωση πάντως δεν ισχύει για όλες τις σιμ... η δική μου συσκευή, 2καρτη, είχα αγοράσει ένα νουμερο από q ποτέ μα ποτέ δεν μου είχε φάει το ένα ευρώ. Χρήση γύρω στον ενάμισυ χρόνο. Διάβαζα το θέμα εδω μέσα και γέλαγα να σας πω την αλήθεια επειδή δεν μου είχε τύχει.

Όταν έφυγα από βονταφον και πήγα q (φορητότητα) στον 1ο μήνα κιόλας μου πήρε το 1 ευρώ. Η άλλη κάρτα είναι στο κιν. της κόρης μου και είναι μια χαρά, χωρίς μέχρι τώρα να κάνει κάποια χρέωση του ενός ευρώ.

Αν δεν το φτιάξουν αυτό το θέμα που έχουν θα γίνονται συνεχώς ρεζίλι πάντως... :down:

Έτσι ακριβως κι εγώ φίλε, τα διάβαζα εδώ και σκεφτόμουν οτι "κάτι κανουν λαθος", μέχρι που αρχισε να συμβαίνει και σε μένα οτι ρύθμιση κι αν εκανα!

Καλά να λέμε οτι είναι συγκριτικα φτηνοι, οτι κανουν αναβαθμίσεις στο δίκτυο, κτλ κτλ...αλλα αν πούμε οτι κάτι κανουν (πολυ) στραβό, όπως αυτή η χρέωση....υπαρχουν οι αυτοκλητοι (?) δικηγόροι.

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Έχει τσεκάρει κανείς το συσχετισμό με την ώρα χρέωσης; Δηλαδή αν έχει σχέση με την ώρα ενεργοποίησης του πακέτου?

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ας πω και εγώ τον πόνο μου με το καταραμένο internet daily... Η συσκευή μου είναι LG Optimus L1 II την πήρα από τη Wind με μια προσφορά που είχε βγάλει το 2014. Έχει συμβεί 12 φορές από το 2014 η συγκεκριμένη χρέωση και μάλιστα μια φορά σε κινητό που δεν έχει καν ρυθμίσεις internet. Όλες τις φορές μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα μου πίσω μετά από άπειρα δικά μου μηνύματα είτε στο online chat είτε στο inbox του facebook. Φυσικά ποτέ δεν είναι ενεργοποιημένα τα δεδομένα του κινητού και τις περισσοτέρες φορές ενεργοποιούν το internet daily μόλις λήξει το πακέτο internet! Οι απαντήσεις τους είναι να απενεργοποιήσω το internet από τη συσκευή μου γενικά, να κινηθώ νομικά γιατί κάποιος έχει πρόσβαση στο κινητό μου χωρίς να το ξέρω και μπαίνει στο internet κρυφά (ότι πιο ξεκαρδιστικό μου έχουν πει σαν δικαιολογία), μου έχουν στείλει εγχειρίδια χρήσης smartphone (έχω smartphone πάνω από 4 χρόνια και χρησιμοποιώ mobile internet εδώ και 10 χρόνια περίπου).

 

Επίσης, ρώτησα τί ώρα λήγει το πακέτο internet και μου είπαν αφηρημένα λίγο πριν τα μεσάνυχτα και ρωτούσα αναλυτικά για διάφορες ώρες και είπανε από τις 23:30 και μετά θεωρούν το λίγο πριν τα μεσάνυχτα και δεν υποστηρίζεται από το σύστημα να εμφανίζεται η ώρα λήξης (στην cosmote εμφανίζεται ακριβώς η ώρα λήξης). Χαρακτηριστικός είναι ένας διάλογος στο chat τις προάλλες, η εξυπηρέτηση ήταν μέσα στην ειρωνεία, μιλούσαμε 2μιση ώρες (την έπρηξα κυριολεκτικά) και από κει που θα έκανε 1 εργάσιμη να στείλει αίτημα, μου πιστώθηκε το ευρώ μέσα σε 20 λεπτά και πήρα και 1€ που μου είχαν φάει παλιότερα και δεν μου το είχαν πιστώσει τότε γιατί βρήκαν είσοδο στο internet.

