Jump to content

Motorola Service (Εμπειρίες,Παράπονα)


antonis_wrx
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Wirelessly posted (nokia3510i: Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Exw ena palio L7089 k einai to mono tri-band kinhto pou uparxei sto spiti k pi8anotata na xreiastei suntoma.Omws exei ena provlhma:h mpataria tou adeiazei apelpistika grhgora.Mallon 8elei allagh mpatarias. 3erei kaneis pou uparxei service ths motorola?Menw agia paraskeuh (a8hna) opote kata protimish an uparxei kati kata edw meria.Mia omnitech pou h3era mou eipan oti den exoun pleon motorola.K kati teleutaio:poso peripou kostizei mia nea mpataria?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 161
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το κοντινότερο service της Motorola είναι η Mancom, ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ 83, ΜΑΡΟΥΣΙ, 15124, Tel: 210 8025954. Fax: FAX 210 8025954 (στο παλιό δημαρχείο Αμαρουσίου). http://direct.motorola.com/gre/repairinformation.asp?country=GRC&language=GRE&productid=
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Αρχικό μήνυμα από τον/την alfa 156

ΆΨΟΓΟ SERVICE μου αλλάξανε πλακέτα σε λιγότερο απο 24h

 

Oxi san orismenous sthn nokia pou 8eloun PANW apo 24 wres gia mia anava8mish! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η Κυρία Μανώλη που έχει το service ασχολείται προσωπικά και εκτιμάει τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας.

Παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Εχω εδω και ενα χρονο περιπου ενα MPX-200 και στους πρωτους μηνες μου εσπασε τυχαια το δοντακι που εχει για τη συγκρατηση της καρτας sim. Δεν εδωσα σημασια και απλα εβαλα μερικα χαρτακια πισω απο την μπαταρια για να την κρατανε. Πριν, ομως, απο 2 μερες μολις ανοιγα το πορτακι, εκανε ενα βουισμα πιθανως απο το μικροφωνο κι ετσι αφου εχει 2 χρονια εγγυηση το πηγα στο service της Motorola στον Αλιμο (Cellcom Ε.Π.Ε. Λ. Αλιμου 123). Οταν ομως πηρα τηλεφωνο το απογευμα να ρωτησω τι εχει και αν επισκευαζεται, μου ειπαν οτι επισκευαζεται, αλλα με χρεωση 57(!!!) ευρω, γιατι εφοσον εχει αυτο το μικρο σπασιμο σε αυτο το σημειο που σας ειπα, βγαινει ολη η συσκευη αυτοματως εκτος εγγυησης!!! Δηλαδη, σαν να παιρνεις καινουριο αμαξι και να σου χαλαει η μηχανη στον 1 χρονο και να σου λενε οτι δεν καλυπτεσαι απο την εγγυηση γιατι εχεις μια τρακαρισμενη πορτα...!! Τι επιδραση μπορει να εχει αυτο στην λειτουργια του hardware της συσκευης??? Ειναι ενα κομματακι πλαστικου σαν μιση καρφιτσα! Τωρα θα παω να τα ακουσουν κι απο κοντα, κι αν χρειαστει μια καταγγελια στο ΙΝΚΑ δεν εβλαψε κανεναν...!
Link to comment
Share on other sites

ακομα δεν πηγες ινκα ?

πανε τρεχοντας!!!!!!

ειναι πολυ :X :!:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τίποτε δεν θα βγεί ,διότι οι καταναλωτικές οργανώσεις πρέπει να έχουν και άλλες καταγγελίες παρόμοιες για την Μοtorola για "τρέξουν" το θέμα σου. -Eτσι επίσης,θα σου πούν ότι η βλάβη εγινε επειδή την προκάλεσες εσύ ,που σε κάθε περίπτωση σταματά την εγγύηση-Μακάρι να βρείς άκρη,αλλά το πιό πιθανό είναι διακανονισμός με καλύτερη τιμή επισκευής.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Δε βγαίνει τίποτα με το ΙΝΚΑ. Δεν λέω βέβαια πως δεν πρέπει να κάνουμε καταγγελίες, αλλά αν δεν είσαι αποφασισμένος να αφιερώσεις ώρες, μέρες, μήνες ή ακόμη και χρόνια από τη ζωή σου για να κάνεις μήνυση προσωπικά, κανένα ΙΝΚΑ δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με την υπόθεσή σου... Και δε το λέω θέλοντας να κατηγορήσω το ΙΝΚΑ.:O
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Και στη Θεσ/νίκη στο service που βρίσκεται κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό, απαντά μια κοπέλα η οποία φυσικά δεν λέει κάτι το προσβλητικό, αλλά το ύφος της είναι αγενές. Δεν είναι μόνο τί λες, αλλά και πώς το λες.

