Jump to content

satsi

Members
  • Δημοσιεύσεις

    160
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

satsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Η Apple κυκλοφόρησε χθες την έκδοση 10.7.3 του Lion με υποστήριξη Ελληνικών. Add Catalan, Croatian, Greek, Hebrew, Romanian, Slovak,*Thai, and*Ukrainian language support. http://support.apple.com/kb/HT5048
  2. +1 mathios. Μόνο όποιος έχει κάνει τον κύκλο που περιγράφεις μπορεί να καταλάβει για τι μιλάς.
  3. Θα ήθελα από την θέση του πρώην προϊστάμενου Τεχνικού Τμήματος μεγάλης ιδιωτικής εταιρίας CPS και FLLU να προσθέσω την εμπειρία μου σχετικά με αυτά που αναφέρθηκαν: Η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη (1st Level Technical Support) είναι κατ' όνομα μόνο τέτοια καθώς αφορά στο troubleshooting και σε κάποιες περιορισμένες δυνατότητες επέμβασης στο δίκτυο. Έτσι αφού εξαντληθούν οι προσπάθειες ρύθμισης των παραμέτρων του συνδρομητή (συμπεριλαμβανομένης και καρφωτής IP) καθώς και οι ερωτήσεις σχετικά με λάθος συνδεσμολογία ή με γνωστά θέματα ασυμβατότητας εξοπλισμού που προκαλεί προβλήματα στην γραμμή (βλέπετε ασύρματα, συναγερμοί, fax, pos) ο agent ανοίγει ticket προκειμένου να προωθήσει το θέμα στο level 2 του δικτύου ή στις συναρμόδιες υπηρεσίες (Wholesale CRM - LLU, ΕΒΔΑΦ) Επειδή όλες οι ιδιωτικές εταιρίες χρησιμοποιούν τις υποδομές του OTE για να φτάσει το σήμα από το DSLAM στην αίθουσα παρόχων του Α/Κ και διαμέσου της πόρτας που έχουν μισθώσει από τον ΟΤΕ στη ρεγκλέτα του συνδρομητή και να γίνει η μικτονόμηση, γίνεται κατανοητό ότι ένα τεχνικό πρόβλημα θα εξαρτάται πάντα και από τον ΟΤΕ ανεξάρτητα από τις υποδομές του εκάστοτε δικτύου. Ο ΟΤΕ λοιπόν επειδή όταν ανοιχτεί από τον πάροχο μια βλάβη είναι υποχρεωμένος εντός 48 ωρών να την κλείσει, πολλές φορές και προκειμένου να επιτευχθεί αυτό δίνει την απάντηση "μέχρι δίκτυο ΟΤΕ καλώς" που σημαίνει ότι στέλνει τον πάροχο να επανελέγξει τις δικές του παραμέτρους ή να ξανανοίξει βλάβη στον ΟΤΕ. Όλο αυτό το διάστημα ο συνδρομητής που μένει χωρίς παροχή καλεί την τεχνική υποστήριξη του παρόχου διαμαρτυρόμενος για την έλλειψη παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και εισπράττει ερμαφρόδιτες απαντήσεις σχετικά με το αίτιο και τον χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος. Στην περίπτωση που το πρόβλημα είναι όντως στον πάροχο αυτό λύνεται συνήθως με reset της πόρτας του DSLAM στην οποία είναι κουμπωμένος ο συνδρομητής (login - logout.) Οι περισσότερες περιπτώσεις αφορούν κολλημένα password (το οποίο σε κάποιες πλατφόρμες είναι ορατό στους agents) ή σύνδεση που δεν παίρνει IP και πράγματι λύνονται με το reset. Το θέμα είναι πως συνήθως ο agent δεν έχει πρόσβαση στα εργαλεία ή τις γνώσεις να τα διαχειρισθεί, οπότε αυτές οι περιπτώσεις διεκπεραιώνονται σε δεύτερο χρόνο μαζικά από τον υπεύθυνο βάρδιας με κριτήριο τον όγκο εργασίας ή αιτημάτων. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που απαιτείται επί τόπου επίσκεψη από τεχνικό της προμηθεύτρια εταιρίας εξοπλισμού του παρόχου στην κάρτα του DSLAM του συνδρομητή ή οποία δεν συνοδεύεται πάντα με το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μεγάλο ρόλο στην αρχική σύνδεση του συνδρομητή παίζει η ΕΒΔΑΦ η οποία και είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση της βάσης δεδομένων όλων των υπόλοιπων παρόχων για το που τερματίζει η κλήση του συγκεκριμένου αριθμού. Συχνά από έλλειψη συντονισμού των τριών αξόνων που αφορούν