Jump to content

Θανατική ποινή: Είστε υπέρ ή κατά;


trinyak
 Κοινοποίηση

Θανατική Ποινή: Είστε υπέρ ή κατά;  

462 members have voted

  1. 1. Θανατική Ποινή: Είστε υπέρ ή κατά;

    • Υπέρ - Οι ένοχοι πρέπει να τιμωρούνται όπως τους αξίζει.
      136
    • Κατά - Η ζωή είναι ύψιστο αγαθό. Υπάρχουν και άλλες τιμωρίες.
      307
    • Δ.Ξ. / Δ.Α.
      19


Recommended Posts

Μα πως γίνεται να ζητάς καλύτερο σωφρονισμό και να προτείνεις θανατική ποινή η οποία το τελευταίο που κάνει είναι να σωφρονίζει τον εγκληματία;

Γενικά πέρα από την ηθική ικανοποίηση των θυμάτων τι παραπάνω θα προσφέρει η θανατική ποινή;

 

Προτείνω θανατική ποινή μόνο σε περιπτώσεις ακραίων δολοφονικών πράξεων κατ'εξακολούθησιν:!:Αν τα δεδομένα ήταν αλλιώς

και αν βασικός στόχος ήταν η πραγματική συμμόρφωση του εγκληματία με άλλα μέσα, χωρίς τα γκλοπς και το ξύλο,τότε δεν θα υπήρχε και η θανατική ποινή.Μα τα θύματα υποτίθεται ότι είναι νεκρά.Αν εννοείς τα κοντινά πρόσωπα τότε ναι, είναι μια ηθική ικανοποίηση.

 

Τι δε νομίζεις; Και πότε είπα εγώ πως είναι καλύτερα να τους σκοτώσουν με θανατική ποινή; :confused:

 

Σου μεταφέρω τα λόγια σου:Προσωπικά νομίζω πως είναι χειρότερο να περάσεις όλη τη ζωή σου στη φυλακή... Χάρη θα σου κάνουν αν σε σκοτώσουν. Ξεχνιέσαι εύκολα:!:

 

 

Μα το κύριο επιχείρημα υπέρ της θανατικής ποινής είναι να σκοτώνουμε όποιον αφαίρεσε ζωή, το οποίο εν μέρει είναι και λογικό. Το σκεπτικό του να ζητάμε και θανατική ποινή στους βιαστές, αδυνατώ να το καταλάβω.

 

Βιαστής μικρών παιδιών πχ, αν για σένα δεν είναι άξιος θανάτου, για μένα είναι και με το παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 691
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Προτείνω θανατική ποινή μόνο σε περιπτώσεις ακραίων δολοφονικών πράξεων κατ'εξακολούθησιν:!:Αν τα δεδομένα ήταν αλλιώς

και αν βασικός στόχος ήταν η πραγματική συμμόρφωση του εγκληματία με άλλα μέσα, χωρίς τα γκλοπς και το ξύλο,τότε δεν θα υπήρχε και η θανατική ποινή.

Τότε το πρόβλημά σου δεν είναι ο τρόπος τιμωρίας, αλλά το αποτέλεσμα αυτής το οποίο δε σωφρονίζει τελικά. Και ξαναλέω, δε θα ήταν προτιμότερο να αλλάξει όλο αυτό το σύστημα ώστε πραγματικά να σωφρονίζει και να εφαρμόζονται κανονικά οι ποινές, αντί να οδηγηθούμε σε ένα σκληρότερο μέτρο (θανατική ποινή) το οποίο πάλι δεν πρόκειται να σωφρονίσει; Όπως είπα και πριν η θανατική ποινή δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από το ήδη υπάρχον σύστημα (πέρα από την ηθική ικανοποίηση των κοντινών προσώπων, που να δω τι θα έκαναν αν ο θανατοποινίτης ήταν δικός τους άνθρωπος :rolleyes:). Αντίθετα δε δίνει καν την ευκαιρία σε κάποιον να μετανιώσει (έστω και ένας να έχει μετανιώσει πραγματικά δε θα είναι κρίμα να χάσει τη ζωή του?)

 

 

Μα τα θύματα υποτίθεται ότι είναι νεκρά.Αν εννοείς τα κοντινά πρόσωπα τότε ναι, είναι μια ηθική ικανοποίηση.

Έχεις δίκιο, αυτό εννοούσα.

