dagas Δημοσιεύτηκε February 26, 2014 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε February 26, 2014 Σήμερα το πρωί έλαβα ένα μήνυμα από την Wind ότι υπάρχει μια μεγάλη χρέωση του λογαριασμού μου λόγω χρήσης internet. Πράγματι κάλεσα στην εταιρία και μου είπαν ότι υπήρχε μια χρέωση 97€ για υπέρβαση του ορίου μου του κατά 50ΜΒ (Q συμβόλαιο). Ο μετρητής του τηλεφώνου μου δεν μου δείχνει καμία υπέρβαση. Όταν ζήτησα να μου πουν πότε έγινε αυτή η κατανάλωση μου απάντησαν ότι πρέπει να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού για να μου απαντήσουν. Εάν έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ας μου πει εάν και πως βρήκε λύση. Παράθεση Ας αφήσουμε τους εγωισμούς και ας κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTheGreek99 Δημ. February 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2014 Σήμερα το πρωί έλαβα ένα μήνυμα από την Wind ότι υπάρχει μια μεγάλη χρέωση του λογαριασμού μου λόγω χρήσης internet. Πράγματι κάλεσα στην εταιρία και μου είπαν ότι υπήρχε μια χρέωση 97€ για υπέρβαση του ορίου μου του κατά 50ΜΒ (Q συμβόλαιο). Ο μετρητής του τηλεφώνου μου δεν μου δείχνει καμία υπέρβαση. Όταν ζήτησα να μου πουν πότε έγινε αυτή η κατανάλωση μου απάντησαν ότι πρέπει να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού για να μου απαντήσουν. Εάν έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ας μου πει εάν και πως βρήκε λύση. Eφ'όσον δεν έκανες τα παραπάνω mb κάνεις αμφισβήτηση λογαριασμού. Παράθεση Νίκος Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official). - 001 με την όπισθεν Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psyber Δημ. May 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2014 παιδιά αντιμετωπίζω και εγώ ανάλογο πρόβλημα. έχουμε καμία εξέλιξη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. May 13, 2014 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2014 με τον αναλυτικο λογαριασμο δειτε που χρεωθηκαν και τα ποσα σε καταστημα φωτοτυπια και αμφισβητηση λογαριασμου.Αντιστοιχο προβλημα ειχα και γω πριν ενα μηνα σε καρτοκινητο βονταφον αργησαν αρκετα βεβαια γιατι ακουγα δικαιολογιες και οταν τους ζητησα να μου δωσουν απαντηση επισημα εγγραφως για να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλαξανε τροπαριο και μου πιστωσανε το ποσο πισω. Θελει υπομονη αλλα θα βγαλετε ακρη πιστευω.σε ολες τις εταιριες ειμαι σιγουρος οτι γινονται αναλογα περιστατικα. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Καλημερα σε ολους. Ρε παιδια καθε μερα μου τρωει 1 Ευρω απο την καρτα χωρις να εχω ενεργοποιημενα δεδομενα!!! Ολο μου λενε θα το κοιταξουν και λυση δεν μου βρισκουν. Δωστε μου τα φωτα σας. Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
volanis1980 Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings. +1 smartphones χωρίς data είναι απλά νεκρά. Επίσης έχω κουραστεί πηγαίνοντας κάπου όλοι να πρήζουν το κάθε κατάστημα για τον κωδικό wifi. Το 1Gb που δίνει απο δωρεάν έως super οικονομικά η Wind είναι υπεραρκετό για να μην κυνηγάμε WiFi σαν πρεζάκια.:blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tegeatis Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings. Συμφωνώ ότι έχει καταντήσει αηδία, και συμφωνώ ότι σαν εταιρία είναι τόσο πολύ πιο φθηνή από τις άλλες, που εγώ προσωπικά ανέχομαι αυτή τη φανερή κλεψιά βάζοντας συνέχεια πακέτα, αλλά δεν είναι λύση αυτή. Χωρίς να έχω συγχρονισμούς, με κλειστά τα δεδομένα και με το μετρητή και του κινητού και του My Data Manager να