 

Σίγουρα περίμενα κάτι πιο φιλικό από τμήμα service... :mad:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Tα περισσότερα service όλων των εταιριών κινητών εχουν δωθεί σε ιδιώτες με εξουσιόδοτιση-Ετσι όταν δεν μένουμε ευχαριστημένοι "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" -Δεν είναι λόγος μεμονωμένης δυσφήσμισης για την κάθε φίρμα,αν δεν κάποιος,κάπου,κάποτε δεν εμεινε ευχαριστημένος,γιατί κάθε περίπτωση είναι και διαφορετική.
Link to comment
Share on other sites

Και στη Θεσ/νίκη στο service που βρίσκεται κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό, απαντά μια κοπέλα η οποία φυσικά δεν λέει κάτι το προσβλητικό, αλλά το ύφος της είναι αγενές. Δεν είναι μόνο τί λες, αλλά και πώς το λες.

 

Σίγουρα περίμενα κάτι πιο φιλικό από τμήμα service... :mad:

 

 

Πριν μερικές βδομάδες είχα μία δουλειά εκεί κοντά και επί τη ευκαιρία πήγα να πάρω μια κάρτα μνήμης και να μου αναβαθμίσουν το software (μου ξαναπέρασαν το ίδιο, αλλά τέλος πάντων). Σ'αυτό το κατάστημα είναι μια κοπελίτσα (συμπαθητική) και μία μεγαλύτερης ηλικίας που όντως δεν είναι και ό,τι καλύτερο για να εξηπηρετεί κόσμο (εμένα ευτυχώς μ'εξυπηρέτησε η άλλη κοπέλα). Έχεις δίκιο ότι είναι λίγο απότομη...έτσι μιλάει και στους υπόλοιπους (εργαζόμενους του καταστήματος και στους πελάτες).

 

Αν και υποτίθεται ότι είναι επίσημο κατάστημα της Μοτορολα, μου είπε ότι αν το πρόβλημα στο κινητό μου συνεχιστεί, να πάρω τηλέφωνο στα κεντρικά στην Αθήνα! Τι να πεις!

Link to comment
Share on other sites

Από το servise της Θεσσ (αυτ.ο στον σταθμό των τρένων) έχω πολλά πολλά παράπονα!!!!!:mad: :mad:

Πήγα το κινητό για αναβάθμιση.... Μου το βγάλαν οξειδωμένο κ μετά από 1 μέρα ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΟ!!

Στην ερώτηση μου αν μπορούμε να κάνουμε κάτι μου είπαν να πάω να αγοράσω άλλο.....!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

κ ξαφνικά το απόλυτο κενό.... :(
Link to comment
Share on other sites

Τη λέξη "διάβρωση" τελικά την έχουν ψωμοτύρι στο service της Θεσσαλονίκης. Το ίδιο έκαναν και σε μένα (το είχα αναφέρει και σε άλλο thread) πριν αρκετούς μήνες, με ενα mpx που του πήγα (χωρίς να το έχω βρέξει εννοείτε). Λογικά το φταιξιμο είναι γενικά της motorola, πρέπει το Mpx200 να έχει πρόβλημα με την "στεγανότητα του", πράγμα απαράδεκτο για μια συσκευή που την λάνσαραν σαν bussiness phone.

 

Και στο δεύτερο mpx που μου έμεινε στα χέρια, βρήκαν πάλι δικαιολογία γιατί κάηκε η οθόνη και φυσικά ζητούσαν λεφτά, παρόλο που ήταν στην εγγύηση. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλες εταιρείες, η Motorola σε αυτό το θέμα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, και αν διαβάζει κανείς από την εταιρεία, αν θέλει, ας θέσει κάποια επιχειρήματα για να αποδείξει το αντίθετο. Πλέον γίναμε αρκετοί με τα παράπονα του service.

Dub be good to me!
Link to comment
Share on other sites

http://a508.g.akamai.net/7/508/787/20040802192230/www.motorola.com/css/images/logo.gif

Η Motorola εδώ και αρκετό καιρό έχει αλλάξει την πολιτική της σχετικά με το τι αποτελεί βλάβη και τι κακή χρήση, συγκλίνοντας με τις άλλες εταιρίες του χώρου. Αξίζει τον κόπο αν έχετε τα συνοδευτικά έντυπα της εγγύησης πριν το 2002 να τα συγκρίνετε με τα τωρινά.

