Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όπως λέει και ο δημιουργός του topic το θέμα είναι ηθικό αφού πρόκειται για υπηρεσία που παραδοσιακά διατίθεται δωρεάν από παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Επίσης παραδοσιακά όταν ένας πάροχος email αλλάζει τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, συνήθως σου στέλνει και ένα email στο λογαριασμό σου! Επίσης διαφωνώ με προλαλήσαντες, ένα παράπονο δημοσιευμένο σε διάφορα forum είναι πιο αποτελεσματικό από τη σιωπηρή αποχώρηση ενός συνδρομητή. Τέλος, και με κάθε καλή διάθεση, το να έχεις συμβόλαιο στη wind και να μην κάνεις τον αριθμό f2go, είναι από μόνο του πολύ αντιοικονομικό.
Link to comment
Share on other sites

Τέλος, και με κάθε καλή διάθεση, το να έχεις συμβόλαιο στη wind και να μην κάνεις τον αριθμό f2go, είναι από μόνο του πολύ αντιοικονομικό.

 

Είναι λογαριασμός σταθερού.

Εννοείται πως τα συμβόλαια στα κινητά πλέον δεν συμφέρουν.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω ότι δικαιολογητε η εταιρια και καμια εταιρια για ολες αυτές τις πρακτικες.

Η ενημερωση πρεπει να γινεται με τετοιο τροπο ώστε να είναι εξασφαλησμενο ότι θα ενημερωθεί εγκαιρα ο πελατης. Τα ψηλα γραμματα , η ενημερωση μεσα από forums ή η αναρτηση στο fb , δεν είναι ενημερωση.

Λαμβανω από τη wind τουλάχιστον 2 μηνυματα την ημερα στο κινητο για προωθηση προγραμμάτων- τα οποια τα βρισκω και ενοχλητικα- και δεν καταλαβαινω γιατι να μην ενημερωθώ με μήνυμα στο κινητο για οποιαδήποτε αυθαιρετη (και είναι αυθαιρετη μιας και δεν εχω δωσει συγκαταθεση) χρεωσιμη υπηρεσια.

Και όχι , εμενα ο λογαριασμος μου δεν γραφει για τα 300 λεπτα. Και δεν υπαρχει άλλος λογαριασμος , είναι ο πρωτος μου. Από εδώ το εμαθα, αν δεν εμπαινα εδώ, δεν θα το ειχα μαθει.

Και γιατι να πρεπει να μαθω στην τελικη για κατι που δεν εχω ζητήσει?

Θες να μου παρεχεις κατι? Στειλε μηνυμα ότι υπαρχει αυτό και αν θελω να το ενεργοποιησω. Γιατι για τις δωρεαν παροχες στελνουν μηνυμα και σου λενε ενεργοποιησετο στο ταδε νουμερο, ενώ στις χρεωσιμες στις ενεργοποιουν με το ετσι θελω?

Ειμαι χαζος? Δεν ξερω να τις ενεργοποιησω? Μου κανουν εξυπηρετηση?

Τις δωρεαν παροχες ξερω να τις ενεργοποιησω ενώ τις χρεωσιμες όχι?

Στον λογαριασμο όμως , περα του ότι δεν εχω ξαναδει πιο μπερδεμενο λογαριασμο και δεν καταλαβαινω τι χρεωνει και με ποια λογικη,(πρωτη φορα δεν βγαζω ακρη με λογαριασμο) παρ ότι γραφει ότι εχω εκπτωση λογο ψηφιακης, μου χρεωσαν το router , που είναι δωρεαν. Επρεπε να παρω τηλ. και να χρεωθω για παραπονα, και ακομα περιμενω μηνυμα , εδώ και μια βδομαδα , για την ακυρωση της χρεωσης. Μου ειχαν πει ότι σε μια δυο μερες θα λαβω μηνυμα.

Φανταζομαι ότι θα χρειαστεί να ξαναπαρω και παλι θα κανουν ότι δεν ξερουν τιποτα , όπως την πρωτη φορα.

Η αποψη μου είναι ότι η εταιρια ενημερωνει καταλληλα και με τροπο που θα το δει σιγουρα ο πελατης, εκι που θελει. Εκει που δεν θελει το παει στα ψηλα. Τα ιδια κανει και στα κινητα. Υπαρχει άλλο νημα με την περιφημη πλεον προσφορα που σου περνει με το ετσι θελω χρηματα από την καρτα σου και πλεον δεν στελνει καν μηνυμα. Αν μπεις στο λογαριασμο σου και το δεις εχεις καλως, αν όχι την πατησες.

Link to comment
Share on other sites

Αχρηστο,εφοσον μπορει καποιος να βαλει MB.Να φτιαξει εκει το συστημα να μην τρωει και το 0, υπολοιπο για daily internet.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω ότι δικαιολογητε η εταιρια και καμια εταιρια για ολες αυτές τις πρακτικες.