Το μόνο που πραγματικά μπορεί να απαλύνει τον πόνο αυτών των ανθρώπων είναι να έρθει στη ζωή το δικό τους πρόσωπο. Εν βρασμώ ψυχής, σίγουρα ο θάνατος του εγκληματία θα βοηθούσε δίνοντας μια άλφα ηθική ικανοποίηση, αλλά σε βάθος χρόνου τίποτα δε θα προσέφερε το να βρίσκεται στο χώμα ακόμα ένας άνθρωπος. Γιατί και στην τελική με το να απαιτούμε να πεθάνει κάποιος που έχει σκοτώσει, στην ίδια κατηγορία με αυτόν πέφτουμε αυτόματα. Αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε από τους κοινούς εγκληματίες είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε λογικά και με ανθρωπιά, έστω και μακροπρόθεσμα, μετά από τέτοιες δύσκολες στιγμές.

 

 

Σου μεταφέρω τα λόγια σου:Προσωπικά νομίζω πως είναι χειρότερο να περάσεις όλη τη ζωή σου στη φυλακή... Χάρη θα σου κάνουν αν σε σκοτώσουν. Ξεχνιέσαι εύκολα:!:

Δεν ξεχνιέμαι εύκολα. Εσύ δε διαβάζεις προσεκτικά :)

Το ξαναλέω αναλυτικότερα: Με το να σκοτώσεις κάποιον, του κάνεις ουσιαστικά χάρη γιατί τον απαλλάσεις από τις όποιες τύψεις, δύσκολες συνθήκες κράτησης στη φυλακή κτλ. Γι' αυτό καλύτερα να του χαρίσεις τη ζωή και να τον αφήσεις να τραβάει το λούκι εκεί μέσα μέχρι να πεθάνει (μπορεί φυσικά να μη σωφρονιστεί, αλλά σίγουρα θα τιμωρηθεί).

 

Βιαστής μικρών παιδιών πχ, αν για σένα δεν είναι άξιος θανάτου, για μένα είναι και με το παραπάνω.

Οκ, όπως το βλέπει κανείς. Για μένα είναι αδιανόητο το να αφαιρείς τη ζωή κάποιου ότι κι αν έχει κάνει (πόσο μάλλον όταν δεν έχει καν σκοτώσει).

 

 

Αυτά από μένα. Δε θα μπω στον κόπο να απαντήσω πάλι, αφού δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο θέμα και σίγουρα θα έχουν ξαναειπωθεί στις προηγούμενες σελίδες.

Link to comment
Share on other sites

Και ξαναλέω, δε θα ήταν προτιμότερο να αλλάξει όλο αυτό το σύστημα ώστε πραγματικά να σωφρονίζει και να εφαρμόζονται κανονικά οι ποινές;

 

Μα κι εγώ αυτό λέω.:)

 

 

Όπως είπα και πριν η θανατική ποινή δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από το ήδη υπάρχον σύστημα (πέρα από την ηθική ικανοποίηση των κοντινών προσώπων).

 

Πιστεύω πως προσφέρει και κάτι παραπάνω.Τον φόβο και την αποτροπή από τέτοιες φρικαλέες πράξεις.

 

 

Δεν ξεχνιέμαι εύκολα. Εσύ δε διαβάζεις προσεκτικά :)

Το ξαναλέω αναλυτικότερα: Με το να σκοτώσεις κάποιον, του κάνεις ουσιαστικά χάρη γιατί τον απαλλάσεις από τις όποιες τύψεις, δύσκολες συνθήκες κράτησης στη φυλακή κτλ. Γι' αυτό καλύτερα να του χαρίσεις τη ζωή και να τον αφήσεις να τραβάει το λούκι εκεί μέσα μέχρι να πεθάνει (μπορεί φυσικά να μη σωφρονιστεί, αλλά σίγουρα θα τιμωρηθεί).

 

Τώρα το λες σωστά και ολοκληρωμένα και γίνεται κατανοητό.

 

Σεβαστές και δεκτές όλες οι απόψεις σου.

Link to comment
Share on other sites

Eγω παλι πιστευω πως σε καποιες περιπτωσεις οπου εχουν σκοτωσει πολλους και μαλλιστα οχι ''καταλαθος'' χρειζεται θανατικη ποινη!!

