Jump to content

Nova 4G


paulchro
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα της Πτολεμαΐδας...πάνω κάτω επιβεβαιώνει αυτό που πριν έγραψε ο Αντώνης.

Μου είπε το "αφεντικό" ...ότι η ενημέρωση που έχει είναι ότι μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θέλουν να τελειώσουν με Ημαθία και Πέλλα και μετά ξεκινούν Πτολεμαΐδα την οποία θέλουν να παραδώσουν τέλος Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα της Πτολεμαΐδας...πάνω κάτω επιβεβαιώνει αυτό που πριν έγραψε ο Αντώνης.

Μου είπε το "αφεντικό" ...ότι η ενημέρωση που έχει είναι ότι μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θέλουν να τελειώσουν με Ημαθία και Πέλλα και μετά ξεκινούν Πτολεμαΐδα την οποία θέλουν να παραδώσουν τέλος Οκτωβρίου.

 

Σε έδωσαν περίπου το απόρρητο έγγραφο;

Εγώ μέσα στην εβδομάδα θα το δω με τα ίδια μου τα μάτια ειδικά αύριο θα μάθω όλες τις περιοχές που θα καλύψει αυτήν την περίοδο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά υπάρχει δεν υπάρχει το έγγραφο μην δίνετε σημασία. Τα σχέδια των εταιριών μπορεί να αλλάξουν κιόλας απο αστάθμητους παράγοντες.

 

Απλά το λέω για να μην απογοητεύτητε πάλι.

 

Πάντως θα ήταν πολυ ωραίο όταν περνάω απο τα μέρη σας να παίζει η wind για να τρώω δεδομένα απο το μεγάλο πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

Λάρισα μεχρι Τύρναβο, 4g

Περιφερειακός Τυρνάβου μέχρι Μελούνα, Η κ στην Μελούνα G

Από Μελούνα κατηφόρα μέχρι Ελασσόνα 4G

Από Ελασσόνα μέχρι κ πριν το Μικρό Ελευθεροχώρι 4G.

Από Μικρό Ελευθεροχώρι κ πέρα το χάος.. G,E, μέχρι κ UMTS ειδα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Ξεκινάμε:

1. Τα καταστήματα είναι franchise, οπότε τα παράπονα κατευθείαν στο συγκεκριμένο κατάστημα και μετά ή/και στην ίδια την εταιρεία.

2. Κινητά η κάθε εταιρεία μπορεί να πουλάει με διάφορες προδιαγραφές (άλλα μόνο 3G, άλλα χωρίς την band 20, κτλ). Είναι καθαρά και μόνο στην ευχέρεια του πελάτη να επιλέξει αυτό που θέλει βάση των αναγκών του (χαρακτηριστικά, τιμή, κτλ). Και άλλα καταστήματα (βλέπε. eshop.gr) διαθέτουν συσκευές χωρίς band 20. Έχει να κάνει καθαρά με το κόστος (Qualcomm band license). Δεν φταίει καμία εταιρεία για το τι επιλέγει ο εκάστοτε πελάτης.

3. Σχετικά με το αν κάνει CA το Xiaomi (υποθέτω ότι για αυτή την μάρκα γίνεται ο ντόρος όλος στο 2 & 3), μάρκα φτηνιάρικη είναι, κινεζιά, με πιθανές ατέλειες στο software, οπότε αναμενόμενο (για μένα). Μου θυμίζει που κράζουν την Wind που δεν έχει αναβαθμίσει στη Β Ελλάδα, αλλά δεν αλλάζουν σε Cosmote (με ότι αυτό συνεπάγεται) ώστε να έχουν full 4G+ παντού. Το ίδιο και με το Xiaomi, ενώ υπάρχουν και άλλες μάρκες (βλέπε. Samsung, iPhone, κτλ)...

4. Στη Β. Ελλάδα δεν έχει αναβαθμίσει ολοκληρωτικά η Wind όσο σε σχέση με την υπόλοιπη επικράτεια. Αναβάθμισε εκεί που υπάρχει ο κόσμος και το χρήμα πρώτα (και ίσως αν και εγώ ήμουνα Wind, το ίδιο πλάνο να ακολουθούσα. Παράδειγμα Σαντορίνη vs Κιλκίς και όχι ότι έχω κάτι με το Κιλκίς, αλλά...) Αλλά στην υπόλοιπη (βλέπε Νότια Ελλάδα) όπου κινούμε πολύ συχνά, το δίκτυο είναι υποδειγματικό τόσο σε voice (πάντα ήταν άψογη στο voice και με μεγάλο bandwidth που συνεπάγεται άψογη ποιότητα ομιλίας) αλλά και στο broadband.

Και εδώ, όποιος "σέρνεται" με "dial up" ταχύτητες, απλά αλλάζει δίκτυο. Τόσο απλά...

5. Ελεύθερη αγορά έχουμε, επιλέγουμε την εταιρεία που μας ικανοποιεί σε όλους τους τομείς περισσότερο. Εκτός αν θέλουμε και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη...

 

Μια χαρά είναι ο Αντώνης, απλά ενθουσιάζεται και παρασύρεται λιγάκι εύκολα...

 

Οπλίζω:cool::

1. Τα καταστήματα φέρουν το σήμα και το λογότυπο της wind και είναι το πρόσωπο της εταιρίας στον κόσμο. Αν δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους είναι ευθύνη της εταιρίας, όχι του καταναλωτή.