Η ενημερωση πρεπει να γινεται με τετοιο τροπο ώστε να είναι εξασφαλησμενο ότι θα ενημερωθεί εγκαιρα ο πελατης. Τα ψηλα γραμματα , η ενημερωση μεσα από forums ή η αναρτηση στο fb , δεν είναι ενημερωση.

Λαμβανω από τη wind τουλάχιστον 2 μηνυματα την ημερα στο κινητο για προωθηση προγραμμάτων- τα οποια τα βρισκω και ενοχλητικα- και δεν καταλαβαινω γιατι να μην ενημερωθώ με μήνυμα στο κινητο για οποιαδήποτε αυθαιρετη (και είναι αυθαιρετη μιας και δεν εχω δωσει συγκαταθεση) χρεωσιμη υπηρεσια.

 

Φίλε μπορείς να ενημερωθείς στο λογαριασμό αλλά δεν το κάνεις. Ψιλά γράμματα δεν είναι απλά όλοι όταν έρχεται λογαριασμός βλέπουμε το ποσό και την ημερομηνία πληρωμής τον αφήνουμε στην άκρη και τις τελευταίες μέρες πάμε για να πληρώσουμε. Τα υπόλοιπα δεν τα διαβάζει κανένας αλλά δεν φταίει η wind και η κάθε wind για αυτό.

Μπορείς επίσης να βλέπεις τις όποιες ανακοινώσεις τους εδώ http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/ Ψιλά γράμματα και εδώ?

Δεν έχεις διάθεση να μπαίνεις συνέχεια και να ψάχνεις για ανακοινώσεις? Πατάς το εγγραφή στο newsletter και σου έρχονται τα mail

Δεν κάνουν κάτι το κρυφό οι εταιρείες απλά εμείς ως καταναλωτές έχουμε μάθει να γκρινιάζουμε μόνο και να ψάχνουμε δικαιολογίες. Τι περιμένεις δηλαδή να κάνει η wind και η οποιαδήποτε wind για να θεωρείς ότι ενημέρωσε σωστά τον κόσμο? Να παίρνει τηλέφωνο όλους τους συνδρομητές της (κάποιες εταιρείες έχουν εκατομμύρια) μέχρι να τους πετύχει και να έχουν διάθεση να μιλήσουν? Να το διαφημίζει στην τηλεόραση? Έχεις δει πολλές εταιρείες να διαφημίζουν αυξήσεις ή μήπως δεν θα βρίσκονταν κάποιος να πει ότι δεν βλέπει τηλεόραση?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μπορείς να ενημερωθείς στο λογαριασμό αλλά δεν το κάνεις. Ψιλά γράμματα δεν είναι απλά όλοι όταν έρχεται λογαριασμός βλέπουμε το ποσό και την ημερομηνία πληρωμής τον αφήνουμε στην άκρη και τις τελευταίες μέρες πάμε για να πληρώσουμε. Τα υπόλοιπα δεν τα διαβάζει κανένας αλλά δεν φταίει η wind και η κάθε wind για αυτό.

Μπορείς επίσης να βλέπεις τις όποιες ανακοινώσεις τους εδώ http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/ Ψιλά γράμματα και εδώ?

Δεν έχεις διάθεση να μπαίνεις συνέχεια και να ψάχνεις για ανακοινώσεις? Πατάς το εγγραφή στο newsletter και σου έρχονται τα mail

Δεν κάνουν κάτι το κρυφό οι εταιρείες απλά εμείς ως καταναλωτές έχουμε μάθει να γκρινιάζουμε μόνο και να ψάχνουμε δικαιολογίες. Τι περιμένεις δηλαδή να κάνει η wind και η οποιαδήποτε wind για να θεωρείς ότι ενημέρωσε σωστά τον κόσμο? Να παίρνει τηλέφωνο όλους τους συνδρομητές της (κάποιες εταιρείες έχουν εκατομμύρια) μέχρι να τους πετύχει και να έχουν διάθεση να μιλήσουν? Να το διαφημίζει στην τηλεόραση? Έχεις δει πολλές εταιρείες να διαφημίζουν αυξήσεις ή μήπως δεν θα βρίσκονταν κάποιος να πει ότι δεν βλέπει τηλεόραση?

 

Έλεος πια ρε παιδιά με την υπεράσπιση τέτοιων πρακτικών.

 

Γιατί δηλαδή να πρέπει να έχω το νου μου και να διαβάζω ολόκληρα κείμενα σε έναν λογαριασμό που μπορεί να μην με αφορούν καν? (π.χ. στην συγκεκριμένη περίπτωση ο λογαριασμός ανέφερε καμιά 10ρια μεταβολές τιμών και αυτή που με αφορούσε ήταν τελευταία)

 

Γιατί να πρέπει να παρακολουθώ τα νέα της wind? Άλλες δουλειές δεν εχω? Όλοι έχουμε τόσα προβλήματα και τρεξίματα στην καθημερινότητα και θα προσθέσω και σε αυτά την υποχρέωση να παρακολουθώ τα νέα της wind...