Αν παλι ο δολοφονος το εχει κανει χωρις να το σκεφτει και τοτε το πιο σιγουρο ειναι να το μετανιωσει τοτε καλυτερη ειναι η φυλακη γιατι μαλλον θα τον συμορφωσει αντιθετα οι ''κανονικοι'' δολοφονοι πιστευω πως δεν συμορφωνονται ΠΟΤΕ!!

Σε ελαχιστες περιπτωσεις..

Nokia 5610[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για βιαστες ,παιδοφιλους κτλ δε χρειαζεται θανατικη ποινη.

Κοψιμο συριζα !

 

Για ανθρωπους κτηνη,δηλαδη αυτους που σκοτωνουν για πλακα ή/και

ειναι ευκολοι στο να αποδρασουν ή να πειραξουν φύλακες ,τοτε η θανατικη ποινη επιβαλεται! Γιατί ,αν δεχτουμε πως δεν υπαρχει η τελεια φυλαξη,πολυ λογικο, ειναι οξυμωρο η πολιτεια να σεβεται τη ζωη ενος

φονια περισσοτερο απο τη ζωη ενος αθωου.

 

βεβαια ,οχι και να φτασουμε στα ακρα,η ζωη δεν ειναι πασατεμπο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου αρεσει που προβαλεται το επιχειρημα να τους αφησουμε να ζησουν για να ,μετανιωσουν στην φυλακη ..Ποιος μας λεει οτι δεν θα σκοτωσουν η βιασουν εκει μεσα?Οτι δεν θα κανουν χειροτερα?Βαζεις καποιον μεσα σε ενα κολαστηριο με ευκολα θυματα κι ασχημες συνθηκες για να τον εξαγνισεις?
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου αρεσει που προβαλεται το επιχειρημα να τους αφησουμε να ζησουν για να ,μετανιωσουν στην φυλακη ..Ποιος μας λεει οτι δεν θα σκοτωσουν η βιασουν εκει μεσα?

Μέσα χειρότερα θα κάνουν

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου αρεσει που προβαλεται το επιχειρημα να τους αφησουμε να ζησουν για να ,μετανιωσουν στην φυλακη ..Ποιος μας λεει οτι δεν θα σκοτωσουν η βιασουν εκει μεσα?Οτι δεν θα κανουν χειροτερα?Βαζεις καποιον μεσα σε ενα κολαστηριο με ευκολα θυματα κι ασχημες συνθηκες για να τον εξαγνισεις?

 

Σαν την Αμερική δηλαδή,τους βομβαρδίζουμε πριν μας την πέσουν αυτοί (ΑΝ μας την πέσουν ΟΠΟΤΕ μας την πέσουν).Θα προδικάζουμε δλδ καταστάσεις και θα τους <<τσιγαρίζουμε>> τους ενόχους ΠΡΟΤΟΥ κάνουν κάτι γιατί έτσι ΥΠΟΘΕΣΑΜΕ ότι μπορούν να κάνουν κακό και μετά..Ωραία,πολύ ωραία λογική μονό που δεν είναι,δεν έχει ούτε ίχνος της.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η αμερικη ολοι ξερουμε οτι χρησιμποποιει δικαιολογια για να επιτεθει...Αυτο το ξερουν ως κι τα μωρα..Εγω απλα δεν ειμαι Αμερικη ..αυτο που λεω συμβαινει..

 

προτιμω απο το να πεθανει η κακοποιηθει εστω κι ενας που ετυχε να ειναι στην φυλακη με αυτα τα ατομα να πεθανουν πιο πριν..Εξαλλου να βγουν απο την φυλακη αποκλειεται ως τα βαθια γεραματα..

Κι εννοειται οτι μιλαμε για τους πιο επικινδυνους στυγερους δολοφονους πχ γκανγκστερς οχι για τον καθενα που εκανε μια φορα ενα λαθος...Η που εχει καποιο προβλημα πχ ψυχιατρικο..

Link to comment
Share on other sites

den simfwnw giati kaneis den exei to dikaioma na aferei ti zwi kapoiou allou,opoia kai an einai i praksi pou ekane o katigoroumenos...

 

αυτοαναιρεισαι φιλε αφου και ο κατηγορουμενος δεν ειχε το δικαιωμα να αφαιρεσει τη ζωη αυτου που αφαιρεσε...