Έτσι λοιπόν τα σημάδια παρουσίας υγρών στο εσωτερικό της συσκευής όπως και τα σπασίματα εσωτερικά ή εξωτερικά αποτελούν για αυτήν ενδείξεις κακής χρήσης από τον ιδιοκτήτη και λόγο ακύρωσης της εγγύησης. Σ'αυτή την οδηγία έχουν προσαρμοστεί και τα κέντρα επισκευών, αρνούμενα να ασχοληθούν με συσκευές που παρουσιάζουν τα παραπάνω καθιστώντας έτσι τις συσκευές άχρηστες ακόμα και αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για την επισκευή τους.

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό γιατί μ'αυτόν τον τρόπο είναι στην διακριτική ευχέρεια της αντιπροσωπείας να κρίνει πότε μια βλάβη επισκευάζεται και πότε όχι.

Είχα βρεθεί σε παρόμοια θέση όταν η βάση της οθόνης Apple Studio Display η κατασκευή της οποίας για όποιον την έχει δεί είναι τέτοια που τα 20 κιλά της πιέζουν ασφυκτικά το κέντρο της βάσης στην εμπρός πλευρά του και στην παραμικρή στροφή της πρέπει να την κρατάς προς τα πάνω για να μην σπάσει, θεωρήθηκε ευθύνη του κατόχου όταν τελικά αστόχησε. Η εκτίμηση του δικηγόρου ήταν πως η έκβαση της υπόθεσης θα ήταν θετική εφ'όσον κάναμε αγωγή αλλά η ημερομηνία που μας έδινε το Ειρηνοδικείο ήταν μετά από 18 μήνες. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω για μια μεταχειρισμένη βάση καμμένης οθόνης αφού αυτή δεν διατιθόταν ούτε καν σαν ανταλλακτικό και η απάντηση της Apple ήταν αγορά "whole unit".

Υπάρχει βέβαια και η Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή όπου αναφέρει:

Τα άρθρα 554 και 555 (1) Α.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος.

Το κρίσιμο σημείο εδώ είναι η φράση "λόγω πραγματικού ελαττώματος" η οποία για δικηγόρους που έχουν την πείρα, την υπομονή και την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στα έξοδα με αντάλλαγμα την φήμη τους μπορεί να ανοίξει τον δρόμο σε πολλούς καταναλωτές.

Link to comment
Share on other sites

http://a508.g.akamai.net/7/508/787/20040802192230/www.motorola.com/css/images/logo.gif

Η Motorola εδώ και αρκετό καιρό έχει αλλάξει την πολιτική της σχετικά με το τι αποτελεί βλάβη και τι κακή χρήση, συγκλίνοντας με τις άλλες εταιρίες του χώρου. Αξίζει τον κόπο αν έχετε τα συνοδευτικά έντυπα της εγγύησης πριν το 2002 να τα συγκρίνετε με τα τωρινά.

Έτσι λοιπόν τα σημάδια παρουσίας υγρών στο εσωτερικό της συσκευής όπως και τα σπασίματα εσωτερικά ή εξωτερικά αποτελούν για αυτήν ενδείξεις κακής χρήσης από τον ιδιοκτήτη και λόγο ακύρωσης της εγγύησης. Σ'αυτή την οδηγία έχουν προσαρμοστεί και τα κέντρα επισκευών, αρνούμενα να ασχοληθούν με συσκευές που παρουσιάζουν τα παραπάνω καθιστώντας έτσι τις συσκευές άχρηστες ακόμα και αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για την επισκευή τους.

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό γιατί μ'αυτόν τον τρόπο είναι στην διακριτική ευχέρεια της αντιπροσωπείας να κρίνει πότε μια βλάβη επισκευάζεται και πότε όχι.

Είχα βρεθεί σε παρόμοια θέση όταν η βάση της οθόνης Apple Studio Display η κατασκευή της οποίας για όποιον την έχει δεί είναι τέτοια που τα 20 κιλά της πιέζουν ασφυκτικά το κέντρο της βάσης στην εμπρός πλευρά του και στην παραμικρή στροφή της πρέπει να την κρατάς προς τα πάνω για να μην σπάσει, θεωρήθηκε ευθύνη του κατόχου όταν τελικά αστόχησε. Η εκτίμηση του δικηγόρου ήταν πως η έκβαση της υπόθεσης θα ήταν θετική εφ'όσον κάναμε αγωγή αλλά η ημερομηνία που μας έδινε το Ειρηνοδικείο ήταν μετά από 18 μήνες. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω για μια μεταχειρισμένη βάση καμμένης οθόνης αφού αυτή δεν διατιθόταν ούτε καν σαν ανταλλακτικό και η απάντηση της Apple ήταν αγορά "whole unit".