 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0035.html Κάποιες εταιρείες έχουν πληρώσει πρόστιμα για χρέωσεις internet daily το 2012 (ρίξτε μια ματιά η wind είχε πληρώσει πολύ λιγότερο από τις άλλες) και η cosmote από τότε έχει βάλει την απεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας με ένα δωρεάν sms. Μιλώντας στο online chat της wind τους τα ανέφερα αυτά και είπα να τα μεταφέρουν σε προιστάμενους μπας και αλλάξουν κάτι προς το καλύτερο.

 

Εγώ πιστεύω δε θα σταματήσουν με την αυθαίρετη χρέωση internet daily και σκέφτομαι να τους καταγγείλω στην ΕΕΤΤ (οι καταγγελίες γίνονται επώνυμα και online http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam). Επίσης, παλιότερα μου συνέβαινε και με την cosmote το ίδιο πράγμα και μετά το sms για την απενεργοποίηση της υπηρεσίας internet για μία ημέρα δεν ξαναέγινε. Τέλος, δε γνωρίζω τόσες τεχνικές και δικτυακές λεπτομέρειες όσες αναφέρονται παραπάνω, εγώ σαν συνδρομητής μίας εταιρείας θέλω να ξέρω ότι κλείνοντας τα δεδομένα του κινητού δε θα έχω καμία χρέωση internet. Συνδυάζοντας μάλιστα το ύψος των προστίμων του 2012 από την ΕΕΤΤ, δε νομίζω να επιβλήθηκαν χωρίς να υπήρχε δολιότητα εκ μέρους των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

 

Στο site του f2g στον τιμοκατάλογο https://www.wind.gr/gr/f2g/ti-kerdizo/timokatalogos/vasikes-hreoseis/ πλέον έχει ενσωματωθεί στις χρεώσεις του internet το internet daily και δεν υπάρχει χρέωση €/ΜΒ.

Edited by eirrr
Link to comment
Share on other sites

mixtri δεν έχεις πιάσει ποτέ στα χέρια σου συσκευή κινέζικη κι αυτό φαίνεται. Έχω πιάσει στα χέρια μου πολύ περισσότερες συσκευές από εσένα και μπορώ να σου πω ότι ορισμένες "επώνυμες" ακολουθούν πολύ λιγοτερο τα πρότυπα από τις "κινεζιές" όπως υποτιμητικά τις λες. Στις περισσότερες κινέζικες συσκευές λοιπόν, το εικονίδιο 4G δείχνει αν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο LTE για το συγκεκριμένο MCC/MNC ακόμα και αν ΔΕΝ είναι ενεργό data session. Το data session ανοίγει όταν το επιλέξεις από το μενού της συσκευής (και υπάρχει σωστό APN ρυθμισμένο) και τότε εμφανίζεται δεύτερο μικρότερο εικονίδιο 4G. Τα ίδια συμβαίνουν και στο 3G.

 

Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι συστημικό της Wind. Το έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι. Μου το έχουν κάνει και με κλειστό το τηλέφωνο και βγαλμένη τη SIM. Επίσης παραδέχονται ότι χρεώνουν το 1 ευρώ και ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει κίνηση δεδομένων από το MSISDN. Γι' αυτό τα πιστώνουν, και όχι επειδή μας κάνουν χάρη και δε θέλουν να μας χάσουν.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι συστημικό της Wind. Το έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι. Μου το έχουν κάνει και με κλειστό το τηλέφωνο και βγαλμένη τη SIM. Επίσης παραδέχονται ότι χρεώνουν το 1 ευρώ και ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει κίνηση δεδομένων από το MSISDN. Γι' αυτό τα πιστώνουν, και όχι επειδή μας κάνουν χάρη και δε θέλουν να μας χάσουν.

