Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μονο μη μουρθει τιποτα βρεγμενο η σπασμενο μεχρι τις 24/5:wacko::wacko:

Γιατι θα κλαψω πικρα

 

Νομίζω οτι σε αυτην την περίπτωση σε καλύπτει το paypal με το αρχικο dispute που ανοιξες!

Edited by fotiou21
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Υπομονή. Θα τα πάρεις τα χρήματά σου όπως τα πήρα εγώ...

 

μετα από πόσο καιρό πήρες τα χρήματα πίσω μετά το dispute;

 

Πως μπορώ να βάλω στο balance το πόσο που θα επιστραφεί και όχι πίσω στην κάρτα (οχι άλλη χασούρα με δολάρια κλπ);

Link to comment
Share on other sites

μετα από πόσο καιρό πήρες τα χρήματα πίσω μετά το dispute;

 

Πως μπορώ να βάλω στο balance το πόσο που θα επιστραφεί και όχι πίσω στην κάρτα (οχι άλλη χασούρα με δολάρια κλπ);

 

Μια εβδομάδα αφότου έγινε claim επεστράφησαν τα χρήματα.

Σε μένα ήταν περίεργη περίπτωση γιατί εγώ είχα στείλει ένα email για διευκρινήσεις σχετικά με τη διαδικασία και το Paypal άνοιξε από μόνο του το dispute και το έκανε άμεσα claim στις 26/4. Χθες έγινε η επιστροφή των χρημάτων. Φάνηκαν κατευθείαν στο Paypal balance και αμέσως έκανα νέα αγορά από ευρωπαϊκή αποθήκη (minideal)

Edited by agmg
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς και εγω μια από τα ίδια φαίνεται ότι αντιμετωπίζω αν και το έχω πάρει πολύ αργότερα από εσάς.

RF388980691SG

Βέβαια είναι σε περίοδο αργιων οπότε ελπίζω ότι θα προχωρήσει από σήμερα η διαδικασία.

Πάντως παράλληλα έχω πάρει από ebay με China post και παραδόθηκε σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

http://i.imgur.com/ihVkpyk.jpg

 

Πιστευα οτι θα παραλαβω σημερα (Αθηνα) αλλα δεν βλεπω καμια εξελιξη απο χτες .

Ειναι νορμαλ ;

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή. Θα τα πάρεις τα χρήματά σου όπως τα πήρα εγώ...

 

Μια ερώτηση έκανα dispute σήμερα πρέπει να μιλήσω με των πωλητή ή πρέπει να κάνω κατευθείαν claim, το λέω γιατί όσες φορές έχω μιλήσει με τον πωλητή παίρνω πάντα την ίδια μη ικανοποιητική απάντηση ''υπομονή λίγες μέρες είναι Ελλάδα το πακέτο σου'', φαντάζομαι και τώρα κάτι τέτοιο θα μου απαντήσει με το άνοιγμα του dispute, εμένα όμως που δεν με ικανοποιεί αυτή η απάντηση κάνω άμεσα claim ή περιμένω την προθεσμία που έδωσε το paypal (24/5/2016);

Συγνώμη για το off topic

Link to comment
Share on other sites

http://i.imgur.com/ihVkpyk.jpg

 

Πιστευα οτι θα παραλαβω σημερα (Αθηνα) αλλα δεν βλεπω καμια εξελιξη απο χτες .

Ειναι νορμαλ ;

 

 

Βεβαιως μεχρι τελος της εβδομαδας θα το εχεις

Link to comment
Share on other sites

Eimarmeni εσυ τι αποψη εχεις; για το minideal?

 

Εξίσου αξιοπρεπές κατάστημα με το Vickmall. Έχει καλή φήμη.

Μέχρι τώρα όμως δεν χρειάστηκε να στείλω κάτι πίσω για σερβις, ούτε στο Vickmall ούτε στο Minideal, άρα επ' αυτού (που για μένα είναι σημαντικό) δεν έχω άποψη.