 

Τόσο δύσκολο είναι να στείλει ένα ενημερωτικό sms? Φοβάται να μην κάψει ρεύμα?

Είναι προφανές πως δεν το κάνει για κάποιο λόγο, μαντέψτε τον.

Παρόλα αυτά κάποιοι ενοχλήθηκαν από τον όρο κλέψιμο. Προσωπικά συνεχίζω να πιστεύω πως είναι κλέψιμο και απορώ με κάποιες από τις απαντήσεις εδώ μέσα.

 

Το ότι κινείται στα πλαίσια του νόμου δεν σημαίνει τίποτα. Εξάλλου τον όρο κλέψιμο τον χρησιμοποιούμε μεταφορικά και για νόμικες περιπτώσεις.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο με τα ψιλά γράμματα έκανε και η Vodafone με τα καρτοσυμβόλαια .εντελώς ξαφνικά σταμάτησε να μεταφέρει το υπόλοιπο στον επόμενο μήνα! Έσπασα το συμβόλαιο και πάω Cosmote.
Link to comment
Share on other sites

Έλεος πια ρε παιδιά με την υπεράσπιση τέτοιων πρακτικών.

 

Γιατί δηλαδή να πρέπει να έχω το νου μου και να διαβάζω ολόκληρα κείμενα σε έναν λογαριασμό που μπορεί να μην με αφορούν καν? (π.χ. στην συγκεκριμένη περίπτωση ο λογαριασμός ανέφερε καμιά 10ρια μεταβολές τιμών και αυτή που με αφορούσε ήταν τελευταία)

 

Γιατί να πρέπει να παρακολουθώ τα νέα της wind? Άλλες δουλειές δεν εχω? Όλοι έχουμε τόσα προβλήματα και τρεξίματα στην καθημερινότητα και θα προσθέσω και σε αυτά την υποχρέωση να παρακολουθώ τα νέα της wind...

 

Τόσο δύσκολο είναι να στείλει ένα ενημερωτικό sms? Φοβάται να μην κάψει ρεύμα?

Είναι προφανές πως δεν το κάνει για κάποιο λόγο, μαντέψτε τον.

Παρόλα αυτά κάποιοι ενοχλήθηκαν από τον όρο κλέψιμο. Προσωπικά συνεχίζω να πιστεύω πως είναι κλέψιμο και απορώ με κάποιες από τις απαντήσεις εδώ μέσα.

 

Το ότι κινείται στα πλαίσια του νόμου δεν σημαίνει τίποτα. Εξάλλου τον όρο κλέψιμο τον χρησιμοποιούμε μεταφορικά και για νόμικες περιπτώσεις.

Αν σου έστελναν sms μπορούσες να έλεγες ότι δεν το έλαβες/είδες κλπ.

Συγνώμη αλλά επιμένεις με λάθος τρόπο.Ναι δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν αλλά δεν μπορείς να επικαλεστείς "άγνοια νόμου" .Το οτι εσυ-εγω-αυτός δεν κοιτάμε τους λογαριασμούς τι γράφουν είναι δικο μας σφάλμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σου έστελναν sms μπορούσες να έλεγες ότι δεν το έλαβες/είδες κλπ.

Συγνώμη αλλά επιμένεις με λάθος τρόπο.Ναι δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν αλλά δεν μπορείς να επικαλεστείς "άγνοια νόμου" .Το οτι εσυ-εγω-αυτός δεν κοιτάμε τους λογαριασμούς τι γράφουν είναι δικο μας σφάλμα.

 

Το sms το βλέπεις γιατί δέχεσαι ειδοποίηση, γιατί να μην το λάμβανα?

Το ξέρω πως δεν μπορώ να επικαλεστώ άγνοια νόμου, μιλάω για την ηθική διάσταση της υπόθεσης και το πως μας αντιμετωπίζουν οι εταιρίες. Προφανώς και αν ήθελαν να ενημερωθώ σίγουρα και άμεσα μπορούσαν να το κάνουν με μηδενικό κόπο και κόστος γι αυτούς. Αλλά δεν ήθελαν.

 

Γι αυτό, παρότι νομικά δεν μπορώ να τους κάνω κάτι, τους έστειλα email διαμαρτυρίας με το οποίο ζητώ κιόλας να μου επιστρέψουν το ποσό + το ποσό της κλήσης στην εξυπηρέτηση, πράγμα που βέβαια είναι απίθανο να συμβεί.

Αν λειτουργούμε όλοι έτσι ίσως αλλάξουν τακτική.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική ανοχής, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαμαρτυριές για τα ψιλά γράμματα στους όρους των τραπεζών. Αν θυμάμαι γινόταν μεγάλο θέμα για κάποιο περίεργο λόγο παλιά...