 

Σε εμένα δεν το έχουν παραδεχτεί, μου είπανε ότι τα πιστώνουν καθαρά στα πλαίσια της εξυπηρέτησης πελατών και όντως βλέπουν κίνηση δεδομένων. Και σε μένα έχει συμβεί με κλειστό κινητό να μου έρθει μήνυμα χρέωσης internet daily. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Και με την ευκαιρια που εγινε λογος για τα windows phone και τις ενδειξεις . Οριστε δυο φωτο και με ανοιχτα και κλειστα δεδεμενα

 

Ανοιχτα data

http://i66.tinypic.com/23tpa9z.png

 

Κλειστα data

http://i65.tinypic.com/2j1movp.png

 

φαινεται αλλωστε και απο το κουμπι . Ποτε ειναι ανοιχτα και ποτε ειναι κλειστα

 

η ένδειξη του lte φαινεται και στης δυο περίπτωσης με ανοιχτα η κλειστα δεδομενα

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Το ειχα γραψει στο Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Wind

Θα το βαλω και εδω και βγαλτε τα συμπερασματα σας. εγω το συμπερασμα μου το εχω βγαλει θα το δειτε στο τελος

 

2γεναρη ειχα πακετο με τα 1500 προς ολους + 1500 MB

Με 400 MB να μου μενουν. 2γεναρη ωρα 00:01 -1 euro

 

3 γεναρη ωρα 12:00 το πρωι sms απο την wind οτι χτες χρεωθηκες 1euro daily internet

 

Πηρα τηλ και μου πιστωσαν το 1euro

 

Για ποιον λογο με χρεωσαν χωρις να ανοιξω data στης 2 γεναρη και εξαλου ειχα ενεργο πακετο

 

Ποτε ξανα δεν ειχα χρεωση για daily internet με τα ιδια τηλ nokia lumia 930 και microsoff lumia 640 lte

 

Τα συμπερασματα δικα σας...

 

Εγω το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι χρεωνουν σε οποιον να ειναι. ακομα και εαν εχει ενεργο πακετο και αν το παρει χαμπαρι εχει καλος. του πιστωνουν τα λεφτα!!! Εαν δεν το παρει χαμπαρι πλουτηζουν ακομα περισοτερο

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Και με την ευκαιρια που εγινε λογος για τα windows phone και τις ενδειξεις . Οριστε δυο φωτο και με ανοιχτα και κλειστα δεδεμενα

 

Ανοιχτα data

http://i66.tinypic.com/23tpa9z.png

 

Κλειστα data

http://i65.tinypic.com/2j1movp.png

 

φαινεται αλλωστε και απο το κουμπι . Ποτε ειναι ανοιχτα και ποτε ειναι κλειστα

 

η ένδειξη του lte φαινεται και στης δυο περίπτωσης με ανοιχτα η κλειστα δεδομενα

 

Ετσι ειναι και το 535 μου.Βασικα σε Wp αλλα και android δεν εχω φαει χρεωση ακομα.Εγω λεω ειναι καθαρα θεμα συστημικο.Η Cosmote αμα θελει να σου παρει το 1€,θα σου ειδοποιησει οταν ανοιξεις τα δεδομενα χωρις πακετο.Και μαλιστα εκεινη την ωρα.Η Q δεν ειναι ετσι και σου στελνει μετα απο μια μερα.Αυτο ειναι το σπαστικο.Να το εστελνε εκεινη την ωρα(και να εγραφε ημερομηνια και ωρα)τουλαχιστον θα ξεραμε οτι εγινε κινηση και δεν θα παιρναμε τα 1€ πισω.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

mixtri δεν έχεις πιάσει ποτέ στα χέρια σου συσκευή κινέζικη κι αυτό φαίνεται. Έχω πιάσει στα χέρια μου πολύ περισσότερες συσκευές από εσένα και μπορώ να σου πω ότι ορισμένες "επώνυμες" ακολουθούν πολύ λιγοτερο τα πρότυπα από τις "κινεζιές" όπως υποτιμητικά τις λες. Στις περισσότερες κινέζικες συσκευές λοιπόν, το εικονίδιο 4G δείχνει αν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο LTE για το συγκεκριμένο MCC/MNC ακόμα και αν ΔΕΝ είναι ενεργό data session. Το data session ανοίγει όταν το επιλέξεις από το μενού της συσκευής (και υπάρχει σωστό APN ρυθμισμένο) και τότε εμφανίζεται δεύτερο μικρότερο εικονίδιο 4G. Τα ίδια συμβαίνουν και στο 3G.

