Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η προσωπική μου εμπειρία λέει άλλα, με πρόσφατη αγορά κινητού και αποστολή με αυτή τη μέθοδο, που κόλλησε από την αρχή στη φάση pre-advised και δεν άλλαξε ούτε μετά από 2 σχεδόν μήνες και κυριολεκτικά ταλαιπωρήθηκα να πάρω πίσω τα χρήματά μου, και μόνο χάρις στο paypal, αφού το μαγαζί μέχρι και την τελευταία στιγμή ισχυριζόταν ότι το έχει στείλει, με τον τάδε κωδικό (ο οποίος αναφερόταν ως Not Found με κόκκινα γράμματα στην παραγγελία μου στο site) και αρνιόταν την επιστροφή.

 

Ίσως αυτή είναι μια περίπτωση, αλλά νομίζω ότι πρέπει να την έχουμε υπόψη.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το ίδιο ακριβώς έπαθα από banggood αλλά με priority direct mail και όχι με EU priority πριν δύο μήνες και εγώ πήρα refund από PayPal γιατί τα ίδια έλεγε και σε εμένα το μαγαζί. Αλλά έτυχε, έχω κάνει άπειρες παραγγελίες με τον ίδιο τρόπο μόνο μία δεν μου ήρθε απλά έτυχε προφανώς και χάθηκε αυτό δεν αναιρεί το ότι είναι μια άψογη και αξιόπιστη μέθοδος.
Link to comment
Share on other sites

Αν οι δυο μας καταγράψαμε σ' αυτό το νήμα 2 περιπτώσεις, φαντάσου πόσες άλλες δεν έχουν καταγραφεί από ανθρώπους που δεν είναι μέλη σ' αυτό και σε άλλα fora.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τη μοναδική φορά που χάθηκε δέμα μου με direct mail (είχε κολλήσει στο pre-advised ένα μήνα) επικοινώνησα με το banggood και μου έκαναν refund. Επίσης έχω στείλει δύο φορές πίσω ελαττωματικό κινητό και τις δύο φορές πήρα refund. Όλα τα παραπάνω χωρίς να μεσολαβήσει το PayPal. Γενικά έχω πολύ καλή άποψη για το κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τη μοναδική φορά που χάθηκε δέμα μου με direct mail (είχε κολλήσει στο pre-advised ένα μήνα) επικοινώνησα με το banggood και μου έκαναν refund. Επίσης έχω στείλει δύο φορές πίσω ελαττωματικό κινητό και τις δύο φορές πήρα refund. Όλα τα παραπάνω χωρίς να μεσολαβήσει το PayPal. Γενικά έχω πολύ καλή άποψη για το κατάστημα.

 

Αν αυτά έγιναν πριν από καιρό (μήνες, χρόνια), έχει αλλάξει η πολιτική τους και θα τη μάθουμε όλοι σιγά-σιγά.

Έτσι πίστευα και εγώ μέχρι το Μάιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτά έγιναν πριν από καιρό (μήνες, χρόνια), έχει αλλάξει η πολιτική τους και θα τη μάθουμε όλοι σιγά-σιγά.

Έτσι πίστευα και εγώ μέχρι το Μάιο.

Το refund για το χαμένο δέμα το πήρα πριν ένα χρόνο. Τα refund για τα ελαττωματικά κινητά πριν 3 μήνες το πρώτο και πριν μια εβδομάδα το δεύτερο. :)

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια, εσύ συνεχίζεις να αγοράζεις άφοβα από Banggood, αφού το εμπιστεύεσαι, και εγώ σταμάτησα, προσωρινά, τις αγορές, μέχρι να διαβάσω ότι ξαναγύρισαν στη σωστή πολιτική.

Όποιος μάς διαβάζει, βγάζει τα συμπεράσματά του.

Link to comment
Share on other sites

Την εμπειρία μου γράφω. Δεν είμαι κουπονάς ούτε παίρνω λεφτά από τους κινέζους. Έχει πολλά αρνητικά η αγορά από κίνα και κατ' επέκταση από το banggood και μερικά από αυτά τα ανέφερα (αργοπορία, πολύ υπομονή μέχρι να παραλάβεις και αν σου κάτσει ελαττωματικό πολύ πολύ περισσότερη υπομονή). Τουλάχιστον λεφτά δε έχασα. Στην τελική υπάρχει και σαν έσχατη λύση και το paypal. :)
Link to comment
Share on other sites

αν και δεν είμαι απο τους πολύ ευχαριστημένους απο το banggood θα παραγγείλω με την μέθοδο αυτή και θα σας ενημερώσω, καλα να είμαστε, το τι θα γίνει.

 

Αν μπει τελωνείο θα δεχτούν να μην παραλάβω και να γυρίσει πίσω σε αυτούς?

Έχει ακουστεί παρόμοια περίπτωση για το banggood?

