Νίκο πότε θα πάρουμε ρε φίλε έχω τρελαθεί στην ανυπομονησία :cry:
giphy.gif

• Απαντήσεις 17,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Οι πάροχοι αργούν. .

Ανάλογα την περίπτωση. Το S3 παράδειγμα ζήτημα είναι να άργησε 15 μέρες να κυκλοφορήσει από τις εταιρείες κινητής. Τελοσπάντων άντε να έρθει να το δούμε από κοντά το θηρίο :)

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Νίκο πότε θα πάρουμε ρε φίλε έχω τρελαθεί στην ανυπομονησία :cry:

7ή8 και σημερα!!!

Πάρε το τηλ που σου εδωσα αυριο πρωι για να σου κρατήσει ενα....

Note 20 plus Snap/Ιphone 13 Pro Max/Ipad Pro 12.9 /Samsung Tab s6

βρε παιδια 700 εβρο?

ελεος!:lol::lol::lol:

εγω θα περιμενωωωωωωω παντως!

οσο και αν γουσταρω το κινητο 700 δεν σκαω με τιποτα!

θα χαρω το note μου και την jb που ερχεται και με το νεο ετος τα ξαναλεμε!

βρε παιδια 700 εβρο?

ελεος!:lol::lol::lol:

εγω θα περιμενωωωωωωω παντως!

οσο και αν γουσταρω το κινητο 700 δεν σκαω με τιποτα!

θα χαρω το note μου και την jb που ερχεται και με το νεο ετος τα ξαναλεμε!

κοντα στα 640(Γερμανικό) θα το παρουμε οχι οτι είναι λίγα αλλά τουλάχιστον εγω που εδωσα είδη και το Note δεν πρόκειται να περιμένω...

κοντα στα 640(Γερμανικό) θα το παρουμε οχι οτι είναι λίγα αλλά τουλάχιστον εγω που εδωσα είδη και το Note δεν πρόκειται να περιμένω...

καλα κανεις σου ευχομαι να το χαρεις!:)

για μενα και παλι πολλα ειναι!

απο το νεο ετος θα μπορεσω να το παρω πολυ πιο φτηνα.!;)

και σαν περιμενεις και ενα χρονο....ουουουου τοτε να δεις ποσο φτηνα θα το παρεις!!!και 200 γιουρια κάτω!!!!
ex-user of N9210i communicator,6210,8850, P800,GX10i, SL55,T610i, SX1,qtek2020,N95,3gs,Galaxy Note 2, lg g2 and ...6s plus

Καλημέρα...

Περιμένω με αγωνία το θηριάκη!!!

Είμαι πολύ περίεργος να δοκιμάσω τον επεξεργαστη και τα 2GB Ram!!!

Το Note II έρχετε με τον νέο exynos v.2.0 (σε αντίθεση με τον v.1.1 του sgsiii)!!!

Διαβάστε κάτι ενδιαφέρον (Απο το forum του sgsiii)!!!

''The Galaxy Note 2 will be coming out with a new 4412 versioned Rev 2.0, where as the one currently in the S3 is versioned Rev 1.1. The new chip will be launched at 1.6GHz default clock. What is interesting is that they have increased the base clock from 800MHz to 880MHz, most of the SoC internals feed off this clock, meaning that we're going to have 10% clock boost in the internal bus and memory speeds.

Now as a side note: One thing that I haven't understood from the press releases back in May, is that there were this "internal 128bit bus" mentioned, with some idiotic websites taking that tidbit and claiming the chip was a 128bit architecture. Whatever. Anyway, the reason for this is that the way the Samsung SoCs internally function: they are separated in a "left bus" and a "right bus". The left bus is connected to the memory controllers and is also just called the MIF/Memory Interface. The right bus is called the "internal bus" and is connected to the ARM cores and everything else. The biggest difference here between the 4412 and the previous Samsung iterations was that both these were running at the same clock. In the 4412 the internal bus is running at half the memory interface bus, this corresponds to the increase to 128bit in the internal bus.