2. Τι σχέση έχει το eshop άνθρωπε μου. Σταμάτα να πετάς τη μπάλα στην κερκίδα. Όταν πρωτοβγήκε το 4G της wind πήγα σε 4-5 διαφορετικά καταστήματα και μου έδωσαν κινητό που δεν υποστήριζε την 800άρα. Είχαν αφισάρα απέξω σαν το κεφάλι τους "αγοράστε το νέο κινητό μάρκα μεκαψες για να απολαύσετε το νέο 4g δίκτυο της wind". KAI ΔΙΝΑΝ ΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ 800ΑΡΑ. Αν έχεις το θεό σου δλδ. Ο καταναλωτής φταίει; Τι νομίζετε ότι είναι όλοι σαν εμάς; Υπάρχει κόσμος που ξέρει τα βασικά και η συγκεκριμένη εταιρία τον παραπλανούσε. Τέλος.

3. Ναι για xiaomi λέω που δεν είχα ποτέ μου, αλλά διαβάζω εδώ μέσα κάποιους χρήστες τι προβλήματα έχουν. Από τη στιγμή που το πουλάνε στα καταστήματα τους είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τον πελάτη για το τι παίζει και τι προβληματα μπορεί να έχουν αν αγοράσουν τη συσκευή. Από τη στιγμή που δεν το κάνουν σε εξαπατούν εμμέσως.

4. Ε προφανώς οι τουριστικές περιοχές και οι μεγαλύτερες πόλεις έχουν προτεραιότητα. Κανείς δε γκρίνιαξε γιατι αναβαθμίστηκε πρώτα η Αθήνα και η Μύκονος και μετά η Βέροια.

Όσο για την αλλαγή παρόχου, ευχαριστούμε για την παρότρυνση. Μάλλον νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε χαχόλους. Ήδη έχουμε δίκαρτα κινητά με κάρτα άλλης εταιρίας μέσα και κάνουμε τη δουλειά μας. Συγνώμη που σας ενοχλούμε κάνοντας κριτική στη wind. Για να μη σας σκοτίζουμε περαιτέρω, από Δευτέρα θα πάρω τηλέφωνο τον δ/ντη της εταιρίας στην Αθήνα που αριθμεί μερικές ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ εργαζομένους στην Ελλάδα μόνο, για να του πω να σπάσει το συμβόλαιο με την wind επειδή είμαστε μερικοί λακεςμα στη Βέροια και στη Κοζάνη που δεν έχουμε ιντερνετ στο κινητό. lul

5. Βλέπε 4. Και μη μπερδεύεσαι δεν υπάρχει πίτα ολόκληρη στη wind. Τα ίδια είναι πάνω κάτω τιμολογιακά με τους άλλους 2.

 

Και επειδή ανέφερες και το broadband εκεί και αν είναι για κλωτσιές.:lol: Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Συμφωνω οτι ειναι ευθυνη του καναλαωτη να ξερει τι αγοραζει αλλα ως πωλητης ειμαι υποχρεωμενος να γνωριζω τελεια το προιον μου και να ενημερωνομαι και να εξελισομαι.

 

Ακριβώς και είναι ευθύνη της εταιρίας να τους εκπαιδεύσει.

Ο καταναλωτής δε μπορεί ΚΑΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι πανεπιστήμονας.

Δε γίνεται να ξέρει τα πάντα από κινητά, απο δίκτυα, απο υπολογιστές, απο αυτοκίνητα, απο απο απο.

Κάποιες βασικές γνώσεις ναι. Ως εκεί.

Γι αυτό όταν πάει σε ένα κατάστημα κινητής της οποίας είναι ήδη πελάτης και αγοράσει ένα προϊόν που προορίζεται για χρήση της υπηρεσίας που προσφέρει αυτή η εταιρία, πρέπει να είναι 100% συμβατό. Και αν δεν είναι να αναφέρεται.

Τώρα αν ο άλλος πάει αγοράσει κινεζιά από το gearbest για να γλιτώσει 30 ευρώ χωρίς να το ψάξει τότε ναι, έχει την αποκλειστική ευθύνη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άσχετο σήμερα είδα στο internal site της Qualcomm ότι η Xiaomi έχει αγοράσει άδεια για contiguous CA (intra band) και όχι inter band για μη υποστηριζομενα δίκτυα. Το feature θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί με QXDM λογικά (δε ξέρω αν θέλει Root) αυτό είναι πολύ περίεργο configuration αλλά μάλλον το κάνει για να υποστηρίζει περισσότερες μπάντες και μάλλον η κεραία τους δεν είναι wideband. Στα μοντέλα με 845 φαίνεται να έχει αγοράσει το full feature pack, ξέρετε αν έχει carrier aggregation στο τελευταίο μοντέλο;

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μα έτσι είναι, πολύ καλά τα γράφει ο συμφορουμίτης.

Όταν αγοράζουμε οτιδήποτε, πρέπει να είμαστε γνώστες των χαρακτηριστικών του.

Έτσι είναι. Υπάρχει και ποικιλία στο τι να αγοράσεις

Αλλά ο από κάτω τι λέει??

Όταν πρωτοβγήκε το 4G της wind πήγα σε 4-5 διαφορετικά καταστήματα και μου έδωσαν κινητό που δεν υποστήριζε την 800άρα. Είχαν αφισάρα απέξω σαν το κεφάλι τους "αγοράστε το νέο κινητό μάρκα μεκαψες για να απολαύσετε το νέο 4g δίκτυο της wind". KAI ΔΙΝΑΝ ΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ 800ΑΡΑ. Αν έχεις το θεό σου δλδ. Ο καταναλωτής φταίει; Τι νομίζετε ότι είναι όλοι σαν εμάς; Υπάρχει κόσμος που ξέρει τα βασικά και η συγκεκριμένη εταιρία τον παραπλανούσε. Τέλος.