Link to comment
Share on other sites

Το να μην παραλάβεις είναι δικαίωμά σου, αλλά εάν εννοείς να σου επιστρέψουν τα χρήματα, θα είναι λίγο δύσκολο, μετά την τελευταία εμπειρία μου.
Link to comment
Share on other sites

από την στιγμή που προσφέρουν λύσεις για "αποφυγή" δεν θα έπρεπε να είναι δεκτό ενα τέτοιο αίτημα σε περίπτωση που μπει?

 

Άλλο τι θα έπρεπε και άλλο τι κάνουν τόσο το συγκεκριμένο μαγαζί όσο και τα υπόλοιπα λεγόμενα "μεγάλα".

Link to comment
Share on other sites

από την στιγμή που προσφέρουν λύσεις για "αποφυγή" δεν θα έπρεπε να είναι δεκτό ενα τέτοιο αίτημα σε περίπτωση που μπει?

 

Φίλε μου, αν επιλέξεις priority line είτε από banggood είτε από gearbest, με τα σημερινά δεδομένα, ΔΕΝ θα περάσει τελωνείο. Αν αποφασίσεις να ρισκάρεις με άλλες μεθόδους δεν μπορεί κανείς να σε αποζημιώσει για τυχόν έξτρα χρεώσεις εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα στις 15/6 απο Gearbest ενα ασύρματο φορτιστή αυτοκινήτου στα 7€ περίπου (αμφιβόλου ποιότητας καθως δεν τον εχω δοκιμάσει ακομα), υποτίθεται ότι τον στειλαν 16/6 και χθες 25/6 παρέλαβα!. Ο τρόπος αποστολής ηταν ο φθηνότερος (unregister).

Ειναι μακραν η πιο γρήγορη παραλαβή απο κινα που μου έχει τύχει!

Προς αποφυγή παραξηγησεων, δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι αυτό μπορεί να θεωρηθεί οτι είναι ο κανόνας αλλά προφανώς η εξαίρεση...

Τέλος, κλασσικά όπως πάντα, όταν κάτι θέλεις να έρθει γρήγορα πάντα αργεί και οταν κάτι σου ειναι αδιάφορο έρχεται γρήγορα...

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα στις 15/6 απο Gearbest ενα ασύρματο φορτιστή αυτοκινήτου στα 7€ περίπου (αμφιβόλου ποιότητας καθως δεν τον εχω δοκιμάσει ακομα), υποτίθεται ότι τον στειλαν 16/6 και χθες 25/6 παρέλαβα!. Ο τρόπος αποστολής ηταν ο φθηνότερος (unregister).

Ειναι μακραν η πιο γρήγορη παραλαβή απο κινα που μου έχει τύχει!

Προς αποφυγή παραξηγησεων, δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι αυτό μπορεί να θεωρηθεί οτι είναι ο κανόνας αλλά προφανώς η εξαίρεση...

Τέλος, κλασσικά όπως πάντα, όταν κάτι θέλεις να έρθει γρήγορα πάντα αργεί και οταν κάτι σου ειναι αδιάφορο έρχεται γρήγορα...

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

μηπως ηταν απο ευρωπαικη αποθηκη?

 

Εγω εχω ενα δεματακι και αραζει δεκα μερες τωρα στο τελωνειο της Αθηνας ενω εκανε λιγοτερο απο βδομαδα το Κινα - Αθηνα...

Link to comment
Share on other sites

μηπως ηταν απο ευρωπαικη αποθηκη?

 

 

 

Εγω εχω ενα δεματακι και αραζει δεκα μερες τωρα στο τελωνειο της Αθηνας ενω εκανε λιγοτερο απο βδομαδα το Κινα - Αθηνα...

Παρέα με το δικό μου είναι, χαχα. Λογικά του παιδιού πέρασε αέρα γιατί δεν ήταν συστημένο.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Την βοήθεια σας Θέλω.

Σήμερα παρέλαβα ένα προϊόν από geekbuying Ευρωπαϊκή αποθήκη και το προϊόν είναι χαλασμένο. Τι ακριβώς πρέπει να κάνω γιατί μου συμβαίνει Πρώτη φορά. Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση? Σε περίπτωση αντικατάστασης το χαλασμένο προϊόν τι το κάνω?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Την βοήθεια σας Θέλω.

Σήμερα παρέλαβα ένα προϊόν από geekbuying Ευρωπαϊκή αποθήκη και το προϊόν είναι χαλασμένο. Τι ακριβώς πρέπει να κάνω γιατί μου συμβαίνει Πρώτη φορά. Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση? Σε περίπτωση αντικατάστασης το χαλασμένο προϊόν τι το κάνω?

Ευχαριστω

 

τραβηξε το βιντεο και στειλτο στην εξυπηρετηση πελατων του μαγαζιου. το καλυτερο θα ηταν να εχεις βιντεο το Unboxing...αν δεν το εχεις δεν θα ειναι τοσο ευκολο

τα μεγαλυτερα ψεματα...εχουν μια δοση αληθειας!!!
Link to comment
Share on other sites

Την βοήθεια σας Θέλω.

