Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως να είστε σίγουροι πως καλύτερα το 1 ευρώ παρά να σε χρέωνε ξεχωριστά για το κάθε MB. Από την άλλη και εγώ το έχω πάθει, όσοι δουλεύουμε smartphone για μερικά λεπτά αν αφήσουμε ανοιχτό το data και έχει λήξει το πακέτο μας θα χρεωθούμε, οπότε αυτό που κάνω πάντα είναι να τσεκάρω πότε λήγει και την ίδια μέρα να ενεργοποιώ καινούργιο ή να κλείνω τα data.
ck
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, κάνω μία έρευνα στα πλαίσια ενός μαθήματος του ΟΠΑ σχετικά με την εταιρική φήμη της Wind. Αν μπορούσατε να απαντήσετε θα με βοηθούσατε πολύ! :):):)

 

Ερωτηματολόγιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά θέλω την γνώμη σας για ενα θέμα που προέκυψε με την Wind.

Ειχα 2ετες συμβόλαιο με επιδότηση συσκευής. Το φθινόπωρο που μας πέρασε τελείωναν τα δύο χρόνια και θέλωντας για λόγους οικονομίας να κάνω φορητότητα τον αριθμό μου σε κάρτα της Vodafone πήγα σε ένα καταστημα της Wind για να μου πουν ποτε λήγει και αν μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο χωρίς να έχει κανένα πρόστιμο. Η υπάλληλος κοιταξε την καρτέλα πελάτη και μου είπε οτι ειμαι εντάξει και πως μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο αφού ηταν στον τελευταίο του μήνα χωρίς κάποιο προστιμο.

Ετσι λοιπόν και εγώ εκανα αίτηση φορητότητας, αυτοι προσπάθησαν με χιλιες δυο δικαιολογιες να καθυστερήσουν την φορητότητα (εχουν καταγγελθει για αυτο στην εεττ) και μετα απο 15 μερες αναμονης τελικά που μεταφέρθηκε ο αριθμός. Μετά απο αυτό λοιπόν δέχτηκα τηλεφώνημα απο την Wind οτι τους χρωσταω 105 για την διακοπή συμβολαίου...τους απάντησα τα παραπάνω που μου είπαν στο καταστημα.....αλλα αυτος στου κουφου την πορτα.

Της προάλλες δέχτηκα τηλεφωνημα απο δικηγόρο ο οποίος μου είπε οτι χρωστάω 180 ευρώ στην Wind και πως αν δεν τα πληρώσω θα με πανε στα δικαστήρια....Του εξήγησα και του κυρίου επίσης τα ανωτέρω και μου ανταπάντησε πως δεν μπορώ να αποδείξω την προφορική συνομιλία με τον υπάλληλο του καταστήματος και πως οφείλω να έχω στα χέρια μου το συμβόλαιο που υπέγραψα (δυο χρόνια μετά ποιός κρατάει ενα συμβόλαιο?μετακομισεις κτλ τελος πάντων βλακεία μου).... Αλλα για αυτό δεν είναι τα καταστήματα για να ενημερώνουν τον πελάτη για το τι συμβόλαιο έχει κτλ????? Γιατι πρέπει εγω να πληρώσω την λανθασμένη (αν ήταν) απαντηση του υπαλλήλου της? και γιατι απο την στιγμή που χρωστούσα χρήματα επέτρεψαν την φορητότητα?

Link to comment
Share on other sites

Είχα συμβόλαιο στον wind και έφυγα με φορητότητα για Vodafone.

Θα ήθελα να επικοινωνήσω με την wind για να μάθω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου και την επιστροφή του 1ου παγίου και αν μου την έκαναν.