Οτι και να πεις εδώ θα χαϊδεύει ο ενας την πλάτη του άλλου.

Αν δούνε και τον ceo τις wind στον δρόμο... θα πάνε να του σκίσουν τα ρούχα λες και βλέπουν τον Ρουβα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 119 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

2. Τι σχέση έχει το eshop άνθρωπε μου.

Μπορεί τα καταστήματα να είναι το ενα απέναντι από το άλλο..

Link to comment
Share on other sites

Οπλίζω:cool::

1. Τα καταστήματα φέρουν το σήμα και το λογότυπο της wind και είναι το πρόσωπο της εταιρίας στον κόσμο. Αν δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους είναι ευθύνη της εταιρίας, όχι του καταναλωτή.

2. Τι σχέση έχει το eshop άνθρωπε μου. Σταμάτα να πετάς τη μπάλα στην κερκίδα. Όταν πρωτοβγήκε το 4G της wind πήγα σε 4-5 διαφορετικά καταστήματα και μου έδωσαν κινητό που δεν υποστήριζε την 800άρα. Είχαν αφισάρα απέξω σαν το κεφάλι τους "αγοράστε το νέο κινητό μάρκα μεκαψες για να απολαύσετε το νέο 4g δίκτυο της wind". KAI ΔΙΝΑΝ ΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ 800ΑΡΑ. Αν έχεις το θεό σου δλδ. Ο καταναλωτής φταίει; Τι νομίζετε ότι είναι όλοι σαν εμάς; Υπάρχει κόσμος που ξέρει τα βασικά και η συγκεκριμένη εταιρία τον παραπλανούσε. Τέλος.

3. Ναι για xiaomi λέω που δεν είχα ποτέ μου, αλλά διαβάζω εδώ μέσα κάποιους χρήστες τι προβλήματα έχουν. Από τη στιγμή που το πουλάνε στα καταστήματα τους είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τον πελάτη για το τι παίζει και τι προβληματα μπορεί να έχουν αν αγοράσουν τη συσκευή. Από τη στιγμή που δεν το κάνουν σε εξαπατούν εμμέσως.

4. Ε προφανώς οι τουριστικές περιοχές και οι μεγαλύτερες πόλεις έχουν προτεραιότητα. Κανείς δε γκρίνιαξε γιατι αναβαθμίστηκε πρώτα η Αθήνα και η Μύκονος και μετά η Βέροια.

Όσο για την αλλαγή παρόχου, ευχαριστούμε για την παρότρυνση. Μάλλον νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε χαχόλους. Ήδη έχουμε δίκαρτα κινητά με κάρτα άλλης εταιρίας μέσα και κάνουμε τη δουλειά μας. Συγνώμη που σας ενοχλούμε κάνοντας κριτική στη wind. Για να μη σας σκοτίζουμε περαιτέρω, από Δευτέρα θα πάρω τηλέφωνο τον δ/ντη της εταιρίας στην Αθήνα που αριθμεί μερικές ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ εργαζομένους στην Ελλάδα μόνο, για να του πω να σπάσει το συμβόλαιο με την wind επειδή είμαστε μερικοί λακεςμα στη Βέροια και στη Κοζάνη που δεν έχουμε ιντερνετ στο κινητό. lul

5. Βλέπε 4. Και μη μπερδεύεσαι δεν υπάρχει πίτα ολόκληρη στη wind. Τα ίδια είναι πάνω κάτω τιμολογιακά με τους άλλους 2.

 

Και επειδή ανέφερες και το broadband εκεί και αν είναι για κλωτσιές.:lol: Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Ακριβώς και είναι ευθύνη της εταιρίας να τους εκπαιδεύσει.

Ο καταναλωτής δε μπορεί ΚΑΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι πανεπιστήμονας.

Δε γίνεται να ξέρει τα πάντα από κινητά, απο δίκτυα, απο υπολογιστές, απο αυτοκίνητα, απο απο απο.

Κάποιες βασικές γνώσεις ναι. Ως εκεί.

Γι αυτό όταν πάει σε ένα κατάστημα κινητής της οποίας είναι ήδη πελάτης και αγοράσει ένα προϊόν που προορίζεται για χρήση της υπηρεσίας που προσφέρει αυτή η εταιρία, πρέπει να είναι 100% συμβατό. Και αν δεν είναι να αναφέρεται.

Τώρα αν ο άλλος πάει αγοράσει κινεζιά από το gearbest για να γλιτώσει 30 ευρώ χωρίς να το ψάξει τότε ναι, έχει την αποκλειστική ευθύνη.