Link to comment
Share on other sites

...αλλο δεν εχει δικαιωμα και αλλα αν μπορει να το κανει παρανομα.
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου αρεσει που προβαλεται το επιχειρημα να τους αφησουμε να ζησουν για να ,μετανιωσουν στην φυλακη ..Ποιος μας λεει οτι δεν θα σκοτωσουν η βιασουν εκει μεσα?Οτι δεν θα κανουν χειροτερα?Βαζεις καποιον μεσα σε ενα κολαστηριο με ευκολα θυματα κι ασχημες συνθηκες για να τον εξαγνισεις?

 

Μέσα χειρότερα θα κάνουν

 

Eχετε δικιο γιαυτο σε πολλες περιπτωσεις χρειαζεται η απομονοση ή η θανατικη ποινη!!

 

 

den simfwnw giati kaneis den exei to dikaioma na aferei ti zwi kapoiou allou,opoia kai an einai i praksi pou ekane o katigoroumenos...

 

Σεβαστή η αποψη σου αλλα οταν ο εγκληματιας σκοτωνε ανθρωπινες ζωες τοτε ειχε το δικαωμα:confused:???

Nokia 5610[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Υπέρ και απο μένα και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες.

Το δικαιώμα στη ζωή κάποιου παύει να υφίσταται απο την στιγμή που δεν σέβεται την ζωή του συνανθρώπου του. Και πολλοί θα βγουν να πουν για ανθρώπινα δικαιώματα και λογικό είναι εξάλου, αλλά τα ανθρώπινα δικαιώματα ανήκουν στους ανθρώπους και μόνο, όχι στα "ζωα".

Link to comment
Share on other sites

Και απο μενα υπερ.Τι δηλαδη στερει καποιος την ζωη ενος ανθρωπου,αυτος γιατι αξιζει να ζει.Να προσθεσω οτι θανατικη ποινη χρειαζεται και στους βιαστες και κυριως μικρων παιδιων.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κατά, αλλά όχι γιατί θεωρώ ότι η ζωή είναι υπέρτατο "αγαθό". Αλίμονο αν θεωρούμε τη ζωή αγαθό. Το αγαθό το κεδίζουμε, το αγοράζουμε, το διακαιούμαστε, το διαπραγματευόμαστε, το καταργούμε. Η ζωή είναι άλλο πράγμα.

Πραγματικά αναρωτιέμαι για όλους εκείνους που συμφωνούν με τη θανατική ποινή, έχουν συνειδητοποιήσει πόσο γελοία και οξύμωρη είναι η (παραδειγματική) τιμωρία ενός δολοφόνου με φόνο? Τιμωρούμε το έγκλημα με έγκλημα και το θεωρούμε και καλο παράδειγμα για τους υπόλοιπους. Ποιος εν δυνάμει εγκληματίας θα αποφύγει το έγκλημα γιατί θα φοβηθεί για τη ζωή του? Ο παραδειγματισμός είναι μούφα. Η ικανοποίηση του κοινού περί δικαίου αισθήματος αμερικανικού επιπέδου κοινωνιών είναι ο μόνος λόγος για την ύπαρξη της θανατικής ποινής.

[sIGPIC][/sIGPIC]"If I had a dollar bill for every time I've been wrong, I'd be a self-made millionaire"
Link to comment
Share on other sites

Bασικα δεν βρισκομαστε στην εποχη του μεσαιωνα να παλουκωνουμε κοσμο στην πλατεια προς τερψη του κοινου και παραδειγματισμο..Παραδειγματισμο ποιου του δολοφονου?Αυτοι οι ανθρωποι δεν παραδειγματιζονται οτι και να κανεις..Μονο τον φοβο καταλαβαινουν..

 

Εχουν αναφερθει ηδη καποια επιχειρηματα .Ας μπω στον κοπο να τα συνοψισω..

 

Σε πολλες πολιτειες που υφισταται η θανατικη ποινη ο αιθμος των δολοφονιων εχει πεσει..Προφανως οι διαφοροι εγκληματιες αντιλαμβανονται οτι αν σκοτωσουν και τους πιασουν θα πεθανουν ετσι δισταζουν..

 

Πολλοι απο τους διαφορους ανελεεις δολοφονους ειναι σιγουρο οτι θα ειναι το ιδιο επικινδυνοι κι στην φυλακη ετσι καλυτερα να μην ταλαιπωρουν τους συγκρατουμενους τους αλλα να μην υποφερουν και οι ιδιοι..