 

Υπάρχει κάποιος αριθμός για να επικοινωνήσω χωρίς να χρεωθώ? Γιατί υποπτεύομαι πως αν τηλεφωνήσω στο 1260 από τον αριθμό της vodafone θα χρεωθώ μια περιουσία.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

από το site της wind προτίνω τους 2 κάτωθι τρόπους:

 

+306935601260 από σταθερό & εξωτερικό με χρέωση

13800 για Σταθερή & Internet χωρίς χρέωση (για κλήσεις από το δίκτυο της WIND)

 

ο 2ος τρόπος από κάποιο σταθερό γνωστού/φίλου/συγγενή.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

ζητησε τους ενα αντιγραφο απο το τελευταιο υπογεγραμενο αιτημα ανανεωσης συμβολαιου σου και οταν θα παραλαβεις μονο τοτε θα δεχτεις να πληρωσεις. αυτο θα τους απαντας στο τηλεφωνο.
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

 

Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ μέσα.

Αντιμετωπίζω εδώ και... βασικά δε ξέρω εδώ και πόσο καιρό, απλά τώρα το ανακάλυψα... ένα παράξενο πρόβλημα με την ειδοποίηση κλήσεων.

Έχω iPhone4 και F2G. Όταν κλείνω το κινητό μου και ύστερα το ξανανοίγω, δε μου έρχονται σε μήνυμα οι κλήσεις που έχασα. Θεώρησα ότι είναι πρόβλημα δικτύου (κάτι για το οποίο δεν είμαι ακόμα βέβαιος αν ισχύει), αλλά η Wind μ'ενημέρωσε πως δεν υπάρχει πρόβλημα από πλευράς τους. Κάναμε μάλιστα επανεκκίνηση της υπηρεσίας σε περίπτωση που κόλλησε στη γραμμή μου, αλλά δεν έφερε αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια έβγαλα την microSIM, την έβαλα σε άλλη συσκευή, κι εκεί οι κλήσεις έρχονται κανονικά!

Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο iPhone, κι άρχισαν τα μηνύματα να έρχονται... για μία μέρα! Από σήμερα ξανά τα ίδια. Καλώ επίτηδες απ'το σταθερό μου με κλειστό το κινητό, ανοίγω στη συνέχεια τη συσκευή και δεν έρχεται τίποτα.

Τι συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε το εξής:

Κλείσε το iPhone και πάρε τηλέφωνο από το σταθερό σου. Μετά από λίγο άνοιξε το και περίμενε για το μήνυμα. Εάν δεν έρθει, βγάλε την κάρτα και βάλε την επιτόπου σε άλλο τηλέφωνο, χωρίς όμως να ξανακάνεις κλήση από το σταθερό σου ενδιάμεσα.

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

To δοκίμασα. Στο άλλο κινητό έρχεται το μήνυμα, στο iPhone δεν έρχεται.

Δοκίμασα όμως και κάτι άλλο... που με μπέρδεψε πιο πολύ.

Πήγα στης αδερφής μου το σπίτι (δε μένουμε στην ίδια περιοχή), κι εκεί η ειδοποίηση κλήσεων λειτουργεί κανονικά! Έκλεισα το κινητό, πήρα τηλ απ'το σταθερό της, το ξανάνοιξα και το μήνυμα ήρθε!

Οπότε δε μπορώ να καταλάβω πλέον τι φταίει. Και το παράξενο είναι, ότι σπίτι μου έχω πολύ καλύτερο σήμα, ενώ στης αδερφής μου δεν έχω τόσο καλό! Σπίτι μου το iPhone είναι μόνιμα συνδεδεμένο μέσω wifi στο internet, πράγμα όμως που συμβαίνει και σ'αυτήν, απλά από άλλο modem.

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία έχει ως εξής:

Έχω σταθερό τηλέφωνο (ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ) με κάποια εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας και η σύζυγος έχει κινητό τηλέφωνο στο όνομα της με την wind.

Την καλούνε λοιπόν προχτές στο κινητό της από το νούμερο 6938302523 και την παραμυθιάζουνε με την παρακάτω προσφορά:

10€ τον μήνα για σταθερό απεριόριστα αστικά υπεραστικά, internet 24mbs και 3 ώρες δωρεάν προς κινητά.