 

 

Καλημέρα

 

1. Λόγω των γνώσεών μου σε ηλεκτρονικά, υπολογιστές, ασύρματες τηλεπικοινωνίες, μηχανική, κ.ά., νιώθω άσχημα που όταν επισκέπτομαι διάφορα καταστήματα (βλέπε, Plaisio, Germanos, Vodafone, Wind, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, κ.ά.) υπάρχει μεγάλη αμάθεια στο επάγγελμά τους ή καλύτερα σε αυτό που κάνουνε. Αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε Ελλάδα, ΔΕΝ υπάρχει πουθενά ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ σε ότι κάνουμε σε αυτό τον τόπο (πλην λίγων εξαιρέσεων), και περιμένουμε από παιδάκια-πωλητές των 500€ να μας εξυπηρετήσουν όπως θα έπρεπε. Δυστυχώς δεν είναι έτσι και δύσκολα να γίνει αυτό σε αυτή την χώρα. Οπότε θα πρέπει ο κάθε χρήστης- υποψήφιος πελάτης λίγο να ξεστραβωθεί και να ενημερωθεί λιγάκι παραπάνω μόνος του γι'αυτό που θέλει να αγοράσει (υπηρεσία ή προϊόν), γιατί αλλιώς το πιο πιθανό είναι να φάει πατάτα... Μπορεί πχ να "χάσει" 1 ώρα από το αγαπημένο του Facebook και να την αφιερώσει ώστε να "ψάξει" για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της υποψήφιας συσκευής στο διαδίκτυο (internet).

2. Το eshop.gr στο έφερα σαν παράδειγμα, για να δεις ότι και αυτό πουλάει ότι συσκευή κινητής θες (με ή χωρίς band 800), αλλά εκεί εσύ έχεις την περισσότερη ευθύνη όταν θα επιλέξεις μία συσκευή, διαβάζοντας εσύ τα χαρακτηριστικά της, και χωρίς φυσική παρουσία στο κατάστημα, ώστε να έχεις απαίτηση από πωλητή.

Δεν σταματάω επειδή μου το ζητάς εσύ, ούτε μ'αρέσει η κερκίδα.

Επίσης ούτε τον θεό μου έχω, αλλά τις δικές μου γνώσεις και μυαλό. Μου αρκούν στη καθημερινότητά μου ώστε να μην την πατάω...

Η αφίσα που αναφέρεις για το "αγοράστε το νέο κινητό μάρκα μ'έκαψες για να απολαύσετε το νέο 4g δίκτυο της wind" να φανταστώ δεν ανέφερε κάπου τεχνικά χαρακτηριστικά. Υποχρέωση λοιπόν του πελάτη να ενημερωθεί για τα πλήρη χαρακτηριστικά & δυνατότητες αυτού που προτίθεται να αγοράσει λίαν συντόμως, είτε από μόνος του είτε να το ζητήσει από τον πωλητή. Επίσης το συγκεκριμένο κινητό της αφίσας έπιανε τις υπόλοιπες 2 μπάντες του 4G (εκτός της band 800) που σημαίνει ότι (εν μέρει) σου πουλάνε κάτι που πιάνει 4G. Οπότε ίσως (λέω ίσως) να μην υπάρχει η παραπλάνηση που αναφέρεις. Αυτοί (Wind και κάθε Wind) θα πουλήσουνε. Ο καταναλωτής θα πρέπει λίγο να ξεστραβωθεί λιγάκι, γιατί πολύ Aloe Vera, κάτι κινητά εντελώς της πλάκας με brand δικό του που διαφημίζει σε ένα από τα κολοκάναλα all day telemarketing ένας από Αθήνα (που φωνάζει σαν τον Άδωνη με τα βιβλία), και χίλιες δυο άλλες μ@λ@κίες που ψωνίζει ο κοσμάκης από την tv. Τί επίπεδο αγορών λοιπόν ψάχνουμε σε τέτοιους καταναλωτές που δεν ξέρουν τι αγοράζουν αλλά και τα χαρακτηριστικά-ποιότητα αυτών που αγοράζουν; Ε;

3. Είπαμε η άγνοια και ο μη επαγγελματισμός των πωλητών (σχεδόν) σε κάθε επάγγελμα και αντικείμενο. Τώρα αν είναι εξαπάτηση το να μην προσφέρει κάποιο χαρακτηριστικό (η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει ότι το προσφέρει - οπότε πάμε για τυπογραφικό λάθος) δεν το νομίζω, γιατί την ευθύνη την έχει αποκλειστικά η επίσημη αντιπροσωπεία και μόνο. Αυτή ενημερώνει (επίσημο site) με τα χαρακτηριστικά των συσκευών της τα καταστήματα που πουλάνε. Βλέπε ότι ακόμα και σε επίπεδο service ηλεκτρονικών και λευκών συσκευών όλα τα καταστήματα σε παραπέμπουν στην επίσημη αντιπροσωπεία.

4. Εμ έτσι είναι.

5. Όσο για την αλλαγή παρόχου, αναφέρθηκε, γιατί είναι άσχημο κάποιος να χαλάει τον εαυτό του αλλά και τους υπόλοιπους, "γαβγίζοντας" κάθε μέρα για κάτι που τον "ενοχλεί", ενώ μπορεί ήρεμα και απλά να επιλέξει κάτι άλλο το οποίο θα τον εξυπηρετεί καλύτερα αλλά και θα τον ηρεμήσει. Όχι άλλη μιζέρια!

6. Broadband. Broadband είναι η πρόσβαση στο διαδίκτυο (internet) μέσω κινητής (κινητό) ή σταθερής γραμμής. Ας πάρουμε την κινητή. Αγαπητέ μου, όπου είμαι με H+ ή 4G της Wind σε περιοχές που κινούμαι σε όλη την Ελλάδα και το παρέχουν (αναβαθμισμένες), λειτουργεί υποδειγματικά θες δε θες. Να φανταστείς ότι όλο το καλοκαίρι το έδινα τζάμπα (απεριόριστο broadband) από το κινητό μου στις παραλίες και κάτι παλικάρια με iPhone & Samsung αλλά με 500ΜΒ internet μόνο, από το δικό μου HotSpot ρουφούσαν και χαιρόντουσαν. Και τους εξυπηρετούσε μια χαρά η Wind. Και αν θες να μάθεις τις περιοχές που κινούμαι είναι: Πελοπόννησος (Αχαΐα), Κυκλάδες, Ιόνιο, Β. Αιγαίο, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Στερεά Ελλάδα. Πρόβλημα με χαμηλές σχετικά ταχύτητες (το οποίο επιμένει) έχω παρατηρήσει σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (εντός των πόλεων).