Now I got curious due to all this talk about the A6 and this tidbit:

"K3PE7E700F-XGC2" the last two characters refer to the clock speed. The iPhone 4S was [under]clocked at 800 Mhz. "K3PE4E400B-XGC1" was the A5's part number. E4 refers to 2 Gb LPDDR2 die and because A5 features a dual-channel LPDDR2 memory with two 32-bit die. 2 GB x 2 = 512 mb of RAM. C1 was the clock speed which was 2.5ns which indicates a 400MHz clock frequency. Two channels result in the A5 clock speed of 800MHz. So the A6 has C2 which is 1.9ns which indicates a 533 MHz clock frequency. 533 x 2 is ~1066 GHz.

Both the A6 and 4412 use the same memory, only difference being what seems to be a revision serial character. I was talking a few months ago how the 4412 showed a good 30% bandwidth improvement over the 4210, and credited this to it running 1066mbps memory instead of 800mbps; but in reality that is not the case.

I went over the source code of the busfrequency driver in the S3, and found that actually there is an entry for the internal frequency to run at 266MHz (128bit), but that entry is disabled in the driver; because the memory interfaces don't exceed 400MHz. The bus speed is defined in (MIF/INT) pairs and top speed available is 400200 (400MHz memory, 200 internal). Well this is interesting we can overclock our device's memory then if there's headroom! Well that idea quickly faded as I found that the C2C (Chip-to-chip) interface to the memory isn't capable of being clocked to 533MHz because simply the C2C clock divider register simply doesn't allow a divider value needed for that frequency, only being able to run 400MHz(and lower) and 800MHz. Basically we can't use the fast memory because it seems the clock dividers don't allow it. Anyway, coincidentally the i9305 sources were released two days ago and it included all the Note 2 sources and so on, so what Samsung did was simply increase the MPLL base clock from 800 to 880MHz, actually increasing the frequency of a load of things like the camera interface and who knows what at the same time.

What this also means is that Samsung increased effective bandwidth by 30% without increasing the memory speed. This indicates much improved memory controllers, and also why it easily beats the Tegra 3 and others in memory benchmarks.

Another new addition to the REV 2.0 chip is that we'll be running 533MHz for the Mali clock by default. We were already experimenting with this on the S3 and pretty much made the GPU run up to 700MHz, of course, it gets quite warm and battery hungry, but it's neat nonetheless.''

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Ευχαριστούμε Ηλία για την παράθεση των χρήσιμων πληροφοριών... :)

Εμένα αυτό το μπλε μου αρέσει στο s3 και θα το ήθελα στο note2. Από την άλλη μου αρέσουν γενικά τα γκρι αλλά είναι η πρώτη φορά που θα έμπαινα σε δίλημμα μεταξύ λευκού και σκούρου.. Από την άλλη το λευκό θα δείχνει κι άλλο τον όγκο του :rolleyes:

Για εμένα δεν υπάρχει δίλημμα, το γκρι με κλειστά μάτια. Καθώς για τα δεδομένα μου το λευκό είναι λίγο "χαρούμενο"... :p

Μακάρι να έβγαινε στο μπλε του S3...

Μια γρηγορη ερωτηση.... οντως θα εχει υποδοχη για 2 sim;

Ειναι καρατσεκαρισμενο;

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Μια γρηγορη ερωτηση.... οντως θα εχει υποδοχη για 2 sim;

Ειναι καρατσεκαρισμενο;

οχι.. η κινεζικη εκδοχη εχει 2 sim. το ευρωπαικο, εχει 1..

[sIGPIC][/sIGPIC]

to expansys σε σχετικο μου μειλ μιλαει γιθα παραλαβη σε 3 εβδομασδες,εκτος αν αναφερεται σε μεγαλο stock και οχι για τις προπαραγγελιες

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Με την ενημέρωση που έχω, το βλέπω και εγώ για σοβαρή διαθεσιμότητα από 15/10 και μετά. Δυστυχώς δεν θα επαναληφθεί το άμεσο launch του S3...

http://imageshack.us/a/img820/4074/65930884.png

Μια χαρα :)

Αφού σου είπα ότι θα το,πάρουμε στα 640 άλλη δευτέρα η τρίτη!!!

Αφού σου είπα ότι θα το,πάρουμε στα 640 άλλη δευτέρα η τρίτη!!!