 

Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι συστημικό της Wind. Το έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι. Μου το έχουν κάνει και με κλειστό το τηλέφωνο και βγαλμένη τη SIM. Επίσης παραδέχονται ότι χρεώνουν το 1 ευρώ και ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει κίνηση δεδομένων από το MSISDN. Γι' αυτό τα πιστώνουν, και όχι επειδή μας κάνουν χάρη και δε θέλουν να μας χάσουν.

 

Είναι αλήθεια ότι κινεζιές δεν έχω πιάσει. Huawei όμως μπόλικες. Δεν είναι κακό να σου δείχνει τύπο δικτύου αλλά είπαμε για το LTE έχουν διαφορετικό configuration.

Ρε παιδιά δε ξέρω τι configuration στέλνει η wind, μπορεί εν τέλει να τα έψαλα τζάμπα στα κινεζικα. Μπορεί επιτρέπει να είστε εκεί μόνο για paging. Κουλό.

 

Anyway , εφόσον το έχει παραδεχτεί η wind δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίζουμε. Κάντε καταγγελία στην ΕΕΤΤ να στρώσει.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε android έχει συμβεί σε εμένα η ενεργοποίηση internet daily χωρίς να έχω στο internet με τα δεδομένα του κινητού. Όταν έχω απενεργοποιημένα τα δεδομένα δείχνει μόνο τις γραμμές του σήματος και όταν ενεργοποιώ τα δεδομένα δείχνει κάτι γράμματα και βελάκια πάνω στις γραμμές του σήματος, άρα μου είναι εμφανέστατο στην οθόνη του κινητού το αν είναι ή όχι απενεργοποιημένα τα δεδομένα. Και 11 φορές μου έχουν χρεώσει internet daily με απενεργοποιημένα τα δεδομένα του κινητού.

 

Υπάρχουν και στα posts του facebook του f2g (https://www.facebook.com/WINDF2G/posts_to_page/) πολλές αναφορές για αυθαίρετη χρέωση internet daily, δε γίνεται όλοι αυτοί να κάνουν λάθος...

Προτείνω να κάνουμε καταγγελία όλοι στην ΕΕΤΤ τουλάχιστον οι συμμετέχοντες του θέματος εδώ και να προτρέψουμε και με post στο facebook του f2g να κάνουν και άλλοι παθόντες καταγγελία.

Edited by eirrr
Link to comment
Share on other sites

εμενα σημερα μου εκαναν χρεωση του ενα ευρω σε τηλ νοκια που δεν εχει καν δεδομενα :lol:

 

αθανατη wind :lol:

 

παιδια η καταγγελια σε εετ ειναι μονοδρομος

Link to comment
Share on other sites

ποιά καταγγελία... ξέρεις τι θέλει; ομαδική φορητότητα. Σκέψου τη Δευτέρα να δουν οτι φεύγουν 2000 άτομα από το δίκτυό τους...

εγω είμαι υπό σκέψη, έχω 3 νούμερα, τα παίρνω και πάω εκεί που ήμουν πριν και τόσα χρόνια δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Και η καταγγελία είναι καλή λύση μιας και τα πρόστιμα είναι τσουχτερά http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0035.html μιλάμε για εκατομύρια € που τους έριξαν πρόστιμο για το internet για μία μέρα και μία χαρά απενεργοποίησαν την υπηρεσία μέτα (για την cosmote αναφέρομαι). Στη wind δεν είχε επιβληθεί πρόστιμο για το internet daily το 2012 και πρέπει να γίνει τώρα.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω χρεωθεί 3 ευρώ το τελευταίο διάστημα μόνο και μόνο επειδή κατά λάθος πάτησα το εικονιδιο των δεδομένων στο κινητό.

Μιλάω για ούτε δευτερόλεπτο. Αυτό πιστεύω πρέπει να το κοιταξουν, όπως και να χει έσβησα τις ρυθμίσεις

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω χρεωθεί 3 ευρώ το τελευταίο διάστημα μόνο και μόνο επειδή κατά λάθος πάτησα το εικονιδιο των δεδομένων στο κινητό.