 

Σήμερα παρέλαβα ένα προϊόν από geekbuying Ευρωπαϊκή αποθήκη και το προϊόν είναι χαλασμένο. Τι ακριβώς πρέπει να κάνω γιατί μου συμβαίνει Πρώτη φορά. Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση? Σε περίπτωση αντικατάστασης το χαλασμένο προϊόν τι το κάνω?

 

Ευχαριστω

Επικοινωνείς άμεσα με το κατάστημα μέσα από το site αναφέροντας το πρόβλημα. Λογικά θα σου ζητήσουν να αποδείξεις το πρόβλημα πχ να στείλεις βίντεο ή φώτο και θα σου προτείνουν λύσεις. Από εκεί και πέρα ανάλογα τι θα σου προτείνουν θα πράξεις αναλόγως. Πχ μπορεί να προτείνουν refund και να επιστρέψεις το προϊόν, να σου καλύψουν το κόστος να το φτιάξεις Ελλάδα, μπορεί και να κανουν τον Κινέζο. Μπορείς βέβαια να τους πεις και εσύ εξ αρχής τι θέλεις και να προτείνεις λύσεις.

τραβηξε το βιντεο και στειλτο στην εξυπηρετηση πελατων του μαγαζιου. το καλυτερο θα ηταν να εχεις βιντεο το Unboxing...αν δεν το εχεις δεν θα ειναι τοσο ευκολο
Το unboxing τι το χρειάζεται? Δεν έλλειπε κάτι από δέμα, ελαττωματικό προϊόν παρέλαβε. Επικοινωνία πρώτα με κατάστημα να αναφέρει το πρόβλημα και θα του πουν αυτοί τι χρειάζονται κλπ

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Το unboxing τι το χρειάζεται? Δεν έλλειπε κάτι από δέμα, ελαττωματικό προϊόν παρέλαβε. Επικοινωνία πρώτα με κατάστημα να αναφέρει το πρόβλημα και θα του πουν αυτοί τι χρειάζονται κλπ

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

πως θα αποδειξει οτι το παρελαβε χαλασμενο και δεν το χαλασε ο ιδιος?

τα μεγαλυτερα ψεματα...εχουν μια δοση αληθειας!!!
Link to comment
Share on other sites

πως θα αποδειξει οτι το παρελαβε χαλασμενο και δεν το χαλασε ο ιδιος?
Θα τραβήξει ένα βίντεο που να δείχνει το πρόβλημα που έχει. Άλλωστε απ ότι κατάλαβα μόλις παρέλαβε ο φίλος. Πολλά προϊόντα μπορεί να δουλεύουν για λίγες ημέρες και να χαλάσουν μετά ή αργείς να καταλάβεις ότι έχουν κάποιο πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι τα χάλασε ο κάτοχος.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αν επιλέξεις priority line είτε από banggood είτε από gearbest, με τα σημερινά δεδομένα, ΔΕΝ θα περάσει τελωνείο. Αν αποφασίσεις να ρισκάρεις με άλλες μεθόδους δεν μπορεί κανείς να σε αποζημιώσει για τυχόν έξτρα χρεώσεις εδώ.

μιλάς γενικά. μιλάω συγκεκριμένα.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνείς άμεσα με το κατάστημα μέσα από το site αναφέροντας το πρόβλημα. Λογικά θα σου ζητήσουν να αποδείξεις το πρόβλημα πχ να στείλεις βίντεο ή φώτο και θα σου προτείνουν λύσεις. Από εκεί και πέρα ανάλογα τι θα σου προτείνουν θα πράξεις αναλόγως. Πχ μπορεί να προτείνουν refund και να επιστρέψεις το προϊόν, να σου καλύψουν το κόστος να το φτιάξεις Ελλάδα, μπορεί και να κανουν τον Κινέζο. Μπορείς βέβαια να τους πεις και εσύ εξ αρχής τι θέλεις και να προτείνεις λύσεις.

 

Ευχαριστω ,οντως ζητησαν βιντεο αλλα μετα ενα ρεσετ , ω του θαυματος δουλεψε.

Τωρα να βγαζεις βιντεο ταυτοχρονα με το unboxing δεν ειναι και οτι καλυτερο εχοντας μονο 2 χερια και οχι ετοιμο στουντιο :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ,οντως ζητησαν βιντεο αλλα μετα ενα ρεσετ , ω του θαυματος δουλεψε.

Τωρα να βγαζεις βιντεο ταυτοχρονα με το unboxing δεν ειναι και οτι καλυτερο εχοντας μονο 2 χερια και οχι ετοιμο στουντιο :lol::lol::lol:

 

ενταξει μην το κανουμε και τρομερο. βαλε καποιον να σε τραβηξει. παντως βιντεο με unboxing μπορει να σε σωσει απο ταλαιπωρια

τα μεγαλυτερα ψεματα...εχουν μια δοση αληθειας!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κάποιος από αποστολή με DHL Paket? Στο tracking της DHL βγάζει τελευταία ενημέρωση Status on We, 26.06.2019 02:48 hours:

The international shipment has been processed in the export parcel center.

Αλλαζει το tracking μετά εδώ Ελλάδα? Ποιος παραδίδει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...