Jump to content

[Επίσημο] Nokia Lumia 920 Μέρος Ι


stendor
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Eπειδη κοντευει να περασει μηνας και φως δε βλεπω απο το service (μου ειπα οτι το εστειλαν Βελγιο πριν 10 μερες) ξερει κανεις μετα απο ποσο καιρο εχω δικαιωμα να απαιτησω καινουρια συσκευη...

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eπειδη κοντευει να περασει μηνας και φως δε βλεπω απο το service (μου ειπα οτι το εστειλαν Βελγιο πριν 10 μερες) ξερει κανεις μετα απο ποσο καιρο εχω δικαιωμα να απαιτησω καινουρια συσκευη...

 

Θυμησε μου σε παρακαλω τον λογο που το ειχες παει για σερβις...

phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

Θυμησε μου σε παρακαλω τον λογο που το ειχες παει για σερβις...

 

H μπαταρια κρατουσε μαξιμουμ 10 ωρες και ζεσταινοταν τοσο πολυ που δεν μπορουσα να το κρατησω καν...επιπλεον οταν του εκανα επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων κολλησε στην οθονη με τα γραναζια και δεν ξεκολλουσε με τπτ....αφου στο service το πηγα με την οθονη με τα γραναζια να γυρνανε....

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη κοντευει να περασει μηνας και φως δε βλεπω απο το service (μου ειπα οτι το εστειλαν Βελγιο πριν 10 μερες) ξερει κανεις μετα απο ποσο καιρο εχω δικαιωμα να απαιτησω καινουρια συσκευη...

 

Tωρα αμεσως εχεις δικαιωμα να ζητησεις συσκευη. Πες οτι δεν ανταποκρινονται σε σωστους χρονους εξυπηρετησης, πως σου κατεστρεψαν τη δουλεια και αλλα σχετικα και ξεκινα με καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη (1520 το τηλεφωνο).

Link to comment
Share on other sites

Tωρα αμεσως εχεις δικαιωμα να ζητησεις συσκευη. Πες οτι δεν ανταποκρινονται σε σωστους χρονους εξυπηρετησης, πως σου κατεστρεψαν τη δουλεια και αλλα σχετικα και ξεκινα με καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη (1520 το τηλεφωνο).

 

Mολις με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι ηρθε (λες και ηξεραν οτι τα πηρα κρανιο :P )...25 μερουλες περασαν....ευχαριστω πολυ για τις γρηγορες απαντησεις!!!!!:D

 

 

Και συνεχιζω....το πηρα,το ενεργοποιησα,εβαλα τον κωδικο μου microsoft αλλα backup δεεεεεν.......οποτε λεω κατι λαθος εκανα....παταω μια επαναφορα εργοστασιακων και εχει 2 ωρες παλι κολλημενο στα γραναζια....

Edited by exmanos

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Mολις με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι ηρθε (λες και ηξεραν οτι τα πηρα κρανιο :P )...25 μερουλες περασαν....ευχαριστω πολυ για τις γρηγορες απαντησεις!!!!!:D

 

 

Και συνεχιζω....το πηρα,το ενεργοποιησα,εβαλα τον κωδικο μου microsoft αλλα backup δεεεεεν.......οποτε λεω κατι λαθος εκανα....παταω μια επαναφορα εργοστασιακων και εχει 2 ωρες παλι κολλημενο στα γραναζια....

 

Tωρα πας για αμεση αντικατασταση. Πας το δειχνεις, ζητας να βγει πορισμα οτι γυρισε απο το σερβις ελαττωματικο και παλι, συντασεις τωρα αμεσως μια καταγγελια, ενα αντιγραφο της οποιας στελνεις στο email τους, ζητωντας αντικατασταση συσκευης ή επιστροφη χρηματων εδω και τωρα. Προτεινω να το κρατησεις το τηλεφωνο ωστε να μην σε συρουν σε αναμονη αλλων 25 ημερων για επιδιορθωση.