 

Κάποιοι χρήστες αναφέρανε ότι το σέρβις των καταστημάτων που είχαν επιλέξει ξούλεψε άψογα σε πρόβλημα και νομίζω ότι αναφέρονταν στο Vickmall. Ρίξε μια ματιά στα προηγούμενα σχόλια και στείλε προσωπικά μηνύματα για να ενημερωθείς καλύτερα :)

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση έκανα dispute σήμερα πρέπει να μιλήσω με των πωλητή ή πρέπει να κάνω κατευθείαν claim, το λέω γιατί όσες φορές έχω μιλήσει με τον πωλητή παίρνω πάντα την ίδια μη ικανοποιητική απάντηση ''υπομονή λίγες μέρες είναι Ελλάδα το πακέτο σου'', φαντάζομαι και τώρα κάτι τέτοιο θα μου απαντήσει με το άνοιγμα του dispute, εμένα όμως που δεν με ικανοποιεί αυτή η απάντηση κάνω άμεσα claim ή περιμένω την προθεσμία που έδωσε το paypal (24/5/2016);

Συγνώμη για το off topic

 

Προς εσένα και όλους όσους έχουν κάνει ή ετοιμάζονται να κάνουν dispute (επειδή έχω δεχθεί βομβαρδισμό προσωπικών μηνυμάτων για το θέμα :lol::lol::lol: ) γράφω εδώ τη διαδικασία:

1. Ανοίγεις το dispute. Καλό είναι να στείλεις μαζί screenshots από την παραγγελία σου και από ΕΛΤΑ και κάποιο tracking site όπου φαίνεται ότι δεν έχεις παραλάβει.

2. Το Paypal ενημερώνει τον πωλητή/κατάστημα για το dispute και δίνει μια εβδομαδα περιθώριο μήπως και λυθεί το θέμα μεταξύ σας. Αν δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο μπορείτε να προχωρήσετε στο claim άμεσα.

3. Από τη στιγμή που θα γίνει claim αναλαμβάνει αποκλειστικά το Paypal. Εξετάζει την περίπτωσή σας και σε περίπου 10 μέρες βγάζει την απόφαση. Μπορεί να επικοινωνήσει στο ενδιάμεσο μαζί σας για περισσότερα στοιχεία ή για κάποιου είδους επιβεβαίωση.

Αυτά εν ολίγοις...

Link to comment
Share on other sites

Οι ευρωπαϊκές αποθήκες, σε μας που αγοράζουμε συχνά από Κίνα, είναι γνωστές και όντως βολικότατες. Δυστυχώς όμως ΔΕΝ έχουν όλα τα κινητά (το στοκ τους είναι περιορισμένο) και ΔΕΝ πληρώνεις 10 ευρώ παραπάνω.

 

Το κινητό που έχω παραγγείλει, όταν έγινε η παραγγελία, δεν υπήρχε σε καμία ευρωπαϊκή αποθήκη. Σήμερα που κοίταξα ξανά, το είδα ως ... sale (!!!) σε μερικές απ' αυτές με τιμή από 50-80 ευρώ παραπάνω απ' αυτήν της παραγγελίας μου. Όσο δηλ. κάνει αν το πάρω κι απ' το Skroutz.

 

Δεν είμαστε χθεσινοί. Τα ξέρουμε αυτά που λες. Είπαμε να το έχετε υπόψιν σας. Δεν είπαμε ότι είναι πανάκεια.

 

Τόσο μεγάλες διαφορές δεν έχω δει σε κανένα κινητό.

Οι διαφορές είναι πολύ μικρότερες. Μιλάω πάντα για τα γνωστά μεγάλα και αξιόπιστα καταστήματα.

Τώρα αν όταν παρήγγειλες εσύ έτρεχε κάποια προσφορά για το συγκεκριμένο κινητό εκείνη την χρονική περίοδο αυτό είναι άλλη υπόθεση και λογικό να υπάρχει διαφορά ΤΟΤΕ με ΤΩΡΑ.