Μιλάω για ούτε δευτερόλεπτο. Αυτό πιστεύω πρέπει να το κοιταξουν, όπως και να χει έσβησα τις ρυθμίσεις

 

και φταίει η κάθε εταιρία όταν "εσύ" έκανες λάθος;Δεν το κάνω προσωπικο,το έχω κάνει και εγώ το λάθος αλλά μην το παρακάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, φταίει η εταιρεία, όταν το 99% των ενεργοποιήσεων γίνεται κατά λάθος, έιτε της εταιρείας είτε της συσκευής είτε του χρήστη, φταίει η εταιρεία.

Γιατί ο χρήστης τελικά πληρώνει για μια υπηρεσία που δεν χρειάζεται και δεν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει.

Φταίει η εταιρεία γιατί σε χρεώνει 1 ολόκληρο ευρώ για λίγα - ελάχιστα kb που κανονικά θα κόστιζαν ένα μικρό κλάσμα του ευρώ.

Φταίει η εταιρεία γιατί δεν σε ρωτάει πριν τη χρέωση και δεν σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία,*παρά μόνο αν καταργήσεις εντελώς το internet.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, φταίει η εταιρεία, όταν το 99% των ενεργοποιήσεων γίνεται κατά λάθος, έιτε της εταιρείας είτε της συσκευής είτε του χρήστη, φταίει η εταιρεία.

Γιατί ο χρήστης τελικά πληρώνει για μια υπηρεσία που δεν χρειάζεται και δεν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει.

Φταίει η εταιρεία γιατί σε χρεώνει 1 ολόκληρο ευρώ για λίγα - ελάχιστα kb που κανονικά θα κόστιζαν ένα μικρό κλάσμα του ευρώ.

Φταίει η εταιρεία γιατί δεν σε ρωτάει πριν τη χρέωση και δεν σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία,*παρά μόνο αν καταργήσεις εντελώς το internet.

 

Οταν το ενεργοποιείς όμως μόνος σου,έστω και καταλάθος, που φταίει;

Και ναι για τα υπόλοιπα που λες έχεις δίκιο,τα έχω πει και εγώ παλιότερα.

Link to comment
Share on other sites

Φταίει φίλε μου, ακόμα κι όταν πατάμε ενα πλήκτρο κατά λάθος.

Γιατί σε χρεώνει πάγιο 1 ευρώ για μια στιγμιαία σύνδεση ενός δευτερολέπτου που είναι ζήτημα αν πρόλαβαν να κατέβουν 2kb στο κινητό.

Και γιατί δεν σου επιτρέπει να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία ή να επιλέξεις χρέωση ανα kb.

Εγώ έχω wind απο το 1999 και ποτέ δεν χρειάστηκα αυτή την υπηρεσία.

Ποτέ δεν την ενεργοποίησα ηθελημένα, ωστόσο έχω χρεωθεί τουλάχιστον 20-30 φορές χωρίς να το επιθυμώ και χωρίς να χρησιμοποιήσω ούτε μισό απο τα περίφημα 20mb.

Κάποιες φορές ήταν σε dumpphone που είχα αγοράσει με επιδότηση απο τη wind και είχαν φροντίσει οι έξυπνοι να αντικαταστήσουν τη λειτουργία κάποιου βασικού πλήκτρου με απευθείας είσοδο στο windplus.

Πολλές φορές το πάτησα κατά λάθος.

Άλλες φορές ήταν χωρίς να πατήσω απολύτως τίποτα.

Δεν έχει σημασία ποιος και τι φταίει που ενεργοποιείται, σημασία έχει οτι η υπηρεσία είναι ανεπιθύμητη για τον χρήστη στο 99% των περιπτώσεων αλλά δεν μπορεί να την καταργήσει.

Είναι μια παγίδα για τον χρήστη που όμως αποφέρει πολλά χρήματα στην εταιρεία χωρίς κανένα κόστος.

Αν οι προθέσεις της εταιρείας ήταν αγαθές θα μπορούσε να παρέχει την υπηρεσία κατόπιν επιλογής, πχ "αν θέλεις να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία daily internet που σου παρέχει 20mb για 24 ώρες με κόστος 1ευρώ, στείλε μήνυμα στο τάδε τετραψήφιο κλπ". Τόσο απλά και τόσο τίμια.