 

Σε ανθρωπους που κανουν αθλιες πραξεις οπως ο βιασμος μικρων παιδιων η παρομοια απεχθη εγκληματα αξιζει τετοιου ειδους καταδικη..

 

Ατομα τετοιου ειδους ειναι πολυ πιθανο να ξανασκοτωσουν η να ξαναβιασουν οταν ξαναβγουν..Γιατι να θρηνησουμε κι αλλα θυματα?

 

Τελος πως οριζεται το εγκλημα?Ο θανατος ως τιμωρια ειναι εγκλημα?Η αφαιρεση ζωης σε αυτοαμυνα ειναι εγκλημα?Η αφαιρεση ζωης καποιου πουυποφερει ειναι εγκλημα?Γιατι θεωρω οτι ενα τετοιο ατομο και ας μην υποφερει απο τυψεις σιγουρα παντως δεν ειναι καλα και ισως τον λυτρωνεις ετσι..Δηλαδη θεωρω οτι αν ειναι να ζησει καποιος διααραγμενος και με προβλημα ολη του την ζωη λυτρωση ειναι να πεθανει .Γιατι ενα τετοιο ατομο δεν μπορει να ειναι καλα με τον εαυτο του ..

Link to comment
Share on other sites

Υπέρ και απο μένα και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες.

Το δικαιώμα στη ζωή κάποιου παύει να υφίσταται απο την στιγμή που δεν σέβεται την ζωή του συνανθρώπου του. Και πολλοί θα βγουν να πουν για ανθρώπινα δικαιώματα και λογικό είναι εξάλου, αλλά τα ανθρώπινα δικαιώματα ανήκουν στους ανθρώπους και μόνο, όχι στα "ζωα".

 

Ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις για τις οποίες παύει να υφίσταται το "δικαίωμα στη ζωή".

 

Το "δε σέβεται τη ζωή του συνανθρώπου του" είναι πολύ γενικό.

 

Και απο μενα υπερ.Τι δηλαδη στερει καποιος την ζωη ενος ανθρωπου,αυτος γιατι αξιζει να ζει.

 

Με τέτοια απλοϊκά επιχειρήματα προσπαθείς να τεκμηριώσεις την άποψη σου;

Εύγε!

 

Ανεξάρτητος;

 

LOL

Link to comment
Share on other sites

Τελος πως οριζεται το εγκλημα?Ο θανατος ως τιμωρια ειναι εγκλημα?Η αφαιρεση ζωης σε αυτοαμυνα ειναι εγκλημα?Η αφαιρεση ζωης καποιου πουυποφερει ειναι εγκλημα?Γιατι θεωρω οτι ενα τετοιο ατομο και ας μην υποφερει απο τυψεις σιγουρα παντως δεν ειναι καλα και ισως τον λυτρωνεις ετσι..Δηλαδη θεωρω οτι αν ειναι να ζησει καποιος διααραγμενος και με προβλημα ολη του την ζωη λυτρωση ειναι να πεθανει .Γιατι ενα τετοιο ατομο δεν μπορει να ειναι καλα με τον εαυτο του ..

 

Και ποιος ακριβώς μας δίνει το δικαίωμα να αποφασίζουμε να "λυτρώσουμε" τον οποιοδήποτε διαταραγμένο ή βαριά ασθενή? Ναι, η αφαίρεση ζωής είναι έγκλημα ασχέτως αν υπάρχουν λίγα ή πολλά ελαφρυντικά για το δράστη (στην περίπτωση της αυτοάμυνας η μόνη διαφορά είναι ότι η αντίδραση είναι ενστικτώδης, ακαριαία, χωρίς σκέψη). Η ανικανότητά μας να έχουμε υποδομή και μέσα κατάλληλα για το σωφρωνισμό, τον εγκλεισμό και την τιμωρία των ενόχων μπορεί εύκολα να καλυφτεί από τη συναίνεση μας στην επιβολή θανατικής ποινής.

Το προσφιλές παράδειγμα του παιδεραστή που αν πάει φυλακή θα βγει και θα ξανακάνει τα ίδια και χειρότερα μας αγγλιζει όλους αλλά ας αναλογιστούμε, εάν υπήρχαν πραγματικά σωφρωνιστικά ιδρύματα και κυρίως πραγματική δικαιοσύνη θα έβγαινε ο παιδεραστής πάνω στο χρόνο από τη φυλακή? Τέλος, μιας και είναι το αγαπημένο μας παράδειγμα, πιστεύει κανείς ότι με την εκτέλεση ενός παιδεραστή θα το παρατήσουν όλοι το χούι γιατί θα φοβηθούν?