 

Οπότε λοιπόν γλυτώνουμε τα ενοχλητικά ενημερωτικά τηλεφωνήματα για ενημερώσεις / προωθήσεις υπηρεσιών. Οι εταιρίες απλά θα αλλάζουν όρους και θα ενεργοποιούν υπηρεσίες και χρεώσεις, κι εμείς θα παίζουμε το παιχνίδι "εντοπίστε τις διαφορές στα μικρά γράμματα του λόγαριασμου".

Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική ανοχής, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαμαρτυριές για τα ψιλά γράμματα στους όρους των τραπεζών. Αν θυμάμαι γινόταν μεγάλο θέμα για κάποιο περίεργο λόγο παλιά...

 

Οπότε λοιπόν γλυτώνουμε τα ενοχλητικά ενημερωτικά τηλεφωνήματα για ενημερώσεις / προωθήσεις υπηρεσιών. Οι εταιρίες απλά θα αλλάζουν όρους και θα ενεργοποιούν υπηρεσίες και χρεώσεις, κι εμείς θα παίζουμε το παιχνίδι "εντοπίστε τις διαφορές στα μικρά γράμματα του λόγαριασμου".

 

Αλλο είναι οι καταχρηστικοί όροι και άλλο αυτό που έγινε εδω.Μην τα μπερδευουμε για την δημιουργία εντυπώσεων.

Αλλωστε δίνουν την δυνατότητα να τερματίσεις το συμβολαιό σου σε ενα μηνα αν δεν δεχεσαι τους νέους όρους.

Link to comment
Share on other sites

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/triple-play/

Υπάρχουν 3 triple play:

1)Με 50 ευρώ/μήνα έχεις:κινητό:1500' προς όλους και 1500 sms προς όλους και 3GB MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά και 300' προς όλλα τα κινητά της Ελλάδος

Σταθερό ιντερνετ vdsl στα 50mbps.Δωρεάν 120’ προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου

Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα.

 

2)Με 40 ευρώ/μήνα κινητό:500' προς όλους και 50 sms προς όλους και 1GB MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά και 300' προς όλλα τα κινητά της Ελλάδος

Σταθερό ιντερνετ adsl στα 24mbps. Δωρεάν 120' προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου.Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα

 

 

3)Με 35 ευρώ το μήνα 300' προς όλους και 30 sms προς όλους και 600mb MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά.

Σταθερό ιντερνετ adsl στα 24mbps. Δωρεάν 120' προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου.Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα.

 

 

 

 

 

Αυτά!!Κατά τη γνώμη μου το τρίτο είναι λίγο τσιμπιμένο!:)

 

Εξαιρετικές παροχές και πολύ καλές τιμές! το 50€ είναι πάρα πολύ καλό!

ck
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μπορείς να ενημερωθείς στο λογαριασμό αλλά δεν το κάνεις. Ψιλά γράμματα δεν είναι απλά όλοι όταν έρχεται λογαριασμός βλέπουμε το ποσό και την ημερομηνία πληρωμής τον αφήνουμε στην άκρη και τις τελευταίες μέρες πάμε για να πληρώσουμε. Τα υπόλοιπα δεν τα διαβάζει κανένας αλλά δεν φταίει η wind και η κάθε wind για αυτό.

Μπορείς επίσης να βλέπεις τις όποιες ανακοινώσεις τους εδώ http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/ Ψιλά γράμματα και εδώ?

Δεν έχεις διάθεση να μπαίνεις συνέχεια και να ψάχνεις για ανακοινώσεις? Πατάς το εγγραφή στο newsletter και σου έρχονται τα mail

Δεν κάνουν κάτι το κρυφό οι εταιρείες απλά εμείς ως καταναλωτές έχουμε μάθει να γκρινιάζουμε μόνο και να ψάχνουμε δικαιολογίες. Τι περιμένεις δηλαδή να κάνει η wind και η οποιαδήποτε wind για να θεωρείς ότι ενημέρωσε σωστά τον κόσμο? Να παίρνει τηλέφωνο όλους τους συνδρομητές της (κάποιες εταιρείες έχουν εκατομμύρια) μέχρι να τους πετύχει και να έχουν διάθεση να μιλήσουν? Να το διαφημίζει στην τηλεόραση? Έχεις δει πολλές εταιρείες να διαφημίζουν αυξήσεις ή μήπως δεν θα βρίσκονταν κάποιος να πει ότι δεν βλέπει τηλεόραση?

 

Όχι φιλε, δεν θελω να ενημερωθώ από το λογαριασμο μεσα από τα ψηλα γραμματα. Ποιος σου ειπε ότι μπορω να τα δω?

Υπαρχουν τα ενημερωτικα newsletters που πολλες εταιριες βαζουν μαζι με το λογαριασμο. Σε κανονικη γραμματοσειρα και σε ξεχωριστο χαρτι για να το προσεξεις. Αυτοι γιατι δεν το κανουν?