μην έχουν καταγράψει ούτε bit, η wind χρεώνει κίνηση δεδομένων. Αλλά το έχω τεστάρει και όταν έχω πακέτο ιντερνετ. Κλείνω τα δεδομένα και δεν καταγράφει κίνηση ούτε ο μετρητής της wind στο myf2g. Πως γίνεται και στους περισσότερους τυχαίνει την πρώτη μέρα που τους λήγει το πακέτο? Αν έφταιγαν τα smartphone θα έπρεπε να χρεωνόμαστε κάθε μέρα, σε ελάχιστους συμβαίνει αυτό! Συν το ότι σε ενημερώνει μια μέρα μετά ότι χρεώθηκες. Ας δώσει την δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας για όποιον δεν την θέλει. Δηλαδή σκεφτείτε τι πανικός θα είχε γίνει αν όταν σου τελείωνε το πακέτο sms, σε χρέωνε 1 ευρώ και σου έστελνε μήνυμα την επόμενη μέρα, ότι "χθες είχες 10 sms αλλά στο λέω σήμερα που έληξαν...:devil:" Αυτό που δεν έχω τεστάρει ακόμα, είναι όταν λήξει το πακέτο, να κλειδώσω το σήμα σε gsm, μήπως και προσπαθώντας το κινητό να βρει και να κλειδώσει στις 3G κεραίες, εκλαμβάνεται σαν κίνηση ιντερνετ, αλλά και πάλι πολύ κακώς, αν συμβαίνει αυτό!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntua Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Συμφωνώ ότι έχει καταντήσει αηδία, και συμφωνώ ότι σαν εταιρία είναι τόσο πολύ πιο φθηνή από τις άλλες, που εγώ προσωπικά ανέχομαι αυτή τη φανερή κλεψιά βάζοντας συνέχεια πακέτα, αλλά δεν είναι λύση αυτή. Χωρίς να έχω συγχρονισμούς, με κλειστά τα δεδομένα και με το μετρητή και του κινητού και του My Data Manager να μην έχουν καταγράψει ούτε bit, η wind χρεώνει κίνηση δεδομένων. Αλλά το έχω τεστάρει και όταν έχω πακέτο ιντερνετ. Κλείνω τα δεδομένα και δεν καταγράφει κίνηση ούτε ο μετρητής της wind στο myf2g. Πως γίνεται και στους περισσότερους τυχαίνει την πρώτη μέρα που τους λήγει το πακέτο? Αν έφταιγαν τα smartphone θα έπρεπε να χρεωνόμαστε κάθε μέρα, σε ελάχιστους συμβαίνει αυτό! Συν το ότι σε ενημερώνει μια μέρα μετά ότι χρεώθηκες. Ας δώσει την δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας για όποιον δεν την θέλει. Δηλαδή σκεφτείτε τι πανικός θα είχε γίνει αν όταν σου τελείωνε το πακέτο sms, σε χρέωνε 1 ευρώ και σου έστελνε μήνυμα την επόμενη μέρα, ότι "χθες είχες 10 sms αλλά στο λέω σήμερα που έληξαν...:devil:" Αυτό που δεν έχω τεστάρει ακόμα, είναι όταν λήξει το πακέτο, να κλειδώσω το σήμα σε gsm, μήπως και προσπαθώντας το κινητό να βρει και να κλειδώσει στις 3G κεραίες, εκλαμβάνεται σαν κίνηση ιντερνετ, αλλά και πάλι πολύ κακώς, αν συμβαίνει αυτό!! Εχεις δοκιμασει να σβησεις το apn σε internet και mms; μηπως και αυτο φτιαξει την κατασταση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tegeatis Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Εχεις δοκιμασει να σβησεις το apn σε internet και mms; μηπως και αυτο φτιαξει την κατασταση; Το έχω υπόψη μου αυτό που λες, αλλά το πρόβλημα μου δεν είναι να βρω πατέντες για να το σταματήσω, γιατί έτσι και αλλιώς βάζω πακέτα, απλά προσπαθώ να βρω τον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και να δώσω ελαφρυντικά στην wind, αλλά δυστυχώς όλα με οδηγούν στο αντίθετο. Το να δοθεί η δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας αυτής, δεν το θεωρώ τόσο φοβερό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Το έχω υπόψη μου αυτό που λες, αλλά το πρόβλημα μου δεν είναι να βρω πατέντες για να το σταματήσω, γιατί έτσι και αλλιώς βάζω πακέτα, απλά προσπαθώ να βρω τον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και να δώσω ελαφρυντικά στην wind, αλλά δυστυχώς όλα με οδηγούν στο αντίθετο. Το να δοθεί η δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας αυτής, δεν το θεωρώ τόσο φοβερό. Αυτό το πρόβλημα με την χρέωση του 1€ το έχετε όσοι χρησιμοποιείτε android; Εγώ σε 5 νούμερα που γνωρίζω πολύ καλά δεν είχαμε ποτέ τέτοιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε συσκευές symbian,asha. Απλά κλείνουμε τα δεδομένα και τίποτα παραπάνω. Παράθεση TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Το θεμα ειναι οτι εχω απενεργοποιημενα data και το apn σβησμενο!!! Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giachtas Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Αυτό το πρόβλημα με την χρέωση του 1€ το έχετε όσοι χρησιμοποιείτε android; Εγώ σε 5 νούμερα που γνωρίζω πολύ καλά δεν είχαμε ποτέ τέτοιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε συσκευές symbian,asha. Απλά κλείνουμε τα δεδομένα και τίποτα παραπάνω. Αν δεν κάνω λάθος, επειδή χρησιμοποιούσα Symbian στο παρελθόν, δεν είχε τρόπο να κλείσεις τα δεδομένα. Επέλεγα σαν προτεραιότητα εάν ήθελα wifi ή δεδομένα από κινητό και μέχρι εκεί. Σε Android όμως έχεις επιλογή απενεργοποίησης των δεδομένων στη συσκευή, οπότε και σε μένα μου φαίνεται περίεργο, πως μπορεί κάποια εφαρμογή να ενεργοποιεί από μόνη της τα δεδομένα και χωρίς να φαίνεται κίνηση στη συσκευή. Το έχω πάθει και εγώ στο παρελθόν με τη συνεχή χρέωση 1€ και βρήκα, ας πούμε, λύση με το blender. Παράθεση Τάσος Συναντήσεις μελών στην Πάτρα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Αν δεν κάνω λάθος, επειδή χρησιμοποιούσα Symbian στο παρελθόν, δεν είχε τρόπο να κλείσεις τα δεδομένα. Επέλεγα σαν προτεραιότητα εάν ήθελα wifi ή δεδομένα από κινητό και μέχρι εκεί. Σε Android όμως έχεις επιλογή απενεργοποίησης των δεδομένων στη συσκευή, οπότε και σε μένα μου φαίνεται περίεργο, πως μπορεί κάποια εφαρμογή να ενεργοποιεί από μόνη της τα δεδομένα και χωρίς να φαίνεται κίνηση στη συσκευή. Το έχω πάθει και εγώ στο παρελθόν με τη συνεχή χρέωση 1€ και βρήκα, ας πούμε, λύση με το blender. Σε symbian με την belle 2 έχεις κανονικά επιλογή για να κλείνεις τα δεδομένα όπως και στο asha 501. Δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα σε 5 αριθμούς που γνωρίζω καλά. Τι να πω. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο. Παράθεση TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Το θεμα ειναι οτι εχω απενεργοποιημενα data και το apn σβησμενο!!! Το προφιλ για τα mms υπάρχει και είναι ενεργό ή όχι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Το προφιλ για τα mms υπάρχει και είναι ενεργό ή όχι? Ναι το προφιλ για τα mms υπαρχει. Αλλα πως γινεται να χρισιμοποιει data αυτο; Αφου τον διακοπτη για data τον εχω κλειστο. Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. September 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2014 Ναι το προφιλ για τα mms υπαρχει. Αλλα πως γινεται να χρισιμοποιει data αυτο; Αφου τον διακοπτη για data τον εχω κλειστο. Ειχε αναφερθεί οτι μπορει το προφιλ να ευθύνεται για τις χρεώσεις,δεν ξέρω κι εγω απο βαθυτερα τεχνικα.Υποθέτω οτι ο διακόπτης data κόβει την κινηση του apn μόνο. Αν δεν σου χρειάζεται το mms κανε μια δοκιμη να το σβησεις/ αλλάξεις να δουμε αν θα συνεχίσει η χρεωση. Μπας και βρούμε τι φταίει δηλαδή... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karatzes Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Ενημέρωσε τους να το κοιτάξουν. Και σε εμένα ειχε συμβεί. Μάλιστα τωρα τελευταία, πήρα log n win data και η εφαρμογή αφαιρεί απο το πακέτο το οποίο λήγει και νωρίτερα. Απο το δώρο. Θα γκρινιάξω για πολλοστή φορά (για διάφορα προβλήματα κάθε φορά) στο fb τους. Πάντως αυτές οι συνεχείς "τρύπες" στο λογισμικό τους αρχίζει να με κουράζει. Πρέπει να ελέγχεις κάθε τρεις και λίγο το υπόλοιπό σου για να μη βρεθείς ξεκρέμαστος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sapadak Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Αυτό με τη χρέωση του daily internet εχει καταντησει αηδία όντως. Συνολικά 4-5 φορές εχω χρεωθεί, ενω ειχα ενεργοποιημένο data plan. Κάθε φορά επικοινωνώ μαζί τους για το θέμα, αλλά τελευταία που προστέθηκε στη σελίδα του Free2go online chat, μπαινω τους το αναφέρω καταγράφετε και εντός 1-2 ωρών παίρνω απάντηση http://i.imgur.com/iI0TlCU.jpg Παράθεση I am the FireStarter Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cca Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Παρακολουθώ εδω και καιρό την ιστορια με την λάθος χρεώσεις, δε μου συνέβη ποτέ με τα Android μου αλλά δεν βρήκε και κανείς την αιτία ακόμα. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα γίνει η στραβή και δε μου αρέσουν τα ανεξήγητα φαινόμενα. Παράθεση Βασική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 5 Global (whyred) -- OS: MiUI 10 Global Beta (Android 8.1) Εφεδρική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 4 Global (mido) -- OS: LineageOS 15.1 (Android 8.1) Δίκτυο: WIND Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Στο facebook παντως με γραψαν στα παλια τους τα παππουτσια. Μου δωσανε απλα οδηγιες για το πως θα απενεργοποιησω το Daily Internet! Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntua Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Στο facebook παντως με γραψαν στα παλια τους τα παππουτσια. Μου δωσανε απλα οδηγιες για το πως θα απενεργοποιησω το Daily Internet! Τι οδηγιες σου εδωσαν; Για πες να το εχουνε υποψην. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Καλησπέρα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν ελέγχου του αριθμού σας από το αρμόδιο τμήμα διαχείρισης, διαπιστώθηκε ότι, στις 09-09-2014 επιβαρυνθήκατε στο διαθέσιμο χρηματικό σας υπόλοιπο με 1 ευρώ, που αφορά σε χρήση της υπηρεσίας internet daily. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία mobile internet daily παρέχεται από το δίκτυό μας σε όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής και συμβολαίου που δεν είναι εγγεγραμμένοι σε πρόγραμμα με ενσωματωμένη χρήση internet .Συγκεκριμένα ,πρόκειται για ένα ¨ημερήσιο πάσο¨ (με κόστος 1 ευρώ) το οποίο παρέχει 20MB ανά ημέρα χρήσης και επιτρέπει την πλοήγηση στο internet από τη συσκευή ,πρόσβαση σε email, χρήση εφαρμογών κ.λ.π. Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι Για απενεργοποίηση της υπηρεσίας mobile internet daily μπορείτε να καλέσετε στο 1231. Ευχαριστούμε. Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Μεχρι εδω καλα. Ακομα και αν ειναι σωστη η χρεωση ομως, η ενημερωση πρεπει να ειναι ΑΜΕΣΗ και οχι την επομενη μερα. Ετσι, αν καποιος χρεωθει, ας το χρησιμοποιησει κιολας, αλλοιως ειναι ..... δεν την χαρακτηριζω την κακτικη αυτη.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
volanis1980 Δημ. September 12, 2014 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2014 Τι ποσοστό των κατόχων f2g έχουν χρησιμοποιησει έστω μια φορά ΕΚΟΥΣΙΑ την υπηρεσία daily internet; 5-10%; Θα μπορούσε η υπηρεσία να είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή και αν το χρειάζεσαι να το ενεργοποιείς πχ με ένα sms. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.