[sIGPIC][/sIGPIC]"If I had a dollar bill for every time I've been wrong, I'd be a self-made millionaire"
Link to comment
Share on other sites

Κανένας δεν εχει δικαιωμα να αφαιρεσει τη ζωη του συνανθρωπου του παρα μονο ο Θεος...το αναφερουν και οι 10 εντολες.

 

Τωρα στη προσαρμοσμενη κοινωνια που ζουμε οταν καποιος είναι απειλη για τους αλλους δεν εχουμε το δικαιωμα να τον θανατωσουμε...

 

Αρκει να τηρουνται οι νομοι και οταν καποιος τιμωρειται με ισοβια καθειρξη να είναι κανονικη ισοβια καθειρξη και οχι αναλογος με τη διαγωγη να τον βγαζουν σε 5-10 χρονια.

 

Τωρα για οσους εχουν διαπραξει καποια σοβαρα ποινικα αδικηματα συμφωνα με τους ''ανθρωπινους νομους'' και εχουν καποια ψυχολογικα προβληματα τοτε οφειλει το καθε κρατος να εχει ειδικα ιδρυματα που να φιλοξενουν τετοιους ανθρωπους, βεβαια αυτο κοστιζει οικονομικα σε καθε κρατος και γι αυτο καταφευγει στην θανατικη ποινη ως μια ευκολη λυση!!!!

 

:!:ΒΤW ειμαι κατα της θανατικης ποινης:!:

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑ...

 

Αν είναι δυνατόν... Με ποιό δικαίωμα να αφαιρέσουν την ζωή ενός ανθρώπου; Θα τους άρεζε να τους θανατώναν αυτούς; Άμα δεν ήταν ο αληθινός ένοχος και τον τιμπώρησαν με θανατική ποινή, πως θα τον επαναφέρουν τα ηλίθια της κοινωνίας που τον θανατώσαν;;; Έλεος...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η αφαιρεση ζωης δεν ειναι παντα εγκλημα ..Δεν μου αρεσει που κολλας στο γραμμα και οχι στην ουσια..Αυτοι οι ανθρωποι ισως υποφερουν πιο πολυ ζωντανοι..Αυτο μας αφορα η απλα να φανουμε μεγαλοψυχοι?

 

Στα επιχειρηματα τα πρακτικα που ανεφερα μου δεν απαντησατε η μαλλον απαντησατε με ανυποστατα επιχειρηματα τυπου ποιοι ειμαστε εμεις για να σποφασισουμε...Τα ηθικα διλληματα δεν με αγγιζουν.Αν ειναι να μειωθει η εγκληματικοτητα εστω και λιγο..Και απο οτι φαινεται δεν σας νοιαζει η ζωη αυτων των ατομων η και των γυρω τους.Καλα οι διαταραγμενοι τελειως θα πανε σε ψυχιατρειο..

Εννοειται οτι μιλαμε για γκανγκστερς ,βαρωνους ναρκωτικων κατα συρροην δολοφονους οχι οποιον κακομοιρη διαταραγμενο η δεν ξερω τι κυκλοφορει..Δεν θα σκοτωνουμε καθε μερα απο 100.Γι εξαιρετικες περιπτωσεις αναφερομαι..

 

Εν παση περιπτωση μιλαμε για πρακτικα γεγονοτα και οχι για ηθικοπλαστικα διλληματα..Το βρισκω περιεργο να ακουω ε[πιχειρημα του τυπου ποιοι ειμαστε εμεις να αφαιρεσουμε ζωη?

 

Και το ξαναπαμε μονο οτν ειμστε 100 τις 100 σιγουροι και για ειδεχθη εγκληματα τυπου μαζικη δολοφονια .Δεν ειπαμε να σκοτωσουμε οποιον εκλεψε τσιχλες απο το περιπτερο..Παρακαλω επιχειρηματα σοβαρα οχι το χιλιοειπωμενο δεν ειμαστε θεοι..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά διάβασα τα post σας τα περισσότερα τουλάχιστον, και πιστεύω ότι είναι ένα πολύ μεγάλο και ενδιαφέρον θέμα.