Τους λέει οκ αλλά μιλήστε με τον σύζυγο πρώτα γιατί το τηλέφωνο είναι στο όνομα του.

Μέχρι εδώ καλά....

Χωρίς να με καλέσει λοιπόν κανείς εμένα στο τηλέφωνο, σήμερα έρχεται ένα ωραιότατο sms στην γυναίκα που γράφει:

Στις 18 του μήνα η φορητότητα της γραμμής σας θα ολοκληρωθεί !!!!

Φορτώνω και τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε το θεϊκό

1) Υπάρχει σε εξέλιξη αίτημα για μεταφορά της γραμμής σας στην wind με πάγιο 25€ τον μήνα !

2) Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ούτε εσείς (που είναι δική μου η γραμμή - στο όνομα μου) ούτε η σύζυγος την αίτηση φορητότητας από το τηλέφωνο !

Πρέπει να πάει Η ΙΔΙΑ από ένα κατάστημα και να κάνει αίτηση διακοπής !!!!

Γίναμε μπίλιες !

Τι λέτε ρε απατεώνες ?

Και ρωτάω αγαπητοί φίλοι μου

Πως μπορεί μια εταιρεία να πάρει την γραμμή μου

1) Τάζοντας λαγούς με πετραχήλια

2) Χωρίς την υπογραφή μου ?

3) Χωρίς να συναινέσω ΕΓΩ ?

 

Ποια η γνώμη σας ?

Τι θα κάνατε στην θέση μου ?

Link to comment
Share on other sites

Τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...χθες! Προσωπικά θα έβαζα και τον δικηγόρο μου να τους καλέσει και να τους "τρίξει" τα δόντια...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

παρε τηλέφωνο το 13800 ρώτα ποιος αντιπρόσωπος σου έκανε την αίτηση, που είναι η διεύθυνση και πήγαινε απο εκεί κατευθείαν. Απλά μην είσαι Αθήνα εσύ κι αυτοί σε καμια Θεσσαλονίκη...
Link to comment
Share on other sites

:worry: Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γμτ! Πού ζούμε πια! :cry:

 

Ζούμε στη ζούγκλα που ο θάνατος ενός είναι η σωτηρία του άλλου.

Μας έχουν καταντήσει να τρωγόμαστε μεταξύ μας!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι με μια καταγγελία θα βρεις εύκολα την άκρη. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει έντυπο με την υπογραφή σου, ούτε κάποιο ψηφιακό πιστοποιητικό που υποκαθιστά την υπογραφή σου (π.χ. αποστολή αίτησης με email και ψηφιακή υπογραφή), όλα είναι παράνομα.
Link to comment
Share on other sites

εδώ είναι ελλάντα !

και η χαζομάρα είναι πως οι εταιρείες μας κάνουν ότι θέλουν....

-ή παει η ίδια από ένα κατάστημα wind και ζητάει ακύρωση και τελειώσαμε

(ρίχνω τα μούτρα μου και είναι σαν να παραδέχομαι ότι έκανε αίτηση )

-ή τους γράφω κανονικά και περιμένω να δω που θα βγει

(χρεώσεις και από τους δυο παρόχους) !!!!

-ή τους κυνηγάω δικαστικώς

Link to comment
Share on other sites

Κάνε ένα χαρτί με το οποίο αναφέρεις τα πάντα. Βάσει νόμου, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν γραπτώς, αν θυμάμαι μέσα σε 10 εργάσιμες.
Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα εχει 25 ευρω αλλα παιρνεισ και αλλα 15 ευρω έκπτωση λόγω του κινητού άρα θα πληρώνεις 10 ευρώ.όσον αφορά το τηλέφωνο έχεις δίκιο που δεν σε πήραν καν τηλέφωνο να πάρουν την άδεια σου. Την επόμενη φορά πες τη γυναίκα σου να πάει σε κατάστημα και όχι ας το τηλέφωνο.να ξέρει με ποιον μίλησε.
Link to comment
Share on other sites

στην wind που τους κάλεσα δεν μου είπα για έκπτωση λογω κινητού

μου είπαν η τιμή είναι πολύ καλή από 45 θα το πάρετε 25€ !