στην φορητότητα ενός αριθμού (Πάροχος, ΟΤΕ, ΕΒΔΑΦ) είτε η φορητότητα συμβαίνει νωρίτερα οπότε ο συνδρομητής μένει χωρίς σύνδεση αφού ο αριθμός του δεν τερματίζει πουθενά (no man's land) και τότε δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα, είτε υπάρχουν προβλήματα κλήσης του από άλλους συνδρομητές αφού οι βάσεις δεδομένων των παρόχων τους δεν έχουν ενημερωθεί σωστά. Ο μόνος πάροχος που έχει τα μέσα αλλά και την εμπειρία (ή εάν θέλετε τις πατέντες μιας και πρόκειται για τις υποδομές που έχει στήσει ο ίδιος) για να υποστηρίξει ολοκληρωμένα τεχνικά το δίκτυο του είναι ο ΟΤΕ. Οι υπόλοιπες εταιρίες, έχοντας οι περισσότερες εκχωρήσει το CRM σε τρίτους, παρέχουν περισσότερο troubleshooting παρά τεχνική υποστήριξη και με το turnover των agent να μετριέται σε μήνες κανείς (συμπεριλαμβανομένου βέβαια και του ΟΤΕ) δεν μπορεί να μιλήσει εύκολα για ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Παραδείγματα όπως τα Α/Κ που έχουν πέσει κάθε δεδομένη χρονική στιγμή να περνάνε με super κάτω από την database των agents για να ενημερώνουν κι' αυτοί με την σειρά τους τους συνδρομητές πως υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή τους, θα ήταν ανάξια αναφοράς εάν δεν αποτελούσαν καθημερινή συνήθεια. Επιπλέον αφήνω ασχολίαστη την πληροφόρηση από μεριάς του δικτύου του παρόχου προς την τεχνική υποστήριξη για την πιθανότητα να υπερφορτωθούν κάποια Α/Κ και να βγουν εκτός δικτύου λόγω μεγάλης ονομαστικής εορτής και συνεπώς αυξημένου traffic για ευχετήρια τηλεφωνήματα. Είναι νομίζω προφανές πως στις αρχές του 21ου αιώνα δε νοείται να υπάρχει νοικοκυριό που δεν έχει πρόσβαση στο σταθερό του τηλέφωνο ανεξάρτητα από την θέλησή του. Παρ' ότι πολλοί θα αντιπαραθέσουν πως στην εποχή της κινητής τηλεφωνίας κανείς δεν μπορεί να είναι εξαρτημένος από το σταθερό, η εμπειρία μου έδειξε πως μπορεί μια νεκρή τηλεφωνική σύνδεση να έχει κοινωνικές προεκτάσεις και να οδηγεί ακόμα και ζευγάρια στην ρήξη γιατί ο σύζυγος είχε την ιδέα να αλλάξει πάροχο στο σταθερό της ηλικιωμένης γιαγιάς της γυναίκας του το οποίο λόγω πρόωρης φορητότητας ήταν ανενεργό για πάνω από ένα μήνα και απλά η συνδρομήτρια δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει κινητό. Τα καθημερινά τηλεφωνήματα από τους 2 συζύγους που μέναν πλέον χωριστά και η παράθεση από πλευράς τους των όσων αρνητικών συνεπειών είχε τόσο η έλλειψη παροχής απλής τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας όσο και η αδυναμία επίλυσης του προβλήματος αυτού, με έφεραν στην θέση να συνειδητοποιήσω ότι παρ' όλα τα μεγαλεπήβολα που έφερε ο τίτλος εργασίας μου απλά δεν μπορούσα να επέμβω παρά μόνο να παρακολουθώ την πορεία εξέλιξής του μέχρι την στιγμή που μαγικά διορθώθηκε. Θα ήθελα επίσης να αναφέρω πως συνήθως σε ένα τεχνικό τμήμα το 5% της βάσης των συνδρομητών είναι αυτό που απασχολεί το 80% του χρόνου των agents. Αυτό σημαίνει πως πρόκειται για συνδρομητές που έχουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα τα οποία λόγω της δυσκολίας επίλυσής τους δημιουργούν αρνητική εικόνα και αιτήματα επιστροφής στον βασικό πάροχο. Η μη χρέωση κανενός συνδρομητή με τέλος πρόωρης αποχώρησης εάν είχε κάνει έστω και μια κλήση στο τεχνικό τμήμα δείχνει πόση σιγουριά νιώθουν οι ιθύνοντες του παρόχου για το δίκτυό τους. Άλλωστε η ενόχληση ενός δυσαρεστημένου πελάτη μετριέται πάντα παραπάνω από την ικανοποίηση ενός ευχαριστημένου αφού ο πρώτος μάλλον θα δυσφημίσει σε όλο τον κύκλο του τον συγκεκριμένο πάροχο.