Εγώ συμμετέχω στα M.U.N., είναι κάποια προγράμματα του ΟΗΕ, για μαθητές, που έχουν σκοπό την ευαισθητοποίησή μας. Εκεί φτιάχνουμε ψηφίσματα πάνω σε διάφορα κοινωνικά, πολιτικά κ.α. θέματα, πηγαίνουμε στα εκάστοτε συνέδρια σε όλο τον κόσμο και συνεργαζόμαστε με άλλους για να φτιάξουμε ένα ομαδικό ψήφισμα, το οποίο προσπαθούμε να περάσουμε στην επιτροπή μας. Την τελευταία φορά είχα θέμα την θανατική ποινή, και περάσαμε ένα resolution – ψήφισμα κατά της με τα παιδιά της ομάδας μου. Δεν έχω προλάβει να το μεταφράσω, όμως το παραθέτω εδώ, αν θέλετε οποιαδήποτε διευκρίνιση ή αν πραγματικά ενδιαφέρει κάποιους, μόλις βρω χρόνο θα το μεταφράσω. Νομίζω αξίζει μια ματιά.

1. FORUM: Human Rights Commission

2. QUESTION OF: Revision of the question of the Death Penalty

3. SUBMITTED BY: -

 

5. The Human Rights Commission,

6.

7. Recognizing this matter of debris as a matter of high priority,

8. Convinced that putting an end to the Death Penalty is to abandon a

9. destructive, diversionary and divisive public policy,

10. Believing that the Death Penalty is a symptom of a culture of violence and not

11. a solution to it,

12. Noting with regret that this kind of capital punishment requires the risk of

13. executing the innocent, which is an irrevocable error,

14. Pointing out that it is applied unfairly and discriminatorily on grounds of race

15. and class,

16. Realising that it is not the right way to admonish a criminal and it denies the

17. possibility of its reconciliation and rehabilitation,

18. Emphasising the fact that it prolongs the suffering of the murderʼs family and

19. extends that suffering to the loved ones of the condemned prisoner,

20. Taking into account that it is also costly to the public purse and that it diverts

21. resources that could be better used to work against violent crime and assist

22. those effected by it,

23. Acknowledging that the death penalty has been and continues to be used as a

24. tool of political repression, as a means to silence forever political opponents or

25. to eliminate politically "troublesome" individuals;

26. Further acknowledging that in most such cases the victims are sentenced to

27. death after unfair trials,

28. Fully believing that the death penalty is not an important tool for a state to

29. fight crime and eliminate the criminal rate,

30. Guided by the study conducted for the U.N. in 1988 and updated in 1996,

31. which stated "...research has failed to provide scientific proof that executions

32. have a greater deterrent effect than life imprisonment. Such proof is unlikely

33. to be forthcoming. The evidence as a whole still gives no positive support to

34. the deterrent hypothesis".

35. Referring to the example of Canada, where the homicide rate in 2003, 27

36. years after the abolition was 44 per cent lower than in 1975, the year when it

37. was last applied,

38. Persuaded that by opposing the death penalty, we neither show disrespect for

39. victims of violent crime and their relatives, for whom it has the greatest

40. sympathy, nor do we minimize the crimes for which those sentenced to death

41. were convicted,

42. Viewing with appreciation the four international treaties aiming at the

43. abolition of the death penalty adopted by the community of nations namely:

44. a) The Second Optional Protocol to the International Covenant on Civil

45. and Political Rights ,

46. b)the Protocol to the American Convention on Human Rights to

47. Abolish the Death Penalty,

48. c)Protocol No. 6 to the European Convention for the Protection of

49. Human Rights and Fundamental Freedoms (European Convention on

50. Human Rights)

51. d)Protocol No. 13 to the European Convention for the Protection of

52. Human Rights and Fundamental Freedoms (European Convention on

53. Human Rights)

54. Pointing out that although the exclusion of child offenders from the death

55. penalty is protected by general international law there were at least 22.588

56. executions recorded in the period between 1994 and 2002 by the Amnesty

57. International;

58. Admitting that some of them occurred even in countries that have abolished

59. this capital punishment on child offenders, such as Iran,

60. Convinced that the finality and cruelty inherent in this kind of punishment

61. that make it incompatible with norms of modern-day civilized behaviour and

62. an inappropriate and unacceptable answer to violent crime

63.