 

To be continued...

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Έτσι είναι. Υπάρχει και ποικιλία στο τι να αγοράσεις

Αλλά ο από κάτω τι λέει??

 

Οτι και να πεις εδώ θα χαϊδεύει ο ενας την πλάτη του άλλου.

Αν δούνε και τον ceo τις wind στον δρόμο... θα πάνε να του σκίσουν τα ρούχα λες και βλέπουν τον Ρουβα.

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 119 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μπορεί τα καταστήματα να είναι το ενα απέναντι από το άλλο..

 

Μπα! Εδώ θα τρέξουν να σκίσουν τα ρούχα, άνθρωποι ευκολόπιστοι, σαν αυτούς που αγοράζουν το φθηνότερο κινητό αλλά απαιτούν να ψήνει και καφέ...

Είπαμε το χειρότερο κακό της ελληνικής κοινωνίας. Η άγνοια & η αμάθεια...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Η αφίσα που αναφέρεις για το "αγοράστε το νέο κινητό μάρκα μ'έκαψες για να απολαύσετε το νέο 4g δίκτυο της wind" να φανταστώ δεν ανέφερε κάπου τεχνικά χαρακτηριστικά. Υποχρέωση λοιπόν του πελάτη να ενημερωθεί για τα πλήρη χαρακτηριστικά & δυνατότητες αυτού που προτίθεται να αγοράσει λίαν συντόμως, είτε από μόνος του είτε να το ζητήσει από τον πωλητή. Επίσης το συγκεκριμένο κινητό της αφίσας έπιανε τις υπόλοιπες 2 μπάντες του 4G (εκτός της band 800) που σημαίνει ότι (εν μέρει) σου πουλάνε κάτι που πιάνει 4G. Οπότε ίσως (λέω ίσως) να μην υπάρχει η παραπλάνηση που αναφέρεις. Αυτοί (Wind και κάθε Wind) θα πουλήσουνε. Ο καταναλωτής θα πρέπει λίγο να ξεστραβωθεί λιγάκι

Καλημέρα

Ωραία, βρήκαμε κοινό τόπο.

Δε διαφωνώ στα άλλα που έγραψες, μόνο, κατά ένα ποσοστό, σε αυτό.

Το έγραψα και παραπάνω, ο καταναλωτής δεν μπορεί να ξέρει τα πάντα για κάθε προϊόν που αγοράζει. Μπορεί να είναι ενημερωμένος ως ένα βαθμό. Σε τι συχνότητες παίζει το δίκτυο της wind είναι κάπως εξειδικευμένη γνώση για τον μέσο αγοραστή.

Γι αυτό και πάει στο κατάστημα της wind να ψωνίσει. ΕΝΩ ξέρει ότι θα πάρει συσκευή με καπέλο στην τιμή, δεν πάει σε κινεζομάγαζο ή σε σκρουτζ, γιατί εμπιστεύεται το επίσημο κατάστημα του παρόχου που του προσφέρει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας ώστε να αποφύγει τις περισσότερες κακοτοπιές αλλά και να έχει τη μέγιστη συμβατότητα συσκευής-δικτύου ώστε να απολαμβάνει όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα τις υπηρεσίες που πληρώνει.

Είναι σα να μου λες ότι όταν πάθει βλάβη το αμάξι πρέπει η κοπελίτσα κάτοχος, να μάθει τα πάντα περί μηχανών εσωτερικής καύσεως, τούρμπο, κιβώτια ταχυτήτων, σύστημα μετάδοσης, φρένων, ηλεκτρολογικά, πως λειτουργεί ο εγκέφαλος, αναρτήσεις κλπ.

Ε δε γίνεται. Πως να το κάνουμε δλδ. Και για αυτό το λόγο ΜΠΟΡΕΙ να προτιμήσει να το πάει στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας θεωρώντας ότι εκεί θα δουλεύει πιο καταρτισμένο προσωπικό και θα της κάνουν σωστή δουλειά και ας πληρώσει παραπάνω, από το να το πάει στον μπαρμπα Μήτσο της γειτονιάς που έμαθε "μηχανολογία" στου κασίδη το κεφάλι.

Να κάνω μήπως παραλληλισμό με γιατρούς ή είναι too much?:lol:

Το να σου πουλάει κινητό χωρίς την 800άρα για να απολαύσεις το νέο δίκτυο που βασίζεται κατά συντριπτικό ποσοστό στην 800άρα είναι σα να σου πουλάω Ferrari με κόφτη στα 60χλμ/ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Ωραία, βρήκαμε κοινό τόπο.

Δε διαφωνώ στα άλλα που έγραψες, μόνο, κατά ένα ποσοστό, σε αυτό.

Το έγραψα και παραπάνω, ο καταναλωτής δεν μπορεί να ξέρει τα πάντα για κάθε προϊόν που αγοράζει. Μπορεί να είναι ενημερωμένος ως ένα βαθμό. Σε τι συχνότητες παίζει το δίκτυο της wind είναι κάπως εξειδικευμένη γνώση για τον μέσο αγοραστή.