Αλλα ας μην παμε μακρια.

Το ξαναλεω, μεσα στα τοσα sms που στελνουν καθημερινα(και είναι απειρα, οσοι και οι συνδρομητες που λες παραπανω) γιατι δεν στελνουν και για αυτό το λογο sms? Και ναι, τα sms θα τα διαβασω, γιατι δεν μπορω να κανω και αλλιως. Όπως διαβαζω με το ετσι θελω όλα τα προωθητικα sms που μου στελνουν.

Εκτος κι αν εσυ λες, "α ηρθε ένα sms, αστο μωρε δεν το διαβαζω". Ποσα sms σου εχουν ερθει στο κινητο και τα εχεις αφησει αδιάβαστα? Ειμαι σιγουρος ότι τα διαβαζεις όλα.

 

Παρεμπίπτοντος, ακομα περιμενω το sms που μου ειπαν ότι θα στειλουν για το router που με χρεωσαν, παρ ότι ο λογαριασμος γραφει ψηφιακη αλληλεγγυη. Αυτό παλι πως του ξεφυγε? Κανουν συχνα λαθη στους λογαριασμούς και σε χρεωνουν λιγοτερο από το κανονικο? Δεν νομιζω. Τα λαθη γινονται για να πληρωσεις παντα παραπανω.

Και τωρα πρεπει να παρω παλι τηλ. μπας και βγαλω ακρη. Γιατι τα 16 ευρω που μου εχουν χρεωσει παραπανω πρεπει να τα πληρωσω πρωτα και μετα να τα αφαιρεσουν.

Αυτό όμως δεν το σχολιασες. Όπως δεν σχολιασες και τα 10 ευρω που σου περνουν από την καρτα f2g χωρις την παραμικρη ενημερωση.

Είναι και αυτά νομιμα? Και πως θα ενημερωθώ εγω, αφου δεν λαμβανω λογαρισμο για την καρτα, και δεν στελνουν και sms, ότι μου αφαιρεσαν 10 ευρω?

Παλι εγω φταιω θα μου πεις. Να βρω τροπο να ενημερωθώ. Αφου αυτοι ότι κανουν είναι νομιμο......

Link to comment
Share on other sites

Όχι φιλε, δεν θελω να ενημερωθώ από το λογαριασμο μεσα από τα ψηλα γραμματα. Ποιος σου ειπε ότι μπορω να τα δω?

Υπαρχουν τα ενημερωτικα newsletters που πολλες εταιριες βαζουν μαζι με το λογαριασμο. Σε κανονικη γραμματοσειρα και σε ξεχωριστο χαρτι για να το προσεξεις. Αυτοι γιατι δεν το κανουν?

Αλλα ας μην παμε μακρια.

Το ξαναλεω, μεσα στα τοσα sms που στελνουν καθημερινα(και είναι απειρα, οσοι και οι συνδρομητες που λες παραπανω) γιατι δεν στελνουν και για αυτό το λογο sms? Και ναι, τα sms θα τα διαβασω, γιατι δεν μπορω να κανω και αλλιως. Όπως διαβαζω με το ετσι θελω όλα τα προωθητικα sms που μου στελνουν.

Εκτος κι αν εσυ λες, "α ηρθε ένα sms, αστο μωρε δεν το διαβαζω". Ποσα sms σου εχουν ερθει στο κινητο και τα εχεις αφησει αδιάβαστα? Ειμαι σιγουρος ότι τα διαβαζεις όλα.

 

Παρεμπίπτοντος, ακομα περιμενω το sms που μου ειπαν ότι θα στειλουν για το router που με χρεωσαν, παρ ότι ο λογαριασμος γραφει ψηφιακη αλληλεγγυη. Αυτό παλι πως του ξεφυγε? Κανουν συχνα λαθη στους λογαριασμούς και σε χρεωνουν λιγοτερο από το κανονικο? Δεν νομιζω. Τα λαθη γινονται για να πληρωσεις παντα παραπανω.

Και τωρα πρεπει να παρω παλι τηλ. μπας και βγαλω ακρη. Γιατι τα 16 ευρω που μου εχουν χρεωσει παραπανω πρεπει να τα πληρωσω πρωτα και μετα να τα αφαιρεσουν.

Αυτό όμως δεν το σχολιασες. Όπως δεν σχολιασες και τα 10 ευρω που σου περνουν από την καρτα f2g χωρις την παραμικρη ενημερωση.

Είναι και αυτά νομιμα? Και πως θα ενημερωθώ εγω, αφου δεν λαμβανω λογαρισμο για την καρτα, και δεν στελνουν και sms, ότι μου αφαιρεσαν 10 ευρω?

Παλι εγω φταιω θα μου πεις. Να βρω τροπο να ενημερωθώ. Αφου αυτοι ότι κανουν είναι νομιμο......