64.

65. 1) Expresses its satisfaction of all States that have already enacted laws to

66. abolish this ultimate cruel, inhuman and degrading punishment, that violates

67. the right to life,

68. 2) Calls upon all States who have not yet become parties to the international

69. treaties, aiming to abolish the Death Penalty Worldwide to consider ratifying

70. or acceding them,

71. 3) Supports the act of the A.D.P.A.N. (Anti Death Penalty Asia Network), the Amnesty International and other organizations, willing to achieve the

72. ultimate goal of worldwide abolition of the Death Penalty,

73. 4)Congratulates the annual event Cities for Life organized by the community

74. of SaintʼEgidio, in cooperation with Amnesty International and other

75. members of the World Coalition Against the Death Penalty, where about 537

76. cities in 31 countries participate lighting up public buildings and holding

77. candle lit vigils to demonstrate their opposition to the death penalty,

78. 5)Strongly urges States, that retain the death Penalty:

79. a) to observe the safeguards guaranteeing protection of the rights of

80. those facing the death penalty and to comply fully with their

81. international obligations,

82. b)to ensure that executions shall not be carried out on persons below 18

83. years of age at the time of the commission of the crime considering

84. that:

85. i. young persons, because of their immaturity may not fully

86. comprehend the consequences of their actions and should

87. therefore benefit from less severe sanctions than adults

88. ii.young persons are more susceptible to change – they have a

89. greater potential rehabilitation than adults

90. c) to ensure that it may be imposed only for the most serious crimes,

91. being understood that their scope should not go beyond intentional

92. crimes with lethal or other extremely severe consequences.

93. d) to confirm that capital punishment may be imposed only for a crime

94. for which the death penalty is prescribed by law at the time of its

95. commission, being understood that if, subsequent to the commission

96. of the crime, provision is made by law for the imposition of a lighter

97. penalty, the offender shall benefit thereby.

98. e) not to implement the death penalty on persons who have become

99. “insane”, for persons suffering from mental retardation or extremely

100. limited mental competence, on pregnant women, new mothers

101. and on persons over the age of 70,

102. f) to impose this kind of capital punishment only when the guilt of the

103. person charged is based upon clear and convincing evidence leaving no

104. room for an alternative explanation of the facts

105. g) to guarantee that Capital punishment may only be carried out

106. pursuant to a final judgment rendered by a competent court after legal

107. process which gives all possible safeguards to ensure a fair trial, at

108. least equal to those contained in article 14 of the International

109. Covenant on Civil and Political Rights, including the right of anyone

110. suspected of or charged with a crime for which capital punishment

111. may be imposed to adequate legal assistance at all stages of the

112. proceedings.

113. h) to ensure that anyone sentenced to death shall have the right to seek

114. pardon, or commutation of sentence; pardon or commutation of

115. sentence may be granted in all cases of capital punishment.

116. i) anyone sentenced to death shall have the right to appeal to a court of

117. higher jurisdiction, and steps should be taken to ensure that such

118. appeals shall become mandatory

119.6) Requests all states to improve the poor living conditions of death row 120.inmates, including undue restrictions on visits and correspondence, small cell 1217.size and lack of proper food and exercise, cells infested with insects and 122.insufficient time spent out of cells

123.7) Asks States that apply the Death Penalty to ensure that any application of 124.particularly cruel or inhuman means of execution, such as stoning, beheading

125. or electrocution be stopped immediately,

126.8) Seeks States to ensure that where capital punishment occurs , it is not

127.carried out in public as this is opposing to human dignity,

128.9) Suggests to all States that do not apply anymore the death penalty but 129.maintain it in their legislation to abolish it,

130.10)Hopes that in the near future the incidents of death penalty will be 131decreased and that the right to life and the right not to be subjected to cruel, 132.inhuman or degrading punishment will be respected by all factors.

House: "Well, here's the flaw in your argument: if I enjoy hating life, I don't hate life, I enjoy it.":up:
Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε η φιλοσοφία μου είναι οφθαλμός αντί οφθαλμού ...

Είμαι υπέρ τις θανατικής ποινής κάτω από κάποιες προϋποθέσεις...

π.χ. Ενας παιδεραστής όπως αυτό με τον τραγόπαπα ( Σκότωμα θέλουν αυτά τα *******ια )!!!:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...