Ειχα παθει τα ιδια με το S3 που ειχα πριν, γυρισε απο σερβις (2 ημερων, οχι 25) ελαττωματικο, εκανα καταγγελια στη samsung και πετυχα με αρκετη προσπαθεια επιστροφη χρηματων. Πραγμα ανηκουστο για πολλους.

Link to comment
Share on other sites

Ε το ξεφτίλισαν εκεί τωρα στο service.:ninja:

Είναι δυνατόν με μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων να κολλάει και μάλιστα από επιστροφή από αυτούς.

Απαίτησε αντικατάσταση συσκευής,ούτε τα 10ωρα αυτονομίας είναι φυσιολογικά ούτε βέβαια υπερθέρμανσεις που εγω προσωπικά ένα πεντάμηνο που είχα το κινητο δεν είχα τέτοιο θέμα.

Και μην τους το αφήσεις στο service να περιμένεις άλλον ένα μήνα αναμονή στην καλύτερη.

Το service πάντως όταν εμπλέκεται αυτή η Arvato πάντα είναι μαύρα χάλια και όχι μόνο στα Nokia αλλα και σε Sony και HTC το ίδιο.

Ελεος δηλαδη.

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Ε το ξεφτίλισαν εκεί τωρα στο service.:ninja:

Είναι δυνατόν με μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων να κολλάει και μάλιστα από επιστροφή από αυτούς.

Απαίτησε αντικατάσταση συσκευής,ούτε τα 10ωρα αυτονομίας είναι φυσιολογικά ούτε βέβαια υπερθέρμανσεις που εγω προσωπικά ένα πεντάμηνο που είχα το κινητο δεν είχα τέτοιο θέμα.

Και μην τους το αφήσεις στο service να περιμένεις άλλον ένα μήνα αναμονή στην καλύτερη.

Το service πάντως όταν εμπλέκεται αυτή η Arvato πάντα είναι μαύρα χάλια και όχι μόνο στα Nokia αλλα και σε Sony και HTC το ίδιο.

Ελεος δηλαδη.

 

Η Arvato δεν ειναι σερβις, ειναι εταιρια φαντασμα. Δε μπορεις να τους βρεις πουθενα. Η δουλεια που κανουν επισης ειναι παντελως αμφιβολη.

Οπως σου ειπαμε, μην το αφησεις στο σερβις. Θα σε "παγιδευσουν" με ολους τους τροπους που μπορουν και θα το βαφτισουν και νομοτυπο. Ξεκινα καταγγελια εδω και τωρα και στειλε την να την δουν γιατι δεν πειθονται ευκολα. Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.

Link to comment
Share on other sites

Η Arvato δεν ειναι σερβις, ειναι εταιρια φαντασμα. Δε μπορεις να τους βρεις πουθενα. Η δουλεια που κανουν επισης ειναι παντελως αμφιβολη.

Οπως σου ειπαμε, μην το αφησεις στο σερβις. Θα σε "παγιδευσουν" με ολους τους τροπους που μπορουν και θα το βαφτισουν και νομοτυπο. Ξεκινα καταγγελια εδω και τωρα και στειλε την να την δουν γιατι δεν πειθονται ευκολα. Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.

 

Ανεξάρτητα πάντως από την Arvato η Nokia θα πρέπει να βελτιώσει το επίπεδο του service διότι έτσι όπως αντιμετωπίζει τους καταναλωτές θα χάσει και αυτούς που τη στηρίζουν.

Απαράδεκτο να βγαίνουν 920 μετά τόσους μήνες και να έχουν θέματα οποιαδήποτε και αν είναι αυτα και ούτε να περιμένουμε updates για να λειτουργούν όπως οφείλουν εξ αρχής να λειτουργεί το κινητο.

Κολο είναι πάντως όταν αγοράζουμε καινούργια κινητα τις πρώτες 15 ημέρες να τσεκαρουμε σχολαστικά και αν παρατηρήσουμε μη φυσίολογικη λειτουργία να απαιτούμε αντικατάσταση συσκευής,ούτε service ούτε τίποτα άλλο.