όταν δε τους ρώτησα πως κάνετε φορητότητα χωρίς να με έχετε ενημερώσει και χωρίς να εχω υπογράψει εκεί η απάντηση τους ήταν.....

σιωπή....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες το έχει και κάποιος άλλος αυτό? Δεν παίζει σε 2.3? Κάποια λύση?

Αναβοσβήνει η οθόνη γρήγορα και είναι τρομερά κουραστικό. Φυσικά δεν την παλεύεις να δεις τα δεδομένα και απλά την κλείνεις. Μόνο σε αυτήν την εφαρμογή το έχω πετύχει αυτό.

Κάποια πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια εγκατέστησα πριν από λίγο και εγώ την F2G εφαρμογή στο Atrix μου (έχει Android 2.3.4 με την επίσημη 45.31.1.MB860.NonEFIGSRetail.en.EU) και δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις.

 

Μήπως έχεις εγκατεστημένο κάτι άλλο που την ενοχλεί;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Πριν από περίπου 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω) είχα στο κατάστημα μου σταθερό και internet wind (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) για ένα μεγάλο διάστημα έμεινα χωρίς internet (περίπου 4 μήνες) το πρόβλημα το γνωστοποίησα στην εταιρία και φυσικά κάθε βδομάδα καλούσα την εξυπηρέτηση πελατών για να μαθαίνω εξελίξεις... μετά από 4 μήνες αναμονής και με τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας ότι για το τετράμηνο που πληρώνω την υπηρεσία και δεν μου παρέχεται θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου. (πλήρωνα κανονικά και ας μην είχα internet) εν τέλει λύση δεν φαινόταν στον ορίζοντα και αποφασίζω να μην πληρώσω 2 μήνες και παράλληλα να πάω σε άλλη εταιρία. όπως και έγινε! Καμία ενόχληση από την wind για το οφειλόμενο ποσό κανένας λογαριασμός δεν μου ήρθε όπως φυσικά και κανένα δικηγορικό γραφείο δεν με κάλεσε για με ενημερώσει για την οφειλή μου!!!! Πριν μια εβδομάδα πήγα σε ένα κατάστημα wind για να κάνω νέα σύνδεση κινητού. άφου έδωσα ότι δικαιολογητικό μου ζητήθηκε υπέγραψα και έφυγα περιμένοντας να με ενημερώσουν μόλις ήταν έτοιμο... έλα όμως που με καλεί το κατάστημα την επομένη και μου γνωστοποιεί ότι το αίτημα μου δεν μπορεί να γίνει δεκτό γιατί παρουσιάζετε στο σύστημα μια οφειλή 97€ και ότι για να προχωρήσουμε θα έπρεπε να καλύψω την οφειλή μου και να <<<<ΠΛΗΡΩΣΩ εγγύηση!!!! 150€ :blink: !!!!!!!!!!!>>>>>> η λύση θα μου πείτε είναι να μην πάω στην wind και να επιλέξω άλλο δίκτυο αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω να χρωστάω και αν τελικά επιλέξω άλλο δίκτυο πως μπορώ να κλείσω την υπόθεση μου??? :confused:
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Φίλε είσαι αρχηγός, έχουμε ακριβώς την ίδια έκδοση. Οπότε τι στο κέρατο να φταίει?...

 

Εντάξει, μία βόλτα από τις εγκατεστημένες εφαρμογές και το βρήκα. Ήταν το big font.

Το οποίο είναι λίγο θέμα γιατί το κινητό το χρησιμοποιεί η μάνα μου.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου

Edited by SCHUMIFER
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...