  4. Υπάρχει στα καταστήματα της Wind.
  5. Το ραδιόφωνο είναι stereo με RDS έχει πολύ καλό δέκτη αλλά απουσιάζουν οι μνήμες. Η υποδοχή των ακουστικών δέχεται standard minijack βύσμα οπότε χρησιμοποιείς όποια ακουστικά θέλεις. Το μικρόφωνο που είναι εγκατεστημένο στην συσκευή είναι παντοκατευθυντικό με αποτέλεσμα να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολυσύχναστους χώρους π.χ. γήπεδο. Η αναγνώριση κλήσης δεν υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες. Η συσκευή έχει πολύ καλή αυτονομία και φορτίζει μέσω USB. H Wind το έχει προσφορά 59 Ευρώ.
  6. Το φυλλάδιο που είδες την διαφήμιση από ποιό κατάστημα είναι;
  7. Στην Ελληνική σελίδα της Motorola έχει εμφανισθεί η συσκευή με την ένδειξη Coming Soon.
  8. Θέλει seem editing και flash, υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στο forum. Ψάξε το site για να δείς αν υπάρχει γραμματοσειρά για το Ζ3.
  9. Αυτό συμβαίνει γιατί χρησιμοιπoιεί unicode χαρακτήρες όταν γράφεις πεζά Ελληνικά που είναι 8-bit και εξαντλούν γρηγορότερα το μέγιστο εύρος ενός τυπικού SMS. Δοκίμασε να γράψεις με κεφαλαία Ελληνικά αλλιώς θα χρειαστεί να περάσεις νέα γραμματοσειρά.
  10. Η Motorola ανακοίνωσε σήμερα στο Mobile World Congress 2008 δύο νέες συσκευές της σειράς W. http://www.motorola.com/mot/image/17/17200_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17215_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17203_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17212_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17209_MotImage.jpg Motorola W161 http://www.motorola.com/mot/image/17/17227_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17242_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17230_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17236_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17233_MotImage.jpg Motorola W181
  11. Η Motorola παρουσίασε σήμερα στο Mobile World Congress 2008 το Wi-Fi enabled MOTO Z6w. http://www.motorola.com/mot/image/17/17245_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17260_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17251_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17248_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17263_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17254_MotImage.jpghttp://www.motorola.com/mot/image/17/17257_MotImage.jpg
  12. Μέχρι το V6 το Phone Tools της Motorola δεν υποστήριζε Mac. Το iSync μέχρι αυτή την στιγμή δεν υποστηρίζει το V8. Εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το κινητό σαν modem υπάρχει υποστήριξη στο 10.5 μέσω generic driver. Για 10.4 και πίσω χρησιμοποίησε τους drivers του Ross Barkman.
  13. Το ίδιο μου είπαν και μένα στο κατάστημα της Στουρνάρη προχθές και μετά από επιμονή μου πως το site του Πλαισίου δίνει κανονικά τιμή στο πρόγραμμα αυτό, ο υπάλληλος επικοινώνησε με προϊστάμενο ο οποίος επιβεβαίωσε πως δεν ισχύει πλέον. Σε επικοινωνία με την Cosmote μου είπαν ότι το πρόγραμμα ισχύει κανονικά και δίνεται από τους αντιπροσώπους της, αλλά σε επίσκεψή μου στον Γερμανό μου είπαν πως πρέπει να πάω στην Cosmote για να πάρω επιδότηση με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
  14. Όχι, η Motorola δεν έχει βάλει δεύτερη κάμερα στην συσκευή υποστηρίζοντας Video telephony με την ονομασία See What I See capable. Η βιντεοκλήση γίνεται μέσω της εξωτερικής κάμερας και της εξωτερικής οθόνης.
  15. Σήμερα το πρωΐ στον Γερμανό στην Κάνιγγος βρήκα το Motorola V9. Η τιμή του με την προσφορά είναι €175,00 στο Cosmote 120 μέσω πιστωτικής κάρτας. Υπάρχει επίσης στο Πλαίσιο με τιμή €173,74 στο Cosmote 120, €179,69 στο Vodafone 100 και €289,00 χωρίς σύνδεση σε 12 άτοκες δόσεις.
×
×
  • Create New...