Γι αυτό και πάει στο κατάστημα της wind να ψωνίσει. ΕΝΩ ξέρει ότι θα πάρει συσκευή με καπέλο στην τιμή, δεν πάει σε κινεζομάγαζο ή σε σκρουτζ, γιατί εμπιστεύεται το επίσημο κατάστημα του παρόχου που του προσφέρει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας ώστε να αποφύγει τις περισσότερες κακοτοπιές αλλά και να έχει τη μέγιστη συμβατότητα συσκευής-δικτύου ώστε να απολαμβάνει όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα τις υπηρεσίες που πληρώνει.

Είναι σα να μου λες ότι όταν πάθει βλάβη το αμάξι πρέπει η κοπελίτσα κάτοχος, να μάθει τα πάντα περί μηχανών εσωτερικής καύσεως, τούρμπο, κιβώτια ταχυτήτων, σύστημα μετάδοσης, φρένων, ηλεκτρολογικά, πως λειτουργεί ο εγκέφαλος, αναρτήσεις κλπ.

Ε δε γίνεται. Πως να το κάνουμε δλδ. Και για αυτό το λόγο ΜΠΟΡΕΙ να προτιμήσει να το πάει στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας θεωρώντας ότι εκεί θα δουλεύει πιο καταρτισμένο προσωπικό και θα της κάνουν σωστή δουλειά και ας πληρώσει παραπάνω, από το να το πάει στον μπαρμπα Μήτσο της γειτονιάς που έμαθε "μηχανολογία" στου κασίδη το κεφάλι.

Να κάνω μήπως παραλληλισμό με γιατρούς ή είναι too much?:lol:

Το να σου πουλάει κινητό χωρίς την 800άρα για να απολαύσεις το νέο δίκτυο που βασίζεται κατά συντριπτικό ποσοστό στην 800άρα είναι σα να σου πουλάω Ferrari με κόφτη στα 60χλμ/ώρα.

 

 

Μα είπαμε.

Καθόλου επαγγελματισμός από τα καταστήματα τεχνολογίας και όχι μόνο (Plaisio, Germanos, Wind, Vodafone, κτλ) και τους πωλητές τους.

Απλά δεν ξέρουν τα βασικά τεχνικά θέματα για να απαντήσουν!

Θες να πάμε μαζί σε ένα από αυτά τα καταστήματα, και να κάνω μια απλή ερώτηση (όχι τελείως τεχνική - βασικά πράγματα δικτύου) και να δεις τι απάντηση θα πάρουμε; Παιδάκια είναι και δεν ξέρουν, αλλά δεν θέλουν και να μάθουν...

Και σίγουρα δεν τα δικαιολογώ. Έπεσε σε γυναίκα υπάλληλο σε κατάστημα κινητής στη Βουλγαρία, και ήξερε πολλά περισσότερα για το δίκτυο της σε σχέση με τον μουσάτο στο Πλαίσιο και στο κάθε Πλαίσιο...

Α! Και για να μην παρεξηγηθώ και εγώ "μουσάτος" είμαι, αλλά έχω φάει τα νιάτα μου πάνω σε πυλώνες, με λυχνίες, με θερμό αέρα σε επίπεδο εξαρτήματος, και να στραβώνομαι μπροστά στον υπολογιστή για να είμαι μπροστά (εξέλιξη) σε αυτό που κάνω. Και θέλω αυτό που κάνω να το κάνω καλά.

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σκέφτομαι να πάρω το Honor note 10. Δεν υποστηρίζει b20, θα έχω πρόβλημα με λήψη 4g στην Αττική; Επαρχία θα υπάρχει πρόβλημα ανάλογα την περιοχή;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για μένα, όπου και να το χρησιμοποιήσεις, μακριά από συσκευή χωρίς την 20. Με οποιονδήποτε πάροχο.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Για μένα, όπου και να το χρησιμοποιήσεις, μακριά από συσκευή χωρίς την 20. Με οποιονδήποτε πάροχο.

 

Sent from my SM-G930F

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Θα μπορούσες να βοηθήσεις λίγο παραπάνω γιατί είμαι άσχετος, θα αντιμετωπίζω συνέχεια προβλήματα ακόμα και στην Αθήνα με το 4g, για αυτό το λες;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Θα μπορούσες να βοηθήσεις λίγο παραπάνω γιατί είμαι άσχετος, θα αντιμετωπίζω συνέχεια προβλήματα ακόμα και στην Αθήνα με το 4g, για αυτό το λες;

 

Χοντρό πρόβλημα μπορεί να μην έχεις. Αλλά για κάποιον λόγο γίνεται η συζήτηση. Δηλαδή, σε σημείο που θα μπορούσες να έχεις καλύτερη κάλυψη ή/και ταχύτητες 4G, εσύ θα έχεις οριακό σήμα. Η Ευρώπη χρησιμοποιεί αυτή τη συχνότητα όχι για διακόσμηση.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Θα μπορούσες να βοηθήσεις λίγο παραπάνω γιατί είμαι άσχετος, θα αντιμετωπίζω συνέχεια προβλήματα ακόμα και στην Αθήνα με το 4g, για αυτό το λες;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Αγαπητέ,

Θα προσπαθήσω να σου δώσω να καταλάβεις όσο πιο απλά & λαϊκά γίνεται.

Πες ότι η WIND "εκπέμπει" και στα FM αλλά και στα MW (μεσαία).

Ο πομποδέκτης του κινητού σου έχει μόνο την μία μπάντα από τις 2 (ας πούμε ότι πιάνει μόνο τα FM).