 

Ας πούμε τώρα που κοιτάω:

Στο honorbuy έχουν την ίδια τιμή τα κινητά είτε τα αγοράσεις από Κίνα είτε από ευρωπαική αποθήκη. Απλά στην ευρωπαική χρεώνουν τα μεταφορικά. (αν είναι σχετικά ακριβό το κινητό τα μεταφορικά είναι τζάμπα).

Στο minideal έχουν μια διαφορά γύρω στα 20-25USD.

 

Anyway καθένας επιλέγει ότι τον βολεύει.

Είμαι σίγουρος πάντως ότι πολλά παιδιά εδώ μέσα που είναι σε αναμονή παραλαβής 40-50 μέρες τώρα θα προτιμούσαν να είχαν δώσει το έξτρα 20άρικο και να είχαν τα κινητά στα χέρια τους σε 2 μέρες.:cool:

Link to comment
Share on other sites

Προς εσένα και όλους όσους έχουν κάνει ή ετοιμάζονται να κάνουν dispute (επειδή έχω δεχθεί βομβαρδισμό προσωπικών μηνυμάτων για το θέμα :lol::lol::lol: ) γράφω εδώ τη διαδικασία:

1. Ανοίγεις το dispute. Καλό είναι να στείλεις μαζί screenshots από την παραγγελία σου και από ΕΛΤΑ και κάποιο tracking site όπου φαίνεται ότι δεν έχεις παραλάβει.

2. Το Paypal ενημερώνει τον πωλητή/κατάστημα για το dispute και δίνει μια εβδομαδα περιθώριο μήπως και λυθεί το θέμα μεταξύ σας. Αν δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο μπορείτε να προχωρήσετε στο claim άμεσα.

3. Από τη στιγμή που θα γίνει claim αναλαμβάνει αποκλειστικά το Paypal. Εξετάζει την περίπτωσή σας και σε περίπου 10 μέρες βγάζει την απόφαση. Μπορεί να επικοινωνήσει στο ενδιάμεσο μαζί σας για περισσότερα στοιχεία ή για κάποιου είδους επιβεβαίωση.

Αυτά εν ολίγοις...

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση, απο όλα αυτά που έγραψες δεν είχα στείλει screenshoot με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και της αποστολής και μόλις τα έστειλα στην paypal.

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά και απο εμένα σε όλους. Έχω στείλει εδώ και μια εβδομάδα στο PayPal ώστε προχωρήσει σε dispute και δεν έχω καμία απάντηση από μεριά τους. Έτσι προχωρά η διαδικασία η' να ξαναστείλω?
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά και απο εμένα σε όλους. Έχω στείλει εδώ και μια εβδομάδα στο PayPal ώστε προχωρήσει σε dispute και δεν έχω καμία απάντηση από μεριά τους. Έτσι προχωρά η διαδικασία η' να ξαναστείλω?

 

μόνος σου το κάνεις το dispute. δεν χρειάζεται να στείλεις mail στο ππ.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μπηκα λιγο στο site της singpost για να ελεγξω μια καινουρια παραγγελια.Εκτος του οτι σερνεται εχει και σε banner ενημερωτικο οτι οι αποστολες απο και προς Κινα αργουν πολυ περισσοτερο απο το συνηθισμενο εξαιτιας "καθυστερησεων".Οποτε ο θεος βοηθος!!!!
Link to comment
Share on other sites

Τιποταα!Απο ποιο σιτε αγορασες εαν επιτρεπεται;

Geekbuying και το εστειλαν με NL post . Κοντα 3 εβδομαδες εκανε αλλα ημουνα 100% σιγουρος οτι θα παραλαβω σημερα ( βασιζομενος στις πληροφοριες του track.nr ) και παραξενευτηκα , γι αυτο αλλωστε ρωτησα και εδω .