Αν βέβαια περάσει αρκετό χρονικό διάστημα και από επιστροφή από service έχει τα ίδια ή αλλα θέματα εξίσου το ίδιο.

Δεν μπορεί να πληρώνουμε 600 ευρω και είτε να μην έχουμε κινητο επι πολλές εβδομάδες είτε να έχουμε προβληματικη συσκευη.

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω καταστρέψει ένα Ν9, ένα Lumia 800 και ένα 920 και τα πήγα στο Nokia Care Κηφισιάς. Τα 2 μάλιστα χωρίς απόδειξη με πρόβλημα στο λειτουργικό έπειτα από δικιά μου βλακεία όπου κατάφερα το τηλέφωνο να μην ανοίγει καν. Χρόνος επισκευής μου είπαν και στις 3 περιπτώσεις 2 βδομάδες. ΑΚΡΙΒΩΣ στις 2 εβδομάδες παρέλαβα τις συσκευές με καινούρια πλακέτα. Και μάλιστα 1 μια είχε και γδαρμένο πίσω μέρος όπου μου το άλλαξαν και αυτό χωρίς να πω τπτ! Να προτιμάτε τα Nokia Care.
Link to comment
Share on other sites

Mολις με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι ηρθε (λες και ηξεραν οτι τα πηρα κρανιο :P )...25 μερουλες περασαν....ευχαριστω πολυ για τις γρηγορες απαντησεις!!!!!:D

 

 

Και συνεχιζω....το πηρα,το ενεργοποιησα,εβαλα τον κωδικο μου microsoft αλλα backup δεεεεεν.......οποτε λεω κατι λαθος εκανα....παταω μια επαναφορα εργοστασιακων και εχει 2 ωρες παλι κολλημενο στα γραναζια....

 

Αθανατο σερβις της νοκια (νοκια care)

 

Οχι απλα σε καταλαβαινω...σε ΝΟΙΩΘΩ.

Το εχω παθεις δις με παλαιοτερες συσκευες.

Το κυνηγησα,μου δωσανε καινουργιες συσκευες και μετα τα πουλησα και εριξα μαυρη πετρα στη νοκια.

 

Απλα απαραδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παλιότερα είχα πάει σε Nokia store και το πήρα σε 1 βδομάδα κομπλέ. Άλλη φορά που το είχα πάει στη wind απ όπου το είχα πάρει απλά το πήρα ρημαγμένο και μετά από 2 μήνες! Υποτίθεται το είχαν στείλει Αθήνα..

Πάντως ένας φίλος μου με Samsung δεν του εμφανίζονται οι κλήσεις (δεν χτυπάει καν) και όταν παιρνει ο αλλος ακούει έναν δυνατό ήχο που κάνει τη συνομιλία αδύνατή. Το έχει πάει 3 φορές για σέρβις και τις τρεις απλά τον κορόιδευαν! ΠΑΝΤΟΥ τα ίδια φίλοι μου, δεν είναι μόνο η Νόκια! Οπότε όπως λέει και ο φίλος παραπάνω, η μόνη λύση είναι η Γ.Γ.Κ.

 

Και ένα χθεσινό..Στις 17:30 είχα 51% μπαταρία (το είχα φορτίσει 1,5 μέρα πριν και είχα κάνει αρκετά πράγματα..). Βλέπω λοιπόν 1 βιντεάκι 5', τίποτα άλλο και ξαφνικά κατά τις 22:00 σβήνει!! Δεν μπορώ να το εξηγήσω.. Το φόρτησα, είδα ξανά το βιντεάκι και δεν έπεσε ούτε 1% :confused:

Ενημερωτικά: Έχω πάντα ενεργή την οικονομία μπαταρίας και κλειστό wi-fi οπότε δεν νομίζω να έκανε κάτι στο παρασκήνιο..

Oὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ..
Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω ειναι καθαρα θεμα κεντρικων και οχι του εκαστοτε καταστηματος.....δλδ εδω στην Ξανθη το παλλικαρι δε νομιζω οτι ειχε τη δυνατοτητα να το φτιαξει ο ιδιος οποτε το εστειλε Αθηνα....βεβαια πηγα τωρα το απογευμα και ειναι κλειστος οποτε θα του το παω το πρωι να το δει...αν φερει αντιρηση στην αντικατασταση θα προβω σε αλλες ενεργειες.....το θεμα ειναι οτι το γουσταρω πολυ σαν κινητο και δεν θελω να μπω σε διαδικασια να αλλαζω μαρκα και λειτουργικο οποτε θα το τραβηξω οσο μπορω για να παρω το ιδιο.....ειμαι ΝΟΚΙΑΚΙΑΣ τι να κανουμε :P

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Οι συζητήσεις σχετικά με το service της Nokia στην χώρα μας είναι εκτός θέματος. Εκτός αυτού, αν υπάρχουν γνώμες-εμπειρίες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν κάποιους αναγνώστες αυτές χάνονται όταν γίνονται στα topic των συσκευών. Υπάρχει συγκεκριμένο topic στο οποίο μπορούμε να απευθυνόμαστε αποκλειστικά και μόνο για ότι έχει σχέση με τον τίτλο : Εντυπώσεις από το ελληνικό service της Nokia

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ ξενέρωσα με το 920...Αλλοπρόσαλη συμπεριφορά μπαταρίας και ζητήματα υπερθέρμανσης. Αντίθετα και τα δύο HTC 8X που αγόρασα (για μένα και τη γυναίκα μου), συμπεριφέρονται άψογα. Αναπόφευκτες οι συγκρίσεις...Η μόνη ελπίδα μου το επικείμενο update. Εάν δεν λυθεί το πρόβλημα ένα μεγάλο Χ στη Nokia από μένα.
Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως όταν είχα αντιμετωπισει πρόβλημα,το πήγα στο σέρβις,μου είπαν μάξιμουμ 10 μέρες και σε τέσσερις ήταν έτοιμο.γερμανια μιλάω.αρα παίζει ρόλο ότι κάποιοι δε κάνουν καλά την δουλεια τους στην Ελλάδα μιας και τα περισσότερα που γράφετε είναι απο εκεί!δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιως.
Link to comment
Share on other sites

ημουν πολυ ετοιμος να αγορασω και γω το lumia αλλα αφου εμαθα οτι η arvato αυτοι οι ******** εξακολουθουν να εχουν το σερβις της νοκια το εχω ξεχασει ηδη ... και μετα απο οσα διαβαζω δεν ξερω πως ρισκαρει ο κοσμος τα λεφτα του Edited by impreza_sti
Αφαίρεση απαράδεκτων χαρακτηρισμών
Link to comment
Share on other sites

ημουν πολυ ετοιμος να αγορασω και γω το lumia αλλα αφου εμαθα οτι η arvato αυτοι οι ******** εξακολουθουν να εχουν το σερβις της νοκια το εχω ξεχασει ηδη ... και μετα απο οσα διαβαζω δεν ξερω πως ρισκαρει ο κοσμος τα λεφτα του

 

Τι δουλειά έχει η arvato με το service της ΝΟΚΙΑ;; ΤΑ Nokia Care εκεί πάνε τα κινητά τους; Εγώ όπως προείπα ΠΟΤΕ δεν είχα θέμα και ούτε καν απόδειξη δεν είχα και χάλασα κινητά με δικό μου σφάλμα!

Link to comment
Share on other sites

ημουν πολυ ετοιμος να αγορασω και γω το lumia αλλα αφου εμαθα οτι η arvato αυτοι οι ******** εξακολουθουν να εχουν το σερβις της νοκια το εχω ξεχασει ηδη ... και μετα απο οσα διαβαζω δεν ξερω πως ρισκαρει ο κοσμος τα λεφτα του

 

Συγνώμη φίλε μου αλλα με αυτή τη λογική δεν πρέπει να αγοράσεις καμία συσκευη γιατι πάντα θα υπάρχει ένα μικρό ποσοστό προβληματικών συσκευών (μη νομίζεις πως είναι μεγάλο) και πάντα θα υπάρχει μια σχετική δυσαρέσκεια με το service (όλων των εταιρειών).