Το αποτέλεσμα; Σε περιοχές που εκπέμπει μόνο με την μία μπάντα (Band 20) το κινητό σου απλά δεν θα έχει σήμα (4G).

 

That's all...

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Μιας που σας είπα τα νέα και από τις άλλες 2 ας πω κι εδω ότι λίγη υπομονή ακόμα δε βλάπτει... Το να κράζουμε τα κινητά που δεν έχουν Β20 βγήκε αρκετά off τελευταία...

Τα έγγραφα τα στέλνουν με email στα κατάστημα wind αλλά τα επιβεβαιωσε και η ίδια σήμερα σχετικά με τις περιοχές της Ημαθίας Πέλλας Κιλκίς Θεσσαλονίκης και με ένα μήνα καθυστέρηση για την Δυτική Μακεδονία...

Network Sharing BTS upgrades September 2018 κάπως έτσι θυμάμαι να το λένε... Κανονικά όλα με τους σταθμούς αναλυτικά και τις ημερομηνίες...

Στην διαδρομή χθες για Περαία δεν είδα κάτι νεότερο ακόμα... Ειδικά στα μέρη μας λιγη υπομονή...

Για την ώρα αυτά αναλυτικά οι περιοχές αργότερα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σκέφτομαι να πάρω το Honor note 10. Δεν υποστηρίζει b20, θα έχω πρόβλημα με λήψη 4g στην Αττική; Επαρχία θα υπάρχει πρόβλημα ανάλογα την περιοχή;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Πολύ χοντρικά, σου λέω ότι το 4G δίκτυο της WIND, βασίζεται κατά 70% στην 800αρα (B20) μπάντα...

 

Μέσα στην Αθήνα δε νομίζω να έχεις πρόβλημα, καθώς η WIND χρησιμοποιεί όλες τις μπάντες. Στα Προάστια όμως και ειδικά στην επαρχία, το κινητό σου θα παίζει κυρίως με 3G (H+)...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σκέφτομαι να πάρω το Honor note 10. Δεν υποστηρίζει b20, θα έχω πρόβλημα με λήψη 4g στην Αττική; Επαρχία θα υπάρχει πρόβλημα ανάλογα την περιοχή;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σίγουρα θα έχεις πρόβλημα σε όποιο παροχο και να είσαι.

Το μέγεθος εξαρτάται πως το χρησιμοποιείς , πως κινείσαι, που κινείσαι και βέβαια εσύ ο ίδιος πως το σκέφτεσαι, γιατί κάποιοι θα ενοχληθούν πολύ και κάποιοι και θα ορκίζονται ότι δεν τους ενοχλεί ακόμα και αν μιλάνε μετακινουμενοι σε messenger διαρκώς.

Αντί να βλέπουν το πρόβλημα θα βλέπουν την γυαλάδα του καινούργιου κινητού και θα το προσπερνάνε..

Όπως σου είπαν μακριά, εδώ δεν μας σώζει ούτε η 800, πόσο μάλιστα χωρίς 800.

Απλα αν το πάρεις από wind σίγουρα δίκιο δεν θα βρεις εδώ μέσα, δεν θα φταίει αυτή ακόμα και video να φέρεις την ώρα που στο πουλάνε και ορκίζονται ότι δεν χρειάζεται.

 

memoriesradio... τι άλλο θα πεις για να δικαιολογησεις αυτό/αυτά που είπες ...

ξεκίνησα να διαβάζω και το παράτησα..

Η wind τα πούλαγε για να απολαύσεις το καινούργιο δίκτυο που βασιζόταν στην 800, χωρίς 800 και με αφίσα από έξω.

ΤΙ δεν καταλαβαινεις και το παίζεις και του σιναφιού?

η ηλιθιότητα η απατεωνιά

Edited by Vasileios
Προσωπικός χαρακτηρισμός αφαιρέθηκε.
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα έχεις πρόβλημα σε όποιο παροχο και να είσαι.

Το μέγεθος εξαρτάται πως το χρησιμοποιείς , πως κινείσαι, που κινείσαι και βέβαια εσύ ο ίδιος πως το σκέφτεσαι, γιατί κάποιοι θα ενοχληθούν πολύ και κάποιοι και θα ορκίζονται ότι δεν τους ενοχλεί ακόμα και αν μιλάνε μετακινουμενοι σε messenger διαρκώς.

Αντί να βλέπουν το πρόβλημα θα βλέπουν την γυαλάδα του καινούργιου κινητού και θα το προσπερνάνε..

Όπως σου είπαν μακριά, εδώ δεν μας σώζει ούτε η 800, πόσο μάλιστα χωρίς 800.

Απλα αν το πάρεις από wind σίγουρα δίκιο δεν θα βρεις εδώ μέσα, δεν θα φταίει αυτή ακόμα και video να φέρεις την ώρα που στο πουλάνε και ορκίζονται ότι δεν χρειάζεται.

 

memoriesradio... τι άλλο θα πεις για να δικαιολογησεις αυτό/αυτά που είπες ...

ξεκίνησα να διαβάζω και το παράτησα..

Η wind τα πούλαγε για να απολαύσεις το καινούργιο δίκτυο που βασιζόταν στην 800, χωρίς 800 και με αφίσα από έξω.

ΤΙ δεν καταλαβαινεις και το παίζεις και του σιναφιού?

η ηλιθιότητα η απατεωνιά

 

Δεν σε "πιάνω".

Για ποιανού ηλιθιότητα και απατεωνιά αναφέρεσαι;

Δε θες να ακούσεις ποσοστά ηλίθιων που μας περιτριγυρίζουν "παντού"...