Δεν με παει και τελευταια με τις παραγγελιες ...χανονται , πανε σε αλλες χωρες ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το honorbay με ποια ταχυδρομικη στελνει?

 

We use these shipment service for ship your package for now:

Registered Air Mail - This shipping method is air mail with tracking number.

Hong-kong Registered Air Mail.

SingaporePost Registered Air MAil

Express Shipping (EMS/DHL/UPS/Fedex)

Shipment from EU Warehouse to Other European Countries: DHL, UPS

Shipment from EU Warehouse to in Italy:DHL, UPS or SDA

Express shipping service is the fastest available, 5-10 days to any country worldwide. Express shipping cost is base on your order quantity and destination. Normally, Shipment would be sent out via DHL, but should your address is Remote Area List of DHL, We will change to UPS, Fedex,Or EMS.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Γνωρίζει κάποιος ποιος παραδίδει στην Ελλάδα δέματα που έρχονται από Κίνα με SF Express;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας.

Link to comment
Share on other sites

Το geekbuying ,ποια ταχυδρομικη χρησιμοποιει?

 

Ρε συ μπες στο site που ενδιαφέρεσαι και πήγαινε στο Payment & Shipping και εκεί θα δεις πως στέλνει το καθένα...

Δεν το έχουν μυστικό :lol::p

Link to comment
Share on other sites

Φιλε και αυτο ειναι πάλη σχετικό να μην παραγγέλλουμε Μάρτιο και Απρίλιο,ενα παιδί νωρίτερα 3 παραγγελίες έκανε μέσα στο διάστημα που λες ,σε ολες παρέλαβε,εμείς με τις 4 ημερομηνίες που κάναμε παραγγελία δεν γνωρίζουμε αν βρίσκονται τα πακέτα μας καν στην Ελλάδα,μόνο υποθέσεις εξιστορούμε,κατι άλλο πρέπει να συμβαίνει με τα πακέτα μας ,μπορει και να χάθηκαν δεν ξέρω τι μπορεί να απέγιναν.

Οταν δεν μας πληροφορεί το μαγαζί στο οποίο κάναμε την αγορά μας και μας έχει σε πλήρη άγνοια,τι περίμενες να πω για το συγκεκριμένο μαγαζί τα καλύτερα και για οποιοδήποτε μαγαζί που εξυπηρετητή πελάτες που αφήνουν τα χρήματα τους σε αυτό τα ίδια θα τους έλεγα.:O

 

Μαρτιο Απριλη εριξα και γω καμμια 25 δεματα... τα περισσοτερα ηρθαν στο 15ημερο... και καποια τελευταια στο 25 ημερο.

το μονο που δεν εχει ερθει ειναι 8/4 η αγορα powerbanks και ειναι με NL post και δεν εχω παραλαβει, αλλα πρεπει να ειναι θεμα ημερων.

 

τα παιδια που ταλαιπωριουνται ειναι "τυχερα" (sic) και καπου παρεπεσε το δεμα δυστυχως...

Οποιος βιαζεται δεν ψωνιζει απο Κινα...

 

οι Κινεζοι ειναι φιλοι μας και θελουν τα λεφτα μας!

Link to comment
Share on other sites

καινουργια παραγγελια απο vickmall , με SG και παλι , απο 29/4 , το εστειλαν χτες και σημερα εμφανιζεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ στα ελτα και λεει Σιγκαπουρη , ενω σ αυτα που περιμενουμε (εγω απο 29/3) ΠΟΤΕ δεν εμφανιστηκε στα Ελτα σε κανενα σταδιο , αρα νεες παραγγελιες τουλαχιστον εκτελουνται κανονικα !!!

 

https://www.dropbox.com/s/sdthlqezqynurjl/vvvvvvvv1.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/yodvbd29jr204b5/vvvvvvvv2.JPG?dl=0

Edited by reddevils.gr
[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...