ναι θα το εχετε αλλα μαλλον οσοι εχουνα κανει προιπαραγγελια.για αλλη μια φορα το ελληνικο εξπανσυς μας δουλευει εμενα μου ειπα σε 3 εβδομαδες σε μειλ που εστει λα σημερα στις 15:15.ελεος μας δουλευουν

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Επειδή δεν είναι iphone (ευτυχώς) δεν ξέρω πόσο νόημα έχει η προπαραγγελία. Θα ξεμείνουν απο διαθεσιμότητα?

Άσε που έτσι "εγγυημένα" το παίρνεις στην αρχική και μεγαλύτερη τιμή. Ακόμα και 1-2 βδομάδες υπομονή μπορεί να κάνουν την διαφορά.

οσο και αν το θελω αμεσα καθως το 3gs εχει κλασει και ειπα....αντε γεια στα μηλοτηλεφωνα μετα το τελευταιο ασχημο καλαμπουρι που παρουσιασαν.... ναι και εγω πιστευω...υπομονη λιγο κανα 2 βδομαδες και σαν τιμη θα στρωσει! Πραγμα απιστευτο δλδ μια και ειναι ηδη ποιο χαμηλα απο το μηλοτηλεφωνο!!!κοιτα να δεις πλακα που θα ειναι κανενα 50ρικο-90ρικο ποιο ακριβο απο το 4s!!!γελαν και οι πετρες:lol:
ex-user of N9210i communicator,6210,8850, P800,GX10i, SL55,T610i, SX1,qtek2020,N95,3gs,Galaxy Note 2, lg g2 and ...6s plus

Καλημέρα...

Περιμένω με αγωνία το θηριάκη!!!

Είμαι πολύ περίεργος να δοκιμάσω τον επεξεργαστη και τα 2GB Ram!!!

Το Note II έρχετε με τον νέο exynos v.2.0 (σε αντίθεση με τον v.1.1 του sgsiii)!!!

Διαβάστε κάτι ενδιαφέρον (Απο το forum του sgsiii)!!!

Αυτο που θελει να πει ειναι οτι εχει το ιδιο memory interface με τον Apple A6. Ετσι τρεχει το browsermark και το sunspider περιπου 20-30% πιο γρηγορα απο το s3.

sunspider

Samsung Galaxy Note II 972

Samsung Galaxy S III 1304

Επειδή δεν είναι iphone (ευτυχώς) δεν ξέρω πόσο νόημα έχει η προπαραγγελία. Θα ξεμείνουν απο διαθεσιμότητα?

Άσε που έτσι "εγγυημένα" το παίρνεις στην αρχική και μεγαλύτερη τιμή. Ακόμα και 1-2 βδομάδες υπομονή μπορεί να κάνουν την διαφορά.

Σωστά, αλλά εξαρτάται πως θα το πάρεις.

Εμένα θα μου βγει 560 με μεταφορικά για παράδειγμα.

Σωστά, αλλά εξαρτάται πως θα το πάρεις.

Εμένα θα μου βγει 560 με μεταφορικά για παράδειγμα.

πως???απο ebay λες-εννοεις?

χωρις φπα με εταιρικο αφμ
οκ. μια χαρουλα σε βρισκω!τα καλλα του ελευθερου επαγγελματια:):)

οκ. μια χαρουλα σε βρισκω!τα καλλα του ελευθερου επαγγελματια:):)

κυριλέ! :D

παιδιά κάντε μου λίγο λιανά αυτό..

"Εάν παραγγείλετε αυτό το προϊόν πριν από τις 16.00 σήμερα, η παραγγελία σας κανονικά θα πρέπει να σταλεί σε 4 εργάσιμες ημέρες" (expansys.com.gr)

Δεν πιστεύω να σημαίνει πως όσοι δεν προλάβαμε να κάνουμε παραγγελία θα το πάρουμε αργότερα!?!?!

ξέρει κανείς αν έχει κυκλοφορήσει η πότε πρόκειται στην Ευρώπη?

Μακάρι να επαληθευτει το Εξπανσυς αλλά χλωμο το βλέπω για 28 Σεπτεβρη

• The title was changed to Samsung Galaxy Note II (N7100)