Υπάρχει βέβαια και η Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή όπου αναφέρει:

Τα άρθρα 554 και 555 (1) Α.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος.

Το κρίσιμο σημείο εδώ είναι η φράση "λόγω πραγματικού ελαττώματος" η οποία για δικηγόρους που έχουν την πείρα, την υπομονή και την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στα έξοδα με αντάλλαγμα την φήμη τους μπορεί να ανοίξει τον δρόμο σε πολλούς καταναλωτές.

 

κ μετά νόμιζα ότι ήμουν ενημερωμένος για αυτά τα πράγματα...:X :X :X

 

Αnyway, όλα αυτά καλά αλλά δυστυχώς δεν νομίζω ότι κάποιος από εμάς θα το πάει τόσο μακριά (δικαστήριο)........ Το πολύ πολύ θα αλλάξει μάρκα!!

κ θα είναι κρίμα να την αλλάξει για τους όποιους παπάρες του εκάστοτε servise!!!! :mad: :mad: :mad:

κ ξαφνικά το απόλυτο κενό.... :(
Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση να τραβιέσαι σε δικαστήρια για κανένα κινητό... :wacko:
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

το συγκεκριμένο σπάσιμο στό 200άρι χωρίς να το έχω πάθει στό δικό μου είναι υπαιτιότητα του πελάτη και μου το είχαν τονίση όταν το είχα πάει γιά αναβάθμηση πέρσυ,αλλά και πάλι στα σπασήματα έχουν δίκιο,σε άλλα όπως εγγύηση μοντέλου που δέν έχει εισαχθεί στήν Ελλάδα να δείτε γέλια.

 

Agapite pelati,

 

Sxetika me to problima pou parousiazei i siskevi sas a925, tha thelame na sas enimerosoume oti kathos to sygekrimeno modelo den kikloforei stin elliniki agora, ta service mas den mporoun na analaboun tin episkevi tou, efoson den einai eksoplismena me to antistoixo logismiko (software).

 

Tha xreiastei na to aposteilete o idios sto service tis xoras agoras toy. To dema tha prepei na einai idiaitera asfales, na periexei mono ti siskevi (xoris ti mpataria, to fortisti h opoio allo aksesouar) kathos kai ena simeioma pou na anaferei (an oxi sti germaniki, stin aggliki glossa) to IMEI kai MSN noumero tou tilefonou kathos kai to provlima pou parousiazei.

 

H dieythinsi tou eksousiodotimenou Service Motorola sti Germania einai:

 

das autotelefon flensburg GmbH

Am Sophienhof 8

24941 Flensburg

 

 

Gia opoiodipote allo provlima h paireteto dieykrinisi parakalo na epikoinonisete ksana mazi mas anaferontas kai ton kodiko pelati

 

Kedro Eksipiretisis Pelaton Motorola

Elliniki Omada

Link to comment
Share on other sites

Nομοι υπάρχουν, αλλά αν δεν εφαρμόζονται καθώς ό ένας αντικρούει τον άλλον και υπάρχει αμφιβολία...είναι άλλη ιστορία !

 

Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προιόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης

 

 

http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/03.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Για να μην φαίνεται ότι γκρινιάζουμε μόνο, πήγα πρόσφατα στο service στον Σταθμό (Θεσσαλονίκη) και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Nα λεμε και τα καλα:

Eβαλα την fw του Ε1000 στο v1050,επαθε ζημια,δεν ειχε φωτισμο η οθονη δεν

λειτουργουσανε τα πληκτρα κατευθυνσης δεν φορτιζε.

Φορτωσα την ΕΛΒΕΤΙΚΗ vodafon live(!!!!!)μιας και δεν βρηκα την Ελληνικη,και το πηγα servis(Στο χαιδαρι)

Το πηρα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΠΟΤΕ σε 4 μερες.

Την επομενη το φορτισα 4 ωρες,και σε 2 ωρες ΑΔΕΙΑΣΕ!!!!!

Το ξαναπηγα servis για 4ημερο.

Μου ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ με τον ΓΝΗΣΙΟ του v1050

KAI ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ...................

AEKαρα ole ole ole ole ole!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Motorola Service (Εμπειρίες,Παράπονα)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...