 

Φιλε αλλαζεις εταιρεια και τελειωνει το θεμα.

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Φιλε αλλαζεις εταιρεια και τελειωνει το θεμα.

 

Μολις εκανα συμβολαιο στη wind για 24 μηνες.......δεν τελειωνει τοσο απλα το θεμα. Ημουν 15 χρονια στη Hol και δεν ειχα ποτε πρόβλημα, αν δεν επεμεναν μετα από τοσα χρονια σε μια χαλια προσφορα, δεν θα ειχα φυγει.

Στη wind με τον πρωτο λογαριασμο που ηρθε αρχισαν τα προβλήματα. δεν νομιζω ότι είναι τοσο δυσκολο να βγαλουν ένα σωστο λογαριασμο. Ουτε χρειαζεται να τους παρω 100 φορες για να βγαλω ακρη. Και αυτό που με φοβιζει είναι τι μου επιφυλάσσει στο μελλον με αυτές τις πρακτικες που βλεπω ότι ακολουθει.

Ηδη στον δικο μου λογαριασμο δεν υπαρχει ενημερωση για τα 0.99 που σε χρεωνουν με το ετσι θελω. από εδώ το εμαθα.

και στην τελικη δεν είναι παντα λυση το "αλλαζω εταιρια", όπως εγω είμαι σωστος και πληρωνω τους λογαριασμούς μου ετσι θελω να είναι και αυτοι σωστοι. Υπαρχει καποιος νομος που λεει ότι ο πελατης πρεπει να είναι οκ στις υποχρεώσεις τους ενώ οι εταιριες όχι?

Link to comment
Share on other sites

Όχι φιλε, δεν θελω να ενημερωθώ από το λογαριασμο μεσα από τα ψηλα γραμματα. Ποιος σου ειπε ότι μπορω να τα δω?

Υπαρχουν τα ενημερωτικα newsletters που πολλες εταιριες βαζουν μαζι με το λογαριασμο. Σε κανονικη γραμματοσειρα και σε ξεχωριστο χαρτι για να το προσεξεις. Αυτοι γιατι δεν το κανουν?

 

Καταρχήν όπως γράφεις παρακάτω είσαι καινούργιος συνδρομητής και αυτό που συζητάμε ήταν σε παλιότερο λογαριασμό και όμως εσύ έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι ψιλά γράμματα. Προς ενημέρωση σου λοιπόν το κείμενο για την συγκεκριμένη αλλαγή ήταν στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σε ένα πλαίσιο που καταλαμβάνει το 20-25% της σελίδας σε γαλάζιο φόντο που ξεχωρίζει στην σελίδα ενώ στο πάνω αριστερό μέρος και σε σκούρο μπλε φόντο που ξεχωρίζει μέσα στο πλαίσιο και με ακόμη μεγαλύτερα γράμματα γράφει "τιμολογιακές αλλαγές"

Αυτός που ήθελε να το δει το είδε, αυτό που απλά θέλει να γκρινιάζει όπως εσύ εδώ ούτε εκεί που ήταν θα το δει, ούτε σε άλλο χαρτί αν ήταν θα το έβλεπε αλλά και την σταρ ελλάς να του έστελναν στο σπίτι να του το πει αυτός θα έλεγε εγώ χάζευα την κορμάρα της και δεν την άκουγα.

 

Το ξαναλεω, μεσα στα τοσα sms που στελνουν καθημερινα(και είναι απειρα, οσοι και οι συνδρομητες που λες παραπανω) γιατι δεν στελνουν και για αυτό το λογο sms? Και ναι, τα sms θα τα διαβασω, γιατι δεν μπορω να κανω και αλλιως. Όπως διαβαζω με το ετσι θελω όλα τα προωθητικα sms που μου στελνουν.

Εκτος κι αν εσυ λες, "α ηρθε ένα sms, αστο μωρε δεν το διαβαζω". Ποσα sms σου εχουν ερθει στο κινητο και τα εχεις αφησει αδιάβαστα? Ειμαι σιγουρος ότι τα διαβαζεις όλα.

 

Μήπως έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα φίλε? Για σταθερή τηλεφωνία μιλάμε στην συγκεκριμένη περίπτωση και φυσικά ο κάθε πάροχος δεν γνωρίζει τα κινητά τηλέφωνα των συνδρομητών του. Ίσως μόνο αυτών που έχουν συνδυαστικές υπηρεσίες να γνωρίζει. Είτε μας αρέσει είτε όχι ο μόνος σίγουρος τρόπος να επικοινωνήσει ο πάροχος με όλους τους συνδρομητές του είναι ο λογαριασμός που στέλνει.