Γνώμη μου πάντα.

SEX is like NOKIA (connecting people)

http://i.imgur.com/zWrMLZe.jpg

Link to comment
Share on other sites

Χθες παρέλαβα και εγώ ένα 920 μαύρο απο birdphone σε τόσο καλή τιμή (που προφανώς γνωρίζουν όλοι) που ένιωθα οτι τους κλέβω :P 393 με μεταφορικά. Από ότι κατάλαβα είναι από Σουηδία τα κομμάτια και μου είπαν θα εμφανίζεται κάποιο λογότυπο αλλα δεν εμφανίζεται τιποτα τελικά σε αντίθεση με ένα λουμια 800 που είχα πάρει παλίά από Γερμανία και ξεκίναγε με tmobile. Το κινητό ειναι φανταστικό. Φυσικα δεν περίμενα κάτι διαφορετικό μιας και μοιάζει σαν ένα ανεπτυγμένο Λουμια 800, το οποίο ζεσταινόταν και εκείνο να προσθέσω μιας και διαβάζω πολλούς να αναφέρουν για ζέσταμα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, μου έχουν μπει σκέψεις τώρα τελευταία να κάνω την αλλαγή από S3 στο νοκια ή σε iphone( λόγο εφαρμογών) η τιμή βέβαια δείχνει ξεκάθαρο νικητή. Θα ήθελα να ρωτήσω, από αναβαθμίσεις, θα πάρει το κιν. και την επόμενη έκδοση ή θα μείνει με τα 8. Επίσης πια είναι η άποψή σας περί της αλλαγής?
Link to comment
Share on other sites

Τι δουλειά έχει η arvato με το service της ΝΟΚΙΑ;; ΤΑ Nokia Care εκεί πάνε τα κινητά τους; Εγώ όπως προείπα ΠΟΤΕ δεν είχα θέμα και ούτε καν απόδειξη δεν είχα και χάλασα κινητά με δικό μου σφάλμα!

 

Πως δεν εχει δουλει; Αφου το service της νοκια ειναι η arvato . Και ναι τα nokia care οταν ειναι κατι που δεν μπορουν βα φτιαξουν αυτοι παει στην arvato.

Link to comment
Share on other sites

Πως δεν εχει δουλει; Αφου το service της νοκια ειναι η arvato . Και ναι τα nokia care οταν ειναι κατι που δεν μπορουν βα φτιαξουν αυτοι παει στην arvato.

 

Εμένα από το Nokia Care τα κινητά έφυγαν για εξωτερικό αμέσως και επέστρεψαν έτοιμα... η arvato τα έστειλε ή το κατάστημα της Nokia ;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η συζήτηση έχει ξεφύγει και όπως τόνισε και ο impreza_sti δεν είναι του θέματος..

'Οσο κι αν μιλάμε για τα service δεν θα καταλήξουμε ούτε αν είναι καλό ή κακό, ούτε που τελικά καταλήγει η συσκευή. Το θέμα είναι να μην μπλέξεις σε τέτοιες περιπέτειες κι αν τύχει να είσαι τυχερός και να έχεις σύντομα επιδιορθωμένη τη συσκευή.

Προτίνω λοιπόν να συζητάμε αν είναι απαραίτητο το σέρβις και αν διορθωσε κάποια θέματα που μας αφορούν όλλους όπως υψηλή θερμότητα, αλλά μέχρι εκεί. Εύχομαι σε όλους να μην περάσουμε από τέτοιες περιπέτειες..

Υπάρχουν ακόμη θέματα άλυτα για πολλούς από εμάς, που αν τα μάθουμε θα αξιοποιήσουμε καλύτερα τη συσκευή.

Φιλικά,

Metaladis

Oὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ..
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...