Δεν δικαιολογώ κανέναν και τίποτα. Απλά λέω τα πράγματα όπως έχουν κι ας ενοχλούνται κάποιοι.

Αν εσένα σου βγάλουν μια αφίσα που θα λέει "ταξίδι στο φεγγάρι με 10€", και το πιστέψεις, ε τότε...

Για πιο σινάφι που το παίζω αναφέρεσαι με ειρωνεία;

Για εξήγησε μου (και από κοντά αν θες) σε παρακαλώ;

 

Μικροί μεγάλοι στα καφενεία, καταντήσαμε...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια σας.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αφαιρέθηκαν λέει απο το σύστημα οι τελευταίες λέξεις και δεν έβγαινε νόημα...

Είχα περίπου γράψει, "η ηλιθιότητα η απατεωνιά από την wind ήταν το να πουλάει κινητά χωρίς 800 από την στιγμή που έτρεχαν οι συγκυρίες που λέγαμε"

Η wind όχι εσύ.

Όσο για όλα τα άλλα

Αν εσένα σου βγάλουν μια αφίσα που θα λέει "ταξίδι στο φεγγάρι με 10€", και το πιστέψεις, ε τότε...

Δεν δικαιολογώ κανέναν και τίποτα.

Σίγουρα όταν φέρνεις τέτοια παραδείγματα δικαιολογείς και μόνο δικαιολογείς.

Δε θες να ακούσεις ποσοστά ηλίθιων που μας περιτριγυρίζουν "παντού"...

Μπορείς και απαντάς και μόνος σου. Σίγουρα δεν μπορουμε να δούμε την σχέση ταξιδίων στο φεγγάρι με το 4g της wind για να συνεχιστή η συζήτηση.

Αν και πολλοί θα βρουν κάποια σχέση τώρα που το σκέφτομαι.. και θα το χαρακτηρισουν εφάμιλλο εγχείρημα.

Edited by drdedus
Link to comment
Share on other sites

Αφαιρέθηκαν λέει απο το σύστημα οι τελευταίες λέξεις και δεν έβγαινε νόημα...

Είχα περίπου γράψει, "η ηλιθιότητα η απατεωνιά από την wind ήταν το να πουλάει κινητά χωρίς 800 από την στιγμή που έτρεχαν οι συγκυρίες που λέγαμε"

Η wind όχι εσύ.

Όσο για όλα τα άλλα

 

 

Σίγουρα όταν φέρνεις τέτοια παραδείγματα δικαιολογείς και μόνο δικαιολογείς.

 

Μπορείς και απαντάς και μόνος σου. Σίγουρα δεν μπορουμε να δούμε την σχέση ταξιδίων στο φεγγάρι με το 4g της wind για να συνεχιστή η συζήτηση.

Αν και πολλοί θα βρουν κάποια σχέση τώρα που το σκέφτομαι.. και θα το χαρακτηρισουν εφάμιλλο εγχείρημα.

 

Ακόμα περιμένω εξήγηση για το "το παίζεις και του σιναφιού".

Ποιος το παίζει και ποιος δεν το παίζει; Ποιος είναι και ποιος δεν είναι, τελικά εδώ μέσα;

Για πες μου;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν μπορουμε να δούμε την σχέση ταξιδίων στο φεγγάρι με το 4g της wind για να συνεχιστή η συζήτηση.

Αν και πολλοί θα βρουν κάποια σχέση τώρα που το σκέφτομαι.. και θα το χαρακτηρισουν εφάμιλλο εγχείρημα.

Μα τα πράγματα είναι απλά φίλε μου.

Αν δεν είσαι ικανονοποιημένος από τις υπηρεσίες της Χ εταιρείας, μπορείς να πας στην Ψ.

Κι αν δεν σ' αρέσει κι εκεί, μπορείς να πας στην Ω.

Φτήνυναν οι φορητότητες, πού το πρόβλημα; :lol:

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη καπου εχετε ολοι δικαιο εχω να πω το εξης.

Οσοι εχετε αναβαθμισμενο δικτυο με προβληματα στις ρυθμισεις,οπως η Κρητη γιατι δεν στελνετε ενα μηνυμα στο facebook page της Wind? Γιατι δεν παιρνετε στο 8005000200 που εξυπερετει θεματα δικτυου χωρις χρεωση.Αν και αλλαξε το νουμερο,θα το βαλω εδω στο τελος.

Εγω εχω δωσει λεπτομερη αναφορα οπως εδω και στους 3,μαζι και η Wind.

Και πραγματικα,οτι πειτε θα πιασει τοπο.

Παρολο που ειναι δικη τους δουλεια,μονο καλο κανουμε οταν βρισκουμε θεματα στο δικτυο και τα αναφερουμε στην εταιρεια.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μα τα πράγματα είναι απλά φίλε μου.

Αν δεν είσαι ικανονοποιημένος από τις υπηρεσίες της Χ εταιρείας, μπορείς να πας στην Ψ.

Κι αν δεν σ' αρέσει κι εκεί, μπορείς να πας στην Ω.

Φτήνυναν οι φορητότητες, πού το πρόβλημα; :lol:

 

Οχι δεν ειναι τοσο απλα.

Οταν εχεις ολους τους συγγενεις σου στη Wind για παραδειγμα,δεν μπορεις να πας αλλου.

Οταν εισαι δεσμευμενος σε εταιρικο συμβολαιο παλι δεν μπορεις να φυγεις ετσι απλα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova 4G

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...