 

Παρεμπίπτοντος, ακομα περιμενω το sms που μου ειπαν ότι θα στειλουν για το router που με χρεωσαν, παρ ότι ο λογαριασμος γραφει ψηφιακη αλληλεγγυη. Αυτό παλι πως του ξεφυγε? Κανουν συχνα λαθη στους λογαριασμούς και σε χρεωνουν λιγοτερο από το κανονικο? Δεν νομιζω. Τα λαθη γινονται για να πληρωσεις παντα παραπανω.

Και τωρα πρεπει να παρω παλι τηλ. μπας και βγαλω ακρη. Γιατι τα 16 ευρω που μου εχουν χρεωσει παραπανω πρεπει να τα πληρωσω πρωτα και μετα να τα αφαιρεσουν.

Αυτό όμως δεν το σχολιασες. Όπως δεν σχολιασες και τα 10 ευρω που σου περνουν από την καρτα f2g χωρις την παραμικρη ενημερωση.

Είναι και αυτά νομιμα? Και πως θα ενημερωθώ εγω, αφου δεν λαμβανω λογαρισμο για την καρτα, και δεν στελνουν και sms, ότι μου αφαιρεσαν 10 ευρω?

Παλι εγω φταιω θα μου πεις. Να βρω τροπο να ενημερωθώ. Αφου αυτοι ότι κανουν είναι νομιμο......

 

Τα 10 ευρώ του f2g έχουν συζητηθεί και τα έχω σχολιάσει εκεί που πρέπει, εδώ για άλλο θέμα μιλάμε. Όπως και όλοι έχουν κατακρίνει και θεωρούν παράλογη την χρέωση του email account. Άλλο όμως να το θεωρούμε παράλογο και άλλο να λέμε ότι έγινε στα κρυφά. Ούτε έχω πρόβλημα να πω ότι κακώς σε χρέωσαν το router απλά δεν γνωρίζω τι ισχύει για να εκφέρω κάποια άποψη

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν όπως γράφεις παρακάτω είσαι καινούργιος συνδρομητής και αυτό που συζητάμε ήταν σε παλιότερο λογαριασμό και όμως εσύ έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι ψιλά γράμματα. Προς ενημέρωση σου λοιπόν το κείμενο για την συγκεκριμένη αλλαγή ήταν στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σε ένα πλαίσιο που καταλαμβάνει το 20-25% της σελίδας σε γαλάζιο φόντο που ξεχωρίζει στην σελίδα ενώ στο πάνω αριστερό μέρος και σε σκούρο μπλε φόντο που ξεχωρίζει μέσα στο πλαίσιο και με ακόμη μεγαλύτερα γράμματα γράφει "τιμολογιακές αλλαγές"

Αυτός που ήθελε να το δει το είδε, αυτό που απλά θέλει να γκρινιάζει όπως εσύ εδώ ούτε εκεί που ήταν θα το δει, ούτε σε άλλο χαρτί αν ήταν θα το έβλεπε αλλά και την σταρ ελλάς να του έστελναν στο σπίτι να του το πει αυτός θα έλεγε εγώ χάζευα την κορμάρα της και δεν την άκουγα.

 

 

 

Μήπως έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα φίλε? Για σταθερή τηλεφωνία μιλάμε στην συγκεκριμένη περίπτωση και φυσικά ο κάθε πάροχος δεν γνωρίζει τα κινητά τηλέφωνα των συνδρομητών του. Ίσως μόνο αυτών που έχουν συνδυαστικές υπηρεσίες να γνωρίζει. Είτε μας αρέσει είτε όχι ο μόνος σίγουρος τρόπος να επικοινωνήσει ο πάροχος με όλους τους συνδρομητές του είναι ο λογαριασμός που στέλνει.

 

 

 

Τα 10 ευρώ του f2g έχουν συζητηθεί και τα έχω σχολιάσει εκεί που πρέπει, εδώ για άλλο θέμα μιλάμε. Όπως και όλοι έχουν κατακρίνει και θεωρούν παράλογη την χρέωση του email account. Άλλο όμως να το θεωρούμε παράλογο και άλλο να λέμε ότι έγινε στα κρυφά. Ούτε έχω πρόβλημα να πω ότι κακώς σε χρέωσαν το router απλά δεν γνωρίζω τι ισχύει για να εκφέρω κάποια άποψη

 

Να σε ενημερωσω ότι ξερω πολύ καλα για πιο θεμα μιλαω. Η αναφορα για την συγκεκριμενη ειδοποιηση εδώ στο forum εγινε στις 9 Μαη. Αρα μιλαμε για τον τελευταιο λογαριασμο που ελαβε ο συνδρομητης που το γραφει αυτό. Εγω αυτό καταλαβα από το μηνυμα και όχι ότι ηταν σε πολύ πιο παλιους λογαριασμούς.

Αν διαβαζες και όλα οσα εχουν γραφτει στο θεμα αυτό, θα εβλεπες ότι εκανα παραθεση σε αυτό το μηνυμα και εγραφα ότι στον δικο μου λογαριασμο που ηρθε προσφαρα δεν γραφει τιποτα.