Edited by gongisone
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα Δυστυχως το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα και εγω αυτες τις δυο ημερες ! χρεωθηκα 2 daily internet απο την wind μεσα σε 48 ωρες . καινουργια συσκευη 2 ημερων με αντικατασταση sim για να λαμβανει η συσκευη 4g σημα τα δεδομενα κλειστα φυσικα και ο αυτοματος συνχρονισμος στην android Συσκευη μου για εφαρμογες να ειναι ρυθμισμενη μονο απο το wifi ενεργοποιησα μονο το 4g Δικτυο τιποτα αλλο ολα τα δεδομενα κινητης κλειστα!! επισης οταν κοιταξα τον μετρητη των δεδομενων της συσκευης δεν εχει καταγραψει ουτε 1 byte ειναι στο 0 . που βρηκανε αυτοι τωρα κινηση δεδομενων ο θεος και η ψυχη τους μονο ξερει. επισης το μηνυμα ερχεται 24 ωρες αργοτερα χτες χρεωθηκατε 1 ευρω κ.τ.λ εγινε προωθηση στο τεχνικο τμημα το αιτημα μου και περιμενω να δω τα αποτελεσματα !

φιρι φιρι το πανε να αλλαξουμε παροχο μου φαινεται!! καλο ειναι να λαβουν υποψη τους τα σχολια μου γιατι βλεπω οτι οι καταγγελιες ειναι αρκετες κ μονο τυχαιο δεν ειναι πλεον!!!

Link to comment
Share on other sites

και φταίει η κάθε εταιρία όταν "εσύ" έκανες λάθος;Δεν το κάνω προσωπικο,το έχω κάνει και εγώ το λάθος αλλά μην το παρακάνουμε.

 

Καταλαβαίνεις τι σημαίνει δευτερόλεπτο ή και λιγότερο? Με χρέωσαν 1 ευρώ για ούτε ένα kb, τι στιγμή μάλιστα που στη περιοχή μου έχει μόνο 2g και όταν ήθελα να συνδεθω παλιότερα περνούσε κάνα λεπτό, ενώ αυτό μπόρεσαν και το κατάλαβαν αμεσως

Είναι κλέφτες και περίεργο που τους υπερασπίζεσαι, έως υποπτο

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνεις τι σημαίνει δευτερόλεπτο ή και λιγότερο? Με χρέωσαν 1 ευρώ για ούτε ένα kb, τι στιγμή μάλιστα που στη περιοχή μου έχει μόνο 2g και όταν ήθελα να συνδεθω παλιότερα περνούσε κάνα λεπτό, ενώ αυτό μπόρεσαν και το κατάλαβαν αμεσως

Είναι κλέφτες και περίεργο που τους υπερασπίζεσαι, έως υποπτο

 

Φίλε στην περίπτωση αυτή δεν φταίει η wind ή η οποιαδήποτε εταιρεία είσαι. Είναι ακριβώς το ίδιο με την ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι χωρίς ελάχιστη χρέωση, σε άλλες με ελάχιστη χρέωση 30 δευτερόλεπτα, αλλού 1 λεπτό αλλού 3 λεπτά. Εσύ μπορείς να μιλήσεις 1 δευτερόλεπτο μόνο αλλά θα χρεωθείς με βάση την ελάχιστη χρέωση. Στο mobile internet ουσιαστικά έχουν ελάχιστη χρέωση τα 20ΜΒ και το χρεώνουν 1 ευρώ. Είτε ξοδέψεις 1ΚΒ είτε 20ΜΒ το ίδιο χρεώνεσαι. Από τη στιγμή που ανοίγεις τα δεδομένα στο κινητό σου είτε εν γνώση σου είτε κατά λάθος η χρέωση είναι αυτή και το γνωρίζεις. Εάν δεν χρησιμοποιείς γενικά mobile internet μπορείς να το απενεργοποιήσεις αλλά δεν θα μπορείς να χρησιμοποιείς ούτε τα τυχόν μπόνους που δίνουν

 

Τα παράπονα των χρηστών εδώ αφορούν χρεώσεις που έγιναν είτε χωρίς να ανοίξουν τα δεδομένα είτε ενώ το πακέτο δεδομένων που είχαν δεν είχε λήξει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...