Παρ ότι ηταν ο πρωτος μου λογαριασμος , εφόσον αυτό προκειτε να ενεργοποιηθεί από σημερα(11/5/15) και εγω το λογαριασμο τον ελαβα πριν μερικες μερες, θα επρεπε να το γραφει. Αντίθετος σε μενα γραφει για άλλη προσφορα, και δεν εκανα ότι δεν το ειδα. Καταλαβαινω πολύ καλα τι γραφει και τι δεν γραφει. Αρα αστοχο το σχολιο σου για το ότι δεν θελω να το δω και θελω απλα να γκρινιάζω. Καλυτερα θα ηταν να μην κανεις τετοια σχολια , αν δεν ξερεις τον αλλον.

 

Στο δευτερο τωρα που λες. σαφως και ο κάθε παροχος ξερει το κινητο σου. εχεις υπογραψει εσυ συμβολαιο χωρις να σου εχουν ζητησει κινητο τηλεφωνο? Εμενα δεν μου εχει συμβει ποτε κατι τετοιο. Παλιοτερα αν δεν εδεινες κινητο δεν σου εκαναν συμβολαιο , στην αναγκη επρεπε να δηλωσεις το κινητο καποιου οικείου σου. Κατι που σιγουρα ισχυει και σημερα μιας και από τα πρωτα πραγματα που σου ζητανε όταν υπογραφεις συμβολαιο είναι κινητο τηλεφωνο. Αρα μη λεμε ότι μας κατεβει στο κεφαλι.

Επισης όταν εκανα το συμβολαιο, μου έστελναν sms στο κινητο για το ποτε θα ενεργοποιηθεί η συνδεση η σταθερη, και με ειχε παρει και τηλεφωνο υπάλληλος στο κινητο μου 2 φορες.. Τοτε πως το γνωριζαν και τωρα ξαφνικα δεν το γνωριζουν?

Μηπως εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο ή για καποιο λογο θες να τα μπερδευεις? Ξερεις δεν μιλαω στον αερα, ουτε για πραγματα που υποθετω, αλλα για πραγματα που γνωριζω, και ξερω ότι το κινητο μου το ξερουν και είναι συνδεδεμενο με το συμβολαιο 2 play. Γιατι περα από το ότι μου το ζητησαν και το γραφει και το συμβολαιο μου, είναι και κινητο f2g και είναι συνδεδεμενο με το πρόγραμμα του συμβολαιου.

 

Οποτε μην λες στον άλλο ότι γραφει χωρις να γνωριζει και ότι το μονο που θελει είναι να γκρινιαξει χωρις λογο. και μαλιστα με επιχειρηματα που δεν στεκουν όπως αυτό με το κινητο που δεν γνωριζει ο παροχος.

Και το κινητο μου γνωριζει και το mail μου στο οποιο στελνει συνεχεια διαφημιστικα.

Link to comment
Share on other sites

Το Θέμα ξεφευγει για δεύτερη φορά.

Το θέμα θεωρείτε ότι εξαντλήθηκε και κλειδώνεται.

Προσωπικές αντιπαραθέσεις με PM μόνο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, με τηλ. από τη Wind (εξωτερικός συνεργάτης..) και μου προσέφερε το εξής για να πάω στο δίκτυό τους:

Απεριόριστα σταθερά, 300' κινητά, 2 sim (καρτοκινητό, με ομιλία/MB), router και ένα απλό tablet, με 20€ (και για τα δύο έτη) αλλά με 30€ και κάτι για τη φορητότητα (που τόσο έχει το tablet που δίνουν). Πώς το βλέπετε? Χρέωση φορητότητας πάντα ζητάνε? Θα δω στο συμβόλαιο αν όντως είναι 20€ και το 2ο έτος αλλά με τα 22 που δίνω για 300 μεικτά στη hol είναι σαφώς καλύτερα. :worry:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, με τηλ. από τη Wind (εξωτερικός συνεργάτης..) και μου προσέφερε το εξής για να πάω στο δίκτυό τους:

Απεριόριστα σταθερά, 300' κινητά, 2 sim (καρτοκινητό, με ομιλία/MB), router και ένα απλό tablet, με 20€ (και για τα δύο έτη) αλλά με 30€ και κάτι για τη φορητότητα (που τόσο έχει το tablet που δίνουν). Πώς το βλέπετε? Χρέωση φορητότητας πάντα ζητάνε? Θα δω στο συμβόλαιο αν όντως είναι 20€ και το 2ο έτος αλλά με τα 22 που δίνω για 300 μεικτά στη hol είναι σαφώς καλύτερα. :worry:

 

Μπες στο site της Wind και τσέκαρε τα triple play πακέτα που έχουν βγάλει, έχουν πολύ καλές παροχές για τα χρήματα που ζητάνε

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...